Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: GPS

x
x (neregistrovaný)
23. 8. 2008 0:24 Nový

RE: Komiks: GPS

celé vlákno
Prvni? :-)

Jinak vtip nic moc :-(
.
. (neregistrovaný)
23. 8. 2008 0:30 Nový

RE: Komiks: GPS

celé vlákno
druhy ?
Martin
Martin (neregistrovaný)
23. 8. 2008 1:35 Nový

RE: Komiks: GPS

celé vlákno
Marek Turnovec aura:70
23. 8. 2008 0:36 Nový

Jižní spojka

celé vlákno
To má být jako jižní spojka? Nebo v čem spočíví vtip?
bredy.jinak.cz
bredy.jinak.cz (neregistrovaný)
23. 8. 2008 1:40 Nový

Re: Jižní spojka

celé vlákno
Pravděpodobně parodie na softy, které nutí uživatele updatovat násilnou formou tím, že odmítnou pracovat, jakmile vyjde nová verze. Viz třeba ICQ.
Hnidopich
Hnidopich (neregistrovaný)
25. 8. 2008 9:11 Nový

Re: Jižní spojka

celé vlákno
No a vidis to. :-) Po mne nic takoveho ICQ od roku 2003 nechtelo...
SARS aura:100
23. 8. 2008 3:00 Nový

verze 6.6.6

celé vlákno
Zase preflaknuty napad. Jonin a HedgeHog by s cislom 666 urcite nezostali pri obycajnej zapche...
Der Bifidus Aktiv Macht D
Der Bifidus Aktiv Macht D (neregistrovaný)
23. 8. 2008 3:43 Nový

NEW WORLD ORDER

celé vlákno
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
23. 8. 2008 15:41 Nový

Re: NEW WORLD ORDER

celé vlákno
koukam ses dostal aji nak dom ;P

vole jako gut, ale tady ti kreteni to nikdo nepochopi ...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 8. 2008 17:05 Nový

Re: NEW WORLD ORDER

celé vlákno
Třeba já jsem kretén, protože mám poruchu osobnosti.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 8. 2008 9:31 Nový

Re: NEW WORLD ORDER

celé vlákno
Zdaleka nejen proto.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 8. 2008 14:40 Nový

Re: NEW WORLD ORDER

celé vlákno
A proč ještě?
Trm
Trm (neregistrovaný)
26. 8. 2008 18:30 Nový

Re: NEW WORLD ORDER

celé vlákno
Hele, BLEKu, nevsimejsi toho vola, beztak je to nejakem vopruz, co nikdy v zivote nic poradnyho nenaneprogramoval. Jinak na veskere trable a stavy a debry vzit si ho do ruky a udelat cuky-cuky. Vrele doporucuju.
NLRK.
NLRK. (neregistrovaný)
26. 8. 2008 23:52 Nový

Re: NEW WORLD ORDER

celé vlákno
Možná nic nenaprogramoval, ale zase souloží se ženami.

Onanii provádím, ta můj stav skutečně vylepší. Sex se ženami je prý ještě lepší než onanie, ale nevím --- sám jsem sex nikdy neměl.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 8. 2008 23:52 Nový

Re: NEW WORLD ORDER

celé vlákno
Tam mělo být BLEK., ale píšu to potmě, tak mi ujela levá ruka o jedno písmenko.
cocaine rulez
cocaine rulez (neregistrovaný)
24. 8. 2008 22:59 Nový

Re: NEW WORLD ORDER

celé vlákno
hej, totalni vopruzy !
lilou
lilou (neregistrovaný)
23. 8. 2008 9:18 Nový

sila

celé vlákno
Uz tu boli kadejake trapne akoze vtipy, ale tento je fakt najhorsi. Ak toto pride niekomu vtipne tak no comment.
Zdeněk %) aura:62
23. 8. 2008 9:38 Nový

Re: sila

celé vlákno
ne kazdy ma tvurci schopnosti jako autor redmeatu, hacklse nebo ten o doc. ing. D. Zlu CSc... takze pamatujte:
1) jsme na rootu
2) zkuste si sam vyrobit vtipny komiks a uvidite, ze sebemensi pitomina pro vas bude razem vtipna a "vydani"-hodna
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 8. 2008 14:29 Nový

Re: sila

celé vlákno
Já třeba vyrobil tento: http://comix.spaceport.cz/index.php?id=11959

Není vtipný, ale je o poruše.
Tom
Tom (neregistrovaný)
23. 8. 2008 14:38 Nový

Re: sila

celé vlákno
heh si byl u doktora ??? a on ti dal výsledky??
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 8. 2008 15:01 Nový

porucha osobnsoti

celé vlákno
Na CT jsem kdysi byl, ale tam říkali, že je to normální. Z CT se porucha osobnosti poznat nedá. Poruchu osobnosti mi diagnostikovala psycholožka na základě psychotestů, ten největší test měl asi 500 otázek s odpověděmi ano/ne.
Anonym
Anonym (neregistrovaný)
23. 8. 2008 15:34 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
1) Bohuzel psychotesty dokazi v cloveku vytvaret realitu.

2) Opakovani testu byva osidne. Ja jsem treba dvakrat absolvolal projektivni Rorschachuv test. To jsou takove ty skvrny, ze kterych lze poznat osobnost cloveka. Jenze se ukazalo, ze tato metoda se neda prilis opakovat. Pri druhem testu jsem se snazil neopakovat "chyby", kterych jsem se dopustil v prvnim testu, takze ten druhy test nebyl prilis validni.

3) Psychiatri se od svych pacientu lisi tim, ze maji nadhled a klic od pavilonu :)

4) Pravdepodobne jsi velice ovlivnitelny. Na zaklade jedne vety od psycholozky "Vy mate schizoidni poruchu osobnosti", se ti dost radikalne prevratil zivot. Pracuj na sve samostatnosti, abys nebyl tak snadno ovlivnitelny a manipulovatelny a mel zivot svuj zivot ve svych rukou.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 8. 2008 16:48 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
1) ta realita existovala i před tím.

Fakta (platná před psychotestem):
a) neměl jsem nikdy partnerku
b) nedokážu soužít se svojí rodinou
c) nereaguju na psychologovy pozitivní řeči
d) nechodím nikam ven, sedím pořád doma
e) nemám žádné zájmy vyjma počítače
f) nezařadím se do kolektivu, už od 6 let ve školce

--- to jsou všechno fakta, na která ta psycholožka neměla vliv. Před diagnózou jsem si myslel:
a) někdy mít partnerku budu
b) je to tím, že rodina je špatná, není to mou vinou
c) je to tím, že psycholog byl špatný, není to mou vinou
d) nevadí mi to
e) nevadí mi to
f) nezajímá mě kolektiv dětí

--- po diagnóze jsem pochopil, že všechno je moje vina.

2) já vím, proto se ten test psychologové snaží držet v tajnosti.

3) a taky nemají psychickou poruchu.

4) ten život jsem měl převrácený už předtím. Před tou diagnózou jsem žil dost podobně jako teď, s tím rozdílem, že jsem si tolik nevyčítal, že jsem špatný. Vinu jsem házel na okolí, ne na sebe.
Anonym
Anonym (neregistrovaný)
23. 8. 2008 18:24 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
ad 4) To je zvlastni. Drtiva vetsina lidi bere psychoterapii, jako moznost se o sobe neco dozvedet a pracovat na sobe a svych slabych strankach. Ale ty jsi se jakoby zatvrdil: "Mam psychickou poruchu a uz s tim nejde nic delat".

Mne treba psychiatr rekl ze jsem neurotik a dale dodal : "Vy jste neurotik, geneticky i vychovou, ale uvaha, ze s tim nejde nic delat je spatna. Vzdy se da neco vylepsit".

Dale bych dodal, ze je nestastne kdyz doktori (ale i lide obecne) hovori o lidech jako :
"neurotik", "psychopat". Lepe je rict clovek s neurotickymi potizemi, atd.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 8. 2008 18:37 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
omlouvam se, ze se pletu do vlakna ;), ale pomohl ti vlastne onen psychoterapeut?
pocitoval jsi sam sebe jako cloveka s neurotickymi potizemi? diky
Anonym
Anonym (neregistrovaný)
23. 8. 2008 22:03 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
Ano. Skoncil jsem v RIAPSu z depresemi a sebevrazednymi myslenkami.
Bydlel jsem u rodicu, nemel pritelkyni, byl zablokovany, nevyzrala, nesamostatna osobnost.
Pomohl mi hodne, i kdyz ted mam zrovna takove horsi obdobi. Ale na to si clovek musi zvyknout a byt trpelivy.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 8. 2008 19:06 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
A jak bys teda chtěl "vylepšit" poruchu osobnosti. To myslíš jako, že bych měl chodit na různé společenské akce, které mi nic neříkají, abych byl ještě nešťastnější než když tam nechodím?

Nebo bych měl chodit a souložit s holkama, co se mi nelíbí, jen proto, abych měl sexuální historii stejnou jako normální lidi?

Či co?
Anonym
Anonym (neregistrovaný)
23. 8. 2008 22:09 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
Nevim, je to slozity. Zalezi hlavne na tom jaky mas problem.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 8. 2008 0:44 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
Problém mám takový, že nemám žádný citový vztah.

Schopnost citového vztahu záleží nejen na chování, ale i na podvědomých mimoverbálních projevech, takže to nejde řešit jednoduše logikou "jak se chovat, abych měl vztah".

Příklad: "když nemluvím o poruše" => "cítím se blbě, žena to vycítí a vztah nenastane"
"když mluvím o poruše" => "cítím se líp, uvolněněji, takže ženu neodpudí moje mimoverbální projevy, ale odpudí ji verbální projevy --- řeči o poruše"
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
24. 8. 2008 1:35 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
a jen tak mimochodem co citový vztach k pc..... ale všimni si "když mluvím o poruše" => "cítím se líp, uvolněněji" - zde přistupuješ k ženě jako chápající osobě, tedy k ženě, která za tebou stojí za všech okolností. Cítíš se dobře když jsi v její blízkosti a ona chápe. Říká se tomu pocit štěstí. Není to známka citového vztahu ? Ty jsi bez poruchy. Cítíš úplně jako normální člověk. Romantika je blbost pro spisovatele.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 8. 2008 11:55 Nový

chápající žena

celé vlákno
"zde přistupuješ k ženě jako chápající osobě, tedy k ženě, která za tebou stojí za všech okolností. Cítíš se dobře když jsi v její blízkosti a ona chápe. Říká se tomu pocit štěstí. Není to známka citového vztahu ?"

S tím rozdílem, že takovou ženu, co by měla chápající přístup, jsem ještě nepoznal. Můžeš mi tady v těch diskuzích ukázat jednu jedinou chápající ženu?? Ženu, která by mi řekla: "ano, vím, čím sis prošel, chápu, že to na tobě zanechalo následky a že jsi takový jaký jsi". Místo toho mi lidé pořád dokola dávají ty samé rady jak kolovrátek ("nemluv o svých problémech" --- nebo "musíš se chtít změnit" --- jo, kdysi jsem se přesně těmihle věcmi řídil, ale výsledek byl katastrofální). A když ty rady nezabírají, tak to ženy vnímají jako selhání možnosti vztahu se mnou.

Právě jen ten počítač mě chápe, mlčky, ale chápe, můžu zde třeba milionkrát napsat, že jsem psychopat, ale počítač běží dál aniž by mi cokoli vyčítal nebo se mi snažil "pomoct". A díky tomu, že mám ECC paměti, tak ani nepadá. Fakt ho mám rád.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 8. 2008 20:37 Nový

Re: chápající žena

celé vlákno
Docela by me zajimala tva pc sestava, hrajes taky nejake hry?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 8. 2008 21:20 Nový

počítače

celé vlákno
AMD K6-3+ 450MHz, 512MB RAM, 3 IDE disky 4GB+40GB+250GB (to je počítač, u kterého mám konzoli). Ještě tu mám Sun Ultra 5, 440MHz, 512MB RAM, IDE 8GB, SCSI 18GB; 486 DX, 32MB RAM, 2 IDE disky 400MB+6GB; notebook Pentium 2 300MHz, 128MB RAM, IDE 5GB; deska Athlon 2GHz, 1GB RAM, disk 60MB; druhá deska Pentium MMX, 256MB, bez disku (nabootovat jde z diskety, root na USB). Prostě to tu u mě v pokoji vypadá jak u psychopata.

Hry hraju jen staré DOSové, co nepotřebují Windows.
gerlinda
gerlinda (neregistrovaný)
25. 8. 2008 14:02 Nový

Re: počítače

celé vlákno
já tě mám taky ráda :)))
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 8. 2008 16:30 Nový

Re: počítače

celé vlákno
Gerlinda se jmenuje jeden z těch počítačů :) To asi psal někdo, kdo mě zná.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 8. 2008 22:07 Nový

Re: počítače

celé vlákno
Pekná zbierka. Tú 486-ku aj používaš, alebo ju máš odloženú iba preto, že si s ňou prišiel o panictvo? :-)
BTW aké systémy ti bežia na tých počítačoch?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 8. 2008 15:33 Nový

Re: počítače

celé vlákno
Běží mi na tom:
AMD K6-3: Spad (to je ten kernel, co jsem si napsal sám), OS/2 4, Linux 2.2, 2.6, DOS 6.22
Notebook Pentium 2: Spad, Linux 2.6, Windows 98
UltraSparc: Linux 2.6
486: Spad, Linux 2.0, DOS 6.22+Windows 3.1 (kdysi jsem tam měl i OS/2 3, ale smazal jsem ho kvůli místu na disku)
na těch deskách běží pouze Spad

Tu 486 občas používám na testování Spadu, zda běží spolehlivě i v rychlostně i paměťově omezeném stavu, i jsem díky ní nějaké bugy našel --- kupodivu se na VI, SSH a Links dá docela slušně používat. Taky na tom Linuxu na ní občas testuju Links, zda se ještě dá zkompilovat na systému s Libc 5.
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
24. 8. 2008 21:34 Nový

Re: chápající žena

celé vlákno
To je přirozený výběr.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
25. 8. 2008 22:12 Nový

Re: chápající žena

celé vlákno
Nechtel by jsi nejdriv zacit s citovym vztahem k nejakemu chapci? To mas mnohem jednodusi nez s zenskou, protoze vetsina zenskych jsou pekne sobecke mrchy, ktere kdyz nedostanou to co pozaduji tak se nezdrahaji pusobit vsemozne obtize. Nerikej ze nemas zadneho kamarada na kterem ti alespon trochu zalezi. Tak si k nemu zajdi obcas na pokec nebo s nim jdi do hospody a tak. Nemusite zrovna spolu hned jit lovit holky.

Co treba psa? Nechtel by jsi psa? Pes je dobrej kamos, muzes si s nim behat, hrat a tak.

Existuji i zeny takove jakou by sis predstavoval, par jsem jich za zivot potkal, ale jsou velmi velmi vzacne.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 8. 2008 17:23 Nový

Re: chápající žena

celé vlákno
No, jak si mám takový cit k chlapci představovat? Do hospody občas jdu, ale samozřejmě z toho citový vztah neplyne (navíc ožralej jsem ještě zakřiknutější než střízlivej).

Vzhledem k tomu, že jsu psychopat, tak sobecké ženy odpuzuju, aspoň nějakou výhodu ta moje porucha má :-) Ještě jsem se s tím nesetkal, že by mě žena chtěla sobecky využít ... ono stačí říct "já mám poruchu", žena vycítí, že ze mě nic nekápne a nechá mě být.

Psa --- chtěl, ale nedokázal bych se o něj starat. O ženu ostatně taky ne.

Jo, existují, a jsou vzácné. Párkrát jsem potkal ženu, u níž jsem tu chápavost nějak vycítil, ale vztah z toho nikdy nebyl. Nemám absolutně představu, co říct.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 8. 2008 9:36 Nový

Re: chápající žena

celé vlákno
Právě jen ten počítač mě chápe

Počítač tě chápat nemůže, protože je to jen pilnej idiot na bezchybné třídění nul a jedniček. Jediné, co je pravda, že ti asi neodporuje, ale můžeš si o své poruše popovídat třeba s ledničkou (máš-li jí) a věř mi, že se kvůli tomu nenaštve a nepřestane chladit. Neznamená to však, že by tě chápala.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 8. 2008 14:42 Nový

Re: chápající žena

celé vlákno
Počítač mě chápe, když třeba do nějakého souboru napíšu, že mám poruchu a pak si ho přečtu, tak je tam informace, že mám poruchu.

Naprotitomu žena, když jí řeknu, že mám poruchu a pak se jí zeptám, zda mám poruchu, málokdy odpoví, že poruchu mám.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 8. 2008 14:50 Nový

Re: chápající žena

celé vlákno
Není to pravda, přidám důkaz sporem.
Napiš, do souboru, že máš osmimetrový penis, který strkáš ženám v okruhu deseti metrů do všech otvorů. Když ho otevřeš, bude to tam, protože počítač nic nechápe a jen správě utřídil nuly a jedničky.

Řekni to samé ženě a uvidíš, kdo chápe a kdo ne :-)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 8. 2008 15:38 Nový

Re: chápající žena

celé vlákno
No vidíš, bylo to tam.

Žena to nepochopí, bude si myslet, že je to kec. Stejně jako si ženy myslí, že je kec, že mám poruchu osobnosti, že je kec, že mě škodí pozitivní myšlení, že je kec, že potřebuji svou poruchu projevovat, jinak bych se zbláznil. Některá žena si dokonce myslela, že je kec, že používám kernel, co jsem si sám napsal. --- prostě ženy jsou daleko kritičtější než počítače a občas bohužel i odmítají pravdivá tvrzení.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 8. 2008 16:12 Nový

Re: chápající žena

celé vlákno
Z toho, že tě ženy nechápou, nelze usuzovat, že tě počítač chápe jen proto, že ti neodporuje. To je častý problém psofilních lidí, co mívají problém vyjít s lidmi a kteří mají pocit, že jim ten smeták (narozdíl od lidí) děsně rozumí a hrozně je má rád. Uniká jim, že jeho kladné chování k nim není známkou nějaké lásky či porozumění, ale čistá kalkulace "tenhle dvounohej jedinec mi dává nažrat a vodí venčit, takže se doma netrápím tak často".

Obecně se začínej smiřovat s tím, že myslící bytosti jako muži a ženy bývají kritičtější než věci jako auto, tužka a počítač.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 8. 2008 17:18 Nový

Re: chápající žena

celé vlákno
Však jo, pes chápe. Sice nerozumí slovům, ale emoce s člověkem sdílí.

Třeba když otec řval na moji sestru, tak naše fenečka pískala. Nepískala proto, že by z toho měla nějakej užitek (že by snad za to dostala víc jídla nebo šla ven), ale proto, že měla sestru moc ráda a bylo jí smutno, že trpí.

Taky bych si psa pořídil, ale vím, že sám bych na něj nestačil --- fenku jsme měli, a právě vím, že jí nestačí jen to jídlo a vyvenčení, fenečka potřebuje víc pozornosti.

Ženy jsou holt kritičtější než počítače nebo pejsci, no, hmm. A co s tím můžu dělat? Nic.
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
26. 8. 2008 19:17 Nový

Re: chápající žena

celé vlákno
Tak možná by pro tebe byla vhodnější kočka. Kočka nepotřebuje venčit, dokáže se o sebe postarat sama, jen jí musíš krmit a naučit chodit na záchod. jen je nutno říct, že co kočka to jiná povaha. všechny se rádi mazlí, některé příliš mňoukají, některé jsou plaché. Pokud mají volný výběh, mají tendenci mít 3*krát do roka koťata. Když na kotě od mala mluvíš, muže si s tebou v dospělosti povídat (v rámci schopností kočky). A nejsou zas tak chladné a bez citu, jak se se o nich říká, i když kalkul u nich v některých věcech převažuje. Jedna mi dokonce nosila myši na okno (protože krmila kotě, měla přebytek myší a mě také měla ráda :-) )
Karel
Karel (neregistrovaný)
25. 8. 2008 10:01 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
Ja dostal radu necist vsechno na internetu, ale misto toho si zajit do knihovny a precist si to v knizce. U knizek o provoznim managementu to slo, ale s knizkama o programovani a DB uz je to horsi, tam to vazne chce pocitac. Takze tuhle radu poslu dal: pokud te zajima nejake tema, ktere je v papirove literature, zkus si to jit precist do verejne knihovny.

Jak to funguje? Nevim, to mi doktor nerekl, zrejme neco jako "clovek se soustredi na knizku a na tema a tak nejak si podvedomne zvyka na to, ze jsou kolem lide". Skutecny princip neznam, ale proste jsem se pak citil lepe. A predpokladam, ze doktori podobnych triku znaji vice.
podlesh
podlesh (neregistrovaný)
24. 8. 2008 18:06 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
Koukam, spousta lidí ještě nepochopila to základní: BLEK je v první řadě HYPOCHONDR
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
24. 8. 2008 0:49 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
Hele zkus té psycholožce vynadat. Evedentně tě vyděsila a zaslouží si to. Ber to tak, že ona svojí inteliginci patrně zaměňuje za papír s testem který by ona sotva sama stvořila. Věř mi, ty fakt nepotřebuješ její diagnozu. Potřebuješ jen to co ty sám chceš. Napsal jsi fakta a dovedeš teď domyslet důsledky. Partnerka je na prvním místě, normální. Predstav si to být pod pantoflem. Představ si nestálé zápasení s ženskou inteligencí. Nebo ta romantika až budeš muset přebalovat děťátko, Ne nadarmo se říká děcku smrad. A teď to porovnej s počítačem. Ta kouzelná bedna, takových šanci v komunikaci s celým světem je zde ukryto, takových hezkych holek, vše nezávazně, nikdo tě neomezuje a ten linux je taky přece free, a je to svoboda v možnosti volby svojí krativity. Únik od reality. Přemýšlej jak NESMÍRNĚ asi musí být schyzofrenik štastný, když má svojí halalucinaci, když má právě živý rozhovor se svým andělem strážným jak mu radí, jak balit holku, jak vytvořit ten spráný algoritmus a pak se mu to náhodou vyplní. Ale ono se to nesplní a on ten blb se pak tom svěří nějakýmu cvokařovy a jak už to chodí ve světě obchodu, vzroste poptávka a tím vzroste cena příslušného medikamentu...Je pacient štastný?, má svojí svobodu? . Ale neser mě. Jde jen o štestí. Ser na cvokaře, ožer se No řekni, kdo má asi to štěstí NEMÍT pitomí rodiče, pitomou rodinu. Pitomí dav.. Jdi do tý hospody, Vem si sebou notebook, ale hlavě ožer se, k tomu kolektiv nepotřebuješ. Ty se nepotřebuješ vykecávat, ty se potřebuješ ožrat... Jdi vše je jednou poprvé, a nebo podruhé ... prostě jdi. To je teď tvůj cíl !
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 8. 2008 12:02 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
To, že bych mohl mít poruchu osobnosti, jsem tušil i před tou diagnózou. To je důsledek psychoterapie, na kterou jsem předtím chodil. Ta psychoterapie mě poškodila dost.

Před psychoterapií jsem vinu házel na svoje okolí, měl jsem přístup "já si můžu sedět u počítače jak chcu a mít zůžené zájmy jak chcu a když to rodině vadí, tak je špatná rodina". Po psychoterapii jsem měl přístup, že přílišné sezení u počítače a nedostatek zájmů je špatné, je to projevem poruchy osobnosti. Jenže u něj sedím dál, protože nic jiného neumím.

"ale hlavě ožer se"

Zkusil jsem to, ale cítil jsem se po tom blbě. Ne blbě z kocoviny, ale takovým pocitem prázdnoty. V tom ožralém stavu jsem nebyl schopen ani balit ženy (alkohol má na mě spíš utlumující efekt) ani programovat, prostě úplně vygumovanej.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 8. 2008 12:02 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
ty jsi ale kripl. zkus aspon psat cesky.
10
10 (neregistrovaný)
24. 8. 2008 22:07 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
No nevím, ale když se nad tím zamyslím, tak a) - f) bych ještě nedávno u sebe taky dokázal vypozorovat...
mtd aura:37
mtd
25. 8. 2008 17:40 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
ad 3) v tomhle bode se, myslim, pletes.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 8. 2008 15:50 Nový

Re: porucha osobnsoti

celé vlákno
jo, 500, pricemz 450 bylo tak spekulativnich a vicesmyslovych az to bolelo, ne?
Petr Šmíd aura:100
25. 8. 2008 9:04 Nový

Re: sila

celé vlákno
Bleku, naopak tvuj mozek je plny napadu - napriklad vyrobil jsi filesystem, ktery je vynikajici!
Yokotashi
Yokotashi (neregistrovaný)
23. 8. 2008 10:51 Nový

Re: sila

celé vlákno
Nebudu tvrdit, ze to je vtipne samo o sobe ... ale vzpomel jsem si na rok s navigaci tomtom, ktera je {foreach $x in %prasarny {print $x}; foreach $y in %nazvy_pohlavnich_organu {print $y};}. Snad jedine, co neudelala bylo to, co je v tomhle komixu.

Ted mam tangogps a openstreetmaps ... sice nekde chybi mensi silnicky, ale celkove je to mnohem prijemnejsi.
koroptev
koroptev (neregistrovaný)
24. 8. 2008 15:39 Nový

Re: sila

celé vlákno
Vlastni zkusenost? Na ktere platforme (beha to na PC, PocketPC, S60..)? Legalni verze (necrackla)? Mam zcela opacne informace ze sveho okoli.
joe
joe (neregistrovaný)
23. 8. 2008 10:46 Nový

ja nemusim (-;

celé vlákno
OpenStreetMaps dava mapy zdarma. Cerne skrinky? nasrat! (-;
Izidor Matušov
23. 8. 2008 11:41 Nový

Skutočne vtipný kompis o GPS je tento

celé vlákno
Davnejšie na xkcd vyšiel veľmi vtipný komkis o GPS. Od tohto som očakával jeho "remix" - na(ne)šťastie to nebol, ale nebolo to ani vtipné...

Ak sa chcete skutočne zasmiať - http://xkcd.com/407/
Otto Katz
Otto Katz (neregistrovaný)
23. 8. 2008 11:51 Nový

pánové znám výbornou anekdotu

celé vlákno
„V Budějovicích byl jeden tambor. - Oženil se. - Za rok umřel. Není to dobrá anekdota?“ Asi tolik o dnešním komixu.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 8. 2008 14:28 Nový

Re: pánové znám výbornou anekdotu

celé vlákno
Neměl náhodou poruchu osobnosti? Lidé s poruchou osobnosti často působí problémy v mezilidských vztazích a tyto problémy mohou řešit dokonce i sebevraždou.
okejs
okejs (neregistrovaný)
23. 8. 2008 13:13 Nový

Tiez komix

celé vlákno
Toto je komix?!? TOTO JE KOMIX http://www.tvojden.sk/kokles-hemles.php
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 8. 2008 15:03 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Spíš by tam mělo být "pokud má člověk poruchu osobnosti, tak bude celý život nešťastný".
Anonym
Anonym (neregistrovaný)
23. 8. 2008 15:23 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Existuji ruzne druhy poruchy osobnosti. Treba histrionska porucha osobnosti. Nebo narcistni porucha osobnosti. Tou udajne "trpel" J. W. von Goethe. Pro okoli byl naprosto nesnesitelny svou povysenosti, namyslenosti. Urcite nelze rict, ze by byl v zivote nestastny.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 8. 2008 17:04 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Pokud byl nesnesitelný pro okolí, tak se mu okolí vyhýbalo a nemělo s ním citový vztah a on tím možná trpěl. Případně si myslel, že okolí je špatné a taky z toho byl nešťastný.

Je to klidně možné, že člověk s vysokým sebevědomím je nešťastný. Můj otec má třeba taky názor "všechno je chyba ostatních, já za nic nemůžu", a přesto je nešťastný.
Vecernik
Vecernik (neregistrovaný)
23. 8. 2008 17:22 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Milý BLEK.u,
nevím co přesně Ti lékařka řekla, ale to nejdůležitější Ti nejspíš zatajila - každá psychická porucha se dá léčit. Problém je v tom že pacient musí opravdu uvěřit že se může vyléčit a chtít se uzdravit. celé je to jen o vůli.. Můžeš celý život prožít zoufáním si jakou máš strašnou nemoc, ale taky si můžeš říct "a dost!", a s požádat kamaráda/známeho/spolupracovníka o spolupráci. určitě bude mít pochopení. Ve dvou můžete bez problémů chodit do společnosti, aby sis postupně zvykal. časem se jistě naučíš žít tak jako většina zdravých lidí.
Pavel "Vecernik"
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 8. 2008 19:13 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
"každá psychická porucha se dá léčit."

A jak bys léčil třeba autismus nebo Downův syndrom? Jasně, "léčit" můžeš cokoli, ale vyléčit už ne.

"Problém je v tom že pacient musí opravdu uvěřit že se může vyléčit a chtít se uzdravit."

Když jsem tomuhle věřil, tak jsem měl úzkost a bral otupující prášky na její potlačení. Až jsem si přiznal, že jsem na tom beznadějně, tak ta úzkost odešla.

Jasně, že mě můžeš napumpovat skvělými řečmi, jak mám kvalitní osobnost a jak budu moc žít plnohodnotný život v citovém vztahu. Jenomže i když mě takovými řečmi napumpuješ a já jim uvěřím (fakt jsem jim na nějakou dobu věřil), tak se ženy kolem mě nezačnou ochomýtat a projevovat zájem. Takže po několika měsících zjistím, že je to stejně jen chiméra a zase upadnu do stavu v jakém jsem teď.

"Ve dvou můžete bez problémů chodit do společnosti" --- i když mezi lidi někdy jdu, tak tam stejně žádný citový vztah nenaleznu.
cici
cici (neregistrovaný)
24. 8. 2008 1:42 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Cau, BLEKu, nechces zajit na kafe? Zda se, ze stejne musim rano do Prahy.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 8. 2008 12:07 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
A to myslíš vážně? Tak mi o sobě něco napiš. Proč zrovna s psychopatem chceš na kafe?
cici
cici (neregistrovaný)
24. 8. 2008 14:31 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Nejsem zenska, jen clovek ;-), ostatne se asi zname. To nic nemeni na tom, ze bychom mohli zajit na kafe. Tve problemy to patrne nevyresi, no a? Tedy, kdyby mi nechciplo auto, tak ze uz nejde zapnout.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 8. 2008 18:23 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
A odkud se známe?

To já auto nemám, stejně bych se na řízení nedokázal soustředit.
cici
cici (neregistrovaný)
24. 8. 2008 19:25 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Rekl bych, ze z jedny prednasky/cviceni z mff, dochazel jsem tam jako "laicka opozice", ale treba se pletu, ve svete virtualnich identit by to nebyl zadny div.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 8. 2008 21:05 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Možný to je, já kdysi cvičení vedl. Už nevedu.
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
24. 8. 2008 10:23 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Nikdo nedostane návod k použití života. Na každého pasuje něco jiného. Život je cesta, hledej, zkoušej, vzdělávej se, najdi si svůj únik ale vrať se zpět do reality. Zkus třeba si najít nějakou víru. Přemýšlej, proč se třeba katolický kněz nežení. Zeptej se ho na to. Nemusíš být fanatik ale jde o to vidět něco víc než vidí průměrný v nic nevěřící dav. Člověk je přirozeně věříci, není to v tom být křesťan nebo muslim, když si najdeš univerzálně chápajíci entitu, může ti dosti pomoci. Člověk věřil v bohy už od kdy byl schopen si dávat věci do souvislostí. Víra je v člověku předprogramována. A jinak být sám není dnes tak neobvyklý. Říká se že stabilita člověka závisí na třech věcech práce, rodina a zábava. Je to srovnáváno s principen 3nožky, jedna noha je nestabilní, a tři nohy už tě vymezují stabilní rovinu. pokud tě některé nohy chybí, hledej si alternativy, víra může být dost dobrá aletrnativa za rodinu.

Je to na tobě.
deda.jabko
deda.jabko (neregistrovaný)
24. 8. 2008 18:23 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
tak blbe kecy jsem slysel naposledy, kdyz jsem se nechal vysetrit od scientologu... ty budes asi taky super expert na psychologii... nejdriv mu radis, aby se sel ozrat a pak, aby sel do kostela... co bude dalsi rada? aby vynechal maso a jedl vic vlakniny? ;]
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
24. 8. 2008 22:00 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
No výš expert na psychologii obvykle nepíše pravopisně chyby ve slovech které musel mnohokrát císt. A pak přečti si vše co jsem napsal a dej si to do souvislostí, někdy netradiční přistupy zabírají. Nějak nechápu proč by se to mělo vylučuvat, jeden den se ožrat a pak jít druhý den na pohovor třeba s knězem. Jinak předpokládám, že radím člověku nikoliv cvičené opici. Jinak diky za reakci, tvá odpověď se cení :-)
Jancll
Jancll (neregistrovaný)
25. 8. 2008 14:22 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
A ja jsem byl u toho, kdyz se deda.jabko nechaval vysetrovat u tech scientologu -- zdravim :)!
deda.jabko
deda.jabko (neregistrovaný)
26. 8. 2008 4:14 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
zdravim! jo... to byla zajimava akce... skoda, ze jsem pak nemohl jet do philly na toho humra :-/ neplanujes nejaky vylet do statu...?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 8. 2008 20:50 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
je to fakt k smichu, ten tvuj prispevek :D vis proc se kk' nezeni? ma to koreny uz v davnem stredoveku. je to proste, aby se nedelil majetek a zustal stale v rukou cirkve :) a k cemu je _proboha_ cirkvi majetek ? :D tak samo - proc chce vlada dnes rozdelovat miliardy nejakym cirkvim ? :D .. a jak muze byt vira alternativita za rodinu? :D promin, ale to musi byt clovek hodne sahly,... "Mate rodinu?" ano, verim v Boha :D mozna pro nejakeho kompletne asocialniho cloveka, zijiciho v lecebne to bude dobre :) ...a taky se rika, ze se rika, ze se rika, ze se rika, ze se rika ...a zpatky na zacatek ..unik z reality? lsd :) precist si "lsd - me problemove dite" by nebylo od veci...

je to docela zabavne pozorovat, jak kazdy radi blekovi, co delat, jak byt _normalni_ a snazit se ho zaclenit do spolecnosti :D ..ja jsem mu tady taky kdysi psal x veci, stejne jako y dalsich lidi; a myslis, ze to blekovi neco da? je to fakt zbytecne...

omlouvam se za ty ":D" ale opravdu me ten prispevek rozesmal
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 8. 2008 21:05 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
me se blek libi takovy, jaky je. tedy, mohl by udelat tu spravnou copypastu v linksu, ale kdo je bez chyb, ze. :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 8. 2008 21:32 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
presne, takovy jaky je, nevim proc ho lidi nenechaji :) lituju toho, ze jsem mu kdy co napsal, uz asi vim jake to je ;)
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
24. 8. 2008 22:32 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Trošku jsi nepochopil téma. Proč jde katolický kněz do své funkce, když ví, že se nesmí oženit. Otázka zní, proč nemá stejné problémy jako Blek.

Aby se nedělil majetek cirkve? Katedrálu postavil král a dal jí cirkvi do pronájmu. Komu tedy katedrála patří ? Skupiny mnichů obchoduje s rybami za několik století má klášter s několika kostely a tu starý otec představený přepíše celý tento majetek na svého bratra, který není v cirkvi a je napřídklad sedlák a má 10 dětí. Je to trochu ujetý nemyslíš ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 8. 2008 9:32 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
katolicky knez ma daleko vetsi problemy nez blek. blekovy programy pouzivaji lide po celem svete, kdezto knez cely zivot zahodil kvuli bludu stvorenemu pro ovladani hloupych lidi, nezbyva mu tak nez sukat ministranty a zkouset ovlivnovat ozralecky cechacky jako jses ty.
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
26. 8. 2008 8:54 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
V kostele na mši jsem byl jen několikrát. Jak jsem to chápal? Především jako zajímavý kulturní zážitek, zejména když tam jdeš ve skupině se stejnou periodicitou návštěvností jako máš sám a lidé okolo se snaží tlumit smích. Kněz rozvíjel nějakou myšlenku, nevím už jakou bylo to něco ze života probrané do hloubky , občas se při tom odkazoval na příběh v Bibli, zpíval a modlil se, někdy k modlení strhl i návštevníky. V přednášce nebo kázání bylo dost složitých věci a nevím jestli všichi z přichozího davu byly schopni vše pochopit.


problémový kněz - Nemyslíš, že by bylo zajímavé udělat měnší průzkum a zeptat se na to více lidí ?
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
25. 8. 2008 0:54 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Když si odmyslíš ty vážně zaležitosti s vírou, tak tě mohou zbýt ještě všechápající, obětavé křesťanky :-) Promiň mi moji nepojmenovanou psychickou poruchu účastnit diskuzí, možná je to můj tzv. únik.
helb
helb (neregistrovaný)
24. 8. 2008 23:22 Nový

Re: Tiez komix

celé vlákno
Jestli je "TOTO" komiks, tak už nikdy žádný nechci vidět...
Cononymous Award
Cononymous Award (neregistrovaný)
24. 8. 2008 22:56 Nový

REMIX

celé vlákno
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 8. 2008 0:00 Nový

Re: REMIX

celé vlákno
To je dobrý, vyskytuje se tam porucha osobnosti.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 8. 2008 9:31 Nový

Re: REMIX

celé vlákno
Kristepane, kup si analni vibrator nebo umelou vaginu a prestan uz tady konecne vopruzovat s tvoji vsugerovanou poruchou osobnosti!!! (P.S. Pred nakupem vyse uvedeneho si ujasni sexualni orientaci a podle toho se rozhodni).
بطر&#15
بطر&#15 (neregistrovaný)
25. 8. 2008 9:42 Nový

„příjmání dat“

celé vlákno
Opravdu hezký „češtin“... To zní skoro jako „příjmání úplatků“ :)
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem