Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: jemně a citlivě

Ketor
Ketor (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:08 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
A preco nepouzili SUDO ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 9:45 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
---------------------- proč raději nenapsali o tomhle???? ---------------------------------
http://technet.idnes.cz/cesky-senat-chce-cenzurovat-internet-zakazal-by-porno-a-dalsi-stranky-1ee-/sw_internet.asp?c=A090123_131417_sw_internet_kuz

Aha, že by vlez-dopr*ismus? Huš se bojej cenzůry :-P ???
-------------------------------------------------------------------------------------------
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 9:47 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
Český senát chce cenzurovat internet. Zakázal by porno a další stránky
Foxik
Foxik (neregistrovaný)
24. 1. 2009 15:10 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
Nemaj šanci.
Prodám celý obsah internetu vypálený na 478 597 524 101 kusech DVD.
Případně bez porna na 4 DVD.
zd.valek
zd.valek (neregistrovaný)
25. 1. 2009 0:57 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
Tak to mě pobavilo více, než dnešní komix.

1) jim to nemůže projít
2) i kdyby prošlo, je jen otázkou času, než se všichni naučí tunelovat do zahraničí (já to už umím :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 1. 2009 20:15 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
Po pravde receno, tunelovat v tehle zemi umi snad kazdy.
dracul
dracul (neregistrovaný)
24. 1. 2009 10:26 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
ja volil mejstrika a von mi chtel pritom zakazat porno, no tak to je pro me uz mrtvej!
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
24. 1. 2009 14:01 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
Zeby se tam zase premnozili krestani, kteri nevidi nic dulezitejsiho na praci? Jako kdysi, kdyz v situaci vseobecneho bordelu, ktery potreboval reseni, lidovci radsi resili zakaz prostituce a bordelu (oboji po zakazu nejak opomenulo vymizet).
Eso Rimmer
Eso Rimmer (neregistrovaný)
24. 1. 2009 13:34 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
24. 1. 2009 23:04 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
Tak tato dama ma moj hlas. Urcite to dotiahne daleko.
a
a (neregistrovaný)
26. 1. 2009 9:27 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
to nepochybně, bude dělat Kocábovi poradce...
Techi
Techi (neregistrovaný)
25. 1. 2009 14:48 Nový

RE: Komiks: jemně a citlivě

celé vlákno
Ale ne káždej C programátor by to ocenil :)
lilou
lilou (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:10 Nový

blbost

celé vlákno
v nemocnici ziadne IT nie je, uz som kukol 4 serie dr.housa a ziadny tam neboli :)
Ketor
Ketor (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:11 Nový

Re: blbost

celé vlákno
Presne tak. Ja som zas kukal IT Crowds a to tiez nebolo v nemocnici.
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:15 Nový

Re: blbost

celé vlákno
IT oddelenie je predsa v podzemi. Take lahke nevies ? Mna by skor zaujimalo co maju znamenat tie cisla 230 a 300. Co tam nabijaju ?
lilou
lilou (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:19 Nový

Re: blbost

celé vlákno
to druhe by mohla byt pokazena miesacka
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:27 Nový

Re: blbost

celé vlákno
Jaaaaj, tak to su chybove hlasky. Uz to zacina zapadat.
w
w (neregistrovaný)
24. 1. 2009 8:54 Nový

Re: blbost

celé vlákno
Elektrody, blbe.
O Simaban Lidan
O Simaban Lidan (neregistrovaný)
24. 1. 2009 20:39 Nový

Re: blbost

celé vlákno
Na kolik je nabili tobe? Vysmahli centrum pro slusne chovani?
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
24. 1. 2009 23:06 Nový

Re: blbost

celé vlákno
No presne. Nemozu to totiz byt ani [V] ani [J]. Co to teda je ?
František G.
František G. (neregistrovaný)
26. 1. 2009 22:09 Nový

Re: blbost

celé vlákno
Jednou jsem viděl defibrilátor z blízka. Vypadal trochu zastarale a na stupnici měl jednotky v mC (mili Coulomb - jednotka elektrického náboje). 1 C je náboj, který proteče proudem 1 A za 1 s. Pokud si vzpomínám na školení bezpečnosti v elektrolaboratoři, už 100 mC dokáže zdravému člověku zastavit srdce. A nebo klinicky mrtvému člověku srdce nahodit...

U moderních defibrilátorů se udává energie v Joulech.
1 J = 1 W * 1 s = 1 V * 1 A * 1 s
(jeden volt * jeden ampér * jedna sekunda)
U dospělých se aplikuje energie do 400 J. Napětí dodá vysokonapěťový měnič, řádově několik kilovoltů. Mikroprocesor musí změřit odpor pacienta a vypočítat odpovídající délku pulsu ze vzorce
E = t*U*U/R
což prý obyčejně vychází kolem 20 ms.

Viz http://www.fbmi.cvut.cz/e/defibrilatory/1829.pdf
ms
ms (neregistrovaný)
24. 1. 2009 10:02 Nový

Re: blbost

celé vlákno
Energie [J]...

Je zajímavé, že vojenské předpisy předpokládají smrtící účinek střely, pokud má energii 80[J]...
Zopper
Zopper (neregistrovaný)
24. 1. 2009 10:21 Nový

Re: blbost

celé vlákno
Já bych spíš řekl, že to je defibrilátor a ony číselné hodnoty jsou volty [V].
stepan
stepan (neregistrovaný)
24. 1. 2009 10:25 Nový

Re: blbost

celé vlákno
Rekl bych, ze je to defibrilator, kde se udava energie v joulech.
rimi
rimi (neregistrovaný)
24. 1. 2009 11:37 Nový

Re: blbost

celé vlákno
ten, kdo rikal ty cislovky, rikal volty, kdo obsluhoval ten bazmek, myslel j., to je snad jasne, ne? kdyby to bylo jinak, jiste by to tam autor napsal.
Zopper
Zopper (neregistrovaný)
24. 1. 2009 12:10 Nový

Re: blbost

celé vlákno
To ovšem dodává celému komixu novou hloubku...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 8:46 Nový

Re: blbost

celé vlákno
a kdo tam asi spravuje housovi gameboye?
...
... (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:15 Nový

vas Black messiah

celé vlákno
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:19 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Nesuhlasim. K podstatne zasadnejsim zmenam a chaosu doslo po tom ako na Zem spadol meteorit a moci sa ujal kral bramborovych lidi.
...
... (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:44 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
kdyby mel tvuj prispevek nakou relevantni hodnotu tak by se nad nim dalo zamyslet, misto toho sis tady zablekotal ... vivat, budouci otrocka generace, jak jednoduche ...
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:52 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Zato tvoja hlaska new world order PICO je fakt relevanta a nuti ma k zamysleniu.
Jan
Jan (neregistrovaný)
24. 1. 2009 8:41 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Co to je "PICO"?? Google na mne hodil tyto odkazy. Zalíbily se mi první dva odkazy:
1. český výrobce čepic
2. Pico From Wikipedia, the free encyclopedia respektive pro mne jako neangličtináře
3. přeloženo Googlem.
Co tedy z těch možností má byt to "PICO"?
Zopper
Zopper (neregistrovaný)
24. 1. 2009 10:22 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Já bych spíš uvažoval o tom, že jde o jedno české slovo, kterému ale chybí háček...
a8n
a8n (neregistrovaný)
24. 1. 2009 11:43 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Co by to na tomhle serveru mohlo být? http://en.wikipedia.org/wiki/Pico_(text_editor) ;)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 1. 2009 20:18 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Ja mam radeji Joe's Editor.
ms
ms (neregistrovaný)
24. 1. 2009 10:06 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Na humor není čas! Světová spiknutí nespí!!

Tito lidé Trpaslíka, ani jiné britkomy zásadně nesledují, pokud není za nimi židobolševické (aj., doplňte si) spiknutí proti Lidstvu...
tester
tester (neregistrovaný)
24. 1. 2009 10:02 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Nežereš maso, nepoznáš vtip...
BLEK MESSIAH
BLEK MESSIAH (neregistrovaný)
24. 1. 2009 21:32 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
blek messiah is in place, time to fashism
Hujer!
Hujer! (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:39 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Jsou to kecy, který se možná někomu pěkně poslouchaj. Senzacechtivá populistická sračka.
Mě přeba dost děsí počet slov "regulace" v článku.

Hujer!
...
... (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:41 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
takze bys tam raci videl gulag nebo koncentracni tabor? ... viz FEMA camps ...
Hujer!
Hujer! (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:53 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Coze?
Regulace, to je neco, co maji dnes vsichni asi moc radi. Regulovat, kontrolovat, nejlepe centralne, nejakym urednikem. Totalita.
To je to oc tu bezi a to je toho prave jmeno. Novy poradek. Z malych problemu se udelaji vetsi a z velkych giganticke. Alespon je pak duvod udelat "specificka opatreni". Je to klasicky zpusob, jak primet lidi akceptovat normalne neprijatelnou metodu "utahovani sroubu."
Viz environmentalismus. To je hnuti, ktere omezuje lidskou svobodu ve jmenu neceho vyssiho (pro tento pripad zachovani planety). Pro dobro planety by prece neco udelal kazdy. Kdy rekne neco proti, je okamzite vyvrhel. Mam pravdu?
...
... (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:57 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Ty si to nak beres, ne :) ... vypada to, ze jsme na stejne lodi, jen ty jsi trosku suchar ... ano mas pravdu v tom cos napsal, ale kolik lidi si myslim kolem tebe si neco tak elementarniho vubec uvedomi?
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
24. 1. 2009 1:02 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Zabudol si napisat PICO.
...
... (neregistrovaný)
24. 1. 2009 1:10 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
vubec neni prekvapujici, ze slovaci za posledniho konfliktu kdy meli svoje trosku slovo sli s nwo a hned :) ... edelweiss ...
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
24. 1. 2009 1:33 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Tak to je skvele ze mas vo vsetkom jasno.
Samuel Kupka aura:82
24. 1. 2009 1:51 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Slovaci vzdy nasledovali toho, kto mal moc a peniaze. Je to ciastocne aj preto, ze sami boli vzdy narod otrokov a prisluhovacov a taktiez aj preto, ze velmi male percento dokaze samostatne mysliet a uvedomuje si, ze ma aj nejaku zodpovednost. Aj ostatne volby to pekne ukazali. Momentalna 40% podpora strany, ktorej jedinym bodom programu je: "Zbytocne sa nenamahajte s myslenim, my sa o vas postarame" je odstrasujuci priklad. Ale ani v Cesku to nie je velmi ruzove. Na jednej strane strana hlboko zasunuta v americkej prdeli, na druhej strane tluste komunisticke hovada. Dnes si uz asi clovek nevyberie.
buzmo
buzmo (neregistrovaný)
24. 1. 2009 9:03 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
ahoj samko, len pre buducnost, Slovak by pisal tlste, nie tluste, to je po cesky
buzmo
buzmo (neregistrovaný)
24. 1. 2009 9:41 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
mimochodom, kukol som tvoju domovsku stranku a poviem ti nadavat niekomu do tlstych hovad je v tvojom pripade prinajmensom opovazlivost :)
Samuel Kupka aura:82
24. 1. 2009 10:27 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Ja som tluste prasa, Pablbek je tluste hovado.
buzmo
buzmo (neregistrovaný)
24. 1. 2009 9:46 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
jaj ved ty si vychodniar, tak potom prepac ze som sa tebou vobec zaoberal, to keby som si vsimol hned, nebol by som taky prekvapeny
Samuel Kupka aura:82
24. 1. 2009 10:31 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
No, tri odpovede, prva jazykove okienko, druha komentar k fyziologickym proporciam a tretia nieco o vychode, nech to uz znamena cokolvek. A nieco k veci by sa nenaslo?
buzmo
buzmo (neregistrovaný)
24. 1. 2009 12:09 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Na tu sprostost co si zo seba dostal sa inak reagovat ani neda, len pokusom o pochopenie tvojich narodnostnych komplexov. Neviem ci sa vobec dalej rozpisovat, pretoze tvoje pivne reci su pod urovnou v ktorej sa da este primerane argumentovat. Ale mozno by si si mal najprv ujasnit co znamena pojem narod, od kedy je chapany tak oko ho chapes dnes (mozno by si sa sam divil, ze to nie je az tak davno). Kto mal v priebehu casov moc a peniaze a ci je vobec mozne to davat do suvislosti s romantizujucimi predstavami o uvedomelej prislusnisti k nejakemu narodu. A keby som ostal vylozene len pri teme, ktora to zacala, tak by si si mohol v tej svojej hlavicke upratat napriklad vedomosti o vyzname a rozsahu SNP a skusit si uvedomit dosah takej malickosti ako je napriklad datum jeho vypuknutia a porovnat to dajme tomu z "majovym povstanim ceskeho lidu", casom a dovodmi jeho vypuknutia
Samuel Kupka aura:82
24. 1. 2009 12:13 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Dakujem za objasnenie, buzmo. Konecne mozem kludne spavat aj so svojimi narodnostnymi komplexami.
Samuel Kupka aura:82
24. 1. 2009 12:21 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Inak, aby sme si boli nacistom. Ja som na svoj narod hrdy a prave preto si nemienim zakryvat oci pred jasnymi problemami, s ktorymi sa je treba cim skor vyrovnat. Treba najprv poriadne vykydat tu spinu, ktora je v slovakoch hlboko zakorenena. Zial, je to tak, ze v historii nasho protonaroda nebolo obdobie, kedy by sme si mohli povedat, ze stojime naozaj na vlastnych nohach a riadime sa vlastnou hlavou. Vzdy sme boli "spojencami", ci uz dobrovolnymi alebo nedobrovolnymi niekoho ineho. A bojim sa, ze este nenastal cas, aby sme sa naozaj mohli stat svojbytnym narodom so vsetkym, co k tomu patri. Mnoho ludi u nas totiz nechce bojovat a ani nemaju dovod, ved z ich pohladu je vsetko v poriadku. A kym budu taki vo vacsine, nemame sancu.

A co sa tyka SNP, tak o tom som uz cital vselico. Dejiny Slovenska a Slovakov od Duricu mam dobre nastudovane :)
buzmo
buzmo (neregistrovaný)
24. 1. 2009 12:32 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Tym "Duricom" sa chvalis ? alebo to pises aby som ta polutoval, co si musel studovat ? priznam sa ze nechapem, a uz vobec nie ako podporu tvojich bludov.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
24. 1. 2009 21:54 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Vzdycky mi unika, proc je nekdo hrdy na nejaky narod. Vetsina kazdeho naroda jsou pitome ovce. Narody stoji vzdycky za hovno, jen se to hovno obcas lisi barvou. Za neco stoji leda tak jednotlivci a kazdy narod ma jednotlivce, kteri za neco stoji. Jen nektere narody maji to stesti, ze tech jednotlivcu maji vic. Pokud ma nekdo mindraky, nacionalismem se to nevylepsi a je lepsi jit k psychologovi. Nakonec se podivejte, kam nacionalismus dostal treba Americany, Nemce nebo Japonce.
beer
beer (neregistrovaný)
25. 1. 2009 2:40 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
at zije globalizace! :)
Radovan
Radovan (neregistrovaný)
25. 1. 2009 7:24 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
  Kdesi jsem četl názor že SNP vypuklo proto, aby Sověti Slovensko nedobývali, ale osvobozovali. Srovnávat ho s "Májovým povstáním" je stejně nemožné, jako srovnávat relativně samostatný Slovenský štát s Protektorátem Böhmen und Mähren, který byl navíc "lénem" Waffen SS. Rozdíl je také v tom, že SNP byla v podstatě záležitost části slovenské armády, zatímco v Čechách povstali civilisté, kteří si nejdřív museli nějak opatřit zbraně.
  Tím ale nemám v úmyslu ubírat SNP na důležitosti, stejně jako celému partyzánskému hnutí, už jen proto že bez nich mohla válka trvat o dost déle.
buzmo
buzmo (neregistrovaný)
25. 1. 2009 8:14 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
mas uplnu pravdu, priznam sa ze k tomu podstrceniu myslienky o zrovnavani ma donutil tento prispevok "vubec neni prekvapujici, ze slovaci za posledniho konfliktu...", takze tak
Hujer!
Hujer! (neregistrovaný)
24. 1. 2009 1:21 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Beru, protoze spousta lidi takovy clanky hlta. Taky jsem je hltaval, takze asi chapu duvod proc. V clanku je par zajimavych postrehu, ale masivni regulace podle me lekem na soucasny stav neni. Naopak, dostane nas to jen rychleji tam, kam vsichni mirime. Totiz do krasne, ruzove regulovane panevropske federace.

Jo a sucharem nekdy jsem. Ale uz jsem se s tim faktem smiril :)
koroptev
koroptev (neregistrovaný)
24. 1. 2009 12:05 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Souhlas, jenom si nemyslim, ze to nekdo vyssi a chytrejsi v pozadi organizuje, spis to vypada jako lidska pririzenost obklopovat se prostredim/stroji, ktere neslouzi ale zotrocuji
3 797
3 797 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 3:27 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Zadny new world order nebude jenom old godly chaos
Kvakor
Kvakor (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:31 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Diskordiasticke uceni ma pro tohle Zakon Eristicke Eskalace: "Vnucovani Radu = Eskalace Chaosu". Cili cim vice je upevnovan rad, tim vetsi chaos nastane v okamziku jeho zhrouceni.
hawran diskuse aura:60
24. 1. 2009 21:11 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Bez do HAJZLU.
...
... (neregistrovaný)
24. 1. 2009 21:29 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
jeden tu ma poruchu osobnosti, jinej je zas labilni, slusna sebranka ;p
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 21:38 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Ty se moc neozyvej, ty ses az paranoidni ;)

A pro pripad, ze mne napises, ze su otrok, tak ti pisu tohle - Vsichni jsme dnes otroci. Pestujes si snad nekde v horach obili -> mouka -> chleba ? Vyrabis si kremikove cipy a pises vlastni OS, pod kterym mas browser, pomoci ktereho pak plodis ty kecy? Vyrabis si vlastni elektrinu? Ne? Tak se seznam s pravdou - jsi otrok :(

Jeste je tu druha moznost - odepises <neco PICO neco>. To uz je ale ot.

Je tu jeste par moznosti, ale tohle byly jen ty zakladni...
...
... (neregistrovaný)
24. 1. 2009 21:46 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
a jak bys chtel tech veci co popisujes dosahnout?

ps otrok - alespon mysleno v mych prispevcich - je zde chapan spise mentalne, nez zdrojove ... zdrojove lze byt nezavislym do urcite urovne, ale i ve spolecenstvech nepostavenych na monetarni politice vzdy fungoval smenny obchod, tedy ja neco umim a nekdo jiny umi neco jineho a proste si to vymenime ... pico bych ti mohl napsat, ale to se hodi pro jinej typ prispevatele ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 21:54 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
mentalne to pak ok ... par veci bych dosahl, minimalne bych si udelal ten chleba. to by me vycerpalo celkove na tolik, ze bych nemel naladu nejaky pc vubec resit ;)
jen me slo o to ze nevedome/vedome (a ingorujes to) podporujes nadnarodni korporace v jejichz celech stoji ruzni lide (treba zidi), kteri maji prsty v ruznych vecech po celem svete... jinak uvidime co barak pro lidi poresi, stejne kdyz se bude vzpouzet, skonci jako jfk ;)
...
... (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:02 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
kdyz bys mohl trosku rozvest to moje podporovani korporaci, abych se podival sobe do zrcadla ...

jinak, ja chapu co myslis tim chlebem a po nikom tady nechcu se vratit do jeskyne nebo proste byt izolovanej, otazka je spis do jake miry maji lidi dnes jeste svuj nazor ... a obavam ze, ze i kdyby meli treba moznost primeho podileni se na rozhodovani, tak by to vedlo stejne do prdele ... dobrej priklad je treba svycarsko, kde lidi sice nadavaj ze zubar neni placenej ze zdravorniho pojisteni, ale kdyz to muzou zmenit tak hlasuji ne, protoze maji strach ze by se to pojisteni zvedlo (a to se bavime o zemi, kde ma kazdej moznost si volit co a kolik kam plati ... i kdyz je to takovej off topic argument, chapu ...)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 22:15 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
kdybych to mel rozvadet, dostali bysme se k tvemu druhemu odstavci = chtel bych po lidech aby sli zpet do jeskyni ;) slo me o tu ideu, ne uskutecnovani te idey, takze chyba ode me, beru zpet... a kdyz uz prima demokracie, jak pises - tak ta by fungovala jenom na papire, todle uz je moc hluboko ve srackach, lidi si musi pockat, az pride onen nwo, ten spadne a pak az neco bude. podivej se na vsecky civilizace pred nama - treba obyc. egypt / rim ...drsny vzestup, pohodicka, lidi pod virou, prosperita atd...a pak epic fail ...a to vsude proste.. to same ceka tendle svet. a ja mam radej dansko nez svycarsko, lidi jsou tam pohodovejsi, ale zase danum afaik nevadi usa (=lezli by jim aj do prdele, kdyby na to prislo)... o cr se snad ani nezminovat..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 22:23 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
tady jsem ti nasel jeste link na clanek, ktery se me docela libil. je to docela stare... a pro tebe to nebude asi nic noveho
hawran diskuse aura:60
24. 1. 2009 21:44 Nový

Re: vas Black messiah

celé vlákno
Znovu te (a ted slusne) zadam, aby sis nasel nejakou jinou diskusi, kde muzete spradat svoje konspiracni teorie do aleluja...

Pro inspiraci nabizim List of conspiracy theories.

Dle tveho puvodniho prispevku soudim, ze budes potrebovat Hledam dalsi soudruhy ....

PS: <!>
lilou
lilou (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:18 Nový

2 obrazok

celé vlákno
Doktori nemaju na stitkoch mena, znamena to ze maju poruchu osobnosti? A su to vobec doktori?
simakova
simakova (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:20 Nový

Re: 2 obrazok

celé vlákno
Podla mna ma poruchu osobnosti ten ajtak, lebo nema do coho pichnut.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 0:43 Nový

remix

celé vlákno
...
... (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:54 Nový

Re: remix

celé vlákno
remix ubozejsi nez puvodni komix jsem tady nevidel uz 15 tydnu ... dekuji nasel jsem!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 11:23 Nový

Re: remix

celé vlákno
Náhodou, mně se ten remix líbil, je o tom, jak když má člověk poruchu osobnosti, tak neprovozuje pohlavní styk se ženami.
zdenicka
zdenicka (neregistrovaný)
24. 1. 2009 18:20 Nový

Re: remix

celé vlákno
Myslim, ze zalezi i na typu dane poruchy osobnosti ;-) A vy nejste schopen se vzrusit(myslim treba sam doma pri sledovani nejakeho porna)? Nebo se proste jen bojite jit s holkou?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 1. 2009 0:46 Nový

Re: remix

celé vlákno
Jsem schopnej se vzrušit a onanovat. Ale vést diskuzi se ženou, to je nad moje psychické síly.
Clock
Clock (neregistrovaný)
25. 1. 2009 23:17 Nový

Re: remix

celé vlákno
Co je nad tve psychicke sily v te diskusi, emoce? Pokud ano, napadlo me nasledujici.

Napsal jsem program co se mu da IRC rozhovor a on vygeneruje nove, casto usmevne blaboly. Tak me napadlo do toho udelat emoce.

Nejdriv se to setridi ze ukazatele na pointery v textu maji v zasade 4 smery kam jit - o pismenko dopredu, dozadu, o pointer abecedne nasledujici a pointer abecedne predchozi.

Podle me by se ke kazdemu pointeru jeste pridal float (nebo vic floatu pokud jsou emoce vicedimenzionalni) a u vybranych slov jako nemoc, smrt, laska, zdravi, radost stesti a tak by se natvrdo nastavily a udelal flag ze se nesmeji interpolovat. Pak by se zbytek toho kontextovyho seznamu interpoloval simulovanym vedenim tepla, a to ve vsech 4 zminenych smerech.

Ted jeste aby ten robot ty emoce nejak pouzival. Pokud by si stavajici text nasel v kontextovem seznamu a rozhodl se to perturbovat, tak by neperturboval slepe, ale snazil se aby ten pointer kam uskakuje mel pokud mozno blizkou emoci te odkud pertubuje.

S trochou stesti by to mohlo fungovat. Neslo by to ted nejak naimplementovat na tvem mozku myslenkove (pripadne nastrelit jednocip do hlavy)? To by pak na to treba ty babenki neprisly, ze to je zfixlovany :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 2:21 Nový

Re: remix

celé vlákno
A mám tě, právě jsem tě připravil o minutu života, whooaaa! A těď o druhou, jestli na tuhle sračku odpovíš.
Dr Meduza
Dr Meduza (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:51 Nový

:)

celé vlákno
Dneska sem se pekne zasmal
nevim jestli mam moc brutalni smysl pro humor, nebo uz sem prepracovanej
...
... (neregistrovaný)
24. 1. 2009 0:52 Nový

Re: :)

celé vlákno
mozna ses jen tupej otrok pico :)
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
24. 1. 2009 1:00 Nový

Re: :)

celé vlákno
Presne tak ! Je opantany materiou. Treba hladat duchovne hodnoty. Ako je vidiet Jestirci utocia z kazdej strany.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 1. 2009 17:16 Nový

Re: :)

celé vlákno
Ty zase retardovanej a zhulenej dement.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 1:36 Nový

porucha osobnosti

celé vlákno
Ja taky mozkove uvazuju v objektech, metodach, lambda funkcich apod. Moje porucha osobnosti je zvlastni dar z nebes, coz mi umoznuje svet rozdelit do virtualnich abstraktnich struktur.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 3:22 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 3:57 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
mě tím připomenul spíš http://xkcd.com/55/ :-)
Petr
Petr (neregistrovaný)
24. 1. 2009 10:16 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
akorát přesně nevím co tím chtěl autor říci.
Asi možná. Láska se nedá odmocnovat, nejde derivovat ani násobit maticí.
Dokonce ani Furierova transformace dává neznámé výsledky. S láskou si tedy vůbec nevím rady.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 11:21 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Lásku neprovozuji, protože mám poruchu osobnosti :-(
stfu
stfu (neregistrovaný)
24. 1. 2009 13:48 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Láska se neprovozuje, ta se vnímá/cítí (doplń správnou hodnotu).
Láska je , když chuj v piči mlaská (čili sex).
Dle osel.cz je láska psychotický blud přetrvávající až 2 roky.

Nesplńuji podmínku 1 a 3, ovšem podmínku 2 mám úspěšně za sebou.

Které z těchto pravidel bys rád provozoval?
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 16:13 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Laska se neprovozuje, ta uderi zakernym uderem a uz se vezeme ve viru manie a obsese!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 4:37 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Taky jsem měl takový pocity, ale protože jsem psychopat, tak z toho nic nebylo. Je to jen krásný pocit při onanii, když si lásku k ženě představuju, je to mnohem silnější a lepší než honit nad nějakým pornem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 13:52 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
myslím, že jsi to trefil :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 1. 2009 22:27 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
bezvadny.
a az ti dojde, ze kdyz ten svet rozdelis na cca 90% tech, se kterymi se nema cenu zabyvat a na zbyvajicich cca 10% tech se kterymi se ma obcas cenu zaobirat, budes bliz k tomu vytvaret si k lidem nejaky vztahy.

Proc se porad snazis aplikovat cizi zebricky hodnot / postupy / cokoli na svoje vnimani sveta ?

Nechapes ze kdyz ses dostatecne jinej musis vsechno oprit o vlastni vnimani / definice ?

Zacni konecne [_PORADNE_] uvazovat nebo uz prosimte CHCIPNI.

Dik.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 7:15 Nový

:-)

celé vlákno
Také jsem to už zažil, IT přeci nic nědělá ať to udělá on.
LDP
LDP (neregistrovaný)
24. 1. 2009 10:27 Nový

REMIX II

celé vlákno
Hořec
Hořec (neregistrovaný)
24. 1. 2009 10:31 Nový

Re: REMIX II

celé vlákno
LOL
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
24. 1. 2009 12:17 Nový

Re: REMIX II

celé vlákno
Parada :) Len pozor. Pohybuje sa tu jeden borec co vas zrusi lebo je to isto vec co nas taha ku dnu financnej krizy. Vobec to nesleduje spolocne ciele vsetkeho ziveho na planete a uz vonkoncom to nikto nereguluje. Napr. Cina po dohode s USA.
bnmmb
bnmmb (neregistrovaný)
24. 1. 2009 12:46 Nový

Re: REMIX II

celé vlákno
Dobry, dik.
peregrin . aura:86
24. 1. 2009 11:10 Nový

O

celé vlákno
Proč je to "O" červené? To je něco s Operou (Operujeme)? Nebo s Obamou?

btw, myslím, že by se hodilo něco s Obamou...
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
24. 1. 2009 12:06 Nový

Reklama na windows server 2008

celé vlákno
musím říct lol, ale chápu že z něčeho server musí žít. Tak jsem na to párkrát kliknul, abych přispěl serveru s získáváním finančních prostředků od zlé megakorporace.
tony
tony (neregistrovaný)
24. 1. 2009 12:24 Nový

poslední!!!

celé vlákno
a vzkaz Blekovi: i psychopat může mít při sleep(1,0, "sweet dreams", on | ona, :-)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 13:57 Nový

REMIX: smrt psychopata

celé vlákno

Smrt je obecně negativní jev. Ale když zemře otravný člověk, např. psychopat, může se okolí dost ulevit. Viz zde.

(inspirováno skutečným rozhovorem — dávejte tomu pozitivní hlasy, ať lidi ví o nenávisti k psychopatům)

uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 14:32 Nový

Tohle uz je ...

celé vlákno
Mikulasi, Mikulasi... tohle bych od tebe opravdu necekal, stejne jako woodyho reakci, jeden psychopat druhy vznetlivy... a pritom reseni je tak pro ne tak proste...

Ale jedno se musi nechat, ten vyrok "...si myslite, ze jste chytri, kdyz nenavidite ty, co jsou blbi." je velice pekny.
Quanti
Quanti (neregistrovaný)
24. 1. 2009 17:33 Nový

Re: Tohle uz je ...

celé vlákno
je pěkný, ale nehodí se na onu konkrétní situaci. BLEK je chytrý, ale celé osazenstvo štve totální absencí sociální inteligence a záměrnými provokacemi. Blbí lidi nás neštvou, protože blbce můžeme zabanovat, ale BLEK nám to vždycky obejde :)
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
24. 1. 2009 17:38 Nový

Re: Tohle uz je ...

celé vlákno
ano na problém je třeba nahlížet ze všech stran
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 18:04 Nový

Re: Tohle uz je ...

celé vlákno
Zkuste ho slusne poprosit a dat mu nejake jine adresy webu, na kterych muze plnit sve questy (viz nize :)...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 18:15 Nový

provokace

celé vlákno
Ona je otázka, co je provokace --- když do google zadáš "sex site:lamer.cz", dostaneš 278 příspěvků. Na 278 stránkách se tam někde na lamerovi popisuje, jak lidi provozovali nebo hodlají provozovat sex.

No, a já tam napíšu pár komentářů, že sex neprovozuju, tak to hned správce děsně rozčiluje. Navíc ty komentáře píšu k tématu (píšu je k jiným citacím, kde se o citových nebo sexuálních vztazích se ženami mluví) a k jedné citaci píšu max. jeden komentář. Tak mě vysvětlete, čím jsem horší než ta qanta lidí, co na lamerovi v diskuzi popisují, že se ženami souloží.

Kde se ve vás ta nenávist a netolerance k asexuálním jedincům bere? Si pak celého lamera přejmenujte na "server pro lidi, co provozují pohlavní styk" a máte to.

Inteligentní jsem sice na počítače (a dost na to, že si umím zkompilovat a použít tor), ale třeba na zmíněné sexuální vztahy se ženami jsem neskutečně tupý. Spousta dalších lidí zase tor použít neumím, ale souloží. A vás ta moje tupost neskutečně sere! Nenávidíte mě za to! Nejste schopni snést někoho, kdo naruší vaši ideu Dokonalého Světa, kde jsou Samí Úspěšní Lidé. Jiní lidi, kteří tam do diskuze píšou, že partnerku mají, necháváte na pokoji :-/

Pokud mě opravdu umlátíte železnou tyčí, nebude mě žádná škoda --- sex totiž neprovozuju, tak se nerozmnožím a lidské společnosti to vlastně může být jedno. Nebude ani žádná žena, která by nad mou smrtí plakala, protože žádnou nemám :-( Jsem bezcenný člověk: http://comix.spaceport.cz/index.php?id=11467
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 18:30 Nový

Re: provokace

celé vlákno
"Nejste schopni snést někoho, kdo naruší vaši ideu Dokonalého Světa, kde jsou Samí Úspěšní Lidé."

Druhy pekny vyrok dneska,... To koukas na nejake filmy nebo to tvoris sam? Je to velice duchaplne ;)
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 21:40 Nový

Re: provokace

celé vlákno
nas stve to, BLEK.u, ze tim jak si stezujes, neprimo nabadas ostatni, aby ti pomohli. V tom by ani tak nebyl problem, ale kdyz ty veskere rady a pokusy odmitas uz predem (aniz bys cokoliv z toho vyzkousel), prekroutis si vsechno tak, abys "mohl psa biti", tak se pak nediv reakcim okoli.

Kdybys ukazal trochu pile a odhodlani, daleko vice lidi by te podporovalo. Ja sem ti pred casem napsal seznam knih, ktere mi pomohli. Cetl jsi uz nejakou z nich? Sere me se te vubec na to ptat, protoze mam takovej urcitej dojem, ze ses na to totalne vysral, je mi jakoby ses mi vysral na hlavu :-D

Zkus si podobnou situaci predstavit s nejakym amaterskym zacinajicim kernel developerem, kterej neposloucha rad "moudrejsich" a placa si to po svym.. (a jeste si k tomu stezuje).. Bavilo by te poslouchat stale jeho stiznosti (pramenici z jeho nevedomosti) ?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:17 Nový

Re: provokace

celé vlákno
"neprimo nabadas ostatni, aby ti pomohli" - "veskere rady a pokusy odmitas uz predem"

V těchto dvou větách si odporuješ. Ve skutečnosti od nikoho pomoc nehledám, to je jen tvoje iluze.

"Cetl jsi uz nejakou z nich?"

Ne. Ale poradím ti jinou věc. Zadej si "less -f /dev/urandom" a čti. Schválně, řekni kolik minut či hodin to vydržíš číst a kolik kilo- či megabytů jsi přečetl? A věř mi, není to hloupost, v tom /dev/urandom najdeš veškerou moudrost vymyšlenou i dosud nevymyšlenou lidskou civilizací, jen musíš dostatečně dlouho číst (a nezapomeň doplňovat random pool z hardwarového generátoru na desce, protože ta opakující-se hash funkce ti tu moudrost nevygeneruje; hardwarový generátor ano).

"kterej neposloucha rad 'moudrejsich' a placa si to po svym.."

No, já si třeba svůj kernel po svým plácám, rady neposlouchám. A funguje mi aspoň natolik, aby byl použitelný k odeslání tohoto příspěvku.

Mezi programováním kernelu a kontaktem se ženou je podstatný rozdíl. Kernel nečte moje emoce. Kernel můžu programovat klidně v depresi, můžu u toho fňukat, kňourat, tvářit se kysele, a on funguje pořád stejně, reaguje pouze na vstupy do počítače, ne na moje mimoverbální projevy. Ženy bohužel na špatné emoce a špatné mimoverbální projevy reagují negativně :-/
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 22:28 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Ne. Ale poradím ti jinou věc. Zadej si "less -f /dev/urandom" a čti. Schválně, řekni kolik minut či hodin to vydržíš číst a kolik kilo- či megabytů jsi přečetl? A věř mi, není to hloupost, v tom /dev/urandom najdeš veškerou moudrost vymyšlenou i dosud nevymyšlenou lidskou civilizací, jen musíš dostatečně dlouho číst (a nezapomeň doplňovat random pool z hardwarového generátoru na desce, protože ta opakující-se hash funkce ti tu moudrost nevygeneruje; hardwarový generátor ano).

to uz je dneska treti vyrok.
owned! :)


Ser na ne Mikulasi, genialni lidi nikdy nemeli v lasce, nekdy je dokonce nenavideli, odsuzovali nebo dokonce zabijeli :)

Ženy bohužel na špatné emoce a špatné mimoverbální projevy reagují negativně :-/
--nektere zeny takove nejsou, ale takove ty nejspis nechces, nejspis bys chtel sdilet emoce, pokud by uz nejake byly ...
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:46 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Tak. Vydrzel sem to 30 minut, imho se z /dev/urandom clovek nic moc noveho nedozvi :)
Ted ses na rade ty s tema knizkama. Ja sem si taky nejdrive myslel, ze je tam bullshit.. Ale pomohli mi (ano, sukal sem od te doby uz mockrat)

Jinak btw. si me pekne nasral :) Chapu lidi, kteri by ti nejradsi rozmasli xicht o zed :D Ale jeste se drzim.. a uz na tebe reagovat opravdu nebudu, jsi hnusny nevdecnik, nehodny me pozitivni reakce.

Tvuj svet, tva volba (bee bee).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 23:11 Nový

Re: provokace

celé vlákno
ultra force 3000 Jen pro srovnani, co je psano a co bylo psano... Prirovnal bych to k tomu, kdyz Mikulas kdysi davno psal --grepnete si z toho prohru a dojde vam to... pripomina mne to jednu knihu, kterou jsem pred x lety musel cist na stredni skole, kdy v tom pribehu byla jista lehka deva, ktera byla ale vylicena pozitivne ve srovnani s ostatnimi postavami, ktere byly zastupci vsech vrstev...proste ze byla moralne na vysi oproti nim ;)
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 23:13 Nový

Re: provokace

celé vlákno
masakr ;) to sem se nasmal ;)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 23:16 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Mne to moc vtipne neprijde, jsi ubohy... a nedokazes unest kritiku
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 23:17 Nový

Re: provokace

celé vlákno
jsem clovek, delam chyby, nestydim se za to
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 16:27 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Tak tohle presne Mikulsi zni jako kdybys mel tu moji F60.5-ku. Naznacovalo by tomu i jak odmitas patche lidi co nejsou dokonale nebo hledas v kernelu Linuxu hnidy. Jak jsi napriklad rikal ze ovladac klavesnice leakuje informace covert channelem pres casovani cache.

Pokud mas F60.5 neni divu ze ti neni pomoci kdyz ti leci (nebo neleci?) F60.1.

"V techto dvou vetách si odporujes."
"A ver mi, není to hloupost, v tom /dev/urandom najdes veskerou moudrost vymyslenou i dosud nevymyslenou lidskou civilizací"
"No, já si treba svuj kernel po svým plácám, rady neposlouchám."
"Kernel ... funguje porád stejne, reaguje pouze na vstupy do pocítace"

Presne takhle jsem myslel driv taky - stvalo me ze lidi jsou nepredvidatelny a byl jsem rad, ze moje programy a elektronicke obvody predvidatelne jsou.

I kdyz F60.1 je v jinym clusteru nez F60.5, to je podle me tezsi misdiagnostikovat nez kdyby byly v jednom clusteru. Ale buh vi, co ty mas. Pokud to ma byt SPD tak je podezrele, jak se trapis tim, ze nemuzes mit vztah se zenou. Spravne by ti to melo byt u (_,_)

Pokud mas strach z lecby (zpusobila ti uzkost), neslo by to resit jako kazdy jiny strach, napriklad ze skejtu nebo z vody>? Zkouset nejdriv male krucky a kdyz uvidis ze se nic nedeje hranici posouvat dal a dal?

Takovej dotaz - kolik % casu dne premyslis a koli % jsem ve stavu tupeho vnimani bez premysleni?
Alice
Alice (neregistrovaný)
31. 1. 2009 1:50 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Třeba se překouknul a místo F60.1 má F61.0 a proto je to s ním tak těžký:)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 4:36 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Tu schizoidní poruchu jsem tam viděl napsanou slovy, nikoli číslem.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 4:35 Nový

Re: provokace

celé vlákno
"Pokud mas strach z lecby (zpusobila ti uzkost)"

--- kromě úzkosti způsobila uvědomění-si vlastní poruchy a nevratné poškození.

"Zkouset nejdriv male krucky a kdyz uvidis ze se nic nedeje hranici posouvat dal a dal?"

--- na to bych ti mohl odpovědět: zkoušel sis někdy řezat prstíky po malých kouskách a když zjistíš, že to vydržíš, tak si je řezat dál a dál po větších?

"Takovej dotaz - kolik % casu dne premyslis a koli % jsem ve stavu tupeho vnimani bez premysleni?"

--- přijde mi, že přemýšlím skoro furt, ale moje myšlenky se dost motají dokola. Závidím lidem třeba na fetu, co nepřemýšlí. Myslíš, že bych měl třeba hulit trávu, jestli by to moje myšlenky neodreagovalo?
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:52 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Blek má jen smůlu, že ho jeho otec podceňuje a má zřejmě stále ambice ho v dopělém věku vychovávat. To máš tak jako s tchýní, můžeš jí za blbé keci AND zasahy do rodiny seřvat OR být slušný - nechat se tím ničit. Blek na tebe neútočí, nechává tě žít. Nech ho žít. Nech Blekovi jeho únik, nech mu tu svobodu vyjadřování a plně si užívej tu svojí, dokud tu svobodu máš. On tě nic nenařizuje, neomezuje tě, necenzuruje tě. Nech ho jít svojí vlastní cestou, kterou půjde tak jako tak, takže proč se obtěžovat mu radit a do něčeho ho nutit.
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:59 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Bavilo by te porad poslouchat

bee, proc mi nejde void main() [ printf ("ty debile"); ]

normalni clovek (ty) by mu napsal "hele mas spatny zavorky, podivej se do manualu"
A on by ti stale opakoval NENE, v manualu jsou same blbosti, c++ je zkratka spatny jazyk a nefunguje.

Bavilo by te to cist stale jo? Me to sere, taky mam pocity, ktere bych rad TADY VYJADRIL!!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 23:13 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Ne, to bych si upravil kompilátor, aby tyhle závorky akceptoval. Žel, upravit ženu, aby akceptovala moje skřeky o poruše, je o poznání těžší :-(((
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 16:32 Nový

Re: provokace

celé vlákno
A upravit sebe abys rozchodil ty mimoverbalni projevy to te nenapadlo? Ja jsem mel mimoverbalni projevy taky v pyci, taky jsem musel masivne samomodifikovat kod aby se to dalo aspon trochu do cajku!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 4:29 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Ne, svoje emoce měnit nedokážu.

Moje emoce se mění na základě reakcí okolní společnosti, nikoli na základě reakcí mě samého. Například, kdyby nějaké ženě nevadilo, že fňukám o psychopatii, tak bych se před ní přestal cítit jako méněcenný člověk a v důsledku toho bych před ní i přestal fňukat. Jenomže protože ženám řeči o psychopatii vadí, tak se cítím jako méněcenný člověk a fňukám.
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
25. 1. 2009 0:13 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Asi mám poruchu osobnosti, ale mě to docela baví. Mám vrozenou potřebu pomáhat, kecat, naslouchat a lákají mě beznadějné případy. :-)

Pro uklidnění bych měl říct, že se zabívám hlavně technikou, ale o té technice zase příliš nepíšu.

S tím manuálem nemáš tak docela pravdu. Někdy pomůže nasadit brýle a nebo procházka po parku. Manuál totiž čteš už když píšeš AHOJ SVETE.
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 23:06 Nový

Re: provokace

celé vlákno
takove pindy.. blek ma smuuuuuuuuuuulu... ja snad chcipnu..
Ptejte se denne tech par tisicu deti, ktere prisli o zivot, kdo tady ma smulu... takovej zmrdecek ublizenej boha..
Za vsechno muze jeho otec ne? :) lol..
jj necht za vsechny nase chyby nesou odpovednost druzi :)

magori!@!!!!!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 23:21 Nový

otec

celé vlákno
S otcem se už hodně dlouho nestýkám. Už mě nijak neovlivňuje.

V dětství mi nadával, bral jsem to tak, že je vůl, a jakž takž jsem se s tím dokázal vyrovnat. Jenomže pak jsem šel na psychoterapii, během ročního povídání jsem pomalu začal tušit, že otec měl pravdu. Pak do blázince, kde mi psycholožka diagnostikovala schizoidní poruchu osobnosti. Dost těch příznaků té poruchy koresponduje s nadávkami otce (např. sobec, lempl, ňouma, ignorant) a já si uvědomil, že otec měl pravdu! Připadal jsem si jak v nějakém hororu.

Nevím, jaký bych měl mít přístup k tomu, že mi bylo v dětství nadáváno nadávkami hanícími mou osobnost a pak bylo vědecky dokázáno, že špatnou osobnost skutečně mám. Nevím, co si mám o tom vůbec myslet, jak s tím mám žít.

ZKURVENÍ PSYCHOLOGOVÉ !!! ZKURVENÁ PSYCHOTERAPIE !!!
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 23:30 Nový

Re: otec

celé vlákno
hele ja to mel podobny, muj fotr je ale zase alkoholik, taky nejlepsi na svete btw. (s cervenym diplomem).. horor byla tehdy pohadka.. , ale ted uz toho nelituju - jinak bych ani nebyl kym jsem ted.. ..dej si ty knizky, fakt ti pomuzou,, vsak nemas co ztratit..

Vedecky dokazano.. to je kec.. je to nazor daneho psychologa, a vubec, vedu vymyslel clovek.. Neverim nicemu, cemu nerozumim.. Takze se sam snazim poznat pravdu.. tu velkou mocnou psycholozku bych poslal nekam :) Aka. Ministerstvo pravdy.

I say: FUCK PSYCHOLOGOV, FUCK PSYCHOTERAPIE. Kazdy ma schopnost regenerace. I ty, jen chtit..

(tohle je muj definitivne posledni pozitivni komentar pro tebe :)
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
25. 1. 2009 0:27 Nový

Re: otec

celé vlákno
Mala knizecka http://www.knihycz.cz/prilis-brzy-stary-prilis-pozde-moudry--P301
balzamek pro tvou dusi. Prosim aspon tuhle si dej, BLEK.u ..

Pujcil jsem ji, po par prectenich, svymu otci, a uz mi ji nechce vratit :) Je to ted vsechno mnohem lepsi.. Je to balzam pro Tvou dusi, BLEK.u..
Anonym
Anonym (neregistrovaný)
25. 1. 2009 0:36 Nový

Re: otec

celé vlákno
Je to smula, ze jsi narazil na takovehle doktory. Stejne jako jsou ruzne dobri programatori, tak jsou ruzne dobri psychoterapeuti a psychiatri. Vetsina psychologu ti navic rekne, ze je potreba to zkouset dal, dokud nenarazis na takoveho, ktery ti opravdu vyhovuje.

Napriklad muj prvni psychiatr mi nedepredepsal zadne leky, i kdyz jsem v te dobe mel "uragan obsedantnich sebevrazednych myslenek".

Kazdopadne porucha osobnosti patri do rukou psychoterapeuta a opravdu se divim, ze se nelecis. Navic nevim, kde jsi vzal tvrzeni, ze porucha osobnosti se neda lecit. Neni to pravda, mohl bych uvest citace.

Dale, podle meho tvoje neustale stezovani a narky nemaji s poruchou osobnosti mnoho spolecneho. Je to spis neuroza a vada charakteru. Osobnost je skutecne neco, co muzeme velice malo ovlivnit. Napriklad z introverta nikdy neudelame extroverta. Svuj charakter a neuroticke procesy ovlivnit muzeme a myslim, ze se o to i vetsina lidi snazi.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 1. 2009 1:59 Nový

psychoterapeuti

celé vlákno
"jsou ruzne dobri psychoterapeuti a psychiatri."

A kde jsou ti dobří? Která psychoterapeutická teorie je schopna popsat jev "pacient si připustí svůj problém a tím se jeho stav zhorší". Která teorie si je schopna (když už to neumí řešit) aspoň připustit, že toto je nedostatek a může to ublížit? Žádná! Nikdy jsem o teorii, která by toto zahrnovala nečetl, jestli ty ano, tak mi dej odkaz.

"Navic nevim, kde jsi vzal tvrzeni, ze porucha osobnosti se neda lecit."

Z knih samotných psychologů.

"Neni to pravda, mohl bych uvest citace."

Tak mi ukaž vyléčeného schizoida nebo vyléčenou jinou poruchu osobnosti.

"Napriklad z introverta nikdy neudelame extroverta."

Já vim, právě proto se moje porucha nezmění. Psychiatrička mi řekla, že schizoidní porucha osobnosti je extrémní stav introverce.

"Svuj charakter a neuroticke procesy ovlivnit muzeme"

Poruchu osobnosti (t.j. extrémní introverci) nejde změnit. Vědomí poruchy osobnosti taky nejde vymazat z mé mysli. Tak co nadělám?

Znalost nejde vymazat z mozku. Znalost je nevratná. Psychoterapie rozšiřuje znalosti člověka o sobě, tak na něj nevratně působí. V mém případě to bylo nevratné poškození. Znalost, že mám poruchu osobnosti, mi ublížila, nepomohla.
Anonym
Anonym (neregistrovaný)
25. 1. 2009 10:43 Nový

Re: psychoterapeuti

celé vlákno
"A kde jsou ti dobří? Která psychoterapeutická teorie je schopna popsat jev "pacient si připustí svůj problém a tím se jeho stav zhorší". Která teorie si je schopna (když už to neumí řešit) aspoň připustit, že toto je nedostatek a může to ublížit? Žádná! Nikdy jsem o teorii, která by toto zahrnovala nečetl, jestli ty ano, tak mi dej odkaz."

http://cs.wikipedia.org/wiki/Teorie_n%C3%A1lepkov%C3%A1n%C3%AD

Historicky lide, kteri trpeli nejakou dusevni poruchou byli spolecnosti pronasledovani.
Toto v nas pretrvava, ale ty to vztahujes na sebe, protoze jses tzv. intropunitivni jedinec
http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/intropunitivni
Cili se obvinujes : Mam poruchu osobnosti, ergo jsem spatny clovek.


"Neni to pravda, mohl bych uvest citace."
-"Tak mi ukaž vyléčeného schizoida nebo vyléčenou jinou poruchu osobnosti."

ne VYLECIT, nybrz LECIT
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 1. 2009 12:29 Nový

nálepkování

celé vlákno
Tu teorii nálepkování dost psychoterapeutů zná. Ale co dělat v případě, kdy sám pacient si uvědomí, že má nějakou nálepku? Já jsem sám začal na psychoterapii tušit, že bych mohl mít nějakou poruchu osobnosti (nevěděl jsem ještě jakou). Když jsem se psychologa na to ptal, tak jen zvedal hlas, že poruchy osobnosti jsou pro pojišťovnu. Odmítal se se mnou o poruše osobnosti bavit s tím, že je to nálepkování. Spousta dalších psychologů po něm (kdy už jsem měl poruchu osobnosti diagnostikovanou) se též odmítala o poruše bavit. To odmítání diskuzí o poruše ze strany psychologů mi vůbec nijak nepomohlo.

"Cili se obvinujes : Mam poruchu osobnosti, ergo jsem spatny clovek."

Ano. Je to dáno společností. Ženy muže s poruchou osobnosti považují za špatného pro vztah, tedy já sám se taky považuju za špatného pro vztah.
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 16:50 Nový

Re: nálepkování

celé vlákno
Mikulasi to neni dano jen spolecnosti! Tvoje porucha osobnosti zpusobuje objektivni potize, nejedna se jen o nejakou nalepkovanou deviaci. Napriklad ve svem momentalnim stavu neuspokojis emocionalni a citove potreby zeny. To zpusobi problem ve vztahu.

Jak mi jeden kamarad radil: nesoustreduj se na to co nechces (porucha), ale na to co chces (holka a citovy vztah).

Napis na papir A4 "Holka a ciovy vztah" a pod to: "Jake jsou predpoklady?", nalep si to doma na zed a stourej se v tom, dokud neprijdes na to, jak je splnit.

Jen bych se z tech tvych negativistickych prispevku posledni doby (jsou stale negativnejsi) bal, ze si hodis masli, a pak uz ty vztahy nerozchodis nikdy! Nezapomen - jestli se da schizoidni porucha lecit se debatuje, ale ze se smrt lecit neda, na tom se shodne kazdy :) Pamatuj na Koudyho co skoncil na dne vytahove sachty - ten uz holku mit nebude, ani kdyby se postavil na hlavu! Na tohle fakt bacha - sebevrazda je svina!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 4:19 Nový

Re: nálepkování

celé vlákno
"Napriklad ve svem momentalnim stavu neuspokojis emocionalni a citove potreby zeny."

Jedna zena mi rekla, ze vic nez porucha ji vadi to, jak porad o poruse mluvim. A to ze o poruse mluvim je dusledkem toho, ze o ni vim.

"Tvoje porucha osobnosti zpusobuje objektivni potize"

To je pravda, ze pusobi objektivni potize. Jenomze dokud jsem to nevedel a tyto potize nedaval za vinu sobe, ale vnimal je jako chyby ostatnich lidi kolem me, byl jsem stastnejsi. Rekl bych, ze i lidi kolem me (matka, otec, sestra, babicka) byli se mnou tehdy stastnejsi.

"Jake jsou predpoklady?"

Vysoke sebevedomi. Jenomze to je zacarovany kruh. Milostne sebevedomi budu mit az potom, co budu mit babu, a babu muzu mit az potom, co budu mit milostne sebevedomi.

"sebevrazda je svina!"

Podle me sebevrazda neni nic jineho nez kernel panic. Do linksa jsme taky psali funkci internal(), ktera ho cely shodila a vydumpovala core, protoze je lepsi, kdyz to spadne nez kdyz si to vystrili pamet. A podobne se zachovala i priroda, radeji necha poskozeneho jedince se sam zabit nez aby skodil ostatnim. Treba na mem kernelu se funkce, ktera ho cely shodi pri interni chybe, jmenuje KERNEL$SUICIDE (je to ekvivalent linuxoveho panic).
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 16:42 Nový

Re: otec

celé vlákno
Ja jsem byl introvert a ted jsem extrovert :) Je treba jen najit to spravne mistecko v mozku a sikovne ho hacknout ;-) AT ZIJE SAMOMODIFIKUJICI SE KOD!!! :)
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 16:39 Nový

Re: otec

celé vlákno
Ja bych si myslel predne ze otec nemel k tobe zadny respekt. To plyne primo z definice respektu. Timpadem se neda ocekavat ze ty k nemu respekt mit budes a tak se na nej muzes vysrat - problem je o jednu neznamou jednodussi.

Ted - jestli se ukazalo ze ty nadavy odpovidaly realite tak bych si rekl doprdele, mam osobnost v pyci, polil by me studeny pot a zaclo by my byt neprijemne. Ten neprijemny pocit by me hnal k tomu ze bych si, obrazne receno, vyhrnul rukavy a zacal zkoumat, co je potreba udelat, aby se ta osobnost dala do cajku.

Zasel bych za psychiatrem rek bych mu "panme psychiatr mam poruchu osobnosti nemuzu kvuli tomu mit normalni holku a normalni lasku, co mam udelat abych mohl mit normalni holku a mit s ni normalni vztah?"

U me to teda slo takhle hladce a psychiatra si muzu jen vynachvalit. Ty rikas ze jsi z toho mel uzkost na to bych reagoval jednim ze 2 zpusobu:
1) rict panu psychiatrovi ze z ty jeho lecby mam uzkost at s tim neco udela
2) rict si ze v ukolu selhal, misto opravy osobnosti vyvolal uzkost, a jit k dalsimu

Neni mozne aby se psychiatr v tve hlave pocochnil nadelal vic skody nez uzitku a nechal to tak. Psychiatr je jako opravar televizi - das mu telku co nehraje a kdyz ji prebiras, musi hrat.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 4:12 Nový

Re: otec

celé vlákno
"Neni mozne aby se psychiatr v tve hlave pocochnil nadelal vic skody nez uzitku a nechal to tak."

Proc by to nemohlo byt mozne? A co s tim ja mam delat?

"U me to teda slo takhle hladce a psychiatra si muzu jen vynachvalit."

U mne psycholog reagoval zpusobem "poruchy osobnosti jsou pro pojistovnu" a odmital se o moji poruse bavit. Ostatni se o tom taky odmitali bavit s tim, ze je to skatulkovani. Nenasel jsem v Cechach psychologa/psychiatra, co by se o poruse osobnosti otevrene bavil.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:08 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Hele, budto te stve, ze neprovozujes, tak s tim neco delej a aspon vyvin nejake usili a zkus to, abys byl v obraze, jestli ano nebo ne. Nebo ti je to jedno, tak o tom nemluv a zkus nejake jine tema.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:22 Nový

sex

celé vlákno
Mně nejde o sex, sex bez citu mi dvě ženy na internetu nabídly a bylo mi to nepříjemné. To si radši vyhoním s citem.

Mrzí mě hrozně, že nikdy nezažiju ten citový vztah se ženou. Bohužel na emoce žádné úsilí nepomůže. To nejde si říct "budu dělat to a to, abych se necítil jako kretén a pak sbalím babu".
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:48 Nový

Re: sex

celé vlákno
Mrzi te, ze ses posranek a nemas na to? :) jo, to by me taky sralo bejt takovej kastrat jako ses ty :D
Delej se sebou neco ty debile :) Nebo tady prestan blejt - smir se s tim uz konecne
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 16:53 Nový

Re: sex

celé vlákno
ultra force 3000 tvuj prispevek je podle me necitlivej, ale s jednim ti dam za pravdu - pokud ma Mikulas SPD, tak by jeho absence citu k zene nemela srat. Tohle vypada na nejakou jinou poruchu osobnosti.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 4:41 Nový

Re: sex

celé vlákno
Porucha osobnosti nejde potvrdit ani vyvrátit na základě jednoho znaku. Poruchu osobnosti člověk má, když má M znaků z N. Takže po citu k ženě můžu klidně toužit, ale pokud dávám přednost samotářským aktivitám, mám omezenou schopnost vyjadřovat emoce, nevyjadřuju lásku, baví mě málo aktivit, jsem necitlivý k sociálním konvencím --- tak už to je 5 znaků --- a touha po citu k ženě to nezachrání :-(
Petr
Petr (neregistrovaný)
26. 1. 2009 23:14 Nový

Re: sex

celé vlákno
Podle mě je rozumné zkusit i ten sex bez citu než se jen litovat.
Sex bez citu je taky sex, sice to není ono, ale pořád lepší než nic a aspoň se trochu otrkáš.
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 16:56 Nový

Re: sex

celé vlákno
Upozornil bych zde na jedno nebezpeci, pokud se clovek ma tendenci se rychle zamilovat a s nekym zasuka, stane se snadno ze se do nej zamiluje, ten druhy ne, ten ho ma jen na sex, a vznikne jednostranna laska a to je dost neprijemne.

Podle me jsou lidi kterym sex bez vztahu vyhovuje a pak lidi ktei maji duvod, jako vyse uvedeny, z ktereho jim to nevyhovuje.

Jinak nemyslel jsi nez "otrkas" spis "otrtkas"? ;-)
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 16:52 Nový

Re: sex

celé vlákno
No tak pozor, tady bych si dovolil nesouhlasit :) Emoce jsem mel take blbe a usili na ne pomohlo. Bylo potreba ale nejdriv o tom jak funguje moje mysl trochu popremysletm, nakreslit par blokovych diagramu, neco protestovat, a pak zmenit algoritmus rizeni vstupniho multiplexeru.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 4:45 Nový

Re: sex

celé vlákno
Na mě to nefunguje.
Morker
Morker (neregistrovaný)
25. 1. 2009 8:58 Nový

Re: provokace

celé vlákno
Ty vubec nemas poruchu osobnosti ponevac bys musel byti osobnosti, kdezto ty jses obycejnej magor bez mozku. I ten tvuj kod je nahouby.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 1. 2009 22:40 Nový

Re: provokace

celé vlákno
> Nejste schopni snést někoho, kdo naruší vaši ideu Dokonalého Světa, kde jsou Samí Úspěšní Lidé.

to tezko ;-) nekteri lidi jen nesnaseji blbce, kteri jim zneprijemnuji zivot.

at uz proto ze neumi plkat o nicem jinem nez o sobe, ze to je porad to same, ze jim je to pres veskere vyhrady porad cpano pod nos atd.

jini te nesnasi proto, ze kdyz uz porad brecis, treba by se ti snazili i pomoct, jenze tobe zrejme vyhovuje jenom brecet a to je irituje.

duvodu proc lidi seres bude asi dost (a mozna se najde i nejaky hovado, kterymu bys rusil iluzi "Dokonaleho sveta"), kazdej sme jinej.

takze je to nakonec o tom, ze kdyz neumis bejt stastnej, budes alespon prudit ostatni zvratky typu "radoby k tematu" ?
Clock
Clock (neregistrovaný)
24. 1. 2009 14:38 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
Ja bych to videl jinak - jako vyhrozovani nasilim a nabadani k organizovanemu zlocinu. Policie by ti mozna vysvetlila, ze zde neni chyba na tvoji strane :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 14:56 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
Squirrel
Squirrel (neregistrovaný)
24. 1. 2009 17:42 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
...a kazdy psycholog ti potvrdi ze zejmena Ajtaci ,ktery jsou vynervovani, rikaji veci ktere by nikdy neudelali...
... tady tohle je presny pripad:)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 1. 2009 17:31 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
Náš Ajťák, pokud zrovna nevysvětloval, proč se zase nelze připojit k serveru(0,09% z pracovní doby) a jak ho nervuje práce(25% z pracovní doby), tak mluvil o ženských a sexu ( zbytek pracovní doby) :)
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
24. 1. 2009 17:01 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
BLEK.u, zkoušel jsi ty nevlídní lidi na lamerovi nekontaktovat? Místo "Ahoj, mám poruchu osobnosti" se představ "Ahoj,mám *dosaď libovolný linuxový problém*" Stačí se o poruše nezmiňovat. Část linuxáků není buhvíjak společenská, jejich existence mnohdy vykazují příznaky určité psychické poruchy, ale oni jsou jen nespolečenští(ve smyslu stranící se společnosti). Místo psaní o své poruše zkus hrát hry. na http://linuxclan.org je seznam některých serverů a adresa jabber konference. Nebo můžeš hrát Warzone2100 nebo Glest nebo Bos Wars. Snaž se takto uniknou myšlenkám na poruchu.
Quanti
Quanti (neregistrovaný)
24. 1. 2009 17:30 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
BLEK si nchce psát o linuxu. Chce se vykecat o poruše a svým způsobem mu dělá dobře, že každýho vytáčí... hrát hry je nuda :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 18:03 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
To by byl dobry napad na hru -- Real-time game for psychopaths - zkracene RGP, skvely konkurent RPG a MMORPG. A je vhodna i pro ty nejmensi.
Uz ted me napadaji questy - Prud lidi v lamer.cz-chatu. Prud lidi v root.cz diskuzi. Podle kvality prispevku a poctu vyprudenych by se udelovaly expy, ale jeste neni doreseny konecny level, ktereho muze hrac dosahnout...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 18:19 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
Konečný level bude, až hráč někoho vytočí tak moc, že bude skutečně umlácen tyčí :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 18:27 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
A zeleznou tyci nebo drevenou tyci? (smich)
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 23:17 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
Co když Blek potají skládá dohromady distribuci s názvem "Porucha osobnosti". :-)
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
24. 1. 2009 17:07 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
mám dotaz: myslíš to se svojí poruchou vážně? opravdu vážně? z tvého chování to moc nevyplývá. Bojím se, že si o mě myslíž, že jsem hlupák, když podporuji tvoji snahu vypořádat se s poruchou(zbavit se jí nebo se s ní naučit žít) upřímně podle toho co provádíš na lamer.cz se mi zdá že nehledáš harmonii, ale chceš pouze slepě rozšiřovat obecné povědomí o tvojí poruše.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 18:22 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
Poruchu osobnosti mám vážně, mám ji napsanou v lékařském nálezu, sám jsem to viděl. Styk se ženou se opravdu nikdy neprovozovat a už asi nikdy v životě nebudu, protože ženy psychopaty nechtějí.

Ano, rozšiřuji povědomí o svojí poruše. Na lamer.cz lidi psychické poruchy nenávidí, třeba někdo tam napíše na chat, že je nemocný a je to ok, nechají ho, a já tam napíšu, že jsem taky nemocný, psychicky, a kopnou mě. Kéž by se změnili a začali být tolerantní k psychicky postiženým jedincům.
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
24. 1. 2009 18:32 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
možná to s jejich nenávistí je asi jako s tvojí poruchou: nedá se léčit(porucha) a nedá se léčit(nenávist vůči psychopatům).
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:57 Nový

nenávist vůči psychopatům

celé vlákno
To je dobrá idea. Bohužel to asi bude pravda.
xhonza
xhonza (neregistrovaný)
24. 1. 2009 20:18 Nový

lecba poruchy

celé vlákno
BLEK.u vis ze v praze existuje komunita kt se pokousi poruchu osobnosti lecit a mozna se jim to i dari? podivej se na: http://kaleidoskop-os.cz/odkaztk.html. mozna se muzes se svou diagnozou vyporadat i jinym zpusobem nez neustalymi stiznostmi adresovanymi nezainteresovanym lidem. doufam ze ti ten odkaz pomuze
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 21:45 Nový

Re: lecba poruchy

celé vlákno
Nepřítomnost na skupinách, neustálé porušování pravidel a nechuť se účastnit sebe-reflexe je chápána jako odmítání komunitních cílů. Takové chování podrývá ozdravný proces pro všechny a u takového jednotlivce bude zváženo vyloučení z programu.

Pres to bych se asi neprenesl... komunitni cile...a nechut + nepritomnost - proste chytnu depku pripadne tam s ni pridu a nebudu mit totalne chut nikam jit, poslouchat ty kecy atd... tak me proste vyhodi, dobre no...
Kdyz si nemuzu pomoct sam (BLEK. nemuze pomoct sam) tak to tezko dokaze nejaka komunita, ledaze by na konci toho programu byla hromadna sebevrazda, jo, to by si pak pomoh' :)

Chapu zjevny dobry umysl, ale nemyslis si, ze to je pripad, kdy je BLEK. nevhodny klient pro tuto seanci? (= je nekompatibilni s metodami te komunity?)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:51 Nový

sebereflexe

celé vlákno
Sebereflexe ze mě udělala magora. Dokud jsem sebereflexi neměl, neuvědomoval jsem si, že mám poruchu osobnosti, a byl jsem o dost normálnější. --- takže je to zase klasickej psychologickej žvást "poznáš, jaký skutečně jsi, a pak se začneš magicky lepšit" --- já už tímhle prošel a místo zlepšení jsem zkolaboval.

Jinak ten kaleidoskop ambulatní léčbu zrušil a nechat se zavřít na rok do komunity, to fakt nevím, jestli má smysl, asi ne.
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 17:00 Nový

Re: sebereflexe

celé vlákno
V baraku mame fetaka, ten se lecil taky komunitne a rikal ze prej je to sranda - clovek se nauci spoustu novejch veci - varit, kydat hnuj prasatum a kdovi co jeste (omlouvam se jestli jsem to rek nejak spatne).

Ted je v pohode, je na metadonu, nainstaloval jsem mu SuSE NAT a je hepy ze mu jede internet 15 misto 6 megabitu (nevim proc, a ani jsem to neresil :) )
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 21:48 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
kopnou te, protoze te uz znaji.. protoze vedi, ze ty na jejich rady seres (seres tim padem na ty lidi)... Jakobys potreboval jen publikum, nic vic. Viz. muj prispevek vyse
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2009 21:51 Nový

Re: REMIX: smrt psychopata

celé vlákno
Ženy psychopaty nechtějí? Sám si psal, že ti byl sex od ženy nabídnut, zřejmě že právě psychopata chtěla. Nechtěl jsi ale ty, zachování panictví byla jen tvoje volba...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:29 Nový

ženy vs psychopati

celé vlákno
Psala mi, že jí připadá lákavá představa odpanit nejznámějšího internetového psychopata. A taky mi psala, že jí moje fňukání o psychopatii vadí, a že by to žádná žena dlouhodobě nevydržela.

Tak nevím, co si mám o tom myslet. Asi mě chtěla jen odpanit a pak opustit.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:32 Nový

Re: ženy vs psychopati

celé vlákno
A ta druhá, co mi nabídla sex, tak paralelně s tím balila tři další kluky a navíc byla opilá. Taky asi nic o co stát.
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 17:05 Nový

Re: ženy vs psychopati

celé vlákno
Opilstvi bych nebral, ale u toho paralelismu bych se ptal, jestli pri tom zamykala. Pokud ano, tak by mi to nevadilo.
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 17:04 Nový

Re: ženy vs psychopati

celé vlákno
Ja se ji nedivim - fnukani podle me vadi kazdymu, nejen zenskejm. Podle me jediny vychodisko z toho je fnukani odstranit - jak, to je uz technicky detail :)

Ja bych to taky tak videl - chtela s tebou zasukat a pak se na tebe vykaslat. Kdybys ji nejak hodne sexualne uspokojil treba by s tebou i sukala vickrat Kdo by chtel mit vztah s clovekem jehoz svet se omezuje na operacni systemy a poruchu osobnosti? Nic proti tomu osobne. Ale kdyz se podivas jak vztahy funguji, nezbyde nez ten obzor rozsirit. Jak - to je zase technicky detail.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 4:53 Nový

Re: ženy vs psychopati

celé vlákno
Fňukám proto, že lidem psychopatie vadí. Kdyby jim nevadila, tak o ní nefňukám.

Tyhle emoce jsou kladná zpětná vazba:

cítím se špatně a fňukám => ženě to vadí => cítím se ještě hůř a ještě víc fňukám (protože to ženě vadí) => ženě to ještě víc vadí

"nezbyde nez ten obzor rozsirit"

mě nic nebaví ... jsem psychopat ...
L.
L. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 20:25 Nový

Mam poruchu osobnosti...

celé vlákno
... byla mi diagnostikovana serverem lamer.cz po rozkliknuti vyse uvedeneho odkazu na citaci. :)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:43 Nový

citace na lamer.cz

celé vlákno
Holt to smazali, tak to posílám sem:

<a> B|_EK: podivej ty zmrde
<a> B|_EK: zaregistrujes si na lamer.cz jeste jeden account
<a> a dojdeme ti osobne rozbit hubu
<b> co mate proti blackovi?
<a> pane Patocko
<a> nemysli si
<a> ze nevime kdo jses
<a> a kde bydlis
<a> a co jses za kretena
<b> reknete mi nekdo, kdo je a co vam udelal ;)
<B|_EK> woody: a co mam teda delat, kdyz mi ty ucty furt nekdo maze?
<B|_EK> woody: myslis ze je to nejaka sranda, pred kazdym komentarem si delat novou email adresu?
<a> B|_EK: jit do prdele ty kretene
<a> jsem se asi nevyjadril dost jasne
<c> :-]
<B|_EK> woody: ja uz jsem v prdeli.
<a> a myslim to vazne
<a> Mikulasi Patocko
<a> nikdo na tvoje debilni forky neni zvedavej
<B|_EK> woody: to neni zadnej forek, ja mam opravdu poruchu osobnosti a trapim se tim.
...
<a> hele udelame hromadnou akci
<a> pujdeme ho zmlatit zeleznejma tycema
<a> kdo se prida?
<b> kdyz ho nebudu msuet mlatit
* c preferuje penetraci rezavym pacidlem
<b> tak se pridam
<b> jenom abych vas moralne podporil
<B|_EK> woody: snad drevenejma tycema, ne??
<c> drevo uz ses stejne
<B|_EK> si myslite, ze jste chytri, kdyz nenavidite ty, co jsou blbi

Jména jsem změnil, aby dotyčnému cholerikovi netekly ještě víc jeho křehké nervy. Nejhorší na těch cholericích není ta vznětlivost. Nejhorší je ta jejich pronikavá nenávist vůči všem osobám, které jsou hloupější, nešikovnější, pasivnější či zdeptanější než oni sami. Můj otec byl taky pln této nenávisti. Je to velmi šikovný člověk, s podstatnou vadou, že kdo nebyl tak šikovný jak on, byl pro něj debil.
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
24. 1. 2009 23:00 Nový

Re: citace na lamer.cz

celé vlákno
tak kdy a kde :)
L.
L. (neregistrovaný)
25. 1. 2009 0:41 Nový

Re: citace na lamer.cz

celé vlákno
Mozna to neni pronikava nenavist. Tihle lide maji sice okazale projevy citu, ale jejich city paradoxne jsou ponekud povrchni a pomijive. Kdyz je to chytne, dokazou rict cloveku vazne hnusne veci a za deset minut se tvarit jako ze nic. Je lepsi nebrat je moc vazne, ale chapu, ze je to tezke - obzvlast, kdyz ma peskovany jedinec spise uzavrenou povahu a sam by takove veci takovym zpusobem rekl skutecne jen v pripade opravdove nenavisti.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 1. 2009 1:08 Nový

Re: citace na lamer.cz

celé vlákno
Já právě nemám na mysli jen těch 10 minut vzteku.

Třeba otec, i když nebyl vzteklý, tak kritizoval cizí lidi, že málo nebo špatně pracují na baráku (nejvíc jsem to bohužel schytal já). On měl prostě logiku "já stavím barák --- tak stavba baráku je důležitá věc, podle které se hodnotí lidi".

Cholerik je prostě tvrďák a lidi, co nejsou tak tvrdí, jako on, nesnáší trvale. Ne jen těch 10 minut. Samozřejmě, že dotyčný admin lamera si po 10 minutách neřekne "porucha osobnosti vlastně nevadí, je to neškodná věc". On prostě člověka s poruchou osobnosti nenávidí stále. Myslí si, že jsem slaboch a že bych měl přestat o poruše skuhrat a měl bych se sebou něco dělat.

Byla doba, kdy jsem se choval normálně (nic BLEK.ového jsem na internet nepsal) a i jsem se snažil myslet pozitivně a věřil jsem i v ten vztah se ženou. Byl jsem úplně v piči* --- tlak 150, puls 140, úzkost, blázinec. Pak jsem si pomalu přiznal, že jsem ztracený beznadějný případ, přestal doufat ve vztah se ženou, začal se chovat v diskuzích jako kretén ... a úzkost pomalu odešla do snesitelné podoby, že aspoň nemusím brát ten otupující Risperdal a dokážu se soustředit na programování. Cholerik toto např. není schopen pochopit. On nechápe, že čím líp se chovám, tím hůř se vnitřně cítím a naopak. Cholerik nechápe, že je vůbec uvnitř nějaké "cítění". Cholerik by byl nejradši, abych se choval normálně a šel znovu do toho blázince.

(*) obrazně řečeno, doslova jsem v tomto ženském orgánu nebyl
L.
L. (neregistrovaný)
25. 1. 2009 13:59 Nový

Re: citace na lamer.cz

celé vlákno
Jasne, nejde jen o tech deset minut vzteku. Jde o celkovou povrchnost techto lidi. Oni proste ziji svymi vnejsimi (casto prehnane okazalymi) projevy a podle vnejsich projevu hodnoti i ostatni lidi. Navic mivaji dost vysoke sebevedomi a pocit, ze oni jsou ti spravni a vzorovi, kteri maji pravo soudit ty druhe. Nejake hlubsi city, zamysleni a pokusy o pochopeni ostatnich jsou jim cizi... a proto nema cenu si z nich delat tezkou hlavu a trapit se kvuli nim. Nemaji proste pravdu, nerozumi tomu - diky sve povaze tomu ani nemohou rozumet.
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 17:09 Nový

Re: citace na lamer.cz

celé vlákno
Nebyl tvuj otec clovek, ktery je ten jediny spravny na planete a vsechny ostatni lidi jsou blbci? Pak by to svedcilo na to ze ma F60.5.

Jinak s tim tlakem a tepem to je maso - to me se nestalo, ze bych mel takove somaticke projevy. Ja jsem byl jen otravny ve spolecnosti, nic vic :)

Ale zase mas dobry, vis kolik kalorii se muselo ptri tom tepu 140 spalovat? To jsi mel jako takovy naturalni rotoped :)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 4:56 Nový

Re: citace na lamer.cz

celé vlákno
Já myslím, že tu svou poruchu vidíš všude :-)

U otce bych spíš řekl, že je hysterický, ale oficiálně to diagnostikováno nemá, k psychiatrovi by nešel.
Alice
Alice (neregistrovaný)
25. 1. 2009 1:42 Nový

REMIX: smrt psychopatky

celé vlákno
Nic si z toho nedělej Bleku, já bych na operačním sále asi taky nedopadla dobře...
http://img262.imageshack.us/img262/7069/remixli4.png
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 1. 2009 2:03 Nový

Re: REMIX: smrt psychopatky

celé vlákno
Pěkný. Ty máš poruchu anankastickou. Já mám poruchu schizoidní.
Alice
Alice (neregistrovaný)
25. 1. 2009 2:38 Nový

Re: REMIX: smrt psychopatky

celé vlákno
Anankastickou a anxiózní, taky to nemám lehký, ale je fakt, že v komiksu jsem dopadla trochu lépe, tou tyčí to asi bolelo víc.
Clock
Clock (neregistrovaný)
30. 1. 2009 17:10 Nový

Re: REMIX: smrt psychopatky

celé vlákno
Mikulasi to prehanis :) Anankastickou mam ja. To ze nekdo napise remix v kterem se vyskytuje slovo "chyba" neznamena jeste, ze ma nekdo anankastickou :)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 4:55 Nový

Re: REMIX: smrt psychopatky

celé vlákno
Alice sama napsala, že má anankastickou poruchu osobnosti, u jednoho z předešlých komixů.
peregrin . aura:86
25. 1. 2009 9:54 Nový

Podporuji BLEK.a

celé vlákno
Přátelé. Jsem znovu a znovu "překvapován". Musím znovu opakovat, že BLEK.ovi komentáře mi nepřipadají ani trochu trapné a ani trochu nemístné. A musím se přiznat, že mě moc nenapadá, kde ostatní lidé nacházejí argumenty pro opak.
Svými komentáři zkrátka nepřímo vyjadřuje své názory. K čemu přesně možná není vždy snadné rozpoznat, ale jednou z nich je pravděpodobně i dnešní kultura na internetu u nás (i když jinde je to to samé). Nepřipadá vám alarmující, že BLEK.ovi kometáře představují stále a stále větší nadstandard na root.cz a ostaních webech, kam píše? Pro Kristovy rány! Píše sem tolik úchylů, magorů a psychopatů, hážou vám sem své oplzlé komiksy a vy se tomu ještě smějete a pokládáte to za nějakou formu vyššího umění (nebudu sem dávat žádná jména). A když sem najednou někdo, kdo je prokazatelně lepší informatik než kdokoliv z nás, hodí pár svých neškodných hlášek a obrázků, tak ho pošlete do prdele.
Před roky jsem na tuto situaci zareagoval tím, že jsem přestal číst a psát komentáře na webu (jen občas tady pod komiksem). Jenže BLEK. nepatří k těm, co by boj chtěli vyhrát tím, že by se na něj vykašlali.

Znovu bych chtěl také zopakovat, že i když se mýlím ve všem tom, co jsem výše napsal, tak to vůbec nic neznamená. I kdyby BLEK. těmito hláškami sledoval jen své vlastní pobavení, tak osoba jeho formátu na to má právo. Velcí lidé vždy měli své zvláštnosti. Turing byl třeba homosexuál a sebevrah. Myslím, že můžeme považovat za štěstí, že BLEK. pouze píše své komentáře.

Na závěr bych chtěl jen poznamenat (než mě z toho někdo obviní), že nemám poruchu osobnosti, že jsem heterák a že nejsem BLEK.ův známý a že s ním ani nemám nic společného.
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
27. 1. 2009 23:03 Nový

Re: Podporuji BLEK.a

celé vlákno
Holt ti lepší a chytřejší makají, jsou vždy vážný a ti hloupější se prostě jen baví a blbě kecají.

Já jsem na slovo dnešní docela háklivý, kdyby se každý choval podle rad důchodců, tak žijeme v době kamenné. Nemáme parlament, ale radu starších kteří to mají za pár a obtížně se učí pokroku. Jinými slovy nastane degenerace.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 1. 2009 13:27 Nový

Re: Podporuji BLEK.a

celé vlákno
Pod to bych se i podepsal, kdyby prislo k veci ;)
lawful female human Knigh
lawful female human Knigh (neregistrovaný)
24. 1. 2009 15:30 Nový

vůbec to není vtipný :-/

celé vlákno

Matka pracuje v kuchyni a poslouchá svého 5letého syna, Který hraje v obýváku s elektrickým vláčkem. najednou vláček zastaví a její syn říká:

Vy kokoti, který chcete vystoupit,vypadně1te odsud, protože tohle je poslední zastávka. A vy kokoti, který chcete nastoupit, okamžitě Hněte prdelí, protože hned odjíždíme.

Zděšená matka vejde do pokoje a říká: V tomto domě takovýhle jazyk nepoužíváme. Takže ihned běž za trest do Svého pokoje a zůstaň tam dvě hodiny. Pak se můžeš Vrátit a hrát si dál se svým vláčkem. Chci ale, abys mluvil jen slušně!

Po dvou hodinách syn vyjde ze svého pokoje a hraje si opět s vláčkem. Za chvilku vlak zastaví a matka slyší: Všem pasažérům, kteří vystupují, připomínám, aby si nezapomněli vzít zavazadla. Chceme Vám poděkovat, že jste s námi cestovali a doufáme,že jste strávili příjemnou cestu.

Dále slyší: Těm, kteří právě nastupují, připomínáme, aby si malá zavazadla dali pod sedadlo. Pamatujte, prosím, že kouření není v tomto vlaku dovoleno. Přejeme Vám příjemnou cestu.

Když se matka souhlasně a spokojeně usmála, slyší, jak syn dodal:

A těm, co jsou nasraný z dvouhodinového zpoždění, připomínám, že za to může ta kráva v kuchyni!

danielsoft
danielsoft (neregistrovaný)
24. 1. 2009 22:48 Nový

vím, v čem je ten humor

celé vlákno
SLEEP(3) Linux Programmer's Manual SLEEP(3)

NAME
sleep - Sleep for the specified number of seconds

SYNOPSIS
#include <unistd.h>

unsigned int sleep(unsigned int seconds);

DESCRIPTION
sleep() makes the calling process sleep until seconds seconds have
elapsed or a signal arrives which is not ignored.

RETURN VALUE
Zero if the requested time has elapsed, or the number of seconds left
to sleep, if the call was interrupted by a signal handler.


sleep má parametr typu unsigned int a nikoliv float. v tom asi bude ten vtip. ha ha ha.
l4m4
l4m4 (neregistrovaný)
25. 1. 2009 9:05 Nový

Re: vím, v čem je ten humor

celé vlákno
Vtip je v tom, že se za 136 let probudí. Ale to by autor vtipu musel znát C...
hawran diskuse aura:60
25. 1. 2009 10:58 Nový

Re: vím, v čem je ten humor

celé vlákno
???

#include <stdio.h>

void cekam_unsigned(unsigned int seconds) {
printf("\nvoid cekam_unsigned(unsigned int seconds):\nseconds=%u\n(signed)seconds=%d\n", seconds, (signed)seconds);
}

int main(void) {

printf("\n(float)1/0=%f\n(unsigned)((float)1/0)=%u\n(signed)((float)1/0)=%d\n", (float)1/0, (unsigned)((float)1/0), (signed)((float)1/0));

cekam_unsigned((float)1/0);

return 0;
}
...@...:/home/... $ gcc -Wall -ansi div_by_zero.c -o div_by_zero && ./div_by_zero
div_by_zero.c: In function ‘main’:
div_by_zero.c:8: warning: division by zero
div_by_zero.c:8: warning: division by zero
div_by_zero.c:8: warning: division by zero
div_by_zero.c:10: warning: division by zero

(float)1/0=inf
(unsigned)((float)1/0)=0
(signed)((float)1/0)=-2147483648

void cekam_unsigned(unsigned int seconds):
seconds=0
(signed)seconds=0
...@...:/home/... $
}


Co z jazyka C jsem prehledl?
l4m4
l4m4 (neregistrovaný)
14. 2. 2009 9:19 Nový

Re: vím, v čem je ten humor

celé vlákno
OK, špatně jsem si přečetl kód, čekal jsem redukci na MAX_INT, ale ve skutečnosti to udělá Floating point exception (core dumped). Tak jestli manželka provedla tohle...
23. 2. 2009 10:54 Nový

Re: vím, v čem je ten humor

celé vlákno
Vy to nechápete. (float)1/0 = infinity
sleep(infinity) = spánek věčný ;)
Clock
Clock (neregistrovaný)
2. 2. 2009 9:36 Nový

Zobrazit vse od BLEK.a

celé vlákno
Neslo by do roota pod diskuse pridat tlacitko "Zobrazit vse od BLEK.a"? Me by to usetrilo spoustu casu.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem