Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Jaký bude Samsung Galaxy S II?

Damianus
Damianus (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 4. 2011 0:15 Nový

špatné informace

celé vlákno

Už nějakou dobu víme, že SGS2 měl být na trhu v květnu, ALE nakonec změna. Na USA trh půjde v červnu a SGS2 doznal jisté změny. Jeho cpu bude silnější. Dle dohadů by měl dostat DC 1.2 Ghz CPU. Je také pravděpodobné, že se změní i nějaké další drobnosti. A také bylo opomenuto NFC.

petr, brno
petr, brno (neregistrovaný) ---.brn.savvy.cz
7. 4. 2011 8:39 Nový

baterka

celé vlákno

kdyby raději udělali phone s baterkou alespon 3000mAh, klidne at je mobil o 3mm tlustsi a 30g tezsi.

CHe
CHe (neregistrovaný) ---.95-103-96.t-com.sk
7. 4. 2011 9:54 Nový

Presne to!

celé vlákno

Toto si aj ja hovorím už pár rokov. Nerozumiem načo sa ženú za najtenším možným dizajnom, keď všetkých nasiera predovšetkým výdrž na jedno nabitie - ktorá mimochodom od dôb môjho prvého GSM s každým novším modelom klesá (momentálne HTC HD2: 24h, N73: 2-3 dni). Pri tom HD2 by som kľudne zniesol aj 5mm naviac keby vydržal povedzme 3-4 dni.

Sten
Sten (neregistrovaný) 81.145.45.---
7. 4. 2011 13:07 Nový

Re: Presne to!

celé vlákno

Výdrž neklesá, se stejnými funkcemi je výdrž víceméně stejná. Ale pokud necháte zapnutou GPSku, WiFi a mobilní připojení (které každou chvíli použije synchronizace), tak to samozřejmě poměrně hodně žere. (Mám HTC Legend: bez GPS a WiFi vydrží cca 3 dny, bez mobilního připojení asi týden, s nimi to nedá ani ten jeden den.)

Jinak mě by tlustší telefon vadil v kapse. Nabíjení řeším solární nabíječkou (která má taky svoji baterii), kterou vozím v autě nebo si ji vezmu s sebou, jenom když ji potřebuju.

CHe
CHe (neregistrovaný) ---.213-160-172.telecom.sk
7. 4. 2011 20:35 Nový

Re: Presne to!

celé vlákno

Nie, porovnávam +/- rovnaké scenáre použitia. WiFi a GPS vypnuté. Pár desať minút telefonovania, pár desať minút webu cez 3G, nejaké poznámky, obćas foto. Na tom HTC aj tak najviac žerie displej, takže keď s ním akokoľvek interaguješ tých pár desať minút denne, vydrží zhruba ten deň. A napr. ako turistická GPS navigácia alebo logger je to (bez nabíjačky) úplne nepoužiteľné, pričom ešte tie symbiaňácke Nokie jeden cyklodeň bez nabitia zvládli...

JakubS
JakubS (neregistrovaný) ---.kmenet.cz
7. 4. 2011 22:20 Nový

Re: Presne to!

celé vlákno

Někde jsem četl že mobilní WiFI čipy mají nižší spotřebu než připojení k 3G síti. Jste si jistý úsporou při vypnutém WiFI?

Jinak souhlas výdrž současných smartfounů je žalostná.

CHe
CHe (neregistrovaný) ---.213-160-172.telecom.sk
8. 4. 2011 0:14 Nový

Re: Presne to!

celé vlákno

To je ľahko možné. Ja som nepolemizoval o tom, ktorá konektivita je energeticky efektívnejšia, len som uviedol môj typický scenár použitia, ktorý viem zbežne porovnať medzi viacerými telefónmi.

Esaras
Esaras (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 4. 2011 10:43 Nový

Re: Presne to!

celé vlákno

Ono to neni ani tak samotnym pristrojem, jako spis systemem. Ja zkousel na HD2 dat windows phone 7 a s tim davam pri bezne praci 3 dny s prehledem, rekord mam 4 dny, pricemz nevypinam datove prenosy. Jde o to ze oproti nativnim wm6.5 nema wp7 multitasking, cili kdyz je ve standby, tak bezi minimum procesu na pozadi a je lepe resen power management. S androidem mi hd2 dava asi 2 dny, rekord se blizil 3 dnum pri bezne praci a zapnutych 3g datech. Rozhodne vsak souhlasim ze by hd2 i nove pristroje bez problemu snesly 2k mAh baterku, i za cenu vetsi tloustky pristroje. S takovou muzou dnesni pristroje delat bez baterky na zasuvku a muzou to jeste o 2mm ztencit... sgs ma hezke parametry, ale nekoupim si jej uz jen proto, ze je z plastu. Nepochopim, proc ma highendovy telefon sasi z plastu...obzvlaste pri te tloustce. Pro me je to proste demence. Jak by rekl kolega z prace, je to takovy plastak na steroidech. Jinak bych o sgs uvazoval...

abc
abc (neregistrovaný) ---.chello.sk
7. 4. 2011 0:18 Nový

2 verzie

celé vlákno

dolezite je povedat ze by mal prist v dvoch verziach
oznacenych ako I9100 (cpu Samsungu Exynos + gpu Mali-400MP) a I9103 (cpu+gpu nvidia Tegra2) (necham na citatelovi aby uvazil, ktora bude lepsia), vzhladom na to ze samsung asi nebude schopny vyrobit dostatocny pocet svojich cipov aby pokryl plany predaja Galaxy S II

mat
mat (neregistrovaný) ---.181.broadband4.iol.cz
7. 4. 2011 1:22 Nový

a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

A neni lespi si koupit originalni dotykovy smartphone iPhone, nez ruzne kopie a pokusy o imitaci s podivnymi operacnimi systemy?

pat
pat (neregistrovaný) 67.208.74.---
7. 4. 2011 2:00 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Co je na iPhone originalne? :P

mat
mat (neregistrovaný) ---.181.broadband4.iol.cz
7. 4. 2011 2:09 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

ze byl prvni a vsichni jej bezuspesne kopiruji?

blizz
blizz (neregistrovaný) ---.95-102-254.t-com.sk
7. 4. 2011 2:46 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

ja som mal prvý dotykový smartphone ešte keď ty si nosil plienky, a bolo to dávno pred ajfonom. najradšej mám takých trapkov čo si namýšlajú že sú gangstri zato že si vybrali iPhone na paušál.

mat
mat (neregistrovaný) ---.181.broadband4.iol.cz
7. 4. 2011 4:13 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

myslis nejakou ajtackou cihlu s penetraci na trhu kolem 0.0012 procent?

blizz
blizz (neregistrovaný) ---.95-102-254.t-com.sk
7. 4. 2011 5:08 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Dotykové Ericssony P900, P910, P1i so Symbianom UIQ boli funkčne ďaleko pred prvým iPhonom. okrem nich boli na trhu aj telefóny s Windows Mobile, a aj dotykové Motoroly so Symbianom UIQ a Linuxom. v čase uvedenia prvého iPhonu boli obchody plné smartphonov. iPhone ich len kopíroval, jediná inovácia s ktorou prišlo Apple bol kapacitný displej a krajšie ikonky.

SRS
SRS (neregistrovaný) ---.netz.sbs.de
7. 4. 2011 13:59 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Inovace iPhone:

senzor polohy telefonu
App Store
iTunes
ovládání bez stylusu
Multitouch display

blizz
blizz (neregistrovaný) ---.178-40-138.t-com.sk
7. 4. 2011 17:22 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

to predsa nie sú žiadne inovácie, ale len drobné vylepšenia. spôsob telefonovania to absolútne nezmenilo

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 4. 2011 17:41 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

:-))) Co čekáte? Telepatický přenos? Způsob telefonování se nezměnil od dob Bella. Pořád je to něco, do čeho se mluví a co mluví na vás.

Creator of Myths
Creator of Myths (neregistrovaný) 188.120.212.---
7. 4. 2011 18:21 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Zato všechno ostatní, co dnes s telefonem děláme, se změnilo k nepoznání, děkuji pěkně.

Ale jak bychom to všechno mohli nazvat inovacemi, když je to zařízení tak oblíbené, že? :-D

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 4. 2011 8:00 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

No jasně, a počítač se od psacího stroje v podstatě taky neliší, furt se píše na klávesnici a někde se objevujou písmenka.

SRS
SRS (neregistrovaný) ---.netz.sbs.de
7. 4. 2011 13:54 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Určitě myslíš nějakou cihlu ovládanou klackem, pardon stylusem, u které jsi hledal aplikace rozházené po internetu.

Ano, tyhle telefony zde byly před iPhonem a ani iPhone, ani Samsung je nekopíruje. Ale co dělá Galaxy S? Kopíruje iPhone, což by tak nevadilo, kdyby to fungovalo dobře. Bohužel zkušenosti se Samsungem jsou takové, že vydají nějakou betaverzi OS a půl roku ji pak budou opravovat.

blizz
blizz (neregistrovaný) ---.178-40-138.t-com.sk
7. 4. 2011 17:30 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

veď práve iPhone je cihla. P900 bol menší ako iPhone.

"a ani iPhone, ani Samsung je nekopíruje"

iPhone s každou novou generáciou okopíruje niektoré z funkcií ktoré mali bežné Smartphony s UIQ už v roku 2005.

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 4. 2011 17:50 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

veď práve iPhone je cihla. P900 bol menší ako iPhone.

P900: 115 x 57 x 24 mm 150g
iP4: 115,2 x 58,6 x 9,3 mm 138g

Komentovat to asi nemusím.

iPhone s každou novou generáciou okopíruje niektoré z funkcií ktoré mali bežné Smartphony s UIQ už v roku 2005.

"Jistě". A proto je Symbian tam kde je. Tak si to užívejte. (moc času vám nezbývá)

blizz
blizz (neregistrovaný) ---.178-41-106.t-com.sk
8. 4. 2011 11:12 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Apple má evidentne výborný marketing. Apple dokáže presvedčiť slabomyselných jedincov o tom že multitouch je inovácia bez ktorej telefón neni telefónom. A že telefón ktorý má 150g je tehla a telefón ktorý má o 12 gramov menej je sračka.

Btw je veľký rozdiel medzi S60(Nokia) A UIQ(Ericsson a ďalší výrobcovia) ktoré síce vychádzajú zo systému Epoc32 ale majú úplne iné užívateľské rozhranie.

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 4. 2011 11:35 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Apple dokáže presvedčiť slabomyselných jedincov

Blbej argument, taky argument. Všichni jsou zmanipulovaní, všichni jsou ovce a to ne jen uživatelé iPhonu resp. OSX, ale i Windows, nejlepší mobil je freerunner, nejlepší OS linux, nejlepší DTP je TeX a nejlepší UI je command line. Co na tom, že všichni jedou v X, používají Ooo, Android není Linux a freerunner prakticky neexistuje.

Vždy se najde nějaká makovice, co tady bude opakovat dokola známé nesmysly.

Samuel Kupka aura:82
7. 4. 2011 2:10 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Ako tak sledujem vsetku konkurenciu na poli mobilov, tak hlavne to, ze funguje :)

inb4 kecy - http://www.ideaz.sk/~bwpow/47/fun/4chan/1301254101334.jpg

Yenya
Yenya (neregistrovaný) ---.ip6.fi.muni.cz
7. 4. 2011 9:05 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Do not feed the trolls.

-tri-
-tri- (neregistrovaný) ---.lanservis.cz
7. 4. 2011 2:07 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

...humor...

.
. (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
7. 4. 2011 2:35 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

nelžeme si do kapsy. má pravdu.

-tri-
-tri- (neregistrovaný) ---.lanservis.cz
7. 4. 2011 3:20 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

v casti orginal a kopie se mozna shodnem, ale o "podivnosti operacniho systemu" I-Phona bych nepochyboval ani vterinu!

SRS
SRS (neregistrovaný) ---.netz.sbs.de
7. 4. 2011 14:01 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Tak to vás určitě nadchnou podivnosti upraveného Androidu od Samsungu vypuštěného jako betaverze s novým Galaxy S II.

Ale zase si můžete přečíst parametry a uklidňovat se tím, že máte rychlejší CPU, který vám ovšem nabídne pomalejší odezvu GUI.

tom
tom (neregistrovaný) ---.bluetone.cz
7. 4. 2011 8:01 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Rozhodně to je lepší!

Sten
Sten (neregistrovaný) 81.145.45.---
7. 4. 2011 13:11 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Nevím, jak vy, ale já si teda kupuju originální dotykový HTC, nejprve s Windows Mobile (to ještě žádný iPhone nebyl) a potom s Androidem, nikoliv nějakou kopii od Applu. A na rozdíl od iPhonu jsem tam měl vždycky 3G sítě i GPSku a neroztrhávalo mi to kapsu ;-)

mixal11
mixal11 (neregistrovaný) ---.73.30.82.vnet.sk
7. 4. 2011 16:44 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

bohuzial pravda..

android zatial je v ergonomii o dost pozadu a .. je to kopia, zial nepodarena, s jednym cielom.

EXTRAordinary
EXTRAordinary (neregistrovaný) 89.233.161.---
11. 4. 2011 23:31 Nový

Re: a neni lepsi si koupit original?

celé vlákno

Necetl sem vsechny odpovedi(kde jini prispevovatele urcite zminil, ze jsi hnup), ale zamysli se nad tim kdo vynalezl telefon, kdo vydal prvni mobilni telefon...to byl original, ergo tvuj milovanej iPhone je jen dalsi kopie jiz vymyslene veci...a proc by si nekdo kupoval iPhone kdyz jini vyrobci prodavaji jeho vylepsene verze??

lamiska
lamiska (neregistrovaný) ---.range86-159.btcentralplus.com
7. 4. 2011 8:21 Nový

Re: Jaký bude Samsung Galaxy S II?

celé vlákno

mna by skor zaujimalo ci samsung da zdrojaky k ovladacom, kernelu ze ci bude mat odomknuty bootloader a ci pouzije normalny fs a nie jak pri prvom galaxy kde samsung vdaka svojemu fs dal kludne vykon o polovicu dole

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.55.broadband12.iol.cz
7. 4. 2011 8:40 Nový

srovnání s LG Optimus X2

celé vlákno

Mohl by to někdo porovnat? Potřebuji pro známého, co nabízí S II z využitelných věcí navíc, kromě mnohem větší ceny a prozatimní nedostupnosti?

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.4.broadband13.iol.cz
7. 4. 2011 10:12 Nový

chyby

celé vlákno

Jsem zvědavej, jestli odladí ty chyby v ovladačích zvuku, co byly na starém Galaxy S. (Při přepnutí ze zadního repráku na přední je třeba restartovat zvukový mód tam a zpět, při módu pro hovor nejde mikrofon, je tam hrozná ozvěna, řádově větší než na staré dobré G1 atd... Psát pro to VoIP aplikace je fakt paráda.)

Johnny S aura:79
7. 4. 2011 12:46 Nový

Re: chyby

celé vlákno

Vy píšete voip aplikace pro mobilní telefon(y)?
By mě zajímalo jakou minimální rychlost uploadu a downloadu musí člověk mít u mobilního internetu, aby to fungovalo. Protože já se svým mobilním telefonem a integrovaným skypem přes GPRS hovor nedávám...

Sten
Sten (neregistrovaný) 81.145.45.---
7. 4. 2011 13:14 Nový

Re: chyby

celé vlákno

To se divím, já se Skypem přes GPRS problém neměl. Samozřejmě nešlo video, ale telefonování šlo bez větších problémů.

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.4.broadband13.iol.cz
7. 4. 2011 13:49 Nový

Re: chyby

celé vlákno

S dobrým kodekem by to mělo jít i přes 3G, ale (ač vám to asi příjde divné) nejsem na tohle téme odborník, i když píšu VoIP pro mobily, tak po mě nechtějte nějakou hranici, kdy to už půjde a kdy ne. I když vlastně... Obvykle se posílá na 8000 Hz a jsou to shorty, což se může srazit i s nic moc kodekem např. na 8000 B za vteřinu.

Johnny S aura:79
7. 4. 2011 12:47 Nový

Kéž by....

celé vlákno

Kéž by Samsung udělal na tomto hw mobilní telefon s meego a dualsim.
Zrovna ta možnost mít dvě simky, mi hrozně chybí.

Creator of Myths
Creator of Myths (neregistrovaný) 188.120.212.---
7. 4. 2011 18:26 Nový

Já tomu pořád nějak nerozumím

celé vlákno

K čemu je dobré mít na kapesním zařízení plynulé 1080p video, když a) na displej dostanu jen nějakých 480p, b) člověk na tak malém displeji od 480p nahoru nevnímá rozdíl?

Streamovat z telefonu HD obsah do televize? Kolik HD obsahu se do telefonu vejde? Odkud odjinud bych měl nějaké HD video streamovat? A kde bych na ty obrovské datové přenosy vzal peníze?

No hlavně že už je vícejádrový a to 1080p video zvládne přehrávat plynule...

Sten
Sten (neregistrovaný) 62.168.56.---
7. 4. 2011 19:53 Nový

Re: Já tomu pořád nějak nerozumím

celé vlákno

a) Ten telefon má mít HDMI výstup

b) Něco takového tvrdí Apple u iPhone 4, ale není to pravda

Jinak ten hlavní důvod, proč to umí přehrávat 1080p, je, že kamera umí video v takovém rozlišení nahrávat a je trochu blbý, když to video nahrajete, ale pak už se na něj nepodíváte.

Za datové přenosy se dneska běžně platí paušální poplatek, takže je jedno, kolik toho přenesete.

Obsahu se tam vejde opravdu hodně, protože to má 32 GB interní paměti a umí číst až 32 GB karty.

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 4. 2011 20:59 Nový

Re: Já tomu pořád nějak nerozumím

celé vlákno

Něco takového tvrdí Apple u iPhone 4, ale není to pravda

Tak v první řadě takovým prohlášením si člověk (Soneira) zajistí docela slušnou publicitu a ta se v obchodu vždy hodí. Budiž mu přáno.

Za další těžko říct jestli víc věřit Soneirovi nebo wikipedii, která udává 2x až 3x horší rozpoznávací schopnost sítnice, než na co se odvolává Soneira.

V neposlední řadě sítnice poměrně slušně agreguje a do mozku se dostane jen cca 1/150 informace z receptorů.

A nakonec Retina display je obchodní známka, takže čekat 100% shodu je jako hledat chlupy u počítačové myši.

Sten
Sten (neregistrovaný) 81.145.45.---
11. 4. 2011 13:09 Nový

Re: Já tomu pořád nějak nerozumím

celé vlákno

To netvrdí jenom Soneira, ale i třeba Phil Plait, který je v tomto oboru odborníkem pracujícím pro NASA (na Hubblovu teleskopu).

To, že ten displej má při vzdálenosti jedné stopy od oka rozlišení větší než maximální možné lidské sítnice, prohlásil sám Steve Jobs.

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
11. 4. 2011 14:48 Nový

Re: Já tomu pořád nějak nerozumím

celé vlákno

Phil Plait: So in my opinion, what Jobs said was fine. Soneira, while technically correct, was being picky. So I mildly disagre with him about that

http://bit.ly/fDWyhD

martin
martin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
11. 4. 2011 14:55 Nový

Re: Já tomu pořád nějak nerozumím

celé vlákno

Ať už je to ve výsledku technicky jak chce, tak faktem je, že hustota bodů displaye iP4 je opravdu výborná a patrná na první pohled. Což např. já oceňuji v SSH a u textů (PDF, ebooks) obecně.

Mintaka
Mintaka (neregistrovaný) 93.99.166.---
8. 4. 2011 21:48 Nový

Vodotrysk kladů?

celé vlákno

Divím se, že ten článek není zařazen v sekci reklamy. Obsahem tam dle mého patří.

...jistě nemůžete jinak, nežli...
...pokud toužíte...
...pak jděte s klidnou duší...
...má zkrátka některé vlastnosti kvůli kterým stojí za to...
...trvají na maximálně štíhlém zařízení...
...technologie Super AMOLED slibuje...
...lepší čitelnost displeje za prakticky všech podmínek...

Toliko k prvním třed odstavcům.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem