zkuste http://store.steampowered.com/app/208400/ - teď v akci za 1,39€
Lands of Lore a Dune II patrily bezesporum k vrcholu tvorby Westwoodu. LoL sice nebyly tak hardcore jako jine dungeony, ale mely na tu dobu uzasne technicke i audiovizualni provedeni, silny pribeh jak v adventurach, opakovanou hratelnost. Tipuju ze malokdo si nezkusil dohrat za vsechny postavy. Pokazde to vyzadovalo jiny pristup a taktiku. Mnoho vyvojaru tyhle zakladni principy RPG jako variabilita a diverzifikace nepochopilo a nasekali tituly kde od urcite urovne nebyl problem chodit v nejtezsim brneni, ohanet se obrim kyjem a sesilat silna kouzla a spolehlive tak zabit hratelnost.
no jo tak betrayal at krondor to je genialni pribeh samozrejme, vubec ta hra by si zaslouzila jeden samostatny clanek...osobne se tesim taky na nejakou poradnou serii ohledne adventur (kyrandie, questy, monkey + ceske napodoby osli ov a pod.)...jinak LoL je moje nejoblibenejsi hra ze vsech co vubec existuji....hral jsem ji zatim 3x, ale je to dost zabiracka na cas
Ahoj,
kdyz jsi u planu do budoucna, dojde i na moderni RPG (alespon zbezne)? Mam na mysli serii TES, Gothic, Two worlds, Diablo, Eschalon, atd... Je mi jasne, ze vetsina lidi si pod pojmem "historie" predstavi stare kousky, ale myslim, ze i novodoba dila obsahuji tituly, ktere se uz dnes zapsaly do historie pocitacovych her (vcetne subzanru MMO RPG - Plane Shift, WOW). treba mi nejaka novodoba legenda utekla a stalo by za to si ji jeste sehnat a zahrat.
Jinak, asi to nema cenu ani psat, ale proste skvele clanky, diky za ne. Obzvlaste na serii o RPG a Dungeonech jsem se hodne tesil a nezklamala.
„Chtěla bych k Vám promluvit stateční rekové…“
Ať si říká kdo chce co chce, tohle si nechám vytesat na náhrobní kámen. RPG s takovými možnostmi, s tak propracovaným a chytlavým příběhem co nabízela Riva jsem ještě do dnešního dne neviděl. No dobře, dnes už asi jo, ale rozhodně ne v té době. Slyšel jsem nadávání na českou verzi a dabing, ale doporučuju zkusit a rozhodnout si, protože i když má nějaké mouchy (ty hesla jsem doteď nepochopil) spustil jsem si německý originál a můžu říct, že sám bych to těžko přeložil lépe. Někomu se nelíbí kombinace renderované 3D grafiky, foto-grafiky, pixelartu, klasických kreseb, systému soubojů vs. pohyb a vůbec všeho dohromady, ale mě se to v té době líbilo. Je pravda že s volným pohybem bez pohyblivých sprajtů působil svět trochu prázdně, o to napínavější byl pohyb po světě kdy se člověk bál ťuknout do klávesnice aby náhodou nesletěl ze skály nebo aby nenarazil do bandy ožralých Thorwalců. Prostě co ve hře chybělo o to víc musela pracovat fantazie aby byl herní požitek kompletní.
Nápodobně, pro mě naprosto nejlepší RPG. Dohrál jsem to asi 3x a pokaždé jsem si všimnul něčeho nového (a hlavně si dal do spojitosti další věci, například o útěku upírky). Tahle hra pro mě stále nebyla překonaná, pro mě stále obrovská nostalgie (zvlášť, když si postavy vytváříte celé 2 dny a hrajete s nimi všechny 3 díly). Grafika tedy nebyla nic moc, ale v P&P adaptaci jde přeci o to použít svoji fantazii, no ne?