Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (9.část - hry pro konzoli Atari 2600 uložené ve 2048 bajtech) od Ogar - Ruzne :-) Nejlepsi je se asi podivat na dokumentaci...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 1. 2012 20:42

    Ogar (neregistrovaný)

    Ruzne :-)

    Nejlepsi je se asi podivat na dokumentaci k projektu M.A.M.E. - ten se prave snazi emulovat tyto 'arkady'. A pokud k tomu vlastnite patricne ROM, ci se vam je nekde podari nakoupit a nebo najit na netu, tak si tyto hry muzete znovu zahrat i na svem PC.

    A nebo i na fotaku (pokud ma spravny OS) ci mobilu, protoze tim ze je M.A.M.E. napsan v C/C++ a SDL, byl portovan snad na vsechny mozne (i nemozne) platformy ....

    A pokud jste i dost manualne zdtany, ci mate alespon manualne zdatne kamose, neni problem si udelat preklizkovou bednu a natrit na cerno. Nejake ty spinace (nejlepe nejake prumyslove, treba k PLC :-) + zarovicky, par repraku, zesilovac a pro fajnsmekry i mincovnik. Ale bacha, stare maji ovladani pouze pres posilani pulzu na jednom z 8 dratech (takze to chce nejaky pomocny Atmel ci PIC), novejsi uz umi i jednoduchy protokol na RS232 a nebo USB. A pokud dovnitr date nejake 'levne' PC (atom, ....) za 7 KKc (dulezita je hlavne HW akcelerace grafiky), tam mate ten automat doma a muzete si na nem zahrat vsechny tyto hry :-)

    Kdyz jsem jeste bydlel sam, mel jsem to v umyslu si vyrobit. Bohuzel, setehovani se z manzelkou, psem a pak i detmi me plany zhatily - nas byt neni nafukovaci :-) Nicmene, nakonec z toho napadu byl jednoduchy linuxovy Jukebox pro kamose do hospody:-)