Názory k článku
Hans Reiser hodlá ukázat tělo své ženy
Tex (neregistrovaný)
10. 6. 2008 14:14
Nový
Re: preklep
celé vlákno
Pokud dostane doživotí tak V lochu bude mít dost času programovat. Notebook s Linuxem by mu dovolit mohly. To pak budou file systémy :-)
anonym (neregistrovaný)
12. 6. 2008 16:33
Nový
Re: preklep
celé vlákno
[ot] spis PrisonBreakFS [/ot]
isnotgood (neregistrovaný)
10. 6. 2008 0:27
Nový
blesk
celé vlákno
Není tohle spíš článek pro blesk.cz nebo novinky.cz?
jar (neregistrovaný)
10. 6. 2008 8:17
Nový
Tohle na root nepatří!
celé vlákno
Co je moc, je moc. To, že Hans Reiser je linuxový programátor snad neznamená, že se jeho soukromí, resp. zločiny musí rozebírat na odborném linuxovém serveru a to dokonce v samostatném článku umístěném jako první na stránce.
11. 6. 2008 17:58
Nový
Re: Tohle na root nepatří!
celé vlákno
Proč ne? To, že jeden z nejpoužívanějších Linuxových filesystémů programoval usvědčený vrah to dost zajímavá věc...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 6. 2008 21:02
Nový
Re: Tohle na root nepatří!
celé vlákno
IMHO je Reiser asi tak "jeden z nejpoužívanějších" FS, jako je Opera jeden z nejpoužívanějších browserů.
Mgr. Zadek Ulhán, PhD. (neregistrovaný)
11. 6. 2008 22:03
Nový
Re: Tohle na root nepatří!
celé vlákno
Závistivý pičmulíku, já mám IQ 151, takže moc dobře vím, že Reiser používá víc než 125% všech Linuvových distribucí. Ty ovšem zdaleka nedosahují kvalit Visty Ultimate x64, kterou jsem dostal zdarma od Microsoftu. Mé zkušenosti profesionála, co dvacet hodin denně programuje weby a šest hodin denně honí svou modrou prostatu jasně hovoří, že Vista Ultimate je nejlepší a nejproduktivnější systém dneška. Protože Gates s Ballmerrrem namísto vraždění svých žen pilně pracují a vedou nejlepší firmu světa k ještě většímu náskoku před ostatními a hlavně před Linuxem, který používají sociální uhrovití pičmulíci jako třeba ty.
D.A. (neregistrovaný)
10. 6. 2008 8:46
Nový
Re: blesk
celé vlákno
Odporny bulvar. Cas prestat cist root?
بطرس (neregistrovaný)
10. 6. 2008 9:04
Nový
Re: blesk
celé vlákno
Já myslím, že je to spíš článek pro BLEK.cz
NaiL (neregistrovaný)
10. 6. 2008 16:07
Nový
Re: blesk
celé vlákno
zato ze ty take servre citas mi nemozeme, napriklad ja by som si to nikde inde neprecital, a vsetky tie keci okolo a kade tade necitam, takyto sumar as mi hodi, mam ako aky prehlad za par minut, no nejaky nazor si na zaklade tohoto nerobim.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 6. 2008 0:40
Nový
WTF
celé vlákno
A jéje, tady si někdo přečetl článek na slashdotu s mizerným shrnutím a stejně špatně to tu papouškuje. Titulek je nepravdivý a poslední odstavec je naprostý kec. Originální článek totiž jenom spekuluje, že Reiserovi může být navrženo, že dostane mírnější rozsudek, pokud prozradí kde je tělo. Taky říká, že by tím Reiser neměl co ztratit. Ale vůbec neříká, že Reiser na tohle chce přistoupit nebo že vůbec ví, kde to tělo je.
Mimochodem, tohle:
"Vedli jsme nějaká jednání, ale vše je předběžně dohodnuto"má být překlad téhle věty ??
"There's been some overtures," he said. "But everything is in its preliminary stage."Horší než Blesk, pánové.
10. 6. 2008 2:17
Nový
Re: WTF
celé vlákno
stale premyslim, proc se na rootu prepisuji zpravy ze slashdotu a k tomu jeste takhle blbe.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 6. 2008 14:20
Nový
Re: WTF
celé vlákno
Tak to je fakt drsny. Lidi ucte se anglicky a nebo si piste vlastni clanky...
10. 6. 2008 0:40
Nový
Wired
celé vlákno
Četl jsem to dopodrobna rozebrané ve Wiredu. Velmi zajímavé. Ten hoch svou ženskou zabil, protože mu zdrhla s bývalým kámošem. Šlo tam navíc o prachy a jeho firmu...půjčoval si od toho kámoše peníze, takže se mu to dost hodilo.
Jirka (neregistrovaný)
10. 6. 2008 0:53
Nový
sakra
celé vlákno
Takže si na nový ReiserFS počkáme minimálně 15 let :-(
Rejpal (neregistrovaný)
10. 6. 2008 1:12
Nový
Re: sakra
celé vlákno
Už se těším na Hellreiser 4: The Journal Replays :o)))
Airborn (neregistrovaný)
10. 6. 2008 1:34
Nový
Re: sakra
celé vlákno
Něco takového napadlo i mě. Ale na druhou stranu, to se opravdu nenajde nějaký jiný počítačový génius, který by dokázal pro Linux stvořit dokonalý souborový systém :-)? Máme tu ext4, což je ale jen update staršího, byť spolehlivého systému, a pak ZFS, ale ten zase není "náš", ale sunovský. To nemá někdo z Linuxáků větší ambice :-)?
YOGI. (neregistrovaný)
10. 6. 2008 7:45
Nový
Re: sakra
celé vlákno
A nemusime sa obavat ze BLEK. zabije svoju manzelku :DD
Ivan (neregistrovaný)
11. 6. 2008 10:26
Nový
Re: sakra
celé vlákno
Proc porad vsichni resi lokalni filesystemy? Tech uz je na linuxu vic nez dost.
Proc nikomu nevadi, ze na linuxu neexistuje zadny poradny sitovy filesystem?
Proc nikomu nevadi, ze na linuxu neexistuje zadny poradny sitovy filesystem?
asdasdasd (neregistrovaný)
11. 6. 2008 16:40
Nový
Re: sakra
celé vlákno
protoze to neni pravda a protoze je nikdo nepotrebuje
7. 7. 2008 1:16
Nový
Re: sakra
celé vlákno
Vadi. Jenze napsat poradny sitovy filesystem neni takova sranda. Vsechno to distribuovane zamykani ... mozna ze Google neco poradneho ma.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 6. 2008 14:33
Nový
Re: sakra
celé vlákno
Ja myslim, ze to muze byt naopak vyhoda; do tedka se musel starat o spustu dalsich "zbytecnosti", jako je jidlo, prace, manzelka (byt ruznymi zpusoby). Pokud mu fakt dovolej notas (coz by snad i mohli) tak se ted muze naopak plne ponorit do problemu s uvazkem na 24/7.
Jako priznejme si - zivot programatora se od zivota se od zivota ve vezeni zas tak zasadne nelisi. S vyjimkou, ze vezen ma vice sexu (byt nedobrovolneho - i kdyz to je taky u programatora relativni).
Jinak si myslim, ze takovej clanek (OVSEM ALSEPON DOBRE PRELOZENEJ!) ma na rootu co delat - konecne my vsichni sme si to precetli a jeste se poustime do komentovani. Kdyby tady ten clanek nemel co delat tak si ho proste nikdo neprecte - jak facka.
Jako priznejme si - zivot programatora se od zivota se od zivota ve vezeni zas tak zasadne nelisi. S vyjimkou, ze vezen ma vice sexu (byt nedobrovolneho - i kdyz to je taky u programatora relativni).
Jinak si myslim, ze takovej clanek (OVSEM ALSEPON DOBRE PRELOZENEJ!) ma na rootu co delat - konecne my vsichni sme si to precetli a jeste se poustime do komentovani. Kdyby tady ten clanek nemel co delat tak si ho proste nikdo neprecte - jak facka.
Radek Tondra (neregistrovaný)
10. 6. 2008 20:11
Nový
Re: sakra
celé vlákno
To seš fakt tak hloupej, nebo to jen hraješ?
Notebook nelze mít ani v českém vězení, natož v tom americkém! Tam dostane pěkně palici a ukáže ostatním kravaťákům, jak umí manuálně pracovat v lomu!
Notebook nelze mít ani v českém vězení, natož v tom americkém! Tam dostane pěkně palici a ukáže ostatním kravaťákům, jak umí manuálně pracovat v lomu!
sid (neregistrovaný)
13. 6. 2008 1:58
Nový
Re: sakra
celé vlákno
V pripade pocitacovych piratu se zakaz PC pochopit da, ale u cloveka, ktery prinesl lidstvu mnoho dobreho prave diky PC?
Jen (neregistrovaný)
8. 7. 2008 16:11
Nový
Re: sakra
celé vlákno
U nás si lze požádat. Jednomu mému oddílovému kolegovi před léty (seděl krátce kvůli automobilové havárce) notebook do vězení povolili. Mobilní telefon by tou dobou sice neprošel, s faktem, že notebook se dá připojit k síti, však nikdo na ministerstvu spravedlnosti nepočítal. V USA to, doufám, nebude jiné. Věhlasný americký ornitolog Robert Stroud se jako vědec proslavil až ve vězení (Birdman of Alcatras) (http://www.alcatrazhistory.com/stroud.htm) Stalin měl pro vybrané vědce speciální lágry (šarašky). Prošli jími třeba Koroljov, Tupolev, Gluško, ba i Solženicyn (V kruhu prvním) či Kopilev.
zdeněk (neregistrovaný)
10. 6. 2008 8:06
Nový
to je taky nápad
celé vlákno
oženit se s programátorem :-)
r080 (neregistrovaný)
10. 6. 2008 8:51
Nový
Re: to je taky nápad
celé vlákno
ja si vubec nejsem jisty, ze je to technicky mozne
Kvakor (neregistrovaný)
10. 6. 2008 17:23
Nový
Re: to je taky nápad
celé vlákno
No, v Indii probelha v nedavne dobe jedna svatba s kravou, jedna se psem a v Cine si nejaky osamely manik dokonce vzal sam sebe (kvuli politice jednoho ditete je malo Cinanek). Proti tomu je programator hadr ...
Inkvizitor (neregistrovaný)
10. 6. 2008 22:25
Nový
Re: to je taky nápad
celé vlákno
Sám sebe? To asi chtěl dosáhnout na novomanželskou půjčku. Jediná další výhoda, která mě napadá, je, že může od doktorů požadovat podrobné informace o svém zdravotním stavu. Vdovecký důchod si asi moc neužije.
Rejpal (neregistrovaný)
12. 6. 2008 20:36
Nový
Re: to je taky nápad
celé vlákno
V Nizozemsku, Belgii, Kanadě, Norsku, Španělsku a v Jihoafrické republice je skutečně legální oženit se s programátorem. Ve Spojených státech je to možné jen ve státech Massachussets a Kalifornie.
Keny (neregistrovaný)
10. 6. 2008 8:25
Nový
Za tenhle škvár byste se měli stydět..
celé vlákno
Nejenomže to nijak nesouvisí s Linuxem jako takovým, ale šťourat se v něčem podobném je čirý hyenismus. Do vašich osobních vztahů taky nikomu nic není a když se do nich začne montovat, skáčete jak čerti z krabičky.
Achich (neregistrovaný)
10. 6. 2008 8:43
Nový
Mojetvojesvoje
celé vlákno
Nikoliv "si Hans knihy zakoupil několik dní po zmizení jeho ženy" (čí ženy?), nýbrž "si Hans knihy zakoupil několik dní po zmizení své ženy" ...
czexit (neregistrovaný)
10. 6. 2008 11:13
Nový
Re: Mojetvojesvoje
celé vlákno
to maji z toho "volejte vasi novu" misto "volejte svou novu" :)
Smíze (neregistrovaný)
10. 6. 2008 19:43
Nový
Re: Mojetvojesvoje
celé vlákno
To se ale pletete, protože "svůj" by tam bylo jen v případě, že by tam byl nějaký slovesný vztah mezi Reiserem a tím zmizením. Jenže on svou ženu nezmizel. Ona zmizela tak nějak sama. Jestli si myslíte, že to udělal nebo že to neudělal, je z gramatického hlediska podružné. Jo kdyby tam bylo "po zavraždění", tak by tam opravdu patřilo "po zavraždění své ženy".
Pokud ale věta operuje se zmizením, tak s tím (z jazykového hlediska) Reiser nemá nic společného, není tedy důvod používat vztažného zájmena. Nemá se totiž ke komu vztahovat.
Pokud ale věta operuje se zmizením, tak s tím (z jazykového hlediska) Reiser nemá nic společného, není tedy důvod používat vztažného zájmena. Nemá se totiž ke komu vztahovat.
10. 6. 2008 20:00
Nový
Re: Mojetvojesvoje
celé vlákno
Naprosta kravina. Zvratny tvar se vztahuje k PODMETU a Hans je v te vete podmet. Vsechny ty rozboy o vrazde a zmizeni jsou v danem pripade pro pobaveni. Jestli nekdo umi programovat, neznamena, ze umi cesky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 6. 2008 21:52
Nový
Re: Mojetvojesvoje
celé vlákno
Naopak, kdyz nekdo neumi programovat, neznamena to, ze umi cesky :)
Zvratnym tvarem se vyjadruje vztah podmetu k predmetu.
Zvratnym tvarem se vyjadruje vztah podmetu k predmetu.
Ouvej (neregistrovaný)
9. 7. 2008 9:17
Nový
Re: Mojetvojesvoje
celé vlákno
Podstatné je, že "zmizet někoho" je gramatický nesmysl, takže není možné zmizet svou ženu, maximálně může zmizet jeho žena (tedy zmizet někdo).
Ouvej (neregistrovaný)
9. 7. 2008 9:15
Nový
Re: Mojetvojesvoje
celé vlákno
Po zmizení své ženy? Ale no tak, takový paskvil :) Neříká se přece ZMIZET NĚKOHO (svou ženu), ale říká se že NĚKDO ZMIZEL (tedy jeho žena).
Kdyby byl Hans vyhořel, tak by si jistě koupil knihy o požární bezpečnosti po "vyhoření svého domu", že :D
Kdyby byl Hans vyhořel, tak by si jistě koupil knihy o požární bezpečnosti po "vyhoření svého domu", že :D
mm (neregistrovaný)
10. 6. 2008 8:55
Nový
Bulvar - Zive2
celé vlákno
Takze nejaky pan Reiser, ktery cirou nahodou vlastnil firmu jez vyvinula souborovy system, pouzitelny v Linuxu, zabije svoji zenu a je z toho clanek na Rootu.
To je skvele. Pripadny zajemce uz ani nemusi utracet za "Blesk" ci "Zenu a zivot"... ma to rovnou na svem oblibenem odbornem Webu :-)
Rootu nezbyva nez poprat odliv ctenaru a postupny pad do zapomeni. Za poslednich par let tady vyslo pouze nekolik dobrych clanku od pana Tisnovskeho. Jinak je to tady otresne a navic jeste prolozene PR docela pozoruhodnych firem. Clovek sem chodi uz jen ze zvedavosti, jakaze pitomost tady - bud mezi clanky a v jejich diskusich anebo v blozich - zase bude. :-(
To je skvele. Pripadny zajemce uz ani nemusi utracet za "Blesk" ci "Zenu a zivot"... ma to rovnou na svem oblibenem odbornem Webu :-)
Rootu nezbyva nez poprat odliv ctenaru a postupny pad do zapomeni. Za poslednich par let tady vyslo pouze nekolik dobrych clanku od pana Tisnovskeho. Jinak je to tady otresne a navic jeste prolozene PR docela pozoruhodnych firem. Clovek sem chodi uz jen ze zvedavosti, jakaze pitomost tady - bud mezi clanky a v jejich diskusich anebo v blozich - zase bude. :-(
Trm (neregistrovaný)
10. 6. 2008 9:02
Nový
Nina byla normalni ruska kurva
celé vlákno
To, ze ji Hans zapichnul, bylo vylozene nasnade. Pozadala o rozvod ten samy den, kdyz ziskala US obcanstvi, fakt super milujici manzelka. :(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 6. 2008 9:16
Nový
nech
celé vlákno
nech ho zavru a programovat moze trebars aj z vezenia
petrof (neregistrovaný)
10. 6. 2008 9:40
Nový
Re: nech
celé vlákno
Bude to nový projekt s kódovým označením "NINA", a bude dokonale šifrovaný, ani FBI jej neprolomí, pokud s Hansem nesjednají dohodu!
Jindřich (neregistrovaný)
10. 6. 2008 9:52
Nový
RE: Hans Reiser hodlá ukázat tělo své ženy
celé vlákno
Skvělý: linuxoví programátoři = banda vrahounů. Já vím, že to tak není, ale pokud na serveru věnovaném Linuxu bude publikovat tohle, stane se to asi pravdou. A ten překlad je mimochodem dost neprofesionální.
Clock (neregistrovaný)
10. 6. 2008 15:46
Nový
RE: Hans Reiser hodla ukazat telo sve zeny
celé vlákno
Jestli zapich nebo nezapich manzelku to je jeho osobni zivot a to nam muze bejt celkem jedno ne? Jeho vlastni trestni odpovednost. Podstatny je spis jestli ten jeho fs chodi spolehlive jestli se na nem ztracej nebo neztracej soubory, jestli deadlockuje, jakou ma performanci, jestli ten driver pada nebo nepada atd.
\TeX{}nosma\v{z}ka (neregistrovaný)
12. 6. 2008 13:13
Nový
RE: Hans Reiser hodla ukazat telo sve zeny
celé vlákno
Myslím, že to (zapích/nezapích) naopak kruciálně ovlivní další vývoj jeho fs..
Pavel 'TIGER' Růžička (neregistrovaný)
10. 6. 2008 10:14
Nový
-
celé vlákno
Jistě tento případ zasáhne komunitu, ale bylo nutné z toho dělat takovou aféru ? Stačil by odkaz na originální článek a kdo chce, ať si ho přečte. Pro mě je naprosto nepřínosný, ReiserFS jsem nikdy nepoužíval a inovace v tomto článku též nenacházím.
Tak proč to tu je ? Je to snad výzva, abych nechal své práce a šel pomoct vyšetřovatelům objasnit tento případ ? Souhlasím, že s mou a čtenářskou odborností to nemá vůbec nic společného a rychle bych to stáhl.
Tak proč to tu je ? Je to snad výzva, abych nechal své práce a šel pomoct vyšetřovatelům objasnit tento případ ? Souhlasím, že s mou a čtenářskou odborností to nemá vůbec nic společného a rychle bych to stáhl.
mm (neregistrovaný)
10. 6. 2008 10:30
Nový
Re: -
celé vlákno
Proc to tu je ?
Mozna PR pro nektere inzerenty.
Takovato zprava s nadechem senzace se hodi...
Mozna PR pro nektere inzerenty.
Takovato zprava s nadechem senzace se hodi...
ZS (neregistrovaný)
10. 6. 2008 17:18
Nový
Re: -
celé vlákno
Tipnul bych si ze je to pomerne podstatna informace pro dalsi (ne)vyvoj tohoto FS...
CIJOML (neregistrovaný)
10. 6. 2008 10:22
Nový
Take mam moc krasne fotky s telem me zeny...
celé vlákno
;-D Ten je jeste wochcije :D
kvak (neregistrovaný)
10. 6. 2008 10:30
Nový
RE: Hans Reiser hodlá ukázat tělo své ženy
celé vlákno
he he, super clanek v rubrice "Legislativa a zakony"
navrhuji zalozit pro odpad tohoto typu rubriku s vhodnejsim nazvem - napr. picoviny, hovadiny, blitky,... vyber bych ponechal na redakci.
navrhuji zalozit pro odpad tohoto typu rubriku s vhodnejsim nazvem - napr. picoviny, hovadiny, blitky,... vyber bych ponechal na redakci.
peters (neregistrovaný)
10. 6. 2008 11:16
Nový
RE: Hans Reiser hodlá ukázat tělo své ženy
celé vlákno
taka rubrika, konkretne "Kokotiny a iné pičoviny" uz existuje na www.hocikto.info
misace21 the winuser (neregistrovaný)
10. 6. 2008 19:22
Nový
Re: mv wife /dev/null
celé vlákno
tak tohle nemá chybu:-)))
Proč se rozčilujete nad tím článkem, vždyt je jasný, že další článek na podobný téma jen tak nebude. Mě to naopak zajímá i z odbornýho hlediska, protože reiserfs sem si nemoh vynachválit. Svýho času bylo poznat vod voka, že je rychlejší než ext3, aniž bych musel dělat nějaký benchmarky.
Proč se rozčilujete nad tím článkem, vždyt je jasný, že další článek na podobný téma jen tak nebude. Mě to naopak zajímá i z odbornýho hlediska, protože reiserfs sem si nemoh vynachválit. Svýho času bylo poznat vod voka, že je rychlejší než ext3, aniž bych musel dělat nějaký benchmarky.
10. 6. 2008 15:15
Nový
KDYŽ SE NENAŠLO TĚLO, TAK BYCH TO NEPOVAŽOVAL ZA VRAŽDU
celé vlákno
Když se nenajde tělo, znamená to nutně vraždu? Jentak mimochodem já bych jeho obhajobě věřil, i když s tou dírou v podlaze na vypuštění vody... každej občas chybuje, já kdybych měl ale v autě vodu, tak mě taky napadne, že tam bude nějaká díra pro ten případ. Ale jestli ho odsouděj za vraždu a pak za třeba dvacet let přijede Nina s omluvou... no,kdo by jí nezabil ;)
dayvee (neregistrovaný)
11. 6. 2008 18:28
Nový
Re: KDYŽ SE NENAŠLO TĚLO, TAK BYCH TO NEPOVAŽOVAL ZA VRAŽDU
celé vlákno
mozna ... nerikam ze je vinen, ale prinejmensim je to dost podivny.
imho ho meli pustit na nedostatek dukazu, ale priznavam, ze nemam dost informaci, abych to moh objektivne posoudit.
imho ho meli pustit na nedostatek dukazu, ale priznavam, ze nemam dost informaci, abych to moh objektivne posoudit.
11. 6. 2008 19:50
Nový
Re: KDYŽ SE NENAŠLO TĚLO, TAK BYCH TO NEPOVAŽOVAL ZA VRAŽDU
celé vláknonemam dost informaci, abych to moh objektivne posoudit
Přijde mi, že ten soud, co ho odsoudil, na tom byl úplně stejně.
11. 6. 2008 19:53
Nový
Re: KDYŽ SE NENAŠLO TĚLO, TAK BYCH TO NEPOVAŽOVAL ZA VRAŽDU
celé vlákno
to je pravda, ale... viz. nadpis
jb (neregistrovaný)
10. 6. 2008 20:46
Nový
a co se na to podivat trochu jinak.
celé vlákno
vsichni tu vicemene odmitaji spojovat soukromy zivot
programatora/autora/majitele nejakeho software.
fakt je ten, ze na tom nic moc technickeho neni a tedy chapu,
ze technomani se asi pravem rozhorcuji.
jsou tu i machri, kteri se snazi shodit clanek s argumentaci
typu: je to jen neresny preklad z cizojazycneho serveru xxx.yyy.zz.
machrovat tim, ze si umim manualovou anglictinou prelozit to ci
ono... hmm no nevim, koho tim chteji oslovit.
a z toho vseho a ze zkusenosti s mnoha it lidmi a jim pribuznymi mne napadlo,
zda by tento tento pripad nemel poslouzit prave temto lidem, aby se nad sebou
zamyseli a zkusili zajit mezi lidi a jen tak nezavazne pokecat a zacit pouzivat
i tu druhou cast mozku.
strucne: lidi bezte ven a nereste takovy blbosti.
ps: klidne me za muj prispevek muzete ukamenovat a posilat kamkoliv,
ale vezte, ja uz venku jsem a je tu krasne.
programatora/autora/majitele nejakeho software.
fakt je ten, ze na tom nic moc technickeho neni a tedy chapu,
ze technomani se asi pravem rozhorcuji.
jsou tu i machri, kteri se snazi shodit clanek s argumentaci
typu: je to jen neresny preklad z cizojazycneho serveru xxx.yyy.zz.
machrovat tim, ze si umim manualovou anglictinou prelozit to ci
ono... hmm no nevim, koho tim chteji oslovit.
a z toho vseho a ze zkusenosti s mnoha it lidmi a jim pribuznymi mne napadlo,
zda by tento tento pripad nemel poslouzit prave temto lidem, aby se nad sebou
zamyseli a zkusili zajit mezi lidi a jen tak nezavazne pokecat a zacit pouzivat
i tu druhou cast mozku.
strucne: lidi bezte ven a nereste takovy blbosti.
ps: klidne me za muj prispevek muzete ukamenovat a posilat kamkoliv,
ale vezte, ja uz venku jsem a je tu krasne.
Izak (neregistrovaný)
10. 6. 2008 21:29
Nový
Re: a co se na to podivat trochu jinak.
celé vlákno
No nepresny preklad, ktery meni vyznam je sakra pruser.
Kazdy on ten IT clovek chodi ven, ja ted spis pod vodu nebo na vodu v slusivem neoprenu ;-)))
Kazdy on ten IT clovek chodi ven, ja ted spis pod vodu nebo na vodu v slusivem neoprenu ;-)))
kikZ (neregistrovaný)
11. 6. 2008 10:53
Nový
Re: a co se na to podivat trochu jinak.
celé vlákno
"IT clovek", whahahahah, sucka !
BLEK. (neregistrovaný)
11. 6. 2008 14:01
Nový
psychopat
celé vlákno
Jsem psychopat stejne jako Hans Reiser, ale nasilnicke sklony nemam.
BLESK. (neregistrovaný)
11. 6. 2008 16:02
Nový
Re: psychopat
celé vlákno
Pokud se ti vubec podari sbalit nejakou zenu, ukazes nam potom taky jaky ma telo tak jak to pry udela Hans Reiser?
Anonymous Coward (neregistrovaný)
14. 6. 2008 14:39
Nový
Re: psychopat
celé vlákno
Jak tu tak ty roky sleduji jeho příspěvky, tak bych se klonil spíše k názoru, že není žena, jen jistý oblíbený ženský orgán, dík.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 6. 2008 22:05
Nový
Udělá někdo srovnání ReiserFS a SpadFS?
celé vlákno
Mohlo by to být zajímavý :)
BLEK. (neregistrovaný)
13. 6. 2008 20:31
Nový
Re: Udělá někdo srovnání ReiserFS a SpadFS?
celé vlákno
Oba jsou to produkty duševně chorých lidí.
ReiserFS napsal člověk s Aspergerovým syndromem, SpadFS člověk se schizoidní poruchou osobnosti. Autor ReiserFS provozoval styk se ženou, ale nežil s ní harmonicky a možná ji zabil. Autor SpadFS se bojí neharmonického života se ženou, a tak radši s žádnou styk neprovozuje.
ReiserFS napsal člověk s Aspergerovým syndromem, SpadFS člověk se schizoidní poruchou osobnosti. Autor ReiserFS provozoval styk se ženou, ale nežil s ní harmonicky a možná ji zabil. Autor SpadFS se bojí neharmonického života se ženou, a tak radši s žádnou styk neprovozuje.
Rejpal (neregistrovaný)
13. 6. 2008 23:11
Nový
Re: Udělá někdo srovnání ReiserFS a SpadFS?
celé vlákno
Harmonický život se ženou by stejně v limitě divegoval. :))
zelo (neregistrovaný)
9. 7. 2008 1:33
Nový
re
celé vlákno
Nech je to akokolvek, s dopadom na reiserfs si myslim ze niekto zaujme poziciu sice uz projektu minulemu a bude napredovat na otvorenost fs ako takemu. velke distra rieserfs odsudili na zanik ale nikde nieje povedane ze zanikne kedze sa bavime o opensource, blbosti tykajuce sa legislativy s dopadom na odsudenie danej osoby je neopodstatnene kedze nenabudol zatial nijaky rozsudok pravoplatnost. myslim ze lepsie je nekecat neopodstatnene reci ale radsej sa chytit cinu a zacat studovat, potom aj zlepsovat takyto fs i ked alternativne, urcite je to prospesnejsie pre vsetkych, ako byt lenivym a mat plno reci, takymto sposobom to bude iba minulost. papa

