Názory k článku
Komiks: agresivní reklama
LENIN POWER! (neregistrovaný)
27. 12. 2008 0:15
Nový
porucha osobnosti
celé vlákno
zeby BLEK sel dneska tak brzo spat?
Pepca (neregistrovaný)
27. 12. 2008 0:21
Nový
Re: porucha osobnosti
celé vlákno
Treba ho sezrala nejaka reklama :)
yossarian (neregistrovaný)
27. 12. 2008 1:15
Nový
Re: porucha osobnosti
celé vlákno
a nebo sbalil tu, kterou jsi mu zkusil dohodit, a ta ho nepousti z postele :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 12. 2008 1:24
Nový
Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
root.cz bývalo místo geeků, teď se tu schází sebranka lamerů :-(
BLEK (neregistrovaný)
27. 12. 2008 1:28
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
k3cy, c0 su tu j4, t4k t4dy zadny g33k0ve nejs0u
NotFound (neregistrovaný)
27. 12. 2008 2:32
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
skoda, ze to psal falesny BLEK. ;)
btw, uz delsi dobu na sobe pozoruji znamky poruchy osobnosti ...
btw, uz delsi dobu na sobe pozoruji znamky poruchy osobnosti ...
BLEK. (neregistrovaný)
27. 12. 2008 8:59
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
To psal falešný BLEK.
Pozná se to podle toho že nemá na konci přezdívky tečku a protože nemá poruchu osobnosti, může používat frikulínské kulatrendy čísla místo písmenek. Mě to psycholožka nedoporučila protože by to už tak mohlo dále prodlubovat mou asociálnost.
Pozná se to podle toho že nemá na konci přezdívky tečku a protože nemá poruchu osobnosti, může používat frikulínské kulatrendy čísla místo písmenek. Mě to psycholožka nedoporučila protože by to už tak mohlo dále prodlubovat mou asociálnost.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 12. 2008 10:14
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
Jiste vas to prekvapi, ale tohle psal falesny BLEK.
27. 12. 2008 10:59
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
Obávám se, že rozpoznat pravého a falešného BLEKa bude čím dál složitější, protože jeho reakce jsou tak předvídatelné a stereotypní. Dokonce by ani nebyl problém je generovat nějakým softwarem.
koroptev (neregistrovaný)
27. 12. 2008 11:44
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
BLEK. je bot, jeho tzv. realna identita je umely vytvor redakce prizivovany nekolika spriznenymi s kontaky do komunit porouchancu
JardaP (neregistrovaný)
27. 12. 2008 12:09
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
Tohle psal, registace sem, registrace tam, falesny Franta Kučera.
27. 12. 2008 13:45
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
Pravý BLEK. se taky pozná podle toho, že píše s diakritikou a většinou pravopisně správně :-)
Tak, a teď už s jeho napodobením nebude mít nikdo problém.
Tak, a teď už s jeho napodobením nebude mít nikdo problém.
Biktop (neregistrovaný)
27. 12. 2008 17:04
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
Spíš naopak. Zvládnout pár pravidel pravopisu je pro většinu lidí mentálně nezvladatelný problém.
merlin111 (neregistrovaný)
27. 12. 2008 22:51
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
třeba jje to právě pro porucha tu poruchu osobnosty
Mr.Gnu (neregistrovaný)
19. 1. 2009 12:22
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
Podle mě je v tomhle případě jedno jestli to je pravý BLEK jen pokud bude ten falešný někoho urážet tak je to podle mě důvod k vyšetření kdo je pravý BLEK :-D
PS: já bohužel ještě Geek nejsem ale doufam že se tam dopracuji :-D
PS: já bohužel ještě Geek nejsem ale doufam že se tam dopracuji :-D
Karča (neregistrovaný)
27. 12. 2008 23:02
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
nic víc než souhlas, jen tahle skutenčost trvá už po delší dobu. Ale, jeslti články a komixi dělají lidi podobní hlavní komixové postavičce a to co se o ní povídá tak se němu čemu divit. Komixi vycházejející před Blekem se mi líbilo mnohem více a myslím že nejsem jediná kdo to říká. Jestli chceš inteligentní český web o linuxu kde se vyskytne více geeků než tady tak myslím že jedině na abc linuxu. Celkem sem zvědavá kolik s čtenářů a příspěvkářů bloků a do diskuzí skutečně používají linux - příjde mi že je to jen banda lidí kteří se chtěj nějak odlišit, ale ve skutečnosti umí spustit jen nějakou blbou gamesu ve windows a myslí že, když tráví u počítače víc času než je zdrávo, že jsou z nic velicí ajťáci :-P.
Marex (neregistrovaný)
28. 12. 2008 0:59
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
Je pravda, ze do linuxoveho jadra jsem uz pres mesic neposlal zadny patch, ale na 0verkillu jsem nedavno vydatne zapracoval (a dokonce vydal rc verzi ;-) ). A taky je pravda, ze travim u pocitace vic casu nez je zdravo. Nemuzu ale nepodotknout, ze mi psycholozka nemuze diagnostikovat poruchu osobnosti, nebot jsem jistou dobu chodil se spoluzackou z matfyzu. V neposledni rade pak pouzivam krome linuxu taky openbsd, solaris (ano, solaris, ne opensolaris), irix a ve skole na cvikach kdyz me donuti tak wokna (jeste ze tam je aspon putty).
Muzes si udelat zarez na pazbe ;-)
Muzes si udelat zarez na pazbe ;-)
Butty (neregistrovaný)
28. 12. 2008 9:02
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
Spoustet putty ve windows JE porucha osobnosti.
vevercak (neregistrovaný)
28. 12. 2008 10:46
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
typickej matfyzak...
28. 12. 2008 11:04
Nový
Re: Bezte uz s temi komiksy do .....ele !!!
celé vlákno
ahoj; jestli nejsi jen JPeG, dej mi mejlika, potrebuju zjistit, jestli trpim poruchou osobnosti...
LENIN POWER! (neregistrovaný)
27. 12. 2008 10:45
Nový
Re: porucha osobnosti
celé vlákno
To asi tezko protoze to devce nesplnovalo BLEKuv narocny standard na divky neb chtelo mit deti a rodinu, cimz na ni BLEK. zanevrel a natituloval ji 'putka domaci'.
koroptev (neregistrovaný)
27. 12. 2008 11:51
Nový
Re: porucha osobnosti
celé vlákno
LENINe Vy zde u komixu? dluzite mi reakci u narocnejsiho zradla + historie Vaseho priklonu k vire ve stejne diskuzi by me tez zajimala; dekuji a byt porouchan, pocitam, ze prani pokojnych svatku Vas potesi
STALIN POWER! (neregistrovaný)
27. 12. 2008 15:41
Nový
Re: porucha osobnosti
celé vlákno
Já wyděláwám na akciowých trzích a wlastním podíly we firmách, tak jsem chytrej / a kdo to neumí, tak je blbej. A taky umím wést firmy: kopu lidi, aby pracowali a dostáwám za to mnohem wíc peněz než oni a to ze mě dělá kinga.
Jako spráwný Amerikán chodím do kostela a kážu křesťanskou morálku, čímž se hříchy smažou / a žena nawíc dostáwá dary od křesťanů za statisíce dolarů. Koukejte se na mě!
Jako spráwný Amerikán chodím do kostela a kážu křesťanskou morálku, čímž se hříchy smažou / a žena nawíc dostáwá dary od křesťanů za statisíce dolarů. Koukejte se na mě!
merlin111 (neregistrovaný)
27. 12. 2008 22:54
Nový
Re: porucha osobnosti
celé vlákno
ty jsi si čichnul k toulenu...
BLEK. (neregistrovaný)
27. 12. 2008 2:44
Nový
Re: porucha osobnosti
celé vlákno
Poruchu osobnosti mám stále, diagnostikovala mi ji psycholožka a je to neléčitelná porucha.
koroptev (neregistrovaný)
27. 12. 2008 12:00
Nový
Re: porucha osobnosti
celé vlákno
Je tomu vskutku tak, ale nezda se ti tvuj pristup k poruse pnekud staticky a nekreativni? Opravdu je to ten nejlepsi mozny ze vsech? Ten ktery nese pro tebe nejprijatelnejsi vysledky? Aby az zjistis, ze se s tim da vyrovnat i jinak, nebylo pozde, v 60ti jako vypasenej linej dedek uz se ti zmena nazoru bude implementovat o dost obtizneji ;-) Realite bude ukradeny, ze chcipas znudenej po za hovno stojicim zivote, proste prd a ses mrtvej...
dracula (neregistrovaný)
27. 12. 2008 15:49
Nový
Re: porucha osobnosti
celé vlákno
drogy tu poruchu prebijou:)
falešný BLEK. (neregistrovaný)
27. 12. 2008 19:26
Nový
Re: porucha osobnosti
celé vlákno
To je jasné, porucha osobnosti nemůže jít léčit, protože to není nemoc, je to "jen" odchylnost od „normy“ (od toho, co je v dané kultuře očekáváno). Já jsem třeba dissociál ... a nějak mi to nevadí :D
a (neregistrovaný)
28. 12. 2008 19:23
Nový
Re: porucha osobnosti
celé vlákno
Porucha osobnosti je možná neléčitelná porucha, ale jistě ji lze jako vše "opatchovat" :-) Pomoc hledej u trojjediného boha "configure - make - make install"
Adewzen (neregistrovaný)
27. 12. 2008 2:26
Nový
agresivni-reklama.jp g
celé vlákno
pěkně blbej nápad pojmenovat komix aresivni-reklama.jpg, zežral mi ho ad-block a chvilku jsem F5koval než mi došlo, co je špatně... :)
NotFound (neregistrovaný)
27. 12. 2008 2:33
Nový
Re: agresivni-reklama.jp g
celé vlákno
doufam, ze me nepokousou lisky, kdyz napisu, ze jsem rad ze pouzivam operu... tam ten block reklamy funguje jinak ...
Truhlik (neregistrovaný)
27. 12. 2008 9:52
Nový
Re: agresivni-reklama.jp g
celé vlákno
Kolikrát mám opakovat, že to nejsou lišky ale rozvzteklené pandy červené :-)
27. 12. 2008 11:01
Nový
Re: agresivni-reklama.jp g
celé vlákno
jo, mnohem hůř. Adblock je jeden z důvodů proč dávám přednost FF před Operou (i když ta má taky něco do sebe).
27. 12. 2008 13:49
Nový
Re: agresivni-reklama.jp g
celé vlákno
Ono když se chce, tak stačí cestou internetem napsat z nudy pár filtrů a....reklamy pryč, ale co má zůstat zůstává ;)
Mimochodem já mám filtr (přidáno cca před půl rokem):
@@*reklama*.jpg
Mimochodem já mám filtr (přidáno cca před půl rokem):
@@*reklama*.jpg
_xxx (neregistrovaný)
27. 12. 2008 3:15
Nový
RE: Komiks: agresivní reklama
celé vlákno
preco mam pocit ze tento komix je TRAPAS?
WR541G (neregistrovaný)
27. 12. 2008 3:29
Nový
Duvod?
celé vlákno
Protože rád sám sebe nemáš - právě probíhá tvá projekce vlastní zakomplexovanosti do diskuze... Ale neboj, na poruchu osobnosti to není... tu nemám ani já, ač odepisuju lidem na takové komentáře, jako je ten tvůj - takové, které každého zajímají, jsou konstruktivní stejně jako ty moje, ale vždycky se najde někdo, kdo je tak hloupý, že na ně odepíše... nebo je to dokonce sám autor původního příspěvku, jelikož neunese problém neodepsat, stejně jako já :(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 12. 2008 9:14
Nový
Re: Duvod?
celé vlákno
A nebo prostě proto, že Firefox nemá s liškou nic společného (viz pandu červenou). Tudíž použití vzteklých lišek je zde totálně mimo.
vavanade (neregistrovaný)
27. 12. 2008 11:31
Nový
Re: Re:
celé vlákno
mas jasnou poruchu osobnosti xD
Zenek (neregistrovaný)
27. 12. 2008 23:04
Nový
Re: Duvod?
celé vlákno
Každému, kdo nepodlehl před časem blogopropagandě, musí být při pohledu na logo Firefoxu a při úvaze nad vědomostmi tvůrců z oblasti zoologie čínského ekosystému jasné, že je to prostě ohnivá liška ať už pandy chtějí nebo nechtějí :-).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 12. 2008 20:59
Nový
RE: Komiks: agresivní reklama
celé vlákno
A tys tu někdy narazil na komiks, který stál aspoň za pousmání a nebyl infantilní až běda? Já skoro ne. Takovéhle komiksy si kreslí můj desetiletý kluk a jeho kamarádi.
pl-zak (neregistrovaný)
27. 12. 2008 12:43
Nový
bando zakomplexovanych asocialu
celé vlákno
bezte si zamrdat ...
Debil (neregistrovaný)
27. 12. 2008 12:56
Nový
Re: bando zakomplexovanych asocialu
celé vlákno
Nemůžu jít mrdat bo su od včerejška tak namrdany z tych piv z vodkama že jsem si zablul auto a Karel se mi ani nepostaví.
sade (neregistrovaný)
27. 12. 2008 13:38
Nový
Re: bando zakomplexovanych asocialu
celé vlákno
karla propleskej a nech si poradne nakopat do kuli
Egon (neregistrovaný)
27. 12. 2008 14:34
Nový
uprimne..
celé vlákno
Pro ty, kterym se tyto velice vtipne komiksy OPRAVDU libi:
Mohli byste prosim napsat kolik je vam let, co je vasi profesi (pripadne co studujete), vase dalsi zajmy krome IT (pokud nejake jsou)? Urcite nejsem sam, koho to zajima, porad si nejak neumim vysvetlit, jak muze nekomu tohle pripadat vtipne.
predem diky,
Egon
Mohli byste prosim napsat kolik je vam let, co je vasi profesi (pripadne co studujete), vase dalsi zajmy krome IT (pokud nejake jsou)? Urcite nejsem sam, koho to zajima, porad si nejak neumim vysvetlit, jak muze nekomu tohle pripadat vtipne.
predem diky,
Egon
27. 12. 2008 15:38
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
Upřímě, nemůžu se trefit do vkusu každému, ale kdybyste chtěl, můžete poslat námět a není problém z něho udělat přiměřeně vtipný komix.
Petr
Petr
Egon (neregistrovaný)
27. 12. 2008 17:38
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
Diky za odpoved (i kdyz ne primo na muj dotaz :). Je pravda, ze komixu tady na rootu jsem videl jen nekolik, vzdy po nejake dobe zvedave nakouknu jestli se neco zmenilo.. A to je asi presne to o cem jste napsal - jde o vkus. Vychazi tady spousta zajimavych clanku v nekolika ruznych oblastech, v kazde z nich si clovek muze vybrat podle sveho zajmu, sveho vkusu. Napr. v oblasti programovani si nekteri budou cist pythonoviny, jine to nebere a sleduji jen clanky souvisejici s javou. V komixove casti, kterou root pridal, se bohuzel takto nevybira - bud vas komixy chytly a jste za ne vdecni, a nebo patrite k tem, kteri se na root zacali divat tak trochu jinak..
. (neregistrovaný)
27. 12. 2008 15:59
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
vek: 68
profese: bozi konzultant
zajmy: marihuana, hasis, kokain, extaze, lsd, heroin, opium, lysohlavky a sex
ps: hlavne ti trhaci jsou skveli...
profese: bozi konzultant
zajmy: marihuana, hasis, kokain, extaze, lsd, heroin, opium, lysohlavky a sex
ps: hlavne ti trhaci jsou skveli...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 12. 2008 16:06
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
Proc nenapises rovnou, ze ses turzin ? :D
ms (neregistrovaný)
27. 12. 2008 16:10
Nový
Tak upřímně!
celé vlákno
Ne všechny komixy se mi zamlouvají, leč nevidím důvod svou subjektivní nelibost dávat tak okázale najevo.
Pokud jde o věk, tak jsem absolvoval VZS a zažil jak arm. gen. Dzúra, tak arm. gen. Václavíka...
Profesi mám technického směru, nikoliv přímo IT...
Jako zaměstnaný člověk nemám na zájmy moc času, ale čas, kdy se zabývám platformou IBM PC považuji za užitečnější než čučení na přiblblé mýdlové operetky, nebo lezení na temelínské chladící věže. To si raději pustím nějaký kousek ze své sbírky prasečinek.
Na humor je potřeba inteligence a jisté "naladění", takže někteří nepochopí ani Cimrmana, ani Š&G, ani Červeného trpaslíka, ani Černou Zmiji, natož třeba Život Brianův...
Určitě nejsem sám, koho by zajímalo, proč čtete zrovinka tento dost specifický web a ještě ke všemu Komixy, které opravdu nejsou zas tak pro každého. Obzvláště ne pro ty s humanitními choutkami.
Pokud jde o věk, tak jsem absolvoval VZS a zažil jak arm. gen. Dzúra, tak arm. gen. Václavíka...
Profesi mám technického směru, nikoliv přímo IT...
Jako zaměstnaný člověk nemám na zájmy moc času, ale čas, kdy se zabývám platformou IBM PC považuji za užitečnější než čučení na přiblblé mýdlové operetky, nebo lezení na temelínské chladící věže. To si raději pustím nějaký kousek ze své sbírky prasečinek.
Na humor je potřeba inteligence a jisté "naladění", takže někteří nepochopí ani Cimrmana, ani Š&G, ani Červeného trpaslíka, ani Černou Zmiji, natož třeba Život Brianův...
Určitě nejsem sám, koho by zajímalo, proč čtete zrovinka tento dost specifický web a ještě ke všemu Komixy, které opravdu nejsou zas tak pro každého. Obzvláště ne pro ty s humanitními choutkami.
Egon (neregistrovaný)
28. 12. 2008 11:02
Nový
Re: Tak upřímně!
celé vlákno
Ok, patris holt k te mikromensine, ktere se tyto komixy zamlouvaji. Proti gustu zadny disputat.
ms (neregistrovaný)
28. 12. 2008 21:07
Nový
Pravděpodobně
celé vlákno
máte nezávislou autoritou zpracovánu statistiku, jinak nedovedu pochopit, jak jste došel k té kvantifikaci.
Pravděpodobně jsem psal příliš rozvité věty. Asi jste je zcela nepochopil.
Klidně se nám, nebohým mikromenševikům, přiznejte ke věku a přibližné profesi...
Pravděpodobně jsem psal příliš rozvité věty. Asi jste je zcela nepochopil.
Klidně se nám, nebohým mikromenševikům, přiznejte ke věku a přibližné profesi...
Egon (neregistrovaný)
29. 12. 2008 10:03
Nový
Re: Pravděpodobně
celé vlákno
Asi jsem opravdu vase rozvite vety nepochopil, ale mel byste mit pochopeni - vzdyt jsem jednim z tech, kteri postradaji onu inteligenci potrebnou pro tento "humor" (navic priznavam, mam obcas "humanitni choutky"..)
Na clenstvi v "mikromensine" byste mel byt hrdy, nedari se kazdemu (casto i pres upenlivou snahu) nejak vyniknout, odlisit se od statisicovych mas lidi. (A nebo jsem opet nepochopil, a ohradil jste se protoze "mikro" vam prijde stale nedostatecne zdrobnele?)
Protoze je mi teprve 26 let (vystudoval jsem FI MU, takze asi i cosi jako "Ajtak"), nemam jeste deti v tomhle veku, jinak ale naprosto souhlasim s http://www.root.cz/clanky/komiks-agresivni-reklama/nazory/244386/
Na clenstvi v "mikromensine" byste mel byt hrdy, nedari se kazdemu (casto i pres upenlivou snahu) nejak vyniknout, odlisit se od statisicovych mas lidi. (A nebo jsem opet nepochopil, a ohradil jste se protoze "mikro" vam prijde stale nedostatecne zdrobnele?)
Protoze je mi teprve 26 let (vystudoval jsem FI MU, takze asi i cosi jako "Ajtak"), nemam jeste deti v tomhle veku, jinak ale naprosto souhlasim s http://www.root.cz/clanky/komiks-agresivni-reklama/nazory/244386/
LENIN POWER! (neregistrovaný)
27. 12. 2008 16:29
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
vek - 15
povolani - toho casu kapitalista a milionar napr sazky a dostihy, monopoly etc
zajmy - krome IT jsem i odbornik na fotografii a vlastne vsechno
povolani - toho casu kapitalista a milionar napr sazky a dostihy, monopoly etc
zajmy - krome IT jsem i odbornik na fotografii a vlastne vsechno
LENIN POWER! (neregistrovaný)
27. 12. 2008 18:35
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
je hezke ze ma clovek zde tolik fanousku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 12. 2008 2:46
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
Tohle psal falešný Lenin.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 12. 2008 9:51
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
krome falesnych BLEKU mame uz i falesne LENINY? Kam ten root speje.
zruda (neregistrovaný)
27. 12. 2008 20:19
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
24 let, metrolog (v červnu odstátnicováno na PřF MU), IT mě skoro vůbec nezajímá, ale mám velmi rád Tišnovského seriály.
merlin111 (neregistrovaný)
27. 12. 2008 23:10
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
To je fakt upřímný,.. a já myslel, že sem chodí kromě pár IT lidí už jen psychologové kontrolovat svoje pacienty. On ten Linux přeci jenom udělá díru do světa. Jen tak dál.
merlin111 (neregistrovaný)
28. 12. 2008 0:12
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
Abych se neskrýval. Jsem víceméně technik-elektrikář, IT je pro mě jako koníček, tedy jsem IT amatér. Spustit hru na Windows umím a hrát ji většinou příliš neumím. Spustit některé programy ve wine fakt neumím. Není to dlouho, co jsem psal úvahu na blekovské téma o tom jakého bych chtěl partnera, když jsem chtěl svoje myšlenky strukturovat do závorek a psát IF a CASE došlo mi, že tomu případný čtenář asi neporozumí. A to jen jako amatér píšu program na převod číselných soustav ve freepascalu, (má to 1000 rádek a zatím to umí jen sčítat, odečítat a násobit, a na dělení se pracuje)
nikdy (neregistrovaný)
27. 12. 2008 21:46
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
Presne tak, nechapem co je na vacsine poslednych komiksov vtipne. Odkaz pre tych, ktorym sa to paci: UVEDOMTE SA UZ PREBOHA!
28. 12. 2008 16:58
Nový
Re: uprimne..
celé vlákno
vek: 24
profese: student IT
dalsi zajmy: MMA (aktivne), zonglovani, gymnastika, posilovna a HOLKY
Vetsina komixu se mi libi, nad zbytkem se alespon pousmeju. Mozna jde spis o pristup k zivotu nez o to, co mame za profesi a zajmy ;)
profese: student IT
dalsi zajmy: MMA (aktivne), zonglovani, gymnastika, posilovna a HOLKY
Vetsina komixu se mi libi, nad zbytkem se alespon pousmeju. Mozna jde spis o pristup k zivotu nez o to, co mame za profesi a zajmy ;)
darkcraft (neregistrovaný)
27. 12. 2008 23:10
Nový
Cas
celé vlákno
Mam dojem, ze nam jde na rootu cas o hodinu dopredu :)
idaho (neregistrovaný)
28. 12. 2008 11:15
Nový
Re: Cas
celé vlákno
Ted bylo 11:15 a nebal jsem se niceho.

