spise bych rekl ze komunikce muze cely retez urychlit, mozna vyradit nektere clanky, ale porad tam ale zustavaji logisticke problemy a klasicke vztahy.
Tovarny proste nemaji obchodni oddeleni a procesy pro maloobchodni prodej. Specializuji se na efektivni vyrobu a velkoobchodni prodej/odbyt. A internet jim v tom az tak nepomuze. Museli by si vedle stavajiciho businessu zalozit vlastni obchody (minimalne internetove) a na to nemaji kapacity.
Urcite to je mozne v nekterych ojedinelych pripadech, ale ne obecne. Mimochodem velmi silnym varovanim proti tomu je dotcomova bublina.
ano u digitaniho obsahu (coz je ale pomerne velmi vyjimecna komodita) je mozny direct prenos - tvurce-konzument :)
ale je to prenos dat, nejsou v tom ostatni pridruzene veci (jako nenavidena reklama, promo, produkce, atp. ale jak se hudba/video/sw kupuje - uzivatel musi mit informaci, ze to existuje, ze to je dobre a bud ji dostane hromadne z reklamy nebo od znamych - to je duveryhodnejsi ale zdaleka ne tak plosne a jak se to dozvi ti znami...:))
Urcite je internet skvely pro distribuci hudby nejake male nove skupiny nebo nezavisleho filmare nebo i vetsi firmy dodavajici nejaky typovy sw. Ale to preci nemuze znamenat, ze kvuli tomu zrusime penize...