Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Apple iPad: nový trh i pro Linux?

Andy
Andy (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 2. 2010 0:22

Smysl kompasu

celé vlákno

Smysl kompasu uživatelům uniká? Augmented reality? Pro mě je třeba absence kompasu důvod, proč si nepořídím N900 s Maemem..(jo, je to trošku offtopic)

nomono
nomono (neregistrovaný) ---.202.broadband6.iol.cz
1. 2. 2010 0:44

Re: Smysl kompasu

celé vlákno

Augmented reality bez kamery a GPS? Take mi unika, jak vyuzit kompas na iTamponu na augmented reality…

MuHoR
MuHoR (neregistrovaný) ---.alps.co.jp
1. 2. 2010 2:45

Re: Smysl kompasu

celé vlákno

Kompas bez GPS se nekdy pouziva jako doplnek akcelerometru (tedy zrejme to je primarne take zamysleno pro hry). V teto kombinaci se da, byt nepresne, ziskat par polohovych udaju na ktere by jinak bylo potreba (vetsinou drazsi) gyro.
Resi to tak i nektere ovladace ke konzolim.

Ve verzi s GPS uz neni co resit…

Salam
Salam (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 2. 2010 1:54

Re: Smysl kompasu

celé vlákno

no zrovna na iPadu mi smysl kompasu opravdu unika :-D uz vidim jak sebou nekde taham takovou fosnu :-D

dědek
dědek (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 2. 2010 8:53

Re: Smysl kompasu

celé vlákno

Například pro ovládání takovéhle mašinky:

http://ardrone2.parrot.com/parrot-ar-drone/en/index.html

hawran diskuse aura:59
1. 2. 2010 14:39

Re: Smysl kompasu

celé vlákno

konečně jsem pochopil smysl ájfounů

JS
JS (neregistrovaný) 130.119.248.---
1. 2. 2010 14:10

Re: Smysl kompasu

celé vlákno

Proc si proste nekoupite busolu za 30 Kc?

Zdenek - aura:41
1. 2. 2010 17:25

Re: Smysl kompasu

celé vlákno

Lehkého muže možná tak za 30 liber. A to střílím od boku, v té branži se neorientuji! :)

forcer
forcer (neregistrovaný) ---.orange.sk
1. 2. 2010 0:44

Mobilin a ARM? tazko.. (urcite nie z rukavu Intelu)

celé vlákno

Mobilin je primarne urceny na platformu Intel x86, prave preto ho Intel vyvija, lebo chce ukrojit z kolaca ARM-powered zariadeni, aky by malo komercny zmysel portovat oficialne Mobilin na platformu ARM?

Adam Štrauch aura:99
1. 2. 2010 0:57

Re: Mobilin a ARM? tazko.. (urcite nie z rukavu Intelu)

celé vlákno

Nevěřím že by byl zas takový problém portovat Moblin na ARM, kdyby to někomu přineslo peníze. IMHO je to otázkou k jakému procesoru bude vývoj tabletů směřovat.

multi
multi (neregistrovaný) ---.214.broadband10.iol.cz
1. 2. 2010 9:28

Re: Mobilin a ARM? tazko.. (urcite nie z rukavu Intelu)

celé vlákno

to by se zato ale musela postavit nejaka firma, aby se to prosadilo na trhu, jinak to bude jen okrajova zalezitost

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
1. 2. 2010 11:04

Re: Mobilin a ARM? tazko.. (urcite nie z rukavu Intelu)

celé vlákno

Proč portovat na ARM něco, co je horší, než něco jiného, co už na ARMu je.
Maemo rulez :-D

Palo
Palo (neregistrovaný) ---.84-47-111.t-com.sk
1. 2. 2010 0:56

Pohodlie

celé vlákno

Nechcem sa nikoho dotknut ale vela ludi aj Steve to pouziva cudne. Ja som mal uz pozicany tablet a ja obvykle pololezim. Drzat alebo niekde umiestnit tu dosticku je temer nemozne. Notebook si polozim na brucho alebo nohy, display natocim ako potrebujem, uchopim mys a browsujem. Stale si pridrziavat tablet a nebodaj po nom este rukou smatrat 1 hodinu, to vas normalne fyzicky znici.

eMan
eMan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 2. 2010 1:03

Re: Pohodlie

celé vlákno

Naprostý souhlas, ale u věcí od Applu jde přece především o to, že majitel „jablíčka“ bude „in“ a dokáže leccos oželet.
To je stejné jako s dotykovým iPhonem – kdo používá telefon na práci, musí uznat, že bez HW klávesnice to jde, ale s vypětím všech sil. Ale z minulosti známe i jiné věci (vázanost SW na HW, aj.)
I tak ale věřím, že se na vlně tohoto nového tabletu sveze určitě hodně firem a tento HW počin se rozšíří v různých podobách i přes svoji ne úplně ideální pohodlnost.

ne0k
ne0k (neregistrovaný) 88.83.169.---
1. 2. 2010 6:30

Re: Pohodlie

celé vlákno

Vzhledem k tomu že iPhon je v první řadě mobil – proč by ho kdokoli sebehloupější používal na řádnou práci? K tomu jsou přece počítače.
iP. je nouzové řešení na cestách.

wayne
wayne (neregistrovaný) 195.80.183.---
1. 2. 2010 13:06

Re: Pohodlie

celé vlákno

praveze iPhone nie je v prvej rade mobil, v prvej rade je to „best iPod ever made“ – daju sa najst na youtube prve videa po uvedeni iPhone (oznacovaneho ako 2G z jesene 2007), tam to zaznieva. iPhone mam ale na telefonovanie ho velmi nevyuzivam, ale na maily, youtube, hudbu, socialne siete, nudzove browsenie je super.

dědek
dědek (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 2. 2010 8:47

Re: Pohodlie - klávesnice

celé vlákno

Klávesnice – naprostý omyl pisatele komentáře. Měl jsem dva mobily s HW klávesnicí a dotykovým displejem (SonyEricson). iPhone proti nim je něco jako zázrak. Psaní naprosto žádný problém i delší texty, geniálně vyřešené psaní akcentových znaků, undo, kopírování (lupa). Nejsem žádný tínejdžr ani anorektická slečinka s prstíky jak hůlčičky. Počítače používám od roku 1979, od roku 1992 sedím u Applů a setsakra dobře vím proč. Žijeme jenom jednou.

Ještě k té klávesnici: docela bych ocenil, kdyby se dala konfigurovat – něco jako http://www.artlebedev.ru/everything/optimus-tactus/

Petr
Petr (neregistrovaný) 94.142.234.---
1. 2. 2010 18:27

Re: Pohodlie - klávesnice

celé vlákno

Vida, mám přesně opačnou zkušenost. Měl jsem mobil s klávesnicí, pak iPhone a teď mám zase mobil s klávesnicí. Psaní na iPhone se nedá srovnávat s psaním na mobilech s klávesnicí. iPhone byl prima, ale psaní na něm bylo utrpení.

Evelyn
Evelyn (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 2. 2010 1:21

Re: Pohodlie

celé vlákno

Nojo, to je fakt, veškerá ergonomie v čudu. Což znamená, že se to nedá použít ani na to avizované probírání mejlů a browsení, protože každý průměrný humanoid z toho dostane za pár desítek minut křeč do loktů a zápěstí…

MaKI
MaKI (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
5. 2. 2010 16:52

Re: Pohodlie

celé vlákno

Víš, že to není zdravé na tvoje koule, takhle ležet s notesem mezi nohama ! :-) Btw, nikdy me fyzicky neznicilo kdyz si v posteli listuju netem s iPhonem :-)

Igor Hnízdo
Igor Hnízdo (neregistrovaný) ---.141.broadband3.iol.cz
1. 2. 2010 5:24

Re: Apple iPad: nový trh i pro Linux?

celé vlákno

Zase článek s příšernou češtinou. To jsou redakci čtenáři tak u zadku, že jí nestojí za to, aby publikovala články bez chyb?
Nešly by honoráře pro pana Štraucha vyplácet VÝHRADNĚ formou doučování z ČJ pro cca pátou třídu?

dědek
dědek (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 2. 2010 8:51

absence USB????

celé vlákno

Kdyby si pan Štrauch a ostatní autoři článků k iPadu dali práci a doskrolovali až na konec oficiální stránky Applu o technických parametrech iPadu, tak by ke své hrůze zjistili, že redukce pro USB a sd čtečka jsou součásti příslušenství.

http://www.apple.com/ipad/specs/

rda
rda (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
1. 2. 2010 9:25

Re: absence USB????

celé vlákno

Ale proc to ksakru musi z toho viset? A muzete pripojit oboji naraz? Nemuzete. Integrovat USB a SD slot by stalo <$1, ale pak by nemohli vydelavat na genuine prislusenstvi, dle odhadu 2× 50$

multi
multi (neregistrovaný) ---.214.broadband10.iol.cz
1. 2. 2010 9:33

redukce

celé vlákno

oni tydle spesl redukce jsou stejne naprd, to aby to clovek porad sebou nosil

kdyby tam byl obyc USB konektor, tak pak sebou nemusite zadnej kabel nosil, protoze fotak nebo mp3/ogg prehravac a tim padem i USB kabel ma dneska hodne lidi doma

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
1. 2. 2010 9:54

Mi Apple viPad tak sem si musel vzit tablety

celé vlákno

Sem sel tuhle s tim Applem po ulici ale trasly se mi ruce a viPad mi. Tak sem si musel vzit tablety a pak uz to bylo dobry.

koudy
koudy (neregistrovaný) ---.mikroelektronika.cz
2. 2. 2010 10:07

Re: Mi Apple viPad tak sem si musel vzit tablety

celé vlákno

+1
Vas prispevek me rozesmal, dekuju :o)))

X
X (neregistrovaný) 130.119.248.---
1. 2. 2010 10:43

Řešíte nesmysly

celé vlákno

Chybí USB a chybí SD čtečka … probůh, uvědomte si, že to, čím to Apple prodává je to UI!!! uživatelské rozhraní, které je totálně jiné než to, co máme na desktopu a zároveň je to intuitivní a lidem to připadá přirozené (např. to zoomování fotek).

Tohle se musí primárně vytvořit na linuxu, aby mělo smysl mluvit o nějakém linuxovém tabletu!!! HW se vylepšuje pomalu každý týden, takže ho nemá smysl řešit.

rexxor
rexxor (neregistrovaný) ---.coolhousing.net
1. 2. 2010 14:06

Re: Řešíte nesmysly

celé vlákno

Souhlasim. K tomu neni co dodat. Oproti linuxu bude mit i dobrou SW zakladnu v pomerne blizke dobe {mysleno treba spoustu medialnich programu a her}. Ja byl skepticky, ale poridil jsem si iPhone GS a velmi mile me prekvapil vsim. Tablet takhle postupne HW take vyroste a doplnu USB bez redukce atd. Jeho prim je ale SW a inovace v pristupu k souborum {jedoduchost ovladani a hezky design}.

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
1. 2. 2010 10:53

Snad se to rozhybe ..

celé vlákno

Jak uz jsem psal pred lety:
nezajimaji mne ty „radoby Tablet PC“ (notebook s otocnym touch LCD za 2× vyssi cenu), s kterymi prisli MS a vyrobci notebooku, cimz myslenku OPRAVDOVEHO Tablet PC zabili na mnoho let. Doufam ze se za to dostanou do pekla a tam budou opravovat stale padajici Windows na rizeni kotelny. :-)
Objevilo se sice par pokusu (napr. PepperPad) ale nic se nevozilo do evropy.
V poslednim pulroce se zacalo mirne blyskat na casy. Ale zatim jen blyskat. Konecne vylezl Touchbook, ktery se da koupit bez klavesnice za $300. Freescale oznamilo svuj TapbletPC za $200.
O te „dire na trhu“ (kterou hned v pocatku popisuje Steve) mnozi vyrobci vedi. Ale nikdo nema tu silu a odvahu do toho poradne slapnout. Toz doufam, ze se stojate vody rozvlni a rozjede se vyroba a i prodej u nas v evrope.
Presne tak, jak je receno v uvodu prezentace. To zarizeni je DOPLNEK s omezenymi moznostmi, presto poskytujici jisty komfort.
- Mobil a PDA jsou prilis male, vhodne na nouzovou cinnost.
- Notebook i netbook je prilis velky, tezky, klavesnice je tam nadbytecna, kdyz 99% cinnosti je posun stranek a kliknuti na link.
A proto by cena nemela byt vyssi nez $300. Protoze za neco, co je jen komfortni doplnek, nedam majlant.
Takze se tesim a dekuji timto Apple za hozeni kamene do stojatych vod. A doufam ze to bude mit podobny prubeh jako kdyz Asus s jeho EEE rozjel trh s netbooky.
PS: Spis nez Moblin bych tam spis videl Maemo 5/6. Neni problem vyuzit jeho schopnosti ze soucasnych 800×480 (Nokia N900) pro to mirne vetsi rozliseni kolem 1024×neco.

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.praha12.net
1. 2. 2010 16:31

Re: Snad se to rozhybe ..

celé vlákno

To se pletete – tohle je např. tablet s Windows 7 http://www.engadget.com/2010/01/06/the-hp-slate/.

JardaP . aura:24
1. 2. 2010 12:08

Re: Apple iPad: nový trh i pro Linux?

celé vlákno

> Znám lidi, kteří počítač využívají maximálně pro psaní e-mailů a prohlížení webu.

Tedy psani mailu na iPadu musi byt zalezitost pro drsnaky. :-) Naposledy jsem virtualni klavesnici videl na Palmu a i kdyz od te doby technologie asi ponekud pokrocila (doufejme, ze vpred), virtualni klavesnice mi vubec neschazi.

Jinak maly ASUS s podobne velkym displayem koupim za mene a ziskam tim zarizeni, ktere mohu pouzivat i jinak, nez na cteni knih nebo cumeni na film, kdyz se nudim v letadle, kde stejne radsi chrapu. A ten ASUS mohu pouzit i na zminene vyhledani vlaku, nevidim, v cem by bylo pouziti iPadu natolik praktictejsi, krome asi rychlejsiho startu. Dost mi unika, proc by nekdo chtel znacne neprakticke zarizeni, jakym se iPad zda byt, zejmena, kdyz se vezme, kolik za to chteji. Snad leda nekdo, kdo musi mit vsechno, co ma logo Apple.

X
X (neregistrovaný) 130.119.248.---
1. 2. 2010 13:18

Re: Apple iPad: nový trh i pro Linux?

celé vlákno

Takže neznáte ani Mac OS, natož iPhone OS. Nevyzkoušel jste ani softwarovou klávesnici v iPhone (za tenhle soft, by někdo z programátorů měl dostat Oskara).

:-)))

JardaP . aura:24
1. 2. 2010 13:49

Re: Apple iPad: nový trh i pro Linux?

celé vlákno

Ja tady nekritizuji OS X (i kdyz predstava menu nekde daleko nahore na liste me moc nerajcuje, ale to je vec nazoru) ani iPhone OS, ale zarizeni bez klavesnice, jevici se jako hracka s omezenym pouzitim, zato za hodne penez.

Treba maly ASUS mi nabidne vic a za min, i kdyz bez OS X nebo iPhone OS. A pokud mi ta extra funkcionalita vadi, staci ji nepouzivat. Virtualni klavesnice Apple je mozna ve sve tride spickou, nicmene mi asi nebudete odporovat, kdyz reknu, ze i blba a mala klavesnice kapesnich ASUSu je na psani mailu, zminene v clanku, urcite vhodnejsi, nez nejlepsi klavesnice virtualni. Na to, aby tomu bylo naopak, bychom museli porovnavat s totalne debilni klavesnici typu IQ 151, ktera je asi neprekonatelna.

Navic, kapesni netbook otevru, nastavim display do polohy, ktera mi vyhovuje a je to. iPad bych si v letadle ke stolku asi musel prilepit zvykackou, abych ho nemusel furt drzet. Navic, ten netbook pak zaklapnu a nemusim si delat vrasky, ze se mi nekde necim ohobluje nebo promackne display. Co iPad? Ma to aspon nejaky dekl? Nejak nemuzu zadny vygooglovat.

wayne
wayne (neregistrovaný) 195.80.183.---
1. 2. 2010 14:00

Re: Apple iPad: nový trh i pro Linux?

celé vlákno

naco googlovat? uplne sugestivne napisat apple.com/ipad a aha, kliknem na design a co nevidim, dokonca zatvaraci obal pouzitelny ako stojan :)

http://www.apple.com/ipad/design/

kritizovat/chvalit virtualnu klavesnicu napr na iPhone nema zmysel, treba si ju vyskusat. bud cloveku sadne alebo nie, ja na nej pisem maily s porovnatelnou rychlostou ako na beznej klavesnici, sem tam preklep, ano, ale nie je to nic hrozne, som nadseny, tieto zalezitosti su vsak silne subjektivne, pochopitelne…

JardaP . aura:24
1. 2. 2010 14:25

Re: Apple iPad: nový trh i pro Linux?

celé vlákno

Hm, lepsi, nez nic. Ale zakladna je tak uzka, ze stabilita asi nic moc – pri psani by asi clovek musel davat pozor, aby do toho moc nestouchl a neshodil to. A nevypada to, ze by se dal postelovat uhel.

X
X (neregistrovaný) ---.cajvc.com
1. 2. 2010 16:15

Re: Apple iPad: nový trh i pro Linux?

celé vlákno

To je jak do zdi…

Nevyzkoušel jste, ale víte, že ASUS vám nabídne víc a za míň. :-))
Běžte a půjčte si od někoho na pár dní iPhone. Uvidíte, že malá HW klávesnice vám pak bude připadat jako z minulého století. A to já jsem byl zmlsanej z Psionu 5MX!!!

JardaP . aura:24
1. 2. 2010 19:19

Re: Apple iPad: nový trh i pro Linux?

celé vlákno

Prominte, ale zastancem miniaturizace jsem jen do urcite miry. Nemam rad male displaye a male klavesnice. Kdyz jsem si koupil netbook, tak takovy, aby se mi s nim dobre cestovalo, ale ne takovy, aby sel dat do kapsy, protoze do kapsy ho urcite davat nechci. Tedy 10" display. iPhone mi na telefon pripada moc velky, do kapsy zadna slava, na pocitac zase moc maly. Navic, kdyz uvazim ten srot, ktery nosim po kapsach, tak nevim, co by tomu ten iPhonacky display rekl.

martinX
martinX (neregistrovaný) ---.chello.sk
1. 2. 2010 23:03

Re: Apple iPad: nový trh i pro Linux?

celé vlákno

Odporucam nekecat a iPhone, alebo iPod Touch naozaj vyskusat. Ja som dost velky odporca uzavretych rieseni na sposob Apple, ale ked som v New Yorku „zabludil“ do Apple Shopu, hodinu som sa hral s iPod Touch a nakoniec som nevydrzal, vytiahol som kreditku a kupil som ho.

JardaP . aura:24
2. 2. 2010 10:37

Re: Apple iPad: nový trh i pro Linux?

celé vlákno

Obavam se, ze to by neslo. iPhone jsem v ruce mel, nezaujal me ani natolik, abych se v nem zacal stourat. Ano, ma to vymakane GUI atd, ale nepatrim k lidem, kteri dokazi stravit den hranim s telefonem. Telefon pouzivam k telefonovani. Davam prednost takovemu, ktery je co nejjednodussi (hloupy telefon, nikoliv smart phone), z nabizenych funkci vyuziji trochu akorat blbnik kvuli skleroze. Porad si myslim, ze iPad je, ve srovnani s malym netbookem, prakticky, jak hrabe do postele. Hracka pro milovniky vyrobku Apple, kteri tak dostanou vetsi iPhone aby se jim lepe hralo. Kdo si hraje, nezlobi. :-)

User
User (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
1. 2. 2010 14:25

4:3 - konečně opět normální displej

celé vlákno

Poměr stran displeje 4:3 hodnotím velmi pozitivně. Konečně někoho napadl návrat k normálu.
Displej počítače s televizním 16:9 je totální zvěrstvo. Snad bude mít Apple i v tomto vliv na tvárnou masu a přes ni i na výrobce a opět se dočkám normálních displejů…

Palo
Palo (neregistrovaný) ---.91-127-254.t-com.sk
1. 2. 2010 15:34

Re: 4:3 - konečně opět normální displej

celé vlákno

Vadi ti velkost alebo pomer stran. Ja mam 16:9 a som spokojny. Ked editujes text tak tam mas aj tak pobokoch listy takze aktivnej plochy ti zostane 4:3. Naviac klavesnica moze mat „normalnu“ velkost. Nerozumiem co riesis.

QWRET
QWRET (neregistrovaný) ---.57.broadband9.iol.cz
1. 2. 2010 17:33

Re: 4:3 - konečně opět normální displej

celé vlákno

Zrovna tady mohl být displej 16:9 a člověk by si ho natočil tak, jak by potřeboval – buď wide na video nebo na výšku na sloupec textu.....á pardon, on je to vlastně Apple a tohle už je moc složitý

Jozef Remen
Jozef Remen (neregistrovaný) 84.245.88.---
2. 2. 2010 14:07

Re: 4:3 - konečně opět normální displej

celé vlákno

ze prave Apple prisiel s takymto riadnym vyuzitim akcelerometra, ktory je velmi dobre (a ako pisete) vyuzivany aj v iPade vam zjavne nedochadza…

Mard
Mard (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
5. 2. 2010 15:10

Re: 4:3 - konečně opět normální displej

celé vlákno

Jsem ty hnusný 16:9 displeje vyřešil tak, že mám na výšku dva vedle sebe. A zjistil jsem že mi poměr 18:16 vyhovuje :-)

petrpo
petrpo (neregistrovaný) ---.rwe-services.cz
1. 2. 2010 16:13

Ja fakt nevim, co bych s timto velikym MP3 prehravacem delal :-)

celé vlákno

Jako by se cas vratil zpet, kdy jsme meli velke mobily, velke mp3 prehravace. Akorat je na tom nakreslene to nakousnute jabko…

QWERTy
QWERTy (neregistrovaný) ---.57.broadband9.iol.cz
1. 2. 2010 17:35

že mu to žerou...

celé vlákno

Já prostě nemám rád apple za to, jak znásilňuje výpočení techniku…
Z PC vyrábí ovladače na televizi…a nejhorší na tom je, že ti hloupější mu to žerou…

Ondra Satai Nekola aura:82
1. 2. 2010 17:46

Re: že mu to žerou...

celé vlákno

Steve vam ukazal nejaky dosud neprezentovany produkt „PC v ovladaci na TV“?

QWERTy
QWERTy (neregistrovaný) ---.57.broadband9.iol.cz
2. 2. 2010 20:58

Re: že mu to žerou...

celé vlákno

myšleno trochu jinak…

JmJ
JmJ (neregistrovaný) ---.orangeline.cz
1. 2. 2010 17:57

pro me to proste neni

celé vlákno

Ja vim, ze to zapusobi asi dost hloupe, ale ja za svou osobu nemam predstavu, k cemu mi takove veci vubec jsou. Jiste jsou skupiny lidi, kteri hodne cestuji a musi byt pracovne v kontaktu atd, ale pro bezneho smrtelnika mi to proste prijde jen jako zrout casu a penez. Ale to asi rikali nasi predci uz o knihtisku :-).

Denne prosedim u PC tak 8 – 10 hodin, denne programuju male ale i docela slozite systemy a nemam sebemensi predstavu v cem me tato chytra zarizeni pomuzou a ulehci zivot. Kdyz chci pracovat na ceste, musim mit stroj srovnatelny s beznym desktopem. Ze si neprectu mail v momente kdy prijde me vubec netrapi, ze nemuzu na web me za 10 let jezdeni take vubec netrapi. Jsem rad ze po ceste muzu spat/cist si.

Proste plne tato zarizeni uznavam, technologie parada atd, ale nerozumim te lidske manii tohle kupovat, kdyz to vlastne nepotrebuju. Ja vim, ze jsem asi sam exot, ale stejne mi to nedalo se nad tim verejne nezamyslet. A neberte to prosim tak, ze chci rict, ze muj pristup je lepsi nez pristup ostatnich. Jen je jiny :-).

Palo
Palo (neregistrovaný) ---.84-47-111.t-com.sk
1. 2. 2010 20:39

Re: pro me to proste neni

celé vlákno

Tak sme minimalne 2ja ;-).

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
1. 2. 2010 22:27

Re: pro me to proste neni

celé vlákno

Pro mě taky ne, mám totiž poruchu osobnosti, nikam necestuju, a tak používám stolní počítač, nevím, k čemu by mi taková přenosná deska byla. Tak závislý, abych musel browsit po internetu i při cestě v hromadné dopravě, nejsem.

Praclovek
Praclovek (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
2. 2. 2010 8:48

Re: pro me to proste neni

celé vlákno

Pokud byste pracoval jako admin nějakých serverů, možná byste to viděl jinak. Možnost nemuset sebou vláčet těžký notebook s telefonem a mít vše v jednom zařízení ze kterého se kdykoliv odkudkoliv připojíte třeba přes SSH a nemusíte kvůli tomu do firmy byste určitě ocenil. A ano, samozřejmě, líbí se mně i možnost odkudkoliv snadno komunikovat se světem i když, pravda, taková radioamatérská krátkovlnná vysílačka je mnohem lepší zážitek…

Netvrdím, že k tomu co píši výše potřebuji vykůlované pubertální nesmysly od Applu, ale třeba taková linuxová Nokia N900, to už je skoro přesně ono .

Martin P.
Martin P. (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
3. 2. 2010 12:27

Re: pro me to proste neni

celé vlákno

Vykůlovaná je samo i N900ka, jen letí mezi jinou skupinou. Zatím to je hračka pro pár geeků a technoidů, ikdyž mnohem dále dotažená než třeba polotovar OpenMoko FreeRunner.

Mně se jako zařízení líbí. Jen jako Android, nebo iPhone si nebudu kupovat něco a čekat až někdo vytvoří SW. Je to hold zařízení, které nemám na hraní, ale pro používání. Tedy není SW který požaduji, není použitelnost, není důvod si tu věc koupit. A to bez rozdílu sympatií nebo zášti k výrobci.

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.uhul.cz
2. 2. 2010 8:57

Re: pro me to proste neni

celé vlákno

Stale nikdo nechape na co to je. Ja cestuju, radej si vemu toto a budu cist na ceste knizku, divat se na dokument nebo kde bude wifi cist web na tomto(nekomu vyhovuje NetBook to neznamena, ze netbook je lepsi pro kazdeho).

Takze zamyslet na co to je, zadruhe potrebuju to? Jestli ne, proste nekoupim, ale pindat ja to nepotrebuju bo mam jine pozadavky tak je to zbytecne vyrabet? Prima ukazka bbosti cloveka pokud to mysli vazne (typicky hulan mu vyhovuje MS coz je dobre, spatne je ze o ostatnich rika ze jsou blbci bo jim vyhovuje neco jineho). Je to jako rici terenni auto je naprd, bo po meste me staci fabia, a co lesak apod. profese co potrebujou sketecne terenak? Proste jine pozadavky jine reseni.

Exot nejsi pokud to nepotrebujes a tak nekoupis, exot jsi ze nepotrebujes, ale rikas lidem co to potrebujou, ze jsou exoti, ze maj jine pozadavky a nechcou kupovat zarizeni co vyhovuje jim a tvoje jim je nahov…

JmJ
JmJ (neregistrovaný) ---.orangeline.cz
2. 2. 2010 10:08

Re: pro me to proste neni

celé vlákno

Ja prave nechtel rict, ze blbe to vyrabet. Hned na zacatku jsem psal, ze si dokazu predstavit jake to vyuziti ma/muze mit. Pochopim, ze si tereni auto koupi lesak. Nepochopim, ze si tereni auto koupi zenska do mesta (a ze jich bylo, kdyz se zacaly vyrabet ty pseudo-tereni stroje ;-) ).

Ja jsem jen vypozoroval z toho co mam kolem sebe ten fakt, ze malo kdo u tehle zarizeni vlastne vyuzivaji to, co to umi. Spis to jen „maji“. Opet jsou tu ti, kteri to vyuziji, ale tech jsem potkal jako safranu.

Proste nekdo to chce mit, protoze mu to usnadni zivot, nekdo to chce mit, protoze to chce mit a nekdo v –12 venku po tme na rampe meni vyfuk na zigulu a je rad, ze si od vsech IT veci odpocine :-)

Proste jen zamysleni, nikomu nic nenutim :-)

soudruh tovarnik
soudruh tovarnik (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
2. 2. 2010 11:14

iPhone - neuveritelne problemy - poradi nekdo?

celé vlákno

Cest praci,
pouzivam iPhone uz rok a pul jako hlavni telefon, i kdyz mam vedle nej i Nokii E61 s QWERTY klavesnici.

Na psani IPhone teda neni, ale je proste super a hlavne reaguje vzdy hned.

BOHUZEL:
- jiz nelze psat ani cist SMS (jakmile pocet neprectenych SMS prekrocil 1000 nejdou ani otevrit, natoz vymazat) NEVITE NEKDO CO s TIM ??

Starou verzi jsem jailbreaknul tam to slo smazat primo v SQL, tady sem nezkousel ani nevim jestli de a nemam na to ani cas ani chut.

Na aplstoru jsem zadnej programek na mazani, archivovani nebo synchronizaci sms s pc nenasel.

Je to strasna kokotina a Apple se tim ale pripravuje zbytecne o zakaznika. Jinak bych si totiz ten iPad koupil – urcite to bude super (prestoze macy nemusim).

soudruh tovarnik
soudruh tovarnik (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
2. 2. 2010 11:17

Re: iPhone - neuveritelne problemy - poradi nekdo?

celé vlákno

Jinak jenom poznamka k tomu nataceni obrazu pri preklopeni – nevim jak vy, ale ja pouzivam dost casto iphone nebo netbook (a iPad je ktomu uplne predurcen) k tomu, ze si ctu v posteli. Kdyz si ovsem clovek lehne na bok tak uz si nic neprecte, protoze radky se mu otoci vodorovne.

Takze to je taky peklo.

F12
F12 (neregistrovaný) ---.141.broadband5.iol.cz
2. 2. 2010 12:55

Re: iPhone - neuveritelne problemy - poradi nekdo?

celé vlákno

Jo otočí. u Iphone to dělam tak že ho dam vzhůru nohama a to zustane v landscape. ale ipad co sem viděl z prezentace tak otáčí vzhůru nohama

Vykook
Vykook (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
3. 2. 2010 15:48

Re: iPhone - neuveritelne problemy - poradi nekdo?

celé vlákno

Jo, tak to je jedna z mala veci co me na iPhone vytaci, ale treba takova Google Reader ctecka „Mobile RSS“ to resi tak ze pri zmene orientace se na chvilku na obrazovce ukaze zamecek a kdyz na nej clovek tapne, tak se to zafixuje. Doufam ze se panove v Apple inspiruji a daji to do 4.0

r23
r23 (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
3. 2. 2010 20:04

Re: iPhone - neuveritelne problemy - poradi nekdo?

celé vlákno

Zálohovat data (přes itunes) a pak restore…a naučit se mazat sms.

Pedro Alvarez
Pedro Alvarez (neregistrovaný) ---.karneval.cz
3. 2. 2010 10:31

Chyba v číslování verze iPhone OS

celé vlákno

V článku je chyba v číslování verze iPhone OS, který je použit v představeném iPadu – aktuálně je součástí iPadu iPhone OS 3.2, ne 4.0 jak je uvedeno v článku (ačkoliv Apple asi v létě opravdu představí verzi 4.0, jak napovídají zvěsti)

mat
mat (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
3. 2. 2010 12:23

nechapu

celé vlákno

co ma umasteny linux spolecnyho s vypiplanym produktem od Applu?

JardaP . aura:24
4. 2. 2010 20:08

iPad

celé vlákno

Tady je pekna reklama na iPad. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=YFNQE_TzQNI

pepperos
pepperos (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
14. 2. 2010 13:11

pár otázek ohledně iPadu- pomozte

celé vlákno

Zdravím.

Možná jsem trochu pozadu, nicméně chci se zeptat: Kdy bude možné iPad koupit v USA, kdy u nás? Jsou už o tom nějaké zprávy?

Problém vidím s anglickým prostředím. Jak bude vyřešena česká klávesnice, podpora českých znaků apod?

Ipad je vhodný na surfování po netu. Jakým způsobem budou data do iPadu dodávána? Bude mít iPad vlastní SIM kartu, nebo bude řešení založeno na systému podobnému Kindle (smlouva s operátory v každé zemi, neomezené připojení po celém světě)? POkud bude v přístorji SIM karta, půjde z něho volat?

iPad podle mě nahradí Kindle, jelikož bude sloužit jako perfektní čtečka, je tomu tak? Nebo jsem na omylu?

Nyní používám na mobilu WIndows Mobile, mám PC, nikoliv MAC. Kdybych si pořídil iPad, jak by probíhala synchronizace? Půjde nějakým způsobem jenoduše synchronizovat PC s Ipadem či s mobilním telefonem? Jak to funguje nyní, jsou na to již nějaké programy? Jak probíhá například synchronizace kalendáře a kontaktů mezi systémy?

Děkuji za odpovědi na moje otázky, moc mi pomohou.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem