Názory k článku
Komiks: modrá smrt
WanGogh (neregistrovaný)
26. 4. 2008 0:27
Nový
Re: !!111
celé vlákno
Nojo, Mudrc :P čekal až bude půlnoc a objeví se tady ten článek...
Kdyby se všichni blbci vždy na vyzvání poctivě přihlásili, byl by svět hned hežčí :D
Kdyby se všichni blbci vždy na vyzvání poctivě přihlásili, byl by svět hned hežčí :D
BLEK. (neregistrovaný)
26. 4. 2008 3:41
Nový
Re: !!111
celé vlákno
Já třeba jsem blbec, protože mám poruchu osobnosti.
Xerces (neregistrovaný)
26. 4. 2008 8:38
Nový
Re: !!111
celé vlákno
A jak to tak vypadá, tak i poruchy spánku.
WanGogh (neregistrovaný)
26. 4. 2008 9:24
Nový
Re: !!111
celé vlákno
Na tu poruchu osobnosti bych to nesváděl :P
Ondra (neregistrovaný)
26. 4. 2008 9:40
Nový
Re: !!111
celé vlákno
A co jako cekas? Ze te budeme litovat? Jakou psychickou potrebu si tim naplnujes, kdyz toto
prohlasis?
Pripominas mi Ippolita z Dostojevskeho romanu Idiot.
prohlasis?
Pripominas mi Ippolita z Dostojevskeho romanu Idiot.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 4. 2008 23:29
Nový
Re: !!111
celé vlákno
O poruše píšu, protože poruchou se trápím. Nechci, aby mě lidi litovali, nestojím za to.
Z80 pin 6 (neregistrovaný)
26. 4. 2008 13:33
Nový
Re: !!111
celé vlákno
Ja nemam poruchu osobnosti ale jiny problem - atraktivni samci na me stoji frontu a ja ted nevim, co s nima. Nechci chodit s vice najednou to by se mi taky nelibilo. Neda se vymyslet nejaky system zamku, semaforu, crash countu, front nebo neceho podobneho, co by to vyresilo?
gens (neregistrovaný)
26. 4. 2008 14:24
Nový
Re: !!111
celé vlákno
Z80 pin 6 , není to náhodou CLK ? Kdysi jsem jeden pájel , tak je mi to povědomé....
BLEK. (neregistrovaný)
26. 4. 2008 23:32
Nový
Re: !!111
celé vlákno
Použij multitasking --- každého šoustej chvilku a cyklicky je vyměňuj. Nebo si kup druhý, umělý, penis, a pak můžeš provozovat i hyperthreading.
Saboter (neregistrovaný)
26. 4. 2008 23:46
Nový
Re: !!111
celé vlákno
Pozor na zásobník. To by mohla být velice nevhodná struktura.... Ono potkat někoho, kdo se ti nakonec nezamlouval ještě jednou ;)
Uživatelka si přála zůstat v limbu (neregistrovaný)
27. 4. 2008 1:39
Nový
Re: !!111
celé vlákno
Bod za nick!
R (neregistrovaný)
27. 4. 2008 23:27
Nový
Re: !!111
celé vlákno
Tak si z nich vyber nejakeho kernel hackera :D Alebo aspon hackera. Len nie .NET "programatora" :P
DRNR (neregistrovaný)
26. 4. 2008 0:11
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
AGHH ? Co tym chcete povedat ? To bol predsa jeden z najlepsich studentov na FEI STU. Nielenze plynule zvladal najmenej 15 paradigiem programovania, ale nemal ani problem s konzistentnym myslenim.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 4. 2008 0:12
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
tohle by bylo krute i v realu, nejen v komixu :D ...na koleji, se mi zda, by to fungovalo perfektne
Kazimierz (neregistrovaný)
26. 4. 2008 0:15
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
O to vacsia prdel by to bola keby tam vyskocil kernel panik. Dal by sa tento problem riesit zapnutim radiatora ?
awe_cz (neregistrovaný)
26. 4. 2008 0:20
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
Kernel panic? Jako nekdo, kdo jeste v zivote neprekladal kernel?;)))
Kazimierz (neregistrovaný)
26. 4. 2008 0:25
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
Presne to som mal na mysli.
JardaP (neregistrovaný)
26. 4. 2008 1:07
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
Kernel panic by musel byt na cernem hadru a ta bila pismenka by tam krasne prosvitala. Velice realisticke a hruzostrasne probuzeni.
Jura (neregistrovaný)
26. 4. 2008 21:53
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
Kernel panic jsem, narozdíl od modré smrti, viděl jen jednou. A to ještě při laborování s dískama, když jsem odstřelil blbou partition...
rezna (neregistrovaný)
27. 4. 2008 18:25
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
modrou smrt jsem narozdil od kernel panic videl jen jednou - a to kdyz jsem se snazil bootovat system na jine zakladni desce nez na ktere byl instalovany
3. 5. 2008 12:14
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
Takovou trivialitu Widle nezvládnou, jo? ;-)
2. 6. 2008 9:39
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
Linux taky ne, pokud máš ručně kompilovanej a vypiplanej kernel, kterej neobsahuje přebytečný moduly pro jiný chipsety. Pokud používáš nějaký Ubuntu, kterej má (třeba u mě) /lib/modules/kernel/ velkej 87MB, tak je vysoká šance, že se ti to povede.
2. 6. 2008 9:49
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
Někde jsem viděl test, které operační systémy přežijí výměnu základní desky, sic si už nepamatuji, jaké distro použili, pokud mě paměť neklame úplně, Linux vyhrál :-) Ale uznávám, že mé Gentoo by problémy mělo docela určitě, mám rád co nejmenší jádra :-) A zase vezměte v úvahu, že porovnáváme-li Ubuntu a XPčka, porovnáváme porovnatelné, obojí je „pro lidi”, zatímco kolik obyčejných lidí má vlastnoručně zkompilovaný kernel? :-))
Michal Kára (neregistrovaný)
26. 4. 2008 12:12
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
Nojo, ale jak casto dostavate BSOD a jak casto kernel panic? ;-) BSOD kazdou chvili. Ale kernel panic ani jednou. Jednu dobu jsem psal driver (fs) do jadra a stejne se mi v prubehu vyvoje podaril "panic" jen asi jednou nebo dvakrat. Ve zbytku pripadu se s tim kernel nejak vyrovnal a akorat mi odstrelil ten muj driver :-)
misace21 the winuser (neregistrovaný)
26. 4. 2008 12:43
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
náhodou bluescreen sem už leta neviděl, ale pak přišla vista:D
l. (neregistrovaný)
27. 4. 2008 4:45
Nový
RE: Komiks: modrá smrt
celé vlákno
hehe dobry:)
ja jsem BSOD uz taky leta nevidel a vista s tim nema nic spolecneho... :)
ja jsem BSOD uz taky leta nevidel a vista s tim nema nic spolecneho... :)
pingu (neregistrovaný)
26. 4. 2008 10:31
Nový
:-D (was: Re: :P )
celé vlákno
kernel Paňic... :-D :-D :-D
Mrkva (neregistrovaný)
26. 4. 2008 1:27
Nový
Re: Butik
celé vlákno
+1
Ale kernel panic by taky nebyl spatnej :D
Ale kernel panic by taky nebyl spatnej :D
Michal Kára (neregistrovaný)
26. 4. 2008 12:09
Nový
Re: Butik
celé vlákno
A co treba takovy "Guru meditation" :-D
smartART (neregistrovaný)
26. 4. 2008 17:26
Nový
Re: Butik
celé vlákno
proboha to jsem uz dlouho nevidel. Marne vzpominam kde to bylo - AmigaOS?
Ondra (neregistrovaný)
28. 4. 2008 18:26
Nový
Re: Butik
celé vlákno
Ja jsem taky panic a poruchu osobnosti mam. Dokonce 2: Hranicni poruchu a schizoidni poruchu osobnosti.
la_negra (neregistrovaný)
26. 4. 2008 8:41
Nový
Re: Butik
celé vlákno
Skvělý nápad, třeba v podobě osušky, deky nebo plážového šátku, to by byl luxus!!!
keio (neregistrovaný)
26. 4. 2008 20:04
Nový
Re: Butik
celé vlákno
Hej, tak plazovej satek bych si aji objednal :-))
BLEK. (neregistrovaný)
26. 4. 2008 23:39
Nový
Re: Butik
celé vlákno
Na pláž nechodím, protože jsem psychopat.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 4. 2008 18:46
Nový
Re: Butik
celé vlákno
Není, psychopatie se nedá způsobit tím, že člověk nechodí na pláž. Na pláž jsem kdysi chodil a stejně mi to nepomohlo.
peter (neregistrovaný)
26. 4. 2008 10:18
Nový
Re: Butik
celé vlákno
len ci na to nema microsoft copyright? :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 4. 2008 2:04
Nový
omg!
celé vlákno
Provedeni strasne, ale napad vskutku genialni! Tohle musim provest!
dayvee (neregistrovaný)
26. 4. 2008 2:06
Nový
Re: omg!
celé vlákno
provedeni v klidu, napad na +1 :-) po dlouhy dobe komiks kterej me fakt rozsekal :-D
26. 4. 2008 8:22
Nový
konečně se mi vtip líbí
To je po hodně dlouhé době, co jsem se u vtipu na rootu zasmál.
Je to hezké, jen tak dál!
Je to hezké, jen tak dál!
Wrigley (neregistrovaný)
26. 4. 2008 8:30
Nový
Konecne dobrej for
celé vlákno
Tak tohle se vazne povedlo
Freeman (neregistrovaný)
26. 4. 2008 9:48
Nový
Re: Konecne dobrej for
celé vlákno
naprosto souhlasim, o nekolik urovni vys nez ostatni..
26. 4. 2008 9:08
Nový
Super
Tak to je mazec :D Tohle se mi stat, tak nemam modrou smrt, ale opravdovou smrt :-D
Quanti (neregistrovaný)
26. 4. 2008 9:21
Nový
neuveritelne
libily se mi 3 komiksy po sobe! co se deje? :)))
Ondra (neregistrovaný)
26. 4. 2008 9:42
Nový
Kde vzal autor inspiraci?
celé vlákno
Dotaz: Neinspiroval se nahodou autor serialem Dobra ctvrt II ? V poslednim dile tam taky vyvesili do okna takovou plachtu....
26. 4. 2008 10:34
Nový
Re: Kde vzal autor inspiraci?
celé vlákno
Dobrá co? Já sleduju jen ordinaci :)
nn, jedinym serialem ktery beru vážně je Červený trpaslík, a možná ještě Jistě pane ...
nn, jedinym serialem ktery beru vážně je Červený trpaslík, a možná ještě Jistě pane ...
faha (neregistrovaný)
26. 4. 2008 13:23
Nový
Re: Kde vzal autor inspiraci?
celé vlákno
zkuste jeste Black Books, http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Books
26. 4. 2008 14:29
Nový
Re: Kde vzal autor inspiraci?
celé vlákno
Jo na ten sem zapoměl ale viděl sem ho jen 6x takže to musíte omluvit :)
PTX (neregistrovaný)
26. 4. 2008 17:58
Nový
Re: Kde vzal autor inspiraci?
celé vlákno
A to jsi ještě neviděl The Big Bang Theory.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Big_Bang_Theory_(TV_series)
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Big_Bang_Theory_(TV_series)
26. 4. 2008 21:59
Nový
Re: Kde vzal autor inspiraci?
celé vlákno
Pěkně mě s tím štvou, nejdřív IT Crowd, pak Big bang theory, vyplácaj mi všechny nápady a já pak budu vypadat že je beru přez kopírák :(
pingu (neregistrovaný)
26. 4. 2008 10:29
Nový
Svítání nad pacifikem
To už jsem tento týden viděl, seriá dobrá čtvrť, tam jeden týpek vylepil plakát mladý issový za okno, no, jako překvápko na ráno...
bzuk & strup (neregistrovaný)
26. 4. 2008 11:58
Nový
Re: NEW ( predelana verze)
celé vlákno
mas tam dobry datum na tom kalendaru pico ;))
26. 4. 2008 12:11
Nový
Re: NEW ( predelana verze)
celé vlákno
MAYAN CALENDAR - correcting the time - death to vatican !!! kill pope !!!
petr (neregistrovaný)
26. 4. 2008 12:09
Nový
Re: NEW ( predelana verze)
celé vlákno
Trapne a nic nerikajici, jako vzdy. Mozna tak za 8 let az vyrostes ...
2jh (neregistrovaný)
26. 4. 2008 13:04
Nový
Re: NEW ( predelana verze)
celé vlákno
ROFL, dlouho jsem se tak nezasmal :D
b022d (neregistrovaný)
26. 4. 2008 17:21
Nový
Re: NEW ( predelana verze)
celé vlákno
Jako by tomu něco chybělo... Možná myšlenka... nebo, já nevím, myšlenka....
BLEK. (neregistrovaný)
26. 4. 2008 23:34
Nový
Re: NEW ( predelana verze)
celé vlákno
To je dobrý, to já na Teletubbies nekoukám, protože mám poruchu osobnosti.
26. 4. 2008 11:31
Nový
chek em all
prvni intifada
http://trn.php5.cz/comix
second comming of jesus christ
http://trn.php5.cz/comix2
noone (neregistrovaný)
26. 4. 2008 15:22
Nový
Tak widle pouzivam ....
celé vlákno
BSOD prakticky neznam. Holt pouzivam kvalitni hardware a nemam system rozprclej ;)
b022d (neregistrovaný)
26. 4. 2008 17:22
Nový
Re: Tak widle pouzivam ....
celé vlákno
A to já ho za poslední týden viděl třikrát, teda pravda, ne na svém PC, kde holt widle, ta škoda, neběží.
Napalm (neregistrovaný)
26. 4. 2008 18:41
Nový
Re: Tak widle pouzivam ....
celé vlákno
Přesně tak. Souhlas.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 4. 2008 22:26
Nový
Re: Tak widle pouzivam ....
celé vlákno
mel ses narodit tak o 5-10 let driv, poznal bys win98, 95...
BLEK. (neregistrovaný)
26. 4. 2008 23:38
Nový
Re: Tak widle pouzivam ....
celé vlákno
Já jsem BSOD taky dost dlouho neviděl, ale zatuhnutí CSRSS (asi?), což vedlo k vytuhnutí celých woken XP, se mi podařilo udělat za víkend, při práci s API na clipboard.
Uživatelka si přála zůstat v limbu (neregistrovaný)
27. 4. 2008 1:47
Nový
Re: Tak widle pouzivam ....
celé vlákno
Ja použivam nekvalitni hardware a na údržbu kašlu, skříň plná prachu (čekám, až se zanesou všechyn žebra na CPU, heh), to s tím prcáním nechci komentovat ale asi taky... a BSOD ne a ne! Ťuk ťuk. Už je tomu rok, co jsem zkusil instalovat ovladač pro NT4... jinak nikdy.
mka (neregistrovaný)
27. 4. 2008 16:13
Nový
Re: Tak widle pouzivam ....
celé vlákno
Tak to jsem viděl BSOD před chvílí... hmátl jsem v counterstriku na ALT-Tab a už to bylo... Pry v nv_sys.drv nebo tak nejak. A to mám k nvidii aktualni driver certifikovaný microsoftem a nemyslim, ze by dell pouzival nekvalitni hardware.
franta (neregistrovaný)
27. 4. 2008 16:50
Nový
Re: Tak widle pouzivam ....
celé vlákno
Dell nepouziva nekvalitni hardware, dell je nekvalitni hardware/
R (neregistrovaný)
27. 4. 2008 23:35
Nový
Re: Tak widle pouzivam ....
celé vlákno
Tiez BSOD nepoznam. Odkedy nepouzivam windows...
Marian Kechlibar (neregistrovaný)
28. 4. 2008 15:00
Nový
Re: Tak widle pouzivam ....
celé vlákno
Já používám kdeco, i WinXP, a BSOD jsem na nich pravidelně vídal na desce Asus A7V333, což nebyl úplný šunt. Ale pouze při přístupu na LPT.
Slyšel jsem, že LPT má ve WinXP špatné drivery, jakmile se jede přes EPP/ECP. Zkušenost by to potvrzovala, protože když jsem v BIOSu přepnul mód na Normal, BSODy podstatně zřídly a počet úspěšně provedených operací se výrazně zvýšil.
Naštěstí už je LPT pomalu historie :-)
Slyšel jsem, že LPT má ve WinXP špatné drivery, jakmile se jede přes EPP/ECP. Zkušenost by to potvrzovala, protože když jsem v BIOSu přepnul mód na Normal, BSODy podstatně zřídly a počet úspěšně provedených operací se výrazně zvýšil.
Naštěstí už je LPT pomalu historie :-)
Woknař (neregistrovaný)
29. 4. 2008 14:59
Nový
Docela trapné
celé vlákno
Modrou smrt jse neviděl od verze 3.1, tedy od doby kdy se Torvalds ještě počůrával. Ono je to hlavně v rukách a myšlení. Je zajímavé, že tzv. komunita nejraději pomlouvá a zesměšňuje to, o čem nic neví. Od verze 98 SE už je udělat modrou smrt docela umění; u Visty nemožné. Ale u Win mi alespoň funguje ten zbytek a nemusím bastlit jak magor, abych zprovoznil atypickou grafárnu nebo zvukovku; o např. fotoaparátech Nikon nemluvě.
Woknař (neregistrovaný)
29. 4. 2008 18:00
Nový
Re: Docela trapné
celé vlákno
Ano, lemplíku, typický komunitní projev. Jo - slyšel jsem, že prý se někde někomu podařilo pod Linuchem zprovoznit USB disk a nesmazalo to na něm data, čéče. A taky naformátovat disketu. Údajně taky sbalit archiv *.rar, ale tomu nevěřím. Neuvěřitelné.
R (neregistrovaný)
29. 4. 2008 20:41
Nový
Re: Docela trapné
celé vlákno
A ja som zase pocul, ze MS sa chysta do Windows konecne urobit multitasking a spravu pamate. Vraj tam ma byt aj nejaka bezpecnost, ale tomu neverim.
vain (neregistrovaný)
30. 4. 2008 14:20
Nový
Re: Docela trapné
celé vlákno
Za to ty máš asi Windows z budoucnosti.
FRiDGE (neregistrovaný)
19. 5. 2008 21:00
Nový
Re: Docela trapné
celé vlákno
Já ti teda nevím, ale Windows mají multitasking už od verze 3.1....
Já jsem pracoval dlouhodobě tak na pěti počítačích s Windows, z toho žádný neměl větší problémy. BSOD jsem viděl po instalaci Kerio Personal Firewall a jinak nic. Ono když srovnáváte nejnovější openSUSE a Windows 95, je poměrně jasné, jak to dopadne.
P. S. Rok jsem dělal v Ubuntu, Kubuntu, Mandrivě a openSUSE a ani v jednom se mi nepodařilo zcela korektně nainstalovat síťovou tiskárnu Xerox nebo GK od ATi... Já jako "pouze" advanced user za to můžu taky, ale ono jestli to spíš nebude tím, že na to nejsou drivery.
P. P. S. Vy potřebujete ovladače, my to máme Plug&Play ;-)
Já jsem pracoval dlouhodobě tak na pěti počítačích s Windows, z toho žádný neměl větší problémy. BSOD jsem viděl po instalaci Kerio Personal Firewall a jinak nic. Ono když srovnáváte nejnovější openSUSE a Windows 95, je poměrně jasné, jak to dopadne.
P. S. Rok jsem dělal v Ubuntu, Kubuntu, Mandrivě a openSUSE a ani v jednom se mi nepodařilo zcela korektně nainstalovat síťovou tiskárnu Xerox nebo GK od ATi... Já jako "pouze" advanced user za to můžu taky, ale ono jestli to spíš nebude tím, že na to nejsou drivery.
P. P. S. Vy potřebujete ovladače, my to máme Plug&Play ;-)
arnold (neregistrovaný)
29. 4. 2008 23:07
Nový
Re: Docela trapné
celé vlákno
Ty ses zase rozjel Radku :-)

