Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Hank Janssen z Microsoftu: extrémní přístup nepomůže nikomu

peter
peter (neregistrovaný) 158.195.160.---
23. 9. 2009 0:47 Nový

nazor na pracu Hanka Janssena a vyvojarov MS

celé vlákno

http://www.kroah.com/log/

hv (Microsoft Hyper-V) drivers. Over 200 patches make up the massive cleanup effort needed to just get this code into a semi-sane kernel coding style (someone owes me a bit bottle of rum for that work!) Unfortunately the Microsoft developers seem to have disappeared, and no one is answering my emails. If they do not show back up to claim this driver soon, it will be removed in the 2.6.33 release. So sad…

.
. (neregistrovaný) ---.souepl.cz
23. 9. 2009 0:55 Nový

Re: nazor na pracu Hanka Janssena a vyvojarov MS

celé vlákno

Tak trosku sem neco podobneho cekal. Hlavni je, ze MS muze vsude rikat, ze zacal prispivat do linuxoveho jadra a ze tentokrat uz doopravdy uz to mysli vazne. A tak to je proste se vsim …

dustin
dustin (neregistrovaný) ---.insite.cz
23. 9. 2009 12:12 Nový

Re: nazor na pracu Hanka Janssena a vyvojarov MS

celé vlákno

Dokud patch zaslaný od vývojáře neprojde bezchybně skriptem kontrolujícím coding style kernelu scripts/checkpat­ch.pl , správce alsy akceptaci patche vůbec neřeší.

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
23. 9. 2009 17:47 Nový

Re: nazor na pracu Hanka Janssena a vyvojarov MS

celé vlákno

Třeba to omezení na 80 znaků na řádku v tom skriptu je hodně pitomé :-(

dustin
dustin (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
23. 9. 2009 20:06 Nový

Re: nazor na pracu Hanka Janssena a vyvojarov MS

celé vlákno

Jo, to zcela jistě je. Myslím, že postupně dojde ke zvednutí (tedy spíše doufám :) ). U definic registrů musím komentáře s popisem dávat nad define, aby se do nich vůbec něco vešlo. Hůř se to pak čte, to je fakt.

Kamil Páral aura:93
23. 9. 2009 1:32 Nový

nejlepší platformou pro open source

celé vlákno

>> Chci být součástí toho, jak se Windows stávají nejlepší platformou pro open source.

To myslím naprosto přesně vystihuje podstatu všeho.

SB
SB (neregistrovaný) ---.bnsoft.cz
24. 9. 2009 11:46 Nový

Re: nejlepší platformou pro open source

celé vlákno

No jo, chlapec nám načuchnul microsoftem a asi si zvyk na prachy. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Nemám nic proti tomu, že se nějak živí, to každej, ale tyhle reklamní proklamace si moh odpustit.

Kaemon
Kaemon (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
23. 9. 2009 6:29 Nový

Chybka?

celé vlákno

Chyba překladu nebo mi to jen nedává smysl?
Vyvíjím veškerý svůj kód v něm. X Ale já používám Emacs jen k editaci souborů.

Tom
Tom (neregistrovaný) 62.168.56.---
23. 9. 2009 11:30 Nový

Re: Chybka?

celé vlákno

Asi myslel, ze programuje iba v textovom rezime a nerobi GUI v IDE.

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
23. 9. 2009 19:13 Nový

Re: Chybka?

celé vlákno

V IDE jde totiž také, zdrojové kódy překládat, výsledný program spouštět, debugovat, profilovat a dělat spoustu dalších věcí. On ale emacs zřejmě používá jenom k psaní kódu a zbytek dělá jinak.

x
x (neregistrovaný) ---.karneval.cz
23. 9. 2009 6:33 Nový

Pan je dobrej komik....

celé vlákno

ale to ze pracoval v AT&T to vysvetluje :-) Asi jeste v nem porad preziva „ockovani“,ze v te dobe nic free nebylo (zminky o BSD prosim nevytahujte na svetlo,jiste predstavitele jeste ted chyta psotnik pri pomysleni na jejich vylhany a nesmyslny soudni pripad,ktery po pravu projeli :-)).To jak skonci a jako i konci komercni Unixy vidime snad vsichni v prubehu casu.Naivni predstava nekterych lidi,ze se to zachrani portaci nejake formy „jadra“ do jineho komercniho OS a ze se na tom vytriska majlant je az srandovne naivni.

Z technickeho pohledu to bude urcite clovek,co se vyzna ve sve praci,ale ze sirsiho pohledu je to jen dalsi osoba,ktera ma navodit dojem jak je ten MS skvely a malem chodici charita a jak se s laskou a peci venuje tomu aby kompatibilita Linux vs Windows byla bez problemu.

Ale je videt,ze fakt ma smysl pro humor,z tech zminek o MacOsX slo docela vycitit,jak ho to stve,ale jako spravny profik co se vyzna jak jednat s lidma to otocil do vtipne formy :-)

jimik
jimik (neregistrovaný) 217.119.114.---
23. 9. 2009 7:41 Nový

Re: Pan je dobrej komik....

celé vlákno

suhlasim. a takychto komikov uvidime este viac, v style reklam na poistovne – ‚my sme vasi kamarati‘. ale stale (vzdy) ide o prachy.

Ondra
Ondra (neregistrovaný) ---.25.broadband15.iol.cz
23. 9. 2009 9:54 Nový

Re: Pan je dobrej komik....

celé vlákno

Samozřejmě, člověk pracující v AT&T a následně v Microsoftu musí mít totálně vymytý mozek. Na rozdíl od nás, co píšeme na root.cz, spíme s plyšovým tučňákem, známe líp bash než svůj rodný jazyk, a tudíž samozřejmě máme vždycky pravdu…

Aminux
Aminux (neregistrovaný) ---.pel.cz
23. 9. 2009 11:48 Nový

Re: Pan je dobrej komik....

celé vlákno

Hmm. To jste nám to nandal.
Jinak jsem si nevšiml, že by tu někdo mluvil o vymytém mozku. To opravdu nevím, jak jste na to přišel.

Ganimoth
Ganimoth (neregistrovaný) 77.48.101.---
23. 9. 2009 12:24 Nový

Re: Pan je dobrej komik....

celé vlákno

Pravdepodobne soudi ostatni podle sebe :)

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
23. 9. 2009 17:45 Nový

Re: Pan je dobrej komik....

celé vlákno

Třeba já mám vymytý mozek, protože mám mozkovou poruchu – poruchu osobnosti.

MaBo
MaBo (neregistrovaný) 82.119.253.---
23. 9. 2009 7:59 Nový

Nějak pořád nechápu spojení Mirkosoft s OpenSource

celé vlákno

No, nějak to nechápu. Je sice pravda, že Bill nám sdělil, že „Za posledních dvacet let se věci změnily“, ale co se změnilo, to nějak nespecifikoval. V zásadě proti němu nemůžu nic říct, pokud přijmu myšlenku, že americký sen je realita. Ale pokud se na to podívám ze strany sdílení unixových otevřených zdrojů, pak mi to celé, včetně ostaních vládců počítačového světa, přijde legrační: založit jmění na umění všech těch programátorů, kteří vymysleli základ a pak z nich udělat bezejmenné blázny, kteří sice vymysleli základ mých produktů, ale byl jsem to já, který ty aplikace ukázal lidem a prodal jim je, tak to mi přijde absurdní. Je to podobné, jakoby Pythagoras začal prodávat svou větu. A tenhle komik mi bude něco blábolit o OpenSource v Microsoftu? Proboha, to spíš uvěřím tomu, že skutečně chce tu jachtu a rybaření, ale aby to nevypadalo blbě, tak tomu dodal vtipný nádech, by by se na něj OpenSource scéna nakonec nezlobila. Mimochodem, jak si vlastně Bill představuje sbližování s OpenSource? Ví to někdo?

Tomas
Tomas (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
24. 9. 2009 0:05 Nový

Re: Nějak pořád nechápu spojení Mirkosoft s OpenSource

celé vlákno

o zadne velke sblizovani nejde. v tomto pridani jen o ovladace, ktere umozni nativni fungovani linuxoveho jadra v hyper-v virtualizovanem prostredi – ovladac pro virtualni sitovku, disky apod.

PS: nevim proc, ale na rootu mi nefunguje prihlasenina iinfo-profil. zatimco na „vedlejsi“ lupe to jde. achjo :(

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.97.broadband7.iol.cz
23. 9. 2009 8:24 Nový

v tomto pripade MS nedela nic pro OSS ..

celé vlákno

.. pouze prosazuje jinde nepotrebne upravy a opravy linuxoveho jadra, aby to bezelo lepe pod jejich Hyper-V. A protoze si nemuze vzit kernel, opatchovat a uzavrit, musi to delat standardnim OSS zpusobem. Tak proc to „donuceni“ nevyuzit k proklamaci " MS dela pro OSS " .. zejo. Ty jejich patche ale nikdo z non-MS sveta nepotrebuje. A hlavne – MS to nedela pro OSS ale pro sebe. Aby jejich H-V podporovalo vic systemu pod sebou a vypadalo lepe. :-)

Xerces
Xerces (neregistrovaný) ---.blue4.cz
23. 9. 2009 8:39 Nový

Re: v tomto pripade MS nedela nic pro OSS ..

celé vlákno

No ale on každý, kdo přispívá do OSS to dělá především pro sebe a jako vedlejší efekt to je užitečné i pro druhé. :-) Jde jen o to jak to podáte.

Tecik
Tecik (neregistrovaný) ---.zoner.com
23. 9. 2009 11:56 Nový

Re: v tomto pripade MS nedela nic pro OSS ..

celé vlákno

Presne tak ;-) Clovek/spolecnost by byla hloupa, kdyby nevyuzila moznosti… vzdyt je preci jen o penize

Zdenek Jindra aura:41
23. 9. 2009 18:10 Nový

Re: v tomto pripade MS nedela nic pro OSS ..

celé vlákno

Tak to vidí možná ti, kterým samotným jde jen o peníze. Například já vylepšuji počítače pro druhé po stránce SW i HW pro radost.

Jirka P
Jirka P (neregistrovaný) ---.36.broadband2.iol.cz
23. 9. 2009 20:38 Nový

Re: v tomto pripade MS nedela nic pro OSS ..

celé vlákno

Tu radost ale máte po té vykonané práci vy, ergo to děláte pro sebe.

dustin
dustin (neregistrovaný) ---.insite.cz
23. 9. 2009 12:06 Nový

Re: v tomto pripade MS nedela nic pro OSS ..

celé vlákno

Myslím, že tomu tak úplně není, např. vývojáři zapojeni do http://www.linuxdriverproject.org/…iki/bin/view , nebo spoustu jiných mimo tento projekt. Často si dobrovolní vývojáři musí daný HW vypůjčit, aby mohli napsat driver, a pak jej vrací. Ano, baví je to :)

registrovaný
registrovaný (neregistrovaný) 62.168.56.---
23. 9. 2009 9:42 Nový

Re: Hank Janssen z Microsoftu: extrémní přístup nepomůže nikomu

celé vlákno

Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění.

?
? (neregistrovaný) ---.karneval.cz
23. 9. 2009 9:43 Nový

coze?

celé vlákno

microsoft ma tym na vyvoj php 5.3?????????

X
X (neregistrovaný) 130.119.248.---
23. 9. 2009 9:50 Nový

Re: coze?

celé vlákno

A nejlepší na tom je, že Microsoft PHP.Net je výkonější než nativní implementace php. :-)))

Stoural
Stoural (neregistrovaný) 84.244.101.---
23. 9. 2009 16:13 Nový

Re: coze?

celé vlákno

Mno, jestli mam zacit jezdit v Trabantu nebo v Trabantu vybavenem spojlery, to je mi skutecne jedno. Porad to bude jenom bakelitovej Trabi, stejne jako PHP je jen pajazykem pro patlaly…

Zdenek Jindra aura:41
23. 9. 2009 18:19 Nový

Re: coze?

celé vlákno

X: To by chtělo zdroj. I kdyby to byla pravda, tak největší režii bude mít stejně databáze a přístupová doba disku.
Stoural: PHP je, jak říká CZC, „ověřeno trhem“, ať si pod tím představíte cokoliv. Ještě se mi nestalo, že bych koupil produkt a začal ho rovnou bez vylepšování spokojeně používat. A zrovna PHP je díky rozšířenosti čím vylepšovat.
Navíc se vám nestane, že ho někdo (moft) podtrhne a budete muset všechno přepsat na novou verzi jazyka/celého prostředí. Váš PHP projekt je plně Váš.

Tomas
Tomas (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
24. 9. 2009 0:09 Nový

Re: coze?

celé vlákno

ne primo na vyvoj php 5.3, ale na jeho portaci pro windows – prostredi. pokud se nemylim, obnasi to podporu kompilace poslednimi visual studii, vlastni provider pro pristup k mssql, podpora pro beh jako isapi modul v iis apod…

ma
ma (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
23. 9. 2009 10:00 Nový

original rozhovoru

celé vlákno

Nebyl by tam nekde i rozhovor v originalni forme (AN)? Teda pokud ten clovek nemluvil cesky :)

Petr Krčmář aura:98
23. 9. 2009 10:47 Nový

Re: original rozhovoru

celé vlákno

Bohužel ta nakrávka je tak pekelně nekvalitní, že se nedá zveřejnit.

registrovaný
registrovaný (neregistrovaný) 165.72.200.---
23. 9. 2009 14:35 Nový

Re: original rozhovoru

celé vlákno

Kvalita nahravky nema nic spolecneho s moznosti zverejneni. Navic to muzu pustit pres par filtru jednoho nejmenovaneho programu pro zvukova studia a hned to bude lepsi :) pak vam to soupnu na web. Co vy na to? :)

Zdenek Jindra aura:41
23. 9. 2009 18:23 Nový

Re: original rozhovoru

celé vlákno

V tom případě se vtírá otázka, jestli je jí spolehlivě rozumět.

Petr Krčmář aura:98
23. 9. 2009 18:27 Nový

Re: original rozhovoru

celé vlákno

Já jsem ten rozhovor osobně dělal a přepisoval jsem to druhý den. Pro potřeby přepisu je to dostatečné, ale ne pro zveřejnění. Navíc rozhovory se nikdy nepřepisují doslova, takže by zveřejnění vedlo jen k nepříjemným otázkám na konkrétní věty. Každopádně text prošel autorizací.

blizzboz
blizzboz (neregistrovaný) ---.78-99-33.t-com.sk
23. 9. 2009 11:26 Nový

Re: Hank Janssen z Microsoftu: extrémní přístup nepomůže nikomu

celé vlákno

„Ale musíme doma mít Mac OS X, protože žena to tak chce. Ona je šéf a ten se musí poslouchat. Garáž je studené místo na to, abyste tam trvale spali (smích).“

on je pod papučou? tá žena by mala byť rada že má takého bohatého chlapa

roghir
roghir (neregistrovaný) ---.perfect-system.cz
23. 9. 2009 12:35 Nový

Re: Hank Janssen z Microsoftu: extrémní přístup nepomůže nikomu

celé vlákno

Nechces-li mit doma studenou veceri a postel, obcas musis udelat ustupek :-) a konkretne hrotit domacnost kvuli volby OS je zbytecne ne? Mac OS vypada fakt hezky a je jednoduchy, tak proc ji nutit do Linuxu nebo okynek… :-)

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
23. 9. 2009 17:40 Nový

Re: Hank Janssen z Microsoftu: extrémní přístup nepomůže nikomu

celé vlákno

To já styk se ženou neprovozuji, studenou večeři a postel mám doma běžně. Jsem totiž psychopat a nejsem schopen styku se ženou.

blizzboz
blizzboz (neregistrovaný) ---.91-127-184.t-com.sk
23. 9. 2009 21:43 Nový

Re: Hank Janssen z Microsoftu: extrémní přístup nepomůže nikomu

celé vlákno

ja som robil ústupky až moc a sa mi to vypomstilo…

blizzboz
blizzboz (neregistrovaný) ---.91-127-184.t-com.sk
23. 9. 2009 21:52 Nový

Re: Hank Janssen z Microsoftu: extrémní přístup nepomůže nikomu

celé vlákno

žena keď zistí že jej chlap ustupuje a že je mäkký tak si s ním bude robiť čo chce. vzťahy sú hra na mačku a myš kto nezožere bude zožratý a chalp musí byť chalp a stáť si za slovom.

Zdenek Jindra aura:41
23. 9. 2009 18:28 Nový

Re: Hank Janssen z Microsoftu: extrémní přístup nepomůže nikomu

celé vlákno

Taky mě to velmi zarazilo. Ale asi má fakt VM (vymytý mozek) od AT&T a M$.
Já bych to formuloval tak, že je to její věc a že já to opravovat nebudu. Na každou otázku bych fagsystém natvrdle bojkotoval, že nerozumím.
Nebo už je vážně tak zvyklý lhát a je to úplně jinak.

mat
mat (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
23. 9. 2009 13:18 Nový

linuxaci - klasicka smradlava paka

celé vlákno

na jedne strane docela fajn rozhovor profika z MS, na druhe strane tupe prispevky smradlavych ajtaku, matfyzaku a podobnych linuxovych asocialnich debilu…

šachy
šachy (neregistrovaný) 195.113.220.---
23. 9. 2009 13:32 Nový

Re: linuxaci - klasicka smradlava paka

celé vlákno

…kteří alespon ví o čem je řeč, narozdíl od Vaší pronikavé vůně fialek, Oxfordem a ohleduplné inteligence…

Anonymus Bimbas
Anonymus Bimbas (neregistrovaný) ---.ckr.transnet.cz
23. 9. 2009 17:00 Nový

Re: linuxaci - klasicka smradlava paka

celé vlákno

S těma urážkama se neztotožňuju, ale ty příspěvky opravdu o lecčems svědčí.

pavlix.net
pavlix.net (neregistrovaný) ---.pavlix.net
23. 9. 2009 19:28 Nový

Re: linuxaci - klasicka smradlava paka

celé vlákno

ty s těma urážkama zvlášť :)

Limit False aura:16
24. 9. 2009 0:32 Nový

Re: linuxaci - klasicka smradlava paka

celé vlákno

Uzasna formulace :-)

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
23. 9. 2009 17:37 Nový

Re: linuxaci - klasicka smradlava paka

celé vlákno

Jo, třeba já jsem smradlavý a ještě k tomu psychopat. Mám totiž poruchu osobnosti.

Zdenek Jindra aura:41
23. 9. 2009 18:35 Nový

Re: linuxaci - klasicka smradlava paka

celé vlákno

I když nesplňuji Vaše kritéria, příspěvek považuji za urážlivý. Nenakládejte tady se svobodou slova jako s onucí a zkuste si najít místo, kde budete vítán. Třeba na stránkách R. Ulhána.

pavlix.net
pavlix.net (neregistrovaný) ---.pavlix.net
23. 9. 2009 19:30 Nový

Re: linuxaci - klasicka smradlava paka

celé vlákno

Já sice zmíněnou fakultu dálkově studuju, ale moralizujícímu příspěvku úmyslné urážlivé komolení jmen úplně nesluší.

SB
SB (neregistrovaný) ---.bnsoft.cz
24. 9. 2009 12:10 Nový

Re: linuxaci - klasicka smradlava paka

celé vlákno

xD xD No jo, někto ty operáky vyvinout musí, abyste měl na čem psát příspěvky… :) Můžu si tipnout? Ste widlař? :D

mat
mat (neregistrovaný) ---.181.broadband4.iol.cz
6. 10. 2009 13:39 Nový

Re: linuxaci - klasicka smradlava paka

celé vlákno

ne pouzivam Mac OS

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem