Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: důsledek krize?

faha
faha (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:05 Nový

LAST

celé vlákno
LAST
fejs
fejs (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:06 Nový

fejs

celé vlákno
fejsbuk tamagoci cak noris gugl mony crajsis
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2009 0:09 Nový

Re: fejs

celé vlákno
zkus jiny model..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2009 0:07 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
To jsou skvele obrazky na remix, staci jen prepsat tu ceduli na neco vhodneho, a k tomu pasujici texty, kdo mate dostatek odhodlani a vule, tesim se :)
Ketor
Ketor (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:10 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Mna by zas zaujimalo, ako v mandrive pripojit 3 LCD. Radek Hulan sice pise ze je to blbost, ale podla mna je lepsie mat tri devetnastky ako jednu tridsiatku !
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2009 0:19 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Kdo holt nema mozek, potrebuje 3x 19" LCD pripadne 1x 30" LCD...
Proste propaganda, nic vic... zavani mi to az poruchou osobnosti, ale jeste nevim jakou.
helma
helma (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:23 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
presne mne stale staci peknych 640x480 na mojej pekne 15' akvarko rulez
Ketor
Ketor (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:26 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Pouzivas VI alebo uz aj nieco pokrokovejsie ? Predpokladam, ze mas dvojfarebnu konfiguraciu - zelena/cierna.
helma
helma (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:27 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
zlta a cierna ma lepsi kontrast
Vikyruv kamoš
Vikyruv kamoš (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:09 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Ke svojemu XTcku Tesla PP06 jsem mel skvely asi tak 12" monitor. Mel dohromay 3 barvy cerna zelena zluta a pri spranem nastaveni s skvelou CGA jsem mel cele 4 barvy v rozliseni 320x200 a zadne imperialisticke 640x480.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2009 0:29 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Jo, vsichni potrebujeme megabarevne ikonky, rozliseni 1600*1200,... opravdu si myslis, ze prvoradym programatorum jde o vzhled? Jen si vygoogli, na cem ze to vlastne jeli puvodni hackeri ;)
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:30 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Na Acetone ? To je jasne ze to mali potom farebne.
helma
helma (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:32 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
presne a nech to spravi pekne old school way - lynx
mario
mario (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:30 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Pouziva pochopitelne emacs.
jc
jc (neregistrovaný)
22. 2. 2009 18:17 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
a me staci 480x640 na mojem freerunneru :D
Ketor
Ketor (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:24 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
A kto mozog ma, tak nepotrebuje monitor ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2009 0:30 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Ano
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:32 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Tak to je super. Ja monitor nepouzivam. Tuto diskusiu vnimam pocitovo v transcendentnej rovine.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2009 0:35 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Drakor
Drakor (neregistrovaný)
22. 2. 2009 0:35 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
pěkný odkaz :-)
LSD
LSD (neregistrovaný)
21. 2. 2009 2:26 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
A to platí i o ženských :-)
hawran diskuse aura:60
21. 2. 2009 12:07 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Tri devatnactky budou vzdycky lepsi jak jedna tricitka ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2009 12:45 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
I když se bude jednat o ploché devatenáctky?
hawran diskuse aura:60
21. 2. 2009 13:33 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Kurnik, tento dulezity aspekt mi unikl.
Budu muset provest dodatecne srovnavaci testy ...
LSD
LSD (neregistrovaný)
21. 2. 2009 15:05 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Ploché devatenáctky to obvykle mají kompenzovány například bohatými možnostmi polohování a zvýšeným počtem vstupů.
Alice
Alice (neregistrovaný)
21. 2. 2009 16:34 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
To jsou samý silácký řeči o třech devatenáctkách, ovšem na ty je taky potřeba výkonnější stroj. To nemluvím o tom, že tři devatenáctky toho sežerou víc než jedna třicítka...
hawran diskuse aura:60
21. 2. 2009 17:54 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Ma pravdu, predseda! Tedy, vlastne Alice.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 2. 2009 19:25 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
To zase neni jiste. Urcite by bylo mozne najit rozezranou tricitku, ktera sezere vic, jak tri devatenactky. Dale pak pocet devatenactek zvysuje vykonnost stroje. Jak pravi stary vtip o jakemsi americkem prezidentovi: Prezident je s manzelkou na navsteve na slepici farme. Farmar vyklada manzelce, ze kohout obskoci denne i nekolik desitek slepic. "Zajimave", povida manzelka, "reknete to memu manzelovi". Farmar tak ucini a prezident povida: "Zajimave. A vzdycky s tou samou"? "Samozrejme ne, pokazde s jinou". "Aha, reknete to me manzelce".
Alice
Alice (neregistrovaný)
21. 2. 2009 23:28 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Chmmm...jenže...když máš jen jednu třicítku, máš čas na to si ji vyladit tak, aby ti přesně vyhovovala. Když budeš mít stále nové devatenáctky, tak to neustálé nastavování může být ubíjející. Navíc devatenáctky nemívají tolik funkcí, to nemluvím o zcela neintuitivním a nepochopitelném ovládání, které devatenáctky často mívají:)
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
22. 2. 2009 0:57 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
19 su lacne, takze ked sa neprisposobi vymenis. 30 je draha az az takze si clovek sakre premysli ci mu sadne.
Asterixx
Asterixx (neregistrovaný)
22. 2. 2009 23:21 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
No, v tomhle kontextu bych uvažoval o sedmnactkach ..
Alice
Alice (neregistrovaný)
23. 2. 2009 8:22 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Sedmnáctky ještě ujdou, ale zase se to nesmí s tím šetřením hnát do extrémů. Třeba takové čtrnáctky, ty už pak mají velmi omezené využití.
JS
JS (neregistrovaný)
23. 2. 2009 8:44 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Ja mam devitku, a jsem s ni spokojeny. Bajecne se hodi na reseni problemu. Nosim ji vsude s sebou, obcas ji pouzivam i v metru.
Alice
Alice (neregistrovaný)
23. 2. 2009 8:52 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Jo na řešení problémů jsou ty malé dobré. Mají téměř nevyčerpatelnou zásobu energie. Jen se občas nechovají, tak jak by si člověk přál a dokážou tím pěkně pocuchat nervy:)
Alice
Alice (neregistrovaný)
23. 2. 2009 8:57 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
P.S. Ale přiznám se, že v první chvíli ve mě trochu zatrnulo a lekla jsem se, jak to myslíš:)
JS
JS (neregistrovaný)
23. 2. 2009 17:33 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Jako - "Chces se sejit, kote, ukazal bych ti svou devitku.." ?
Alice
Alice (neregistrovaný)
23. 2. 2009 22:46 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Jo, ale bylo mi divný, proč ji používáš zrovna v metru:) Sakryš, já už jsem se do těch dvojsmyslů totálně zamotala:)
JS
JS (neregistrovaný)
23. 2. 2009 23:55 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
V metru se s ni samozrejme, je-li to mozne, verejne nechlubim, budilo by to rozruch. Ale dobre se na ni bali devcata. Staci, aby si sahly pres saty a hned vedi, na cem jsou.
Alice
Alice (neregistrovaný)
24. 2. 2009 0:52 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
A nezkousel si ji uplatnit ve filmu? Tam by ses s ni mohl verejne chlubit do aleluja a rozruch by to nebudilo:)
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
22. 2. 2009 0:58 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
To je pravda, ale proc porad nove devatenactky? Staci fort ty same, a az jim bude o par let vic, budou vyladene taky.
Alice
Alice (neregistrovaný)
22. 2. 2009 13:13 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Vzdávám to, ubili jste mě argumenty. To se prostě poznají spokojení uživatelé devatenáctek:)
<>
<> (neregistrovaný)
22. 2. 2009 2:40 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Alice, nechci byt osobni, ale ty se citis byt spise to 19kou byt plochou nebo spise protrelou 30kou ... ? bez zavazku, forever never, nezname nesoudime
Alice
Alice (neregistrovaný)
22. 2. 2009 13:11 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Když nechceš být osobní, tak nebuď osobní...
Asterixx
Asterixx (neregistrovaný)
22. 2. 2009 23:25 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Tož já bych osobní byl, ale už vidim odpověď "tak buď osobní" :-)
Alice
Alice (neregistrovaný)
23. 2. 2009 8:24 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Kdepak, neodpověděla bych ti "tak buď osobní", protože kdybych ti řekla, abys byl osobní, pak bys mohl být osobní a to já nechci, aby byl někdo osobní, protože to je pak moc osobní.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
23. 2. 2009 9:48 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Ale Alice, tak nam alespon prozrad cislo bot. :-)
Alice
Alice (neregistrovaný)
23. 2. 2009 17:32 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
39/40
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 2. 2009 18:10 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
To je levá/pravá nebo pravá/levá?
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
23. 2. 2009 18:29 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
39 leva, 40 prava.
Alice
Alice (neregistrovaný)
23. 2. 2009 22:56 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Přesně tak, jak to víš?:)
Alice
Alice (neregistrovaný)
24. 2. 2009 0:57 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Hop, uz jsem si poskocila a je mi jasny, jak to vis. Jen to nebyl puvodni umysl, to jsem je totiz radila podle velikosti a ne podle stran:) Acho ja uz jsem dneska z tech vsech cisel nejaka zmatena.
Ale
Ale (neregistrovaný)
21. 2. 2009 20:16 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Jestli to bylo myšleno tak, že jednu devatenáctku doma, jednu v práci a třetí na chatě, tak ok a myslím že je to lepší než jednu třicítku doma a být tam s ní furt zašitej.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 2. 2009 15:13 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Tim bych si nebyl jisty. Ale tri devatnactky budou vzdycky lepsi, nez jedna sedesatka.
Aleš Pavel
21. 2. 2009 13:44 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
30tak ma vetsi zkusenosti :))))
LSD
LSD (neregistrovaný)
21. 2. 2009 15:06 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
To není vždy výhoda. Navíc v tomto případě zřejmě kvantinat zvítězí nad kvalitou.
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:07 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
No keby kodoval open sors , tak sa mu to nestane. Tam sa aj v case krizy tocia neskutocne prachy.
lilou
lilou (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:21 Nový

hmm

celé vlákno
dost cudne, ze asocialy chodia na socialnu siet, porucha osobnosti sa nezaprie
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:29 Nový

Re: hmm

celé vlákno
Asociali chodia prave na socialnu siet. Si o tom precitaj dnesny clanok na Zive. Vedci dokazali, ze ked budes chodit na facebook tak ti z toho hrabne. Su uz aj pripady, ze pacienti presli na linux. No a predtym boli uplne OK.

Socialna reforma rulezz (Viera Tomanova tiez rulezz)
zlept
zlept (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:34 Nový

pointa

celé vlákno
Spíš bych se nedivil, kdyby ho vyhodil že spí s šéfovou sekretářkou....
lilou
lilou (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:38 Nový

Re: pointa

celé vlákno
sak ma poruchu osobnosti a nedokaze mat styk so zenou, ty to zjavne nesledujes
Simakova
Simakova (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:39 Nový

Re: pointa

celé vlákno
Ja to tiez nesledujem, lebo chodim o 7.00 do prace.
lilou
lilou (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:43 Nový

Re: pointa

celé vlákno
v ramci svojho volneho casu sa treba v tejto oblasti zdokonalit, podporuje to vseobecny prehlad
Simakova
Simakova (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:52 Nový

Re: pointa

celé vlákno
Ja nemam ziaden volny cas. Cely svoj zivot som zasvetila kodovaniu. Preto chodim o 7.00 do prace.
jack hammer
jack hammer (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:54 Nový

Re: pointa

celé vlákno
a vsimas si svoji muslicky nekdy? mydlo, okurka a tak?
Simakova
Simakova (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:22 Nový

Re: pointa

celé vlákno
Nie. Cely svoj zivot som zasvetila kodovaniu. Preto chodim o 7.00 do prace.
cukagek
cukagek (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:29 Nový

Re: pointa

celé vlákno
A uz ti nekdo liskl aby ses neopakovala?
Simakova
Simakova (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:39 Nový

Re: pointa

celé vlákno
Nie. Cely svoj zivot som zasvetila kodovaniu. Preto chodim o 7.00 do prace.
Asterixx
Asterixx (neregistrovaný)
22. 2. 2009 23:29 Nový

Re: pointa

celé vlákno
Já taky celý svůj život zasvětil kódování, ale do práce chodím na jedenáctou. Kde se stala chyba?
Tiger2
Tiger2 (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:34 Nový

Re: pointa

celé vlákno
jeste ze tu neni ten blbecek Tiger, by te snad zacal balit chudacek malej
Simakova
Simakova (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:42 Nový

Re: pointa

celé vlákno
Tigra nepoznam. Zeby ma pozval na rande ? Nemozem sa ale vecer dlho zdrzat, lebo skoro vstavam a na 7.00 idem do prace.
Tigerrr
Tigerrr (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:49 Nový

Re: pointa

celé vlákno
Jo, k tobe by se ten picus hodil :)
A
A (neregistrovaný)
21. 2. 2009 9:20 Nový

pointa

celé vlákno
Simakova je křestním jménem A.L.I.C.E...
hawran diskuse aura:60
21. 2. 2009 12:08 Nový

Re: pointa

celé vlákno
Ty mas nejaky problem ...
D.A.Tiger aura:66
22. 2. 2009 18:53 Nový

Re: pointa

celé vlákno
... hádám, že to bude mozek...
D.A.Tiger aura:66
22. 2. 2009 18:51 Nový

Re: pointa

celé vlákno
Dík. Od dementa tvé velikosti jde o pochvalu.
Simakova
Simakova (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:38 Nový

Re: pointa

celé vlákno
A komu by to vadilo ? Blekovi ?
Alice
Alice (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:51 Nový

blekovi sem uklidila v pokojicku

celé vlákno
i tak si mne nevsima, asi zkusim tigra
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:50 Nový

Re: blekovi sem uklidila v pokojicku

celé vlákno
pokojicek me nezajima, nemam poruchu uklizeni mam poruchu osobnosti, Alice ma poruchu svedomitosti a neznam kod na otevreni jeji skvirky
Franta Kučera aura:80
21. 2. 2009 11:37 Nový

Re: blekovi sem uklidila v pokojicku

celé vlákno
Alice a Bob → Alice a Blek
(přepíšeme příklady o šifrování?)
hawran diskuse aura:60
21. 2. 2009 12:09 Nový

Re: blekovi sem uklidila v pokojicku

celé vlákno
:-)
&WHITE
&WHITE (neregistrovaný)
21. 2. 2009 13:01 Nový

Re: blekovi sem uklidila v pokojicku

celé vlákno
To nepujde, z Blekem by to nefungovalo, ledaze by Alice byla lesbicka. Protoze dulezitym predpokladem je, ze na lince sedi Eva a odposlouchava (proto se sifruje). No a to bude delat pochopitelne jenom kdyby mela neco s Blekem nebo Alici... Nebo mi neco uniklo?
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 2. 2009 15:11 Nový

Re: blekovi sem uklidila v pokojicku

celé vlákno
Eva se snazi ziskat recept na vanocku po .BLEKove babicce, ktery on posila Alici.
Ded Kenedy
Ded Kenedy (neregistrovaný)
22. 2. 2009 3:31 Nový

Re: blekovi sem uklidila v pokojicku

celé vlákno
to by byl hodne spatny priklad, protoze jedine co by eva zjistila je, ze BLEK. vanocku nepece protoze ma poruchu osobnosti.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
22. 2. 2009 10:28 Nový

Re: blekovi sem uklidila v pokojicku

celé vlákno
Jak to vylucuje moznost, ze ma tajny recept po babicce, ktera ho sdedila po sve babicce, ktera ho sdedila po sve babicce.....?
ekonomicky expert
ekonomicky expert (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:54 Nový

ceska koruna

celé vlákno
Postrehol dakto, ze hned po prechode dvoch gymnazii v Trebici na SUSE poskocila ceska koruna hore ? Podla mna riesenie je v prechode na linux.

Mimochodom ziadna kriza nie je. Je to len spiknutie H. S. Trumana , Irwinga Washingtona a Moniky Lewinskej.
klm
klm (neregistrovaný)
21. 2. 2009 0:57 Nový

Re: ceska koruna

celé vlákno
vylizsiprdelkokote.cz
Vikyruv kamoš
Vikyruv kamoš (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:18 Nový

BLEK.u ...

celé vlákno
... kde jsi, neumřel jsi nám, nebo ses vyléčil z poruchy osobnosti.
rug-a-rag
rug-a-rag (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:23 Nový

Re: BLEK.u ...

celé vlákno
strc.prst.skr.krk.a.nebo.se.nech.vykastrovast.kO.kO.TE
Dalibor Janda
Dalibor Janda (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:24 Nový

Re: BLEK.u ...

celé vlákno
Kde jsi ?
Kde jsi ?
Celou noc.
Kde jsi ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2009 1:27 Nový

Re: BLEK.u ...

celé vlákno
Porucha osobnosti nejde vylecit, jde pouze lecit, BLEKuzel.
Ale
Ale (neregistrovaný)
21. 2. 2009 13:25 Nový

Re: BLEK.u ...

celé vlákno
Ale on nemá PO, on má obsesi že má PO :D
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
21. 2. 2009 22:31 Nový

Re: BLEK.u ...

celé vlákno
Mám poruchu osobnosti (diagnostikovanou a napsanou v papírech) i obsesi z poruchy osobnosti (nediagnostikovanou, nicméně se silně projevuje).
Hulam
Hulam (neregistrovaný)
23. 2. 2009 14:54 Nový

Re: BLEK.u ...

celé vlákno
Nemas, protoze nejsi osobnost.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
21. 2. 2009 22:30 Nový

Re: BLEK.u ...

celé vlákno
Komix se netýká poruchy, tak jsem pod něj nic nenapsal.

Neumřel jsem, ale onemocnělo mi Sluníčko, asi bude potřebovat novou základní desku (jsem vyměnil zdroj, paměti, procesor, PCI karty a nezlepšilo se to ... tak zbývá jen deska).
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
21. 2. 2009 22:50 Nový

Sun

celé vlákno
BTW. neválí se někomu náhodou někde nepoužitá Sun Ultra 5 nebo 10, že by mi z toho desku za levný peníz poslal? (abych to nemusel objednávat za drahé $$ z ebay)
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
22. 2. 2009 1:03 Nový

Re: Sun

celé vlákno
Co kondenzatory? Uz jsi je vymenil? Low ESR kondenzatory se blbe shaneji, ale jsou lide, kteri to prodavaji pres Internet anebo je vykuchas z nejakych popelnicovych, lec zachovale vypadajicich motherboardu.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
22. 2. 2009 1:06 Nový

Re: Sun

celé vlákno
BTW, nejdriv jsem se vydesil, ze pestujes berusky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 2. 2009 9:42 Nový

Re: Sun

celé vlákno
Low-ESR kondenzátory mívají v PS Electronic a nedávno jsem je sehnal i v GMku v Praze, viz.

http://www.pselectronic.cz
http://www.gme.cz

Možná by je měli i v GESu (http://www.ges.cz). Neměl by být větší problém je sehnat. Jinak pro mimopražské ve všech uvedených obchodech funguje zásilková služba.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 2. 2009 1:45 Nový

Re: Sun

celé vlákno
Tak jsem dnes kondenzátory koupil a vyměnil a zatím to drží.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
24. 2. 2009 8:33 Nový

Re: Sun

celé vlákno
No vidis. Neni nad dobrou radu. :-) Ted to jeste zkus s nejakou zenskou (nemam na mysli vymenu kondenzatoru) a mas to.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 2. 2009 2:23 Nový

pohlavní styk se ženou

celé vlákno
Sluníčko se drží stále, takže je asi již zdravé.

Styk se ženskou? A co mám dělat, když je mi z té představy pohlavního styku nepříjemně?

Představuju si to tak, že nejdřív získám k ženě vztah citový a až pak pohlavní. Jenomže citový vztah mít nemůžu, protože jsem psychopat. A tak nedojde ani na ten pohlavní styk...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
25. 2. 2009 18:34 Nový

Re: pohlavní styk se ženou

celé vlákno
Neprijemny pocit z predstavy souloze? To bude strach z neznama. Nejlip by bylo, kdyby te sbalila nejaka zachovala ctyricitka a zaucila te. Pak uvidis, co dal.
Alice
Alice (neregistrovaný)
26. 2. 2009 0:03 Nový

Re: pohlavní styk se ženou

celé vlákno
Mě napadlo to samé. I když já bych to viděla ještě dál, myslím si, že taková zachovalá třeba rozvedená čtyřicítka s odrostlými dětmi (které Blek, jak jsem četla nechce) by byla pro Bleka nejen ideální pro zaučení, ale možná i pro trvalý citový vztah. Takové ženské už koukají na svět trochu s větším odstupem a neočekávají prince na bílem koni a ani romantická gesta, jako je vyhozený počítač z okna:) Taky už je z nich většina natolik moudrá, že neočekávají, že se kvůli nim bude Blek nějak měnit.

Posledně si Bleku psal, že máš problém se s ženou seznámit. Jsem nad tím tak přemýšlela a já jsem vlastně taky žádný vztah nezačla s prvotním úmyslem toho chlapa sbalit. Vztahy, které u mě došly aspoň trochu dál, začly tak nějak neplánovaně, tak nějak přirozeně vyplynuly z přátelství. Když jsem o nějakém muži snila, tak to s ním nikdy nedopadlo. Buďto jsem to totálně pohovnila svou až přílišnou snahou (omlouvám se ale výstižnější termín mě nenapadl:) a nebo jsem to s tím sněním tak přehnala, že když se o mě ten muž třeba začal skutečně zajímat, tak mi najednou přišel úplně k ničemu, zkrátka jsem si ho vysnila trochu jinak, než pak ve skutečnosti byl:)
Jenže takhle se zase ty s nikým dohromady nedáš, protože stále sedíš zavřený u počítače. Co takhle zkusit nějakou pravidelnou činnost, která by tě vytáhla mezi lidi? Nějaký koníček nebo vedlejšák. U nás v místní škole probíhají kurzy na počítači pro veřejnost, třeba by si něco takového mohl někde vést. Ono taková pravidelná činnost (bacha, teď promluví anankastik) dá tomu životu trochu řád, já osobně, když mám volno a flákám se od ničeho k ničemu sama doma (a to dělám třeba i něco užitečného), tak mám trochu pocit, že začínám uhnívat zaživa (samozřejmě psychicky ne fyzicky, aby tu někdo neříkal, že už si to dávno myslel, že mi smrdí nohy:)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
1. 3. 2009 2:54 Nový

Re: pohlavní styk se ženou

celé vlákno
No, pokud se mi líbí dejme tomu jedna žena z 1000, tak je otázka, kolik takových kurzů bych musel vést, než bych na Onu Ženu narazil. Asi dost!

Jinak, chodím přibližně jednou týdně hrát karty, ale tam chodím pořád s tou samou společností, čili tam žádné nové ženy nepotkávám.

To já mám zase pocit, že uhnívám zaživa při jiných činnostech než při sezení u počítače.
Alice
Alice (neregistrovaný)
1. 3. 2009 19:14 Nový

Re: pohlavní styk se ženou

celé vlákno
Tak to bych to potom videla na nejakou brigadicku v hypermarketu, jako Zdenek Sverak ve Vratnych lahvich. Tam projde za den lidi:) Ale tam by zase byl ten puvodni problem, jak onu slecnu oslovit:/
Ale kdyz uz se nejlip citis pred tim pocitacem, pres internet sis jeste s nejakou zenou nezacal rozumet? Treba by se dalo s nejakou hezky zapovidat - teda na Rootu se asi moc zenskych nepotka:)), ale na jinych webech bys treba na nejakou spriznenou dusi narazil. I kdyz ty bys asi pak mel potom problem pri osobnim setkani co? Nepreskocila by ta jiskra a zase by z toho nic nebylo:/
Alice
Alice (neregistrovaný)
22. 2. 2009 0:31 Nový

Re: BLEK.u ...

celé vlákno
Tak to je Bleku typicky emočně oploštělý příspěvek...:) Pak že neumíš projevovat city;)
Simakova
Simakova (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:40 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Preco z butiku vypadli tie tangace s Tuxom ? Aj ked chodim do prace na 7.00 a stale len kodujem, tak by sa mi zisli.
Tiger2
Tiger2 (neregistrovaný)
21. 2. 2009 1:47 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
str.okurku.do.kundy.a.poslu.ti.ty.tangace.co.uz.nejsou;mam.doma.nekolik.kousku.po.byvalce.si.je.preperes.v.6:30.
draugr
draugr (neregistrovaný)
21. 2. 2009 3:31 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Tomu teda říkám sofistikovaný humor. Skoro jako když jsem tuhle v tramvaji slyšel třídu sedmiletých jak si vypráví vtipy... Nebylo by pomalu na čase s tím seknout, autore? Ani ty komentáře to dnes zatím nějak nezachraňují.
- - - zx - - -
- - - zx - - - (neregistrovaný)
21. 2. 2009 8:12 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Čo su to tie socialne siete ? - - -
Vera Tomanova
Vera Tomanova (neregistrovaný)
21. 2. 2009 8:42 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
To su siete do ktorych sa teraz zachyti mnoho ludi. Pridete o pracu a musite cerpat podporu. To je prave ta socialna siet ktora vas zachrani. Esteze sme ju s kolegom Ficom tak premakali.
Murděj Ukrutný aura:84
21. 2. 2009 12:27 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Podle mě jsou sociální sítě akorát pro asociály kteří se bojí vystrčit čumák z domu a zajít si třeba do hospody.
Honza
Honza (neregistrovaný)
21. 2. 2009 10:29 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Ten komix je tak špatnej, že už na to lidi nedělaj ani remixy.
TurZIn
TurZIn (neregistrovaný)
21. 2. 2009 10:14 Nový

financial crisis

celé vlákno
krize byla vytvorena vladnouci bankovni elitou, cile je vertikalni imploze ekonomiky a globalni socialistickej totalitni stat. V zednarske prdeli (USA) to bude mit za nasledek kompletni zniceni tolaru a prechod na amero, zmena USA v policejni stat tretiho sveta a slouceni do superstatu - severoamericke unie { mexico(mafianska drogova prdel), zednarska prdel(usa) a socialistickej eugenickej bordel(canada) } V evrope se nic nestane, evropa uz new world order socialistickej super stat je (evropska unie). Maximalne agenti new world order jako sarkozi merkel vyuziji situace a vic zadluzi otroky bankam ( nasypou love bankam primo nebo pres nejakej odpad co vlastni - jako uzasny automobilky )

HEIL THE NEW WORLD ORDER - ONE WORLD TOTALITARIAN SOCIALIST STATE
arnolt
arnolt (neregistrovaný)
21. 2. 2009 11:27 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
Ty kluku ušatá, to jsi mě potěšíl, že se krize nedotkne Evropy. Ale z jiného soudku, tyhle texty je možné někde vygenerovat nebo okopírovat? jsou volně k použití? nebo to píšeš z hlavy? Zvažuju napsat generátor žvástů, měly to původně být ultranacionalistický pindy, ale předělat to na kdeco je evidentně slovníková záležitost. Můžu si tam hned přidat ten tvůj text?
hawran diskuse aura:60
21. 2. 2009 12:12 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
Ja bych rekl, ze u ubozaka turzina je to nebezpezna kombinace generatoru blabolu a toluenu.

PS: jak viz, se je usaty?
PPS: neni to, probuh, Batman?!
&WHITE
&WHITE (neregistrovaný)
21. 2. 2009 13:08 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
Mohlo by byt i hur... Nechci to sem psat moc explicitne, precijenom se toho hodne rika... On by to mohl byt dokonce Ch#&@%#* Aaaaaa Chucku, neeee!
TurZin
TurZin (neregistrovaný)
22. 2. 2009 12:22 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
tobe to ty debile nedojde, ani kdyby vam pred barakem staly tanky a sousedy odvazely dvoukolakem
mario
mario (neregistrovaný)
21. 2. 2009 15:53 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
Jedna se o strojovy preklad z originalu uverejneneho na prestiznim informacnim serveru loremipsum.net.
hawran diskuse aura:60
21. 2. 2009 17:17 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
A jo, tak to ano.
Ja tam chodim casto, pro zarucene pravdive informace ...
TurZin
TurZin (neregistrovaný)
22. 2. 2009 12:28 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
tobe ty pico vylizana to nedojde ani kdybys musel na letisti ukazat notebook a nechat protiteroristicke komisare zkopirovat celej disk
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 2. 2009 13:36 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
A co kdyz ho mam sifrovany? Si ten Herr Kommissär muze zkopirovat falesnou partisnu a ja jdu s klidem v dusi spokojene dal. Ale chapu tvou pointu...
Mas tip na nejake dokumenty, ktere te v posledni dobe zaujaly? Staci me nazvy, uz si to dohledam, dik...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 2. 2009 16:37 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
btw - To jsi jim poslal ty?
hawran diskuse aura:60
22. 2. 2009 13:39 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
:-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 2. 2009 14:06 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
Len si dávaj pozor na to, že pri veštení pomerne krátkodobých predpovedí sa môže veľmi rýchlo ukázať, že trepeš kokotiny. Za takých 5 rokov ak si spomeniem, ti tento tvoj príspevok ukážem, a ak už "bude po kríze" (to dneska nikto ani len netuší), tak uvidíš jak na tom bude to tvoje amero a nau... Na 100 rokov dopredu sa ľahko predpovedá keď ti to nikto nemôže vyvrátiť...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
22. 2. 2009 16:18 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
Ovsem, mohou to byt totalni kokotiny, protoze bude jeste mnohem hur.
D.A.Tiger aura:66
22. 2. 2009 19:48 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
Hergot! A já měl za to, že krizi uměle vyvolali mimozemšťani!
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
22. 2. 2009 22:18 Nový

Re: financial crisis

celé vlákno
Turzíne, sdílím svým způsobem tvoje obavy. Nicméně jak z toho ? Koho je třeba volit, aby jsme se netopili v byrokratickém centralisticky řízeném systému ?
Alice (ta pravá)
Alice (ta pravá) (neregistrovaný)
21. 2. 2009 11:57 Nový

Remix

celé vlákno
hawran diskuse aura:60
21. 2. 2009 12:14 Nový

Re: Remix

celé vlákno
A kuva...
Ale
Ale (neregistrovaný)
21. 2. 2009 13:23 Nový

Re: Remix

celé vlákno
:)
Michal
Michal (neregistrovaný)
21. 2. 2009 14:55 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Linuxákům nikdy žádná nedá.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 2. 2009 15:16 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Zato tobe da i Radek Hulan.
Michal
Michal (neregistrovaný)
21. 2. 2009 17:20 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Potrefený uhrovatý teenager se musí vždy ozvat.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 2. 2009 19:27 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Vazne? A kolik je tobe? Je ti sedesat? A v Moskve jsi byl? Pokud ne, tak nerad.
Michal
Michal (neregistrovaný)
21. 2. 2009 21:02 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Ukřičený "linuxák" (skutečně v uvozovkách) mi bude asi těžko přikazovat, co mám dělat.
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
21. 2. 2009 22:15 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Hraješ si tu na drsného woknaře, co? Navíc on ti nic nepřikazoval.
Michal
Michal (neregistrovaný)
21. 2. 2009 22:28 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Já jsem ten nejdrsnější Woknař.
Chlapci už to nehulte.
Alice
Alice (neregistrovaný)
22. 2. 2009 0:07 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Snad se Michal nenamíchl.
Mluvte s Michalem z Michle,
příště radši nenamíchle.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
22. 2. 2009 1:07 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Woknari jsou vsichni drsni. Nikdo jiny, nez opravdovy drsnak, pouzivat Widle psychicky nezvlada.
Michal
Michal (neregistrovaný)
22. 2. 2009 1:11 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Ty už máš dost. Už ten Linux raději smaž, děláš mu pěknou ostudu!
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
22. 2. 2009 10:31 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Widle jsem opustil po te, kdyz mi zase klekly Win NT 4.0 a na dalsi reinstalaci jsem se jiz necitil. Je pravda, ze na rozdil od W 98 NT vydrzely jet pul roku, nekdy i rok, ale i tak to je moc.
Michal
Michal (neregistrovaný)
22. 2. 2009 11:21 Nový

Re: Remix

celé vlákno
No a představte si, že někomu vydrží i déle.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
22. 2. 2009 13:15 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Windoze NT 4.0? No, tak si to vyzkousej sam. Schvalne, jak dopadnes.
D.A.Tiger aura:66
22. 2. 2009 18:44 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Ses asi taky asi zbláznil! Drsnej Windowsák - něco zkoušet a ověřovat? A na vlastní pěst? To snad nemyslíš vážně! Bohatě snad stačí když to tvrdí Steve, Radek, popř "odborníci" na Živě.cz, ne? No to jsou poměry - chtít po Widlaři ověřovat si svá svatá windows.... Kam ten svět spěje...?
Michal
Michal (neregistrovaný)
22. 2. 2009 19:31 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Vymaštěnci jako ty nemají co dělat viď? :)
NT4.0 byly na jednom firemním PC skoro celou jeho životnost (3 roky), jediná instalace.
Win2k vydrží také dlouho (ale osobní srovnání nemám), mě osobně Windows XP vydržely v jedné instalaci 2 roky, pak dalšího půl roku (genrální reinstall kvůli lepšímu HW) a na Vistě x64 jedu aktuálně něco přes rok - tak kde je ta reinstalace co půl roku? No jo, když má někdo v rukách nasráno, to pak těžko...
D.A.Tiger aura:66
22. 2. 2009 20:28 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Milý hochu, chápu že tvoje puberta ti nedovolí jinak, ale tvůj fanatizmus je dost k smíchu, stejně jako ta porovnání. To že jsi někde něco viděl, ještě neznamená, že víš vše - ve tvých odhadovaných patnácti, jsem nebyl jiný, to však přijde. Časem. ;)

NT 4.0 byly nehorázně nestabilní systém, velmi velké zlepšení v tomto směru přišlo až s 2K a XP. V naší (tehdejší) firmě byly nasazeny na několika desktopových stanicích a zkušebně na jeden server. Na serveru se neohřál ani dva měsíce, a vystřídal jej Debian. Po cca tři čtvrtě roku skončily i na desktopech. Pamatuji si, že kolem toho byla i pěkná mela a vystřídaly se na tom (za toho zhruba 3/4 roku) dva ajťáaci. Toliko k mým zkušenostem z firemnímu nasazení NT 4.0

Co se týče délky nasazení Windows na desctopu, moje zkušenost říká, že cca po roce a půl je vhodné windows přeinstalovat - a to nejlépe kompletně - jinak další provoz se rovná autosadizmu. To platí (s malými odchylkami např. Win98) pro většinu Windows. Při samotné instalaci je možno při správné konstelaci hvězd zažít opravdu exluzivní zážitky, které jsem s Linuxem nikdy nezažil - uznávám (jako např, kompletní likvidaci partiton při FORMÁTOVÁNÍ jednoho z oddílů, a pár podobných "lahůdek"). S Linuxem (nepočítám upgrade na jinou verzi nebo distribuci) nepamatuji, že by(ch - v podstatě detail) se systém dostal do takového stavu, aby byla nutná jeho reinstalace.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
23. 2. 2009 9:30 Nový

Re: Remix

celé vlákno
No vidis. A ja si nainstaloval Gentoo tak nekdy pred peti lety, mozna dele a od te doby jede. Bez ztraty vykonu! Uz jede na druhem disku, pri vymene disku jsem jednoduse zabootoval Knoppix a vse presypal na novy disk. Zato kdyz jsem mel NT, vydrzely mi nejdele skoro rok, ale vetsinou tak pul. Pak svata reinstalace a znovu napeti, kdy to zase lehne. Nehlede na to, ze obvykle tak po mesici se mi vzdy pri zalogovani rozsypaly ikony na desktopu, ja se musel zalogovat jako admin, zasejvovat si ikony a jine veci z profilu, vymazat profil, nechat zalozit novy a vse presypat zpet. Nesrovnavej XP s NT, je to o necem uplne jinem. S XP mel Microsoft prijit pred lety, ted je pozde, u me uz maji prohrano. BTW, NT vydrzely obcas leda tak na serveru, na ktery se vubec nesahalo.
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
21. 2. 2009 19:39 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Jestli je to pravda, tak vím na čem jsem a nemusím si dělat starosti.
<>
<> (neregistrovaný)
22. 2. 2009 2:43 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Michale je mi lito ze tvuj maly penis musel byt diskutovan az v teto vazne debate, nicmene, nejde o delku a ani tloustu, byt tvuh ud je zrejme podmerecny, zkus se zamyslet a procovat na sve stamine a samicku najde hned
Michal
Michal (neregistrovaný)
22. 2. 2009 10:03 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Sakra, jaky hovado musi mit stejny jmeno jako ja?
Michal
Michal (neregistrovaný)
22. 2. 2009 15:47 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Sám jsi hovado.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 2. 2009 15:15 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Dobry!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
21. 2. 2009 22:39 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Jo, to je dobrej remix, ženy skutečně nechtějí provozovat styk s různými podivnými individui s poruchou osobnosti.
Alice
Alice (neregistrovaný)
22. 2. 2009 0:13 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Tentokrát to ale vůbec nebylo o tobě, ani o poruše osobnosti. Ke komixu mě inspirovala včerejší noční směna. Vsadím se, že nikdo z nich poruchu osobnosti nemá, přesto mi připadají některé jejich příspěvky pro ženy daleko víc odrazující než ty tvoje.
D.A.Tiger aura:66
22. 2. 2009 19:22 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Hmm... Taky mi chvilku trvalo než mi došlo kam tím míříš. Stačilo však, aby si člověk trochu pročetl tu diskuzi tady a bylo to jasný... No holka já mám strach, že pro ty, kterých se to týkal tvůj remix, by se moc nezměnilo. Podle mě jsou to zamindrákování chudáčci, kteří si tímto způsobem léčí své pošramocené sebevědomí. V realným životě na to asi moc nemají - On to krásně a jednou větou vystihl Hawran o několik řádků výš...
Alice
Alice (neregistrovaný)
23. 2. 2009 8:41 Nový

Re: Remix

celé vlákno
To mi připomíná, jak jsem v dětství chtěla jezdit v naší ulici na kole. Pokaždé co jsem párkrát šlápla do pedálů, mě zastavil jeden malý cikán s tím, že to kolo chce. Vždy jsem se mu snažila v přátelském duchu vysvětlit, že to co dělá, to rozhodně není správné:) Přesto to stále končilo tak, že on jezdil na kole a já s brekem utíkala domů...:) Máš pravdu, je to boj s větrnými mlýny tohleto:)
D.A.Tiger aura:66
23. 2. 2009 21:27 Nový

Re: Remix

celé vlákno
to je sice pravda, ale neznamená to, že bychom to měly vzdát!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 2. 2009 22:59 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Jo, s váma ženskejma je legrace.
Alice
Alice (neregistrovaný)
24. 2. 2009 1:17 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Ano priznavam, ze se mnou moc legrace neni. Jak uz mi to predurcuje ma porucha, rada a striktne dodrzuji pravidla a uctu k socialnim konvencim, coz ze me dela suchara.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 2. 2009 1:39 Nový

Re: Remix

celé vlákno
To já mám zase schizoidní poruchu a jeden z jejích projevů je necitlivost k sociálním konvencím.
Alice
Alice (neregistrovaný)
24. 2. 2009 7:22 Nový

Re: Remix

celé vlákno
No tak to bychom se teda opravdu "uzasne" doplnovali:))
Cim se to u tebe treba projevuje? Priznej se, ze ty bys mi taky bral to kolo?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
1. 3. 2009 2:50 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Kolo bych nebral, soukromý majetek uznávám. Ale neuznávám různé formality, pravidla společenského chování apod.
Alice
Alice (neregistrovaný)
1. 3. 2009 19:32 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Teda ja nevim, je tu spousta prispevku porusujicich pravidla spolecenskeho chovani, ale ty tvoje mezi ne urcite nepatri:) A pritom to budou navenek urcite slusni lide, ale pod rouskou internetove anonymity se zacnou takhle projevovat:)
Asterixx
Asterixx (neregistrovaný)
22. 2. 2009 23:54 Nový

Re: Remix

celé vlákno
BLEK.u, vždyť před časem jsi psal, že se ti holky jen tak hlásí a nabízí (dokonce i ve dvojicích), protože si chtějí užít s někym, kdo má poruchu osobnostmi. Z toho vyplývá, že některé ženy chtějí provozovat styk s podivnými individui ..
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 2. 2009 1:41 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Byly to jen dvě (nikoli ve dvojici --- dvě ženy, jež o sobě nevěděly v různých časech) a v obou případech bylo jasné, že z toho citový vztah nebude :-(
<>
<> (neregistrovaný)
22. 2. 2009 3:44 Nový

Re: Remix

celé vlákno
normalni holka mi neda, po jejim remixu asi ani nenormalni, ale Alici bych rad jazyckem polechtel na jejim postevacku, lze?
Alice
Alice (neregistrovaný)
22. 2. 2009 13:10 Nový

Re: Remix

celé vlákno
Nelze
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
21. 2. 2009 22:30 Nový

Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
Mám velmi nízké sebevědomí, nevěřím si, ani programování nebo jiné vědy mi nepřidají na sebehodnocení. Nejhorší je že mi to vyhovuje, tato skutečnost mě totiž vylučuje z jakéhokoliv randění. Můj systém vybírání budoucích partnerek je nevivinutý(plně automatický, rozumem neřízený) protože jsem to ignoroval. A tu co mi pudy vyberou ztěží dokážu oslovit a je mi jasné že by mě odmítla, z čehož mám strach a proto nic nedělám. (odmítnutí je jasné protože jsem introvert a nejsem atraktivní)
Je to začarovaný kruh.
A ani programování mi moc nejde, řeším projecteuler.net a moc mi to nejde. Ještě že nezažívám příznaky deprese, které jsem měl před rokem a půl. Jsem blb, nedokážu se přinutit ke splnění svých povinností. Někteří zhodnotí svůj život a rozhodnou se ho skončit, ale já raději hniju zaživa v sebelítosti. Jsem srab.
Michal
Michal (neregistrovaný)
21. 2. 2009 22:32 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
Tak s tím nemusíš otravovat ty, kteří nevymýšlejí za každou cenu debility, proč jsou nenormální.
Doporučuji navštívit psychiatra.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
21. 2. 2009 22:43 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
"Doporučuji navštívit psychiatra."

--- vidíš, já jsem měl podobné pocity a navštívil jsem psychologa s doměním, že mi pomůže. Teprve na terapii začalo skutečné peklo, kdy jsem si pomalu začal uvědomovat, že nemám žádný komplex méněcennosti, ale že jsem skutečně méněcenný. A šel jsem do blázince.
mario
mario (neregistrovaný)
21. 2. 2009 23:21 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
neznam priciny tvych neuspechu, kazdopadne v mem pripade se jedna temer vzdy o kombinaci nekvalitniho odreagovani a nedostatecne motivace.

...
Michal
Michal (neregistrovaný)
21. 2. 2009 23:34 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
Libujte si ve vlastním srabu..och!
mario
mario (neregistrovaný)
22. 2. 2009 0:07 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
Nepochopil jste muj prispevek. V nicem si nelibuji, pouze poukazuji na nektere pro me ne vzdy okamzite odhalitelne priciny nezadoucich dusledku.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
22. 2. 2009 1:13 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
Hele, nebudes ty z nejake nadrazene rasy? Mozna i blondak s modryma ocima a protahlou lebkou s malym prostorem na ulozeni mozku?
Michal
Michal (neregistrovaný)
22. 2. 2009 1:14 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
Klasický vymaštěnec. Člověk pošle slovní průjem tam, kam patří a hned je z něho nácek.
Už to nehul, alternativče.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
22. 2. 2009 10:26 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
Tady nejde o ideologii, ale o ulozny prostor.
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
22. 2. 2009 22:01 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
No, jednou se ke mě dostaly nějaké tvrdě prestižní noviny, tuším Hron (tak nějak... Turzím bude vědět o co se jedná). Jak jimi člověk listuje, těžko může minout titulek "S nefunkční půlkou mozku, vystudoval univerzitu". Kvantita holt není vždy to samé co kvalita. Takže pozor na to!
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
23. 2. 2009 9:42 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
To byl Hrom. Skvely platek! Byla tam fotka farmare, ktery zastrelil pulmetrovou kobylku nebo i clanek o tom, jak hackeri mohou na dalku zpusobit explozi tveho pocitace. Dobre bylo take to, jak psali o Turinskem hadru, ze pri zije. Zmeny vzhledu dokazovali tim, ze otiskly dvakrat tu samou fotku, pricemz jednou byla v negativu a tedy pochopitelne vypadala jinak. Redaktori meli opravdu fantazii.

Tady http://strach.cz/sileni-novinari/ se o nich zminuji: "Nejlépe se zachoval pro změnu časopis Hrom. Zpráva o nálezu jedné krávy s BSE byla jak krátká, tak pravdivá. Bohužel se v celých novinách úplně ztratila mezi významnějšími událostmi. Pokud někdo objeví lék, díky kterému se lidé mohou stát neprůstřelní, nebo když trpaslík převlečený za malého chlapce vyloupí banku – pak nějaká nemocná kráva nemůže absolutně zaujmout."

Jinak nemuzu nic kloudneho vygooglovat. Pokud vim, Hrom byl ceskou odnozi nejake americke sracky, na jejiz jmeno si nemohu vzpomenout.
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
22. 2. 2009 9:24 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
Motivaci skoro neznám, nemám ani důvod proč dál žít. Vlastně jenom přežívám. Odreagování není taky kvalitní. Ale nemyslím že zrovna toto je příčina.
mario
mario (neregistrovaný)
22. 2. 2009 10:09 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
A co si nejake duvody najit?
Kamil Podlešák aura:100
22. 2. 2009 22:51 Nový

Re: Nevážím si sám sebe, jsem k ničemu

celé vlákno
Tomu se lidově říká "knížecí rada".
Vlastimil Labsky
22. 2. 2009 10:16 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Na tenhle server chodi furt vic totalnich kokotu. S rootem to jde zkopce. Dokad to byl jen BLEK. tak to slo, ale ted ...
PAKO.
PAKO. (neregistrovaný)
22. 2. 2009 12:43 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Ahojte, moje meno je PAKO. Už od malička trpím komplexom menejcennosti. Možno si myslíte že to nič neznamená no keby ste vyskúšali aké to je byť v mojej koži hned by ste pochopili prečo so mnou nikto nič nechce mať do činenia. Od narodenia mám pocit že všetko je strašne rýchle, len ja nie som schopný nič urobiť aby som niečo zmenil. Nikdy sa mi nič nepodarilo. Začalo to už na základnej škole, kde som mal výborný prospech ale nebol som schopný sa z nikým porozprávať. Vždy som bol nervozny že sa mi budú posmievať alebo sa ma spýtaju na niečo čo nebudem vedieť. Tak to pokračovalo ďalej, strdná škola. Tam som sa radšej schovával na hajzloch a učil sa integrované obvody. Chalani ma bili a na stužkovej ma obliali pivom. Mamina ktorú mám veľmi rád mi za to vynadala a dostal som po zadku kričala po mne že som len obyčajný PAKO. Vysokú školu som absolvoval z vyznamenaním. Babka s mamou mi kúpili môj vlastný počítač ZX spectrum to bol najšťastnejší okamih môjho života. Teraz pracujem na telekomunikáciach, ale pre človeka, ako som ja chudého týpka v okuliaroch to znamená ďalšie životné zlyhanie. Nemyslím, že by to bola úchylka, aj keď som presvedčený že navonok to tak vyzerá, aj si to trochu pripúšťam, ale vo vnútri je to túžba nebyť sám.
Vlastimil Labsky
22. 2. 2009 14:34 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Dobre dobre, ale proc mas takovou potrebu tim otravovat root.cz ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 2. 2009 19:42 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Páč je to pako a ještě k tomu dementní kokotskej buran a píčus na entou. Ještě nějaké otázky?
Vlastimil Labsky
22. 2. 2009 19:47 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Diky, odpoved je vycerpavajici xD
CrackEn
CrackEn (neregistrovaný)
23. 2. 2009 11:57 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Rnn Okka. Rekk olhaji olonok. Rista erortu krp. Orj armi terr. Olka
Alice
Alice (neregistrovaný)
22. 2. 2009 13:15 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
To je aspoň jediná moje životní jistota, že kokotem být nemůžu.
Vlastimil Labsky
22. 2. 2009 14:37 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Nemam slov. Co ty si vubec zac ? xD
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
22. 2. 2009 16:19 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Samicka. Kokot je samecek.
Alice
Alice (neregistrovaný)
23. 2. 2009 8:43 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Ano samička, přesně tak. Ale občas se tu najde nějaký nevěřící Jarda a tvrdí, že jsem tlustý chlap se smradlavýma ponožkama.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
23. 2. 2009 9:52 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Tato moznost stale jeste existuje. Ja jsem nepsal, ze na samicku verim, jen jsem nekomu vysvetloval, kam svym komentarem miris. Ja neverim nicemu.
Alice
Alice (neregistrovaný)
23. 2. 2009 17:36 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
A to se vyplati:) Ja jsem zase takove duverive trdlo a neni to dobre.
Alice
Alice (neregistrovaný)
23. 2. 2009 8:42 Nový

RE: Komiks: důsledek krize?

celé vlákno
Já nejsem zač, já jsem Alice.
Maňas
Maňas (neregistrovaný)
23. 2. 2009 23:34 Nový

komiks

celé vlákno
Nějak se mně nechtělo do práce a tak jsem si zkusil také něco nakreslit :) http://komiks.hu.cz/
Alois a Klara H.
Alois a Klara H. (neregistrovaný)
27. 2. 2009 11:52 Nový

satan na ceocko

celé vlákno
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem