Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (150. část – specializované nástroje a jazyky pro tvorbu textovek) od Ed - Část o jazyku Inform mi přišla poněkud povrchní,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 11. 2014 16:44

    Ed

    Část o jazyku Inform mi přišla poněkud povrchní, i s přihlédnutím k příštímu dílu. Říct o Inform, že kompilace pro Z-Machine je zajímavost, je jako říct o Céčku, že zajímavostí je překlad do spustitelného kódu :). Inform je přeci jazyk, pro který byla kompatibilita se Z-Machine hlavní cíl.

    Jinak Inform je v současnosti Inform6 a Inform7 - pokud vím, používají se oba. A nestálo by za to, ukázat spíš kód, než generické screenshoty z Gargoyle, které daný jazyk nijak nepředvádí? Aspoň nějakou složitější konstrukci, než "out"? To ostatně platilo pro všechny jazyky.

    Seriálu ale každopádně fandím. Díky!