Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: infarkt

JogoBlba
JogoBlba (neregistrovaný) ---.89.broadband11.iol.cz
12. 12. 2009 0:00 Nový

nice!

celé vlákno

Opět hezký!

first
first (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
12. 12. 2009 0:02 Nový

first

celé vlákno

pekny komix!! :)

TurZin NetAu.Net aura:33
12. 12. 2009 0:05 Nový

Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

1940 Roosevelt naridil presun flotily ze zapadniho potrezi, na otevrenou pozici na Hawaii, naridil, aby byla flotila zakovena v Pearl Harboru. I pres stiznosti admirala Richardsona, ze nebyla dostatecne chranena proti leteckemu utoku a vubec chranena proti utoku torpedy. Admiral dvakrat neuposlechl rozkazy a byl nahrazen admiralem Kimmelem.

cervenec 1940 admiral Kimmel vznasi stejne stiznosti jako jeho predchudce.

rijen 1940 Arthur McCollum, napsal 8 bodovy plan jak vtahnout japonsko do války, Roosevelt je implementoval vsechny, obchodni a ropne embargo na japonsko, pomoc Cine ( ve valce s japonskem), zmrazeni lovu u hodnejch bankeru v bankach, zakaz vstupu do panamskyho pruplavu. Japonsko ve valce s cinou bude NUCENO hledat zdroje v jihovychodni asii, bude se muset jako prvni zbavit americke pacificke flotily.

unor 1941 Roosevelt navrhuje obetovat 6 krizniku u Manily, aby Spojene staty mohly vstoupit do války. (kniha : Charles Beard PRESIDENT ROOSEVELT AND THE COMING OF WAR 1941, strana 424)

Cerven 1941 poradce Harold Ickes napsal Rooseltovi zpravu o moznem vstupu do války diky ropnemu embargu na Japonsko. Embargo donuti japonsko k obsazeni Holanske vychodni indie (dnesni Indonesie) a k vojenske akci na Filipinach, coz by USA vtahlo do války v pacifiku.

24 zari 1941 poslala japonska namorni vyzvedna sluzby úkol konsulovi na Honolulu, aby jim zjistil a zakreslil polohu lodi na Pearl Harboru, necekane Washington po dekovani zpravy neinformoval velitele na Pearl Harboru

25 listopadu byly vsechny obchodni lode odkloneny z trasy, která mohla krizovat predpokladany pohyb japonske flotily, (PHH = 1946 Congressional Report, vol. 12, page 317 )

26 listopadu 1941 – hlavni utocna sila japonske flotily opustila domovske pristavy, vubec nikdo si nevsiml, ze chybi, 6 letadlovych lodi, 2 bitevni lode, 20 krizniku, 9 destroyeru, 8 tankeru, 23 ponorek, 5 mid range subs, a ze vsechny opustili japonsko a vydali se na honolulu :))

pri utoku byly zniceny stare a pomale lode, ( ne drtive ztraty americke flotily, jak je v oficialni verzi ) letadlove lode byli v bezpeci u mexika a jizni ameriky.

Stejne jako 11zari to vedelo plno lidi a snazili se ostatní varovat, před tim co zase elita chysta, marne. A jak je videt dneska na prikladech okolo sebe, nektery ovce sou tak tupy, ze to nedaly do dneska ;(

specialist in button pushing
specialist in button pushing (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
12. 12. 2009 0:26 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Roosevelt byl sociopat a blazen, takovi se nejcasteji dostavaji do vrcholnych pozic, kde naplnuji sve nekonecne touhy po moci..
Jak tomu predchazet?

Swish, hromádka koksu, psychotropní hrdina
Swish, hromádka koksu, psychotropní hrdina (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
12. 12. 2009 0:40 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Sociopaty a blázny necháme vykecávat na fŕek na root.cz … Pokrok nezastavíš!

Příspěvek neobsahuje koks (nevyžádané reklamní sdělení a odkazy)
lobo
lobo (neregistrovaný) ---.116.203-77.rev.gaoland.net
12. 12. 2009 0:44 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

ked sa vyberu niektore fakty a nazory z historie bez suvislosti, tak sa da poskladat hocico…

TurZin NetAu.Net aura:33
12. 12. 2009 9:17 Nový

ked sa vyberu niektore fakty a nazory z historie bez suvislosti, tak sa da poskladat hocico…

celé vlákno

jo, treba ten vas Jezuitskej general co ridil slovensko za Hitlera, z toho bych clovece mohl usuzovat, samozrejme bez souvislosti, jak ty tvrdis, ze nedej boze, svaty stolec, ten uzasny lidumilny vatikan byl nejak zapojen ve II svetove valce. Mozna bys mi mohl pomoci zasadit to trosku do tech historickejch souvislosti co se to tam u Vas delo ;)

Lot
Lot (neregistrovaný) ---.blue4.cz
12. 12. 2009 12:08 Nový

Re: ked sa vyberu niektore fakty a nazory z historie bez suvislosti, tak sa da poskladat hocico…

celé vlákno

Tiso jezuita? Tiso generál? Tiso podporovaný Vatikánem??? Určitě máš na mysli někoho jiného, ale koho? Nebo je problém spíše v těch historických souvislostech (spíše faktech)?

46 546
46 546 (neregistrovaný) ---.95-102-152.t-com.sk
12. 12. 2009 21:34 Nový

Re: ked sa vyberu niektore fakty a nazory z historie bez suvislosti, tak sa da poskladat hocico…

celé vlákno

Kokocia tremens.

JogoBlba
JogoBlba (neregistrovaný) ---.89.broadband11.iol.cz
12. 12. 2009 1:53 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

??????

Ondra
Ondra (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
12. 12. 2009 9:02 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

No tvuj problem je, ze si vybiras nejom „fakta“, ktera se hodi do tvych konspiracnich teorii. Je to asi, jako kdybych cetl jenom jedny noviny. Tak mi tam muzou nakukat, co chteji.

Japonsko prece nevedlo valku jenom s USA, ale i s mnoha dalsimi zememi. Chtelo ovladnout celou jihovychodni Asii.

Dale bych chtel videt konkretni materialy, ktere dokazuji tvoje tvrzeni.

Ondra

TurZin NetAu.Net aura:33
12. 12. 2009 9:28 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

milü ondro, z vysoka na tebe seru a nic ti ukazovat nebudu, pokud ses takovej blbec a nevis jak to v tomto svete chodi, pak par linku s tou brutalni propastnou chybou, kterou nosis v sobe nic neudela…

ale tak jo :

rijen 1940 Arthur McCollum, 8 bodovy plan jak vtahnout japonsko do valky
(je to dokonce i na infikovane wikipedii)
http://upload.wikimedia.org/…mo_Page1.png
http://en.wikipedia.org/…cCollum_memo

obchodni a ropne embargo na japonsko, pomoc Cine ( ve valce s japonskem), zmrazeni lovu u hodnej bankeru v bankach, zakaz vstupu do panamskyho pruplavu, atd..

japonsko ve valce s cinou bude NUCENO hledat zdroje v jihovychodni asii, bude se muset jako prvni zbavit americke pacificke flotily, …

jinak Griffin o 11 zari napsal Novy Pearl Harbor, kde naleza velke mnozstvi podobnosti s udalostmi z 1941 s rokem 2001, kniha byla dokonce prelozna do cestiny :

http://knihy.abz.cz/…pearl-harbor
Kniha: Nový Pearl Harbor – 11.září a vláda George Bushe. Znepokojující otázky Autor: Griffin David Ray

minarth
minarth (neregistrovaný) ---.103.broadband10.iol.cz
12. 12. 2009 14:10 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

moc nechápu, jak to souvisí s dnešním komixem, ale budiž.

napsal jsi sem něco, co bylo zpochybněno, jako reakce na to by nemělo být urážení, rovnou argumentování, ke kterému jsi poté přešel.

Nevím jak to tehdy bylo, a vědět to může jen účástník (nemyslím vojáka, který přežil, ale generály, kteří rozhodovali, psali plány a prezidenty, kteří rozhodovali.

Označit Wiki za infikovanou je, podle mého názoru, nepřesné. Wiki je neutrální, a je tvořena tím, co tam kdo dobrovolně napíše, takže jestli se ti tam něco nezdá, můžeš navrhnout změnu, sám ji napsat.

V té době Japonci chtěli získat území, nechtěli být omezeni ostrovy. Už dlouho měli pod sebou Koreu, a ta jim dělala problémy (museli zesilovat vojenskou vládu). Japoncům by se líbila i Hawai. Nesmíš zapomenout, že neútočili jen na PH, ale i na Malajsii a Filipíny.

embargo použil už Napoleon na VB. Je to celkem rozumný tah na oslabení státu.

TO tvé je pouze názor, který jsi si vytvořil na základě několika článků, možná knih. TO mé taky.

Myslím, že je trochu pošetilé říct, že tam byly zničeny staré nepotřebné lodě. Když je válka, všechno použitelné je třeba a myslím, že by US neobětovalo 18 lodí a skoro 2,5 tisíce mužů jen aby mohli vstoupit do války.

JardaP . aura:23
12. 12. 2009 17:03 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

No treba obetovaly. V USA panovalo verejne mineni velmi silne naladene proti ucasti USA ve valce, ktera byla vzdalena a lide ji nepovazovali za jejich problem. To se po PH zmenilo. Pokud tedy obetovani PH bylo predem planovane na ovlivneni verejneho mineni, tak se to zcela zdarilo.

Podobne existuji nazory, podle kterych bylo nutno obetovat WTC nebo ho rovnou nechat sundat vlastnimi prostredky a hodit to na nekoho jineho, nez CIA a podobnou verbez, aby bylo mozne ziskat verejne mineni pro valceni v Afghanistanu a, kdyz uz jsme v tom, tak i Iraku. S Iranem to prestava fungovat, byl by potreba novy otres. Krome toho dochazeji prachy. Ostatne, polozite-li si klasickou otazku: „Cui bono“, nevyjde vam jako odpoved Taliban, bin Laden nebo nejaka Al-Kaida, ale spise ropne a zbrojarske spolecnosti, armada a pak ti, kteri by radi utuzili kontrolu nad spolecnosti.

TurZin NetAu.Net aura:33
12. 12. 2009 19:14 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

vladnouci rodiny se neboji obetovat par tisic ovci, kdyz jim to tak moc pomuze, uvedom si, ze tady jsou rodiny, jejich rodokmeny jsou tisiceletimi a propletaji se jen mezi sebou, ne s ovcama jak ses ty a ja. Na strance 231 najdes jejich seznam. www.turzin.netau.net kniha cislo 41

fu
fu (neregistrovaný) ---.dyn.optonline.net
13. 12. 2009 14:45 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

konspiracni magori i na rootu?!?!

PS – kdybyste znal kontext historie, vedel byste, ze Roosevelt a Churchil se snazili Japonsko odstrasit (prostredky diskutovane v McCullen memo), a zatahnuti do valky bylo posledni co by potrebovali, nebot by to vynutilo presunout zdroje USA z ponorkove valky v Atlantiku do Pacifiku. Strategie odstraseni se vsak nepovedla, Japonci napadli Pearl Harbor, zdroje USA sly do Pacifiku (zejmena B-17)…

TurZin NetAu.Net aura:33
14. 12. 2009 8:31 Nový

vladnouci rodiny DELANO

celé vlákno

jasne blbecku, FDR clen vladnouci rodiny DELANO, pribuznej s BUSHEM a dalsima kurvama, se urcite snazili odstrasit bla bla bla,,, Jo a kdybys nevedel, tak Wolfowitz a Cheney se taky snazili odstrasit Afganistan a Irak, tim svym „Project for new american century“ a „absent some catastrophic and catalyzing event like new pearl harbor“ a vubec vladnouci rodiny ovladajici USA se vzdy snazi vlastne jenom odstrasti ty zle tam venku, tu zlou korea, ten zly vietman, toho zleho milosevice, ktery den pred predvolanim svedku obhajoby zahadne umre u Rockefellera u soudu (haag tribunal pro mezinarodni zlociny proti zamerum elity) — zijes v LALAlandu, disneylandu na n-tou, tady se stavi svetove imperium pro ktere je potreba bojovat valky a ty ovce tupa nechas si do sve palice nalit tu nejhorsi moznou indoktrinaci o hodnych USA snazicich se nevyprovokovat zadnou valku — hej kamo ses kompletni idiot !!!!!

hawran diskuse aura:60
14. 12. 2009 10:27 Nový

Re: vladnouci rodiny DELANO

celé vlákno

Konspiračni teorie jsou neporazitelné už proto, že nedostatek důkazů považují za důkaz …

Kachna
Kachna (neregistrovaný) ---.scnet.cz
15. 12. 2009 11:46 Nový

Re: vladnouci rodiny DELANO

celé vlákno

Člověče nesjte Vy antisemita? náhodou? – nebo to není náhoda?
Je fakt že ty pohádky o židovské světovládě berou lidi i v "dospělostiů což se o karkulce bohužel říci nedá.. zkuste Carcoolku taky dobrá a taky samá konspirace…

TurZin NetAu.Net aura:33
15. 12. 2009 13:33 Nový

Zionismus - Antisemitismus

celé vlákno

pokud kritizujete Zionism, Sionisticky rezim, ktery ovlada Rotshildem vlastneny izrael, jste jak uz byva zvykem oznacovan na antisemitu, i kdyz Sionismus je politicke hnuti a ne vsichni sioniste jsou zaroven i vyzvavaci judaismu tj. zide.

Rothshildi hned jak dostali Izrael, od britu za to ze pomohli dostat USA do valky ( Balfourska deklarace ) tam nastehovali „zidy“ z ruska, kteri prijali judaismus v 9 stoleti a palestinu za svou domovskou zemi nepovazovali ani nahodou, ale hodili se…

kdyz dneska kritizujete sionisticky stat izrael se svymi zakony, za ktere by se rothshild schickelgruber hitler stydet nemusel, jste automaticky sionisty ovladanymi medii oznacovan za antisemitu. Jako treba clen britskeho parlamentu Benjamin Freedman, ktery si dovolil kritizovat izrael za par masakru civilu, a ktery je ted oznacovan za antisemitu i kdyz sam je zid a jeho rodina byla nacisty ( rotshild schickelgruber hitlerem ) popravena ve Warsavskem ghetu.

Ne vsichni zide souhlasi s Rotshildovskou pasti, ktera se jmenuje stat izrael. Zidovska dynastie Montefiore byla a je ostre proti, podle toho jejich talmudu nebo ceho, nesmi existovat zadny zidovsky stat dokud nepride ten jejich spasitel…

tak to je na na okraj, kdyby Vam nahodou zacal fungovat mozek a zacal ste se vice rozhlizet kolem sebe.

btw. vyrok iranskeho prezidenta mahmuda ahmadinezada „sionist regime that constrols israel should disappear from pages of a time“ se ceskejm otrokum preklada jako „iran chce vymazat izrael z mapy“ – hodne tod divoky predklad ukazujici koho pisnicku ceska media zpivaji…

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
15. 12. 2009 17:42 Nový

Re: vladnouci rodiny DELANO

celé vlákno

Jak definujete antisemitu? Jako nepřítele Semitů? A to je podle vás kdo? ;-)
Pokud se na to podíváte důkladněji, tak zjistíte že z většiny semitských kmenů se během tisíciletí vyvinuli Arabové, a jen jeden z nich byl ten židovský. Antisemita je tedy především nepřítel Arabů :-D
Stát Izrael svoje nepřátelství k okolním arabským zemím nijak netají, takže jeho oficiální politika je antisemitismus?
A nebo je to jen jedno z mnoha slov, které tupí omezenci, snažící se přes svou nechápavost a nesnášenlivost k odlišným názorům vypadat důležitě a/nebo zajímavě, používají v nesprávném smyslu, jako jiná slova, namátkou holocaust, pedofilie nebo demokracie?

P.S. Karkoolka je ukdákaná hovadina, přesně zapadající do módního trendu „kecy, kecy, kecy a dunění prázdné makovice“.

TurZin NetAu.Net aura:33
15. 12. 2009 21:04 Nový

Re: vladnouci rodiny DELANO

celé vlákno

konecne nekdo s mozkem tady na tom rootu, vyborny komentar

fu
fu (neregistrovaný) ---.dyn.optonline.net
13. 12. 2009 14:47 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Navic nazyvat Pearl Harbor „false flag“ utok je naprosty nesmysl, nebot utocici letadla byla zjevne Japonska, a nic z toho co tu pises se ani nesnazi dokazat „false flag“, tedy krome CAPS v nadpisu.

peregrin . aura:86
12. 12. 2009 10:09 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Asi takhle: jsem ochoten věřit, že většina těchle svinstev (pokud jsou podloženy) jsou pravděpodobně pravdivá. A nemusíte si ani promluvit s nějakým konspiračním podivínem, který provozuje vlastní rádio z chajdy v lese (koukněte třeba na Moorovy dokumenty).
Ale to je furt samé „Amíci konspirují proti arabáčům, amíci konspirují proti číňanům, amíci tuhle válku nakonspirovali“. Ale uvědomte si už konečně, že tohle není kauza USA versus Evropa, tohle je kazua USA versus arabáči a asijské diktátorské režimy jako je Čína.
Takže my nejsme na opačné straně. My nejsem ani uprostřed, jsme někde v jedné čtvrtině (blíž k Americe). Chcete snad sympatizovat s palášama z východu? Nemusím mít amíky rád, ale furt lepší než chodit povině do mešity nebo mít čínštinu jako úřední jazyk.
Člověk, co plive na USA je jako hráč fotbalu, který uviděl svého spoluhráče faulovat a hned to nabonzoval rozhodčímu. Ano, je smutné že můj spoluhráč nezná pojem fair-play, ale nemůžu to s ním řešit protihráči na očích.


Ovšem pak je ještě jedna možnost: co když spolu tehdy Američani a Japonci spolupracovali…? :P

A ještě k 11. září: slyšel jsem, že z oceli sebrané ze zřícených budov se postavil křižník. Co když americké námořnictvo dostalo v rámci nějakého zeleného projektu za úkol mít určité procento svých lodí z recyklovaného materiálu? No řekněte, kde seženete tolik tun recyklované ocely – to pro ně musela být prekérní situace.

Zdenek - aura:41
12. 12. 2009 11:59 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Ne tak docela, nejsme blíž k Americe. Amerika je totiž sama příčinou konfliktů. Dříve jsme dbali na jednolitý národ, s muslimy se nikdo nemazal a byl klid. USA rozjela obchod s ropou, čímž dala těm barbarům ohromnou moc. A teď trpí konflikty celý svět.

x
x (neregistrovaný) ---.abak.cz
13. 12. 2009 11:44 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Můžu vás ujistit, že z pohledu Arabů nebo Číňanů je Evropa prostě součástí Ameriky. Je to jedno uskupení, kde Amerika hraje mediální prim.

JardaP . aura:23
12. 12. 2009 12:07 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Co mate s tou Cinou? Ja mel za to, ze Cina a USA jsou velci kamaradi. Obchodni vztahy by tomu nasvedcovaly, krome toho USA ma z Ciny napujcovano tolik, ze jim nic jineho nezbyva.

petík
petík (neregistrovaný) ---.i2net.cz
13. 12. 2009 17:02 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Kamarádi ani náhodou. USA si od Číny napůjčovaly více, než mohou vůbec někdy splatit. USA teď „tiskne“ další a další $ a znehodnocuje tak své dluhy. Když Čína začne něco podnikat pro založení světové rezervní měny nezávislé na $, tak CIA rozjede krvavé protesty v Tibetu nebo Ujgurské oblasti.

JardaP . aura:23
13. 12. 2009 22:32 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

No prave. USA ted, smerem k Cine, vrhaji zubate usmevy ve stylu reklamy Colgate. O lidskych pravech se na setkani nebude mluvit jiz ani symbolicky.

masi
masi (neregistrovaný) ---.morava.adsl-llu.static.bluetone.cz
12. 12. 2009 13:48 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Hezky napsano, naprosty souhlas.

TurZin NetAu.Net aura:33
12. 12. 2009 19:29 Nový

E C Knuth - The Empire of The City - kniha cislo 66 na www.turzin.netau.net

celé vlákno

vazeny pane fotbalisto, vase videni sveta rozdeleneho na statecna fotbalova druzstva vam neumoznuje videt propojeni mafie rozhocich a skrytych kapriku ridich vysledky fobalovych bitev…

Washington DC, Vatican, London City – 3 nezavisle mestske staty s obrovskym obeliskem, vlasnim pravem, policii a zakony. Jsou nezavisle na hostitelskem statu. Tvori to co zasveceni nazyvaji IMPERIUM MESTA ( E C Knuth – The Empire of The City – kniha cislo 66 na www.turzin.netau.net )

Zkuste si predstavit v pripodobeni k vasi fotbalove mentalite, ze by bylo na hristi jedno uzemi, kde by platili jine pravidla hry a hrali by tam jini hraci, nezavistli na svem vlastnim teamu ;))))

*obelisk – ten je tam hodne dulezity, stare kulty AmonRa tahnouci se od staroveku az do dnesniho high tech financniho imperia londoc city
*washington DC – Disctrict of Columbia – Columbia = SEMIRAMIS babylonska bohyne, to je takova ta zenska s tou pochodni, jak to maji nejaky filmy na zacatku…

Toto je prirozeny stav sveta, v prubehu evoluce se vyvine skupina ktera bude ovladat ostatni,a bude bojovat mezi sebou tak dlouho az pouze hyper predatori zustanou, vytvori vlastni odelenou skupinu pouze ovladajici ostatni, nepoustejice mezi sebe nikoho, periodicky eliminujici bohatnouci stredni tridu, ze ktere na ne dorazeji uspesni inteligentni zbohatli jedinci...... (mimochodem, prvni co Hitler a Obama znicil/znici bude prave stredni trida )

xobot
xobot (neregistrovaný) ---.orange.sk
12. 12. 2009 21:25 Nový

Re: E C Knuth - The Empire of The City - kniha cislo 66 na www.turzin.netau.net

celé vlákno

stredna trieda – motor americkeho ekonomickeho boomu ale aj povojnoveho europskeho, je uz davno na listine ohrozenych druhov (USA) alebo sa tam s vysokym zrychlenim ruti (SK). Najvyssie danove/odvodove zatazenie = najmensie zastupenie v parlamente/vlade. A tu sa dostavame k teme komixu – je to na infarkt. :-)

Franta Kučera aura:80
12. 12. 2009 11:12 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Oprav si odkaz ve zdejším profilu – chybí ti tam http://

JardaP . aura:23
12. 12. 2009 12:00 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Pekny komentar, takovy k veci. A co mam jako delat?

Asterixx
Asterixx (neregistrovaný) ---.rtsgroup.net
12. 12. 2009 14:17 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

A co nam „zas elita chysta“? Abych jako hloupa a bezmocna ofce vedel co mne ceka a nemine ..

JardaP . aura:23
12. 12. 2009 17:09 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Nakupte si tricka s kratkym rukavem (napr. v butiku Rootu) a opalovaci krem s vysokym filtracnim faktorem. Jednani v Copenhagenu jsou pouhou zaranzovanou fraskou, jejiz vysledek byl v podstate rozhodnut jeste pred samym zacatkem. Je zde tedy riziko, ze za cas vam bude horko a ceny tricek stoupnou. Pro jistotu si ale nakupte tez zasobu jegrovek, snezne obuvi, lyzi, tepleho zimniho obleceni a konzerv. Pokud se totiz, v ramci procesu oteplovani, slozi Golfsky proud, mohla by se Evropa pokryt vrstvou ledu jiz behem nekolika mesicu.

nmbmn
nmbmn (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
12. 12. 2009 15:43 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

A co Americani? Byli na Mesici nebo ne? A Elvis zije!

we are all fucked
we are all fucked (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
13. 12. 2009 17:51 Nový

Re: Vyroci jednoho z top ten utoku FALSE FLAG utoku

celé vlákno

Turzine nevis nahodou, kde se da najit seznam novych zakonu tvorenych v EU a vubec nejake info o tech tajnych 3000+ expertnich skupinach?

Neco jako:

DDMMYY zakaz zarovek
DDMMYY zakaz vitaminu
atd. ?

Dr. John Pelo
Dr. John Pelo (neregistrovaný) ---.ronin.jyu.fi
12. 12. 2009 0:06 Nový

Minimalistický remix

celé vlákno
grep gulage
grep gulage (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
12. 12. 2009 0:16 Nový

Re: Minimalistický remix

celé vlákno

Y-O C-R-A-Z-Y M-A-N-I-A-C :))lol

Hm
Hm (neregistrovaný) ---.karneval.cz
12. 12. 2009 0:37 Nový

Re: Minimalistický remix

celé vlákno

Kdyby to alespon bylo vtipné …

Swish, hromádka koksu, psychotropní hrdina
Swish, hromádka koksu, psychotropní hrdina (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
12. 12. 2009 0:09 Nový

hromádky dehtu nezachraňuji, mívají poruchu dehtovosti

celé vlákno

…navíc nejen že se dovedou na kdeco přilepit, ale dokonce si uměj svévolně měnit hmotnost. a všechny chtěj bejt z nějakýho důvodu co nejštíhlejší…
Příspěvek nesmí obsahovat prokazatelně protiprávní obsah (odkazy na warez, navádění k třídní, psychotropní nebo dehtové nesnášenlivosti apod.)

TurZin NetAu.Net aura:33
12. 12. 2009 9:11 Nový

Edward Bernais

celé vlákno

"""a všechny chtěj bejt z nějakýho důvodu co nejštíhlejší…"""
jo z nejakeho duvodu, kdybys trochu cetl, vedel bys ze za tim stoji dlouha ruka vladnoucich rodin, Freuduv bratranec Eduard Bernejs by ti o tom mohl vypravet, jak se to dela ve 20 stoleti, kdyz zensky nechcou kourit cigara a je potreba jim to nacpat do palice. To co vidis kolem sebe dnes """a všechny chtěj bejt z nějakýho důvodu co nejštíhlejší…""" je to stejny a stoji za tim ti stejny lidi. TAVISTOCK INSTITUTE, CHANGING IMAGES OF MAN, a kdybys chtel vedet co jim ted cpou do palice, tak napriklad, ze nechat se sterilizovat je COOL a TRENDY ( http://freespeech.vo.llnwd.net/…terilise.pdf ) nevis komu patri casopis BRAVO, nechas to svy decka cist a pak se budes divit az ti tva cool a trendy dcera rekne, ze se nechala sterilizovat ;(

Franta Kučera aura:80
12. 12. 2009 11:21 Nový

Sterilizace

celé vlákno

Oni to cpou i chlapům – prý „Vasektomie – antikoncepce pro osvícené muže“ http://zena.centrum.cz/atlas/2008/1/5/clanky/vasektomie-antikoncepce-pro-osvicene-muze/  Hnus.

JardaP . aura:23
12. 12. 2009 12:19 Nový

Re: Sterilizace

celé vlákno

A co ma jako byt? Neni svet jiz dostatecne prelidneny? Pri soucasnem neustalem rustu uplne vseho, pricemz zemsky povrch a prirodni zdroje v rustu jaksi zaostavaji, budeme za chvili zrat seno ze starych matraci a dloubat cervy v lese. Vselikym papezum a molahum to sice jeste nedoslo, ale az se zase rozsiri poradani barbecue z misionaru, tak se to donese i k nim.

xobot
xobot (neregistrovaný) ---.orange.sk
12. 12. 2009 22:01 Nový

Re: Sterilizace

celé vlákno

cely zapadny svet (snad az na USA) aj tak pomaly vymiera. Premnozenie si uz poriesila Cina, problemom vsak ostava v podstate cely ostatny svet, hlavne Afrika, Predna India, JAmerika. To, ze sa znizuje pocet obyvatelov v nasom priestore, Zemi moc nepomoze.

JardaP . aura:23
12. 12. 2009 22:30 Nový

Re: Sterilizace

celé vlákno

Ne, nepomuze. Ale treba se aspon snizi ceny nemovitosti, panelaky zpustnou a rozpadnou se a vsichni budou mit vlastni dum a bydlet jako lidi. :-)

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
12. 12. 2009 23:04 Nový

Re: Sterilizace

celé vlákno

Já už jsem sterilizován, mám totiž poruchu osobnosti a nejsem schopen pohlavního styku se ženou. Spermie se mi sice asi vyplavují, ale dítě z nich nebude, protože se nedostanou do dělohy ženy.

Jirka P
Jirka P (neregistrovaný) ---.172.broadband13.iol.cz
13. 12. 2009 0:24 Nový

Re: Sterilizace

celé vlákno

A co dárcovství?

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
13. 12. 2009 2:31 Nový

Re: Sterilizace

celé vlákno

Nemám touhu své psychopatické geny šířit, takže nikomu sperma darovat nebudu.

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
13. 12. 2009 11:44 Nový

Re: Sterilizace

celé vlákno

Vyhoda tehle sterilizace je ze by mela byt vratna – aspon na Wikipedii se popisuji moznosti lecby schizoidni poruchy.

Schizoidni porucha – antikoncepce pro osvicene muze :)

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
14. 12. 2009 9:53 Nový

Re: Sterilizace

celé vlákno

Když někdo něco napíše do Wikipedie, tak to neznamená, že to funguje. Napsat si tam může kdo chce co chce.

U mě ta psychoterapie měla takový efekt, že jsem si uvědomil, že jsem divný a stáhl se ještě víc. Podle psychoterapeutů by uvědomění-si mělo pomoct.

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
14. 12. 2009 10:04 Nový

Re: Sterilizace

celé vlákno

Jinak … celá ta úvaha na Wikipedii je postavena na faktu „schizoid nechce mít vztahy a my ho nějak změníme, aby chtěl, a pak se to zlepší“.

Jenže to není tak jednoduché. Co když to okolí schizoida s ním nechce mít vztah?

To není jen „chtít“ a všechno se zlepší. Je třeba i něčím ženu zaujmout, nějak navázat rozhovor, mít správné mimoverbální projevy (to je nejtěžší, protože to nejde přímo popsat nebo ovládat) a tak. Taky je důležité, aby ta žena zaujala mě — což se děje u velmi málo žen?

I dřív, kdy jsem chtěl mít vztah se ženou, tak jsem žádný neměl. Nebyl jsem pro ženy atraktivní. Tak jsem prostě pomalu přestal chtít. Když jsem přestal chtít mít mezilidské vztahy, tak se mi ulevilo. To, že jsem chtěl něco, co jsem nemohl dosáhnout, přispívalo k té mé úzkosti.

Asterixx
Asterixx (neregistrovaný) ---.rtsgroup.net
12. 12. 2009 14:30 Nový

Re: Edward Bernais

celé vlákno

A nebylo by logictejsi, aby „oni“ (kdo to je?) misto sterilizace propagovali naopak divokou kopulaci za ucelem ziskani co nejvetsiho poctu ofci a otroku? Ale stejne, jestli propaguji sterilizaci, tak se „jim“ tedy dilo prilis nedari. Ja osobne neznam jedinou sterilizovanou bavovku. Kolik jich znas ty?

xaint
xaint (neregistrovaný) 212.80.70.---
12. 12. 2009 20:25 Nový

Re: Edward Bernais

celé vlákno

to uz jsem taky Turzovi namital, ze prece je pitomost likvidovat ovce – nebude dostatek materialu na rekrutaci delniku a vedcu na vyvohj. A nebudes mi verit, neodpovedel mi :-) ani mi nenapsal, ze jsme debil a idiot. Holt jsme ovce, neverime turinovi vsechno, co napise :-)

#
# (neregistrovaný) ---.phlapa.fios.verizon.net
13. 12. 2009 11:52 Nový

Re: Edward Bernais

celé vlákno

chlapci, pokud ctete pozorne, tak jste si jiste vsimli, ze duvodem depopulace vyboru 300 je navrat k prirode … oni nepotrebuji miliardy ovci, dle jejich slov staci ~500M, aby se zachoval jejich standard, pricemz toto stado bude zit v uzavrenych oblastech … vse ostatni se vrati do puvodni podoby a bude patrit jim … takze uzkoprse videni, jakoze se zastavi pokrok a tak je mimo, ti lidi budou vlastnit vsechno, vcetne tech co prezijou

xaint
xaint (neregistrovaný) 212.80.70.---
13. 12. 2009 13:30 Nový

Re: Edward Bernais

celé vlákno

jsem zvedavej, co budou delat, az zistej, ze ty jejich propocty jsou trosku mimo :-)
samopzrejme jsem to cetl, ale pul mega se mi zda malo, prilis malo na to, aby se cela ta masinerie udrzela v chodu.

TurZin NetAu.Net aura:33
13. 12. 2009 14:14 Nový

Re: Edward Bernais

celé vlákno

ne pul mega, ale 500 mega, je to vytesany do kamene ( georgia guide stone "keep population under 500 000 000 )

hawran diskuse aura:60
14. 12. 2009 10:36 Nový

Re: Edward Bernais

celé vlákno

a zase jsi provedl účelovou manipulaci s fakty

z toho šutru sis vybral jen to, co se ti hodí pro potvrzení tvých paranoidních bludů …

TurZin NetAu.Net aura:33
13. 12. 2009 14:36 Nový

vychova elity

celé vlákno

ti lidi jsou sociopati, maji strach z jinych lidi, castecne je to tou katolickou disciplinou co dostanou jako vychovu v mladi, pak ty skolky kam je zavrou a udejali z nich ty mechanicky psychopaticky roboty v kravate a obleku – evoluce to obleku kasty knezi – jejich predku. Tvoje uvazovani je spatne, posledni faze prumyslove revoluce, s masivni automatizaci a robotizaci hlasi elite na ridicim pultu nahore v hornich patrach pyramidy nad tebou, ze MAJI PRILIS VELKE MNOZSTVI OTROKU NA SKLADE. Nepotrebujou tolik otroku, budou snizovat skladove zasoby.

JardaP . aura:23
13. 12. 2009 16:04 Nový

Re: vychova elity

celé vlákno

Jo, oni nepotrebuji otroky ve fabrikach, ale chteli by otroky, kteri kupuji. To je ponekud v rozporu, protoze kdyz otroky ve fabrikach nahradime roboty, stanou se z tech lidi, kteri tam pracovali predtim, nezamestnani. Jak znamo, nezamestnani penezi moc neoplyvaji, nemohou tedy kupovat produkci, kterou pro ne roboti vyrobili. Ledaze by zavedli komunismus a tu produkci od robotu davali lidem zadarmo. Pak ale vznika otazka, k cemu to tem prachacum bude? Ze by je zajimalo vlastne to, aby si mohli hrat s roboty, protoze jim v detstvi rodice odpirali Merkura a Lego? Rozdavanim zbozi zdarma populaci sedici u televizi a sledujici pocitaci vytvorene virtualni programy totiz moc nevydelaji. Nabizi se spekulace, ze by tech 500 milionu lidi udrzovali jako geneticky fond, ze ktereho si obcas ulovi zenu, ktera by jim vyrobila deti, protoze populace nekolika svetovladnych rodin musi nutne podlehnout degeneraci behem nekolika stoleti, kdyz krev nebude obcerstvovat ani obcasna nevera panicky se slouzicim.

TurZin NetAu.Net aura:33
14. 12. 2009 8:15 Nový

Re: vychova elity

celé vlákno

pokud budou vlastnit vetsinu svetovych zdroju, nebudou potrebovat otroky, kteri kupuji a nic nedelaji, stat s otroky, ktery pracuji ve sluzbach ( jak navrhoval ten curak z ODS, ze by mela CR sledovat prikladu USA ) tj. k neuzitku vladnouci elite nechaji zlikvidovat = stat dostane kvoty na snizeni populace a bude jedno jak to provede, jestli po divoku jak adolf schickelgruber rothshild hitler, nebo nejak potajmu bio-chemickou valkou. Navic otroci, kteri kupuji zaroven znecistuji peknou planetu, ktera patri ale cela ELITE, a to elitu hooodne sere. To ze jejich korporace sypou tuny toxickyho odpadu do oceanu a vykacijou pulku pralese je ne nezajima, delaji to protoze jde o preziti nejsilnejsiho a ohlizet se na ostatni lidi nebo nejaky nasledky je zmekcilost a slabost a ne domela dravost a sila, kterou si mysli ze oplyvaji

Já
(neregistrovaný) ---.karneval.cz
12. 12. 2009 0:11 Nový

BSOD

celé vlákno

Jednou jsem si kvůli BSOD spořiči restartoval počítač … některé návyky z počítačového pravěku jsou zažrané docela hluboko.

Prichod 7.99
Prichod 7.99 (neregistrovaný) ---.chello.sk
12. 12. 2009 0:17 Nový

Re: BSOD

celé vlákno

Co je to BSOD ? Novy typ poruchy osobnosti ?

HF
HF (neregistrovaný) 193.206.186.---
12. 12. 2009 0:59 Nový

Re: BSOD

celé vlákno

Je to porucha osobnosti projevujici se tim, ze postizeny clovek pise mezeru pred otaznikem.

Prichod 7.99
Prichod 7.99 (neregistrovaný) ---.chello.sk
12. 12. 2009 1:36 Nový

Re: BSOD

celé vlákno

A co ak sa medzera pise aj pred a aj za otaznik ? Asi takto . Da sa to liecit, alebo je to uz v haji a ostava mi len klatit lekarky ? Pomoze nove distro s nestabilnym balickom ?

HF
HF (neregistrovaný) 193.206.186.---
12. 12. 2009 9:00 Nový

Re: BSOD

celé vlákno

Bohuzel, ten kdo trpi BSOD neni schopen pochopit ucivo zakladni skoly. Lecit se to neda. Snad jen vodolecbou a elektrosoky.

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
12. 12. 2009 9:00 Nový

Re: BSOD

celé vlákno

Borderline Schizoid Obsessive Disorder, Diagnoza DSM-IV F67.2

faha
faha (neregistrovaný) ---.107.broadband13.iol.cz
12. 12. 2009 10:56 Nový

Re: BSOD

celé vlákno

Syndrom torzonicke polarity

Žoržo
Žoržo (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
12. 12. 2009 21:23 Nový

Re: BSOD

celé vlákno

jste blázni

zachodova_misa
zachodova_misa (neregistrovaný) 81.169.137.---
12. 12. 2009 0:59 Nový

schíza remix

celé vlákno
Zdenek - aura:41
12. 12. 2009 12:05 Nový

Re: schíza remix

celé vlákno

Super!

r-
r- (neregistrovaný) 76.73.42.---
12. 12. 2009 1:10 Nový

Absurdni remix

celé vlákno
Prichod 7.99
Prichod 7.99 (neregistrovaný) ---.chello.sk
12. 12. 2009 1:38 Nový

Re: Absurdni remix

celé vlákno

Papamobil !

ghibulo
ghibulo (neregistrovaný) ---.104.broadband10.iol.cz
12. 12. 2009 8:24 Nový

fajn nápad...

celé vlákno

asi to nainstaluju šéfovi. :-D

Pro ty nahoře co neví… ne, to není porucha osobnosti, to je Blue Screen of Death – tedy oblíbená modrá obrazovka smrti ;)

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
12. 12. 2009 9:03 Nový

Re: fajn nápad...

celé vlákno

Jak by řekl pravý linuxák: RTFM! Nebo aspoň RTFW.

Falešnej BLEK.
Falešnej BLEK. (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
12. 12. 2009 8:32 Nový

hobby

celé vlákno

Rád prcám Lachtany, protože nemají poruchu osobnosti.

hawran diskuse aura:60
12. 12. 2009 10:34 Nový

Nejvtipnější se stejně TurZin

celé vlákno

Zdenek - aura:41
12. 12. 2009 12:32 Nový

Re: Nejvtipnější se stejně TurZin

celé vlákno

Mně to vtipné nepřijde. I když asi nemá pravdu ve všem, faktem zůstává, že světu vládnou zločinci.

TurZin NetAu.Net aura:33
14. 12. 2009 8:20 Nový

nejvtipnejsi je elita

celé vlákno

no reknete, musela to byt super legrace nerict nikomu nic a nechat japonce rozstrilet vlastni lidi na pearl harboru, … nebo toho 11 zari kdyz rothshild cumel na to divadlo z tech 3 pater toho hotelu v NY co si tyden pred tim pronajal… to musela byt ohromna legrace nic tem pozarnikum a tem lidem co tam pracovali nerict ne. cha cha cha

hawran diskuse aura:60
14. 12. 2009 10:23 Nový

Re: nejvtipnejsi je elita

celé vlákno

moc punče na svoboďáku?

TurZin NetAu.Net aura:33
14. 12. 2009 12:52 Nový

Re: nejvtipnejsi je elita

celé vlákno

moc lzi v mainstreamovych mediich

NA
NA (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
12. 12. 2009 15:17 Nový

TurZin je agent

celé vlákno

Zaplavuje vás blbostma, abyste se buď honili za vlastním ocasem,nebo si nevšimli co se vlastně zrovna děje. Ignorujte TurZina.

Hnidopich
Hnidopich (neregistrovaný) ---.192.broadband10.iol.cz
12. 12. 2009 18:13 Nový

Re: TurZin je agent

celé vlákno

Jo, jo. A zrovna kvuli takovejm fanatickejm [cenzurvano], co vecne hledaj nejaky spiknuti a „tridniho“ nepritele, aby jen odvedli pozornost od dulezitych problemu, nebude na svete nikdy klid.

Pan Houba
Pan Houba (neregistrovaný) ---.karneval.cz
12. 12. 2009 16:36 Nový

To TurZin

celé vlákno

Hele TurZine, nevyštoural bys nějaký špinavosti na souseda? On mi totiž přes WiFi posílá do hlavy nepřátelský myšlenky. Například teď zrovna mám pocit, že mám uvnitř hlavy ještě jednu hlavu, ale o kousek větší než je ta venkovní. Snažil jsem se podle receptu jednoho amerického důstojníka bránit tak, že jsem pil pouze dešťovou vodu a čistou obilnou pálenku, ale nepomohlo to. Myslíš, že by za to mohl fluor, co nám ONI dávají do vody? Čuchám velkou komoušskou lumpárnu.

JardaP . aura:23
12. 12. 2009 17:18 Nový

Re: To TurZin

celé vlákno

Pokud mate pocit, ze mate uvnitr hlavy jeste jednu, ale vetsi, pak se jedna, s nejvetsi moznou pravdepodobnosti, o jednu z nasledujicich pricin:

1) Mate nador na mozku.
2) Propadate se do ctvrte dimenze. Proces zacal od hlavy, ale postupne se rozsiri i na dalsi casti tela. Ve vzacnych pripadech k rozsireni na ostatni casti tela nedochazi. Do ctvrte dimenze pak propada pouze hlava, ktera je od tela odtrzena. Co se s ni dale stane, neni znamo, pouze se predpoklada, ze je rozlozena ctyrrozmernymi bakteriemi. Telo pak byva nekde nalezeno, jiste jste o nalezu bezhlaveho tela sam jiz nekde cetl v novinach nebo slysel v televizi. Ve vetsine pripadu se jednalo prave o to, co jsem vyse popsal. Pouze v novinach to na rovinu nerikaji, aby zabranili sireni paniky.

merlin111
merlin111 (neregistrovaný) 93.99.49.---
12. 12. 2009 18:47 Nový

Re: To TurZin

celé vlákno

Ale klid, třeba má jen chřipku …prasečí.

PralesyČR
PralesyČR (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
12. 12. 2009 20:23 Nový

Re: To TurZin

celé vlákno

ať je to jak chce, Pan Houba by měl zajisté navštívit lékaře!

Pan Houba
Pan Houba (neregistrovaný) ---.karneval.cz
13. 12. 2009 13:39 Nový

Re: To TurZin

celé vlákno

U doktora jsem už byl – odvezli mne tam, když jsem to kdysi na kolejích přehnal s houbama a od tý doby je to se mnou špatný. Nikdo neví, jestli to udělaly ty houby nebo léčba na psychiatrii. Já si myslím, že pravým důvodem mého šílenství jsou „pedagogická esa“ na VUT, která mně tam ničila nervy. Kdo jste tu školu dělali, jistě vám něco říkají nicky Bašťoch, Hajzlt, JMH. Někteří to řešili drogama a někteří se rovnou zbláznili, já to vzal po pořádku, napřed houby (lysohlávky) a plesnivý obilí (námel=LSD), pak psychina. Prostě jsem obět systému.

Přeji pěkný houbový víkend.

PralesyČR
PralesyČR (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
13. 12. 2009 16:19 Nový

Re: To TurZin

celé vlákno

jo, drogy nejsou pro kazdeho, z LSD se clovek muze nadobro zblaznit, to je pravda.

peter
peter (neregistrovaný) ---.213-160-175.telecom.sk
12. 12. 2009 23:57 Nový

BSOD z IT Crowd...

celé vlákno

Hlvne ze „BSOD“ z uvodnej znelky IT Crowd je kernel dump z Fedora Linuxu :-D

pyrochemik
pyrochemik (neregistrovaný) ---.natur.cuni.cz
16. 12. 2009 15:46 Nový

Reklama je součástí?

celé vlákno

Je ta reklama na upgrade na windows server 2008 součástí, nebo má i Bůh smysl pro humor?

TurZin NetAu.Net aura:33
18. 12. 2009 18:36 Nový

co jsou vlastne konspiracni teorie

celé vlákno

Je konspiracni teorie, kdyz byvalej agent mosadu napise knizku a ja z ni cituji, tak prekrucuji historicke udalosti ?

kdyz tam pise, ze za to ze nekdo chce mirove rozhovory rozdava Mossad pet kulek do srdce a jednu do hlavy, jako to udelali Naimovi Khaderovi v osumdesatym prvnim, je to konspiracni teorie, ze IZRAEL sam automaticky nici jaky koliv pokus o mir. Jsou konspiracni teorie „balfourska deklarace“ kterou Rotshildi mavali britske vlade pred nosem, kdyz chteli uzemi palestiny za to ze dostali USA do valky ?

Kdo ma pravdu byvaly clen Mossadu nebo ceske sionistum do prdele lezouci media ?

Victor Ostrovky – By Way of Deception Making and unmaking a Mossad Officer – BOOK ID:83 PAGE:98

http://www.turzin.netau.net/book/index.php?…

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
19. 12. 2009 7:07 Nový

Re: co jsou vlastne konspiracni teorie

celé vlákno

Nevěřím konspiračním teoriím, a proto nevěřím na Al-Kaidu a oficiální verzi 11. září :-D

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem