Hlavní navigace

Nástroje a utility

Jak vyčistit disk s Linuxem?

Názory k článku
Komiks: FireWire

uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 7. 2007 0:05 Nový

Aj take musia byt

celé vlákno
No po minulotyzdnovom, ktore ma dostalo, toto tiez moze byt. Cakame na dalsi vikend.
Standa
Standa (neregistrovaný)
14. 7. 2007 0:13 Nový

Vtipne?

celé vlákno
Kazdy se zivi jak umi :(

A to jsem si myslel ze se uroven zacala zvedat.
Sranda
Sranda (neregistrovaný)
14. 7. 2007 0:46 Nový

Asi začnu taky psát

celé vlákno
:D jo řeknu ještě bratrovy o pomoc a určitě něco splichtíme
jesusjimenez
jesusjimenez (neregistrovaný)
14. 7. 2007 20:35 Nový

Re: Asi začnu taky psát

celé vlákno
Jo, pravidla pravopisu...
nardew
nardew (neregistrovaný)
14. 7. 2007 0:52 Nový

:(

celé vlákno
od precitania perexu bolo jasny koniec "vtipu"... takze nic moc
Josef Halíček
Josef Halíček (neregistrovaný)
14. 7. 2007 13:06 Nový

Re: :(

celé vlákno
Přesně, nemělo to cenu číst, všechno bylo jasný z úvodu.
m4r3k
m4r3k (neregistrovaný)
14. 7. 2007 1:16 Nový

Mi se to líbí

celé vlákno
Co s tím máte, mi se to líbí :-)
okias
okias (neregistrovaný)
14. 7. 2007 1:23 Nový

Re: Mi se to líbí

celé vlákno
Trošku jsem se pokusil o úsměv, ale moc to nešlo. Tenhle je tedy zrovna nic moc.

0K!AS
Clock
Clock (neregistrovaný)
15. 7. 2007 1:27 Nový

Re: Mi se to líbí

celé vlákno
Vlozil jsi tuzky do koutku ust, zabral jsi, ale tuzky se zlomily?
Martin Kumst aura:90

Vtipnost

celé vlákno
Vetsinou se mi i tyto komiksy libi :-) I kdyz minula rada byla imho lepsi. Minuly tyden jsem se zasmal... Tady jsem to sice pochopil, ale moc vtipne mi to neprijde. Neni nad motivy s jezisem kristem a panembohem a okem pane nad nami :-) To se mi libilo moc :-)
:)
:) (neregistrovaný)
14. 7. 2007 8:54 Nový

Re: Vtipnost

celé vlákno
- nevdecnejsi tema je windows, prip. microsoft
- dneska sem se taky nezasmal, nebyla to tragedie jako jindy ale k smichu daleko...
- mozna by to chtelo aktualnejsi trefnejsi tema....
gunnar
gunnar (neregistrovaný)
14. 7. 2007 11:40 Nový

Re: Vtipnost

celé vlákno
Tohle byl komiks tak pro petilete dite (ktere teda vi co je fire a wire).. nikdo jinej bez poruchy osobnosti by se tomu nezasmal..
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
14. 7. 2007 2:31 Nový

klasicka? moderni?

klasicky je pokud si ulra prdnu a chytnou lidi kolem (jako ter &b phil) ;D moderni je pokud si prdnu tak ze spadne wtc rychosti volnyho padu a krome izralecu tomu uveri aji moje matka a americani ;DD btw red alert rychle pryc z letiste nebo mej sebou vzorek spermatu ;DD i love freedom whic capitalism brought ;DDDD
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 7. 2007 3:22 Nový

Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Život s poruchou osobnosti není snadný, v následujícím remixu se o tom můžeme přesvědčit:

http://www.jikos.cz/~mikulas/komix/FIREWIRE.GIF
xxxs
xxxs (neregistrovaný)
14. 7. 2007 7:46 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
bud rozhodnejsi. na to zeny letia.
-nf-
-nf- (neregistrovaný)
14. 7. 2007 9:20 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
ja kdybych chtel skoncit zivot na tomto svete tak si radsi koupim trojnasobnou davku heraku
tady to musi bolet...
Clock
Clock (neregistrovaný)
14. 7. 2007 9:33 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Herakem myslis Heru nebo Hermelin?

Jinak Mikulasi, nenapsal jsi vubec zadny prispevek o poruse osobnosti pod clanek o ukladani dat na papir!
-nf-
-nf- (neregistrovaný)
14. 7. 2007 12:40 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
hadej ;)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 7. 2007 15:59 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
A mám tam nějaký napsat? Ukládání na papír s poruchou osobnosti nesouvisí.
Clock
Clock (neregistrovaný)
15. 7. 2007 1:14 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Urcite tam nejakej napis - s poruchou osobnosti totiz na rootu nesouvisi vubec nic (je to server o pocitacich).
capslock
capslock (neregistrovaný)
14. 7. 2007 20:35 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
cyankáli . . .
Clock
Clock (neregistrovaný)
15. 7. 2007 1:26 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Nebo by Mikulas alespon mohl realizovat sex se vsemi zenami, ktere by s nim staly o sex, ale nejsou vhodne pro vztah. Kratce pred sebevrazdou je preci nejaky vztah irelevantni, ne?

Treba by ho to tak zamestnalo, ze by ze sebevrazdy nakonec seslo, coz by bylo jiste pozitivum :)
djSmaky
djSmaky (neregistrovaný)
14. 7. 2007 11:38 Nový

Vtipné

celé vlákno
Tady jsem se, narozdíl od původního komiksu, i pousmál... :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 7. 2007 5:22 Nový

Re: Vtipné

celé vlákno
predem rikam, ze neznam virtualni identitu jmenem BLEK a neverim na ni.

Takze tendle cerny humor co vyprodukoval je vyrazne lepsi, nez originalni "pokus".
Clock
Clock (neregistrovaný)
14. 7. 2007 13:05 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
To by me zajimalo - nesnazis se komiksem naznacit, ze obcas mivas myslenky na sebevrazdu?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 7. 2007 16:03 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Myšlenky mívám, ale ještě to nehodlám plnit --- ještě jsem nenapsal poslední řádku kódu. Ale říkám si, že až mi bude 60 a nebudu schopen programovat, tak bych se klidně zfetoval a zabil.
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
14. 7. 2007 17:54 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
se zfetuj hned ;D doporucuju psilocybe bohemica, roste pekne v cesku a dostanes se mezi lidi na cerstvej vzduch ;)) ... to co pak napragramujes budu urcite ultramega ;P
Jaroslav Šmíd
Jaroslav Šmíd (neregistrovaný)
14. 7. 2007 19:34 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Už máš hotový a funkční ten filesystém? Když jsem ho zkoušel před půl rokem (možná dýl), tak tam nešly zapsat soubory větší než 3 MB.
Jaroslav Šmíd
Jaroslav Šmíd (neregistrovaný)
14. 7. 2007 19:35 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
A ještě bys mi mohl napsat název, protože si ho nemůžu nějak vybavit.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 7. 2007 20:23 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Takovou bugu mi ještě nikdo nenahlásil. Na čem se to projevovalo? Napadají mě možnosti --- USB klíčenka (některé tuhnou při jiném přístupovém vzorku, než co dělá FAT) nebo loopback device (to může tuhnout z principu, ale takovej bordel, aby vytuhlo po 3MB tam asi nemají). Když tak tu zkus znovu (tu samou verzi, co jsi zkoušel tenkrát) a napiš mi to, je to na http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~mikulas/spadfs/

Co myslíš tím, že to nešlo zapsat, vracelo to chybu (jakou?) nebo to zatuhlo?
z80pin6
z80pin6 (neregistrovaný)
15. 7. 2007 2:40 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
To by me zajimalo - existuje nejaka USB kompliantni USB klicenka?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
15. 7. 2007 12:39 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Já myslím, že ne. Pokud po odeslání požadavku na zápis okamžitě pošleš data, co se mají zapisovat, a máš UHCI (které to posílá o dost agresivněji než OHCI) tak vytuhly všechny klíčenky co jsem zkoušel. Přitom standard žádné čekání nespecifikuje, a klíčenka má možnost předčasně poslaná data odmítnout pomocí NAK (což znamená: "teď na to nemám čas, zkus to znovu") - ale ona radši vytuhne.
Jaroslav Šmíd
Jaroslav Šmíd (neregistrovaný)
16. 7. 2007 0:32 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
http://www.root.cz/clanky/stastne-a-vesele-preje-bill-s-redakci/nazory/vse/

Hledej komentář od uživatele "Jaroslav Šmíd". S tou velikostí jsem se teď seknul, bylo to 8 MB, verze 0.9.2, připojeno přes loopback. Teď jsem zkoušel ale verzi 0.9.6. Přes loopback (obraz umístěn na xfs filesystému, velikost 1GB) mi to na chvíli pořádně zatuhlo systém a docela dost to swapovalo při kopírování 600 MB souboru. Pak jsem to vyzkoušel na "normálním" diskovém oddíle a fungovalo to, tak jak by asi mělo, takže si to asi opravdu nerozumí s loopbackem.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
16. 7. 2007 13:57 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Že to zatuhlo, může být bug v XFS. Použij přesně tu verzi XFS a Spadfs, co jsi používal tenkrát a snaž se to zatuhnutí reprodukovat. Pak se koukni, jaké procesy jsou ve stavu "D". Pak zmáčkni ctrl+scrolllock (nebo alt+sysrq+t) a opiš obsah zásobníků těch procesů ve stavu "D".
Zero
Zero (neregistrovaný)
16. 7. 2007 8:23 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
BLEK ty mas s niekym(niecim) styk... dokonca o tom aj pises vo svojom FS.
Cast v struct.h:
struct superblock {
__u8 signature[8];
__u64 byte_sex;
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
16. 7. 2007 13:58 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Tím jsem myslel pohlaví bytů (little/big endian), nikoli styk s byty.
Zero

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
jj viem... XD a len tak trochu rypem...
Clock
Clock (neregistrovaný)
15. 7. 2007 1:23 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Nejaky chlapek od ceske policie co rozmlouva skoky sebevrahum v online clanku na idnes napsal, ze vetsina sebevrahu skace, protoze je lidi neposlouchaj.

Tak zarid, aby te lidi poslouchali - treba napis SPAD tak kvalitni, ze ho lidi budou chtit pouzivat a pak jim rekni, aby ho pouzivali - a skakat se ti pak asi nebude chtit.

Jinak to ze uvazujes o sebevrazde je zavazna vec - pry se takova prohlaseni nemaji brat na lehkou vahu, protoze lidi vyhrozujici sebevrazdu to casto mysli vazne.

Mel bys asi konzultovat psychiatra, treba nabidne nejaky ucinny trik, jak sebevrazdu zahnat.
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
15. 7. 2007 2:16 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
kloku ty ses asi taky dost v pici co ;) ... jasne jezdis na skejtu a tak nebo co tady pises ... ale jinak ses na tom jak mikulas ;P
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 7. 2007 11:39 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Z pocitacu chystnes depku ani nevis. :)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
15. 7. 2007 12:43 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Jak se dělá takové rozmlouvání a kde je ten článek?

"Mel bys asi konzultovat psychiatra, treba nabidne nejaky ucinny trik, jak sebevrazdu zahnat."

K psychiatričce chodím, trik proti poruše osobnosti bohužel není, porucha osobnosti se léčit nedá.
melkor
melkor (neregistrovaný)
16. 7. 2007 8:18 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Dobra sibenice vyleci skoro vsechno.
Tayto
Tayto (neregistrovaný)
16. 7. 2007 10:47 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Jedinny trik jak sebevrazdu zahnat v pripade BLEKa je nejaka partnerka ktera by ho brala takovyho jaky je. Vim to, protoze mam podobny problemy. Nemam sice poruchu osobnosti, dokonce jsem mel i jednu lasku i kdyz ne vaznou, ale proste asi se nesetkavam s temi spravnymi holkami. Ja mam proste jiny zivotni hodnoty. Ale nejak holt nedokazu najit skupinku holek kterym bych prisel jako vhodny partner/partnerka.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
16. 7. 2007 14:41 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
"nejaka partnerka ktera by ho brala takovyho jaky je."

Nojo, jenže psychopata a poseroutku nikdo nechce :-/ Holt nezbývá než provozovat sex na ruční pohon.
.
. (neregistrovaný)
16. 7. 2007 18:04 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
a pritom kdybys chtel, tak bys i ty koule mel...
H4X0R
H4X0R (neregistrovaný)
17. 7. 2007 7:23 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
N|kDy j$3M S! n3Pr3J31 R0zkv37l0u RU2| p0 7v@Ri,
n!kdy j$3M $| n3p0ch0v4l r023$m4t3 d3ck0
@ n|kDy J$3m $3 N3p0M|10v41 $3 23N0u.
WanGogh
WanGogh (neregistrovaný)
14. 7. 2007 17:04 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Hehe to je pěkný
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 7. 2007 11:22 Nový

Re: Remix: o poruše osobnosti

celé vlákno
Ty nemáš poruchu osobnosti, ty si prostě magor. A měl by ses léčit. Zaplňovat všechny možný internetový diskuse tím, že jsi psychopat, svědčí o nějakým vážnějším problému než jen porucha osobnosti.
:)
:) (neregistrovaný)
14. 7. 2007 9:02 Nový

proste takhle ne

celé vlákno
- vtipny to je k prvnimu slajdu - vidim nadpis FireWire a hned na prvnim obrazku horici kabel
- pak ty trapny kecy ktery "musim" precist, cloveka akorat otravi...
- ale zas byly tu i horsi komiksy - tenhle je proste neutral - ani nenadchne, ani neurazi
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 7. 2007 11:18 Nový

Re: proste takhle ne

celé vlákno
Njn, to je holt zivot ...
Ja cekal jestli se tam aspon nekde neobjevi 'Zhavil Beda zhavil drat :)'
Miero
Miero (neregistrovaný)
14. 7. 2007 9:09 Nový

ze života

Clock
Clock (neregistrovaný)
14. 7. 2007 9:38 Nový

Sepultura

celé vlákno
Posloucha ten chlapek vpravo Sepulturu?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 7. 2007 9:53 Nový

Re: Sepultura

celé vlákno
jj, bingo
Nemo
Nemo (neregistrovaný)
14. 7. 2007 10:58 Nový

Re: Sepultura

celé vlákno
Kdyby mel zluty tricko s brazilskou vlajkou, tak je to jasnejsi, co? :-)
repulsive
repulsive (neregistrovaný)
14. 7. 2007 19:20 Nový

operace se povedla

celé vlákno
super, funguje to.
zaplnil jsem úplně celý papír (199773 B) daty z /dev/urandom, resp. obrázkem vzniklým jejich zakódováním, vytiskl na naší laserovce s defaultním nastavením (ani nevím, kolik DPI), pak otřel scanner papírovou utěrkou, jak se v README doporučuje, ale vodou, ne Alpou, a trochu nakřivo oscanoval a ještě k tomu omylem vzhůru nohama (byl jsem líný to pak po preview oáčet), při grayscale jednou 600 a pak 1200 DPI PNG. Unoptar zjevně zatím blbuvzdorný není, protože si s obrázkem vzhůru nohama neporadil. Nějaká data sice vyplodil, ale při cca 50% chybovosti (což by asi tak odpovídalo věštění z koule). Ale po otočení původní data z 600DPI obrázku téměř komplet zrekonstruoval, při 0,05% neopravitelné chybovosti. No a z 1200DPI obrázku jsem už komplet data dostal. A bez namáčení.
Moc hezké, jen je trochu škoda, že se při dekódování musí pracovat s o 3 řády většími soubory (pokud jde o data která zaberou cca jeden list).
repulsive
repulsive (neregistrovaný)
14. 7. 2007 19:21 Nový

lze poprosit o smazání ??

celé vlákno
ups, to patřilo trochu jinam..
Zero
Zero (neregistrovaný)
16. 7. 2007 7:47 Nový

Re: lze poprosit o smazání ??

celé vlákno
:) ja tie komentare idem citat az teraz, tak mam aspon o dovod viac aby som si to precital...
petr_bear
petr_bear (neregistrovaný)
16. 7. 2007 9:27 Nový

Nez spatne tak radeji vubec

celé vlákno
Pokud je autorem petilete dite nebo MATFIZak pak je to legracni mozna pro okruh jejich blizkych. Jinak je to ubohost a osobne bych to cele do budoucna zaridil podle pravidla: Nez spatne tak radeji vubec
melkor
melkor (neregistrovaný)
17. 7. 2007 8:13 Nový

Re: Nez spatne tak radeji vubec

celé vlákno
Pise se fYzika.
Zarid se podle sve rady :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 7. 2007 9:30 Nový

O nicem

Neutral --.
Nema to ftip
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
16. 7. 2007 15:22 Nový

Vtip

Uz se objevily i vtipy, ktere se mi libily. Tenhle je ale tak pitomy, ze bych se i vsadil, ze na nej nikdo neudela slusny remake.

PS: Ta svedska baba se 40 Gb/s je dost dobra.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem