Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: linuxový telefon

eeee
eeee (neregistrovaný) ---.nfx.cz
18. 7. 2009 0:08 Nový

Tanvald

celé vlákno

No nejak jsem nepochopil proc tam je ten odjezd smer Tanvald (oni tam prime vlaky jeste jezdi??), ze by nejaky odkaz na dilo genia J.C. ???

Standa Mirvald - Tanvald
Standa Mirvald - Tanvald (neregistrovaný) ---.chello.sk
18. 7. 2009 0:11 Nový

Re: Tanvald

celé vlákno

Moze na tom telefone pustat iba GNU hudbu ?

Asterixx
Asterixx (neregistrovaný) ---.adsl.alicedsl.de
19. 7. 2009 18:39 Nový

Re: Tanvald

celé vlákno

Kde se dá „GNU hudba“ (tedy hudba nespravovaná milou organizací OSA) pořídit? Sháním meditační hudbu. Jinak ode mne OSA požaduje za tzv. veřejnou reprodukci několika málo MP3 2000 Kč ročně.

JardaP . aura:23
19. 7. 2009 20:07 Nový

Re: Tanvald

celé vlákno

Mozna Jamendo? Ale otazka je, jestli tam je neco meditacniho.

d.c.
d.c. (neregistrovaný) ---.gebbeth.net
18. 7. 2009 0:22 Nový

Re: Tanvald

celé vlákno

Asi aby bylo jasné, že je to Masaryčka. Tam mi před lety šlohli kytaru před nosem ve vagónu a policajt na místní služebně pravil: „Jo ve vagónu? Jo, to víme, je jich celá skupina.“

eeee
eeee (neregistrovaný) ---.nfx.cz
18. 7. 2009 0:50 Nový

Re: Tanvald

celé vlákno

ale co ja si pamatuju, tak smer trat 070 (tedy i Tannwald) vlaky se Stredu uz nejezdi asi 15 let, vzdy to bylo z hl.n., ale podobne zivly jsou velmi pravdepodobne na obojich mistech

HOST
HOST (neregistrovaný) ---.129.broadband9.iol.cz
20. 7. 2009 21:38 Nový

Re: Tanvald

celé vlákno

Mno nechci být rasistický, ale v Tanvaldu žije plno snědších lidí.

Michal2
Michal2 (neregistrovaný) ---.74.broadband4.iol.cz
18. 7. 2009 1:15 Nový

Rasisticky komiks

celé vlákno

Hehe ze se nestydite semdavat politicky nekorektni komiksy. Spravne ma byt ukazano, ze okrada bily toho s tmavsi pleti, nikdy naopak! ;-)

Alesak
Alesak (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
18. 7. 2009 2:03 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Ne, správně by bylo barvu pleti nerozlišovat. Vtip to tomuto komiksu nepřidává. Kdy si lidé jako autor uvědomí, že i takovouhle pitomostí prohlubují stereotyp a číní obtížnějším se z něj vymanit? Je to opravdu ubohost.

Blaazen aura:84
18. 7. 2009 2:20 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Když jsem ještě pracoval v továrně na výfuky, tak tam jeden zaměstnanec chtěl ukrást nerezovou laděnou koncovku a vyhodili ho za to. Chtěl ji přenést přes vrátnici. Hádejte, jakou měl barvu plati? :-) Ti ostatní s většinovou barvou kradli asi taky, ale nikdo je nechytil, buď byli šikovnější, nebo se domluvili s ostrahou na vrátnici, která měla také většinovou barvu pleti. A v tom zaměstnání ještě předtím se kradlo ve velkém, přímo polotovary. Jako ajťáci jsme měli na starost i kamerový systém, ale stejně jsme na to nikdy nepřišli, jak to dělaj. Asi byli taky spolčení s ostrahou. A jakou měli barvu pleti? Ano, správně, stejnou jako vy :-).

barva pleti
barva pleti (neregistrovaný) 193.19.179.---
18. 7. 2009 7:12 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

ten zlodejicek z komiksu je dle odstinu pleti z Indie. Nechápu, že jste na to nepřišli sami.

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
18. 7. 2009 12:36 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

A ja myslel, ze je to Spanel, mi spanelsti kamardi me upozornovali, ze se u nich dost krade ;-))

Asterixx
Asterixx (neregistrovaný) ---.adsl.alicedsl.de
19. 7. 2009 18:49 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Mě pro změnu říkal, že se u nich krade, kolega Ital. Z jihu, takže sluneční záření na kvalitní opalování je k dispozici v dostatečném množství ..

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.18.broadband16.iol.cz
23. 7. 2009 11:50 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Možná na tom jihu/opálení něco bude, Skandinávci prý vůbec nekradou. Hmm, Rusové vlastně tuhle teorii docela jasně vyvracejí :)

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
18. 7. 2009 8:48 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

„Discrimination against Roma continues in the Czech Republic“ – Amnesty International http://www.amnesty.org/…ion-20090408 „The practice of segregating Romani children in schools for children with mental disabilities continues, despite a ruling by the European Court of Human Rights in November 2007 that it amounted to unlawful discrimination.“

VM
VM (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
18. 7. 2009 9:48 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Blábol, děti se ve školách rozdělují podle prospěchu a schopností, nikoliv podle barvy pleti nebo národnosti. Číňani, Vietnamci a Rusové nemají problém, že to Rómové nezvládnou je o něčem úplně jiném než rasismu. Dělit se to musí, jinak by se ti chytřejší nic nenaučili a ti hloupější to nezvládli. Ať si autor reportu zkusí učit rómské děti podle normálních osnov. Druhá věc ale je, že Rómové nejsou typický případ pro zvláštní školy, a asi by bylo dobré udělat rómské třídy a přizpůsobit styl výuky jejich mentalitě. Jenže to pak začnou řvát podobně moudré hlavy o rasové segregaci.

JogoBlba
JogoBlba (neregistrovaný) ---.89.broadband11.iol.cz
18. 7. 2009 9:59 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Snad abych uvedl myslím docela úderný citát: ,,Proletáři všech zemí vyližte si prdel!"

povinná
povinná (neregistrovaný) ---.62.broadband3.iol.cz
18. 7. 2009 11:08 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

A pohled odjinud:

„Czech Roma aren't discriminated against: Kenney“ http://www.canada.com/…9/story.html

Immigration Minister Jason Kenney says a newly released report supports his contention that the Roma minority in the Czech Republic, which has emerged as a major source of refugee claimants in Canada, doesn't face state-sanctioned discrimination.

„The report, as I've read it, says there are difficulties for Roma in the Czech Republic, we all know that, but the government is doing its best to improve the legal treatment of, and economic opportunities for, members of that community,“ Kenney told Canwest News Service on Thursday.

„The Czech Republic is a full member of the European Union and in compliance with the European human rights law, and I think the report underscores that there is no policy of state-sponsored persecution against Czech Roma.“

Tak co, co si z toho má člověk vybrat? :-)

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
18. 7. 2009 12:56 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

kdyz se jim tu nelibi, tak proc emigruji do kanady … protoze jsou to vychcane svine ! chteji jenom a poze davky.

Jsme v EU, muzou jit do Sapnelska, Portugalska, Anglie (proc je uz nelaka … protoze nedostanou pridavky, muzou tam legalne pracovat), Italie, Francie … ve vsech tehle zemi se strati, v Italii a Spanelsku je nikdo nerozezna podle vzhledu … proc jdou do rasisticke Kanady ? Znam lidi z USA a Kanady, v USA je rasizmus a v Kanade vladne slusny satanizmus, nechte si tam volne pobyhat dite po parku bez dozoru, sami lidi na ne zavolaji policii, aby se nestalo obeti nechutnych ritualu. Mimochodem i v Anglii jsou mnohem vetsi extremisti nez u nas, viz jak je chteli nahazet do more a police se musela dost tvrde branit.

Sapnelso je klidna zeme, lidi jsou tam manana a vyhovolo by jim to tam mnohem vice, ale nemaji narok na soc. davky az od 1. odpracovaneho roku, ja byt cikan a citit se zde diskriminovany, odjedu tam.

Mimochodem kdo je co zac, pozna muj pes, pokud muj pes na nekoho steka a ceni zuby, neotviram branku a mam nachystany secne zbrane.

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
19. 7. 2009 12:25 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Ja bych si vybral ze romove diskriminovani sou, protoze dle meho nazoru ten komiks je toho dukazem.

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
19. 7. 2009 19:05 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

A co je na něm diskriminačního, já to nějak nevidím? Kdyby měl zloděj jinou barvu pleti, tak by to už diskriminační nebylo? Proč, když je zloděj snědší pleti, je to diskriminace, a v jiném případě ne? To je pouhá statistika – o tom, že je v jejich komunitě vyšší zastoupení takto se „živících“ lidí, se asi nikdo moc přít nebude. Tak proč by to měla být diskriminace? Za tuto vizitku si můžou sami.

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
20. 7. 2009 8:29 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Diskriminacni je ze v komiksu je nakreslen Rom ktery krade.

BlackRider aura:73
20. 7. 2009 9:55 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Sorry, ale to je blbost. Romska kriminalita nemuze bejt tabu jen proto, ze tmavejch je u nas min nez bilejch. Tomu by se pak rikalo pozitivni diskriminace…

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
21. 7. 2009 14:32 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Kdyz rikas ze je blbost co rikam, to se citim urazen.

BlackRider aura:73
21. 7. 2009 15:42 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Na to je jednoducha rada: nepis blbosti a pak se nebudes cejtit urazen, kdyz ti nekdo nepise, ze to je blbost :). Ja sem pro rovny prava svech a pokud nemuzes nakreslit Roma jak krade, ale belocha jo, tak to je diskriminace…

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
20. 7. 2009 13:20 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

A když tam bude běloch, tak to není diskriminační a rasistické? Z jakého důvodu?

t42
t42 (neregistrovaný) 77.48.59.---
20. 7. 2009 14:08 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

protoze ty kecy o diskriminaci a rasismu jsou jednim obrovskym pokrytectvim, na ktere se nechaji nachytat vetsinou mladsi a mene zkuseni lide bez vetsiho rozhledu a s malym sebevedomim a sebeuctou (takze kdyz odsoudi ten osklivy rasismus, tak ze sebe ve svych ocich na chvili udelaji lepsiho cloveka)

jde o to, ze urcite skupiny obyvatelstva maji z urcitych duvodu jiny postoj k praci a vubec k zivotu, takze proste pracovat nebudou, tecka. Pritom ale, protoze zijeme v konzumni spolecnosti, je dulezite, aby se tito obcane ucastnili konzumu, tecka

a vas, bileho pracujiciho muze je treba neustale drzet ve strachu z trestniho postihu za propagaci rasismu a zajistit, abyste byl nadale ochotny platit vysoke dane, ze kterych je prerozdelenim financovan konzum vyse zminene prvni, nepracujici skupiny obyvatelstva

ze je takovy system znacne neefektivni a nespravedlivy, a ze napriklad z cikanske kultury vyrabi kulturu chudoby, mocne tohoto sveta absolutne nezajima

pak jsou tu jeste nektere dalsi duvody, ale ty nejsou tak dulezite

v podstate tedy jde to, jestli se nechate nebo nenechate zastrasit, protoze cim vice se nechate zastrasit, tim hur pro vas

Cygnus
Cygnus (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
20. 7. 2009 14:43 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Je jen jediná možnost jak to udělat … je nutné nakreslit komiks ve všech možných kombinacích včetně varianty, kde indián okrádá někoho z kmene pygmejů. Jen do toho … fakt nesmí žádná kombinace chybět, jen tak lze zajistit rovnost, smír a spravedlnost. A bacha na to, že leckteré znepřátelené skupiny jsou si dost podobné, ať se nepletou.

Válka je mír a rovnost je diskriminující.

JardaP . aura:23
19. 7. 2009 20:09 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Rika v tom komixu nekdo, ze se jedna o Roma? To pouze vy sklouzavate do zabehnuteho klise, ze sneda plet=Rom.

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
18. 7. 2009 12:48 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Moje babicka ucila na zvlastni skole, velmin dobre znam i jednu starsi ucitelku, co tam uci dodnes.

Za urazeni techto lidi, bych zaslouzili pres drzku, nebo 20 ran bicem na verejnem prostransti. Ty deti jsou tam absolutni dementi, je to dusledek toho, ze jejeich matky byly v tehotenstvi pernamentne opile a deti maji opilecke xichty. Oni je nauci pismenka a po prazdninach je uz nemi, oni pochopi, co je to vidlicka a nuz, ale uz nepochopi, co je to pribor. Pokud se nauci cist a psat, tak jejich stejne nejsou schopni nic zdelit, nebot jsou to blaboly. Oni neznaji les, ale jenom park, jsou socialne zaostali, nebot se jim doma nikdo nevenuje, kdyz maji jet na vylet 20km za mesto, tak si donesou obleceni a veci, jako kdyby jeli na sibir, jsou vystraseni a boji se, prtotoze jedou nekde, kde v zivote nebyli a neumi si predstavit vzdalenost 20 nebo 100km …

Cikani, kteri maji rozumne rodice jsou na ZS, SS a VS ja byl na vsech techto skolach a jsou tam ;-))) jinak moje mamka uci na ZS narodku, maji ve tride cikany, vietnamce … v nicem neni problem, pokud stihaji, vitenamci to maji mnohem tezsi a nikoho to nezajima, cikani ziji v CR veky, Viernamci se tu pristehuji, neumi moc cesky, komunuta nemluvi cesky a oni se musi tento slozity jazyk naucit, presto ze dite, ktere treba do 4 nebo 5 let o cestine nic nevedelo nastoupi do 1. tridy, treba i o rok nebo 2 pozdeji a je schopno se ucit, je schopno udelat SS i VS … proc ? rodice maji zajem, vdelani je pro ne priorita, pokud maji penize, posilaji deti na prestizni skoly a urvou si to od huby, tatinek moji veitnamske kamaradky nasetril na kazde dite skoro milon Kc, aby mohli jit do kvalitni skoly, kamardaka je ted bc. a odchazi si na dalsi VS v cizine.

takze asi tak. zadna skupina obyvatel me nebude vydirat a chovat se jako parazit, pokud ano, at neceka, ze je budu milovat, prazity taky doma nechovam.

JardaP . aura:23
18. 7. 2009 16:17 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Nic ve zlem, ale s tim psanim bys mel take neco udelat. Jinak jestli chces prez drzku nebo 20 ran bicem, tak na to bys snad lidi nasel, staci je vhodne motivovat.

.
. (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 7. 2009 21:46 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

U vás na zvláštní škole se neučilo „přes“, ale „přez“?

JardaP . aura:23
20. 7. 2009 10:02 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Nepochybne ucili. Ovsem prez je normalni, srozumitelna, nespisovna cestina. „Xichty, jejeich, pernamentne, nemi, zdelit, prtotoze jedou nekde, Viernamci, komunuta, vdelani, veitnamske, kamardaka“ nikoliv.

Prez
Prez (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
21. 7. 2009 16:03 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

prez neni nespisovný, prez je prostě špatně

Prez
Prez (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
21. 7. 2009 16:04 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

což ví každý, kdo češtinu ovládá, a naopak to neví ti, co ji neovládají a pletou si přes a přez

Petr Šimčík
Petr Šimčík (neregistrovaný) 194.213.198.---
18. 7. 2009 10:05 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Poporavdě řečeno klidně mohl okrádat bílý černého, černý žlutého nebo žlutý rudého, je mi to zkrátka fuk – myslel jsem, že čtenáři odborného serveru jsou na tolik inteligentní se přes to přenést, zasmát se linuxu, možná i JC a opravdu se nezabývat tím, že jedna postavička má barvu #784421 zatím co druhá #ffdbdb – koneckonců stále v to doufám…

Jura
Jura (neregistrovaný) ---.146.broadband7.iol.cz
18. 7. 2009 11:11 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Neda mi to, musim zareagovat, at se mi to stoky zvane „diskuze na root.cz“ chce pramalo. Vy jste, pane, rasista, hlupak a ubozak. Prenest se pres to ze mentalni prostacek ktery tento „komiks“ nakreslil, zobrazil nas „bile“ jako okradane a tmavsi jako okradajici … pres to se prenasi snadno. Jak byste se ale prenesl pres komiks v Rakousku (kdyby jste, nedejboze pro Rakousko, tam zil) kde Cech samozrejme, podle vsech stereotypu, krade v samosce, nebo nemecky komiks kde se cech snazi vniknout do auta (co jineho by cesi delali, je to prece zlodejsky vychodni narod, ze?) aby si odnesl radio. Nemusite se ale bat, takovy „komiks“ tam ceska mensina neuvidi. Tamni vetsinova spolecnost a tedy i Linuxove servery a jejich majitele, je totiz na jine mentalni urovni kterou vy, majitel Krcmar ktery je za toto zodpovedny, sotva kdy dosahnete, leda vase deti a to jeste kdovi jestli. At chcete nebo ne, 40 let komunistickeho stadniho mysleni a vytvareni nepratel lidu se na vas (stejne jako na vetsine dalsich, bohuzel) podepsalo velmi neblaze.

Petr Šimčík aura:100
18. 7. 2009 11:28 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Jste na omylum, takové komiksy – resp. karikatury se v zahraničním tisku objevují zcela běžně…

Jura
Jura (neregistrovaný) ---.146.broadband7.iol.cz
18. 7. 2009 11:35 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Znam velmi dobre situaci napr. v USA a ujistuji vas ze by jste redaktorem Phoronixu, Slashdotu, OSnews, TheRegister, … byl oznacen maximalne za kuriozniho a trapneho rasistu kdyby jste svuj ubohy vytvor (ktery oznacujete za „komiks“) pokusil tam propasovat. Samozrejme, jsou takove ultra-pravicove organizace ktere by to s radosti otiskly, ale mainstreamova media (kam by root.cz mel patrit) by se nikdy ani nahodou nesnizil k zverejnovani podobneho smeti dusevne nedostatecnych „arijcu“.

Petr Šimčík aura:100
18. 7. 2009 11:47 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Poslední dobou mě napadá třeba francouzká televize s „Rumuni, Češi, Bulhaři, všichni jsou to cikáni – jezdí na povozech a jedí kukuřici“ (Jasně se do rómů navážejí s narážkou na nízkou vzdělanost a bůh ví co ještě…)

dále pak umění typu Entropa – co část to předsudek.

Navíc tenhle komiks není o tom, že „cikáni kradou“ (to opravdu nezávisí na barvě kůže), ale je o Linuxovém telefonu – pokud jste to nepochopil a hledáte v tom jen tu první možnost, jste větší rasista než já (což není těžké, protože já rasista nejsem.)

Jura
Jura (neregistrovaný) ---.146.broadband7.iol.cz
18. 7. 2009 11:56 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

je videt ze buh vam toho do hlavy moc nenadelil. Ostatne, jako i u ostatnich umelcu, vase dilo mluvi za vas. Citovany francouzsky „gumak“ v tomto konkretnim dile se vysmiva tamnim zazitym predsudkum a „lidovym“ rasistum (jako jste prave napr. vy) podobne jako to genialne udelal Borat nebo Entropa. To ze se snazite svoje patlaniny dat na uroven takovych del jen ukazuje ze se vasi hlave odehravaji pozoruhodne procesy.

dworkin
dworkin (neregistrovaný) ---.87-197-143.telecom.sk
18. 7. 2009 18:09 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Entropa je v poriadku, ale Borat som nedokázal ani dopozerať. Prvá tretina je hovadina určite, žiadnu genialitu som tam nevidel.

.
. (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 7. 2009 21:47 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Jen bych chtěl poznamenat, že patří mezi ty, kterým přijdete absolutně mimo a plný předsudků, které přisuzujete druhým.

vtech
vtech (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
20. 7. 2009 14:13 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Nevim, jestli jste blazen, nebo jenom pokrytec. Cikan ktery krade, je stejny obrazek, jako francouz, ktery stavkuje, nebo cech, ktery chlemta pivo (taky to nedelaji uplne vsichni).

hawran diskuse aura:60
18. 7. 2009 12:10 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

WTF??? (a dalších pár znaků)

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
18. 7. 2009 13:07 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

V USA vas cernoch muze bez problemu castovat Hi, Sugar, milk a pod. Zkuste jej nazvat Hi Coffe a jste rasista, vybehne na vas tlupa hromotluku a bude na vas rvat, co si o sobe myslis ty byla prdel a ze ti osukaji mamu …

Proto tam maji kukluxklan do ted, kvuli rasizmu naopak. V USA je ti hej, pokud jsi z nejake mensiny, nikdo ti nesmi nic rict a muzes se pritom chovat jak hovado.

To ze spolenost nemeri vsem stejne ma za dusledek, ze min 50% policistu jsou rasitsi, daji ne bilemu nejvyssi pokutu jakou muzou … a za to muze jen a pouze politicka korektnost.

Sameho me to stve, protoze diky lidem, kteri se tzv. antirasizmem zivi a maji z toho dobry business, okradaji me o penize, maji moji braveni kamardi problemy, ackoliv za ne nemuzou, oni sami chapou ze hlavni problem je v tom, ze je zde rasizmus naruby a obycejni obcane se jenom brani. Jak se rika, tak jak stat ojebava obcany, tak budou obcane ojebavat stat. A zde je to nimlich to same.

t42
t42 (neregistrovaný) 77.48.59.---
18. 7. 2009 14:00 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

naprosto presne, toto je velice kvalitni nazor

jenom dodam, ze oni „antirasiste“ samozrejme nebojuji za zadnou uslechtilou, bohulibou vec. V pozadi jejich aktivit je velky, nadnarodni business, ktery profituje z neustale nafukovanych trhu („multikultura­lismus obohacuje“), pricemz socialni aspekt mu vyhovuje proto, ze zajistuje koupeschopnou poptavku (o sve tezce vydelane dane – za cenu neustale se zvysujiciho tlaku na rust produktivity – se podelite s pristehovalci a nemakacenky tak, aby si tito za ne mohli kupovat spotrebni zbozi produkovane prave nadnarodnimi monopoly/korpo­racemi).

Vitejte ve svete postdemokracie

ldx
ldx (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 7. 2009 8:58 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Jj tak nějak to funguje, ale prospěch z toho nakonec mají všichni, ne? :D No a v tom je právě problém rasistů, jsou nemoderní tím, že lpějí na zastaralých názorech, který defakto brání volnýmu trhu a pohybu kapitálu a tím poškozují vlastní společnost a stát. Budoucnost proto zřejmě míří k moderním fašistickým režimům typu chile, čína nebo rusko.

JardaP . aura:23
18. 7. 2009 16:26 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Navrhuji, aby napriste v komixech o politicky korektne citlivych tematech, byly postavicky napriklad modre a zelene, aby tu nikdo nemohl kafrat o rasizmu. Nekdo by treba mohl sfouknout remix, abychom se mrkli, jak se to vyjima.

TrSek
TrSek (neregistrovaný) ---.233.104.77.cpsnet.cz
18. 7. 2009 23:44 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Modry a zeleny? To by bola zase politicka agitka. To si nevyberies.

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
18. 7. 2009 17:16 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Já zase znám velmi dobře situaci v Čechách, a i když se s pár Cikány kamarádím, nepochybuji o rozsahu „romské“ kriminality. Bohužel dělat o tom statistiky je rasismus :-D Jestli chceš skutečně mainstreamové médium, tak si padej přečíst stránku 167 na teletextu ČT, ať se dozvíš trochu víc jak to s tou kanadskou emigrací je. A hoď sebou, než to nechá nějaký zviditelňující se aktivista jako Kocáb nebo Dežomila smazat!

Obcan Stoky
Obcan Stoky (neregistrovaný) 76.73.47.---
18. 7. 2009 11:42 Nový

Petre...

celé vlákno

Mohamed v Dansku taky vyvolal vlnu nevole. To je normalni, nenechavejte se vyvadet z miry (pripadne). Lidi jako Jura bych v pripade Romu klidne ignoroval. Nejsem extremni rasista a verim, ze se mezi Romy nachazeji i slusni lide, jenze majorita je ovsem majorita, more ;)

Marian
Marian (neregistrovaný) 80.250.0.---
18. 7. 2009 12:08 Nový

Re: Petre...

celé vlákno

Myslím si, že nestačí je ignorovat. Musíte se jim trochu veřejně posmívat.

Jurové totiž žijí z toho, že řvou, obtěžují a vynucují si svoje. Pokud je budou všichni tiše ignorovat, tak nakonec bude slyšet jenom hlasy Jurů. Deset řvoucích udělá větší kravál než deset milionů mlčících.

A pak se může stát, že řev Jurů bude vzat jako názor celého občanstva, a upraví se podle něj zákony, školní osnovy apod.

Marian
Marian (neregistrovaný) 80.250.0.---
18. 7. 2009 11:52 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Juro, vámi prezentované politicky korektní názory rozhodně nejsou na západě norma. Je to norma jen v určitých intelektuálních kruzích odtržených od reality, a to je zrovna skupina, která má ke stádnímu myšlení obrovský sklon.

Vaše poznámka o komunismu je hodně absurdní, protože velká většina těchto věřících ajatolláhů politické korektnosti se rekrutuje z levice, a zamlada to byli marxističtí radikálové s láskou k SSSR.

Většina obyvatel západu dodržuje vnější normy politické korektnosti jen ze strachu a z nechuti. Když se ovšem podíváte na volební výsledky, dojde vám, že situace je podstatně jiná, než byste si rád namlouval. Takový Wilders v Nizozemí ty volby skoro jistě vyhraje. Na koho to svedete tam, když je to jeden z nejstarších kulturních národů světa, a komunismus tam nikdy nebyl? Určitě na něco jiného, než na pravou příčinu – kterou jsou nezvladatelní Marokánci, kteří na ulicích zavedli gangsterské násilí v nehorázném rozsahu.

Poslední poznámka. Ne každý je takový hysterik a citlivka jako vy, aby ho urazil blbý komiks. Nevidím žádný důvod, proč by se zákony a principy, podle nichž společnost funguje, upravovaly podle toho, kdo se cítí nejvíc uražen, a tudíž nejvíc řve. Svoboda slova a svoboda tisku jsou podstatně důležitější, než nějaké citečky. Co píšou Němci nebo Rakušani o Češích, je mi úplně jedno.

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
18. 7. 2009 13:11 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Tak tak, takova linuxova komunita je taky minorita ;-)) … neurazeji me vtipy o linuxu, neurazi me, ze se vsude pise o windows … jsem divny ?

Mam poruchu osobnosti jako BLACK ? … jsem vazne na vazkach ;-)))

01ab
01ab (neregistrovaný) ---.802.cz
19. 7. 2009 12:27 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Boze ty jsi Pako. Jestli je autor mentalni prostacek tak potom ty jsi mentalne zakomlexovan az hruza. Ne kazdy se snazi cist mezi radky a hleda v necem jine a utajene informace. To je prave ten komunisticky prezitek, hledat v informaci neco co tam neni a potom si to vykladat tak jak se mi hodi. Mel by jsi se jit lecit vcetne par ostatnich co tady pitvaji cokoliv co se zde napise ,nakresli nebo objevi.

biely anonym
biely anonym (neregistrovaný) 195.91.56.---
19. 7. 2009 21:48 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Preboha preco ma byt autor kritizovany za to ze povie pravdu? Vari prestanu kradnut ked my o tom nebudeme pisat?

Mozno Nemci prestali pisat o Cechoch, lebo Cesi (a Slovaci) prestali kradnut. Ked som bol v R. 1990 prvykrat ako student vlakom vo Viedni, velmi ma prekvapilo, ze vo vlaku boli zavesene noviny a ludia si ich precitali a vratili nazad. Predstavte si, nikto ich neukradol! A na Mariahilfe boli obchody, kde mali casopisy a iny tovar vystaveny priamo na ulici, co by vtedy u nas bolo okamzite ukradnute. A dnes su take obchody aj u nas … A tatko vzdy, ked odstavil auto na parkovisku, schoval stierace dovnutra. Dnes to uz asi nerobi nikto…

JardaP . aura:23
18. 7. 2009 16:21 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Nemohl. Vetsinou to totiz vypada tak, ze zatimco cerny ukradne ten telefon, bily radsi zproneveri par miliard nebo aspon milionu, kdyz to jinak nejde a je treba se uskromnit. Napriklad z nejakeho fondu pomoci tem cernym. A kdyz to nejde zproneverit, tak se z toho, za provizi, alespon udela kseft pro kamarada, napriklad takoveho, ktery se potrebuje zbavit proslych konzerv.

Elvis
Elvis (neregistrovaný) 212.24.155.---
7. 10. 2009 7:43 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

uz nekdo z vas videl opalenyho linuxaka? Linuxaci vetsinou sedeji nekde zasity v servrovne, proto maji svetlejsi plet nez ostatni, kdezto kapsari jsou venku a proto se spis opali. Ja bych to spis bral jako narazku na linuxaky, ze by se taky meli nekdy sebrat a vyrazit nekam za sluncem :-)

hibernatus aura:85
18. 7. 2009 11:04 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

reflektovat realitu moze znamenat aj prehlbovanie stereotypu. mne ked niekto povie MS Win, hned si predstavim BSOD – ano, je to stereotyp, ale reflektujuci realitu. aj ked predpokladam, ze win sa v priemere dlhsie nachadza v stave OK ako v stave BSOD.

Marian
Marian (neregistrovaný) 80.250.0.---
18. 7. 2009 11:46 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Nevím, proč si určitá vrstva intelektuálů umanula, že „stereotypy“ jsou smrtelný hřích. Nejspíš jde o víru, a rovněž o vyhovujícího nepřítele.

Co mne znepokojuje, je jejich snaha převrátit na tuto víru (nebo aspoň „přinutit k vnějším úlitbám“) zbytek lidstva, nejprve duševním nátlakem, následně pokusy prosadit různé etické kodexy a nakonec zákony. Hotová politicky korektní inkvizice.

Ano, jak Jura psal, v USA je to daleko rozšířenější. On to bere jako dobrou zprávu, já jako hodně špatnou. Proč?

Protože národ, který má v ústavě svobodu slova, si de facto zavedl tuhou autocenzuru, a kdo ji překročí, ten může být existenčně zlikvidován i bez zásahu zákona, čistě tím, že jej vládnoucí klika v médiích vyhodí a znemožní. Navíc mají dvojí metr: jedna výjimka totiž existuje. Bílý muž je neustále zobrazován jako ubohý neschopný tupec nebo duševně nevyzrálý přerostlý puberťák (viz třeba Ženatý se závazky), a běda tomu, kdo si stěžuje.

Fuck political correctness. Je načase, abychom se přestali podrobovat uřvaným agresivním cenzorům.

PS: Jak si představujete komiks, který nerozlišuje barvu pleti? To budou jako všichni zelení nebo modří?

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
18. 7. 2009 12:35 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

To neni stereotyp, ale statistika a realita, bohuzel. mam ti rict, kdo me a lidi v nasi firme vzdy okradl (vetsinou auta, nekdy je i honime, kdyz je chytnem pri cinu) ? 100% neni nahoda, v Ostrave si markety najmuly cernocha do ochranky, hadej proc ? protoze vedi, kdo u nich krade a cernocha nikdo nenarkne z rasizmu.

Vtipu jsem se zasmal a pointa byla jinde, nez politicke korektnosti, jenom to dava relalnejsi obraz, stejne jako kdyz se uvolnily hranice napisy: Cesi nekradte, uz nejsme tak uplne narod zlodeju, ale i tak to nektere skupiny nechteji pochopit, dnez jsou nastesti napisy: Prejeme prijemny nakup … takze jak je videt, zmena je mozna a trav to jen par let …

Rad bych odcitoval s prirucky policistu, kde je cela kapitola, ktera se nazyva Cikansky nerad: veci co jsou tam popsany plati dodnes, akorat v te dobe nebyli skurvene politicky korektni.

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
18. 7. 2009 13:14 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Ta prirucka cetniku byla z 1. republiky, zapomel jsem dodat.

JardaP . aura:23
18. 7. 2009 16:40 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Nevim, jestli Cesi dnes min kradou, ale porad jeste se v Cechach nesmi nikde nic nechat bez poradneho retezu. Sice se vzdycky rika, ze za to muzou Cikani a Ukrainci, ale neni mi jasne, jak by za to mohli moci v mistech, kde nikdo zadne jinak nevidi. Poradaji nocni vypravy ci co? Jedine, co jeste potrebujeme, je vypracovat zpusob, jak na Cikany hodit ty miliardy, co se obcas nejak ztrati ze statniho rozpoctu a nikdo za to neni zodpovedny, nikdo nic nevi, vinik neexistuje.

Přezdívka je povinná
Přezdívka je povinná (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
18. 7. 2009 12:35 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

co máš proti Indočechům? (alternativa Afroameričanům) Vzhledem k procentuálnímu zastoupení v populaci a počtu komixů je v pořádku že se tam objevil Říman, pardon Indočech. Je to statisticky v pořádku.

Libor
Libor (neregistrovaný) ---.spk.cz
18. 7. 2009 10:21 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

No nevím jak vy, ale já když vidím blížit se cigána(-ny) tak si instinktivně dám jednu ruku přes kapsu s peněženkou a druhou přes mobil. Jsem kvůli tomu rasista? Myslím že ne, jenom realista. Holt mají smůlu že „je to na nich vidět“. A těch pár procent slušných mezi nimi to bohužel nezachrání.

Marian
Marian (neregistrovaný) 80.250.0.---
18. 7. 2009 11:58 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Správně, na rozdíl od výše zmíněných intelektuálů nejste odtržen od reality.

Některé věřící otroky politické korektnosti ovšem nepřesvědčí ani opakované přepadení či znásilnění.

Vybavuji si případ francouzského studenta, který byl v nočním autobuse přepaden, zmlácen a okraden skupinou Arabů, kteří na něj přitom křičeli „Bílá svině, špinavý Francouz“. Celý incident byl zaznamenán kamerou, která v autobuse byla.

Dotyčný přepadený pak v televizi prohlásil, že si je jist, že to nebyl rasový incident!

Tam se nabízí jen dvoje vysvětlení:

  1. Byl totálně mozkově vymyt agresivní klikou politicky korektních učitelů a médií, takže vidí realitu jako přes nějaký závoj ideologie.
  2. Nebo velmi dobře věděl, že do francouzské státní televize musí říci to, co je požadováno, a ne to, co je pravda. Jinak by taky jeho budoucí kariéra mohla být ohrožena.

Hergot, to jsme se zbavili Jakeše proto, aby nám sem nalezly tisíce malých Jakešů z levicových think-tanků, a zotročily nás znova?

Obcan Stoky
Obcan Stoky (neregistrovaný) 76.73.47.---
18. 7. 2009 12:39 Nový

Realisticky komiks

celé vlákno

Diky, donutil jste me nad celou veci uvazovat (+googlit)

BTW – docela se tady hodi tenhle clanek, nazor na nej si snad udela kazdy sam ;)

Zdenek Jindra aura:41
18. 7. 2009 13:08 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Velmi zajímavé. Možná byste měl uvažovat o registraci, aby vám rostla aura. Ale toho Jakeše si vyprošuji, ano, byl idealista, ale to, co dnes pozorujeme u Západu, komunismus nedělal. Děláme z něj obětního beránka. To je náš závoj ideologie.

JardaP . aura:23
18. 7. 2009 16:47 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Jakes idealista? To je jako novy synonym pro vyzirku? Nejsem si ani jist, jestli Jakes byl schopen pochopit, co je to idealismus. Staci si poslechnout ten jeho projev o tezbe koksu a produkci bojleru. Ostatne v tom nebyl sam. Jak se jmenoval ten sasek, co po projevu vzdycky navrhoval zazpivat si „Hydrocentralu“?

JardaP . aura:23
18. 7. 2009 16:44 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Zmineny student ovsem mohl tez prohlasit, ze posouzeni, zda se jednalo o rasovy utok, prenechava organum zodpovednym v trestnim rizeni, ze muze pouze zopakovat, co utocnici kriceli. Jeho chyba, ze tak neucinil a nechal ze se be delat vola.

Tomáš Crhonek aura:71
18. 7. 2009 18:09 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Udělej si statistiku kolikrát tě okradl (a případně o kolik) ten (jak ty píšeš) cigán a kolikrát tě okradl bílej.


Pokud si to na papíře hezky spočítáš, tak ti vyjde, že by jsi měl okamžitě poslat do plynu všechny bílé.


Ty tu kapsu držíš jen na základě předsudků, které nejsou založené na realitě. A pak hezky obsah svý peněženky s radostí vysypeš na konto nějakýmu bělochovi, aby měl na novou audinu (za posledních 10 let desátou).


Já nemám nejmenší problém vyběhnout ven s Canon 50D do „černé čtvrti“. Pořídil jsem tam několik velmi pěkných záběrů. A od svých rasově čistých kamarádů pak slyším storky o tom, že sem blázen a že zbytečně riskuju. A jim utíkají tisíce a ani to nevidí.

mmn
mmn (neregistrovaný) ---.jaronet.cz
18. 7. 2009 19:11 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Nezbývá než souhlasit. Ještě bych podotknul, že se říká, jak cikáni jsou paraziti na soc. dávkách a nepracují. K tomu, aby pracovali, potřebují lidé na okraji společnosti motivaci. Nicméně náš sociální systém pro tyhle lidi moc motivační není. Ale ten systém nenastavovali oni (nebo snad znáte nějakého poslance z řad romské chudiny?). Takže za to mohou převážně lidé, kteří volí mafiánské strany jako ODS, ČSSD etc., tj většina voličů.

Tomáš Crhonek aura:71
18. 7. 2009 21:30 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno
Zcela souhlasím. Tohle by si měli uvědomit všichni ti, co nadávají lidem na soc. dávkách.


Proč by si na ten úřad nedošel, když může mít pohodlně bez práce 8 až 12 tis. měsíčně čistého??? Ten úřad jim je dá. Podle zákona, ne proto, že se „jich“ někdo bojí. Já se klidně přiznám, i já jsem si udělal půl roku prázdnin na pracáku, proč by ne, když dostanu takové prachy…


A z praxe bohužel vím, kde končí naše daně. Dřív jsem takový nebyl. Nikdy bych si nezašel pro dávky, bylo mi to proti srsti, chtěl jsem, aby se dostalo těm, kteří skutečně potřebují. No jenže pak jsem to viděl z druhé strany. Veřejné zákázky, desítky milionů se státního sypané přímo do kapes jistým lidem. Ředitel úřadu zamhouřil oči. No proč ne, dostal vilku v ceně 6mega, auto za další mega. K potřebným se nakonec dostane tak polovina. Někdy vůbec nic.
JardaP . aura:23
18. 7. 2009 22:07 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Je cas na novou defenestraci.

Obcan Stoky
Obcan Stoky (neregistrovaný) 76.73.47.---
18. 7. 2009 19:22 Nový

Rasisticky komiks?

celé vlákno

Jiste, je to pravda. Ovsem je tu fakt, ze [cerni] jsou minorita, proti statu [globalne vzato], ktery je prakticky monopol. Co je jednodussi, praktictejsi a uspesnejsi napadnout a neco vytriskat, kdyz napadnutim statu napadate v realu sami sebe? Jenze to si vetsina lidi neuvedomuje a proto je to takove, jake to je …vsak ono se to do par desitek let rozpadne, vyhnije a jedem znova. Uz si vyrezavam klacek na mamuta :)

Keff
Keff (neregistrovaný) ---.maconet.cz
19. 7. 2009 1:24 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Nezapomeň si ale potom dohledat procentuální zastoupení obou skupin, a pak spočítat průměrný počet krádeže na člena skupiny – a hlídat si ten Canon ve chvíli kdy je kolem tebe těch lidí z té „úspěšnější“ skupiny moc.

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.18.broadband16.iol.cz
23. 7. 2009 11:57 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Tady někdo nechápe statistiku :) Početnější skupinu obyvatel častěji potkáte, tedy pokud z 90 % většiny 15 % krade a z 10 % menšiny kradou všichni (značně přehnaná čísla), pak máte pořád větší pravděpodobnost, že vás okrade ten z většiny (13,5 % oproti 10 %).

Peter Helcmanovsky aura:65
18. 7. 2009 11:54 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Jojo, jinak to nase deti nenaucime, ze maji okradat ty tmavsi a ne nechavat se okradat… :)

Ups, ja jsem asi taky politicky nekorektni, co? No mne to zas tolik nevadi, politicka korektnost mi v poslednich letech prijde stejne nemocna jako rasismus (ten mi taky prijde nemocnej, kdyby v tom nekdo nemel jasno).

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
18. 7. 2009 13:21 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

+1

a jedna glosa, kdo je bude zivit, az jich tu bude vetsina ? Neuvrhnou nas stat do stredoveku ? uz se to stalo, v muslimskych zemich prisla vlada vetsiny a z moderniho mesta se do 5 let stala stoka, kde netece ani voda, ani prod, okna rozmlacene, chtarce, topi se drevem a odpadem , prostredky cest se zmenily v kanalizaci … jen by me zajimalo, kde pak emigruji ja ?

t42
t42 (neregistrovaný) 77.48.59.---
18. 7. 2009 14:04 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

kdyz budete mit to stesti, tak do satelitniho mestecka obehnaneho vysokou zdi s ostnatym dratem

hawran diskuse aura:60
18. 7. 2009 16:41 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

Kuwa, to musím číst tyto anti-multi žvásty i na rootu? Z čeho všeho jste se ještě ze spaní pomočovali, když jste byli malí? Zlí čerti?

PS: Bílá elito, zvědavec je jinde …

ldx
ldx (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 7. 2009 9:09 Nový

Re: Rasisticky komiks

celé vlákno

no tohle se stalo spis v zemich, kde se delaly socialni experimenty jako kambodza nebo ted zimbabwe. muslimske zeme jsou z povahy svych rezimu nemenne, takze tam maji ten stredovek kontinualne porad. ale jo, mas castecne pravdu, aspon pro piratsky somalsko to plati… ze i amíci odtamtud odtahli jak spraskani psi.

Radim Luža
Radim Luža (neregistrovaný) 88.146.150.---
18. 7. 2009 2:33 Nový

Paráda

celé vlákno

Teda… teď jsem se před spaním opravdu zasmál :-) Dobrá práce ;-)

ttt
ttt (neregistrovaný) 95.168.203.---
18. 7. 2009 2:43 Nový

pekny

celé vlákno

uz jsem ani neveril ze se tu nekdy nejakemu komixu zasmeju ale tohle me dostalo :))

FF_je_nejderavejsi
FF_je_nejderavejsi (neregistrovaný) 193.206.186.---
18. 7. 2009 7:49 Nový

LOL.

celé vlákno

hypokriti budou prskat, ale po dlouhy dobe konecne dobrej komiks

komar
komar (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
18. 7. 2009 9:06 Nový

Re:komix

celé vlákno

Ten poctivý občan se právě vrátil opálený od moře, neviděl bych v tom žádný rasismus :-).

nii
nii (neregistrovaný) ---.southprague.net
18. 7. 2009 9:16 Nový

Bravo

celé vlákno

Konecne jsem se u Rootoveho komixu po dlouhe dobe poradne zasmal.

hawran diskuse aura:60
18. 7. 2009 9:19 Nový

Hahahahaha, dobrý!

celé vlákno

PS: přidal bych se k názoru, že některé stereotypy už začínají být moc nebezpečné …

risototh
risototh (neregistrovaný) ---.orange.sk
18. 7. 2009 9:46 Nový

Konecne

celé vlákno

Konecne nieco komicke, ale bohu zial zaroven tragicke. Pripomina mi to jednu situaciu, ked mi kamarat hovoril, ze sa podarilo rozbehat linux na ifone. A ze co to dokaze. Ze sa to da uz opingovat. :)

Izak
Izak (neregistrovaný) 213.195.211.---
18. 7. 2009 13:22 Nový

Re: Konecne

celé vlákno

No ja si dal linuix do ipodu a neslo nic prehravat ;-))) hlabne ovladat to neslo ;-))

… tak nouzovy rezim a obnova part. pres DD ;-))) … ted je tam rockbox a funguje to ;-))

Sam Ting Wong
Sam Ting Wong (neregistrovaný) ---.klfree.cz
18. 7. 2009 9:57 Nový

Pozor na politickou korektnost

celé vlákno

Tak vám nevím, jestli vás Kocáb a pravdoláskovci nenatřou za to zloděje se snědou barvou pleti ;-)

nhx
nhx (neregistrovaný) ---.czech-tv.cz
18. 7. 2009 10:02 Nový

Porucha

celé vlákno

Toto je dobrý komix, protože je o poruše F63.2.

zajDee
zajDee (neregistrovaný) ---.76.broadband7.iol.cz
18. 7. 2009 10:12 Nový

Re: Porucha

celé vlákno

Konečně příspěvek k věci :-D

nhx
nhx (neregistrovaný) ---.czech-tv.cz
18. 7. 2009 10:44 Nový

Re: Porucha

celé vlákno

I když je pravda, že v tom případě by to probíhalo spíš takhle.

neblek
neblek (neregistrovaný) ---.se.netlab.sk
18. 7. 2009 10:59 Nový

Re: Porucha

celé vlákno

BLEK. uz nema poruchu…

nhx
nhx (neregistrovaný) ---.czech-tv.cz
18. 7. 2009 11:00 Nový

Re: Porucha

celé vlákno

To by byla pro komunitu dost velká rána.

Obcan Stoky
Obcan Stoky (neregistrovaný) 76.73.47.---
18. 7. 2009 12:53 Nový

Re: Pourcha

celé vlákno

A co by na to teprve rekla BLEK.ova pritelkyne :)

Martin Šurkovský aura:99
18. 7. 2009 10:25 Nový

Po delsi dobe jeden z lepsich

celé vlákno

Po delsi dobe konecne jeden z kvalitnejsich vtipku dokonce jsem se i zasmal :D.

Petr H aura:93
18. 7. 2009 10:56 Nový

Dobry komix

celé vlákno

Konečně komix u ktereho jsem se po dlouhé době zasmál. Fakt povedené. Chtělo by to více takovýchto.

t42
t42 (neregistrovaný) 77.48.59.---
18. 7. 2009 13:03 Nový

Re: Komiks: linuxový telefon

celé vlákno

normalne k diskusi pod komiksy moc neprispivam, ale ted musim udelat vyjimku. Komiks je vyborny a autor zaslouzi velkou podporu za „politicky nekorektni“ ztvarneni

Premek
Premek (neregistrovaný) 77.48.120.---
18. 7. 2009 17:22 Nový

Re: Komiks: linuxový telefon

celé vlákno

Ano, 100% souhlas, neboji se nazyvat (kreslit) veci pravymi jmeny :)

Woknař
Woknař (neregistrovaný) ---.karneval.cz
18. 7. 2009 17:33 Nový

Smekám

celé vlákno

První komiks u kterého jsem se zasmál.

Altaran
Altaran (neregistrovaný) 93.91.52.---
18. 7. 2009 22:59 Nový

nazory

celé vlákno

vubec jsem nepochopil nazory zde v diskuzi, vzdyt je to o pomoci druhym lidem :D

jinak moc hezke :D mozna bych prepsal „hodil linux“ na „hodil Gentoo/LFS“ :D

Naked
Naked (neregistrovaný) ---.dip0.t-ipconnect.de
19. 7. 2009 13:18 Nový

Jestli ten cikan byl nutny...

celé vlákno

…a neco tomu komiksu prinasi, o tom by se dalo dlouze diskutovat.

Petr Šimčík aura:100
19. 7. 2009 13:51 Nový

Re: Jestli ten cikan byl nutny...

celé vlákno

samozřejmě, že nepřináší – je to normální člověk jako vy, nebo já (akorát krade :) ale to nezávisí na barvě kůže), normální epizodní postava v komiksu – mohl to být klidně běloch, asiat nebo taky zelennej ufoun ale v tom komiksu jde o něco jiného – telefon s linuxem, což jasně vyplývá i z názvu…

Naked
Naked (neregistrovaný) ---.dip0.t-ipconnect.de
19. 7. 2009 18:27 Nový

Re: Jestli ten cikan byl nutny...

celé vlákno

„Cikan? Uplne nahodou, mohl byt samozrejme napriklad uplne bily…“ Jenze neni.

Proc jen tato argumentace tolik pripomina tu nasich hospodskych, republikanskych ci delnickych specialistu na rasovou tematiku…

.
. (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 7. 2009 22:07 Nový

Re: Jestli ten cikan byl nutny...

celé vlákno

Nepřipadáte si poněkud omezený, pokud v každém člověku tmavší pleti vidíte cikána?

Naked
Naked (neregistrovaný) ---.static.arcor-ip.net
20. 7. 2009 10:57 Nový

Re: Jestli ten cikan byl nutny...

celé vlákno

…velmi prinosne. Dalsi podobne postrehy?

Petr Šimčík aura:100
20. 7. 2009 6:44 Nový

Není to róm

celé vlákno

Tak jinak. Není to róm! Je to postavička s barvou 784421!

Nikeee
Nikeee (neregistrovaný) 213.235.159.---
20. 7. 2009 9:18 Nový

Re: Není to róm

celé vlákno

Policie CR Název žádosti : Web stranka propagujici rasizmus Číslo EP : 2860/2009 Identifikátor SS : Datum evidence : 2009–07–20 07:21:54 Přijato od : xxxxx Vaše podání 2860 bylo přijato dne 2009–07–20 07:21:54 k dalšímu zpracování.

ms
ms (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
20. 7. 2009 12:44 Nový

A kde

celé vlákno

se dá nahlásit lidská blbost?!

A co se týče pravo/levého, tak tahle blbost jde napříč. Co si jinak myslet o té naší zelené pakáži, která bezpečně překopala klišé v podobě označení „meloun“ (zvenku zelený…)?

Co je to vlastně rasizmus? Je vázán na tzv. „většinovou společnost“, nebo se projevuje ve všech kmenových společenstvech na základě nějaké odlišnosti od ostatních? Lze například judaistické sekty včetně křesťanství a islámu považovat za rasistické? Zvláště pokud na tom základě hlásají něco ve smyslu: „Přijmi tzv. "víru“, nebo zemři!!"!?

Krab
Krab (neregistrovaný) ---.179.broadband10.iol.cz
2. 8. 2009 21:03 Nový

Re: Není to róm

celé vlákno

Hmm, pěkná pakárna… Byl to velmi dobrý vtip, při prohlížení komiksu jsem si vůbec nevšiml, resp. nepřikládal důležitost tomu, že je ta postavička tmavší. Kdo začne odsuzovat takovou prkotinu, klidně může být sám rasistou a takto vykřikuje jen aby dokázal sobě nebo ostatním opak. Nebo se už i u nás zabydlela americká obliba nenazývat věci pravými jmény, ale používat jiné slovo, které dostane úplně stejný význam? Například záchod je tam washroom, bathroom, případně restroom, černoch je afroameričan. Zkrátka, není dobře říkat černochovi negr, ale taky není dobře nazývat ho afroameričanem.

mentor X
mentor X (neregistrovaný) ---.unipex.cz
20. 7. 2009 9:57 Nový

wow!

celé vlákno

už jsem si všiml i na abclinuxu.cz a teď i tady zjevných tendencí české společnosti k pokrytectví. jednou stranou huby vám leze „já nejsem rasista“ a druhou plivete rasismus jak noha. a pokud na to někdo upozorní, tak (kromě toho, že je hned zařazenej do klece levicového radikála nebo anarchisty – jaká demence) se ozve jen „ale no táák, blablabla“.. uvědomujete si vůbec, že ať už je blablabla cokoliv, tak to vůbec neomlouvá vaši původní myšlenku?

konkrétně zde: pane „kreslíři“ (a ano, je to v uvozovkách, protože jako milovník umění a komixů jsem v životě nic tak strašně graficky ztvárněného neviděl), můžete si říkat co chcete, ale tu vaši asi automatickou myšlenku přiřadit zloději tmavou barvu ničím nezakryjete. Jste rasista.. a když už jste, tak to aspoň přiznejte a nedělejte z lidí blbce…

wlado
wlado (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
20. 7. 2009 10:04 Nový

Re: Komiks: linuxový telefon

celé vlákno

nevím, ale já jsem si té rozdílné barvy při čtení ani nějak nevšiml, spíš jde o to, že kdo tam chce vidět rasismus, tak ho tam vidí. To samé s těmi číslami okolo A. H. a fašistů, kdo chce vidět v nějakém číslu fašismus, tak ho tam najde vždycky.

Petr Šimčík
Petr Šimčík (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
20. 7. 2009 10:56 Nový

korektní remix

celé vlákno
hindu
hindu (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
20. 7. 2009 10:59 Nový

Re: korektní remix

celé vlákno

Toto je neslýchané!!! Jasný útok na jednoho z hinduistických bohů, který samozřejmě nekrade, a tím pádem i náboženské svobody! Poznal jsem ho ihned podle tykadel a zcela zřejmého odstínu modré barvy pleti! Kdybych nebyl hinduista, ihned bych to nahlásil!

ByCzech
ByCzech (neregistrovaný) ---.network.paskov.cz
20. 7. 2009 22:46 Nový

Re: korektní remix

celé vlákno

Myslím, že můžete čekat stížnost Andorianské gardy. Jsem zvědav, jak budou tento mezigalaktický incident za vás diplomati narovnávat :-D.

F.Tancoš
F.Tancoš (neregistrovaný) ---.clnet.cz
20. 7. 2009 12:55 Nový

telefón pro kámoša

celé vlákno

To znamená že s Lynuxom nebrať? Ako se to ale dá ihneď poznať keď ho zoberem?

Romeo Lakatos
Romeo Lakatos (neregistrovaný) 76.73.47.---
20. 7. 2009 16:31 Nový

Re: telefón pro kámoša

celé vlákno

Ferko toz take cele cerne je to ten gyzd a jen naka svina byla gadza tam blyka bo cosyk s tym zavynacem enem je a to poznas aj podle tych Lynuxaku tez sou to tacy dylynacy gadzovyty a vubec su to tacy pendesy dzungalovyty, takych uz som ocoroval star nista pharo!

FTancoš
FTancoš (neregistrovaný) ---.clnet.cz
21. 7. 2009 12:55 Nový

Re: telefón pro kámoša

celé vlákno

Zdarky Romeo, mam tu 2 kusy tech sracek s lynuxom a nevim teda kumu je jebnut.

K
K (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
20. 7. 2009 12:57 Nový

tak už i Včelí medvídci a komixy jsou rasistické :-D

celé vlákno
Petr Šimčík
Petr Šimčík (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
20. 7. 2009 13:44 Nový

A ještě jeden remix

celé vlákno
Nikeee
Nikeee (neregistrovaný) 213.235.159.---
20. 7. 2009 15:10 Nový

Re: A ještě jeden remix

celé vlákno

Ve tvém případě mě napadá citát Stana ze South Park-u… „podívej, můj otec není rasista, je to jen hlupák“.

Petr Šimčík
Petr Šimčík (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
20. 7. 2009 15:18 Nový

Re: A ještě jeden remix

celé vlákno

V tom případě by mě zajímalo, koho bys tam vlastně chtěl aby kradl a vracel -„nikdo“ – nehmotná entita neznámého původu?

t42
t42 (neregistrovaný) 77.48.59.---
20. 7. 2009 16:01 Nový

Re: A ještě jeden remix

celé vlákno

ty se tim zastrasovanim zivis (nejaka neziskovka?) nebo mas jen vymyty mozek?

Kabuki
Kabuki (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
20. 7. 2009 13:51 Nový

Re: Komiks: linuxový telefon

celé vlákno

http://images.google.cz/images?… Já myslím, že ta vlajka je histrorická. Ale je rasistická.

.
. (neregistrovaný) ---.88.142.82.static.b26.cz
20. 7. 2009 14:06 Nový

Jediný politicky korektní remix

celé vlákno
somebody
somebody (neregistrovaný) ---.115.broadband5.iol.cz
16. 8. 2009 18:56 Nový

Re: Jediný politicky korektní remix

celé vlákno

Doporučuju nepoužívat MORE jako oslovení. V romském jazyce to znamená SMRT a tudíž by to mohlo někoho vyprovokovat!

kamila.26
kamila.26 (neregistrovaný) ---.cable.ubr20.live.blueyonder.co.uk
16. 11. 2009 21:33 Nový

Re: Jediný politicky korektní remix

celé vlákno

ma pravdu to jako kdyby vas nekdo krajel a zabil ze MORE nerikejte to uz potom na vartovani hahaa CAJE znamena uduseni tak ze bacha

sionist jew
sionist jew (neregistrovaný) ---.41.broadband2.iol.cz
21. 7. 2009 13:03 Nový

sion okrada vsechny

celé vlákno

ten co krade ten telefon mel byt bilej s cervenym hexagramem /red shield – rothshild/ s napisem sion a mel krast primo penize z penezenky, pak by to lepe odpovidalo realite ve ktere zijeme, to ze tady parazituje par ciganu na systemu je nic proti zido-zednarske pijavici, a stejne na „useless eaters“ maji uz pripraveny chemicky sterilizace, jo pokrok, zadny mechanicky sterilizovani v nemocnici, pekne namichame do injekci, ty budou poviny proti obama-rumsfeldove-praseci chripce a konci cikanskej problem, skoda jenom ze skonci aji 90 % z normalnich lidi

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem