Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Když klony útočí

Simon Toth aura:48
10. 2. 2010 1:11 Nový

S nalepkou Linux by si to nikdo nekoupil

celé vlákno

Prokazano nekolika pruzkumy. Linux je proste neco co lidem vadi. Kdyz se tomu zacne rikat jinak, tak to ma hned lepsi uspesnost.

Praclovek
Praclovek (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
10. 2. 2010 8:50 Nový

Re: S nalepkou Linux by si to nikdo nekoupil

celé vlákno

To mě opravdu zajímá. Můžete dát odkazy na ty průzkumy?
Něco na tom možná opravdu je. Marketing MS se opravdu snažil z Linuxu udělat zlého démona a přiznejme si, také komunita udělala a dělá pro negativní vnímání značky mezi obyčejnými uživateli hodně – nemám teď na mysli pořvávání pubescentů v diskusích, ale hlavně nesmyslné vydávání stále nových nedodělaných a navzájem nekompatibilních verzí distribucí, rozvrtávání funkčních věcí a nesmyslné „inovace“ typu bastl KDE4…to udělalo hodně :-(
Někdy to vypadá jakoby desktopový Linux sám sebe chtěl zavraždit. Je to škoda, jak je vidět blbost kvete všude a komunity kolem Linuxu nejsou výjímkou.

Patrik Chrz aura:84
10. 2. 2010 5:15 Nový

Pokladny

celé vlákno

U mého bývalého zaměstnavatele běžely pokladny na Linuxu (i když v některých zemích i na DOSu :D ), nějaká vlastní nebo upravená distribuce pod názvem Oskar :D.

aretwet
aretwet (neregistrovaný) ---.tieto.com
10. 2. 2010 6:28 Nový

reklamni kampan na linux

celé vlákno

a kdyz uz lidi pouzivaji ty dvd, vytahy, lednicky a ani nevedi, ze v nich je linux,
mozna by stalo za to udelat reklamni kampan,
ze v techto strojich ten linux opravdu je
a kdyz uz to pouzivaji delsi dobu a funguje to,
ze by to mohli skusit i na desktopu :-)

Xjmeno363
Xjmeno363 (neregistrovaný) ---.upce.cz
10. 2. 2010 8:00 Nový

Re: reklamni kampan na linux

celé vlákno

používají v lednici Linux – ale naštěstí s ním nemusejí iteragovat – tak jim nevadí.
Udělej rekl. kampaň, že lednice XY používá linux a hned je skoro neprodejná

wtwtrwtwt
wtwtrwtwt (neregistrovaný) 193.179.215.---
10. 2. 2010 10:00 Nový

Re: reklamni kampan na linux

celé vlákno

ale hafo lidi co uz tu lednicku doma ma a v klidu ji pouziva, by
najednou zjistilo, ze ten linux u nich funguje uz nejakou dobu a obavy
by mozna zahodili.

Karel
Karel (neregistrovaný) 62.17.150.---
10. 2. 2010 14:10 Nový

Re: reklamni kampan na linux

celé vlákno

Nebo by je to motivovalo si dřívě koupit novou, bez Linuxu. Osobně bych raději lidem neříkal, že jejich výtah řídí Linux. Navíc mi poněkud uniká, proč by fungující mixér měl koholiv motivovat k tomu si stejný SW pořídit na PC. Já bych předpokládal pravý opak – když to výborně řídí mixér/lednici, tak to přeci nemůže dobře řídit PC, ne? Přidejte k tomu oblíbený přístup „dělat jen jednu věc, ale dělat ji pořádně“ a Linux jste právě pohřbili…

I/O
I/O (neregistrovaný) 147.32.68.---
10. 2. 2010 20:01 Nový

Re: reklamni kampan na linux

celé vlákno

K čemu je dobrý v lednici nebo ve výtahu Linux? Tomu říkám chození s kanónem na vrabce. Nebo spíše s houfnicí.

Bart
Bart (neregistrovaný) 79.127.139.---
10. 2. 2010 7:36 Nový

Fakt je Linux i ve vytahu?

celé vlákno

Jako normalni ridici system, nebo jen ovlada nejakou TV? I kdyz mozna by to vysvetlovalo, proc se u nas chodi do prace radeji pesky :)

Petr Mejzlík aura:57
10. 2. 2010 20:34 Nový

Re: Fakt je Linux i ve vytahu?

celé vlákno

:D
Na FIT VUT je Linux v každých hodinách na stěně :)

j.
j. (neregistrovaný) 84.245.68.---
10. 2. 2010 8:42 Nový

Re: Když klony útočí

celé vlákno

Proc ja blbec si ctu clanek bez toho, abych se nejdriv podival kto je autorem? Takhle clovek porad ceka nejakou pointu a ono nic…

pokus
pokus (neregistrovaný) ---.vc.cvut.cz
10. 2. 2010 10:06 Nový

Re: Když klony útočí

celé vlákno

Viděl jsem autora, tak jsem váhal zda to číst. Díky za příspěvek a ušetřený čas. :-)

Palo M.
Palo M. (neregistrovaný) 64.208.49.---
10. 2. 2010 10:14 Nový

Linux taku reklamu nepotrebuje

celé vlákno

Ludi to vobec nezaujima, co na takych „ne-IT“ vyrobkoch bezi.
Pri kupe chladnicky sa nebudem rozhodovat podla toho, ci tam je alebo nie je Linux, pretoze s nim aj tak nepridem do styku.
Obcas sice pobavia fotky BSOD na letiskovom monitore (kde samozrejme mali byt odlety alebo prilety a nie BSOD, uz som videl nezmyselne okna ala „Windows system error“ na verejnom telefonnom automate (ten displej tam bol len na reklamy) ci na bankomate… Tak viem, ze tam Linux nebol, ale to nie je podstatne.
A potom som este v metre videl, ako dookola rebootuje Linux (zase reklamny screen, predpokladam, ze reboot bol ako self-recovery mechanizmus, ale asi nefungovalo spojenie na videoserver, tak to samozrejme nezabralo a po chvili bez obrazu to bootovalo znova). Tak tam zas Linux bol.
A uz som videl semafor (pre chodcov), kde svietila naraz aj cervena aj zelena. A vobec netusim, aky system to riadil… Ak tam bol prave Linux, tak by mu oznacenie (ako navrhuje autor clanku) urobilo medvediu sluzbu, aj ked z vysokou pravdepodobnostou za tu chybu zakladny system nemohol…

A celkovo… Linux ma byt prostriedok, nie ciel.

realizator
realizator (neregistrovaný) ---.orange.sk
10. 2. 2010 11:08 Nový

Re: Linux taku reklamu nepotrebuje

celé vlákno

Suhlasim. Ja som vsak zazil BSOD na Windows a kernel panic na Linuxe, takze si ziadnu iluziu nerobim(Windows 95, 98, Vista, Debian stable).

treebeard
treebeard (neregistrovaný) 193.87.86.---
10. 2. 2010 11:11 Nový

Re: Linux taku reklamu nepotrebuje

celé vlákno

A hlavne by som nepreceňoval ten moment propagácie. Človek so základnou inteligenciou si uvedomí, že to, že mi nejaký OS dobre funguje v chladničke znamená len to, že ide o vhodný OS pre chladničky. Nič viac, nič menej.
To, že zistím, že mi v dodávke k plnej spokojnosti beží motor od Forda ešte neznamená, že si budem žiadať motor od tohto výrobcu aj do lietadla.

risototh
risototh (neregistrovaný) 158.193.86.---
10. 2. 2010 11:49 Nový

Prva veta

celé vlákno

Dovolim si nesuhlasit uz s prvou vetou a to ze ako citatel root.cz pouzivam linux. Dakujem, od kedy som objavil FreeBSD (asi 4 roky) uz linux ani neviem, co to vlastne je. A priblizne od tej doby sa mi prestali servery pravidelne pripominat s nejakymi problemami… :) Tym netvrdim, ze je to zly OS, len to, ze je stale taky nejaky moc hravy.

Mr.Dan
Mr.Dan (neregistrovaný) ---.syscae.cz
10. 2. 2010 12:13 Nový

komentar

celé vlákno

Clvoek prijde k bankomatu a vidi toto: http://img708.imageshack.us/img708/6963/20091101213248.jpg
(sorry za kvalitu, foceno mobilem)
To ma pak chut si ty penize radsi strkat pod polstar :-)

Nebo co me trochu mrzi, moje televize Samsung LExyB650 bezi na Linuxu, ale pokud nechci riskovat netrivialni nahravani upraveneho firmwaru (ktery umi mountovat i Sambu, NFS, buhvi co vsechno), tak umi mountovat flashky jen s FAT a NTFS .. jaka skoda, na flasce mam ext3. Pripada mi to jak povestne drbani se levou rukou za pravym uchem..

risototh
risototh (neregistrovaný) 158.193.86.---
10. 2. 2010 12:18 Nový

Re: komentar

celé vlákno

Ale pri tom windowse si malo kto uvedomuje, ze za to nemoze vyrobca OS, ale vyrobca aplikacneho softveru. Kde tu co to neuvolni, nejaky deskriptor a pomalicky to papa RAM. A takto to potom dopadne. A v podstate sa nejedna o chybu, iba o informaciu, ze uz nema dostatok pamate… V linuxe to tusim potichu skape do zatuhnutia.

Mr.Dan
Mr.Dan (neregistrovaný) ---.syscae.cz
10. 2. 2010 12:38 Nový

Re: komentar

celé vlákno

nerikam, ze za to vyrobce OS muze, ale spis to poukazuje na to, jak je dany OS vhodny pro to konkretni pouziti..

osobne jsem uz nekolikrat videl nejaky reklamni infopanel s windowsim errorem (ostuda), kdyz jsem to videl na bankomatu, uz mi trochu zamrazilo.
Linux jsem v ostudnem stavu v podobnem pouziti videl na vlastni oci akorat jednou, kdyz na tramvajove zastavce na Miraku, na reklame na novou Nokii, svitila cerna obrazovka s terminalem Debianu .. chlapik se v tom zrovna vrtal a nechtely mu naskocit Xka (skoda, me ta reklama s terminalem zaujala vic :-)

treba je to taky o sprave pameti a procesu, o schopnosti udrzet bez „hniloby“ dlouhy uptime

treebeard
treebeard (neregistrovaný) ---.chello.sk
10. 2. 2010 19:48 Nový

Re: komentar

celé vlákno

ono to bude aj tým, že sa ten Linux menej používa ;-)

Mr.Dan
Mr.Dan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
10. 2. 2010 21:57 Nový

Re: komentar

celé vlákno

nemas pravdu, trollbearde .. precti si priste clanek a trochu se informuj, nez tu zacnes zase neco slintat

treebeard
treebeard (neregistrovaný) 193.87.86.---
11. 2. 2010 8:08 Nový

Re: komentar

celé vlákno

mám pravdu, Mrs. Danová, a neslintám :-)
Aspoň pokiaľ ide o zariadenia, v ktorých je reálne tú chybovú hlášku OS vidieť. Bankomaty sú na očiach, sú ich milióny a každý s nimi prichádza do styku. Takže tam je šanca občas tú chybu vidieť. Mne sa to ešte za celé roky používania bankomatov nepošťastilo… Párkrát som zažil, že tam svietil nápis „bankomat nie v prevádzke“, čo by som však nepovažoval za chybu operačného systému.
U „Linuxových zariadení“ popisovaných v článku naopak ide prevažne o zariadenia, kde aj keď sa niečo pokazí,nikto ten „Linux“ neuvidí – výťah akosi nemá obrazovku, aj tie prehrávače sú väčšinou riešené tak, že „keď to blbne, tak to jednoducho vypnem“, ani tie „proprietárne firmvary“ mobilov a foťákov chybové hlášky nezobrazujú…

danaketh
danaketh (neregistrovaný) ---.kopnet.cz
10. 2. 2010 13:39 Nový

Re: komentar

celé vlákno

Ještě se mi nestalo, že by mi jakýkoliv proces spapal paměť a PC zatuhlo. Jen jsem si kdysi hrál s C++ a nějak se mi podařilo si spolknout paměť a jediné co se stalo, byl pád toho procesu, systém běžel dál.

BTW: v Praze na Nádraží Holešovice je u výstupu z metra směrem na vlakové nádraží takový sloupek, který má prý fungovat jako informační panel či co. Běží na tom WinXP a tři měsíce co jsem jezdil denně kolem, se tam ten systém 24/7 restartuje. Bez jakéhokoliv erroru – v Linuxu je velká šance na odhalení jakéhokoliv problému díkyd logům. Windows nic takového nemá (ale nevím jak je na tom Vista a 7), takže když dojde k nějakému problému, těžko se to řeší.

none_
none_ (neregistrovaný) 77.240.97.---
10. 2. 2010 19:09 Nový

Re: komentar

celé vlákno

Windows samozřejmě logy má. To že vy nevíte, kde je hledat, neznamená, že tam nejsou…:D Vím to 100% o Windows XP a dál. Ovšem předpokládám, že tam byly i dřív.

Ance
Ance (neregistrovaný) ---.firotour.cz
15. 2. 2010 17:30 Nový

Re: komentar

celé vlákno

ne v linuxu je oom killer, ktery to pri kritickem stavu proste killne. Coz taky neni zrovna super (protoze nejde o to aby tam bezel linux ale o to aby ten sw delal co ma) ale vypnutim teto vlastnosit jadra dosahneme akorat toho ze to chcipne cele a ani se k tomu na dalku neprihlasime (a bez restartu ani nablizko :()

Ganimoth
Ganimoth (neregistrovaný) 77.48.101.---
10. 2. 2010 19:53 Nový

Re: komentar

celé vlákno

Ja zas videl zatuhle linuxove terminaly v pardubicke MHD a zaseknuti pocitace u prepazky v ceske poste. Takze pokud bych se ridil vasi „logikou“, co bych si o tom mel asi myslet? :))

Mr.Dan
Mr.Dan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
10. 2. 2010 22:05 Nový

Re: komentar

celé vlákno

Jeslti mate v Pardubkach stejne systemaky, jako hokejisty, tak se neni cemu divit :-))
to byl jen vtip samozrejme ..
ja predtim psal pouze o mem vlastnim pozorovani, nepisu tu zadny obecny predpis

jinak CP nepouziva vyhradne linux .. onehda, sice je to uz nejaky cas, ale urcite chronologicky az po jejich ohlaseni prechodu, jsem na poste s oblicejem pritisknutym na neprustrelne sklo uzrel jakesi widle..
obzvlast s tim jejich uchvatnym projektem ISDS a slovutnym 602FormFillerem to musi byt lahudka :-)

Ganimoth
Ganimoth (neregistrovaný) 77.48.101.---
10. 2. 2010 22:09 Nový

Re: komentar

celé vlákno

No ja ten pocitac videl rebootovat a linux to byl :). Ale to je jen detail, ono v tehlech institucich se clovek nesmi nicemu divit.

Mr.Dan
Mr.Dan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
10. 2. 2010 22:23 Nový

Re: komentar

celé vlákno

No prave .. Ceska Posta → statni podnik → statni zakazka na dodani PC s OS → desetinova kvalita za desetinasobnou cenu (jak uz to u statnich zakazek byva)

Hlavne takovehle PC, za kterym sedi nejaka baba a spravuje ho kdejaky „profik“ (a buhvi z ceho je to vubec sestavene) je neco jineho, nez zarizeni jako ten infopanel, nebo kiosek, kde se to doda all-in-one, jednou se to nakonfiguruje, pusti a pak to jen dal bezi

juzna
juzna (neregistrovaný) 85.132.162.---
13. 2. 2010 14:51 Nový

Re: komentar

celé vlákno

Me se velice libila chybova hlaska MSIE na nekolikapatrovem reklamnim panelu na Times Square v NY :) http://helemik.cz/juzna/p1070795.jpg

Přezdívka
Přezdívka (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
10. 2. 2010 12:26 Nový

Re: Když klony útočí

celé vlákno

To jsou zase bláboly o ničem ! Tenhle pan Bednář se nepoučí a nepoučí, proč to sakra nejde zkusit do politiky ? Tam by tenhle styl mohl mít úspěch.

kotyz
kotyz (neregistrovaný) 77.48.97.---
10. 2. 2010 12:58 Nový

linux na nadrazi

celé vlákno

Na centralnim autobusovym nadrazi v Plzni maji ze dvou plazmovejch obrazovek sestavenou informacni tabuli s odjezdama autobusu, na kazdy ty obrazovce je dole nalepena mala samolepka s tucnakem, ale z dalky ani neni videt. Vsimnul sem si ji nahodou. Nakej linux tam na beton bude, ale vypada to jakoby se za to skoro stydeli …

mira
mira (neregistrovaný) ---.231.broadband3.iol.cz
10. 2. 2010 13:11 Nový

ChromeOS

celé vlákno

CO je tedy Google ChromeOS? Distribuce nebo derivát? Já myslel že jen distro…

petr
petr (neregistrovaný) ---.nsys.cz
10. 2. 2010 15:50 Nový

linux neprorazí nikdy

celé vlákno

Linux jsem několik let používal jako jediný systém. Dnes už ho nepoužívám. Koupil jsem si Vistu a jsem s ní na výsost spokojený. Sem se chodím kouknout ze zvyku na to co je nového a vidím že je to stále stejné. Jenom se tady řeší proč lidi linux odmítají používat, nebo kdy a jak ovládne konečně linux desktopy uživatelů. Já si myslím že je neovládne nikdy a nikdy nezíská ani žádný významnější podíl na trhu. Nedostane se ani k tomu málu které má APPLE.

Aminux
Aminux (neregistrovaný) ---.pel.cz
10. 2. 2010 19:19 Nový

Re: linux neprorazí nikdy

celé vlákno

A co mobily, PDA, netbooky atd.?

pepa
pepa (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
10. 2. 2010 19:30 Nový

Re: linux neprorazí nikdy

celé vlákno

Linuxové distribuce mají chyby, ne že ne. Spousta z těch nedostatků je naprosto zbytečných, daných mnohdy iracionální a chaotickou „komunitou“. To je pravda.

Ale nechápu, proč nám tady kecáte, že jste Linux používal několik let :-). Vsadím boty, že jste jeden z těch, kteří to kdysi zkusili, pochopili, že tomu nerozumí (ač si při chaotickém klikání v Control panelu Windows mysleli, jací jsou computeroví odborníci) a neporozumí a tudíž místo aby se snažili něco opravdu naučit, teď nadávají a pomlouvají na každém kroku. Takových picmochů je spousta…

risototh
risototh (neregistrovaný) 158.193.86.---
10. 2. 2010 20:27 Nový

Re: linux neprorazí nikdy

celé vlákno

Tak ja som napriklad tiez jeden z tych, co to par rokov pouzivali, ibaze vyhradne na serveroch. A ako som pisal vyssie, tiez ho uz nepouzivam. Prave vo vasej prvej vete ste to vystihli: chaoticka komunita. Je mi do smiechu, ked citam o roznych zabo-mysich vojnach v komunite. Skor by som tu komunitu nazva volny spolok vzajomne bojujucich kmenov. A presne to je dovod, preco dnes na desktope mam os x (a niektorych win) a na serveroch bsd (a niektorych win). Proste kym sa z vyvoja v linuxovom svete nestane vyvoj organizovany, bude jeho buducnost asi taka, aka je teraz.

pepa
pepa (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
10. 2. 2010 21:28 Nový

Re: linux neprorazí nikdy

celé vlákno

No vidíte. Mně chaotická lehce pubertální komunita také leze na nervy a přesto Linux velmi spokojeně používám. Je třeba zvolit distribuci, za kterou stojí normální firma nebo klon takové distribuce. Takže na desktopu CentOS5 a dále RHEL a SLED. To jsou standarní operační systémy nasazované v podnikovém prostředí a třeba pokud chcete dnes provozovat databázi od Oraclu, aplikační servery na BEA apod. nemá už téměř smysl uvažovat o něčem jiném kromě – ve speciálních případech – Solarisu.

melkor
melkor (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
12. 2. 2010 8:46 Nový

Re: linux neprorazí nikdy

celé vlákno

V podstate souhlas.

V podnikovem prostredi (vetsi firma) se da nasadit jen to, co ma certifikaci. Jinak nelze.

Tim ovsem ze hry vypadava BSD (viz druhy predrecnik). A co se tyce Win – dekuji, mam jen jedny nervy.

petr
petr (neregistrovaný) ---.nsys.cz
10. 2. 2010 20:50 Nový

Re: linux neprorazí nikdy

celé vlákno

Chlapče, chlapče, nic nechápeš. Ono je to s linuxem dobré pokud člověka živí rodiče. Ale jakmile člověk dokončí vzdělání a začne se živit sám svou prací, většinou rychle příjde na to že aby nepošel hlady, musí začít pracovat s tím systémem a aplikacemi, které mu jeho zaměstnavatel nainstaloval do přiděleného PC. Neboj se, časem na to možná také příjdeš.

pepa
pepa (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
10. 2. 2010 21:22 Nový

Re: linux neprorazí nikdy

celé vlákno

Hmmm. Už více než 20 let mě rodiče neživí. Z čeho tedy žiji? Že by někde nastala logická chyba?

gilhad
gilhad (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
11. 2. 2010 0:35 Nový

Re: linux neprorazí nikdy

celé vlákno

Tak jsem zvedavy, kdy na to prijdu – uz zivim vlastni deti a jak pro zabavu, tak i pro praci pouzivam uz radu let prave ten Linux … predtim jsem pouzival Windows a je mi jasne, ze tudy dal uz vickrat ne – porad nejake divne problemy a doufat, ze se to „nejak“ vyresi a stale nove duvody k zlosti – ted s Linuxem mam jistotu, ze co jednou rozebehnu, tak to taky pobezi, dokud to zase nestopnu. A kdykoli znova. Proste uz me nebavi se systemem „laborovat“, chci aby spolehlive bezel a delal to (a jenom to) co mu dam za ukol. Takze Windows maji smulu, uz na ne nemam ani cas, ani naladu.

risototh
risototh (neregistrovaný) ---.usr.iklub.sk
11. 2. 2010 1:06 Nový

Re: linux neprorazí nikdy

celé vlákno

Nemas to nejake prevratene? Laborovat, mat cas a naladu treba hlavne na linux. Ja mam jednu instalaciu windows uz 5 rokov a som s nou spokony. A rozhodne som nepotreboval tyzden laborovat nad tym, ako ktory kus hw rozchodit a hlavne, aby mal rovnake oznacenie aj po reboote a zmene jadra… Ono to je hlavna a zasadna chyba, oznacovat device fajly podla toho, ako sa natahuju tie ktore moduly a tak… Mimochodom, prave to tu dokonca bolo aj popisane v nejakom clanku o udev. Pre mna bolo velmi neprijemne prehodit jadro na systeme 200 km od mojho kanclu a zistit, ze to nevie nabootovat, lebo disky sa akosi nasli v inom poradi ako su zapisane v fstabe, pripadne ze eth0 je teraz eth1 a viceversa. Toto je podla mna detska chyba.

melkor
melkor (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
12. 2. 2010 8:53 Nový

Re: linux neprorazí nikdy

celé vlákno

No, pokud jste mel problemy s takovymi trivialitami, tak se nedivim, ze jste presel k win.

Ale rozhodne bych netvrditl, ze jste si polepsil. Zahadna vytuhnuti bez jakehokoli smysluplneho zaznamu v logu, reboot cele masiny po jakemkoli update, 20% vykonu masiny zabrano OS a nutnymi doplnky typu antivir etc., …

brcodeem liol
brcodeem liol (neregistrovaný) ---.imv.liu.se
10. 2. 2010 20:48 Nový

Povest Linuxu ve svetle klasickych bednarovin

celé vlákno

Pan Bednar nas nekolik let zasobuje informacemi o tom, jak moc je Linux oproti Windows alternativni, jak nedotazene jsou jeho GUI, jak problematicky je jeho vyvoj, jak pochybny je koncept otevreneho softwaru, … A pak se divi, ze firmy ten Linux pouzivaji ve svych vyrobcich, aniz by se tim chlubily. Ocividne nechape, ze on a jemu podobni „publiciste“ vytvorili kolem Linuxu a otevreneho softwaru spoustu pover, ktere bezne uzivatele od Linuxu odrazuji.

Ja osobne se domnivam, ze s temito klasickymi bednarovinami je na case prestat. Pred nekolika lety zde na ROOT.cz nekolik jedincu opakovane prezentovalo nazor, ze se na Linuxu nedaji vydelavat penize. Marne jsem je upozornoval, ze IBM v te dobe mela obrat z prodeje linuxovych reseni ve vysi nekolika miliard USD rocne. Podobne zde byl casto omilan nazor, ze open source software je tvoren neprofesionaly po vecerech. Marne jsem poukazoval na existenci vedeckeho software pod open source licencemi. Rada z techto baliku obsahuje stovky clovekoroku(!) prace vysoce kvalifikovanych programatoru.

Kdyby si pan Bednar dal tu praci a sve clanky by doplnil odkazy na kvalitni publikace, pak by si uvedomil, jake nesmysly casto pise. (Pripominam, ze zasadou klasicke bednaroviny je v zadnem pripade neuvadet ani odkazy ani fakta. V podstate se publikuji jen osobni dojmy a smyslenky.)

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem