Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: firemní školení

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 1. 2008 0:18 Nový

psychopatie

celé vlákno
"Existují ale i případy, kdy je takový člověk považován za hodně velkého blázna"

--- nebo dokonce za psychopata! Psychopatie je nepříjemná porucha, působí problémy v mezilidských vztazích.
eh
eh (neregistrovaný)
26. 1. 2008 0:32 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
vyser se na baby.Vědecky je dokázáno, že samice přitahuje úspěšný (prachatý) alfa samec.Pokud jde o sex, je tady starý dobrý alkohol.Pokud nejsi schopen projevovat city a emoce ( taktéž můj případ), tak jsou ženské jen na obtíž.Osobně bych nechtěl podruhé slyšet " máš mě vůbec rád?" .
HS
HS (neregistrovaný)
26. 1. 2008 1:42 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Nadruhou stranu pokud honis nejaky termin projektu a potrebujes co nejvice casu na praci, tak se ti to zviradko doma hodi. Precejenom navari, uklidi a obstara hadry. Nemusis mit strach, pokud ji to dobre vysvetlis, milerada te necha pracovat. A k te otazce, kterou jsi zakoncil svuj prispevek. Tim jsem lezl memu byvalemu zviradku nanervy ( samozdejme, ze slovo rad bylo v zenskem rode ).
m1c4a1 aura:81
26. 1. 2008 2:19 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Si nemůžu pomoct, ale to "zvířátko" vyžaduje pozornost furt i během zkouškovýho a jindy a ne jen když se to hodí tobě, to je ta nevýhoda. :-)
PPTF
PPTF (neregistrovaný)
26. 1. 2008 9:36 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Se docela divím, že ještě žádné zvířátko nevytáhlo něco na obranu, a všechny nás tady neproklelo do desátého kolena :)

Každopádně:--- ONY nemají rády bordel (ponožky tam kde večer odpadly, PETky, Krabice, konzervy, obaly od sladkosti, kafe 3 in 1, spousta neumytého nádobí...), ONY nemají rády death-lines... Se můžete snažit jak k***t, aby jste do rozpočtu na společné nutné zlo v zájmu dobré diplomacie(takové ty odporné kulturní akce a návštěvy různých "fancy" míst kde někdo vydává za umění čtyři překřížené čáry a tohle umění stojí minimalně 30 000 ... Jakou cenu potom má top pixel-art?)... No aby jste domů přinesli pětpeněz navíc a ONY vám vaše snažení podporují skvěle nalazenou myslí na téma ty si mě vůbec nevšímáš a raděj mlátíš do klávesnice...

Brr.. Nebude to všechno tím, že pořádně nechápeme tu n-stavovou logiku, když MY a obzvlášť MY od klávesnic máme jeno BOOLy ?
Marex
Marex (neregistrovaný)
26. 1. 2008 10:41 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Fuzzy logic ;-)
David Kolibáč
David Kolibáč (neregistrovaný)
26. 1. 2008 13:56 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Bych se hádal. Stačí pohled do sestřina pokoje (bordel na entou) a pohled do mého pokoje (pouze nemám čas uklízet, takže se mi ponožky hromadí na jedné ze židlí a když nestíhám, nechávám na zemi sloupečky učebnic), aby bylo jasno.
PPTF
PPTF (neregistrovaný)
26. 1. 2008 18:38 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Moje segra je taky pekny bordel master. Jenze segra je take pocitacove zamerena.
Co tak vim od kolegu v praci, tak mame vsichni vicemene poradne a kulturni pritelkyne, takze pouze deklaruju vetsinova fakta, samozrejme vyjimky existuji.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 1. 2008 17:21 Nový

PET flašky

celé vlákno
Taky mám v pokoji dvě PET flašky. Jsem totiž líný je odnést 5 metrů do krabice na odpad. Mám poruchu osobnosti, jsem psychopat.
HS
HS (neregistrovaný)
26. 1. 2008 18:34 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Asi tady zviradka nechodi. A kdyz uz nejake dorazi, tak jsou asi obdobny humor zvykle.

Cast ONY - to je invidualni, kazde zviratko je jine anebo vsechny jsou orginal a kopie neexistuje ( pripadne se nachazi az v dalsi genreaci ). Nekterym se doopravdy nelibi moderni umeni, nektere jsou rady, kdyz si jich nevsimas, nektere oceni, ze se snazis prinest o 5 penez vice, ale i nektere jsou neporadne. Holt co si kdo poridil to ma a ted jenom skizi urodu. Proto je dulezita peclivost pri vyberu zviradka, ktere domestikujes, protoze pak nasledky z domestikace nevhodneho zviradka jsou obrovske, at uz financni nebo psychicke a to jeste nemluvim o spolecenskych.

Zviradka, pokud-li nejsou typu jako z muzske spolecnosti, logiku vubec nepouzivaji. Proste se chovaji nelogicky a take neni mozne je logicky pochopit. Proste zviradka zadnou n-stavovou logiku nemaji a chovaji se iracionalne. Nesnaz se je pochopit, protoze to neni mozne.
PPTF
PPTF (neregistrovaný)
26. 1. 2008 18:40 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Viz vyse.. Zkusenost je takova, ze ONY vazane na lidi od IT jsou vetsinove poradne a kulturni, mozna je to prirozeny instinkt lidi od IT hledat si nekoho, kdo udrzi mysl tesne nad hranici psychopatie
Zviradko
Zviradko (neregistrovaný)
27. 1. 2008 13:13 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Kdyz uz sem nejake 'zviradko' dorazi, tak vetsinou zase rychle znechucene odejde a uz se nevrati, prave proto, ze se zde vedou takhle primitivni zvasty a jeste se vydavaji za humor. Ne, to opravdu neni vtipne a nikdy nebude.

A pokud jsou pro vas zeny a divky jenom 'zviradka', tak to vas, panove, opravdu uprimne lituji. Pak se neni co divit, ze potkavate jenom 'zviradka' bez n-stavove logiky, protoze ty ostatni s vami asi nejsou ochotny ztracet cas
.
. (neregistrovaný)
27. 1. 2008 13:17 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
+1
xyz
xyz (neregistrovaný)
27. 1. 2008 13:54 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Pod to se podepisuji. Je to nechutné a legrační to může připadat jen "zvířátkům".
HS
HS (neregistrovaný)
27. 1. 2008 14:16 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
To byla nadsazka, takze to neberte smrtelne vazne. Nesouhlasim, ze to jsou primitivni zvasty, protoze me nektere zeny tak doopravdy pripadaji. Ta myslenka ma hloubku a je oprena o realne zkusenosti. Vtipne - hodne zen nema smysl pro humor, takze se nemuzeme divit, ze se tady urazi. Ja se klidne zasmeji dobremu vtipu namiren na sociologickou skupinu, jejiz jsem clenem. Coz u zen je temer nemozne.

Opakuji, ze to byla nadsazka, ktera tady mela pobavit ostatni ( a svuj ucel splnila ), a opakuji jeste jednou, ze nebyla myslena smrtelne vazne. Zenskou za zviradko doopravdy zamenit nemuzes, protoze kazde ma jine naroky a jine funkce, ktere zprijemnuje ( pripadne zneprijemnuje ) okoli zivot.
.
. (neregistrovaný)
27. 1. 2008 14:25 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
no jo, matfyzackej humor... ja sem znal jen jednoho matfyzaka, ten se ale uchlastal k totalni smrti. jeste klika, ze me z matfyzu vyhodili.... jsem za to rad a dneska si muzu dovolit platit i tu hypoteku.
xyz
xyz (neregistrovaný)
27. 1. 2008 15:04 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Předpokládám, že tohle je pokračování v duchu "matfyzáckého humoru". No a pokud ne... Jednoduše se - ať už je to tak či tak - nedivím, že má tahle "sociální skupina" tolik problémů v oblasti navazování a budování iterpersonálních vztahů. (Nápověda, tj. pokud se veškeré chápání těchto vztahů smrskne na instrumentální rovinu. Viz přímo ukázkové stereotypy a předsudky, například zde:"Zenskou za zviradko doopravdy zamenit nemuzes, protoze kazde ma jine naroky a jine funkce, ktere zprijemnuje (pripadne zneprijemnuje) okoli zivot." K tomu vážně není co dodat. Bohužel.)
.
. (neregistrovaný)
27. 1. 2008 15:13 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
no to je proste nase matematicko-fyzikalni elita. genialni nazory a nase budoucnost....
sn
sn (neregistrovaný)
28. 1. 2008 10:16 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
To o domacich zviratkach melo hloubku a bylo vtipne. Toto je blabol.
xyz
xyz (neregistrovaný)
28. 1. 2008 17:18 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
No to rozhodně ;-) Ještě teď se tomu geniálnímu žertu musím smát. Téměř jako ze Swifta: „Jemný jako dýka.“ Každý, komu to skutečně připadalo vtipné, má můj nejupřímnější soucit.
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
27. 1. 2008 20:52 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Mohl bych te poprosit, aby si rekl svoje jmeno?
HS
HS (neregistrovaný)
28. 1. 2008 18:23 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Procpak ?
zviratecko
zviratecko (neregistrovaný)
27. 1. 2008 18:31 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Panove, myslim, ze precenujete sve kasparky. Kousek tkane vetsinu casu bezucelne visici tam kdesi dole asi nebude ta prava nadoba lidstvi ani centrum inteligence. :) Verim, ze vetsina z vas jsou skveli a inteligentni lide, a dovolim si vyslovit kacirskou myslenku, ze kdyby jste se narodili bez kasparku (chapu, ze uz ta predstava samotna je pro vas naprosto zdrcujici :)), nic by se na tom nezmenilo.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 1. 2008 19:19 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Já svůj penis používám k močení a k onanii. Do žen ho nestrkám.
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
27. 1. 2008 20:53 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Tak z tehle vety jsem dostal minutovy zachvat smichu.
:))))))))))
PPTF
PPTF (neregistrovaný)
28. 1. 2008 10:20 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Ja jen 38 vterinovy ale take :-)
sn
sn (neregistrovaný)
28. 1. 2008 10:20 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Tak tohle je nejgenialnejsi odpoved na feminismoblabol, co jsem kdy slysel.
spaceAngel
spaceAngel (neregistrovaný)
28. 1. 2008 10:50 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
tak.. todle me taky dostalo... az se na me kolegove koukaj divne cemu se jako tlemim tak :_D
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 1. 2008 3:18 Nový

ženy

celé vlákno
O tom pochybuju, že by žena šetřila čas.

Pizza v mikrovlnce se udělá za 12 minut (to je asi méně než bych strávil konverzací se ženou). Neuklízím, protože jsem čuně. Hadry si peru jednou za pár měsíců.

Naopak, myslím si, že žena by nechtěla žít v takovém svinčiku jako já (4 počítače na 2 stolech a spousta účtenek ze supermarketu, na které píšu, když mi spadne kernel), pod stolem prach, nájem za 3500Kč. Je docela možné, že by žena chtěla větší byt, lepší jídlo, chtěla by uklízet a pak by si stěžovala, jak má těžký život, že všecko dělá a já ji nepomůžu :-(
Pavel Stěhule aura:89
26. 1. 2008 8:32 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Zkus to a uvidíš :). Ale jinak sebekritika dobrá.
Martyr
Martyr (neregistrovaný)
26. 1. 2008 12:04 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Vedle mé přítelkyně jsem vyloženě pořádkumilovný uklízecí maniak!
Milan Řezníček aura:51
26. 1. 2008 13:26 Nový

Re: ženy

celé vlákno
+1000 - od pocitace skoro nevstanu - ale varim, peru, vysavam, ... - a hlavne mam poradek - to moje zviratko ma ve svych vecech peknej bordel
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 1. 2008 5:21 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Take bych podotknul, ze me samotneho prekvapuje, jak moc nemam rad prach a spinu na/ve svych pocitacich a ostatnim vybaveni a i pres zaneprazdnenost ma udrzba velmi vysokou prioritu.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 1. 2008 17:22 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Psychologové nedoporučují vztahy se schizoidy. Viz třeba kniha "proč se mnou nemluvíš".
sn
sn (neregistrovaný)
28. 1. 2008 10:25 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Ehm schizoidní je citově uzavřený? Já myslel, že je to rozštěpená osobnost.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
29. 1. 2008 0:54 Nový

porucha

celé vlákno
Ano, schizoid je citově uzavřený. Rozštěpená osobnost je něco jiného, to je schizofrenie nebo mnohočetná porucha osobnosti.
Milan Vít
29. 1. 2008 7:53 Nový

Re: porucha

celé vlákno
HS
HS (neregistrovaný)
26. 1. 2008 18:54 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Zatimco pokud by jsi domestikoval vhodne zviradko, tak se o jidlo staras jedine, kdyz se taha domu, o to, aby bylo chutne by se postaralo tve zviradko. Uklizet bys nemusel, o to by se postaralo tve zviradko. Rozdil by byl jenom v tom, ze by jsi neviz ve svinciku. A o hadry by jses take nestaral, protoze by to opet zajistilo tve zviradko. A co se tyka ostatnich pozadavku, tak na ty by ti nemusely vadit. Vis kolik mivaji nektera zviradka kramu, to by jses divil, jak by byl tvuj soucastny byt po zabydleni zviratka zaplneny. Lepsi jidlo take neni problem, chce ho - at si ho uvari a ty jenom na tom vydelas. Uklizeni take neni problem, protoze ve spolecnych mistostech at si uklizi a pak ji muzes zastvetit do uklidu sveho kralostvi , hlavne vysvetli kdy a jak se uklizi. Stezovani - pokud jenom neskodne breci pred kamaradkama na kafe, je to podle me tolerovatelne. Ovsem pokud-li tim vede nejakou intrikarskou kampan, tak je nejvyssi cas zakrocit. Tohle si nesmi dovolit, precejenom jak by se ji libilo, kdybys ji pomlouval a vynasel ven soukrome zalezitosti s cilem ji poskodit ?

Kazdopadne opatrnost pri domestikaci a hlavne vyber herce do neobsazene role je na obou stranach. A u zviradka je dulezite aby doopravdy vedelo kym je domestikovano a hlavne vedelo, ze to je prestne ten domestikator, po kterem touzi. Me prekvapuje kdyz nejake domaci zviradko zjisti v case t po domestikaci, ze toho domestikatora, ktery ji domestikoval nechce ani videt natoz zit ve spolecnem obydli, takze zase si vybojuje svobodu a zdivoci. Takze BLEKu, az se zase ozvou pudy a ty pujdes na lov, tak rovnou zviradko seznam s realitou ( a nemyslim s poruchou osobnosti ).
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 1. 2008 20:30 Nový

Re: ženy

celé vlákno
"Rozdil by byl jenom v tom, ze by jsi nezil ve svinciku."

A taky v tom, že bych za byt platil trojnásobné nájemné/hypotéku.

"to by jses divil, jak by byl tvuj soucastny byt po zabydleni zviratka zaplneny."

Spolubydlící tu ženu má a taky zírám, jak mají pokoj zaplněný všemi možnými tretkami (i televizí). Otázka je, kdo by ty tretky platil.

"pokud jenom neskodne breci pred kamaradkama na kafe, je to podle me tolerovatelne."

To by mi vadilo, kdyby se mnou nebyla spokojená, že by brečela.

"tak rovnou zviradko seznam s realitou ( a nemyslim s poruchou osobnosti )"

Porucha je realita. Co mám ženám teda říkat jiného, než že jsem psychopat. Že jsem líné a sobecké čuně?
.
. (neregistrovaný)
27. 1. 2008 11:32 Nový

Re: ženy

celé vlákno
ty seš fakt čúrák.... to asi nedivim, že "zvířátka" hledají v jiných - krásnějších - vodách. Protože něco takovýho jako seš ty, normální "zvířátko" obejde pěkně zdaleka - a nejde o ty tvoje přiblbý argumenty. Přeju ti, aby si zůstal úspěšně panic až do smrti a těším se, až za třicet let budeš vykřikovat pořád ty samý kecy o poruše... akorát to budeš křičet jenom, když tě pustěj na dovolenou z cvokhausu.... a lidi si tě budou fotit a skončíš na nyxu na nástěnce "podivná individua pohybující se prahou a jinde".
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 1. 2008 19:07 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Jo, jsem. Mně je to taky jasný, že nejsem pro vztah se ženou vhodný --- tak takové vztahy nenavazuju. Jsem psychopat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 1. 2008 11:40 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Začínám mít pocit, že BLEK. nedokáže vydělat peníze a z toho pramení jeho problémy. Neustálé obavy, že nezaplatí nájem/hypotéku, že by jeho ženská chtěla někdy něco koupit od něj apod. Je fakt, že o člověka, kterej má problémy uživit horko těžko sám sebe a to stylem "od vejplaty k vejplatě" a navíc pořád kouká, aby někde neutratil korunu zbytečně (tzn. z jeho pohledu neefektivně), o takovýho těžko může nějaká ženská stát. Jediná výjimka je, kdyby ho měl až po kolena a dokázal provozovat styk se ženami. To by pak našel i samice, které by ho rády živily. Jenže to by sebou musel občas zamrskat ve vertikálním či horizontálním směru a to on dělat nebude, protože je to zbytečné a neefektivní. Raději místo toho napíše pár řádek do kernelu a pak se bude ukájet v diskuzích na Rootu a všechny obtěžovat tvrzením, že je idiot. Jako bychom to už dávno nevěděli.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 1. 2008 19:14 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Od výplaty k výplatě nežiju. Naopak --- se ženou bych od výplaty k výplatě žil, děsím se toho a proto si ji nepořizuji.

Říkám si, že až jednou budu mít našetřeno na víc let dopředu, tak se na všecko budu moct vykašlat a pouze přemýšlet o poruše. Samozřejmě, ženě by se takovéhle úvahy nelíbily.

"To by pak našel i samice, které by ho rády živily."

A to je reality, že by samice živila muže? No, vzhledem k tomu, jak vypadám, tak stejně by si mě nikdo na sex nezaplatil.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 1. 2008 19:28 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Obávám se, že jedním z mnoha tvých problémů je i to, že pod pojmem "žena" si představíš nějakou přísavku, co se k tobě přisaje a dokud budeš mít prachy, bude vysávat, až nebudeš, přisaje se jinak. Takové opravdu existují, ale nemusíš se obávat - ty pro ně atraktivní nikdy nebudeš.

Jestli tvůj komplex znamená i to, že si nedokážeš najít rovnocennou partnerku, abyste se o přísun financí dělili rovnoměrně a ne aby jeden žil na úkor druhého, pak opravdu potěš koště.

Apropos, když si najdeš dostatečně dementní ženu, mohli byste si notovat, že ty máš poruchu a ona IQ 50 a jak je pro vás ten svět složitej. A protože sdělená starost == poloviční starost, bylo by vám oběma lépe.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 1. 2008 20:22 Nový

rovnoměrné dělení financí

celé vlákno
"abyste se o přísun financí dělili rovnoměrně"

To je právě ten problém. Vzhledem k tomu, že schizoidní psychopat potřebuje méně peněz než normální člověk, přijde mi logické, aby i méně platil.

Jenomže lidi to takhle nevnímají, lidi si myslí, že by se partneři měli o finance dělit v nejlepším případě stejně. Těžko ti nějaká žena bude souhlasit s tvrzením "ty jsi chtěla dítě a máš z něj radost, já ne ... tak si ho plať a starej se a já nebudu".

Třeba můj otec koupil nedostavený barák, holýma rukama ho dostavěl, a zbytek života žije jako zatrpklý člověk, co si myslí, jak je k němu svět nespravedlivý --- že on přece těžce pracuje na baráku, zatímco rodina se fláká. Pro mě ten barák má nulový užitek (je mi jedno, jestli žiju v baráku nebo v paneláku), tak proč bych na něm měl pracovat?

A tak s rodinou nemohu žít a ani nežiju, protože oni se na mě dívají jako na lenocha, který nic nedělá, a já se na ně dívám jako na tyrany, kteří provařili neuvěřitelné množství peněz+času na baráku a ještě se kvůli tomu do mě navážejí. I když jsem s nimi žil, tak z toho baráku měli užitek jen oni sami, já ne.

Obecný problém je: druhá osoba si pořídí XYZ, pro mě XYZ má mizivou hodnotu (protože jsem schizoidní psychopat, skoro nic mi nepůsobí potěšení), ale druhá osoba mi vyčítá, že XYZ nezaplatím/nestarám se o něj a že jsem sobec. Za XYZ můžeš dosadit velký byt, dům, děti, auto, televizi, oblečení, nábytek...

Myslím, že tento problém ani řešit nejde, že prostě lidi s naprosto odlišnými hodnotami spolu sdílet život nemohou.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 1. 2008 20:34 Nový

Re: rovnoměrné dělení financí

celé vlákno
Mohl sis všimnout, že já mluvil o ženě, nikoliv hned nutně o dítěti. Ne každá žena chce/může mít dítě.

Opravdu nechápu, co je za problém mít s partnerkou oddělené finance. Ty si vyděláváš a platíš své koníčky, já také. Pravda je, že jsem s tolika ženami nechodil, aby to byl statisticky významný vzorek, ale žádná nechtěla, abych se jí staral o televizi, oblečení nebo nábytek. S manželkou to máme přesně naopak. Ty chceš mít neustále vyleštěná okna, tak si je lešti. Mně to nevadí, ale nečekej, že to budu dělat za tebe.

Těžko můžeš čekat, že první dívky, která nebude vypadat jak ropucha, se zeptáš, zda jí nevadí porucha osobnosti, zda je schopná sama se uživit, zda nechce mít děti a ona to nadšeně odkýve. Ale jak ti poradí i neschizoidní jedinci, najít si vyhovující kompatibilní partnerku je problém i v případě, že máš většinové požadavky (chci s tebou mít dítě, jsem normální chlap bez poruchy osobnosti, nevadí mi z lásky pro tebe někdy něco udělat, nicméně čekám recipročně to samé).
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 1. 2008 20:51 Nový

Re: rovnoměrné dělení financí

celé vlákno
"Ne každá žena chce/může mít dítě."

Pro každý požadavek existuje procento žen, co ho splňuje. Ale když máš víc nezávislých požadavků, tak se ty pravděpodobnosti násobí.

"co je za problém mít s partnerkou oddělené finance."

Když partneři dělají společné aktivity, platí je (v lepším případě) společně. Těžko samozřejmě můžu ženu vzít na párek v rohlíku za 13Kč. Ale já samotný klidně párek v rohlíku jím a nic proti němu nemám, je to rychlejší i levnější než restaurace. A čím si budou partneři bližší, tím víc těch společných aktivit bude.

"najít si vyhovující kompatibilní partnerku je problém i v případě, že máš většinové požadavky"

Jo, je to problém. Tak ženu nemám.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 1. 2008 21:18 Nový

Re: rovnoměrné dělení financí

celé vlákno
Zásadní problém je už v tvém přístupu. Co to je za větu "Těžko samozřejmě můžu ženu vzít na párek v rohlíku za 13K". Buď jí chceš někam pozvat jako dárek a tak neřešíš, zda to vyjde na 100 nebo 500 a nebo jí nikam zvát nechceš, tak půjdete tam, kam se dohodnete.

Jinak mi přijde fascinující tvoje představa, že normální člověk (s neporušenou osobností) si najde ženskou v pohodě hned. Ano, když chceš přiblbnou peroxidku, co má IQ 80, stačí zajít na nejbližší diskotéku a vybereš si. Pokud však chceš partnerku na úrovni, budeš to mít sakra těžký. Já měl třeba požadavky hodně vysoký, moc jsem neslevoval a zadařilo se. Ale chtělo to úsilí a věnovat tomu čas. Kdybych namísto sondování seděl na webu a stěžoval si, že chci partnerku, která bude soběstačná, nebude pipina, nebude číst slepičí časopisy, nebude jí zajímat Blesk a drby, bude pěkná, milá, hodná, chtít velkou rodinu atd. atd., tak jsem taky dneska sám a svůj penis strkám maximálně do nafukovací panny Sabriny s třemi tělesnými otvory a vibrační funkcí.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 1. 2008 22:07 Nový

Re: rovnoměrné dělení financí

celé vlákno
Já jsem psychopat, takže nikam s ženami nechodím.

"Pokud však chceš partnerku na úrovni, budeš to mít sakra těžký."

No já vím, však proto ji nechcu. Když to má i normální člověk těžký schánět ženu, co teprv psychopat.
sn
sn (neregistrovaný)
28. 1. 2008 11:34 Nový

Re: rovnoměrné dělení financí

celé vlákno
Mam uplně stejny nazor. Bud si zviratko najde me (a predem se pripravi na me spatne vlastnosti), nebo budu svou energii a cas venovat necemu zajimavejsimu a vynosnejsimu.
.
. (neregistrovaný)
29. 1. 2008 8:25 Nový

Re: rovnoměrné dělení financí

celé vlákno
takze budes cekat a cekat a cekat a nakonec ti zustane ta blba blondyna ze sousedstvi...
sn
sn (neregistrovaný)
29. 1. 2008 13:53 Nový

Re: rovnoměrné dělení financí

celé vlákno
Radeji blbou blondynu ze sousedstvi, nez chytrou stetku z mesta s dozivotnim clenstvim ve feministicke organizaci.
Ale nejlepe si fakt pockat na tu AI z Japonska :-) Osobnost dodana dle pozadavku zakaznika. Vzhledové doplnky lze prubezne doplnovat, cena uplne stejná jako prava. (Sebere vam vsechny prebytecne prachy).
Skoda ze se toho nedoziju.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 1. 2008 13:56 Nový

Re: rovnoměrné dělení financí

celé vlákno
Pokud máš ve svém okolí pouze ty blbé peroxidky a chytré feministické štětky, možná zkus změnit prostředí. U nás se říká "jakej šel, takovou potkal" a zatím to v mém okolí platilo na 100%.
Martin
Martin (neregistrovaný)
28. 1. 2008 13:05 Nový

Re: rovnoměrné dělení financí

celé vlákno
Pak ale naprosto nechapu, proc pod kazdym clankem nam vysvetlujes ze "jsi psychopat a nemuzes mit styk se zenami". Myslíš, že to ještě někoho zajímá, zvlášt když ti to v podstatě, jak jsi vysvětlil, vyhovuje?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
29. 1. 2008 0:58 Nový

psaní o psychopatii

celé vlákno
Píšu to, protože se psychopatií trápím a často na ni myslím.
.
. (neregistrovaný)
29. 1. 2008 7:52 Nový

Re: psaní o psychopatii

celé vlákno
a už si ji aspoň osouložil?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
29. 1. 2008 9:16 Nový

Re: psaní o psychopatii

celé vlákno
Myslíš psychopatii? Psychopatie je abstraktní pojem, ta osouložit nejde. Ale osouložil jsem sám sebe --- psychopata --- rukou :)
.
. (neregistrovaný)
29. 1. 2008 8:28 Nový

Re: rovnoměrné dělení financí

celé vlákno
no ja bejt tvym otcem, tak sem taky nasranej. protoze domek je radost a pohoda, kdezto zit v panelu... tfuj tajbl... pro chudaky co bavi poslouchat sousedovic starou jak heka s milencem a nebo staryho delnase ze tretiho patra jak kazdy rano rozdejchava startky.
fotr te mel kazdej vejkend zamestnat rukama, aby ses neco naucil. podle me si jen normalni linej fracek a mozna i rozmazlenej, protoze nejspis cekas az nafukovaci panny budou japonci vybavovat AI.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
29. 1. 2008 9:21 Nový

domek

celé vlákno
U nás domek nebyl radost a pohoda. Pořád se na něm něco kazí a je třeba něco dělat. Otec mu říkal "dům hrůzy". A tak jsem radši šel studovat do Prahy na kolej, i to techno jsem tam občas přes stěnu slyšíval, štvalo mě to, ale pořád mnohem lepší než poslouchat nadávky doma.

"fotr te mel kazdej vejkend zamestnat rukama, aby ses neco naucil."

Však mě občas zaměstnával, ale nevidím, jak by mi to mělo pomoct.

"podle me si jen normalni linej fracek a mozna i rozmazlenej"

Ano, jsem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 1. 2008 9:25 Nový

Re: domek

celé vlákno
Tak nevím, BLEK.u, nechci se tě nějak dotknout, ale z některých tvých příspěvků začínám mít dojem, jako bys měl poruchu osobnosti a byl psychopat.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
29. 1. 2008 10:42 Nový

Re: domek

celé vlákno
:-)))
sn
sn (neregistrovaný)
29. 1. 2008 13:46 Nový

Re: domek

celé vlákno
To je dobry. Nektery lidi maj tolik penez, ze vyhazujou i za vedení. Ale ti nejbohatsi kupujou jedine cyklickou chybu. :-)
ET
ET (neregistrovaný)
28. 1. 2008 11:37 Nový

Re: ženy

celé vlákno
heh... By te stejne zadna nechtela tak nemusis resit jestli bys nejakou chtel...
Clock
Clock (neregistrovaný)
28. 1. 2008 16:08 Nový

Re: ženy

celé vlákno
To ja mam pokoj taky zaplneny tretkou - televizi. Ma ale zaletovany vstup tuneru, aby se za ni nemusely platit poplatky, a je pripojena k Didaktiku Gama :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 1. 2008 16:23 Nový

Re: ženy

celé vlákno
A co to mu říká manželka? Nemáš depresi, že tě stojí moc peněz? A co tvoje porucha osobnosti?
Venca Balak aura:35
26. 1. 2008 18:13 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
jako bleku, kazdopadne diky za novou imidz, na to tvoje "mam poruchu osobnosti" se uplne skvele bali baby, a to jsem takovej nouma, kterej to s nima vubec neumi
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný)
27. 1. 2008 4:10 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Hmm, a co my, co ji možná opravdu máme? ;)
Venca Balak aura:35
27. 1. 2008 9:44 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
hm, ja ji asi taky mam, jen kdyz jsem zrovna v manii, delam ruzny veci :-D
sn
sn (neregistrovaný)
29. 1. 2008 14:03 Nový

Re: psychopatie

celé vlákno
Tak podle wikipedie jsou psychopati i narcisove (samponi). Takze at hledas baby nebo jsou ti ukradene, ses uchyl.
Co je vlastne normalni?
A je vubec nekdo takovej?
root-komix-fil
root-komix-fil (neregistrovaný)
26. 1. 2008 0:29 Nový

LOL

celé vlákno
Good one. Nektere IT zkratky a oznaceni jsou opravdu pro laiky podivne.
Kakihara
Kakihara (neregistrovaný)
26. 1. 2008 0:40 Nový

Vy draci!

celé vlákno
Bozi vtip!
Kazdopadne rozhodne lepsi jit na skoleni v latexu, nez na skoleni v micro-soft-access.
xuff
xuff (neregistrovaný)
26. 1. 2008 9:11 Nový

Re: Vy draci!

celé vlákno
Ted jste vyzradil pointu pristiho vtipu, dacane!
afk_cz
afk_cz (neregistrovaný)
26. 1. 2008 20:31 Nový

Re: Vy draci!

celé vlákno
LOL
Martin Doucha aura:50
26. 1. 2008 1:06 Nový

Starý vtip

celé vlákno
Starý vtip navíc v mizerném provedení. Daleko lepší je školení Samby :D
Petr Šimčík aura:100
26. 1. 2008 7:37 Nový

Re: Starý vtip

celé vlákno
Neznam. Díky za info.
Andrej
Andrej (neregistrovaný)
26. 1. 2008 10:23 Nový

Re: Starý vtip

celé vlákno
tie matfyzacke su dobre
sid
sid (neregistrovaný)
26. 1. 2008 18:35 Nový

Re: Starý vtip

celé vlákno
:D Kondenzuje nuda!
peca
peca (neregistrovaný)
26. 1. 2008 18:20 Nový

Re: Starý vtip

celé vlákno
Taky jsem si na ot vzpomel. Ale i tak je to dobry...
Clock
Clock (neregistrovaný)
26. 1. 2008 8:44 Nový

Dobrej

celé vlákno
Jo tenhle je dobrej, ma pointu!
dayvee
dayvee (neregistrovaný)
26. 1. 2008 21:38 Nový

Re: Dobrej

celé vlákno
jj presne, uz dlouho sem se u komixu takhle nezasmal :-D
-nf-
-nf- (neregistrovaný)
26. 1. 2008 9:15 Nový

:)

celé vlákno
khul :)
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
26. 1. 2008 10:19 Nový

Re: :)

celé vlákno
ghul :)
peregrin . aura:86
26. 1. 2008 13:06 Nový

Výslovnost

celé vlákno
No, dávalo by to smysl, ale jen, pokud tím "říkal" myslel "psal na IRC/Jabber/ICQ/...". Pokud mu to říkal osobně, tak to smysl opravdu nedává...
Lukas Vana (Fabian) aura:100
26. 1. 2008 14:49 Nový

Re: Výslovnost

celé vlákno
hodne laiku pravou vyslovnost nezna, takze je to dost mozne, ze to tak opravdu rekl..
tom
tom (neregistrovaný)
26. 1. 2008 13:19 Nový

napadne se to podoba

celé vlákno
Franta Kučera aura:80
26. 1. 2008 15:56 Nový

Re: napadne se to podoba

celé vlákno
No a, divil bych se, kdyby to tady na Rootu obšlehli. Prostě jen [latex] a [latech] přímo vybízejí k takovýmhle vtípkům. Tenhle na rootu se mi líbí víc, jde na to z té druhé strany a pointa je až na konci, tak to má být.
sid
sid (neregistrovaný)
26. 1. 2008 18:57 Nový

Re: napadne se to podoba

celé vlákno
Uz nekolik takovych vtipku jsem absolvoval v prubehu bezneho hovoru a nekdy to bylo i vtipne. Dodnes ovsem nevim, jak nekomu spravne rict, ze pisu v ConTeXtu. Preci jen "kontecht" mi zni docela zvlastne a evokuje nejake ceske archaizmy(nevim vsak jake). Mate nekdo tip, jak spravne vyslovovat?
mewe
mewe (neregistrovaný)
26. 1. 2008 19:25 Nový

Re: napadne se to podoba

celé vlákno
Ten evokovaný archaismus možná bude knecht. :-)
Harvie
Harvie (neregistrovaný)
26. 1. 2008 20:22 Nový

Futurama Remix - pozdě ale přeci

celé vlákno
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 1. 2008 21:11 Nový

Re: Futurama Remix - pozdě ale přeci

celé vlákno
Jo, je to o poruše.
dayvee
dayvee (neregistrovaný)
26. 1. 2008 21:39 Nový

Re: Futurama Remix - pozdě ale přeci

celé vlákno
a imho se to povedlo :-D
+1 for harvie :-)
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný)
27. 1. 2008 7:50 Nový

Re: Futurama Remix - pozdě ale přeci

celé vlákno
Jenže já z toho mám velký kulový. :-( To jsou dneska způsoby, dávat remixy na nedosažitelný servery. :-(
peregrin . aura:86
27. 1. 2008 8:45 Nový

Re: Futurama Remix - pozdě ale přeci

celé vlákno
Načítám... Načítám... Načítám... Načítám... Načítám...
...
Jo ahá, to je celá pointa! LOL!
Harvie
Harvie (neregistrovaný)
28. 1. 2008 14:31 Nový

Re: Futurama Remix - pozdě ale přeci

celé vlákno
Omlouvám se, za výpadek, bohužel nebyl způsoben mnou.
uberpr0
uberpr0 (neregistrovaný)
27. 1. 2008 19:21 Nový

omg ake trapne komentare

celé vlákno
diskusia ako ju poznam u 10 rocnych deti.. velice velice trapne
Clock
Clock (neregistrovaný)
28. 1. 2008 23:12 Nový

Re: omg ake trapne komentare

celé vlákno
To bylo trapny, to se neujalo. Ses T-R-A-P-A-K !!!
uberpr0
uberpr0 (neregistrovaný)
29. 1. 2008 9:27 Nový

Re: omg ake trapne komentare

celé vlákno
daj pokoj lowbie a chod si dalej pozerat prsnate aziatky
sn
sn (neregistrovaný)
29. 1. 2008 13:47 Nový

Re: omg ake trapne komentare

celé vlákno
Tech moc neni, asi je uz vsechny videl.
žena
žena (neregistrovaný)
29. 1. 2008 17:07 Nový

Názor ženy

celé vlákno
Holčička se dívá na svou maminku, jak si obléká nový kožich. "Mami, uvědomuješ si, že aby sis tohle mohla obléknout, muselo to ubohé zvíře hrozně trpět?" ptá se holčička. Máma se podívá přísně na holčičku: "Co si to dovoluješ takhle mluvit o tvém otci?"
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
29. 1. 2008 18:00 Nový

Re: Názor ženy

celé vlákno
:-)))
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem