Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Firefox 3.0: vyšší bezpečnost a pohodlí

rypalek
rypalek (neregistrovaný)
13. 5. 2008 0:44 Nový

byvavalo ...

celé vlákno
byvavalo dobrym zvykem popisovat v grafech osy... a podobny zvyk byl o tom, ze se k obrazku/grafu/tabulce napsalo (strucne) o cem to je...
asi moc rypu, ze? 8) nepochybuji, ze se o obsahu obrazku/grafu clovek docte v textu, ale precejen - kdyz se nekdo rychle podiva, tak mu to nic nepovi - a to me tak napada, proc se dale zabejvat takovym clankem?
Velkej rejpal
Velkej rejpal (neregistrovaný)
13. 5. 2008 6:26 Nový

Re: byvavalo ...

celé vlákno
Bývavalo dobrým zvykem psát s diakritikou, ve větách začínajících velkým písmenem ...
Asi moc rýpu, že? Nepochybuji, že obsah příspěvku člověk pochopí, ale přece jen - když se někdo rychle podívá, tak mu to nic nepoví - a tak mě napadá, proč se zabejvat takovým příspěvkem.
CPY
CPY (neregistrovaný)
13. 5. 2008 7:40 Nový

Re: byvavalo ...

celé vlákno
Tak tak len mu daj, nech sa naučí správne písať. :D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 5. 2008 11:49 Nový

Re: byvavalo ...

celé vlákno
Ano, hlavně na českém webu správně a česky :)
...
... (neregistrovaný)
13. 5. 2008 12:44 Nový

Re: byvavalo ...

celé vlákno
dobre rano pan xenofob
Jindra
Jindra (neregistrovaný)
13. 5. 2008 13:50 Nový

Re: byvavalo ...

celé vlákno
Jako by tady někdo mluvil. :-D
rypalek
rypalek (neregistrovaný)
13. 5. 2008 8:37 Nový

Re: byvavalo ...

celé vlákno
lol, tak vy jste 1337 h4x0r a nandal ste mi to... moc... shift na klavesnici mam - uznavam sve provineni, co se tyce velkych pismen na zacatku vet... hacky a carky na anglicke - asi se vydam nekam do spojenych statu a zacnu bojovat za diakritiku v anglickem jazyce!

a nejste vy nahodou rADO? i kdyz - to asi ne, to byste me oznacil za "pubertalniho vymastence" nebo neco podobneho.
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný)
13. 5. 2008 8:49 Nový

Re: byvavalo ...

celé vlákno
Pokud si klávesnici neumíte přepnout, možná byste se měl vrátit do Windows? :-)
rypalek
rypalek (neregistrovaný)
13. 5. 2008 9:04 Nový

Re: byvavalo ...

celé vlákno
radku, ale notak - co to ma s clankem co spolecneho? jdete spise na svuj blog napsat neco v tom smyslu, jak pubescenti na rootu neumi psat cesky.
nazory k clankum nikdo cist nemusi. clanek tedy take ne - ale kdyz uz si ho chce nekdo precist, nechapu jakou praci da autorovi k obrazkum/grafum pridat popisek - o to mi tu jde. handrkovat se nad tim, ze jsem zkratka linej malickem stistknout shift a jeste linejsi menit si rozvrzeni klavesice - o tom to skutecne neni.
Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Ondrej 'SanTiago' Zajicek (neregistrovaný)
13. 5. 2008 10:17 Nový

Re: byvavalo ...

celé vlákno
Ne, na Internetu odjakziva byvalo zvykem psat bez diakritiky a na konzervativnejsich mistech (netnews) se to jeste vetsinou dodrzuje. Koneckoncu psani bez diakritiky (a nerejpani proti nemu) podporuje i zlate pravidlo Internetu: "Be liberal in what you accept, and conservative in what you send".
Ash
Ash (neregistrovaný)
17. 5. 2008 20:57 Nový

Re: byvavalo ...

celé vlákno
Bývalo, ano. V současné době je na *webu* zvykem psát s diakritikou.
cynan
13. 5. 2008 10:46 Nový

Re: byvavalo ...

celé vlákno
S timto musim souhlasit. Popis u obrazku mi take chybi.
amores peros
amores peros (neregistrovaný)
13. 5. 2008 1:11 Nový

bleah

celé vlákno
no nevim, prolezl jsem to letmo a nejak me to nenadchlo... asi nejsem ten spravnej user :) nepouzivam mouse gestures, 'chytre' vylepseni apod.

ale co mi nejvice chybi:

- definovat vlastnosti/akce pro urcite domeny:
* na ktere stranky muzu jit pouze pres https (nektere chytre weby sami presmeruji na nesifrovanou stranku)
* definovani vlastnich hlavic podle domen (zadne default/volba1/volba2)

celkove bych nejvice uvital neco jako elinks ale s webkitem a gtk :) male, rychle, skriptovatelne...
ma
ma (neregistrovaný)
13. 5. 2008 1:52 Nový

Re: bleah

celé vlákno
Nic ti nebrani zadat RFE do bugzilly na mozille nebo na redhat.com. Par veci z toho zni zajimave.
MichaL
MichaL (neregistrovaný)
13. 5. 2008 4:52 Nový

Mazani medu kolem huby

celé vlákno
Nemuzu si pomoct, FF mam moc rad, FF3 pouzivam od beta1 denne, ale tenhle clanek je proste crap. Cele mi to pripomina reklamu na windows.
FF prinasi bezpochyb spoustu novych funkcionalit, ale rozhodne ne vsechny bych hodnotil kladne. Od tohoto clanku bych ocekaval bud nestrannost (prehled) nebo vytvazenou recenzi (coz u beta5 je asi jeste brzy). Sorry, tohle se mi proste nelibi...


PS: jen mi to tak pripomnelo, cetli jste nekdy ty "slajdy" pri instalaci windows? ;-)
CPY
CPY (neregistrovaný)
13. 5. 2008 11:16 Nový

Re: Mazani medu kolem huby

celé vlákno
Bugnuty copy and paste vo vimperatore:
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=cs&u=http://kecy.roumen.cz/roumingForum.php

Skus nieco skopirovat ked mas tuto stranku otvorenu :)
ivdo
ivdo (neregistrovaný)
13. 5. 2008 12:23 Nový

Re: Mazani medu kolem huby

celé vlákno
Jaký bug? Je to přeložené googlem, chování je popsané na googlu v helpu, po najetí myší se nabídne porava překladu, po označení výběru a po pravém kliknutí myší copy - paste funguje. Spíše zamrzí podivný překlad, ale už se konečně prolomily ledy, konkurenci nikde nevidím.

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; cs-CZ; rv:1.8.1.14) Gecko/20080410 SUSE/2.0.0.14-0.1 Firefox/2.0.0.14
CPY
CPY (neregistrovaný)
13. 5. 2008 14:41 Nový

Re: Mazani medu kolem huby

celé vlákno
Vimperatorom Y to nevezme jedine ctrl-ins a to uz jednou rukou nejde nevyhoda!
Jirka
13. 5. 2008 5:10 Nový

vyšší pohodlí

celé vlákno
Jako kandidát na 'vyšší pohodlí' proti dvojce bude moci kandidovat teprve až pro něj vyjde plugin Vimperator, do té doby je to jen jeden z mnoha obyčejných mouse-like prohlížečů :-P :-D
jar
jar (neregistrovaný)
13. 5. 2008 8:04 Nový

Re: vyšší pohodlí

celé vlákno
Ovládáte Firefox příkazy pro Vim? Tuž, to je hardcore jak cip. Ale jinak: trvá to hrozně dlouho, než FF3 konečně vydají. Samotný prohlížeč se klidně dá používat, ale rozšíření to nějak nestíhají sledovat a nebo jejich tvůrcové prostě čekají na ostrou, aby nedělali zbytečnou práci.
Mazarik
Mazarik (neregistrovaný)
13. 5. 2008 9:08 Nový

Re: vyšší pohodlí

celé vlákno
Vzhladom na to, ze od bety 5 zase zmenili niektore veci. Napriklad celkom podstatna zmena, kedy z kodu s opravnenim webovej stranky, nie je mozne odkazovat na obrazky a kaskadove styly v niektorom z rozsireni alebo priamo z Firefoxu. Je to len jedna volba v konfiguraku, ale myslim, ze je to celkom podstatna zmena a uzivatelia rozsireni budu nastvani.
Jirka
13. 5. 2008 9:18 Nový

Re: vyšší pohodlí

celé vlákno
jj... je mi to jasný... byla to trochu nadsázka viz. smejlík u mé poznámky.

Ale pluginy vimperator+it's all text vřele doporučuju každému vimistovi, kdo si jednou zvykne, už nechce jinak :-)
CPY
CPY (neregistrovaný)
13. 5. 2008 11:19 Nový

Re: vyšší pohodlí

celé vlákno
Tu je ukazka kde vim buguje :)
Nejde copy a paste dokial je to otvorene

http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=cs&u=http://kecy.roumen.cz/roumingForum.php

vimperator je uz pre FF3 aspon sa tam nieco take crtalo na ich stranke ale neskusal som
Jirka
13. 5. 2008 13:27 Nový

Re: vyšší pohodlí

celé vlákno
"... vimperator je uz pre FF3 ... "


Bohužel ještě ne, protože doba kdy "FF hits the street" je teprve před námi ;-)

"Next release will be Vimperator 1.0, which will probably be released at the time when Firefox3 hits the streets. Expect lots of changes."
jar
jar (neregistrovaný)
14. 5. 2008 9:24 Nový

Re: vyšší pohodlí cip x cyp

celé vlákno
Omlouvám se za cipa, nějak mi neplánovaně změkl, ale na druhé straně uznejte, že tím, jaké i se v tom slově napíše, se dá vyjádřit mnohé.

Raději opravím celou větu, jako ve škole: "Tak to je tvrdé jádro jako horník nemotora."
Vraana
Vraana (neregistrovaný)
13. 5. 2008 21:08 Nový

Re: vyšší pohodlí

celé vlákno
petr
petr (neregistrovaný)
13. 5. 2008 23:40 Nový

Re: vyšší pohodlí

celé vlákno
Také používám Vimperator, ale nepovažuji to za nějaký "hardcore" přístup. Myslím, že je to jenom záležitost zvyku a pokud při práci často a spokojeně používáte Vim pro editaci textů, tak je pro vás Vimperator pro prohlížení webu logické řešení. A také jsem prozatím zůstal u verze FF2, dokud nebude oficiální a funkční Vimperator i pro FF3, ačkoliv v Ubuntu už FF3 Beta 5 je zahrnutá.
ůůůůůůů
ůůůůůůů (neregistrovaný)
13. 5. 2008 8:44 Nový

bezpečnost

celé vlákno
spousta novinek v bezpečnosti

ale je už konečně možné si přesunout úložiště s nastavením účtu, oblíbenými položkami, historií, uloženými hesly... někam jinam, než do documet&settings ? třeba na jiný disk (šifrovaný a hlavně ZALOHOVANY!!!)
Pavel Cvrček aura:93
13. 5. 2008 8:46 Nový

Re: bezpečnost

celé vlákno
Přesunout uživatelský profil s daty Firefoxu lze odjakživa.
icu
icu (neregistrovaný)
13. 5. 2008 10:35 Nový

Re: bezpečnost

celé vlákno
Máte na mysli toto? (výpis z /home/user_name/.mozilla/firefox/profiles.ini):

[General]
StartWithLastProfile=1

[Profile0]
Name=default
IsRelative=0
Path=/mnt/share/.internet/user_name/net

Stejným způsobem lze nastavit i Thunderbird, funkční to je minimálně od verzí 2 obou produktů.

Analogicky lze nastavit umístění dat pro oba programy i pod Windows, proměnná Path je pak nastavena např. takto: Path=d:\.internet\user_name\net\, soubor s profily Firefoxu najdete tady:
c:\Users\user_name\Application Data\Mozilla\Firefox

Jak si nastavíte, které disky budete zálohovat a šifrovat, s tím Firefox nemá až tak co do činění.
Vin
Vin (neregistrovaný)
13. 5. 2008 12:44 Nový

Re: bezpečnost

celé vlákno
Tak, komentáře nade mnou popisují editování cesty, klikací cestou se toho dá dosáhnout takto:

Windows: Start -> Spustit... -> firefox.exe -ProfileManager
Linux: Spustit příkaz (Alt+F2) -> firefox -profilemanager
Petr Tomeš aura:38
13. 5. 2008 16:23 Nový

Re: bezpečnost

celé vlákno
Dodejme, že to jde už snad odprvopočátků projektu Mozilla.
Tom
Tom (neregistrovaný)
13. 5. 2008 8:48 Nový

SSL

celé vlákno
Schazi mi tam moznost jednorazove (pro session) povolit nevalidni certifikat - soucasna beta5 umoznuje bud vsechno (trvala duvera do skonani Internetu) nebo nic :(
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
13. 5. 2008 9:20 Nový

Re: SSL

celé vlákno
Jakto, povolit certifikát na relaci přece jde?!

Spíš by mě zajímalo jak je to s aktualizací kořenových certifikátů. Plno webů mi teď díky tomu v FF3 vypisuje hlášky o prošlém certifikátu atd. Přitom třeba v IE7 je vše OK.

Bude konečně možnost spravovat FF pomocí politik a balíčků, aby šel nasadit i ve firmě?
hwsoft
hwsoft (neregistrovaný)
13. 5. 2008 9:32 Nový

Re: SSL

celé vlákno
Nom je fakt ze jak to udelali je vopruz. Mame komunitni WEB, podepsany pres CAcert, ale mam tam problem se dostat na test https WEBy, musel jsem to povolit naporad, klikat jak blbec se mi vubec nelibi. V tom byla predchozi verze mnohem rozumnejsi.
بطرس
بطرس (neregistrovaný)
13. 5. 2008 10:12 Nový

adresní řádek

celé vlákno
Musím teda říct, že nové doplňování je značně dementní. Byl jsem zvyklý takto chodit na často navštěvované stránky (tak, že člověk zadá jen pár znaků z url), teď URL musím vypsat celé (a ještě se do toho serou naprosto irelevantní adresy...). Pitomci!
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
13. 5. 2008 10:46 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
Tak si to změn na starý příkazový řádek. Mě ta nová verze v tomhle taky nevyhovovala, ale naštěstí existují doplňky :o)
Vin
Vin (neregistrovaný)
13. 5. 2008 13:08 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
Na co doplňky, dá se to změnit jednoduše v about:config - do filtru napsat browser.urlbar, dvakrát kliknout na browser.urlbar.matchOnlyTyped a vyhledává pouze v url :)
xuwrfa
xuwrfa (neregistrovaný)
13. 5. 2008 16:34 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
A jak to má jako normální člověk vědět?!
Petr Tomeš aura:38
13. 5. 2008 17:40 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
Pro normálního člověka původní chování adresního řádku nemá větší hodnotu než to nové.
Vin
Vin (neregistrovaný)
13. 5. 2008 19:07 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
Mozilla usoudila, že takhle to bude vyhovovat většině lidí. Ze začátku to byl trochu nezvyk, ale má to své výhody. Nicméně někteří lidé preferují spíš URL a to, co je v title, si asi moc nevšímají, proto jsou někteří nespokojení. To ale neznamená, že nemůžou být objektivní a uznat, že nový způsob doplňování adresy ostatním třeba může vyhovovat.
Vin
Vin (neregistrovaný)
13. 5. 2008 19:00 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
Normální člověk je neurčitý pojem. Někteří lidé jen nadávají a nehodlají vyhledávat informace k řešení problému, jiní jsou aktivní a snaží si sami poradit. Zeptají se na fóru Czilly, nebo hledají informace přímo na stránkách Mozilly, anebo prostě použijou Google. To je o přístupu k informacím všeobecně a netýká se to jen počítačů.
Petr Tomeš aura:38
13. 5. 2008 16:25 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
Často navštěvované stránky patří do záložek nebo na lištu se záložkami, pak by se jim mimojiné dala i priorita při psaní do adresního řádku. Celkově na funkci nadávají pouze lidi, kteří s ní neumí a nejsou zvyklí.
Ladislav Thon
Ladislav Thon (neregistrovaný)
13. 5. 2008 16:39 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
> Často navštěvované stránky patří do záložek nebo na lištu se záložkami

Jako proč? U stránek, které navštěvuju několikrát denně, si pamatuju i URL, a zmáčknout Ctrl+L a začít psát je prostě to nejrychlejší, co můžu udělat.
Petr Tomeš aura:38
13. 5. 2008 17:39 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
Právě proto, že kliknout na ně myší je to nejrychlejší, co můžete udělat. A pokud chcete využívat výhody nového adresního řádku, tak nevidím důvod, proč byste Ty oblíbené stránky nemohl označit jako oblíbené a zvýšit jim tak prioritu při řazení. Za zkoušku nic nedáte. Pokud to nevyhovuje, lze vrátit staré chování, co je na tom?
Ladislav Thon
Ladislav Thon (neregistrovaný)
14. 5. 2008 0:10 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
Efektivita ovládání klávesnicí je prostě o poznání vyšší než efektivita ovládání myší, to ví snad každý pokročilý uživatel PC. O tomhle se mě nesnaž přesvědčovat.

Ovšem vůbec jsi mi nevysvětlil, proč často navštěvované stránky patří do oblíbených. Argument, že přítomnost/nepřítomnost v oblíbených ovlivňuje míru relevance při vyhledávání v novém adresním řádku FF3, je vyloženě scestný. To je pomocná heuristika, která by mě neměla nutit cpát si do oblíbených něco, co tam nechci, protože to tam prostě nevyužiju.

Kvůli tomu vymysleli tu hvězdu, aby to bylo aspoň jenom na jedno kliknutí, ne? Prostě systémové řešení...

Děsím se dne, kdy vyjde finální verze FF3. Rychlost JavaScriptu super, ale takovéhle magie? Méně by možná bylo více.
Petr Tomeš aura:38
14. 5. 2008 20:40 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
"To je pomocná heuristika, která by mě neměla nutit cpát si do oblíbených něco, co tam nechci, protože to tam prostě nevyužiju." Jaktože ne, když jste teď psal, že ty stránky navštěvujete, takže tu lepší relevanci využijete? "Kvůli tomu vymysleli tu hvězdu, aby to bylo aspoň jenom na jedno kliknutí, ne? Prostě systémové řešení..." No tak proč ji nepoužíváte? "Děsím se dne, kdy vyjde finální verze FF3. Rychlost JavaScriptu super, ale takovéhle magie?" Vy se děsíte, většina lidí bude ráda, a zbytek si to chování může změnit.
lobo
lobo (neregistrovaný)
14. 5. 2008 15:35 Nový

Re: adresní řádek

celé vlákno
casto navstevovane stranky si pamatam a do zaloziek idu veci co som jednorazovo nasiel a potrebujem si ich znovu pozriet o par hodin
mikro
mikro (neregistrovaný)
13. 5. 2008 10:14 Nový

RE: Firefox 3.0: vyšší bezpečnost a pohodlí

celé vlákno
nesuvisi to sice priamo s clankom, ale... nestava sa vam, ze vo FF3 (mam betu, ktora prisla s ubuntu) sa obcas pri nacitani (v podstate nahodnej) stranky zrazu FF zastavi, zacne swapovat ako o zivot, o cca 10s to "rozchodi" a mozem pokracovat dalej? Stava sa mi to ako doma, tak aj na firemnom kompe (ziadne "orezavatko"), tak fakt nechapem, ze wo co go...
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
13. 5. 2008 10:41 Nový

RE: Firefox 3.0: vyšší bezpečnost a pohodlí

celé vlákno
Mě se to nestává ani na slabém kompu a to otevírám cca 10 záložek a pracuji v nich několik dní. Určitě je to lepší než FF2
Petr Krčmář aura:98
13. 5. 2008 11:02 Nový

RE: Firefox 3.0: vyšší bezpečnost a pohodlí

celé vlákno
Já pozoruji stejné chování. Nepomůže zavření tabu, jen shození celého prohlížeče. Po jeho nahození ale vše pokračuje. Po několika desítkách sekund toho ale Firefox nechá a dělá, jako by se nechumelilo.
Mazarik
Mazarik (neregistrovaný)
13. 5. 2008 11:15 Nový

RE: Firefox 3.0: vyšší bezpečnost a pohodlí

celé vlákno
Robi to aj v oficialnom vydani stiahnutom z mozilla.com? Debian(mozno aj Ubuntu) je znamy tym, ze si Iceweasel patchuje k svojmu obrazu, takze vzdy to treba otestovat na oficialnom builde. Inak taketo veci sa riesia na bugzilla.mozilla.org
Petr Krčmář aura:98
13. 5. 2008 13:45 Nový

RE: Firefox 3.0: vyšší bezpečnost a pohodlí

celé vlákno
Já mám rozbalený originální tarball od Mozilly.
Petr Tomeš aura:38
13. 5. 2008 16:26 Nový

RE: Firefox 3.0: vyšší bezpečnost a pohodlí

celé vlákno
To by bylo dobré oznámit, dokud je čas.
fettgesicht
fettgesicht (neregistrovaný)
14. 5. 2008 12:58 Nový

RE: Firefox 3.0: vyšší bezpečnost a pohodlí

celé vlákno
LOL, pokud ve FF není chyba, jste blbí, když ho nepoužíváte. Pokud v něm je chyba, jste blbí, že jste ji dosud nenahlásili.
Jozef Prídavok
13. 5. 2008 12:07 Nový

RE: Firefox 3.0: vyšší bezpečnost a pohodlí

celé vlákno
Presne to iste. Bez ohladu na to ake stranky pozeram. Obcas mam pocit, ze sa to hlavne prejavi ak je na stranke flash, ale som si isty ze mi to spravilo aj ked ziadni flash na niktorej zo zaloziek nebol... Dufam ze v ostej verzii to uz nebude, celkovo pocin dat do hardyho betu asi nebol najstastnejsi...
krik3t
krik3t (neregistrovaný)
13. 5. 2008 11:58 Nový

zkusenost FF3

celé vlákno
FF3 uz pouzivam taky nejakou tu dobu. Musim rict,ze jsem s ni povetsinou spokojeny. Stejne se ale najdou veci, ktery se mi prilis nelibi.

- v nejake predesle bete jsem testoval naroky na pamet. Byl jsem nadseny, kdyz mel FF3 se trema zalozkama okolo 40MB. Nevim ci to, ale ted ma FF3b5 se stejnyma trema zalozkama 100MB.

- ka se u spravce stahovani podela volba vlastnosti, kde jsem se mohl dozvedet, kam informace o souboru? Treba kam se mi to vlastne stahl...

- prudi me u spravce hesel tlacitko ukazat hesla. Je to prima ficura, pokud jste heslo zapomneli, ale taky umoznuje komukoli na tri kliky zjistit vsechny moje ulozena hesla. Nejaky master password a podobne pro pristup k nastaveni FF by mebyl k zahozeni.

- funkcnost blokovani stranek oznacenych nekde jako malware je docela dvousecna zalezitost. Muj bracha vyviji programek (ktery se urcite skupine lidi nemusi libit, nicmene nic nezakonneho a neda se rozhodne oznacit jako malware). A uz nekolikrat se jeho stranky, kde programek poskytuje dostaly na blacklist. Bohuzel pokud je takova stranka na blacklistu, nedostanete se na ni s FF3 jinak, nez ze globalne vypnete celou ochranu.

- spatne se dostava k zalozkam, ktere jsou pridane pomoci hvezdicky (resp. nemaji prirazeny tag).

- a malickost - v linuxu pod KDE je vzhled FF3 priserny.

Jinak hodnotim FF3 jako obrovsky prinos a opravdu se tesim na stabilni verzi s plnou podporou pluginu.
Vin
Vin (neregistrovaný)
13. 5. 2008 13:11 Nový

Re: zkusenost FF3

celé vlákno
V čem je FF3 tak pod KDE příšerný? Na takovém OpenSUSE je docela dobře zakompovanej...
Petr Tomeš aura:38
13. 5. 2008 16:30 Nový

Re: zkusenost FF3

celé vlákno
"ka se u spravce stahovani podela volba vlastnosti, kde jsem se mohl dozvedet, kam informace o souboru? Treba kam se mi to vlastne stahl..." Do kontextové nabídky, abyste si jej mohl přímo v adresáři otevřít nebo rovnou. Firefox ukládá tam, kam máte nastaveno v nastavení, a pokud se vám to nelíbí, tka není nic snazšího než si to změnit jinam nebo se pokaždé nechat dotázat, kam to chcete. "spatne se dostava k zalozkam, ktere jsou pridane pomoci hvezdicky (resp. nemaji prirazeny tag). " Přes adresní řádek to nestačí? Pokud ne, tak přes Knihovnu nebo Ctrl+B. "A uz nekolikrat se jeho stranky, kde programek poskytuje dostaly na blacklist." Tak má kontktovat Google a vysvětlit, proč je na seznamu omylem. "Bohuzel pokud je takova stranka na blacklistu, nedostanete se na ni s FF3 jinak, nez ze globalne vypnete celou ochranu." To přece není pravda. Na co je tam ta možnost ignorovat varování a zobrazit stránku? "prudi me u spravce hesel tlacitko ukazat hesla. Je to prima ficura, pokud jste heslo zapomneli, ale taky umoznuje komukoli na tri kliky zjistit vsechny moje ulozena hesla. Nejaky master password a podobne pro pristup k nastaveni FF by mebyl k zahozeni." A to si nejste schopen to halvní heslo v nastavení nastavit hned vedle té možnosti, kterou tu popisujete? :)
Martin Hassman
13. 5. 2008 12:44 Nový

webove aplikace

celé vlákno
Pavle, daří se ti mezi ty protokoly asociované s webovými aplikacemi přidat nějakou novou webovou aplikaci? Já si můžu vybrat ze stávajících webových aplikací nebo přidat nějakou desktopovou aplikaci, ale nenašel jsem zatím možnost, jak si v tom správci ručně přidat tu webovou. Nezkoušel jsi to?
Martin Hassman
13. 5. 2008 12:52 Nový

crash-stats

celé vlákno
Ten nový crash-stats.mozilla.com server si mi dost líbí. Sice sem se musel trochu rozkoukávat, ale připadá mi přehlednější než ten původní. Nicméně mi připadá docela pomalý. Ale zkoušel jsem ho teď prvně, možná to je jen náhodné přetížení (rozuměj všichni si o tom přečetli na rootu a zkoušejí to 8-)))).
eurik
eurik (neregistrovaný)
14. 5. 2008 9:49 Nový

RE: Firefox 3.0: vyšší bezpečnost a pohodlí

celé vlákno
Já ho používám a jediné, co mi vadí (na druhou stranu mi to u některých vadí dost) je, že zatím je málo rozšíření a skinů... a některé z těch, na které jsem zvyklý, chybí úplně.
riso
riso (neregistrovaný)
2. 6. 2008 21:31 Nový

rychlost, resp. pomalost

celé vlákno
s prichodom verzie 3 som si sluboval, ze sa tento parameter snad zlepsi. ale mozem povedat, ze sa to skor zhorsilo. nie som vo ffx novacik, pouzivam ho roky, ale pravdu povediac, na velke rozlisenie monitorov je nepouzitelny. cim dalej, tym viac uvazujem o prechode na safari, alebo dokonca ie.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem