Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: jen si do mě bouchni

xmuller
xmuller (neregistrovaný)
23. 5. 2009 0:02 Nový

:)

celé vlákno
dnes je nejaka divna grafika nie?
rukatuch
rukatuch (neregistrovaný)
23. 5. 2009 0:15 Nový

Re: :)

celé vlákno
Nie len grafika, cele vsetko bytie okolo nas je divne. Facebook sa nam vkrada do zivotov a pripijame falosnymi poldecakmi. Kam toto smeruje ?
prichod 7.00
prichod 7.00 (neregistrovaný)
23. 5. 2009 0:30 Nový

Re: :)

celé vlákno
No speje to zjavne ku komunikacii cez opticke media a ich mudulacia!

http://www.posterus.sk/?p=131
Harvie aura:54
23. 5. 2009 12:12 Nový

Re: :)

celé vlákno
tady si nekdo koleduje o ban za spamovani linkama na vlastni stranky, ktery ale ani trochu nejsou k veci.
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
23. 5. 2009 13:11 Nový

Re: :)

celé vlákno
No hlaveze tieto komixy su k veci.
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
23. 5. 2009 13:14 Nový

Re: :)

celé vlákno
Mne sa napr. tie clanky pacia... Sa mi to teraz hodilo do Bc. prace. Dobre ze sa to tu objavilo. Je to sice nahoda, ale aj ta obcas pomoze.
mark
mark (neregistrovaný)
23. 5. 2009 14:40 Nový

Re: :)

celé vlákno
vsetko je len nahoda....
Tom Fi aura:95
24. 5. 2009 23:33 Nový

Re: :)

celé vlákno
Nic není jen náhoda...
Harvie aura:54
25. 5. 2009 15:29 Nový

Re: :)

celé vlákno
jo. vsechno je jen spam ;)
kdyby ten link byl nekde, kde je to k veci, urcite by to mohla bejt kvalitni nahoda pro vic lidi, pokud nekdo chce spamovat se svejma clankama, tak muze jit treba na topclanky.cz a do prislusny kategorie link pridat.
franko
franko (neregistrovaný)
23. 5. 2009 9:39 Nový

Re: :)

celé vlákno
Ja myslim ze se nic nemeni. Na irc se virtualne pripijelo uz pred 15 rokama (#hospoda) tak holt tedkonc to pripijeni je jen jinak zabaleny :)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 5. 2009 0:09 Nový

porucha osobnosti

celé vlákno
Agresivita je projevem poruchy osobnosti.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 5. 2009 0:11 Nový

Jinymi slovy

celé vlákno
Netreba remixu.
Daniel Tlach aura:65
23. 5. 2009 0:33 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
No jo, ty porucho :) Hlavně si dej pozor na kernel panic až si půjdeš ráno pro rohlíky a potkáš nějakou ženskou.
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
23. 5. 2009 0:39 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
rohliky si isto objednava cez internet neb ma poruchu osobnosti.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 5. 2009 14:01 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Můj kernel nepanikaří, ten páchá rovnou sebevraždu.

Žen se nebojím, pokud se se mnou nepokoušejí o citový vztah. A to se nepokoušejí, protože mám poruchu a jsem psychopat.
Merlin111
Merlin111 (neregistrovaný)
24. 5. 2009 23:26 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Máš teď to bezchybný, ale po čase se ti tam nějakej ten memory leak woman objeví. Neraduj se :-) Stačí být jen heterosexuál, a když se to tak vezme, tak lze smazat i prvních 6 písmen.
vlabra
vlabra (neregistrovaný)
24. 5. 2009 16:10 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
No, tak kdyby ji náhodou potkal, tak ji může poslat za mnou. Taková jedna jaderná holka by se mi zrovna hodila. Na jenom mojem pc si kernel stěžuje že je panic už když tam vrazím instalační DVD - pokus o instalaci 64 bit openSuSE 11.1 na Intel Atom 330 (deska Lite Falls 2). Akorát nevím, jestli by zvládla osoustružit to DVD, nebo jestli mám radši udělat ISO obraz :-)
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný)
23. 5. 2009 4:39 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Uz sis ho dneska vyhonil?

P.S. Bacha na zensky! :P
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 5. 2009 14:02 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Ano, vyhonil. Bylo to úžasné. Plné citů k ženě.

Narozdíl od reálného kontaktu se ženami mi žena, kterou si představuji při honění, nevyčítá, že pořád brblám o psychopatii, nevyčítá mi, že se o ni málo starám, že nemám rád svou rodinu apod. Prostě honění je pohodička.
L.
L. (neregistrovaný)
23. 5. 2009 17:00 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
A to se vyplatí!
LENIN POWER! aura:41
24. 5. 2009 0:27 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
No nevim co ti na tohle napsat pozbuzujiciho...

Aha no muze to byt jeste horsi: nekdo si pri honeni predstavuje ze je naplnovan duchem svatym.

Takze kdyz pri tom myslis na zenskou, tak to zase neni az tak zle a navic je to dukaz toho ze manzelku mit muzes. Kdyz si ji dokazes predstavit, tak ji dokazes i realizovat.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 5. 2009 5:12 Nový

ženská

celé vlákno
Tak mi ukaž ženskou, které nevadí, že jsem psychopat a že pořád brblám o své psychopatii. Taková není. A když ještě vzneseme požadavek, aby se mi líbila (líbilo se mi jen několik žen), tak už je to úplně beznadějné.

Ženská, která by se mi líbila a ještě jí nevadí, že jsem vypsýchovanej magor, není. Leda v těch představách.
JardaP aura:23
24. 5. 2009 10:29 Nový

Re: ženská

celé vlákno
Pro zacatek by stacilo naucit se drzet hubu a mluvit kdyztak o jinych vecech. Pokud si musis porad stezovat, tak se nediv.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 5. 2009 14:41 Nový

nemluvení o psychopatii

celé vlákno
Samozřejmě, že jsem to zkusil nemluvit o psychopatii.

Dopadlo to tak, že se mi celou dobu v hlavě přehrávala myšlenka "co by tomu ona řekla, kdyby se dozvěděla, že jsem psychopat?" a tvářil jsem se jako kakabus. Tudy cesta nevede. Druhý člověk to samozřejmě krz mimoverbální projevy vycítí, že se s ním cítím nepříjemně, i když nic nepříjemného neříkám.
JardaP aura:23
24. 5. 2009 15:07 Nový

Re: nemluvení o psychopatii

celé vlákno
Tudy cesta urcite vede. O tvem problemu ji sice rici musis, ma pravo vedet, kdo jsi. Ale to neznamena, ze ji musis trhat usi tim, ze o tom budes mluvit od vidim do nevidim. A asi ji o tom nemusis rici hned napoprve, muzes ji nechat se s tebou napred trochu seznamit na par schuzkach, aby si mohla udelat nazor na to, jak moc ji to vadi nebo ne. Pokud navazujes znamosti stylem: "Dobry den, slecno, jsem psychopat. Lidi s motorovou pilou sice nehonim, ale jinak jsem uplne nemozny", tak to asi nebude to prave orechove.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
24. 5. 2009 16:03 Nový

Re: nemluvení o psychopatii

celé vlákno
"A asi ji o tom nemusis rici hned napoprve, muzes ji nechat se s tebou napred trochu seznamit na par schuzkach"

A na těch pár schůzkách bych měl takové úzkosti (co tomu řekne, že se to dozví?), že by se ani nedaly realizovat.

"O tvem problemu ji sice rici musis, ma pravo vedet, kdo jsi. Ale to neznamena, ze ji musis trhat usi tim, ze o tom budes mluvit od vidim do nevidim."

Kdyby ženě nevadilo, že jsem psychopat a že o tom melu, tak o tom ani mlet nebudu a ani si před ní nebudu připadat méněcenný. Jenomže ženám to vadí, proto na to myslím a melu o tom a připadám si méněcenný.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný)
24. 5. 2009 20:44 Nový

Re: nemluvení o psychopatii

celé vlákno
Ty mas v hlave fakt vymrdano. Skoc z vokna.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
24. 5. 2009 21:21 Nový

Re: nemluvení o psychopatii

celé vlákno
Z okna skoc ty. Pokud mozno nekde tak, aby to nikdo nemusel uklizet.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
24. 5. 2009 21:20 Nový

Re: nemluvení o psychopatii

celé vlákno
S tim, co tomu rekne, si nedelej vrasky. Nemas co ztratit, ne? Muzes jen ziskat, kdyz budes mit stesti. A pak chybami se clovek uci. Lidi, kterym to vyslo na prvni pokus, po svete tak moc nebeha.

Nevim, jestli zenam vadi, jestli je nekdo psychopat. Nekterym to urcite nevadi a jsou takove, ktere maji pochopeni, protoze samy maji nejaky problem. Jsou i takove, ktere toho uz zazily tolik, ze je nejaky psychopat nerozhazi. Je na tobe, abys jim inteligentne vysvetlil, ze jsi psychopat, ale ne ten z americkych filmu, co beha po ulici s nahozenou motorovou pilou. A muzes se pri tom vysvetlovani vyvarovat slova psychopat a nahradit ho poruchou osobnosti, ktere v tvem pripade, z duvodu absence motorove pily, je prihodnejsi.

Ostatne tvuj problem neni porucha osobnosti, ale spis to, ze jsi srab a nic s tim nedelas. Co takle zacit chodit k psychologovi a zapracovat tam na tema: "Jak se naucit zit s poruchou osobnosti pokud mozno co nejvice normalne tak, aby neotravovala zivot ani Blekovi ani lidem v jeho okoli"?

Ty porad jenom skuhras, namisto abys vlezl do ringu (psycholog) a se zivotem se porval a utrhl si sve misto na slunci. Probud se, proboha! Na co cekas? Na duchod, kdy budes tak stary, ze si se zenskymi budes moci tak akorat popovidat o tom, cos mohl v zivote delat, kdybys nebyl srab?
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný)
24. 5. 2009 21:49 Nový

Re: nemluvení o psychopatii

celé vlákno
To se zase dozvis blabolu, mj. to jak mu ten psycholog tu poruchu osobnosti zpusobil, protoze mu ji diagnostikoval a dokud o ni nevedel, tak ji nemel. On ma proste vyjebano v palici a bavit se s nim je naprosto ztrata casu, krom toho tohle zasirani zdejsich diskusi psychologickymi problemy nejmenovaneho postizeneho jedince je uz vysoce otravne.
JardaP aura:23
24. 5. 2009 23:34 Nový

Re: nemluvení o psychopatii

celé vlákno
Trhni si nohou. Pokud vim, rikal jsem ti, abys skocil z okna. Tak co tady jeste opruzujes?

To zasirani nemusis cist. Navic to zasirani se tyka temer vyhradne diskusi k sobotnimu komixu, coz je jiz zdejsi tradice. Tak nevim, co se cilis, zejmena, kdyz uvazim, ze nemusis cist ani ten komix, ani tu diskusi. Nemusis nakonec cist ani root ani cokoliv jineho na webu. Cti Blesk a mas pokoj.

Nevim, jestli ma v palici vyjebano vice BLEK. nebo ty.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 5. 2009 1:07 Nový

porucha vs psycholog

celé vlákno
Poruchu osobnosti jsem měl už od raného dětství, i před diagnózou. Jenomže před diagnózou jsem o ní nevěděl a tak jsem byl šťastnější.
Merlin111
Merlin111 (neregistrovaný)
24. 5. 2009 23:58 Nový

Re: nemluvení o psychopatii

celé vlákno
Také jsem poslouchal, že na něco pořád blíže nespecifikovaného čekám, a kdesi cosi a tak jsem se rozhodl, probudil a od ní utekl. Snad najdu štestí (a specifikace) u jiné.
--
Je prokázáno, že když se vyskytně při rádoby pseudointelektuálních rozhovorech slovo psycho tak 99 % holek prchá a ten zbytek má vzdělání v oboru souvisejícím se slovem psycho. Netřeba to ověřovat, je to mnohokrát dokázáno.

Je prokázáno, že 30 % žen dokáže přetrpět slovo psycho, za předpokladu výhry dostatku volného kapitálu v řádech mega a více. Netřeba to dokazovat, jelikož to dokázat ani nemohu.
L.
L. (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 5. 2009 1:37 Nový

Re: Re: nemluvení o psychopatii

celé vlákno

Neprchám když se při rádoby pseudointelek­tuálních rozhovorech vyskytne slovo psycho ani nemám vzdělání v oboru souvisejícím se slovem psycho. Ta tvá teorie má (podle mě) dost povážlivé trhliny…

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 5. 2009 1:01 Nový

psychoterapie

celé vlákno
To se snadno řekne "nemáš co ztratit", ale emoce se tím neřídí.

"Nekterym to urcite nevadi a jsou takove, ktere maji pochopeni"

Ženu, které by moje porucha a skuhrání o ní nevadilo, jsem nenašel. Většině rovnou vadí. Existuje skupina žen, co se se mnou baví i přes mou poruchu a myslí si, že ji vyléčí; až zjistí, že nevyléčí, ztratí o mě zájem. Jedna žena taky tvrdila, že jí porucha nevadí, ale jak o ní furt melu jí vadí.

"Je na tobe, abys jim inteligentne vysvetlil, ze jsi psychopat, ale ne ten z americkych filmu, co beha po ulici s nahozenou motorovou pilou."

Já sice neřežu lidi motorovou pilou, ale působím citové utrpení.

"Co takle zacit chodit k psychologovi a zapracovat tam na tema: 'Jak se naucit zit s poruchou osobnosti pokud mozno co nejvice normalne tak, aby neotravovala zivot ani Blekovi ani lidem v jeho okoli'?"

Chodil jsem, psycholog radil, abych o svých problémech nemluvil (tenkrát jsem ještě nevěděl, že je to porucha osobnosti, myslel jsem, že mám komplex méněcennosti). Namítal jsem, že se špatně cítím, ale on to zamluvil tím, že spousta lidí se taky špatně cítí. Nakonec jsem se tak moc špatně cítil, že jsem šel do blázince. Krom toho jsem si během psychoterapie pomalu začal uvědomovat, že mám poruchu osobnosti.

Můj názor na psychoterapii je takový, že:
* většina lidí si překrucuje realitu: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cognitive_biases
* psychoterapie toto překrucování reality pomalu odstraňuje
* když se člověk přestane na sebe dívat přes růžové brýle, uvědomí si svoje vady, ALE OSTATNÍ KOLEM NĚJ SI REALITU STÁLE PŘEKRUCUJÍ, tak mu psychoterapie poškodí vztahy s ostatními lidmi
* je to nevratný proces, kognitivní bias nejde mluvenou terapií vytvořit, nejde to říkat člověku "vaše sociální schopnosti jsou nízké, ale musíte si myslet, že jsou vysoké, protože v naší společnosti je běžné, že lidi o sobě mají velké mínění". Na podvědomé úrovni to funguje "budu si myslet, že X je pravda, protože pak pro mě bude život snažší", na vědomé úrovni ne.
* v důsledku toho mě psychoterapie trvale duševně zmrzačila

Jestli mi najdeš psychologa, který by aspoň byl schopen pochopit to, co jsem výše řekl (i když by třeba neznal řešení), rád bych k němu chodil. Psychologové obecně věří nalejvárnám o tom, že ta jejich terapie "rozvíjí osobnost".
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 5. 2009 6:48 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
http://www.portal.cz/scripts/detail.php?id=2710
Jsi s nejvetsi pravdepodobnosti cetl, ze?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 5. 2009 16:06 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
Ano, i tři příspěvky pod tím jsou ode mě.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
25. 5. 2009 11:07 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
> Ženu, které by moje porucha a skuhrání o ní nevadilo, jsem nenašel. Většině rovnou vadí. Existuje skupina žen, co se se mnou baví i přes mou poruchu a myslí si, že ji vyléčí; až zjistí, že nevyléčí, ztratí o mě zájem. Jedna žena taky tvrdila, že jí porucha nevadí, ale jak o ní furt melu jí vadí.

Kdyz to nejde lecit, tak to nelec. Nauc se s tim zit tak, aby to nelezlo lidem na nervy. Sam jsi poznal, ze nejvetsim problemem v navazovani vztahu je to skuhrani: "Jedna žena taky tvrdila, že jí porucha nevadí, ale jak o ní furt melu jí vadí." Tak se to odnauc, prestan se porad litovat a delej, co se v dane situaci da nejlepsiho.

> nejde to říkat člověku "vaše sociální schopnosti jsou nízké, ale musíte si myslet, že jsou vysoké, protože v naší společnosti je běžné, že lidi o sobě mají velké mínění"

Nikdo te do nenuti, aby sis vtloukal do hlavy vysoke mineni o sobe samem. Staci mit mineni, neni nutne ho systematicky snizovat. Vis co vis a neni nutne, aby sis lhal do kapsy. Ostatne si nejsem jisty, ze je bezne, ze lide maji o sobe vysoke mineni. Spis plati, ze si vetsina nevidi na spicku nosu, coz jim odebira jakoukoliv moznost sebereflexe a prace na vlastnim chybach. Proto je mezi lidmi tolik konfliktu: kazdy chce mi porad pravdu a nikdo neni schopen ustoupit. Konci to rozvodem nebo rovnou valkou. Ty mas proti nim dokonce i vyhodu: svuj problem sis uvedomil a priznal. Neni ale nutne ho nafukovat do stale vetsich rozmeru. I s poruchou osobnosti se da nejak zit, coz ti zatim nedoslo.

> Jestli mi najdeš psychologa, který by aspoň byl schopen pochopit to, co jsem výše řekl (i když by třeba neznal řešení), rád bych k němu chodil. Psychologové obecně věří nalejvárnám o tom, že ta jejich terapie "rozvíjí osobnost".

Tady budes muset hledat sam. Najit kompetentniho psychologa je jeste tezsi, nez najit kompetentniho remeslnika - vetsine by meli ruce urazit az u zadku. Podobne psychologove jsou vetsinou prumerni nebo rovnou paka, ktera akorat hledaji, do ktere skatulky by mohli pacienta zaradit, aby na nej mohli aplikovat doporucene postupy. Ty potrebujes psychologa, ktery je schopen samostatneho, tvoriveho mysleni. Tim psychologem nemusi nutne byt profesional, ale treba moudra osoba s hlubokym porozumnenim veci zivota, ktere tobe zatim chybi. Jediny, o kterem osobne vim a ktery by mozna stal za uvahu, bohuzel zije mimo CR a tak ti tedy neporadim. Hledej, treba najdes. Pokud to tedy rovnou zase nevzdas pri prvnim ci druhem nezdaru.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 5. 2009 16:24 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
"Kdyz to nejde lecit, tak to nelec."

Však já to neléčím. Ale vysvětluj to ženám. Ženy si myslí, že muže změní.

"Tak se to odnauc, prestan se porad litovat a delej, co se v dane situaci da nejlepsiho."

A co je teda v dané situaci nejlepšího? "fňukat o poruše" ženu odradí. A "nefňukat o poruše" povede na mé straně ke špatným pocitům, kyselému ksichtu a k rozpadu komunikace se ženou.

"Vis co vis a neni nutne, aby sis lhal do kapsy."

Já si nelžu, já vím, že jsem přibližně v dolních 10% lidí co se komunikačních dovedností týče.

"Spis plati, ze si vetsina nevidi na spicku nosu, coz jim odebira jakoukoliv moznost sebereflexe a prace na vlastnim chybach."

Ano. Pokud se člověk, který je schopen sebereflexe, dostane do skupiny lidí, co jí schopni nejsou, tak s těmi lidmi bude mít problémy. Stejně, jako když se člověk, co tvrdí, že Země je kulatá, dostane do skupiny lidí, co tvrdí, že Země je placatá --- tak ho upálí a je úplně irelevantní, jaký tvar Země ve skutečnosti má.

--- a to si ti psychologové neuvědomují, že poznání působí problémy.

"kazdy chce mi porad pravdu a nikdo neni schopen ustoupit. Konci to rozvodem nebo rovnou valkou."

Jenže tihle lidi souloží a rozmnožují se a já ne.

"I s poruchou osobnosti se da nejak zit, coz ti zatim nedoslo."

Mně to došlo a žiju s ní. Došlo mi, že se s poruchou osobnosti dá žít --- ale není už možné mít citový vztah se ženou.
JardaP
JardaP (neregistrovaný) 78.129.49.---
26. 5. 2009 15:16 Nový

Re: Re: psychoterapie

celé vlákno

Asi bys mel zacit tim, ze budes hledat, z ceho ze to mas strach, ktery ti brani, abys s problemem zacal cokoliv delat a radsi si jen stezujes, protoze je to jednodussi.

xxxs
xxxs (neregistrovaný)
25. 5. 2009 11:31 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
"vaše sociální schopnosti jsou nízké, ale musíte si myslet, že jsou vysoké, protože v naší společnosti je běžné, že lidi o sobě mají velké mínění". Na podvědomé úrovni to funguje "budu si myslet, že X je pravda, protože pak pro mě bude život snažší", na vědomé úrovni ne.

cez hypnozu by to tam hadam narvat slo.
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný)
25. 5. 2009 12:04 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
Bez uz s tim do (_|_) magore!!! V tom blazinci si te meli nechat.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 5. 2009 16:12 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
Já už jsem v prdeli.
rurS
rurS (neregistrovaný)
25. 5. 2009 12:24 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
to, co jsi popsal je kognitivni pristup. Jeste se da pouzit take behavioralni pristup. Ten jsi asi nezkusil, nebo jo? Pak treba hypnozou se da prepsat pamet :) Nerikej mi, ze jsi zkusil vse / vis o tom vse. "Kdo chce, hleda cestu, kdo nechce, hleda vymluvy" - nevidis se v tomhle rceni tak nahodou? Podivej se z nadhledu na sebe a na to, co delas..
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 5. 2009 16:11 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
Zkusil jsem to nemluvit o poruše. Když to o poruše nemluvím jen jeden večer, ve společnosti lidí, tak se mi porucha stejně pořád přehrává v mozku a jsem ještě víc zakřiknutý než když o ní mluvím.

Když jsem dlouhodobě (5 měsíců) nikam nepsal o svých problémech, tak jsem dostat úzkost a šel do blázince. Tím se nic nevyřeší.

"'Kdo chce, hleda cestu, kdo nechce, hleda vymluvy' - nevidis se v tomhle rceni tak nahodou?"

Ano, platí to na mě. Bylo dřív období, kdy jsem chtěl hledat cestu. V tom období mi bylo mnohem hůř než teď.

"Podivej se z nadhledu na sebe a na to, co delas.."

Dívám se na sebe z nadhledu a pozoruju, že jsme kokot, co furt fňuká v diskuzích o svém problému. Což mě ještě víc utvrzuje v myšlenkách, že jsem špatný člověk. Někdy sebereflexe škodí...
rurS
rurS (neregistrovaný)
25. 5. 2009 17:09 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
imho to proste prilis moc hrotis.. Proste si takovej, jakej jsi, tak takovej bud, nedavej si za cil bejt Casanova. Staci, kdyz ses uprimnej a milej clovek. Nejaka si te najde, kdyz ji das sanci..
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
26. 5. 2009 6:30 Nový

ženy

celé vlákno
Proč by si žena měla najít zrovna mě, když je na světě spousta ne-psychopatů?
rurS
rurS (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 5. 2009 18:25 Nový

Re: ženy

celé vlákno

kdo je psychopat a kdo ne, to je jen úhel pohledu. Náhodou mě připadáš super.. určitě bych si s tebou rozumněl lépe než s nějakým nabušeným idiotem :)

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný)
25. 5. 2009 22:25 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
Když jsem dlouhodobě (5 měsíců) nikam nepsal o svých problémech, tak jsem dostat úzkost a šel do blázince. Tím se nic nevyřeší.

Naopak, vyresi. Takovej magor jako ty by nemel behat mezi lidma.

L.
L. (neregistrovaný)
25. 5. 2009 17:53 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
Takže jestli to dobře chápu, zdrtila tě pravda o sobě samém...?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
26. 5. 2009 6:24 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
Ano. Přesně tak. Pravda o sobě samém.
Merlin111
Merlin111 (neregistrovaný)
25. 5. 2009 20:31 Nový

Re: psychoterapie

celé vlákno
Nejsem psychodborník, ale jen technik s názorem co o psycho mírně četl.

1. Lidé překrucují realitu
-ano překrucují ale obvykle neví, že překrucují (průměrný technik tvrdí jak je dobrý ale druhý podstatně vytěžovanější technik po po chvilce chvástání průměrného technika odhalí). Vidíš-li vady druhých, považuj to za dar.
Tak jako se nenaučíš programovat pouhým přečtením učebnice, t.j. musíš se v tom sám vykoupat vlastní aktivní iniciativou, tak nemá smysl explicitně někoho informovat o zjištěných vadách na charakteru u druhých. On to nepochopí a nezmění se. (je to upřímné a leckdy neslušné - vyber si co chceš)
2. cognitive biases - snad to lze laicky přeložit jako nevhodná reakce na rozpoznané situace.
-v důsledku bodu 1. poznáváš jsi schopen rozpoznat své chyby a nevhodné reakce.

Jako technik jsem vždycky šťastný, když mám před sebou alespoň nějaký model funkčnosti systému. Před cca rokem jsem četl takový zajímavý článek v Týdnu kde popisovali, že chování člověk řídí v podstatě nevědomí a vědomí je jen jako pozorovat. Díky přenosu informací v mozku se vědomí dozví o situaci (je zlomek vteřiny pozdějš, je to přesně změřitelný) až když o akci bylo už dávno rozhodnuto a ty jsi například už vyslovil první písmeno ve větě "Mám psychickou poruchu" Popisovali to jako revoluci, s tím že by tahle myšlenka mohla mít velký dosah na celý systém soudnictví. Čili, zda za či ten daný čin, byl opravdu pod jeho kontrolou.
Pokud budeš hledat, tak najdeš určitě nějaké věděčtěji podložené informace, než je tenhle omezený výplod mého paměťového systému.

Jako technik bych ti radil přeprogramovat zdroj. t.j. tvé nevědomí.
Lidsky tě řeknu buď optimista, mysli pozitivně, najdi sám sebe. Můžeš zkusit východní nauky, jógu, horozectví...
Jako technik určitě neodoláš myšlence nastudovat si něco o neuronových sítích. Moje prázdná hlava říká, že technické neuronové sítě jsou inspirovány těmi biologickými. Moje prázdná hlava říká, že bys měl mít nějaký model jak na to. Asi to bude chtít jiný způsob, než učení se angličtině. Moje fantasticky pitomá hlava říká, začni hlavně přirozeně navazovat vztahy (třeba za účelem sběru historických dat v domově důchodců), společenské aktivity, diskuze třeba i v domově důchodců, jde o to vidět skutečné lidi a být členem kolektivu, který tě chápe a svým způsobem tě má rád (nesmí ti nic připadat umělé a násilné, tedy ne explicitně nucené vedení) , pak zkus měnit a přidávat až si troufneš na ten partnerský. Píšu o domově důchodců, protože tahle skupina je obvykle sdílná, naslouchavá a ochotná se scházet více než mladí pracovně vytížení lidé, samozřejmě i staří lidé mají růžové brýle, asi bych se vyhnul politickým fanatikům.
Běžní lidé to mají jednoduší, prošli normálním dětstvím a nehltali učebnice assembleru. Máma a táta se milují, dítě to vidí jako fakt s stejně tak nepřemýšlí, proč je máma a táta milují mateřsku láskou ,a jen té lásky prostě jen zneužívají, jsou šťastní a dá jim to hlavně nějaký vzor a záznam v jejich nevědomí. A pak když dospějí využijí tenhle záznam o lásce a snáze se přizpůsobují nenadálému hormonálnímu kernel panic když před sebou vidí jedinou vyvolenou. Pak je další alternativa milovat symboly a dávno mrtvé a nereálné jako Kristus, (tj. programovat nevědomí v univerzální milujícího bohu, jen to musí být jiný bůh než ten z Hvězdné Brány).
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
26. 5. 2009 6:29 Nový

přeprogramování nevědomí

celé vlákno
"Jako technik bych ti radil přeprogramovat zdroj. t.j. tvé nevědomí."

Člověk nemůže obelstít sám sebe.

To, co jsi řekl, si odporuje, pokud budu VĚDOMĚ něco přeprogramovávat, tak o tom VÍM, a tedy to není nevědomí
merlin111
merlin111 (neregistrovaný) 93.99.49.---
26. 5. 2009 19:57 Nový

Re: přeprogramování nevědomí

celé vlákno

Nedávej vědomí větší váhu než je nutné. jde spíš o to že vědomí, je jen jeden ze vstupů do podvědomí. (další jsou oči, uši, hmat…). Tenhle vstup dokáže i to nevědomí občas přesvědčit, jak jinak se člověk odnaučí kouřit, jak jinak se člověk dokáže něco naučit. (Vědomě na sebe dáváš pozor, nevědomě uhneš pře fackou, nevědomě strhneš řízení ke straně – zachrání tě to, nevědomě při nepezpečí ztuhneš – čož tě za volantem zabije. Vědomě si vybereš levnější jogurt) Ten výzkum ukázal nebo spíš byl interpretován jako že vědomí a nevědomí jsou oddělená centra pracující současně. S tím že při přenosu dat je určité zpoždění, (nesmíš se bát toho že jsi nevědomě tlačen k nechtěným reakcím) t.j. můžes pociťovat že jednáš mimo svou kontrolu. pravděvděpdobně tě nesoulad mezi vědomí a tvými činy uvede do stresu a ztratíš kontrolu nad tím co chčeš říct a tak vystrašeně přehráváš svůj nevědomě uložený scénář o poruše osobnosti a tím se také nevědomě tvůj uložený záznam ještě více posílí ( dostane větší prioritu).

Ve skutečnosti si programuješ podvědomí i při napsání té své odpovědi. T. j. utvrdil jsi se v tom, najít něco proti změně, procvičil jsi si psaní a v češtině. Jde jen o to najít správný přístup a motivaci. Já to vidím tak, že úspech v naučení vězí v opakovaní zkušeností a nadšení pro danou věc. Sociální kontakty jsou také o zkušenosti. Nebudeš výborný balič holek, ale můžeš být dobrý balič. Myslel jsem, že by ti vědomí nějakého psycho dozoru mohlo kazit tvoje nadšení v tom samostatně navázat nějaký vztah (věř mi že velmi málo kluků si bere na rande svoji mámu, sociálního pracovníka… a kdyby ji, ho tam měli tak by taky asi koktali a styděli se) T.j. nevědomě jsem myslel bez dozoru, samostatně. Nezapoměn že existuje něco jako krátkodobá a dlouhodobá pamět. Pro tebe je nutně dostat správně rakce do té dlouhodobé paměti. Jakmile dostaneš do souladu vědomí a nevědomí zmízí i ty tvoje bloky. Víc pro tebe udělat asi nemůžu.

L.
L. (neregistrovaný)
25. 5. 2009 17:57 Nový

Re: nemluvení o psychopatii

celé vlákno
"Kdyby ženě nevadilo, že jsem psychopat a že o tom melu, tak o tom ani mlet nebudu a ani si před ní nebudu připadat méněcenný." / "Jedna žena taky tvrdila, že jí porucha nevadí, ale jak o ní furt melu jí vadí." Nechápu v čem byl problém, když jí porucha nevadila, proč si o ní teda mlel???
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
26. 5. 2009 6:27 Nový

Re: nemluvení o psychopatii

celé vlákno
Já o poruše tak obsesivně nemlel, snažil jsem se s tou ženou bavit i o jiných věcech. Ale pak jsem se zmínil, že o poruše píšu na internet, ona na to negativně zareagovala, zeptal jsem se, jestli jí to vadí, ona řekla, že jo --- a pak už jsem o ni ztratil veškerý zájem.
Harvie aura:54
25. 5. 2009 15:31 Nový

Re: ženská

celé vlákno
no mluveni je casto na skodu ve vztahu se zenou, pac vetsina keca nejradsi sama. ;)
ale kdyz budes mit stesti, tak taky muzes narazit na nakou, co se zajima o poruchy osobnosti...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 5. 2009 12:42 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
A to je ještě nic proti tomu, když si pořádně vylížeš dlaň a zajíždíš jazykem i mezi prsty. Kam se na tenhle zážitek hrabou jeskyňky... Prostě porucha osobnosti do každé rodiny!
Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný)
25. 5. 2009 13:03 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Wow... a kdyz si predtim poradne popalis jazyk treba horkym kafem, tak to mas jako vod ciziho. :-D
medvěd
medvěd (neregistrovaný)
23. 5. 2009 9:12 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Já myslím, že projevem poruchy osobnosti (a to dosti vážné) je marnění času s různými Facebooky, Twittery a podobnými blbostmi. Myslím, že tyto služby jsou přímo líhní případů pro psychology. Podle některých z nich jsi ty, Bleku naprosto zdráv.
MicMic
MicMic (neregistrovaný)
23. 5. 2009 9:46 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Souhlas +1
Michal Kundrát aura:64
23. 5. 2009 10:10 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Líp bych to nenapsal, +1
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 5. 2009 14:03 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Já na Facebook o svojí poruše osobnosti píšu.
Michal
Michal (neregistrovaný)
23. 5. 2009 18:43 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Dej nam odkaz ;-)
BlackRider aura:73
23. 5. 2009 9:18 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
V tom pripade ma poruchu osobnosti cela planeta...
Adam
Adam (neregistrovaný)
23. 5. 2009 11:34 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
Nemuzu z ty reklamy od Googlu! =D
http://www.ideafabrique.cz/psychologicky_servis.jpg
L.
L. (neregistrovaný)
23. 5. 2009 17:03 Nový

Re: porucha osobnosti

celé vlákno
:-DDD
sid
sid (neregistrovaný)
23. 5. 2009 1:03 Nový

Proc to vypada

celé vlákno
jako kdyby ten komiks nakreslilo petilete decko v paintbrushi?
DiS
DiS (neregistrovaný)
23. 5. 2009 8:12 Nový

Re: Proc to vypada

celé vlákno
Je zajímavé jak se Linuxáci ohánějí paintbrushem, přitom je pod Linuxem tolik kresících programů, které taktéř stojí za starou bačkoru.
Tuším, že autor kreslí v Inkscape, a popravdě, na vektory to i vypadá.

Jestli chceš detailní kresbu, nakupuj Marvelovky :)
BlackRider aura:73
23. 5. 2009 9:20 Nový

Re: Proc to vypada

celé vlákno
Myslim, ze odkazy na Paintbrush nemaj nic spolecnyho s Linuxem.
cleb
cleb (neregistrovaný)
23. 5. 2009 14:00 Nový

Re: Proc to vypada

celé vlákno
Takhle odsuzovat paintbrush může jen naprosto neznalý člověk. Za starou bačkoru? Jsou úkony, na které se paintbrush (v linuxu Kolourpaint) prostě hodí nejlépe - jednoduchá úprava a sekání grafiky pro web, kreslení jednoduchých schématických obrázků atd.
hypersuperultraeliteforce
hypersuperultraeliteforce (neregistrovaný)
24. 5. 2009 20:33 Nový

Re: Proc to vypada

celé vlákno
jj kourpaint/paintbrush mi prijde taky hrozne jednoduchej a intuitivni. Jedina dobra vec od MS :) (ale oni to stejne nekde koupili..)
mamlasek
mamlasek (neregistrovaný)
23. 5. 2009 9:08 Nový

Re: Proc to vypada

celé vlákno
rozhodne je to pokrok oproti tomu "staremu" komixu :) (bez urazky)
Michal Kundrát aura:64
23. 5. 2009 10:03 Nový

Re: Proc to vypada

celé vlákno
Jde o děj, ne o to, jak to vypadá! ;) Když si kupuješ motorku (veterána), koukáš spíš na motor, než na to, jestli má neporušený sedlo:) (teď doufám že nebudu kecat) GNU/Linux byl původně taky jen černej monitor plnej textu...a kam až to dopracoval - a pořád to běží v pohodě. Widle staví na konkurenci - buď ji koupí, nebo okopíruje její nápady, udělá hodně reklam a potopí ji úplně. Widle sice běží, ale ne ,,v pohodě''. M$ je nenažranej a než aby začal programovat od základu v době kdy to ještě šlo a smířil se třeba jen s 50% podílem, tak radši nabalí na systém kupu SW a snaží se nalákat lidi, jen aby byl pořád první. Přitom ale dá logiku, že když už to hnije v základech, tak to nemá moc velkou budoucnost. Widle beru jako složitou konstrukci, která se neefektivním nabalováním SW jednoho dne jednoduše rozpadne.
jouda
jouda (neregistrovaný)
23. 5. 2009 17:53 Nový

Re: Proc to vypada

celé vlákno
mam hrozne rad takovyhle vykriky. by me zajmalo kolik toho vis o "vnitrnostech" woken. spis bych si tipnul, zes akorat podobnej cint cet nekde na webu a tak to papouskujes dal..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 5. 2009 22:10 Nový

Re: Proc to vypada

celé vlákno
Na to staci pouha dlouhodoba zkusenost.

Nektery chyby se "neobjeveny" drzi i radu let (vcetne znamych bezpecnostnich, nezridka se vyskytly pulrok+ otevrene remote root exploity), vim napr. o jedny v UI ktera me zacala srat v dobe w2000 a ejhle, este na Vistach 64bit obcas opruzuje mati ...

Nevadi ze to mezitim (podle nich) 10x cely prepsali, vsechny chyby jsou 3x opraveny a vubec, je to cely dokonaly, nektry veci se nezmeni. A jednou z nich je ze MS bude o pokroku, stabilite a bezpecnosti vzdy jen kecat, aspon za poslednich cca 10-15 let v tomhle nezmenilo IMHO nic.

PS: To cos predved je taky jen nanicovata forma hlasityho nesouhlasu, takze cimze si vlastne jinej nez ten pred tebou ? Tim ze na rozdil od nej sis nekde precet "klasickou odpocev na 'klasicky cint'" ???
jouda
jouda (neregistrovaný)
25. 5. 2009 16:29 Nový

Re: Proc to vypada

celé vlákno
sorry, ale podivej se na svoje argumenty a na argumenty toho typa, na kteryho sem reagoval. s tim tvym se da souhlasit, zatimco ty jeho jsou typicky "nekdo neco povidal, ja to papouskuju ale sam o tom nepremejslim"..
Baal Sebub
Baal Sebub (neregistrovaný)
23. 5. 2009 11:03 Nový

Konec civilizace

celé vlákno
Jen se bavte, tupé ovce. Jste jen maso na porážku.
NWO ---- LORD VOLDEMORT ---- MODER(N) WORLD ORDER

Jste mimosmyslově ovládáni, jste loutky.

Není kam utéct, nepřítel je už příliš silný. Modlete se k Bohu.
http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=9056
Dan Black
Dan Black (neregistrovaný)
23. 5. 2009 11:26 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
Hůůů, hůůů...tady loutka...jdu si pro tebe!!! :oD
Jinak docela hezká pohádka na tom odkazu, pobavil jsem se. ;o)
hawran diskuse aura:60
23. 5. 2009 12:33 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
Hahahahahahahahahahaha!!!!!
turzin-PYCO
turzin-PYCO (neregistrovaný)
23. 5. 2009 12:51 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
v patek sem se vyfotil se zenou pred BIS v Baselu, udelam na toto tema komix, pro nezasvecene, BIS = bank for intenrational settlemenst, NWO front org

http://www.turzin.netau.net/comix/
hawran diskuse aura:60
23. 5. 2009 13:12 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
Blahopřeji!
Určitě nebudu lhát, když řeknu, že se jistě všichni moc těšíme ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 5. 2009 13:46 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
Divim se, ze o jeho ceste nevedeli a necapli ho, sotva prijel, vzhledem k tomu, jaky slavny NWO misionar to vlastne je :)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 5. 2009 13:49 Nový

žena

celé vlákno
To já nemám ženu, protože mám schizoidní poruchu osobnosti a nejsem schopen styku se ženou.

Tak mě napadlo - dokážeš poruchu osobnosti taky vysvětlit nějakou konspirační teorií?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 5. 2009 14:08 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
tvoje žena je ta ojehlená?
jioolk
jioolk (neregistrovaný)
23. 5. 2009 13:41 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
LORD VOLDEMORT je anagramem k MODER(N) WORLD ORDER (NWO)
ROWENA RAWENCLAW je anagram pro A NEW CLEAR WORLD (nový čistý svět)
...
EMMELINE VANCE opět je anagram k NINE ELEVEN AM (9/11 dopoledne)
GIDEON PREWETT z Pottera vede na TWIN DROPPED OUT (dvojičky strženy)

ROFL, jsem si tak rikal ze existuji lide kterym uz opravdu hrabe, ale co je moc, to je moc. Kdyz EMMELINE VANCE == 9/11 dopoledne, co asi znamena DAVID RATH?
Michal
Michal (neregistrovaný)
23. 5. 2009 18:53 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
> co asi znamena DAVID RATH?
ZMRD
jet
jet (neregistrovaný)
23. 5. 2009 14:02 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
teda takovej blabol jako je ten clanek kam vede link, jsem uz dlouho necetl
Ale musi se uznat, ze podoba mezi Johnem Lennonem a Harrym Potterem je opravdu zarazejici. Oba maji stejne bryle!
I ty zminene anagramy jsou velice zajimave. Kdyby se vzal vyse zmineny clanek a vhodnym zpusobem se v nem poprehazovaly pismenka, dostaneme navod jak vyrobit jadernou bombu.
JardaP aura:23
23. 5. 2009 15:46 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
To by bylo dost obtizne. Urcite by vam zbyla spousta pismenek, ze kterych byste musel sestavit treba recept na svestkovy kolac, protoze kdyby vam zbyla pismenka, nebyl by to anagram.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 5. 2009 16:46 Nový

anagramy

celé vlákno
Však v těch anagramech uvedených v článku taky zbyla písmenka a některá se ve výsledném slově opakovala dvakrát ač v původním slově byla jen jednou.

Autor těch anagramů si buď dělal srandu nebo je už taky hustý psycho.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 5. 2009 18:59 Nový

Jednodussi vysvetleni

celé vlákno
Nebo je proste jenom tak blbej :)
Merlin111
Merlin111 (neregistrovaný)
25. 5. 2009 0:05 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
Bacha na to Herry Potter je fikce.
hawran diskuse aura:60
25. 5. 2009 12:27 Nový

Re: Konec civilizace

celé vlákno
To je právě ta fikce ...
Hanka S. aura:21
23. 5. 2009 19:22 Nový

...sím já tomu nerozumím

celé vlákno
Mohl by mi prosím někdo stručně vysvětlit, oč v dnešním komiksu jde? A proč má Karel na pleši vytetovaného štíra?
hawran diskuse aura:60
23. 5. 2009 19:52 Nový

Re: ...sím já tomu nerozumím

celé vlákno
Veškeré nejasnosnosti a skryté významy jistě brzy objasní hlavní root.ovský dojmolog a záhadolog turzin ...

PS: Pěkný avatar.
D.A.Tiger aura:66
26. 5. 2009 11:42 Nový

Re: Re: ...sím já tomu nerozumím

celé vlákno

Turzín? Hmm…Pokud chceš vysvětlení zeptej se Ophira (Tedy pokud chceš přijít o zbytky zdravého rozumu).

Aneb výtejte V Horách Šílenství…

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem