Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (105. část – herní konzole Atari Jaguar) od Pavel Tišnovský - Je to tak, blitter z Jaguara mel hodne...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 11. 2013 9:50

    Pavel Tišnovský

    Je to tak, blitter z Jaguara mel hodne spolecneho prave s blitterem a Amigy.

    A byl uzitecny (pri spravnem pouziti :-) protoze mohl prenaset data/renderovat kamkoli do pameti, z niz si to potom automaticky vybiral Object processor.

    Ono se neco jako framebuffer mohlo udelat - hodit nekolik rastrovych bitmap vhodne vedle sebe a nastavit Object list tak, aby ty bitmapy poskladal do sachovnice. Moznosti bylo hodne, ale bohuzel jen velmi malo lidi to dokazalo ci dokaze vyuzit, to Amigu prozkoumalo radove (mozna o dva rady? tezko rict) vic programatoru.