Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: krajní řešení

Mak
Mak (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:04 Nový

A nestacilo ten kompl vypnout?

celé vlákno
Nejlepe tak, aby nesel zapnout... :o)
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:12 Nový

Re: A nestacilo ten kompl vypnout?

celé vlákno
sak by si kupil iny nie
aka kokso
aka kokso (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:18 Nový

Re: A nestacilo ten kompl vypnout?

celé vlákno
Co iny ?
A
A (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:29 Nový

Re: A nestacilo ten kompl vypnout?

celé vlákno
iny komp
B
B (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:30 Nový

Re: A nestacilo ten kompl vypnout?

celé vlákno
Preco ?
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:33 Nový

Re: A nestacilo ten kompl vypnout?

celé vlákno
stolicku
B
B (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:36 Nový

Re: A nestacilo ten kompl vypnout?

celé vlákno
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:37 Nový

Re: A nestacilo ten kompl vypnout?

celé vlákno
z molerbelixu, ale k nej ti nedaju srobovaky
B
B (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:42 Nový

Re: A nestacilo ten kompl vypnout?

celé vlákno
A co takto od Bedu Travnicka ?
hawran diskuse aura:60
12. 4. 2009 9:12 Nový

Re: A nestacilo ten kompl vypnout?

celé vlákno
Hele, ten odkaz na ten matlab, to je vtipne?
Blek Rosenberg
Blek Rosenberg (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:16 Nový

Hmmm,

celé vlákno
ten svázaný chlap na židli mě vzrušil. Asi mám poruchu osobnosti.
Mak
Mak (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:19 Nový

Re: Hmmm,

celé vlákno
Myslim, ze bude-li sedet na te zidli a tim padem se bude muset uprene divat na Windofs, bude mit za chvili taky poruchu osobnosti. Budete si rozumet.
aka kokso
aka kokso (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:21 Nový

Re: Hmmm,

celé vlákno
Za chvilu mu tam naskoci skrin sejver a potom sa to vypne uplne. Alebo to cele zmrzne lebo setric je nepovolena operacia.
A
A (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:35 Nový

Re: Hmmm,

celé vlákno
Naskočí info že po update bude počítač restartován (10...9....8...neuložená práce bude v pr...7....6................0) reboot proběhne tak zpoloviny dobře (počítač se vypne, ale už nenaběhne, objeví se kryptická hláška: ntldr is missing... a ve vás to začne bobtnat a říkáte si, která z těch padesáti možných příčin této hlášky to asi je tentokrát :) Ale nevadí, stejně se to nikdy nedozvíte. K kdybyste byl rozvázanej.
xmuller
xmuller (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:36 Nový

Re: Hmmm,

celé vlákno
no to rozhodne
B
B (neregistrovaný)
11. 4. 2009 0:41 Nový

Re: Hmmm,

celé vlákno
No a preto maju dominanciu v netbookoch prave win. Aby bolo viac zabavy. Linux by som nastavil a bezal by aj 30 rokov. Pekne konzola a co viac treba ?
aubi
aubi (neregistrovaný)
14. 4. 2009 17:02 Nový

Re: Hmmm,

celé vlákno
Kdes byl poslednich 10 let? Mrkni, jak dneska vypada Linux a jak widle. Linux ma svuj Compiz, gumovy okna, 3D prepinani desktopu. Proti tomu jsou Visty stale na urovni Win 3.1.

Dominanci maji, protoze mrkvosoft umi uplatit vyrobce (nebo vydirat, do toho nevidim). Zakaznici se pak muzou vzteknout, protoze treba do CR se Linuxovy Eee prakticky nedovazi, ackoliv je lidi chteji.

Mam takovou soukromou prosbu na nadsence: co nejvice inovativni firma, vyrobce WINDOWS(!) Vista, opravdu zmenila na svem WINDOW manageru od dob Win 3.1? Umi to prilepovat okna, ma to vic desktopu, uzivatelem definovane Always on top, moznost presunout aplikace v taskbaru, vzdalene spousteni aplikace (nikoliv a la VNC, jen jednu aplikaci pres zabezpeceny kanal)... Teda krome dost pekne grafiky.
Michal Kundrát aura:64
11. 4. 2009 8:54 Nový

Re: Hmmm,

celé vlákno
Tyjo, to se kdysi stalo mě (akorát tam byla jiná chyba) - a to byl poslední krok k přechodu na Ubuntu, co se mi už nějakou dobu povalovalo na disku...nelituju toho, škoda jen že mi pak jednou zkolaboval ntfs a já už nezachránil svoje data:(
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
11. 4. 2009 10:06 Nový

Re: Hmmm,

celé vlákno
A testdisk a photorec jste zkousel?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2009 11:59 Nový

ntldr is missing

celé vlákno
Setkal jsem se s tou hlaskou nejmin 6x a pokazde stacilo zkopirovat soubory ntldr a ntdetect.com do korenoveho adresare winu z instalacniho media ;)
A
A (neregistrovaný)
11. 4. 2009 16:17 Nový

Re: ntldr is missing

celé vlákno
Jistě, uživatelé kteří mají instalační medium jsou ve výhodě (oproti různým OEM uživatelům kteří jsou v pr....). P.S. Jsou i případy kdy je potřeba od-skrýt botovací partition, tedy netldr je kde má být, ale systém to neví protože ho nevidí. Prostě je "missing", stejně jako zbytek obashu partition (ale proč se o tom zmiňovat, když je potřeba zrovna netldr, žejo).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 4. 2009 10:49 Nový

Re: ntldr is missing

celé vlákno
Z OEM disku sa da v pohode urobit plnohodnotne boot instalacne windows CD.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2009 1:15 Nový

já bych tam dal linux

celé vlákno
kdyby mu tam dal linux, tak je klid ne? :-)
Stanislav Hoferek aura:43
11. 4. 2009 4:18 Nový

Re: já bych tam dal linux

celé vlákno
jeden kernel vsetkym veli, jeho ruka kruta
nakodi do javascriptu a v /etc sputa

linux je pre kazdeho sefa ako stvoreny :)
Milan
Milan (neregistrovaný)
11. 4. 2009 11:11 Nový

Re: já bych tam dal linux

celé vlákno
Stačí tam dát firewall, nastavit Windows Update a zablokovat přístup k různým XXX stránkám a warezu. Pak by nemusel mít ani antivir. To je nejjednouduší řešení.
Se s těmi viry nějak moc straší. Nejdůležitější antivir je kázeň zaměstnanců, tj. dát jim práci a motivaci.
R
R (neregistrovaný)
11. 4. 2009 12:14 Nový

Re: já bych tam dal linux

celé vlákno
Ano a potom si zamestnanec pripoji USB kluc s autorun.inf a uz to ide... Nehovoriac o deravosti MSIE a Outlooku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2009 16:53 Nový

Re: já bych tam dal linux

celé vlákno
A hlavne - nepracovat bezne pod admin. uctem...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
11. 4. 2009 19:22 Nový

Re: já bych tam dal linux

celé vlákno
To je sice vhodny zvyk, zamezi infekci systemu jinde, nez pod uzivatelovym uctem a jeho pristupovymi pravy, pokud neexistuje bezpecnostni dira s privilege escalation. Ale infekci to nezabrani. Malware bezi pekne i pod ne-adminem, vyhoda je jen v tom, ze se to lepe cisti. Cili staci jeden Utlouk nebo IE s neopatchovanou dirou (a MS kolikrat patchuje s nekolikamesicnim i letitym zpozdenim) a je to.
Milan
Milan (neregistrovaný)
11. 4. 2009 19:28 Nový

Re: já bych tam dal linux

celé vlákno
V některých firmách pracují i pod administrátorským účtem, což by být nemělo. Viry jsou hlavně problémem warezu a XXX stránek. Největší bezpečnostní riziko není přes USB, ale pošta. Chce to vyřešit poštu a prověřovat ji.
Ani unixové systémy nejsou stoprocentní jistota. Příklad - warez balík iWork pro Mac OS X obsahoval virus. Komerční software pro GNU/Linux také.
Ale tohle je diskuze k vtipu a bere se to děsně važně.
bodlinka
bodlinka (neregistrovaný)
12. 4. 2009 11:32 Nový

Re: já bych tam dal linux

celé vlákno
- S tym admin uctom suhlasim.
- S generalizovanym tvrdenim, ze virusy su problemom warezu a XXX stranok nie. Vam sa este nikdy nestalo, ze ste nainstalil cisty system, doinstaloval antivirus z USB flashky a ked ste sa pripojil k sieti, ci uz preto aby ste stiahol aktualizacie antiviru/systemu, ci ten system zaregistroval a v priebehu par okamihov sa vam tam nakotil rozny bordel? A to bez navstevy inkriminovanych stranok ci pouziti wares software? Je vela sieti/providerov u ktorych to je celkom bezne.
- Pokial je zabezpecena posta a pristup z vonku, potom je USB majoritnym sposobom nakazenia stroja, z ktoreho sa to uz po intranete rozvlaci exponencialne rastucou rychlostou.
- Bolo by divne, keby pri warez software urcenom pre masox, alebo linux bol pribaleny "adware" pre windows. Ked dam instalatoru prava roota aby dokazal software nainstalovat, moze si pripadny pribaleny script robit v systeme co sa mu paci. Bezny uzivatel na to aj tak nepride (pokial pisatel toho scriptu neni packal). Z tohoto dovodu su v systeme pridane repozitare s preverenymi verziami software. Ostatne je iba obycajne riskovanie. Pokial niekto chce prejst z windows na linux preto, aby dalej kradol software, tak to mohol radsej zostat u windows. Tu mu to naozaj neni treba.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
12. 4. 2009 16:09 Nový

Re: já bych tam dal linux

celé vlákno
S cerstve nainstalovanymi Windows se na Internet musite pripojovat za firewallem. Pak natlacit do systemu updaty, antivirus a firewall. Pak teprve muzete zkusit to risknout a jit ven naostro. I tak je ale vhodne predem v kostele zapalit svicku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 4. 2009 22:09 Nový

Re: já bych tam dal linux

celé vlákno
no, myslim ze by nepomohlo ani zapalit kostel ;-)))

nezbyva mi nez doufat ze nez dodejcham, treba zahlidnu alespon zacatek migrace desktopu na urade na linux a pro utek z prilis kruty reality aspon narvat linux kamkoli to jen jde (jeden servrik tady ... ;-)).

windows na desktopu jsou oproti gentoo/kde UTRPENIM.
o serveru se nema cenu bavit.

stovky pocitacu s windows, zkurveny management software od CA, exchange jako postovni servery ..., to je imho vic, nez se da snest bez ujmy na dusevnim zdravi.

boha jeho, to uz bych si radis varil "vlastni" distribuci z gentoo nez hlidat pohromade tenhle shluk leprotickych casti. asi i redhat by byl unosnejsi ...

ale nastesti tu vzdycky bude moudre vedeni, ktere si s microsoftem (a nejakym tim "vsimnym") rekne wow a udrzi snad odjakziva zdegenerovanou dynastii pri moci po dalsi pokoleni.

potebujeme zalozit "linux bribery association", ktera by z vybranych prispevku prosazovala linux ve vybranych statnich organizacich ;-)
Milan
Milan (neregistrovaný)
13. 4. 2009 0:09 Nový

Re: já bych tam dal linux

celé vlákno
Stoprocentní jistota není možná nikde. Ale kdo se chová slušně a myslí, tak má velkou šanci, že virus nebude. A tady je ještě otázka, jestli antivir nedělá falešné poplachy. Já nemám antivirus rád, testování trvá dlouho a velmi to zatěžuje počítač. Většina nálezů jsou varování na cookies.
Jak kdo krade software nebo nekrade, to sem nikdy nesledoval. Tragické je, když někdo ukradne Adobe Production Premium a nemá ani videokameru apod. Takže s takového software využije akorát ten virus (nedobrovolně).
Martin Doucha aura:50
11. 4. 2009 1:18 Nový

Déjŕ vu

celé vlákno
Tenhle komix mi něco připomíná... (začátek epizodky je tady)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2009 7:08 Nový

bondage

celé vlákno
tento komiks propaguje pornografii
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2009 11:41 Nový

Re: bondage

celé vlákno
No a ... vsak internet is for porn ne?
http://www.youtube.com/watch?v=4pn4kZyqVRU
Zdeno
Zdeno (neregistrovaný)
12. 4. 2009 0:14 Nový

Re: bondage

celé vlákno
Tak toto ma dostalo.
Mario
Mario (neregistrovaný)
12. 4. 2009 21:16 Nový

Re: bondage

celé vlákno
rofl
Program
11. 4. 2009 7:59 Nový

Nesmysl

celé vlákno
4 z 5 agentů mlíčňáků ví, že když šéfa přivážou k židli, najdou ho o 2 místnosti vedle v sudu...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2009 12:00 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno
+ :D
Sten
Sten (neregistrovaný)
16. 4. 2009 20:26 Nový

Re: Nesmysl

celé vlákno
Jó tahle gamesa mě bavila :)
Marv
Marv (neregistrovaný)
11. 4. 2009 9:10 Nový

ReMix

celé vlákno
pacholeq
pacholeq (neregistrovaný)
11. 4. 2009 9:45 Nový

xxx

celé vlákno
...to se datoval rok 2k6 jeste pred krizi :)

http://i.iinfo.cz/urs/Velikonoce-114500414450015.jpg
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
11. 4. 2009 19:48 Nový

Re: xxx

celé vlákno
To já se taky bojím žen, mám totiž poruchu osobnosti.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
11. 4. 2009 19:50 Nový

Re: xxx

celé vlákno
A taky se bojím, toho, že se ženy budou bát mě, až se dozví, že jsem psychopat.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
11. 4. 2009 23:38 Nový

Re: xxx

celé vlákno
A bojis se zen, ktere se te budou bat, az se dozvi, ze jsi psychopat?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
12. 4. 2009 6:51 Nový

Re: xxx

celé vlákno
Ano.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 4. 2009 13:04 Nový

Re: xxx

celé vlákno
Ale já se tě nebojím.:) Btw. Kdo by se bál přecitlivělého schizoida...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
12. 4. 2009 16:11 Nový

Re: xxx

celé vlákno
A nebojis se, ze jednou nejaka, az se dozvi, ze jsi psychopat, se nebude bat, ale bude vedet, ze ty se bojis, ze ona se boji, protoze vi, ze jsi psychopat?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 4. 2009 16:31 Nový

Re: xxx

celé vlákno
Někdy si říkám, že Blek si sám před sebe staví překážky, aby nemohl mít vztah... Spíš se bojí žen a vztahů s nimi jako takových, je to takový strach z neznáma kombinovaný s vnitřní nejistotou... Kdyby o něj nějaká opravdu stála, byla schopna zvládnout jeho obsesivní myšlenky a řeči o poruše a nesnažila se ho léčit (protože porucha osobnosti se opravdu léčit nedá, nicméně neuroza z ni vyplývající ano..), tak zas nebude mít pro něj například onen dostatečně hezký pohled v očích apod. Začarovaný kruh...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
12. 4. 2009 22:57 Nový

Re: xxx

celé vlákno
Uplne by stacilo s poruchou kazdeho a hlavne kazdou porad neotravovat a proste s ni zit. Se zbytkem at se vyporada ona slecna.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 4. 2009 3:02 Nový

Re: xxx

celé vlákno
Když o poruše před ženou nemluvím, tak mám hrozný strach "co by na to ona řekla, kdyby se dozvěděla, že jsem psychopat?". Tento strach dávám najevo v mimoverbálních projevech, takže k žádnému sblížení nedojde.

Když o poruše před ženou mluvím, tak jí zapudím.

Není žádné řešení, jak se chovat, abych ženu sbalil.
Radovan Garabík aura:48
13. 4. 2009 9:45 Nový

Re: xxx

celé vlákno
"Není žádné řešení, jak se chovat, abych ženu sbalil." -- ale je. Začni o poruche písať všade po internete, nedaj sa odradiť negatívnymi reakciami, a po čase sa ti slečny do postele ponúknu aj samé -- budú si chcieť odskúšať, aké je to:
1) vyspať sa s,
a
2) dokonca aj pripraviť o panictvo človeka s poruchou osobnosti.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 4. 2009 14:49 Nový

ženy

celé vlákno
To mi jedna žena psala, že jí připadá lákavá představa odpanit nejznámějšího internetového psychopata. Ale taky mi psala, že jí moje povídání o poruše osobnosti vadí. Tak jsem to odmítl --- dělat před někým, že jsem v pohodě, abych si mohl zasouložit, nebudu.

Žena internetu se dělí na dvě skupiny. Jedné skupině to připadá otravné, že pořád píšu o poruše. Ženy z druhé skupiny si myslí, že mě z mojí psychopatie "vyléčí" a ztratí zájem, když zjistí, že ne.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
13. 4. 2009 15:09 Nový

Re: ženy

celé vlákno
To, ze nebudes nekoho otravovat vypravenim o poruse od rana do vecera, neznamena, ze budes predstirat, ze jsi v pohode. Tvuj problem neni schizoidni porucha, ale pocit, ze o ni musis furt mluvit, az kazdeho otravis na chcipnuti. Nekdy mlceti je zlato.
Clock
Clock (neregistrovaný)
14. 4. 2009 1:27 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Na tvym miste bych ji rek - ja te necham zasukat s nejznamejsim internetovym psychopatem a ja za odmenu budu drzet hubu o te poruse, protoze jsem si prave v tobe tu zenu co ji nevadi porucha nasel, a tak me to uz vlastne nesere ze jsu psychopat.
Wayne
Wayne (neregistrovaný)
13. 4. 2009 12:05 Nový

Re: xxx

celé vlákno
A proč nevyužíváš k balení sociální sítě? Máš vyšší šanci najít někoho blízkého a pak jsou tam ty kolonky, kam můžeš napsat "jsem psychopat". Pokud začneš mít některé zájmy (jestli je ještě nemáš), které mají tobě sympatické ženy nejčastěji, obstaráš si foto od prof. fotografa (nejde jenom o tech. kvalitu, ale hlavně ti řekne jak se tvářit - mimoch. nedávno jsem narazil na zajímavé howto ;)) atp., zaujmeš některou ani nebudeš vědět jak. Navíc se můžete ze začátku poznávat pouze online - na první rande pak půjdeš s někým blízkým kterého k tobě cosi poutá a nebudeš mít takový strach.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 4. 2009 14:53 Nový

Re: xxx

celé vlákno
Třeba na Facebook jsem do těch kolonek vyplnil jako politické názory "psychopat" a vyznání "personality disorder". Ale ženy se tam balit nedají. Leda tam občas naleznu nějakého schizoidního psychopata/psychopatku z druhého konce světa (což v Čechách nenaleznu).
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
13. 4. 2009 15:13 Nový

Re: xxx

celé vlákno
Nikdo ti nebrani ji o tom rici. Nejlepe ve vhodnou chvili a ona si pak rozmysli, jak se zachova. Ne pri prvnim setkani stylem: "Brej den, slecno, ja jsem psychopat, nechtela byste se jit podivat na moji sbirku pocitacu"? Svym neustalym recnenim o poruse bys zapudil i Svedky Jehovovy, kteri maji poruchu mnohem horsi, nez ty.

Je: Drzet hubu a mluvit, jsi-li tazan nebo je-li k tomu vhodna prilezitost.
LENIN POWER! aura:41
13. 4. 2009 15:39 Nový

SJ

celé vlákno
Ja bych se bavil se Svedky Jehovovi o bibli velice rad. Bohuzel jsem na indexu osob se kteryma maji zakazano se stykat. Ja to respektuji a do kostela k nim uz nechodim. Driv k nam chodili cas od casu i s detma co si tu hrali na zahrade. Narozdil od mormonu, kteri sem take chodi se s SJ dalo relativne dobre diskutovat o Bibli. Mormoni ackoliv pomerne peclive bibli studuji se o nic moc bavit nechteji.

Holt jsem se nemel poustet do diskuzi o prekrucovani bible a recnickych tricich s jejich sefem, ktery mi omylem priznal ze jeho priorita je ovladat ovecky. Ptal se mne, nojo ale kdyz by jste to tem lidem rekl, jak by ste je potom ovladal? To by si kazdy pak mohl delat co chtel. Ja mu nato rekl ze kazdy by uctival Boha, neprekracoval jeho zakon a to prece uplne staci. Jemu to ale zjevne nestacilo.

Bezni clenove SJ nejsou spatni lide, ale jsou predevsim zmanipulovani. Nekteri SJ ale tajne studuji bible bez komentaru strazne veze a ti pak jsou velmi obrneni proti standardnimu uceni SJ. Pochopitelne jim neni sverena zadna dulezita funkce.

U SJ se musite kvalifikovat dokonce i na to abyste otvirali prichozim dvere. Jeden SJ mi rikal ze jeho syn se prestehoval a v novem sboru nemel zadne vysady a musel zacinat od nuly. Po dvou letech to dotahl na vratneho a ted zdravi prichozi a otvira jim dvere na nedelni bohoslusbe. Musel jsem se hodne premahat abych se nezacal rehtat jako kun.

Kde jsou ty casy...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
13. 4. 2009 18:32 Nový

Re: SJ

celé vlákno
U SJ jde predevsim o byznys. Nove cesty, jak ziskat moc a penize na nabozenstvi, kdyz cesta Vatikanu a katolicke cirkve je dnes jiz spise prodelecna a zustavaji u ni jen opravdovi fanatici. Byznismani presli k jehovistum a jinam.

Jinak ja SJ rovnou vyhazuji. Jiz i bez predstaveni poznam, s kym mam cest, jeste nez poradne otevrou zobak. Nekdy jsou jejich kydy sice zabavne, jako kdyz mi bylo vysvetleno, ze dinosauri vymreli, protoze se o nich nepise v Bibli, ale vetsinou je to pusta nuda.

Ovsem nevim, jak se to vztahuje k .BLEKovi. Moje zminka o SJ rozhodne nebyla nadhozem na dalsi nabozenskou diskusi.
Peto_MiG
Peto_MiG (neregistrovaný)
14. 4. 2009 9:47 Nový

Re: SJ

celé vlákno
SJ sú chudáci zmanipulovaní ľudia. Dobre to vykresľuje kniha "Byl jsem svědkem jehovovým".

Majú naštudovanú schému odpovedí na určité otázky. Bibliu síce uznávajú, ale nepoznajú. Oni majú svoju mocenskú štruktúru, kde smotánka manipuluje obrovským majetkom a ostatní v podstate na nich pracujú. Raz som sa s nimi rozprával a tvrdili mi, že Zem nikdy nezanikne, lebo Boh by predsa nezničil to, čo raz už stvoril. Našiel som im asi 3 miesta v Biblii, kde Boh hovorí, že Zem zničí a stvorí nobé nebo a novú Zem. Je to aj v najnovšej knihe Biblie, v Zjavení Jána.

Koniec tohto sveta je u SJ tiež zaujímavá téma. Radoví členovia ani nevedia, že ich cirkev už asi 5x predpovedala, v ktorom roku to príde. Vždy to bolo sprevádzané s tým, ako dôverčiví členovia predávali majetky a dávali cirkvi... Pritom Ježiš sám povedal, že "o tom dni, ani hodine, neviem ani ja, ani anjeli, iba sám Otec".

Iní SJ zase mali problém s tým, kto je Ježiš Kristus. Sami ma odkázali na verš, ktorý som im hneď našiel a prečítal; jasne hovoril, že Ježiš zomrel za hriechy všetkých a Boh ho povýšil za Pána nad všetkým. Nepozdávalo sa im to, vyhlásili, že je to zlý preklad. Tak sme pozreli nemecký Lutherov, anglický NKJV, nakoniec povedali, že okrem svojho uznávajú len Roháčkov preklad, tak sme pozreli Roháčkov, a aj tam to bolo napísané dosť jasne. Tak sme dospeli ku "deadlocku" a rozlúčili sme sa.
LENIN POWER! aura:41
22. 4. 2009 11:28 Nový

Re: SJ

celé vlákno
ja vim ze jsou zmanipulovani, ale to co rikaji nejsou same lzi, rekl bych ze vice nez 50% jejich uceni je opravdu biblicke a opravdu povazuji bibli za svrchovanou autoritu, coz je opravdu velke plus. Kuprikladu snad katolici povazuji za svrchovanou autoritu papeze.

Chodil jsem k nim asi 3 roky nez mne vykopli a zajimalo mne jakym zpusobem by se dali efektivne deprogramovat, protoze v Bibli prece veri. Dosel jsem k nazoru ze by bylo potreba je izolovat na nejaky cas od jejich spolecenstvi, kam ale chodi minimalne 3x tydne a jejich literatury. Kdyz by byli izolovani aby jim jejich vedeni neblbnulo hlavu tak je pak vyucovat bibli takovou jaka je.

Oni sami rikaji naucenou frazi ze uceni SJ je zalozeno na bibli. Ja jsem jim na to rikal ze spravny krestan by mel ucit jen to co je v bibli a nic k tomu nepridavat a nic neubirat.

Rejpat do konkretnich versu jsem zkousel taky a neni to moc efektivni metoda. Ja jsem mel nejvetsi uspech s tim ze strazna vez nekdy komentuje pribehy ktere vypravel jezis tak ze jsou v naprostem rozporu s bibli. Vetsina techto pribehu je potom dale v bibli vysvetlena. Takze ja jsem jim ukazal vysvetleni v bibli ktere bylo jen par versu za tim pribehem ktery si oni jako poctivi studenti v bibli vyhledali a vysvetleni ve stazne vezi. Pak jsem se jich ptal proc je SV ocividne v rozporu s bibli. To je dost zaskocilo.

Jsou sice zmanipulovani ale nejsou v tom nevine. Maji od JHVH narizeno aby si cetli bozi zakon denne. Oni misto toho ctou SV denne. Kdyby cetli primarne bibli a SV pouzivali jako doplnek tak by je nemohlo jejich vedeni tak oblbovat kdyz jim taji naprosto zasadni veci. SJ ale zastavaji nazor ze kdyz cteme jenom bibli tak ze ji nejsme schopni porozumet.

Navic maji jako jednu z knih meziradkovy preklad NZ (rectina/anglictina) a ten je prelozen dobre (nemanipulovane jako casti jejich bible). To je taky dobry argument at vysvetli proc je jejich bible u nekterych versu v naprostem rozporu s jejich vlastnim meziradkovym prekladem.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 4. 2009 10:59 Nový

Re: SJ

celé vlákno
A co o psychopatii? O psychopatii se se Svědky Jehovovými bavit dá? Jaký mají vlastně názor na psychopatii?

Jednou tu zvonili, ale já je poslal pryč, ale napadlo mě, že to byla škoda, že bych jim o své poruše osobnosti mohl vyprávět.

(i když na psychické poruchy jsou asi vhodnější spíš ti maníci, co člověka auditují, aby z něj byl Thétan)
Wayne
Wayne (neregistrovaný)
16. 4. 2009 2:42 Nový

Re: SJ

celé vlákno
To byla opravdu škoda. Podobně smysluplného rozhovoru se už dost možná ani jeden z vás nedožije.
LENIN POWER! aura:41
22. 4. 2009 10:27 Nový

Re: SJ

celé vlákno
na nevim jaky maji nazor SJ na psychopatii. Ja se s lidma o psychickych poruchach normalne nebavim.

Ale se SJ se diskutovat da, i kdyz mi nekdy leze na nervy ten jejich nauceny styl diskuze pri kterem se vas snazi neustale ovladat a smerovat tam kam potrebuji; neni to takova kamaradska diskuze na ferovku. Ja vim jsou na to nauceni a pripada jim to naprosto normalni.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 4. 2009 23:49 Nový

Filozofovani o problemu si ...

celé vlákno
Nevite o jeho problemu nic, tak drzte hubu a nechte ho. Nejen vy, uzivateli, ktery si pral zustat v anonymite, ale i dalsi .
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 4. 2009 3:00 Nový

Re: xxx

celé vlákno
Ne.
magina
magina (neregistrovaný)
11. 4. 2009 9:58 Nový

blek?

celé vlákno
Kde mohu najit rozhovor s Blekem?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 4. 2009 12:07 Nový

Hleda se BLEC.i rozhovor (archivni kousek ;)

celé vlákno
Pokud si ho nekdo nestahl, tak ho nejspis nenajdes, vzhledem k tomu, ze na web.archive.org ta stranka neni... pokud mas o nej opravdu zajem, tak spamuj kazdou sobotu brzo rano diskusi pod komixem, zda-li nema nekdo ulozen originalni rozhovor s BLEK.em ;)
TurZin
TurZin (neregistrovaný)
11. 4. 2009 17:15 Nový

Snimek na vikend : Podvod jmenem OBAMA

celé vlákno
Snimek na vikend : Podvod jmenem OBAMA
http://tracker.cztorrent.net/torrent/podvod-jmenem-obama-obama-deception-2009-alex-jones/43546

http://binladin.sportsontheweb.net/movies/titulky/ceske_titulky_czech_subtitles_Podvod_jmenem_OBAMA_%20Obama_Deception.srt

Pristi tyden na Hitlerovy narozeniny Obama necha vystrilet nejaky decka skolu (columbine) nebo upali nejaky zeny deti (WACO)
http://binladin.sportsontheweb.net/duben_jeste_tam_budem/

Pribyly nam nejake nove knihy napr klasika : carol quigley > tragedy and hope
Nebo 16 ukrizovanych spasitelu sveta. } to jen tak naokraj pro hlupaky typu havran, sten, kteri si mysli, ze jen zeitgeistem, ziv je clovek {

http://turzin.netau.net/book/index.php?input_book_id=42&input_page=1&input_highlight=&submit=SHOW
mtd aura:37
mtd
11. 4. 2009 21:42 Nový

Re: Snimek na vikend : Podvod jmenem OBAMA

celé vlákno
hm, alex jones. ten ma celkem dobry web (prisonplanet.com), ale jeho podcast je sileny. kazdy den jeden dil, ktery trva 4 hodiny. film je zajimavy, ale casti z nej (treba ten rozhovor v hotelu po telefonu) jako hrane.
New World Order
New World Order (neregistrovaný)
13. 4. 2009 2:51 Nový

Re: Snimek na vikend : Podvod jmenem OBAMA

celé vlákno
Alex Jones je CIA information gathering + gold broke operation, never trust that guy !!!
mtd aura:37
mtd
13. 4. 2009 10:19 Nový

Re: Snimek na vikend : Podvod jmenem OBAMA

celé vlákno
a vam bych mel verit? ostatne, vysvetlete mi, proc vlastne verite sam sobe. cia delala experimenty na lidech, kterymi z nich udelala skryte agenty. takovy clovek ani nevi, ze je sam agentem. ale skryty agent v jeho nitru taha za nitky, siri dezinformace a mimo jineho smeruje daneho cloveka do oblasti, kde muze agent pusobit.
NE/W-\\/OR[L]D-\\ER
NE/W-\\/OR[L]D-\\ER (neregistrovaný)
14. 4. 2009 16:57 Nový

Re: Snimek na vikend : Podvod jmenem OBAMA

celé vlákno
Aby z Vas ustredni zpravodajska udelala Machniarian Kandidata, musel byste nejdriv chvilku chodit k jejich psychiatrovy a ten by Vam musel dat trenink v nekterem k tomu vybavenem zarizeni za pouzit intenzivni hypnozy a LSD. Nejznamejsi pripad byl Sirhan Sirhan, co zastrelil Roberta Kenedyho

http://turzin.netau.net/book/?input_book_id=1&input_page=18&input_highlight=Sirhan&submit=SHOW

A toho byste si asi vsimnul. Nebo by si toho vsimli lide ve Vasem okoli, ze vypadate jak nafetovanej a neco si mumlate a mate u sebe zbran ;) Zatim jeste nejsou tak daleko ze by to umeli lip naprogramovat, i kdyz ten byvale prislusnik izraelske armady so spachal sebevrazdu kousek od sarkozyho, asi vydal jako varovani pro madara aby nedelal picoviny.

Pokud chces videt desinformace, prepis si zpravy ceske televize nebo si schovej noviny a podivej se na ne za rok s odstupem o cem to soudruzi udernici mluvili. K nejvetsim perlickam patri Rotshield-Reuters-Mlada Fronta a jejich komentare pred deseti lety k valce k jugoslavii. Pokud ti toto nedochazi "co je tady zkryto" a ko "taha za nitky" sorry. Vykasli se na to tento boj neni pro tebe, kup si novej gameboy a nintendo a nech se naockovat. Baxter ( Bayer - Rotshild ) sem ted vozi dobry vakciny proti klistove encefalitide....

takze jedna dve kliste jde de si pro tebe - nechte naockovat sebe i celou rodinu, zadnej new world order neexistuje. vas Baxter (Bayer, IG Farben, Bayer Amshel Rotshild) www.baxter.cz
mtd aura:37
mtd
14. 4. 2009 17:25 Nový

Re: Snimek na vikend : Podvod jmenem OBAMA

celé vlákno
ad zfetovanost: o tom, ze byste si toho vsimnul lze pochybovat. je totiz otazka, zda byste si to pamatoval. a lide okolo? no tak se to realizuje, kdyz treba vyrazite na dovolenou, ne?

ad jungefront heute: no tak to je celkem jasne, ze tam bezela pr kampan. stejne jako bezela treba okolo radaru. a co? ja ceska media nectu, nemecka propaganda me totiz nezajima.

ad nwo: tezko rict, jestli existuje nebo ne. zminoval se o nem treba projekt pro jednadvacate stoleti (tusim totozna organizace, ktera pred wtc prohlasovala, ze amerika potrebuje novy pearl harbour). americani taky maji na bankovkach napsano novus ordo seclorum (afaik novy rad veku). ale to porad nic neznamena. ze obama slouzi financnim a vojenskym kruhum? no tak jim slouzi a tim zpusobi presun centra moci do ciny a ruska. ale tezko prosadi svetovou vladu a podobne veci, ktere se ti financnici snazi zaridit. jedina vec, ktera se mu zatim dari bylo to, jak presvedcil g20, aby dalo mmf 3/4 bilionu navic. takze mmf muze stihnout zhuntovat vic zemi pred tim, nez padne dolar jako svetova rezervni mena. bude to parada, zacne to inflaci dolaru v radech stovek procent. a nebude to trvat tak dlouho, pri soucasnych obamovych snahach se ekonomika usa polozi pristi rok. prakticky se tim znici stredni trida -- a co? to je problem americanu. volili trotla, ktery je chce ozebracit, tak ho ted maji. ale tezko se tomu muze rikat nwo.

jeste takhle: v mediich (v mainstreamu, takze treba bloomberg a pak tusim v britskych timesech) se pojem 'new world order' objevil v soucislosti se soucasnym summitem g20. jedina chyba toho je, ze britsky premier pro to nema doma politickou podporu. jde o nejakou formu spoluprace mezi usa a velkou britanii s tim ze, jak predpokladam, chteji v souladu s brzezinskeho ucenim ovladnout svet. ale to je naprosto nerealne, to by museli vymazat z mapy rusko a cinu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 4. 2009 13:01 Nový

Turzo?

celé vlákno
Predposledni odstavec - Trochu z jineho pohledu - co kdyz nemeli v tu chvili dostatek overenych informaci a nechteli se venovat spekulacim ale faktum, a tak odvysilali, co odvysilali? Nicmene zustava pravdou, ze vlastnikem svetovych medii je ... ;)
white obama
white obama (neregistrovaný)
15. 4. 2009 22:44 Nový

Re: Turzo?

celé vlákno
lol - otec internetu bill gates ... ct podstrcuje zamerne lzi, stejne jako kazda zajmova skupina ... jen je smutny, ze verejnopravni vec, je neci zajmovou skupinou ...
mtd aura:37
mtd
16. 4. 2009 9:56 Nový

Re: Turzo?

celé vlákno
kazda mocenska struktura je nutne zajmova skupina. muzeme s tim nesouhlasit, ale to je vsechno, co se proti tomu da delat.

btw, krasne byl boj o moc v ct videt, kdyz tam tehda probihala stavka.
white obama
white obama (neregistrovaný)
16. 4. 2009 11:08 Nový

Re: Turzo?

celé vlákno
aha, takze ty se hodlas smirit s tim lhanim i kdyz o nem vis ... to je jeste horsi nez o tom nevedet, pak se nediv, ze se deji veci co se deji ... bojovat neznamena jen vyjit od ulic, podivej se treba na soucasnou twitter "revoluci" ... ale lepsi je jen plkat, ze s tim clovek nic nezmuze

vis, si predstav, ze by v teto zemi nebyl nikdo, kdo by poukazoval napriklad na mineni lidi o radaru, ano slepy stado by uz davno tady vsechno chtelo, protoze nejenom ct jim tloukla do hlav jak je to spica a zapomnela objektivne informovat o nazoru vetsiny ... ale mozna nemeli dostatek overenych informaci ... probud se
mtd aura:37
mtd
16. 4. 2009 11:16 Nový

Re: Turzo?

celé vlákno
no, jasne ze jsem s tim lhanim smireny. nic s nim neudelam. a kdybych chtel delat pr kampan proti jejich pr kampani, tak bych se jednak musel byt v masmediich a druhak venovat te kampani obrovske mnozstvi casu. a ani jedno nemam.

a co se tyka toho poukazovani na verejne mineni, tak to je sice hezke, ale k cemu to bylo? politikum byly ty demonstrace proti radaru uplne ukradene. proste proto, ze lidem, co demonstrovali chybi moc, ktere by se politici bali. takze muzes publikovat na netu, muzes mit blog, muze ti ho cist 10000 lidi a stejne je to vlastne k nicemu. takze, probud se, odpor je marny. :-)
mtd aura:37
mtd
16. 4. 2009 11:19 Nový

Re: Turzo?

celé vlákno
jo, btw, jestli muzu tak doporucuju knizku o PR, Toxic waste is good for you.
Hanka S. aura:21
18. 4. 2009 15:39 Nový

Re: Snimek na vikend : Podvod jmenem OBAMA

celé vlákno
Oceňuju, tuříne, jak si zběhlej v jidiš. :-P
Vendula
Vendula (neregistrovaný)
12. 4. 2009 20:30 Nový

Blek je ďábel

celé vlákno
Mě Blekova porucha vždycky děsně vzruší a je to s ním pak skvělý. Nevěřte mu - kecá. Je to postrach žen.
WALL STREET AND THE BOLSH
WALL STREET AND THE BOLSH (neregistrovaný)
13. 4. 2009 3:05 Nový

WALL STREET AND THE BOLSHEVIK REVOLUTION

celé vlákno
WALL STREET AND THE RISE
WALL STREET AND THE RISE (neregistrovaný)
13. 4. 2009 3:06 Nový

WALL STREET AND THE RISE OF HITLER

celé vlákno
D.A.Tiger aura:66
13. 4. 2009 19:18 Nový

To má být k smíchu?

celé vlákno
Já si myslím, že vůbec ne. Ten komix je tentokrát tak prvdivý a blýzký skutečnosti, že se mi z toho chce brečet... :'-(
O.P. Tiger
O.P. Tiger (neregistrovaný)
13. 4. 2009 23:06 Nový

Super tip pro Blek.a

celé vlákno
to je pravda. je to celé spíš k pláči :( A teď dokonce Hulán zkrouhnul našim drahejm polovičkám na zena-in.cz i piškvorky ... http://zena-in.cz/clanek/piskvorky-38215/kategorie/logicke-hry#com hele Blek.u donuť Hulána vrátit starou verzi a... budeš miláškem žen!! :o)
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
13. 4. 2009 23:27 Nový

Re: Super tip pro Blek.a

celé vlákno
Jezis, to je web, netusil bych, ze je neco takoveho mozne. Clanky napriklad o tom, ze jedna ropucha, kompletne preorana milionem plastickych operaci a se silikonovymi prsy, nosi flekate dziny. Tak to to ted budou urcite nosit uplne vsichni. Jak na to zareaguje butik Rootu? Kde jsou treba flekati plysovi tucnaci?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 4. 2009 11:00 Nový

Re: Super tip pro Blek.a

celé vlákno
Na Hulána jsem krátký. Nejsem ani ze setiny tak cool jako on.
D.A.Tiger aura:66
14. 4. 2009 11:09 Nový

Re: Super tip pro Blek.a

celé vlákno
Myslím, že nejsi spíš tolik "hard core" jako on, ne? :D

Jinak mi moc nedochází co má společného moje postesknutí nad "běžnými uživateli" s Hulánem, webem pro ženský a piškvorkama. Asi taky nejsem dostatečně "hard core" :(
Sten
Sten (neregistrovaný)
16. 4. 2009 20:33 Nový

To jsou ale hloupí ajťáci

celé vlákno
Šéfa přeci přivazujeme zásadně UTP kabelem kategorie 6 a umlčujeme pomocí /dev/null :)
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem