Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: amatérský astronom

Mak
Mak (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:15 Nový

Jak to souvisi?

celé vlákno
Jak souvisi uvod komixu s komixem? Jak prisel root.cz na to, ze 0:00 je v cca 0:13?
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:33 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
Ine casove pasmo.
Mak
Mak (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:38 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
No, New Founland koketoval s pulhodinou a take s "dvojitym letnim casem", ale pokud vim, tak se to opravdu neosvedcilo. Zdali se osvedci posun cca nekam na Ukrajinu, bych se odvazil take pochybovat... :o)
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:45 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
u nas sa cas zastal na cisle 89
Prichod 7.00
Prichod 7.00 (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:46 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
Redakcia root.cz sa ale vznasa nad Zemu spolu s flotilou Astara Serana.
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:51 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
zeby STOP RF IT?
Hnidopich
Hnidopich (neregistrovaný)
25. 4. 2009 21:08 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
U nas posledni dobou od tohoto cisla couva... :-(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 4. 2009 14:26 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
Elleore Standard Time - http://en.wikipedia.org/wiki/Elleore
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:46 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
na binarnych hodinach to trva trosku dlhsie kym odcitas 00:00
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:49 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
rukatuch
rukatuch (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:58 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
4/7 ? To je skoro ako biblickych 3.14 o ktorych hovori prorok Ezechiel.
D.A.Tiger aura:66
25. 4. 2009 1:01 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
Určitě by sa našla i podobnost se 666 z Apokalypsy...
rukatuch
rukatuch (neregistrovaný)
25. 4. 2009 1:08 Nový

Re: Jak to souvisi?

celé vlákno
No to uz ale mame ineho proroka. Aj ked s obdobnym zameranim. No a ako vieme apokalypsu z Janovho zjavenia moze odvratit iba drevenny nozik.
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:16 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
zislo by sa keby autor pod komixom vysvetlil pointu a napisal HAHAHA
NasaK
NasaK (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:26 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
+1
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:36 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
inac nic proti autorovi :) ale toto nebude asi jasne kazdemu dam si -1 :)
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:37 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
Xmuller dava vzdy iba minusove body. to je predsa kazdemu jasne. Inak nie su ti koderi pobliz katolickeho kostola ?
prichod 7.00
prichod 7.00 (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:36 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
Mna by potom zaujimalo kto koduje open source.
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:39 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
asi europoslanci ked hlasovali najskor socialisticky 43:0 a potom 648:12, 12 koduju .net a ty co sa zdrzali hlasovania SAP
Kral bramborovych lidi
Kral bramborovych lidi (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:41 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
648:12 ? to je ako vysledok v basketbale.
Prichod 7.00
Prichod 7.00 (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:42 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
A pani Radicova hlasovala za kolkych europoslancov ?
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:47 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
netusim ale mali by jej dat zltu kartu
Prichod 7.00
Prichod 7.00 (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:51 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
zeby aj tu napchala do hlasovacieho zariadenia ?
D.A.Tiger aura:66
25. 4. 2009 0:37 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
Pointa mi tentokrát došla, ale to HAHAHA tam jsksi chybělo....
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:38 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
Je to proste pre narocneho divaka.
Kral bramborovych lidi
Kral bramborovych lidi (neregistrovaný)
25. 4. 2009 0:39 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
Jack
Jack (neregistrovaný)
25. 4. 2009 14:50 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
Tak tentokrat sem asi jedinej, kdo to fakt nepochopil. To jako ma bejt narazka na prodej Sunu? Ehm?
Smokie
Smokie (neregistrovaný)
25. 4. 2009 15:21 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
Ano
salam
salam (neregistrovaný)
26. 4. 2009 21:20 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
díky, to mě fakt nenapadalo, teď to dává smysl, ale vtipné to není
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 4. 2009 0:52 Nový

Nevite nekdo, kdy jsou BLEC.i narozeniny?

celé vlákno
Nezajima me, jestli je slavi nebo ne.
rukatuch
rukatuch (neregistrovaný)
25. 4. 2009 1:00 Nový

Re: Nevite nekdo, kdy jsou BLEC.i narozeniny?

celé vlákno
On ma len poruchu osobnosti a PC na linuxoch. Narodeniny nema. Podobne ako nema zensku.
D.A.Tiger aura:66
25. 4. 2009 1:04 Nový

Re: Nevite nekdo, kdy jsou BLEC.i narozeniny?

celé vlákno
A dárky příjmá zásadně v binární formě... :)
rukatuch
rukatuch (neregistrovaný)
25. 4. 2009 1:09 Nový

Re: Nevite nekdo, kdy jsou BLEC.i narozeniny?

celé vlákno
mejlom alebo RSS kanalom.
L.
L. (neregistrovaný)
25. 4. 2009 1:34 Nový

Re: Nevite nekdo, kdy jsou BLEC.i narozeniny?

celé vlákno
Pokud nemá narozeniny, tak to se asi rozmnožuje dělením. To by vysvětlovalo proč není schopen pohlavního styku se ženou...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 4. 2009 1:41 Nový

Re: Nevite nekdo, kdy jsou BLEC.i narozeniny?

celé vlákno
Tak že by měl tedy narozděliny?
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
25. 4. 2009 12:03 Nový

Re: Nevite nekdo, kdy jsou BLEC.i narozeniny?

celé vlákno
Odkial viete ze sa BLEK rozmnozuje ?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 4. 2009 15:24 Nový

Re: Nevite nekdo, kdy jsou BLEC.i narozeniny?

celé vlákno
Nerozmnožuju se, protože mám poruchu osobnosti.
anonym
anonym (neregistrovaný)
25. 4. 2009 16:07 Nový

Re: Nevite nekdo, kdy jsou BLEC.i narozeniny?

celé vlákno
Ahoj Bleku
Jak se ti vubec dari? Jses smireny se svym zivotem a samotou? Nebo te to naopak trapi? Trpis depresemi? Nebo jsi stastny a vyrovnany?

(Jak napsal klasik :"Samota neni zla, pokud ma clovek so na praci a je smireny sam se sebou").
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 4. 2009 16:18 Nový

Re: Nevite nekdo, kdy jsou BLEC.i narozeniny?

celé vlákno
Mám momentálně pocit, jako bych měl úplně vygumovaný mozek.
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
25. 4. 2009 18:37 Nový

Re: Nevite nekdo, kdy jsou BLEC.i narozeniny?

celé vlákno
Tak to uz nehul ;o)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 4. 2009 0:19 Nový

hulení

celé vlákno
Nehulím, mám psychickou poruchu.

Náhodou huliči a feťáci to mají sqělý! Když mají vypatlanej mozek, tak se můžou léčit a přestat: viz zde: http://www.jikos.cz/~mikulas/komix/VYMLETEJ.GIF
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
26. 4. 2009 8:13 Nový

Re: hulení

celé vlákno
Kdyz mas pocit vygumovaneho mozku, zkus zacit upravou zivotospravy a chod spat v nejakou rozumnou hodinu.
Drahosh
28. 4. 2009 18:41 Nový

Re: hulení

celé vlákno
"skoncim" se pise se "s"
Franta Kučera aura:80
25. 4. 2009 19:37 Nový

Co bylo dřív?

celé vlákno
Spíš bych rád věděl, zda byl dřív BLEK nebo porucha osobnosti.
D.A.Tiger aura:66
25. 4. 2009 20:30 Nový

Re: Co bylo dřív?

celé vlákno
No, to je docela zvláštní. Poruchy osbnosti mývají základ někde v dětství. Takže byl dřív BLEK. Jenže BLEK. není první ani poslední kdo něco takového má. Takže byla dřív porucha?
Biktop
Biktop (neregistrovaný)
25. 4. 2009 21:33 Nový

Re: Co bylo dřív?

celé vlákno
"Jenže BLEK. není první ani poslední kdo něco takového má."

Chtěl jsi napsat "myje" ;-)
D.A.Tiger aura:66
25. 4. 2009 23:38 Nový

Re: Co bylo dřív?

celé vlákno
Jj. :D

s/mývají/mívají.

Už je to ok?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 4. 2009 2:40 Nový

Bleci remix, kdyz uz nic ...

celé vlákno
Kdyz uz se nedozvim, kdy ma ty narozeniny, tak je tu po delsi dobe aspon bleci remix. To, ze blek nedela v jave, je ot ;)
remix (png, 123328 B)
joe
joe (neregistrovaný)
25. 4. 2009 6:17 Nový

Re: Bleci remix, kdyz uz nic ...

celé vlákno
:)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 4. 2009 10:18 Nový

Re: Bleci remix, kdyz uz nic ...

celé vlákno
Ja vim ze je to OT:) ale spis nez javovej soft, by Blek mohl delat jalovej soft:)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 4. 2009 15:23 Nový

Re: Bleci remix, kdyz uz nic ...

celé vlákno
Jo, je to dobrej remix, protože je o poruše osobnosti.
Tomáš
Tomáš (neregistrovaný)
26. 4. 2009 19:16 Nový

Re: Bleci remix, kdyz uz nic ...

celé vlákno
Byls' moc netrpělivej, myslím, že bych po trošce vzpomínání dal dohromady aspoň měsíc..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 4. 2009 15:40 Nový

Re: Bleci remix, kdyz uz nic ...

celé vlákno
BLEK Javu nema rad. Webovou aplikaci by delal jedine v C/ASM.
Egon
Egon (neregistrovaný)
25. 4. 2009 8:23 Nový

"..fušují do dalších řemesel a odvětví, o kterých nemají ani páru"

celé vlákno
jj, napriklad nekdo kdo si mysli, ze komiksy muze delat kazdej - talent netalent, vtip nevtip, kreslir nekreslir ...
Franta Kučera aura:80
25. 4. 2009 19:40 Nový

Předpoklady

celé vlákno
A někdo zase vychází z předpokladu, že komix musí být vtipný.
Pokud z tohoto předpokladu nebudeme vycházet a budeme ho považovat za chybný, jsou vlastně tyhle komixy bezva. No ne? :-)
D.A.Tiger aura:66
25. 4. 2009 20:42 Nový

Re: Předpoklady

celé vlákno
V tom případě nechť redakce přejmenuje sekci a muže tu začít řádit Lobo...
Smokie
Smokie (neregistrovaný)
25. 4. 2009 8:28 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
Pointa jasna, ale vtip absolutne ziaden... Otrasne nieco. Cim dalej, tym horsie.
Richard Marko aura:100
25. 4. 2009 11:29 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
presne tak.. pointa je krasna parafraza na to, ze niekto by nemal fusovat do kreslenia komiksov ked to nevie.
TurZin Rockefeller Hussai
TurZin Rockefeller Hussai (neregistrovaný)
25. 4. 2009 12:23 Nový

satanisticky a druidsky kalendar

celé vlákno
satanisticky a druidsky kalendar
do 1.kvetna prinaset krvave obeti, ohnive obeti matce zemi
http://binladin.sportsontheweb.net/duben_jeste_tam_budem/

unos letadla - 250 lidi
cia spatne naprogramovala loutku, ten blbec ty lidi pustil a vzdal se a nikoho nezastrelil
http://edition.cnn.com/2009/WORLD/americas/04/20/jamaica.security/index.html

maji na to jeste tyden a kurva musijou neco udelat, ty pozuby ozbrojeny oskubany americky ovce neni mozny nechat pobihat s takovym mnozstvim zbrani.

/next week comix to come/
1- alkajda sroubovat, znate z tv, opravi vsechno univerzalni pouziti, potrebujete neco proti srbum v kosovu, potrebujete neco proti sovetum, potrebujete utok proti vlastnim lidem - alkajda univerzalni sroubovak

2 - hellreiser - pan s hrebik v hlave pracuje pro ustredni zpravodajskou sluzbu a zazivat ruzna dobrodruzstvi

Snimek na vikend : Podvod jmenem obama
http://tracker.cztorrent.net/torrent/podvod-jmenem-obama-obama-deception-2009-alex-jones/43546
hawran diskuse aura:60
25. 4. 2009 13:17 Nový

Re: satanisticky a druidsky kalendar

celé vlákno
Bež už do pekla s těmi bláboly, jelimane vypatlaný. Nechceš navšívit nejbližší šaškec, troubo?

Rád bych Ti připomněl jednu z mnoha těch tvých slátanin (11. 4. 17:15):
... Pristi tyden na Hitlerovy narozeniny Obama necha vystrilet nejaky decka skolu (columbine) nebo upali nejaky zeny deti (WACO) ...

Kdybys to chtěl popřít, mrkni sem.

ddfgds
ddfgds (neregistrovaný)
25. 4. 2009 18:04 Nový

Re: satanisticky a druidsky kalendar

celé vlákno
ovce promluvila
OWO
OWO (neregistrovaný)
26. 4. 2009 13:59 Nový

Re: satanisticky a druidsky kalendar

celé vlákno
A neco k veci by nebylo?

Neni co, ze?
TurZin Rockefeller Hussai
TurZin Rockefeller Hussai (neregistrovaný)
26. 4. 2009 22:09 Nový

Re: satanisticky a druidsky kalendar

celé vlákno
bez se nechat naockovat proti klistatum, baxter - bayer rothshild te ma rad, dostanes za odmenu nejakej novej virus, tech 40 mikrobiologu, kteri v poslednich par letech umreli za zahadnych okolnosti jsou jenom zkurveny konspiracni teorie "vypatlancu ze saskecu" jak rikas.
Angel of Silence
Angel of Silence (neregistrovaný)
25. 4. 2009 13:51 Nový

Re: satanisticky a druidsky kalendar

celé vlákno
Co ty jses to za kretena? Co ty vis o satanismu, debi*e? Nez zacnes zase mlet kravoviny, tak si alespon neco precti, blbecku - http://vit.p.sweb.cz/streva/satanizm.html
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 4. 2009 14:08 Nový

satanismus?

celé vlákno
Nezajimas se o takove veci blize? Pokud ano, hodne by me zajimal Tvuj nazor na "Mudrosti Vekov - Jan Tamborsky", jestli jsi to ovsem cetl ... Diky
Venca Balak aura:35
25. 4. 2009 21:02 Nový

Tak tenhle byl...

celé vlákno
...opravdu z praxe...a v takovych pripadech moc do smichu nebyva :-(
Andrej Kvasnica aura:81
25. 4. 2009 21:50 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
> Většina běžných lidí nedělá v reálném životě to, co vystudovala.

...a potom to s nasou civilizaciou vyzera takto
voda
voda (neregistrovaný)
25. 4. 2009 21:54 Nový

erupce na slunci

celé vlákno
Mozna se autori dopustili kouzla nechteneho, kdyz zrovna v dnesni dobe zminuji erupce na slunci (a nebo to byl zamer?).
V posledni dobe je slunecni aktivita enormne nizka, nejsou na nem temer zadne skvrny. A uz se nejaky ten cas (tusim ze od roku 2006 ci 07) se ceka, ze se zas nejake ty skvrny zacnou objevovat a slunce vstoupi do sve 24. periody. Celkove to vypada, ze nas ted ceka docela pekna kosa. Vice viz. http://www.novinky.cz/zahranicni/166898-slunce-malo-sviti-vedci-budou-resit-proc.html
voda
voda (neregistrovaný)
25. 4. 2009 21:56 Nový

Re: erupce na slunci

celé vlákno
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 4. 2009 23:40 Nový

Sun

celé vlákno
No je to vsecko strasne pekne, ale pointa je uplne jinde ... Sun + Java ...
zdeněk
zdeněk (neregistrovaný)
26. 4. 2009 17:47 Nový

ok

celé vlákno
příště to třeba vyjde :-/
mdc
mdc (neregistrovaný)
26. 4. 2009 20:13 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
hladam sexualneho partnera zaoberajuceho sa vyvojom open source, na pohlavi mi nezalezi. piste mi na miki_html@gmail.com podmienka je foto a referencie na vami vytvorene aplikacie, musi ovladat HTML CSS a JavaScript...
Jirka P
Jirka P (neregistrovaný)
26. 4. 2009 21:18 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
To ti jako bude muset orgazmus naprogramovat v JavaScriptu?
mdc
mdc (neregistrovaný)
26. 4. 2009 22:14 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
nie potrebujem niekoho kto mi vytvorí jednu aplikáciu, ale keďže nemám peniaze tak budem platiť v naturáliách
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
26. 4. 2009 23:29 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
Zajimavy napad. Prostituce, jako prostredek porizeni softwaru. Jsem zvedav, jestli se to rozsiri do podnikove sfery. Aler asi ne, manzeri jsou vetsinou prilis vyzrani a nikdo by si o ne ani kolo neoprel. A sekretarku k tomu tezko donuti, nema to v popisu prace.
L.
L. (neregistrovaný)
26. 4. 2009 23:58 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
Hm.. a jakýho pohlaví seš ty?
mdc
mdc (neregistrovaný)
27. 4. 2009 13:21 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
som Monikaaaa a mam 23 cm velky penis...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
27. 4. 2009 13:50 Nový

RE: Komiks: amatérský astronom

celé vlákno
23 cm siroky?
Turzin - NWO
Turzin - NWO (neregistrovaný)
27. 4. 2009 11:31 Nový

Financni krize - kdo za tim stoji

celé vlákno
http://video.google.com/videoplay?docid=3719610459164146264&hl=cs

Autor prednášky je už dvacet let cinný ve financním sektoru a velmi zábavne a srozumitelne vysvetluje pozadí financní a hospodárské krize. Ukazuje, proc ke krizi muselo dojít, jaký budoucí vývoj se na nás chystá a jaké existují možnosti ubránit se tomu, aby z úmyslne nastoleného chaosu vyvstal Nový svetový rád, vedoucí k zotrocení lidstva a presunu veškerých státoprávních záležitostí do rukou nekolika málo mocných jedincu. Nejedná se presto o teorie spiknutí - fakta hovorí sama za sebe. Ackoliv se prednáška týká závažných témat, Andreas Claus je dokáže podat tak žive, že se zároven pobavíte jako v nejlepším kabaretu.
http://www.paprsky1.de/hudba__filmy_a_videa/film/finaneni_krize_a_pravo/finaneni_krize_a_pravo.html
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 4. 2009 2:33 Nový

Turzo

celé vlákno
Jo, ta prednaska je hodne dobra, spis by me ale zajimalo, proc to ten typek doopravdy dela...

btw - co rikas na praseci chripku ? ;)
ajeee
ajeee (neregistrovaný)
28. 4. 2009 22:57 Nový

Re: Turzo

celé vlákno
1. Virus praseci chripky je mix DNA viru praseci, ptaci a lidske.
Mix viru jejich puvod je v Asii, Americe a Evrope.
2. Baxter International mel pripravenejch pul milionu vakcin pro lekarsky personal
uz 25 dubna 2009 v Mexiku, plus miliony dalsich pro dalsi organizace jako World Health
Organization
3. Virus se rozsiril do Vietnamu, Anglie, New Yorku, San Diega a Egypta (dalsi prijdou)
4. Je prenosny z cloveka na cloveka
5. Obeti zemrou na zapal plic, virus zpusobi autoimunitni reakci, ktera zaplavi plice
tekutinou a zapal plic se stane smrtelnym, syndromy jsou horecka, bolesti hlavy,
kasel, zvraceni, prujmy.

vyzvedli starej virus ze zmrzlejch mrtvejch namorniku v arktide,
pomoci suprepocitace domodelovali puvodni virus spanelske chripky
hrali si s tim a vytvorili to co bylo znamy jako virus ptaci chripky H5N1

Ptaci chripka jeste nebyla prenosna z cloveka na cloveka, tady to novinka uz je a nikdo se
nedivi, co je v tech vakcinach[*], kterejch mel Bayer a UN Health (eugenics) vyrobenenejch
par milionu par dni po tom co se ten virus poprve objevil. To je rychlost !

Myslim ze v tech vakcinach je dalsi koktejl viru, kterej snaze umozni tomu dnesnimu tzv viru
praseci chripky nazyvaneho v mediich (ve skutecnosti koktejlu spanelske, ptaci a nejake
novinky samozrejmne z laboratore ) zmutovat do toho co hledaji do super viru, kterej pomuze
snizit populaci planety na pozadovanych pul miliardy. Samozrejmne bankerum a psychopatum-lharum
(politukum) se nic nestane.

Poznamky:

[*] (jako tady v cesku, kdyz sem Baxter Bayer Rotshshield poslali tu ockovaci latku
proti normalni chripce a byl tam jeste virus H5N1, uplne nahodou smrtici virus ptaci
chripky, kterej se schovava v biolaboratorich na specialnim patre hermeticky oddelenym,
se jim nahodou dostane do normalni vakciny pro lidskou populaci, a nahodou se posle do
18 ruznejch zemi, v cesku se na to prislo, protoze tady jeste nemaji vsude svoje agenty
a jakasi stanice jim neverila a tou ockovaci latkou na lidi naockovali fretky, ktery
necekane vsechny pochcipaly, pak se prislo na to ze je to kontaminovany H5N1. Ti lidi co
to tady v Cesku mohli v sobe nosit mohli byt dalsi bioreaktory, ve kterych by mohl zmutovat
jejich vysneny supervirus )

Poznamky :
Od roku 2001 umrelo 40 mikrobiologu, velmi podivne, nekteri spadli z mostu, jinym prestali
fungovat brzdy, jini byli ubodani k smrti a tak. http://www.rense.com/general61/deadmic.htm

svetovou populaci je potreba udrzet pod 500 miliony - georgia guide stone -
novych deset prikazani pro lidstvo -
MAINTAIN HUMANITY UNDER 500,000,000
IN PERPETUAL BALANCE WITH NATURE
BE NOT A CANCER ON THE EARTH —
LEAVE ROOM FOR NATURE —


Ona vrazedna Spanelska chripka se nejdrive objevila na Americkych vojenskych zakladnach.
Neverim ze ovsem tenkrat meli bio-lab a byli schopni to delat, ale je to divny.

VÝROKY - SNÍŽENÍ POPULACE - DEPOPULATION
"Childbearing should be a punishable crime against society, unless the parents hold
a government license. All potential parents should be required to use contraceptive
chemicals, the government issuing antidotes to citizens chosen for childbearing."
- David Brower, first Executive Director of the Sierra Club

"The extinction of the human species may not only be inevitable but a good thing."
- Christopher Manes, Earth First!

"I suspect that eradicating small pox was wrong. It played an important part in
balancing ecosystems."
- John Davis, editor of Earth First! Journal

"If I were reincarnated I would wish to be returned to earth as a killer virus to lower
human population levels."
- Prince Philip, Duke of Edinburgh, patron of the World Wildlife Fund

"One America burdens the earth much more than twenty Bangladeshes. This is a terrible
thing to say. In order to stabilize world population,we must eliminate 350,000 people
per day. It is a horrible thing to say, but it's just as bad not to say it."
- Jacques Cousteau

"A total population of 250-300 million people, a 95% decline from present levels,
would be ideal."
- Ted Turner, founder of CNN and major UN donor

"A cancer is an uncontrolled multiplication of cells; the population explosion is an
uncontrolled multiplication of people. We must shift our efforts from the treatment
of the symptoms to the cutting out of the cancer. The operation will demand many
apparently brutal and heartless decisions.''
- Prof Paul Ehrlich, The Population Bomb

"Isn't the only hope for the planet that the industrialized civilizations collapse?
Isn't it our responsiblity to bring that about?"
- Maurice Strong, founder of the UN Environment Program

"The only way to get our society to truly change is to frighten people with the
possibility of a catastrophe."
- emeritus professor Daniel Botkin

"Depopulation should be the highest priority of foreign policy towards the third world."
- Henry Kissinger, 1974

"In the event that I am reincarnated I would like to return as a deadly virus in
order to contribute something to solve overpopulation."
- Prince Phillip, reported by deutsche press agentur(DPA) August 198
Sten
Sten (neregistrovaný)
29. 4. 2009 14:55 Nový

Re: Turzo

celé vlákno
Prasečí chřipka (mutovaná tak, že je přenosná mezi lidmi) je známá už přes třicet let. WHO má připravené antivirotika Tamiflu a Relenza, což má nejméně od hrozby pandemie ptačí chřipky. Třeba jen ČR má zásoby Tamiflu pro asi dva miliony lidí (což vzhledem k tomu, že prasečí chřipka má šanci nakazit méně než 20 % lidí, je více než čtyřnásobek pro případ pandemie).

Od roku 2001 umřelo za podivných okolností několik desítek tisíc lidí, mezi nimi 20 mikrobiologů (domácí úkol: zjisti poměr mikrobiologů v populaci). To je divné, že?

Přelidnění ve třetím světě je dlouhodobě problém a je potřeba jej řešit, ale žádná chřipka s tím nic neudělá, při maximální úmrtnosti (20 % populace a 5 % úmrtnost) je to hodně málo (každý rok zabije běžná lidská chřipka kolem sto tisíc lidí a stejně nic). Dostatečnou sílu by mělo třeba SARS, ale to je už pár let mrtvé.

Mimochodem: za středověké morové rány také určitě může CIA, že?
Sten
Sten (neregistrovaný)
29. 4. 2009 14:59 Nový

Re: Turzo

celé vlákno
(což vzhledem k tomu, že prasečí chřipka má šanci nakazit méně než 20 % lidí, je více než čtyřnásobek pro případ pandemie)
Hmm, tak ne, je to ekvivalentní maximálnímu rozmachu pandemie.
hawran diskuse aura:60
29. 4. 2009 18:00 Nový

Re: Turzo

celé vlákno
Že za vraždou Jezise Krista stál Mossad (Institut pro výzvědné a tajné operace, to je ale prefíkaný název, co?), což již bylo dávno prokázáno!!!

Se Ti divím, že na toho nevtipného komika ještě reaguješ ...

PS: Turzíne, mohl by ses vyjádřit k jedné z těch vlastních zaručených tutovek, která ti (jako vždy) nevyšla?
http://www.root.cz/clanky/komiks-amatersky-astronom/nazory/267075/
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 4. 2009 22:52 Nový

Hawrane...

celé vlákno
Kazdy v neco veri a kazdy vidi veci jinak. To, ze nemuzes tyto konspiracni teorie, jak jsou lidmi nazyvany, dokazat ani poprit, neznamena, ze musis kritizovat toho, kdo je pise a siri. Lide veri v Boha, bohy, UFO a cokoliv dalsiho, nac si vzpomenes. Kritizujes je, jakkoliv vyhranene jejich nazory jsou, stejne jako kritizujes Turzina? ...ale nejspis tohle vsechno beres jen jako odreagovani a potrebu(?) se vypsat, stejne jako mnoho dalsich lidi, kritizujicich nejen T. Protoze jinak nechapu, proc reagujes na T-vlakno nekolik dnu pote... nemusis mne nic psat ani obhajovat to, co a proc to delas, jestli se ti nechce. Staci, kdyz se nad tim pozastavis, ale to je ciste tva vec. A to, ze mu nevyslo datum - i tady se stavaji chyby, stejne jako vsude... „Ovsem stalo se to u T, coz je zly konspiracni paranoidni chlapecek, tak proc mu to nepredhodit.“ // ;)

Pokud bys mel naladu a cas 1.5 h, tak se muzes podivat na prednasku (kupodivu "konspiracni teorie") ohledne financni krize. Neni to takova propaganda, jako jine dokumenty, ale ciste verejna prednaska s prvky humoru od cloveka, ktery tomu rozumi... Jestli se ti bude chtit a podivas se na ni, muzes mne napsat, jak se ti jevila... A pokud bys uvazoval nad tim, ze to mam jen od T, tak pro tvou informaci - videl jsem to drive, nez to sem T postnul...

PS:Ja to jako potrebu se vypisovat neberu... a snad jen dodam tohle a „Kazdy ma svou pravdu...“
hawran diskuse aura:60
30. 4. 2009 12:06 Nový

Re: Hawrane...

celé vlákno
Tak to byl dosti nepovedený pokus o "já jsem nad věcí a všichni ostatní jsou totálně mimo".

PS: vzhledem k faktu, že jsem se neschoval za "uživatel si přál zůstat v anonymitě" (můj nick je reálný), tak mi do mailu chodí i reakce, které nejsou "aktuální" (podle tebe). A tudíž můžeme v diskusích pokračovat. Ano, občas to není diskuse, ale to je většinou případ těchto hlasatelů té jediné správné pravdy, protože tito duševně vyšinutí jedinci reaguji na každou připomínku snůškou nadávek.

PPS: Víra kohokoli v cokoli je mi ukradená. Dokud kvůli té své víře neútočí na mne.

PPPS: Nechapu, proc reagujes na T-vlakno nekolik dnu pote...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 4. 2009 14:43 Nový

Re: Hawrane...

celé vlákno
Hawran ukazuje paratky? A tak proc ne, kdyz mas naladu ...
- To, jestli byl pokus povedeny / nepovedeny musi potvrdit nekdo jiny, je to tvrzeni tve proti tvrzeni memu. Ale verim, ze do vlakna prijde nejaky z tvych diskusnich kamaradu. A kde vidis, ze chcu rict, ze "jsem nad veci a ..." to ctes nejak moc mezi radky, ne?
- Ja nick nepouzivam, jakkoliv neuveritelne to muze byt, o vyplneni jmena zajem nemam a abych vymyslel nejaky random nick? Ne.
- Oni maji svou pravdu, pisi sve prispevky...ty mas svou pravdu a reagujes na ne, oponujes jim (strkas jim svou pravdu), oni reaguji jak reaguji. Je to velice proste. A opravdu na kazdou pripominku prijde nadavka ?
- T-vlakno? Ja chtel jen vedet Turzinuv nazor...to ze pak napise nekdo dalsi, k tomu bych dodal ten samy komix xkcd a to, ze jsem se prave zacyklil do vlastniho prispevku. Delas to same, co prave ja... cyklis se. Smutne.

S pozdravem, uživatel si přál zůstat v anonymitě ;)
hawran diskuse aura:60
30. 4. 2009 16:46 Nový

Re: Hawrane...

celé vlákno
Opakovaný vtip už prý není vtipem.

Nehodlám se tady motat v hloupých slovních přestřelkách, nemám na to náladu a ani to "téma" nestojí za to...

PS: určitá slovní spojení a použitá slova mi naznačují, že asi zase ztrácím čas s turzínem, ale neměl bych té svojí paranoi dávat tolik volnosti, :-)
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem