mozna je to jen muj nazor, skoly nemam, ale tak nejak mi sekce "Zaver" u tohoto typu literarniho dila nesedi. Kdyz to prezenu, mohl bych treba psat recenzi pocitacove hry a zacit nadpisem "Osnova". IMO neni vhodne se v takovych pripadech striktne drzet skolske sablony: Osnova, Uvod, Pribeh, Grafika, Zvuk, Zaver. Podobne "predepsane" osnovy bych cekal spis v nejake vedecke praci nez v recenzi pocitacove hry. Obvykle takova vymezena sablona poukazuje na nizkou miru fantazie recenzenta. Jinak musim pochvalit, ze se v recnezi objevila slova "Humble Indie Bundle".
Dekuji za pozornost.
Škoda, že jsi nenapsal, co je podle tebe v případě recenze počítačové hry na závěru špatně (tedy kromě toho, že zrovna tobě "nesedí"). Místo toho sis lehce kopl do autora (prý má málo fantazie). Já závěry jednoznačně vítám. Obvykle plní funkci shrnutí celého článku v jednom odstavci (ideální, pokud se chci dozvědět to podstatné a nemám čas číst celý článek), kde u recenze padá verdikt (což považuji u tohoto typu literárního díla za naprosto klíčové), tedy zda-li má cenu se hrou zabývat.