Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: kočka v mikrovlnce

MMN
MMN (neregistrovaný)
13. 12. 2008 0:07 Nový

Škola

celé vlákno
Měl bych zažalovat střední školu za znehodnocení mládí... No nic, ještě že jsem už na matfyzu.
pingu
pingu (neregistrovaný)
13. 12. 2008 9:18 Nový

Re: Škola

celé vlákno
proboha, hochu, kdo ti to udělal??? :-o???
svestka
svestka (neregistrovaný)
13. 12. 2008 10:11 Nový

Re: Škola

celé vlákno
ahaaa! tak takto v skutocnosti vypada ta porucha osobnosti!
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
13. 12. 2008 13:47 Nový

Re: Škola

celé vlákno
A ta schyza se neda lecit?
MArk
MArk (neregistrovaný)
13. 12. 2008 13:58 Nový

Re: Škola

celé vlákno
jasne ze da, atypicke neuroleptika.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 12. 2008 0:28 Nový

Re: Škola

celé vlákno
Atypická neuroleptika jsem bral a otupuje to. Ale já jsem blb i bez toho.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
14. 12. 2008 2:18 Nový

Re: Škola

celé vlákno
Prehanis.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 12. 2008 5:32 Nový

neuroleptika

celé vlákno
A tys to někdy bral? Otupuje to, ale ne trvale, když se to brát přestane, tak to se zase člověk odtupí. Až na tu společenskou stigmatizaci z poruchy, ta zůstane napořád :-(
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
14. 12. 2008 7:57 Nový

Re: neuroleptika

celé vlákno
"Ale já jsem blb i bez toho."

Prehanis.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 16:41 Nový

Re: Škola

celé vlákno
Jo, taky to tak vidim, ale jeste me znehodnocuje poslednimi silami (cti uz finisuju sš)
A jake to tam je, na matfyzu? S kolejema zadny problem? Cetl jsem par (nekolik desitek) for ohledne mff a veci s ni spojenych a nevim, co si myslet...
MMN
MMN (neregistrovaný)
14. 12. 2008 10:53 Nový

Re: Škola

celé vlákno
Ale jo, jde to. Asi nejlepší, co jsem si mohl vybrat (v teoretické rovině jsem uvažoval trochu i o FJFI). S kolejemi není problém (rozhodně ne pro prváka, v dalších ročnících je to však mj. podle prospěchu). A je tu, pravda, poměrně dosti lidí s poruchou osobnosti.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 12. 2008 11:14 Nový

Re: Škola

celé vlákno
A jestli se muzu zeptat, spolubydliciho jsi shanel predem nebo ti byl prideleny? A druha vec - jake koleje (nazev) to vlastne jsou, protoze pri projizdeni tech for jsem se docetl, ze jsou extremne odlisne podminky na ruznych kolejich ;)
diky
MMN
MMN (neregistrovaný)
14. 12. 2008 11:38 Nový

Re: Škola

celé vlákno
Spolubydlící jsem měl předem, kdybych neměl, byl by mi nějaký spolubydlící přidělen. Jinak kolej je 17. listopadu, kolej klasicky matfyzácká.
Pietro
Pietro (neregistrovaný)
15. 12. 2008 23:41 Nový

Re: Škola

celé vlákno
Hej hej, tam je to v pohode, hlavne ked tam nie je nik na vratnici (B)..
Ash
Ash (neregistrovaný)
15. 12. 2008 16:05 Nový

Re: Škola

celé vlákno
No nic, ještě že jsem už na matfyzu.... jistě, teď už to nemá cenu.
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
13. 12. 2008 0:16 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Blbost ! To ma z toho ze koduje opensors veci. Tam sa tocia strasne prachy.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 1:03 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Jo, prach(y) se tam točí. Usazuje se všude :D. Já ho taky programuju, ale píšu si pro jistotu i jeden closed source, který by mě mohl, jestli to vyjde, třeba jednou i živit. Jak se znám, stejně to jednou uvolním. :-D
.
. (neregistrovaný)
13. 12. 2008 0:18 Nový

:)

celé vlákno
lol :)
NWO
NWO (neregistrovaný)
13. 12. 2008 2:22 Nový

bankovni kartel

celé vlákno
muzes zazalovat bankovni karel za financni krizi, ale to spis zvitezi laska a pravda nad lzi a nenavisti >(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 10:39 Nový

Re: bankovni kartel

celé vlákno
jj bankovni karel, to je previt
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 13:21 Nový

Re: bankovni kartel

celé vlákno
Tak z tohohle jsem dostal minutovej hysterak :) :)) :))) :)))) ( :())+ )
Franta Kučera aura:80
13. 12. 2008 19:09 Nový

Re: bankovni kartel

celé vlákno
no, jestli psal někdo bankovní aplikace v jazyce Karel, tak není divu, že přišla krize :-D
Biktop
Biktop (neregistrovaný)
13. 12. 2008 19:25 Nový

Re: bankovni kartel

celé vlákno
Možná že kdyby je bývali psali v jazyce Karel, tak by krize naopak bývala nepřišla :-)
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
14. 12. 2008 2:20 Nový

Re: bankovni kartel

celé vlákno
Prisla, ale az za 10 let, protoze bankovni aplikace psane v jazyce Karel by byly tak pomale, ze by mely minimalne takove zpozdeni.
Biktop
Biktop (neregistrovaný)
14. 12. 2008 16:53 Nový

Re: bankovni kartel

celé vlákno
Určitě by nebyly pomalejší, než ty současné psané kolikrát v Javě :-)
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
14. 12. 2008 19:39 Nový

Re: bankovni kartel

celé vlákno
Pravda, mozna nekdo napise optimalizovany prekladac jazyka Karel pro ucely bankovnich aplikaci. Krize by tak prisla az v roce 2013.
NWO
NWO (neregistrovaný)
13. 12. 2008 2:25 Nový

al gore

celé vlákno
nebo muzes zkusit s Bushovym bratrancem AlGorem zazalovat planetu Mars, ze na ni roztaly ledovce a co ze si to ten drzej diktatorskej rezim na Marsu dovoluje a ze dostanou humanitarni bombardovani <(
Skeptik
Skeptik (neregistrovaný)
13. 12. 2008 8:05 Nový

Re: al gore

celé vlákno
Nee, bombardovani nebude, budou vladnout s Paroubkem tady. A my budem mit vsechno na co se Paroubek pruzkumu verejneho mineni zepta. Treba se brzy zepta jestli chceme DYZL. Mozna budou i cepicky s dirkama na tykadla.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 15:44 Nový

Re: al gore

celé vlákno
Cepicky na tykadla radeji asi bez direk :)
NWO
NWO (neregistrovaný)
13. 12. 2008 2:31 Nový

kdo se boji nesmi do lesa

celé vlákno
perlickou by samozrejme bylo zazalovat stat Israel -Isis Ra El- za utok na vyzvednou lod spojenych statu z 1963. Kdy vsichni vime, ze si Izrael lod nahodou spletl a 3x ji nahodou torpedoval, 38x ji pokropil kulometnou palbou a omylem na ni spadly 4 tuny napalmu ( google USS LIBERTY 1963 )
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 7:21 Nový

Re: kdo se boji nesmi do lesa

celé vlákno
No konecne jsi zacal o tech zidozednarich, ja se uz bal ze jsi na ne zapomnel.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
13. 12. 2008 9:16 Nový

Re: kdo se boji nesmi do lesa

celé vlákno
Jenze tohle je historicka, zdokumentovana udalost. Jen se o ni nesmi mluvit, ptotoze to neni politicky korektni. A k tomu omylu navic doslo v mezinarodnich vodach.
M jako Molitan
M jako Molitan (neregistrovaný)
13. 12. 2008 11:50 Nový

Re: kdo se boji nesmi do lesa

celé vlákno
Ja o te udalosti nehodlam mluvit nikoliv proto, ze to je policitky nekorektni, ale proto, ze je to nezajimave a nudne.
finn
finn (neregistrovaný)
13. 12. 2008 9:25 Nový

Re: kdo se boji nesmi do lesa

celé vlákno
navic k tomu incidentu doslo v roce 1967... tedy clovek kterej hlasa konspiracni teorie si ani neni schopnej zapamatovat/overit jedno slovo ze tri
NWO
NWO (neregistrovaný)
13. 12. 2008 2:33 Nový

Stribrnej kamen

celé vlákno
a uplne nejvetsi tvrdaci zazalujou Larryho StribrnyhoKamena (SilverStein), za pojistnej podvod
hawran diskuse aura:60
13. 12. 2008 23:22 Nový

Re: Stribrnej kamen

celé vlákno
Co ty jsi za ichtyla?
NWO
NWO (neregistrovaný)
13. 12. 2008 2:34 Nový

cerna voda

celé vlákno
a uplne nejvetsi tvrdaci zazalujou Cernou Vodu (BlackWaters - Mercenary Army) za porusovani Zenevskejch konvenci.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 7:32 Nový

Re: cerna voda

celé vlákno
Tady vidite dalsi z paranoidnich mystifikaci od NWO, blackwater je firma prodavajici darkove predmety. http://proshop.blackwaterusa.com/listItems.asp?displayType=Across&Cat=GIFTS&CatDesc=Gifts&SubCat=MISC&SubCatDesc=Misc&Search=Link
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 20:32 Nový

Re: cerna voda

celé vlákno
Tady vidite dalsi z mystifikaci od "agent blackwater si přál zůstat v anonymitě", NWO je firma vyrabejici plysova zviratka. xD
http://images.google.cz/images?um=1&hl=cs&lr=&q=teddybear+nwo&btnG=Hledat+obr%C3%A1zky
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 12. 2008 7:48 Nový

Porucha

celé vlákno
Před počítačem sedím, protože mám poruchu osobnosti a nemůžu provozovat sex.
xfg
xfg (neregistrovaný)
13. 12. 2008 8:48 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
To já nemůžu provozovat sex, protože jsem asexuál. Sedím neustále před počítačem a nic mě netrápí.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 9:15 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Ja bych trebas jednou rad provozoval, ale vim, ze to neni mozne, takze pocitac!
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
13. 12. 2008 9:44 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
já bych zas rád měl vztah s jednou dívkou ale moje šance že to vyjde jsou skoro nulové. Navíc moje socializační schopnosti ohledně interakce s opačným pohlavím jsou žalostné, i kdybych měl u ní nějakou šanci, nevěděl bych jak se vyjádřit. Navíc zoufale trpím strachem z odmítnutí.
řešení je počítač a sport.
ArcusCox
ArcusCox (neregistrovaný)
13. 12. 2008 10:40 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
to rika kazdej..
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
13. 12. 2008 10:43 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Resenim je 42.
xfg
xfg (neregistrovaný)
13. 12. 2008 11:01 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Toto je kvalitni nazor.
lurk3r
13. 12. 2008 10:54 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Ja jsem uplne normalni, v sexu problemy nemam a bavi me cist kazdou sobotu kecy pod komiksem takovejch magoru, jako jste vy :D
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 12. 2008 13:04 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
To máte tedy opravdu štěstí nebo jste se uzavřel do sebe a začal lhát sám sobě, to je první stádium, druhé je, když se všechna ta nahromaděná lež provalí a na potkání/ root-u budete zdělovat každému svůj problém
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 13:26 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Tomuhle se rika v psychologii projekce :
(projekce (psychologie) - psychologická technika promítání, kdy člověk jiným lidem připisuje různé vlastnosti a schopnosti podle sebe sama )
M jako Molitan
M jako Molitan (neregistrovaný)
13. 12. 2008 11:52 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
to je uplne normalni
Boo
Boo (neregistrovaný)
13. 12. 2008 12:12 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Resenim jsou prostitutky :)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 12. 2008 12:59 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Bohužel ani toto řešení pro mě nepřipadá v úvahu (už jsem to zde několikrát vysvětloval), řešením není ani sex se ženou, která mi to po internetu nabízela(byly dokonce dvě), porucha mi brání v nalezení odvahy si opravdu zašukat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 13:44 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Vole, jdi na rande si popovidat a az ti ho veme do pusy tak uvidis kde zustal ten strach.
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
13. 12. 2008 13:51 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Poruchu si strc kam slunce nesviti a jdi ziskavat zkusenosti. Kdo nic nezkusi nic nema. Jo jo to se mi to pise, kdyz jsem si pred chvili zasukal se svou zenou. No nic jsem vazne spokojeny bastard taky s poruchou.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 12. 2008 0:24 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
A jaký má tvoje žena přístuk k tvé poruše? Vadí jí? Nebo nevadí?
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
14. 12. 2008 1:42 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Ale obcas i vadi. Vtip je v tom, ze te laska k ni dokaze zmenit. Zjistis, ze kvuli ni _rad_ delas veci ktery si ted myslis, ze rad nemas.
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
14. 12. 2008 1:42 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Nebo, ze jich nejses schopen.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 12. 2008 2:03 Nový

Láska

celé vlákno
Jo, jo, taky se mi kdysi do hlavy vylily ty endorfiny a já měl pocit, že mě to změnilo, že se cítím jako silný muž. Pak zase odešly a vrátil jsem se zpátky.

Taky to chemické poblouznění prý trvá maximálně dva roky a co bude pak? Stane se z muže zase psychopat?

Ty jseš ještě chemicky poblouzněný ze vztahu k tvé ženě nebo už ne?
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
14. 12. 2008 2:07 Nový

Re: Láska

celé vlákno
Co myslis po 8 letech? :-)
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
14. 12. 2008 2:09 Nový

Re: Láska

celé vlákno
Pochopitelne psychopatem zustanes :-) Jen se ti se zenou zije lip. A jak zije ona se mnou? Nestezuje si a rika ze je stastna, i kdyz tohle vysedavani u pocitace obcas nema rada :-)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 12. 2008 2:18 Nový

Re: Láska

celé vlákno
To máš pěkný, že žena je s tebou i po 8 letech šťastná. A máš poruchu osobnosti odborně diagnostikovanou? (jakou?) Nebo nemáš?

To je mi jasný, že psychopatem zůstanu, bohužel když ženě řeknu, že jsem psychopat a že se to nedá léčit --- tak na to reaguje negativně :-((( Jak jsi ji sbalil ty? Povídal's jí o své poruše osobnosti? Jak se žena o tvojí poruše dozvěděla a jak na to reagovala?
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
14. 12. 2008 8:03 Nový

Re: Láska

celé vlákno
Potiz je v tom, ze kdyz zenske reknes, ze jsi psychopat, tak si v 99% pripadu predstavi toho manika s motorovou pilou nebo neco takoveho. To 1% pripadu zahrnuje psycholozky a podobne, jinak o veci informovane zenske, ktere o tom eventuelne dale premysli. Psychopat je slovo s velmi negativnim zvukem, ktere rada lidi pouziva temer jako nadavku. Tak se nediv, kdyz kazda odpadne po te, co zahajujes prvni schuzku slovy: "Jsem psychopat". Vlastne jim ani nedas prilezitost o tobe uvazovat a rovnou je odpalis temer na 100% ucinnym zpusobem.
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
14. 12. 2008 11:47 Nový

Re: Láska

celé vlákno
Diagnostikovana mi byla maniodepresivni psychoza. A proc bys ji mel hned povidat o sve poruse? Sbalil jsem ji pro geeka naprosto klasicky, na chatu :-) Nebyla to prvni real-life zkusenost, ale treti. Proto pisu, ze je dobre ziskavat zkusenosti, jednou to vyjit musi (a vyslo :-) Zeny se radi sveruji, takze zakladem je naslouchat, ani moc mluvit nemusis. Vyslechnes a pak povis jak jeji problem vidis ty. Jelikoz nejsem schopen empatie, je moje odpoved jen vysledek logickeho uvazovani. Vtip je v tom, ze ten vysledek dost casto sedi. A jak potom reagovala, kdyz se o mojem problemu dozvedela? Cituji jeji slova: "To je jedno, stejne te miluju." Takze jestli hledas zenu ktera by te milovala, _jen_ proto ze mas poruchu klidne ji to vysyp hned v prvni vete co s ni prohodis. Jestli ne, dej ji moznost aby poznala celou tvoji osobnost a pak se muze sama rozhodnout jestli to riziko byt s tebou za to stoji.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
15. 12. 2008 8:15 Nový

Re: Láska

celé vlákno

To je pěkný, že tě žena má ráda i s poruchou. A co myslíš, kdybys jí o tvé poruše řekl na prvním rande, nechala by se sbalit taky?

Je mi to taky blbý být milován ženou proto, že mám poruchu --- kdysi mi nějaká žena napsala, že jí připadá lákavá představa odpanit nejznámějšího psychopata na internetu --- no mně to zas moc lákavé nepřijde spát se ženou proto, že jsem psychopat. Ale já jinak nemám ženám co nabídnout. Jsem bezcenný člověk.

ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
15. 12. 2008 16:50 Nový

Re: Láska

celé vlákno
ale nejsi.. notak..
Franta Kučera aura:80
15. 12. 2008 22:00 Nový

Re: Láska

celé vlákno
„Ale já jinak nemám ženám co nabídnout.“
A co peníze? Nemyslím to tak, že by sis měl platit kurvu, ale programátorský plat nad celostátním průměrem je přece zázemí a to ženy potřebují.
L.
L. (neregistrovaný)
16. 12. 2008 0:46 Nový

Re: Láska

celé vlákno
"A co peníze? Nemyslím to tak, že by sis měl platit kurvu..." A koho jiného by asi tak sbalil, pokud by peníze byly motivací vztahu, jak píšete? Myslím, že je celkem jedno, jestli by se těm penězům pak říkalo "zázemí" nebo "honorář"... Asi jsem v tomto moc radikální, ale manželství/vztah tzv. z rozumu považuji jen za jednu z forem prostituce.
ž
ž (neregistrovaný)
16. 12. 2008 21:28 Nový

Re: Láska

celé vlákno
Není to jedno, jinak souhlas.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
16. 12. 2008 21:29 Nový

Re: Láska

celé vlákno
Nenosím značkový hadry, nechodím do drahejch barů, nemám auto, mám starej mobil i staré hodinky --- takže ženy orientované na peníze na mě neletí.
Franta Kučera aura:80
16. 12. 2008 22:34 Nový

Re: Láska

celé vlákno
Tak si kup nějaké obstojné hadry a začni chodit do fitka – uděláš něco pro svoje zdraví a třeba tam i nějakou ženu potkáš.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 19:42 Nový

Re: Láska

celé vlákno
kazdej si vybirame roli, kterou chceme hrat.

ses zrejme prilis silny clovek, nez abys nechal ostatni, aby urcili tvou roli, a prilis slaby nez aby ses postavil sam sobe.

takze si "vesele" hnijes, patlas se v tom cim dal tim vic a skutecne se odsuzujes k cim dal tim vetsi bezcennosti.

a dokud tvou zivotni filozofii bude jsem bezcenny a proto vsechno bude stat za hovno, nic se nezmeni.

mozna, ciste teoreticky, je tu pro nekte sance se se sebou smirit, rict si jsem jaky jsem ale muzu si vybrat zivot jaky budu chtit zit (pokud vubec vis co chces - a tim nemyslim ze jsi presvedcen ze jsou veci ktere nemuzes mit).

mas vubec vlastni zebricek hodnot, nebo cely tvuj zivot definuje prozivani pocitu marnosti z toho, ze by ti neco melo byt odepreno ?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
18. 12. 2008 1:41 Nový

Re: Láska

celé vlákno
"a dokud tvou zivotni filozofii bude jsem bezcenny a proto vsechno bude stat za hovno, nic se nezmeni."

To už jsem tu několikrát psal. Byla doba, kdy jsem si nemyslel, že jsem bezcenný, a kdy jsem myslel, že jsem schopen vztahu se ženou. V té době jsem měl hroznou úzkost, až jsem šel do blázince. Když jsem si pomalu připustil, že bezcenný jsem, úzkost odešla.

"mozna, ciste teoreticky, je tu pro nekte sance se se sebou smirit, rict si jsem jaky jsem"

Já se se sebou klidně smířím. Ale žena, která by se smířila s tím, že má za partnera psychopata, není. Takže nejsem schopen styku se ženou a to tady v těch komentářích pořád dokola píšu.

"mas vubec vlastni zebricek hodnot"

Ano, ale ten se liší od hodnot normálních lidí (včetně žen). Takže soužití se ženou nejsem schopen.
BrandIt
BrandIt (neregistrovaný)
17. 12. 2008 9:18 Nový

Re: Láska

celé vlákno
Hehe, to je sranda. Ale k věci. Vytvořil sis dokonalý systém, jak sám sobě zabránit abys měl vztah. Jako první věc na ženu vytáhneš, že máš poruchu. Když tě nechce, dobře, vyšlo to. Když tě chce, protože máš poruchu, nechceš ji, protože tě chce kvůli poruše - fajn, zase to vyšlo. Jako programátor bys už měl být schopen vidět funkci:
bool navazování_vztahu( žena )
{
  sděl_info_o_poruše( žena );
  if( nechce_mě_kvůli_poruše( žena ) )
  {
    return false;
  }
  if( chce_mě_kvůli_poruše( žena ) )
  {
    retun false;
  }
  // tady na tom nezáleží, protože se to sem nikdy nedostane
}
Když se tedy na svoje chování podíváš jako na program - dělá kód to, co chceš? Pokud ano, je vše v pořádku, jako programátor jsi uspěl. Pokud ne, tak musíš drobet upravit zdroják, aby vůbec byla šance nějaký vztah navázat.
Základní problém je v tom, že ženě sdělíš v podstatě jedinou zajímavou věc: máš poruchu. Tím jsi navázal komunikaci, žena o tobě vlastně nic jiného neví, takže se její rozhodování musí začít odvíjet od poruchy, nemá jiný záchytný bod.
Buď tedy musíš změnit kód podmínek (nejspíš té druhé), nebo musíš změnit info, které o sobě sděluješ ženě - jiná cesta není.
Pokud jde o mě, já si zvolil změnu informace - našel jsem si koníčka (sportovní lezení), začal jsem mluvit jako o první věci o něm. Někdy si to žena chtěla jít taky zkusit, někdy ne. Důsledek je, že po dvou letech provozování koníčka jsem získal přítelkyni (teď po dalších dvou letech už snoubenku).
Ty máš jako koníčka programování, můžeš to zkusit s ním, ale pokud chceš uspět rychleji, chtělo by to něco, co se víc odehrává mezi lidmi, ženy jsou o dost společenštější než my psychopati.
(je tady jedna věc, která nás, psychopaty programátory, u spousty žen zvýhodňuje: dokážeme se na věci dívat s emocionálním odstupem, takže se zbytečně nerozčilujeme, neděláme kvůli věcem scény a jsme docela oddaní (víme o sobě, že jsme psychopati, tak nám nic jiného nezbývá :-) - pro spoustu jiných žen je to samozřejmě nevýhoda, ty chtějí italskou domácnost, ale to je zase jejich problém )
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
18. 12. 2008 1:46 Nový

ženy vs. psychopatie

celé vlákno
Ale mě žádná žena kvůli poruše nechce. To jsi nepochopil.

Jedna mi kdysi řekla, že jí připadá lákavá představa odpanit psychopata --- ale neopomenula též dodat, že dlouhodobé fňukání o psychopatii by ve vztahu nevydržela. Mně představa, že jí budu dělat robertka, kterého odloží až ji to přestane bavit, fakt smysluplná nepřijde.

Citový vztah se mnou nikdy nechtěla mít žádná žena!
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
14. 12. 2008 2:22 Nový

Re: Láska

celé vlákno
Furt lepsi, nez abys ji po byte honil s motorovou pilou. Nema si vlastne tak moc na co stezovat.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 12. 2008 5:30 Nový

pro Jardu

celé vlákno
To je krutý emočně sužovat ženu a pak se vymlouvat, že ji nehoníš s pilou a že si nemá na co stěžovat. Emoční týrání může taky napáchat dost škody. Viz zde: jak psychopat dokáže utýrat pejska: http://www.jikos.cz/~mikulas/komix/PES.GIF
Samuel Kupka aura:82
14. 12. 2008 7:43 Nový

Re: pro Jardu

celé vlákno
LOL, konecne remix ako ma byt :) Toto je ten spravny druh humoru. Ja prave rozmyslam o tych maciatkach vo flasi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 19:56 Nový

Re: pro Jardu

celé vlákno
pokus dobry, ale ale trochu to skripe (vim ze se vtipy nemaj pitvat, ale pes se nauci chodit sam od sebe ...).

nemohl's mu aspon urezat nohy, protoze te treba obtezoval svym vecnym pobihanim, a rikal sis ze jako tezitko by to taky nemusel mit spatny ?

nebo co do toho vmichat trochu tech nenaplnenych vasni a pejska proste om*dat ?

nebo co tragicky pribeh psa neschopnyho emoci, ktery pripadneho utocnika primo zurive ignoruje ?

ses uz kurva psychopat, tak se trochu odvaz a zacni si to uzivat, ne ? (prehaneni je zpusob jak se s necim vyrovnat, pobavit se a jeste to ostatnim podat takovou formou, ze jim to nejdriv ne(musi|bude) vadit, a pozdeji budou radi ze kdyz uz ses mimo tak aspon ne tolik ... ;-))

nebo na to muzes ulovit bud sadistku nebo zoofilku popr. nejakou flegmu (tva zivotni sance, sice muzes bejt psychous a treba se ani nenaucis poradne sukat, ale co, ji to bude jedno ;-)))

takovych moznosti mas pred sebou, kdybys jen nemel poruchu osobnosti ...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
16. 12. 2008 21:26 Nový

Re: pro Jardu

celé vlákno
To, co popisuješ, jsou většinou projevy asociální poruchy osobnosti. Já mám poruchu schizoidní. Takže opravdu nemám tendence řezat pejsky motorovou pilou. Ale tím, že se o ostatní nestarám, taky dokážu ubližovat :-(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 12. 2008 12:18 Nový

Re: pro Jardu

celé vlákno
kdybych chtel coklobvi rezat nohy, vezmu si mozna pilku na zelezo, sekeru nebo stipacky, ale motorovku ?

ses si opravdu jistej tim jakou poruchu mas ? ;-)))
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
18. 12. 2008 1:51 Nový

Re: pro Jardu

celé vlákno
Ty jsi debil ! Chudák pes :-(((
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 14:37 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Ja trpim taky poruchou osobnosti a poprve jsem se s pritelkyni miloval az ve 30 letech. Vim, trochu pozde, ale lepsi nez nikdy. Vy ostatni, normalni, usetrete me prosim svych jizlivych komentaru :)).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 14:42 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Jeste bych dodal, ze to samotne seznamovani opravdu nebylo jednoduche a musel jsem na sobe velmi tvrde pracovat. (psychoterapie, psychologicke knihy, atd.).
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
16. 12. 2008 21:31 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
To já jsem si na psychoterapii uvědomil, že mám poruchu osobnosti, a možnost nalézt ženu mi to naopak výrazně znesnadnilo.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 20:01 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
a to se tu ted vytahujes ?
protoze dokud nejses cca 30letej panic s poruchou osobnosti, absenci vhledu i nadhledu, s tezce depresivnim pohledem na budoucnost a notabene nejsi, nebo se aspon netvaris ze ses blek, tak se tu moc soucitu nedockas ;-))))
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
13. 12. 2008 16:25 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Cili problem neni porucha, ale zbabelost.
a
a (neregistrovaný)
13. 12. 2008 22:25 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
presne tak.. je to posranek..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 23:49 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
BLEK.u a to ti dvě bábovky nabízely sex, protože máš poruchu osobnosti? Já si snad nějakou taky vsugeruju. Mě totiž ženy do postele neskáčou, ani mi sex nenabízí na internetu. Musim se o ně dost pracně ucházet a balit je :-(
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 12. 2008 0:16 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Ano, protože mám poruchu osobnosti. Byly to ženy, co provozovaly často nezávazný sex s muži a chtěly si vyzkoušet něco nového, jaký by byl sex s člověkem s poruchou.

Říkám jim, proč nejdeš na seznamku nabo na xchat, tam je spousta sexuchtivých mužů. A ony prej, že se jim muži tam nelíbí, čím víc muž tlačí na ženu, tím hůř.

Když o poruše nemluvím, tak o mě nezavadí žádná žena.

Jinak samozřejmě, skuhrání o poruše jako metodu k nalezení sexu ti nedoporučuju, není to účinné, budeš ten sex mít 2x za 6 let.
Clock
Clock (neregistrovaný)
14. 12. 2008 23:02 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Cili jsi ho Mikulasi uz mel?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
15. 12. 2008 8:19 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Neměl. Myslel jsem to tak --- kdybych používal skuhrání o poruše jako metodu k balení žen, tak bych na to sbalil dvě ženy za 6 let. Ale já to jako metodu k balení žen nepoužívám, tak jsem nesbalil nikoho.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
16. 12. 2008 2:42 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
2 zeny za 6 let ti nestaci? Kolik sexualnich partnerek by sis idealne predstavoval? Kazdy tyden jednu?

Jedna ti musi stacit na cely zivot.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 20:03 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
a ty uz se nemuzes dockat, vid.

neboj, ve vyprodeji prej zbyly naky duchodkyne ;-)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
16. 12. 2008 21:34 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Ale mně nejde o sex (ten si udělám rukou), mně jde o citový vztah a ten tam nebyl ani v jednom případě.

"Jedna ti musi stacit na cely zivot." --- ano. Právěže, tyhle na celý život nebyly.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 12. 2008 12:43 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
a ty o ten citovy vztah stojis ? ja myslel ze citu nejsi schopen ...

ukazovat ti absurditu toho co plkas na kodu je docela prdel:

if (! enough_memory()) buff = malloc(10240);

a mimochodem, bohuzel: masturace != sex
popravde: sex > masturbace
a i kdyz: masturbace > kurva.sex() && ptak.uriznout_si_ho() > kurva.sex()
porad plati: sex.with(osoba_blizka_v_blackove_pripade_osoba_znama_a_tolerovana) > sex.with(nahodna_osoba)

vetsina zenskejch (potazmo vetsina lidi) nejsou vhodny ani k tomu aby sis o ne voprel kolo (takova ta divna vec co prestoze se jmenuje kolo tak ma kola dve, a navic zvonek ;-), tak si uvedom ze hrabat se v halde shnilyho ovoce a lamentovat ze mas chut na "neshnily" je muceni se. treba casem pujdes ve spravny cas okolo stromu kde bude viset certvej kousek zralej prave tak k utrzeni ;-)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
18. 12. 2008 2:02 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Sám nejsem vhodnej ani k tomu, aby si o mě žena opřela kolo. A sám jsem zkaženej jako to shnilé ovoce --- mám totiž poruchu osobnosti.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
17. 12. 2008 18:33 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
dobre jsi udelal zes je odmitl. Nestaly za to.
Franta Kučera aura:80
17. 12. 2008 22:46 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
jj, s největší pravděpodobností to byly zoufalé windowsačky :-D
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
18. 12. 2008 2:01 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Ale kdybych ženu osouložil ještě před tou diagnózou, tak by mi psycholožka možná tu poruchu nediagnostikovala.

Závidím mužům, co šukají jako králíci, lámou jedno dívčí srdce za druhým --- a psycholožka jim nic nediagnostikuje, protože toto chování je normální!
Clock
Clock (neregistrovaný)
14. 12. 2008 23:03 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
To ja mam sex s frekvenci 1 nHz.
jsem tomu 15 minut
jsem tomu 15 minut (neregistrovaný)
15. 12. 2008 0:45 Nový

Oda

celé vlákno
V dalce jasne vidim amplitudu velikou,
jejiz kopecek Clocka brzy se ma dotykati,
on vsak s fazovymi posuny bude se potykati,
strucne rceno sex zadny bude provozovati.
Prikladem jasnym budiz nam BLEK.,
na dusi majic' flek*,
Ano! To je ten BLEK.,
prave dokoncujic' dalsi jaderny hack.
Az jedna najde se,
v nem neco pohne se.
Ne, pockat, to je jenom offset bug,
pac zenam je pry zcela fuk,
jak si bohuzel mysli tenhle kluk.
Sam sebe poruchou nici,
chteli jsme mu pomoct,
ma nas v pici :(

banan
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
15. 12. 2008 11:45 Nový

Re: Oda

celé vlákno
Smarja, Nedelni chvilka poezie!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
15. 12. 2008 8:20 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Slušný :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 13:50 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Jo prave, ta sance je 0 %, i kdyz bych rad ze ano :(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 15:51 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Jasne, pokud si idealizujes krasnou holku, kterou vlastne ani neznas a pak jen necinne doufas, tak je to docela marny :)
Franta Kučera aura:80
13. 12. 2008 19:14 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Tohle psal určitě agent Microsoftu – chtějí zdiskreditovat uživatele Linuxu. Něco podobného by mohl být i projekt BLEK. :-P
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
13. 12. 2008 20:45 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
ne, nejsem agent microsoftu a nikoho jsem nechtěl zdiskreditovat. Sám používám opensuse. Poukazuju na to že člověk nemusí mít poruchu osobnost aby se cítil špatně kvůli sobě. Nevěřím si, chvilky uvědomění si sama sebe mi jenom sráží už tak nízké sebevědomí. A odhalil jsem navíc že pro ni nejsem atraktivní(přesněji, byla intoxikována ethanolem a vyhledala společnost atraktivnějšího spolužáka(detaily nebudu rozebírat)). Vím jenom že si váží toho jak jsem chytrý(alespoň to tak říkala). Radši počkám až to přejde. Pak se možná dostaví klid v mysli. Už jednou jsem to udělal.
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
13. 12. 2008 21:21 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Hele, tak ji pozvi na dalsi intoxikaci ne? No to vis musis investovat ;-)
chinchin
chinchin (neregistrovaný)
14. 12. 2008 12:48 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
To já sedím celý den u PC ale pro to že kamarádka sedí pod tím stolem.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
14. 12. 2008 13:50 Nový

Re: Porucha

celé vlákno
Z toho si nic nedelej, to ji snadno odnaucis. Staci se tyden zivit fazolemi, cockou se smazenou cibuli, bramboraky, syrecky v octe s kminem a cibuli...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 12. 2008 7:51 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Kočky z mikrovlnky nejím, protože jsem měl špatný vztah se svým otcem.
Debil
Debil (neregistrovaný)
13. 12. 2008 12:57 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Kočky mikrovlnky nejím, protože mě v mládí sexuálně zneužil pes.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 12. 2008 14:31 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Kdybych neměl poruchu, bylo by mi Vás líto...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 12. 2008 20:11 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
co ty vis, treba kdybys nemel poruchu, tak by sis uvedomil ze ti zensky nechybi a zacal bys mu zavidet ;-)))))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 15:54 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Ja jsem to s otcem taky nemel nejlepsi a kocky taky nejim. Tim to bude!
Franta Kučera aura:80
13. 12. 2008 19:17 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
A rybičky máš?
Ja Sam
Ja Sam (neregistrovaný)
13. 12. 2008 16:04 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Hergot a já furt proč nejím kočky...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 12. 2008 7:52 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Jdu honit, protože nejsem schopen citu(Mám poruch osobnosti).
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
13. 12. 2008 11:16 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
a sám říkáž že si vztah s ženou představuješ jako abstraktní cit. Zamilovanost jsi někdy pocítil?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 12. 2008 12:55 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Ano, jednou jsem se zamiloval do své psycholožky(té, která mi diagnostikovala poruchu), ale kvůli poruše a strachu ze vztahu lékař pacient(nemožnost vztahu ?) z toho ani nic být nemůže/nemohlo
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 13:47 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
zamiloval nebo stal zavislym na ni, presneji na tom, ze si s Tebou povida o tom, o cem Ty chces?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 12. 2008 14:33 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Bohužel, si se mnou nepovídá, o tom že mi diagnostikovala poruchu jsem se dozvěděl až později(viz starší diskuze)
Clock
Clock (neregistrovaný)
13. 12. 2008 17:56 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Tema ke komiksu jsem napsal redakci ja. Vzal jsem to z vlastni zkusenosti :)
Michal Kundrát aura:64
13. 12. 2008 8:59 Nový

:)

celé vlákno
Dýzl :D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2008 9:13 Nový

Něco tu chybí...

celé vlákno
První !!!
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
13. 12. 2008 10:45 Nový

Re: Něco tu chybí...

celé vlákno
Pozde, ale prece. Redakce by mela zverejnovat komix s jiz predvyplnenym prvnim prizpevke. Jmeno uzivatele by bylo nahodne generovane a v prizpevku napsano: První !!!
nenene
nenene (neregistrovaný)
13. 12. 2008 10:53 Nový

Re: Něco tu chybí...

celé vlákno
prvni jsem prece byl ja....
MMN
MMN (neregistrovaný)
13. 12. 2008 13:46 Nový

Re: Něco tu chybí...

celé vlákno
Vedle jak ta jedle hosanku.
MMN
MMN (neregistrovaný)
13. 12. 2008 19:45 Nový

Re: Něco tu chybí...

celé vlákno
To psal falešný MMN.
MMN
MMN (neregistrovaný)
13. 12. 2008 20:24 Nový

Re: Něco tu chybí...

celé vlákno
Vazne? Ja jsem byl prvni hosanku!
Michal Kundrát aura:64
13. 12. 2008 20:24 Nový

amd

celé vlákno
Já bych zkusil zažalovat AMD, protože na krabici bylo ,,AMD Athlon x64 3000+'' a jeden to ,,jen'' na 2000MHz :D
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
13. 12. 2008 20:25 Nový

Re: amd

celé vlákno
No sak ti to jede na MHz a ne na + ;-)
Michal Kundrát aura:64
13. 12. 2008 20:27 Nový

Re: amd

celé vlákno
jj. V Americe by to prošlo a museli by to přepsat na ,,2000+'' :)
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
13. 12. 2008 21:13 Nový

Slabší remix

celé vlákno
vystihuje to moji beznaděj a nechopnost.

http://pictureup.cz/picture/verejny/744744remix-chudak.png

truchlit nad vlastní neschopností je slabošství,ale doufám že neschopnost v sociálních interakcích se do toho nepočítá :(
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
13. 12. 2008 21:23 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
Ale pocita :-) Neres co budes placat potom za kraviny a zkus ji pozvat. Kdyz odmitne? No a co, hur uz jsi se urcite citil :-)
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
13. 12. 2008 21:34 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
problém je ji oslovit ohledně pozvání. další problém je v tom že je to spolužačka a do jedné třídy už chodíme 8 let. Školní ples, který je za několik týdnů, vypadá slibně pro moje pokusy a možný výsledek.
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
13. 12. 2008 22:01 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
Kdyz neumis mluvit, tak posli SMS :-) Navic kdyz uz mas na cem stavet, mas lehci pozici. Nehledej v tom problem, proste to udelej i kdyz se budes citit trapne. Treba to vyjde.
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
13. 12. 2008 22:11 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
alespoň děkuju za rady
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
13. 12. 2008 22:46 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
Bych neradil, kdybych to nemel stejny :-) A ted jsem sakra v pohode. Musis sbirat zkusenosti i ty negativni. Proste moc nepremyslej a skoc do toho po hlave.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 12. 2008 0:30 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
A jak oslovit ženu? "Dobrý den slečno, já mám poruchu osobnosti, nechtěla byste se mnou někam jít?" To je blbost! Ženský nechtěj muže s poruchou osobnosti.
a
a (neregistrovaný)
14. 12. 2008 0:54 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
Zkus treba "ahoj, mas peknej zadecek" :)
Gogol
Gogol (neregistrovaný)
14. 12. 2008 1:43 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
Takhle ji oslovovat nemusi, kdyz uz s ni hodil rec minule :-)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 12. 2008 0:06 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
To je výborný remix :-)

Ano, je to slabošství, třeba já jsem slaboch, protože pořád fňukám o poruše osobnosti.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 12. 2008 12:49 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
no ne, si to priznal ;-)))
tak, ted ten zazracny vysledek : zacit si to plne uvedomovat a prestat s tim. ulevi se nam i tobe ;-)))
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
18. 12. 2008 2:06 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
Ba ne. Když jsem si uvědomil, že mám poruchu osobnosti, tak se mi přitížilo. Já vím, že lidi otravuju, ale je mi to jedno, protože mám poruchu osobnosti. Ne-psaní o poruše mi neuleví, jednou jsem nenapsal o svých psychických problémech žádný příspěvek 5 měsíců a poté jsem se zbláznil a šel do blázince.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 12. 2008 13:05 Nový

Re: Slabší remix

celé vlákno
Tak si zaved www.blekovazpovednice.cokoli a chod si brecet tam. Mozna bys to moh zpoplatnit, za pohled na ruzny kreatury se driv platilo a ty sis zvolil roli exota - nikoli tim ze jses jinej, ale tim ze hodlas ostatni travovat svym vzlykotem, tim ze si myslis ze ses jedinej kdo ma problemy, tim ze ses bohuzel tak mimo ze si myslis ze si neco extra a zbytecne to zvelicujes.

Tvuj nejvetsi problem neni "porucha ktera ti byla diagnostikovana", tvuj nejvetsi problem je, ze potom, co jsi slysel tyhle kecy si hodil rucnik do ringu, sednul si do prostredka Vaclavaku a ted tam sedis a brecis at ti nekdo hodi nakou emoci do klobouku, protoze ses strasnej chudak.
JirkaH
JirkaH (neregistrovaný)
13. 12. 2008 22:46 Nový

feracka?

celé vlákno
co to ma jako byt? nejaky ganxta?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 12. 2008 0:02 Nový

Znehodnocené mládí

celé vlákno
Mám znehodnocené nejen mládí, ale i celý život, protože mám schizoidní poruchu osobnosti.
a
a (neregistrovaný)
14. 12. 2008 16:51 Nový

Re: Znehodnocené mládí

celé vlákno
v tvem pripade se jedna navic i o chronickou zbabelost, ty posranku..
falešný BLEK.
falešný BLEK. (neregistrovaný)
14. 12. 2008 18:38 Nový

Re: Znehodnocené mládí

celé vlákno
Ano, jsem posranek, protože mám schizoidní poruchu osobnosti.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
14. 12. 2008 19:41 Nový

Re: Znehodnocené mládí

celé vlákno
Jsi si jist, zee predposranost opravdu souvisi se schizoidni poruchou osobnosti?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 12. 2008 20:07 Nový

Re: Znehodnocené mládí

celé vlákno
Souvisi, ale vymlouvat by se na to dospely clovek nemel.
freshmouse
freshmouse (neregistrovaný)
14. 12. 2008 1:03 Nový

RE: Komiks: kočka v mikrovlnce

celé vlákno
Kočka není v mikrovlnce, maximálně tak v mrazáku v igelitovém spackáku. Od těch dob, co se snažil projevit zájem o literaturu a šel na jistý křest jakéhosi braku... :-)

(Od těch dob se na knížky navíc píše: MINISTERSTVO ZDRAVOTNICTVÍ VARUJE: LITERATURA MŮŽE ZABÍJET. ;-))
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem