Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Jak na šifrovanou anonymní poštu s OpenPGP?

pet
pet (neregistrovaný)
11. 10. 2007 8:50 Nový

Odchozí spojení na port 25

celé vlákno
je dnes hodně poskytovateli blokováno, protože tímto způsobem se každé druhé widle pokoušejí odesílat spam. Takže "telnet server 25" vám pro server mimo vaši síť nemusí fungovat.
r
r (neregistrovaný)
11. 10. 2007 9:04 Nový

Re: Odchozí spojení na port 25

celé vlákno
...a okrem toho za riadkom Subject pred telom spravy musi byt jeden prazdny riadok!
Petr Krčmář aura:98
11. 10. 2007 9:46 Nový

Re: Odchozí spojení na port 25

celé vlákno
Máte pravdu, podle RFC 882 musí tělo od hlavičky oddělovat prázdný řádek. Už je to v článku opraveno.
HlavneKlid
HlavneKlid (neregistrovaný)
11. 10. 2007 13:09 Nový

Re: Odchozí spojení na port 25

celé vlákno
?? Kterymi? Neco takoveho jsem jeste nevidel a proste bych od poskytovatele hned odesel.
1 - Nevim, proc by mi mel kdokoli urcovat, jakou relay musim pouzit. Napriklad mam notes, hodne cestuju, a je pro me pohodlnejsi mit proste jako relay smtp server zamestnavatele nebo nejakeho freemailu a nemusim nic resit, funguju vsude uplne stejne aniz bych cokoli prenastavoval. MTA poskytovatele mne vetsinou nezajima, takze u takoveho, co by mi blokoval odchozi komunikaci na port 25 mimo jeho sit bych byl tak deset minut...
2 - i pokud necestujete, neexistuje jediny duvod, proc by vam mel zakazat udelat si vlastni server, a ten bude asi postu odesilat podle MX zaznamu primo na cilove domeny, takze blokovani odchozich spojeni na porty 25 by vam to zjevne znemoznilo a bylo by duvodem pro vypoved smlouvy.

Proste pokud mate mailovat, tak se musite na prislusne smtp servery dostat na port 25, tedy i telnetem. Predstava, ze telnet vam zablokuji, ale spojeni mta-mta ne je pro mne celkem pikantni :-).

Antispam se proste dela jinak nez blokovanim portu 25 u provideru :-). Treba transparentnim filtrem.
Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný)
11. 10. 2007 20:48 Nový

Re: Odchozí spojení na port 25

celé vlákno
On poskytovatel casto nema moc moznosti. Windowsovi BFU chyti vira a jejich pocitac zacne odesilat spamy jak sileny. Par takovych a mate zahlceny uplink :-/ Jedina rozumna obrana je bohuzel nenechat normalni uzivatele spojovat se ven na port 25. Samozrejme pro znale uzivatele je mozno udelat vyjimku :-)
cosifan
cosifan (neregistrovaný)
11. 10. 2007 22:21 Nový

Re: Odchozí spojení na port 25

celé vlákno
Zvlastni, jeste se mi to taky nestalo a jeste jsem o tom ani neslysel, a ne ze bych u par ISP nebyl (a nepracoval :-), plosne blokovani odchozich na porty 25 nikde nebylo, proc taky. Zato transparentni filtrovani nebo priskrceni hrisnika, to uz jo. Proc blokovat vsechny a drazdit zbytecne ty, co problemy nedelaji?
Taky by mne zajimalo, ktery ISP to dela, abych od nej proboha nahodou neco nekoupil :-).
Peter Ambrož
18. 10. 2007 21:27 Nový

Re: Odchozí spojení na port 25

celé vlákno
Provider bdsl.sk napriklad filtruje port 25 tak nesikovne, ze to znemoznuje pouzivanie (bezny mail vacsinou neprejde, pokial sa pokusi klient o STARTTLS, ma naprostu smolu). Obchadzka je mozna napr. cez port 26 (na nasom mail-serveri som taky port otvoril pre ludi od bdsl.sk :))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 10. 2007 14:22 Nový

Re: Odchozí spojení na port 25

celé vlákno
Normální člověk čte a posílá poštu přes Webovou nadstavbu.
Ale uznávám, že někteří zaostalí provideři to kvůli svým přihlouple agresivním uživatelům schopným používat jen Outlook raději nerealizují.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 10. 2007 13:09 Nový

Re: Odchozí spojení na port 25

celé vlákno
Tak tahle hlaska by si snad zaslouzila poslat na lamer.cz :)
Georgius
Georgius (neregistrovaný)
13. 10. 2007 8:37 Nový

Re: Odchozí spojení na port 25

celé vlákno
Ono je to spíš tak, že se používá autentikované SMTP, takže je nutné se přihlásit jako na POP3 (tohle má třeba seznam), v tom okamžiku samozřejmě padá anonymita a widlí viry to imho neumí (většinou ) ...
me
me (neregistrovaný)
11. 10. 2007 10:52 Nový

:-)

celé vlákno
http://www.security-portal.cz/sluzby/proxy_checker.php

Security-Portal.cz :: Anonymity checker

Používáte prohlížeč Firefox 2.0.0.6!
Váš počítač beží pod operačním systémem !

To jsou mi novinky. Ano, mam na svem PC operacni system, ale Firefox jsem pro tento test nepouzil, i kdyz prohlizec je postaven na Gecku....
alpha
alpha (neregistrovaný)
11. 10. 2007 10:59 Nový

Re: :-)

celé vlákno
Me to napsalo to same, pouzivam operu s maskovanim jako firefox, krom toho mi geolokace IP pise, ze jsem v anglii :-) Opravdu o nas vedi vsechno, pripravte se na zniceni Zeme!!!
Anče
Anče (neregistrovaný)
11. 10. 2007 11:10 Nový

Re: :-)

celé vlákno
ale no tak, vis jak to preci je i male dite dokaze to co tyto strasaci...

i kdyz ve me take proste sdeleni ze OS pouzivam vyvolalo usmev.
rozhodne se tyto informace ale hodi pri ladeni ...

jakmile se snazite dostat na vyborne s laskou a veskerou peci pripravene stranky treba CEZu jejich virtualni kancelar je pro mne zatim rozhodne oriskem. a to jsem si nainstaloval kvuli tomi dva Firefoxy (ff a iceweasel) a nakonec ze zoufalosti i netscape 9ku... furt nic a nemyslim ze se na tom neco zmeni.
Anče
Anče (neregistrovaný)
11. 10. 2007 11:13 Nový

Re: :-)

celé vlákno
jo a jeste jsem chtel:
telnet na nejeky smtp server vam neprojde v 9/10 pripadu a pokud ano, neni to uplne v poradku. a takovemu spravci smtp patri veskery dik... za vsechno co nam posila...
pj
pj (neregistrovaný)
11. 10. 2007 11:49 Nový

Re: :-)

celé vlákno
zda se, ze jsi ponekud mimo :o))
Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Ondrej 'SanTiago' Zajicek (neregistrovaný)
11. 10. 2007 13:59 Nový

Re: :-)

celé vlákno
telnet na libovolny SMTP server by mel fungovat, pokud cilova domena odesilaneho mailu odpovida domene obhospodarovane danym SMTP serverem.
Mordae
Mordae (neregistrovaný)
11. 10. 2007 14:42 Nový

Re: :-D

celé vlákno
telnet na libovolny SMTP server by mel fungovat
radek
radek (neregistrovaný)
11. 10. 2007 19:27 Nový

Re: :-)

celé vlákno
hehe, me to zase prestehovalo z Prahy do Brna :)
radek
radek (neregistrovaný)
11. 10. 2007 19:29 Nový

Re: :-)

celé vlákno
asi toho necham, druhej server prohlasil:

Vaše interní IP adresa je : 127.0.0.1

:)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 10. 2007 14:30 Nový

Re: :-)

celé vlákno
Ale šmudlové, oni interpretují obsah HTTP-hlaviček (plus IP-adresu požadavku). Žádné jiné informace nemají.
Takové informace o Vás mají na každém WWW-serveru.
Podívejte se do logu WWW-serveru, co se Vám z toho automaticky loguje. (Pokud nejste z MFF, tam to Peterka zakazuje učit.)
Skippy
Skippy (neregistrovaný)
11. 10. 2007 12:13 Nový

Opravdu blby clanek

celé vlákno
Autor nema vubec znalost tematu, o kterem pise. Kazdy se snazi nemit open-relay server, prave aby se zabranilo temto "anonymnim" mailum. Bezne se jim rika spam...

Beru, ze si asi zrovna nainstaloval nejaky SMTP a on mu tohle umozni, ale snad je na soudnosti Rootu nepublikovat vsechno.
jnd
jnd (neregistrovaný)
11. 10. 2007 16:25 Nový

Opravdu blby komentar

celé vlákno
Zřejmě si nepochopil ten článek, tady nejde o rozesílání spamů.

A i když se každý snaží nemít open-relay server, tak jich stejně vždycky aspoň pár bude.
lol
lol (neregistrovaný)
11. 10. 2007 17:23 Nový

Re: Opravdu blby komentar

celé vlákno
otazne je, ci ostatne MTA od takeho open-relay prijmu nejaky E-mail... openrelay je za par hodin na blacklistoch ...
Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný)
11. 10. 2007 20:43 Nový

Re: Opravdu blby clanek

celé vlákno
Pokud pouzijete SMTP ktere je MX pro domenu prijemce, tak nepotrebujete open relay. Napriklad.
cosifan
cosifan (neregistrovaný)
11. 10. 2007 22:31 Nový

Re: Opravdu blby clanek

celé vlákno
Svata pravda, a jeste lepsi for je posilat spam na neexistujici adresy v te domene a podvrhnout za adresu odesilatele tu, na kterou to skutecne chcete dostat. Pokud nemaji na tom vasem vyvolenem hejlovi skutecny antispam uz v prvni linii nebo existenci adresata neoveruji uz pri RCPT TO:, tak udelaji vsechny spinavou praci za vas a cil bude trestat je, nikoli skutecneho spamera. Jak odporne.
VladT
VladT (neregistrovaný)
11. 10. 2007 22:34 Nový

A k cemu vlastne...

celé vlákno
Prosim o vysvetleni, k cemu je vlasne to anonymni sifrovane mailovani? Fakt po me jdou?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 10. 2007 5:46 Nový

LINUX JE SRAČKA!!

celé vlákno
LINUX JE SRAČKA!! LINUX JE SRAČKA!! LINUX JE SRAČKA!! LINUX JE SRAČKA!!
dghdf
dghdf (neregistrovaný)
12. 10. 2007 9:33 Nový

Re: LINUX JE SRAČKA!!

celé vlákno
jj, souhlasim
miguel23
miguel23 (neregistrovaný)
12. 10. 2007 14:34 Nový

Re: LINUX JE SRAČKA!!

celé vlákno
jasne jasne, linux je sracka, a proto ho tady vsichni tady pouzivame.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 5. 2008 13:40 Nový

Re: LINUX JE SRAČKA!!

celé vlákno
vsichni ho tady nepouzivame...jen jsme ho vsichni ZKUSILI :D ...a pak se zase vratili k Windows :) Linux je nestabilni, pomaly a je pro neho strasne mala podpora. Jediny duvod, proc ho nektere firmy kupuji, je cena. U beznych uzivatelu je to "dobry pocit" legalnosti :D
Ratoncito :-)
3. 4. 2009 13:04 Nový

Re: LINUX JE SRAČKA!!

celé vlákno
Tak to jo, za měsíc jsem zaznamenal 0 pádů systému, 3 pády beta verze desktopu, rychlost je: Start-30s, Firefox-<5s, Vypnutí-8s (hodnoty jsou přibližné). Porovnej se svým Windowsem (neosekaný, základní systém, po měsíci funguje zcela stejně jako na začátku). Linux není nestabilni, pouze se programy málo testují a lze z repozitářů stáhnout i alfa verze. Cena není jediný důvod, ale ten hlavní. "Dobrý pocit legálnosti" má být co? Až příště budeš mít nějaké pomluvy k Linuxu nebo OSS obecně tak si to nejprve ověř, jen podotknu: Linux není pro debily, pro ty je Windows. Takovýhle kraviny si narvi do prdele nebo tam jdi rovnou sám!!!!!!!
2jh
2jh (neregistrovaný)
12. 10. 2007 14:14 Nový

Re: LINUX JE SRAČKA!!

celé vlákno
Pam, Pam, Pam, Pa, Pam uživatel si přál zůstat v anonymitě Je NARKOMAN :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 3. 2009 17:44 Nový

Re: LINUX JE SRAČKA!!

celé vlákno
suhlasim
Bit
Bit
5. 11. 2009 17:05 Nový

Re: LINUX JE SRAČKA!!

celé vlákno

Tohle co jsi napsal ukazuje jak velikou máš inteligenci –150%

Rwuaaa
Rwuaaa (neregistrovaný) ---.191.broadband6.iol.cz
1. 12. 2009 19:01 Nový

Re: LINUX JE SRAČKA!!

celé vlákno

Mě dostává jak s tim všichni machrujete a při tom s tim umíte absolutní hovno(až budete mít na to diplom s ČVUT tak prosim)…linux je parodie na Windowsy a Mac OS…absolutně bezvýznamný systém, kdyby se radši vylepšili widle udělali by ajťáci líp…no což no, já Vám to neberu, ale aspoň nedělejte, když nemáte s čim. Se s tý otevřenosti a rootovskejma právama jednou poserete, na co Vám to je-na hovno…výsledek máte stejnej jako jinde…Takže- LINUX není sračka, jenom krok stranou v pokroku, takový mrtvý bod ve vývoji…

Ladislav Hagara
16. 10. 2007 23:48 Nový

TOPlist

celé vlákno
Dívám se na počty návštěv na Security-Portal.cz. V den vydání článku cca 1200 návštěv, dny před i po cca 800 návštěv.
Kolik z cca 400 návštěv bylo završeno odesláním anonymního emailu? :-)
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem