Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: motivace k posilování

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 0:08 Nový

Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Sedím pořád u počítače a sex se ženami neprovozuji. Provozuji pouze sex s rukou. Mám totiž poruchu osobnosti.
.
. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 0:12 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
stejne tragicke jako dnesni komix.
tvuj_malej_penis
tvuj_malej_penis (neregistrovaný)
25. 10. 2008 0:17 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Zkus to s muzi, je to lepsi.
Petr Jindra
25. 10. 2008 1:12 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
S holkou to je jeste lepsi... (obzvlast s tou moji, ale tu nepujcim :-P)
Radek
Radek (neregistrovaný)
26. 10. 2008 0:16 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
:) Taky se te nikdo nepta...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 10. 2008 0:34 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
+1 pro každého, kdo nenaváže svou trapností na tyto komentáře...
Petr Jindra
25. 10. 2008 1:18 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Kdyz se to tak vezme, tak toto je diskuze, ktera uvolni zde panujici, chladne logickou, bez emoci pocitajici atmosferu a treba ukaze vsem lidem okolo pocitacu, ze obcas je lepsi od pocitace odejit a jit za nejakou slecnou do postele :-D (ja jsem teda na pul vyjimka, pac kdyz jsem se slecnou v posteli, tak mam vzdy po ruce notaka se spustenym PHP editorem - co kdyby me neco nahodou zrovna napadlo :-D)
valetol
valetol (neregistrovaný)
25. 10. 2008 17:15 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
jeb na to jindro, ked budes dokolecka opakovat ze uz si bol so slecnou v posteli tak ti to nakoniec nebude nikto verit, chapem ze si z toho uneseny kedze to bolo prvy krat a mas pocit ze to musis vybeeekat celemu svetu, ale bude lepsie ked uz nebudes to hovno dalej rozmazavat
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 10. 2008 1:46 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Poslyš BLEKu, znáš seriál Dexter? Hlavní hrdina je psychopat, možná by tě to zajímalo. Tak jako tak, je to jeden z nejlepších seriálů poslední doby. Momentálně se vysílá třetí série, ale doporučuju začít od začátku.
blabla
blabla (neregistrovaný)
25. 10. 2008 10:07 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
To chceš dopadnout jak Hans Reiser, když tak zoufale toužíš po ženě? Vydržel jsem vztah s bývalkou 1/2 roku, ale ten stres mi způsobil trávicí potíže. Za celou dobu jsem se cítil nejšťastnější, když jsme se rozešli. Pak to o týden později zkoušela pláčem, ale mě pláč nijak neovlivní.
Zdenek Jindra aura:41
25. 10. 2008 11:58 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Je přece známo (podle hry Postal 2, i pro Linux), že když se žena kopne do obličeje, tak se s přibližně rovnocennou pravděpodobností přepne do některého z režimů brečení, ječení, útěk, hrození žalobou nebo plazení se po zemi (i když je zem pozvracená). Je tedy zřejmé, že pár kopanců zmůže víc než jakékoli nářky. Stačí si jen vybrat.
.
. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 12:34 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
ne moc vtipny.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 13:28 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
To asi nebudeš sociopat, když ti nepřipadá vtipná představa kopat ženu do obličeje.
.
. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 13:30 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
ne ja sem sociopat, vzdy kdyz tady vidim prispevek od toho blbce bleka, mam chut se mu smat dokud me branice nepraskne.
Marex
Marex (neregistrovaný)
26. 10. 2008 13:06 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
bohuzel "ten blbec blek" neni az takovy blbec jak si myslis ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 10. 2008 17:19 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
ja bych rek, ze jo..kdyz tady porad omyla to, ze je psycho..promin, ale koho to zajima
PS: vysoke IQ != not"blbec"
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
25. 10. 2008 17:16 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
ty ses magor
dude
dude (neregistrovaný)
26. 10. 2008 7:21 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Já mám lepší taktiku:
- vyhlídnout si nějakou pěknou policajtku
- vzít koblih a pustit ho na zem někde v ústraní a počůrat ho
- dát té policajtce do cesty nepočůraný koblih, +případně ještě další do půli cesty mezi oběma koblihy
- policajtka uvidí koblih, sebere ho a sní
- pak se rozhlédne a uvidí další - sebere ho a sní
- nakonec uvidí ten počůraný - sebere ho a sní
- začne zvracet a v tom okamžiku k ní přiběhnete a pustíte to do ní z elektrického šokovače
- policajtka je ochromena a nemůže střílet, takže abyste šetřili proudem, proložíte útok pár kopanci, případně vytáhnete pendrek/lopatu a prašíte ji
- nakonec se policajtka sesune na pozvracenou zem, pochčije se a začne škemrat
- rezepnete punt a... pochčijete ji
- pokud čůráte napalm, tak zábava končí zde (respektive u čúrání na koblih)
- pokud ne, tak do ležící policajtky kopete a chčijete na ni
- nakonec ji polejete bezínem a zapálíte (případně ji necháte trochu nahořet a pak čůráním uhasíte - bude pak ohořelá :-)
Zdenek Jindra aura:41
26. 10. 2008 13:17 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Tak jsem na to vlítnul, ale nedařilo se mi to, protože vždycky buď viděly, jak to dělám, nebo zase šly pryč. Nakonec jsem pečivo vyházel, pochcal, sebral a pak po jednom házel před švestky a opravdu po něm blily. Tahle hra si jako jedna z mála pamatuje stav sebraných předmětů (pak STALKER), např. barvu koček, druh pečiva (kromě koblih i nějaké rohlíky a další).
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
26. 10. 2008 14:33 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
jseš bůch dude
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 13:27 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Nechci dopadnout jako Hans Reiser. Po vztahu se ženou netoužím (když mám tu poruchu). Ale je mi líto, že ho nemám. Ale je mi jasné, že s mou psychopatií by to bylo těžký.
.
. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 13:29 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
je to tezky bejt panic.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
26. 10. 2008 0:51 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
co je na tom tezkeho? mne to teda vubec nevadilo, ponevadz jsem sex nehledal.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
26. 10. 2008 23:11 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Nojo, kdyz ma clovek Windows, nema na sex ani cas, ani energii. :-)
LZ
LZ (neregistrovaný)
27. 10. 2008 10:21 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
To je pravda, chce to pevnou vůli a odolávat okolní zkažené společnosti,která nutí chlapy ke ztrátě panické blány.

Že nic takového není? Tak to asi panictví bude blbost.

Nejhorší je ale stejně ztráta Kernel Panic.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
29. 10. 2008 1:59 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Pevnou vuli to odemne vubec nechtelo a ani nemohlo, protoze jsem ji nemel..

Nechtel jsem jen s nikym nezavazne chodit a to uz odmalicka. Sex nebo libani jsem si vyzkouset nechtel, protoze neprijemne to zjevne podle reakci ostatnich lidi nebude a ti co to delali nevypadali ze by se jim zivot zmenil nejak podstatne k lepsimu, krom toho ze machrovali s tim za maji holku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 10. 2008 18:51 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Hale BLEKu a vysvetlila ti, ta tvoje doktorka, co ze ti to vlastne diagnostikovala? Ja jsem cetl, ze "schizodni" ma 2 vyznamy v psychologii. Jednak "klasicka schizoidni porucha osobnosti", tak jak ji popisuje treba Prasko v knize Poruchy osobnosti a potom existuje druhy vyznam, ktery je odvozen od schizofrenie a zde se mysli schizoidni ve smyslu = rozdvojeny, vahajici, nerozhodny, ambivalentni (jako takovy predstupen schizofrenie).

Je docela dobre mozne, ze se x let ohanis nejakym slovem od pani doktorky a ve skutecnosti doslo k chybne interpretaci. Ale mozna, ze se mylim. Je to na tobe..

Hezky vecer
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
28. 10. 2008 22:33 Nový

schizoidní porucha

celé vlákno
Ona mi vůbec neřekla, že nějakou poruchu osobnosti mám. Nedá se s nimi o tom bavit. Začnou blekotat, že to nic není a že si to moc beru. Ale v papírech tu poruchu osobnosti mám tam jsem ji viděl.
Lukas Galina
Lukas Galina (neregistrovaný)
25. 10. 2008 12:25 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Tak to si dej bacha, vcera v televizi ukazovali toho vrahouna z rakouska (tusim ze se jmenuje Fritzl) a ten se pry u soudu take haji tim ze ma poruchu osobnosti ...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
25. 10. 2008 20:20 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
V Rakousku ji asi ma neobvykle mnoho lidi. Udajne jedna ze sesti holcicek a jeden z deviti kluku jsou nejakou formou sexualne zneuzivani. Nedivil bych se, kdyby tohle byl minimalne evropsky rekord.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
25. 10. 2008 17:54 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Prestan provozovat sex s rukou
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 10. 2008 0:04 Nový

sex s rukou

celé vlákno
A když přestanu se sexem s rukou, tak najdu nezávazný sexuální vztah se ženou nebo citový vztah se ženou? A jak dlouho bude trvat než ho najdu? Nechtěl bych být třeba 3 měsíce bez sexu i bez onanie, nadržený jako kůň a zcela neproduktivní --- a pak nakonec najít vztah bez citu, který sežere spoustu času, peněz, a nakonec se stejně rozpadne, protože se osobnostně xobě nehodíme. To fakt radši tu onanii.
K
K (neregistrovaný)
27. 10. 2008 17:13 Nový

Re: sex s rukou

celé vlákno
Bleku, prosimte napred si rozmysli, jestli touzis po citovem vztahu, ci po sexu. Najit devce na citovy vztah je leckdy obtizna, lec ne neproveditelna vec. Jedine co je k tomu treba je komunikovat s opacnym pohlavim. Urcite se najde ta, se kterou si budes rozumet. Musis pro to ale neco udelat. Ne si jen zoufat. Dulezite je poznat, zda osoba opacneho pohlavi chce to same, nebo jen sex.
Pokud chces divku na sex, staci chodit do spolecnosti. Sex je to co mladi lide proste delaji. Vedi, ze jde jen o sex. Pokud jsi z prahy, tak bych v tomto nevidel problem - zajdi do nejbliszi hospody, kde je spoustu mladych zen a pozvi nejakou na panaka. Pak ji ukaz tve analyticke schopnosti tim, ze ji analyzou vaseho dialogu dovedes az do postele. A nebo muzes jit do bordelu, kde mas tohle vsecko usetrene. Dokonce te mozna vyjde levneji, nez to svadeni divky. Nicmene citovy pocit je minimalni a pocit z koristi taktez odpada.. Good luck!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
28. 10. 2008 22:34 Nový

Re: sex s rukou

celé vlákno
Já nechci sex, já chci citový vztah. Sex si udělám rukou. A citově každého odpuzuju.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
29. 10. 2008 23:34 Nový

Re: sex s rukou

celé vlákno
Prave za timto ucelem (aby jsi citove prestal lidi odpuzovat) se doporucuje zacit praktikovat duchovni zivot. Soucasni praktikovani duchovniho zivota je mimo jineho nedelat si sex rukou (coz natrenujes) a nelovit devcata (coz ani neumis).

Pokud mas strach ze sezenes vztah se sexem bez citu, tak s nim si problemy delat nemusis, proste pokud to sam nepoznas, tak se proste toho devcete zeptas.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
30. 10. 2008 0:12 Nový

Re: sex s rukou

celé vlákno
Jak to dlouho bude trvat nez ho najdes? No kdyz podobny problem jako ty resil mistni farar tak tvrdil ze mu to trvalo 2 roky nez nasel devce se kterym se potom ozenil. Vypravel ze to byla fakt strasna krize to vydrzet, protoze byl zvykly mit sex 2-3x tydne a mit hodne devcat. Krom toho s tim sexem s rukou - jako na vsem jsou nejtezsi zacatky, pak uz to pujde hladce.

Proc bys hledal devce ktere se k tobe nehodi? Najdi si takove ktere se k tobe hodi, ne? Pokud to nedokazes poznat, tak se s nekym porad. Jinak pokud si to devce nevezmes za manzelku, tak se ti vztah s citem rozpadne casem taky pokud ovsem nenarazis na devce co se nechce nikdy za zadnych okolnosti vdavat a i tam bych to nevidel tak optimisticky, protoze devce muze casem svuj nazor zmenit a chtit se vdat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 10. 2008 7:24 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Co je na tom špatného ??? Když makáš v IT, tak prostě nemáš čas. Šéfa zajímá jen jedna věc, a to : 1.splněn úkol, 2. co nejrychleji a pokud né tak za add 2 a znova za add 1.
YouToo
YouToo (neregistrovaný)
28. 10. 2008 7:26 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
A pamatuji, že mi nějaký "starý pardál" řekl : "Moc se specializuješ!!!"
YouToo
YouToo (neregistrovaný)
28. 10. 2008 7:28 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Com jsem mu měl říci a tehdá neřekl : "Šéfa zajímá jen, kdy bude úkol splněn!!! a zda budou a nebudou prémie, samozřejmě, že Šéfův a můj plat se nedá srovnat, včetně prémií. :-)
YouToo
YouToo (neregistrovaný)
28. 10. 2008 7:32 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Jednou jsem měl speciální úkol, příliš nespecikuji, služební tajemství a odhad času byl, že by ten program běžel několik let - "hrubou silou programu", stihlo se to za 1 den, já tenkráte odměna 3000 Kč hrubého, šéf možná 10x více, ale nevadí, ani nezávidím. Avšak po splnění takového úkolu je člověk jen na tu "anču dlaňovku".
TooYou
TooYou (neregistrovaný)
28. 10. 2008 8:01 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Ale je pravda, když je ten IT z řekněme třeba z Indie a maká v U.S.A ve software firmě, tak když pošle domů do Indie 1000 Dolarů, tak celá jeho rodina má co jíst atd. na dost dlouhý čas. V Indii, jsou i rodiny, které vydrží s jídlem za 1 Dolar na celý den, vlatně 1 kg rýže vyjde v Indii cca na 1 Dolar, na přesný poměr si nyní nevzpomenu. ALE otázka je, mít 1000 $ (Dolarů) a nebo nemít. :-)
YouToo
YouToo (neregistrovaný)
28. 10. 2008 8:02 Nový

Re: Nedostatek kvalitního sexu a staromládenectví

celé vlákno
Souhlasím. :-)
Hanka Veselá
Hanka Veselá (neregistrovaný)
26. 10. 2008 10:14 Nový

Skripta :-)

celé vlákno
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 10. 2008 11:38 Nový

Re: Skripta :-)

celé vlákno
Popisují se tam zoufalí muži a radí se tam ženám, aby s nimi vztahy neměly. Já jsem přesně takový zoufalec, pořád totiž fňukám o poruše osobnosti.
.
. (neregistrovaný)
26. 10. 2008 12:44 Nový

Re: Skripta :-)

celé vlákno
to je tvuj problem, ja sem mel vcera super sex se zenou. krasny pravidelny sex. je to skvele mit pravidelny pohlavni styx jen tak pro radost. clovek se krasne uvolni, samicka je spokojena a ty hormonalni pretlaky... kdyz sou pryc, tak se tak krasne pracuje s cistou hlavou. jojo, neni nad to poradne provetrat kundicku partnerky. :)
cece, nechapu, ze si jeste clovekem.
W.
W. (neregistrovaný)
27. 10. 2008 8:39 Nový

Re: Skripta :-)

celé vlákno
chlapi víte co je na manželství nejlepší? že si možeš zašukat když sa ti nechce..
Hanka Veselá
Hanka Veselá (neregistrovaný)
26. 10. 2008 16:44 Nový

Re: Skripta :-)

celé vlákno
A proč fňukáš? Trápí Tě ještě něco jiného kromě poruchy osobnosti?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 10. 2008 23:36 Nový

Re: Skripta :-)

celé vlákno
Trápí mě hlavně ta porucha osobnosti. Tak o ní fňukám. Je to jakoby se mi zhroutil svět, mám odborně lékařsky určeno, že mám špatnou osobnost.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
26. 10. 2008 21:28 Nový

Re: Skripta :-)

celé vlákno
prosimte BLEKu ne aby te napadlo se podle tohodle zacit chovat.

Je mi fakt lito lidi, kteri tomuhle veri. t.j. ze kdyz zaseji podvody a drzost tak ze sklidi lasku. Sex, to je levna zalezitost. Ten se da opatrit pomerne snadno.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
26. 10. 2008 23:33 Nový

Re: Skripta :-)

celé vlákno
Ano, takhle příručka je opravdu hodně hloupá. Zvlášť ty rady, co odpovídat na různé otázky mě dostaly. Např. "kolik jsi měl vážných vztahů" --- odpovědět 1 až 3.

Je fakt, že sex se dá opatřit, kdybych před ženami předstíral, že se moje porucha v přítomnosti ženy zmenšuje, tak bych klidně mohl balit ženy i na poruchu. Ale já to před nimi předstírat nechci.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 10. 2008 13:03 Nový

Re: Skripta :-)

celé vlákno
Vždyť se tam nic takového netvrdí. Drzost se doporučuje jen velmi omezeně, podvody vůbec, a lásku ta kniha neslibuje, protože to zajistit nelze. Dá se ale s jistotou říct, že když se ti dva neznaj, tak se ani nezamilujou. O to v té knize jde.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
28. 10. 2008 2:07 Nový

podvody

celé vlákno
Podvody vubec? A co je to kapitola cislo 2. A nejen tahle kapitola, cela kniha se nese v duchu, ze je porad potreba neco predstirat protoze je prece jasne, ze jinak by to nefungovalo. Cela knizka je plna ruznych triku, polopravd a fint jak si ziskat neci prizen. Tu prizen uspesne sice ziskate, ale nevydrzi dlouho.

Ja znam takovi lidi, ktery bali holky timhle zpusobem, delaji to opravdu dlouho a jsou v relativne dobri. Nemaji problem chodit s vice holkama najednou a umi je do postele dostat pomerne dost rychle. Ty holky je vubec nezajimaji, jsou to proste lovci, kteri na nikoho neberou ohled a zanechavaji za sebou spoust.

Zajimave ale je ze i kdyz jsou tak dobri tak vetsinou nikdy neziskaji tu holku kterou by opravdu chteli, protoze ta obvykle pozna ze to na ni filmuji. To je dost frustruje a uklidnuji si ego balenim lehce pristupnych holek, ktere svadeji a pak jim nadavaji do kurev protoze sli do postele tak snadno. Taky se jim stava ze se opravdu zamiluji do holky ktera je nechce a to je odrovna tak, ze nekolik let nejsou pak schopni nikoho zbalit.

Treba muj bracha je presne takovy balic holek. Venuje tomu opravdu vesktery svuj volny cas, lovi devcata vsude mozne, treba pres ICQ bali 4 holky naraz, neustale cte literaturu o baleni holek a porad si trenuje baleni holek. Kdyz ale po nem chci, aby se mi prisel pochlubit s nejakym vysledkem sve cinnosti a kde ma tedy ten laskyplny dlouhodoby vztah po kterem tak touzi, tak to nikdy neprijde, protoze to devce s nim vydrzi v prumeru nekolik dnu, maximalne 2 tydny nez zjisti jaky je to zmetek a vezme roha. Kdyz ho vykopla holka kterou mel rad (chtela se vdavat a on nechtel) tak asi pul roku temer nejedl, zhubnul o 30 kilo a dostal nejake zavazne nemoci. Jak ho pozoruji tak dost klesa kvalita devcat, ktere je schopen ulovit, budto jsou to naprosto nezkusene mlade divky, ktere jeste neumi sexualni touhu moc ovladat, nebo jsou to kurvy, kterym je naprosto jedno s kym se vychrapou.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
29. 10. 2008 3:24 Nový

Re: Skripta :-)

celé vlákno
Lasku pochopitelne zajistit lze. Duchovni zivot vas nauci milovat nejen sve pratele, manzelky a divky, ale i nepratele.

Nedela se to ale tak ze se zacne s podvadenim. To je jako zacit pect dort z otravene mouky a najivne si myslet ze nas ten hezky ozdobeny dort nezabije, vypada prece tak pekne.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
29. 10. 2008 12:20 Nový

duchovní život

celé vlákno
To já jsem se psychicky zhroutil, když po mně chtěli, abych miloval svého nepřítele.

Dost dobře nechápu, proč by to člověk měl dělat. Vem si třeba případy žen, které mají násilného muže a milují ho a nechtějí opustit --- přijde ti to správné?

Přijde ti to správné, že když ti někdo ubližuje, tak ty si řekneš "já mu odpouštím, já ho miluju", budeš vyhledávat jeho přítomnost a necháš si od něj ubližovat dál?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 10. 2008 15:07 Nový

Re: duchovní život

celé vlákno
Já ano, protože netrpím poruchou osobnosti.
YouToo
YouToo (neregistrovaný)
30. 10. 2008 6:24 Nový

Re: Skripta :-)

celé vlákno
Co s tím ??? Rodina v Indii čeká na těch 1000 Dolarů.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 0:40 Nový

sukam ovce

celé vlákno
Nechapu vase reakce, protoze mam poruchu osobnosti. Sukam taky ovce.
tvuj_malej_penis
tvuj_malej_penis (neregistrovaný)
25. 10. 2008 0:47 Nový

Re: sukam ovce

celé vlákno
Ano, je znama vec, ze ovci prirozeni je velmi podobne zenskemu, tudiz pokud spite s ovcemi, je to jako byste spal s napulzenou. Je videt, ze Vam psycholozka opravdu promluvila do duse a davate se dohromady, gratuluju. No jo, nekdo si to holt umi zaridit, tak ja jdu zase na ten Nuselak. Hodne stesti.
danaketh
danaketh (neregistrovaný)
25. 10. 2008 0:55 Nový

Re: sukam ovce

celé vlákno
Ty nemáš poruchu osobnosti, ty jsi blb ;)
Michal Kundrát aura:64
25. 10. 2008 9:27 Nový

Re: sukam ovce

celé vlákno
Woody Allen - Everything You Always Wanted To Know About Sex (1972)

Snad nejsem jedinej, komu ten film připomíná blek.ovu reakci :)
peca
peca (neregistrovaný)
25. 10. 2008 11:03 Nový

Re: sukam ovce

celé vlákno
Ty nejsi určitě pravej BLEK.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 13:24 Nový

falešný BLEK.

celé vlákno
Tak, tak, tento BLEK. je falešný. Já nejsem schopen citového ani sexuálního vztahu s ovcí. Ani se ženou ne.
xsq
xsq (neregistrovaný)
25. 10. 2008 2:57 Nový

psychologicky test

celé vlákno
BLEKu, na YouTube se objevil psychologicky test pouzivany udajne temi nejvetsimi spickami v oboru. Je koncipovan pro odhaleni psychopatie a sociopatie. Mas tedy konecne k dispozici sofistikovany nastroj schopny overit diagnostiku tve pochybne homosexualni psycholozky. Nutno dodat, ze test je pomerne narocny i pro matematicky zdatne. Drzim palce! http://www.youtube.com/v/NgZGuasi1q0&rel=1
kapr
kapr (neregistrovaný)
25. 10. 2008 8:20 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
modre kladivo :)
mase
mase (neregistrovaný)
25. 10. 2008 8:37 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
kua jsem sociopat a psychopat, rek sem si modry hrebik :D
Stevko
Stevko (neregistrovaný)
25. 10. 2008 13:13 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
Modrý hrebeň. Asi to bude tým, že som ho mal na stole pred monitorom. Počíta sa to?
dayvee
dayvee (neregistrovaný)
25. 10. 2008 16:05 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
ano
Zdenek Jindra aura:41
25. 10. 2008 12:14 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
Já jsem řekl červený šroubovák a představil jsem si ho nakloněný tak, jako je tam to kladivo. Takže mám asi hraniční poruchu osobnosti.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 13:23 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
Já si neřekl nic, protože mám moc pomalé reakce, než jsem něco vymyslel, tak se tam objevilo řešení.
xsq
xsq (neregistrovaný)
25. 10. 2008 16:11 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
tak alespon nekdo dopadl stejne jako ja
blabla
blabla (neregistrovaný)
26. 10. 2008 9:49 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
Taky jsem pomalý, za to možná může Toxoplasma gondii.
...
... (neregistrovaný)
26. 10. 2008 11:18 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
Může si člověk někde nechat udělat testy na toxoplasmosu? Docela by mě zajímalo, jestli ji mám nebo ne.
blabla
blabla (neregistrovaný)
26. 10. 2008 11:45 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
Lepší je zjistit, jestli máš krev Rh+ nebo Rh-. Viz http://osel.cz/index.php?clanek=4018
nano
nano (neregistrovaný)
25. 10. 2008 23:25 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
lol. modry hrabe.

takova konina
xsq
xsq (neregistrovaný)
26. 10. 2008 6:16 Nový

Re: psychologicky test

celé vlákno
Proc? Alespon je videt, ze je vetsina ctenaru roota pravicove smyslejici.
L.
L. (neregistrovaný)
26. 10. 2008 19:00 Nový

Dalsi test

celé vlákno
kak
kak (neregistrovaný)
25. 10. 2008 9:17 Nový

:D

celé vlákno
:D davam 10/10 bodu
Yokotashi
Yokotashi (neregistrovaný)
25. 10. 2008 10:06 Nový

Nejlepsi komix z tehle serie

celé vlákno
jen tak dal.
Clock
Clock (neregistrovaný)
25. 10. 2008 14:35 Nový

Re: Nejlepsi komix z tehle serie

celé vlákno
Namet jsem redakci posilal ja :) Inspiroval jsem se tim, ze tistak mezi prsnimi svaly skutecne udrzim. Posilal jsem fotku Johance ale rikala, ze tam vypadam nechutne. Nevim teda, jestli ji mam postovat :D

Momentalne letuju novy zesilovac do Ronji, chybej mi nejaky SMD kondenzatory, budu je muset jit koupit :(
R
R (neregistrovaný)
26. 10. 2008 14:50 Nový

Re: Nejlepsi komix z tehle serie

celé vlákno
Davaj fotku :)
Stanislav Hoferek aura:43
25. 10. 2008 10:06 Nový

REMIX

celé vlákno
Frantisek Smejko
Frantisek Smejko (neregistrovaný)
25. 10. 2008 11:03 Nový

Re: REMIX

celé vlákno
Tak ten REMIX je podareny :-D
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 13:19 Nový

Re: REMIX

celé vlákno
Jo, mně se taky děsně líbí.
Stanislav Hoferek aura:43
25. 10. 2008 13:21 Nový

Re: REMIX

celé vlákno
tak to je necakane :D

no co, asi urobim dalsi :D
rejpy
rejpy (neregistrovaný)
28. 10. 2008 10:18 Nový

Re: REMIX

celé vlákno
vy jste opravdu nakazeni BLEKofilii... uz me to sem prestava bavit chodit..
dayvee
dayvee (neregistrovaný)
25. 10. 2008 16:07 Nový

Re: REMIX

celé vlákno
+1
Vláďa Macek aura:73
25. 10. 2008 10:21 Nový

Vyborny komiks!

celé vlákno
Diky!

Autori, nedelejte si nic ze zvanilu. Jsem rad, ze komiks vychazi a se mnou urcite i rada mlcicich.
kaloop
kaloop (neregistrovaný)
25. 10. 2008 10:35 Nový

:)

celé vlákno
Povedl se!
daec
daec (neregistrovaný)
25. 10. 2008 11:03 Nový

Kvalita

celé vlákno
Tento díl je obzvláště vtipný. Jen tak dál!
hans
hans (neregistrovaný)
25. 10. 2008 13:22 Nový

fajn

celé vlákno
TOhle se povedlo: nove, zajimave, vystizne :).
Stanislav Hoferek aura:43
25. 10. 2008 16:45 Nový

REMIX 2 - Filmová úloha

celé vlákno
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
25. 10. 2008 19:20 Nový

Re: REMIX 2 - Filmová úloha

celé vlákno
Ten člověk má asi narcistickou poruchu osobnosti, když si myslí, že bude hrát ve filmu místo profesionálů.
Stanislav Hoferek aura:43
25. 10. 2008 20:04 Nový

Re: REMIX 2 - Filmová úloha

celé vlákno
ano, ma rozhodne poruchu. alebo mozno ma rozdvojenu osobnost a mysli si ze je niekto iny. co je tiez porucha, vsak?

+1
Dalajtlama
Dalajtlama (neregistrovaný)
25. 10. 2008 20:27 Nový

Re: REMIX 2 - Filmová úloha

celé vlákno
Neni. To akorat bydli dva lide v jedne hlave. V dnesni bytove krizi uplne normalka. Co vam na tom pripada neobvykleho?
CandySan
CandySan (neregistrovaný)
25. 10. 2008 22:18 Nový

Re: REMIX 2 - Filmová úloha

celé vlákno
:-D
Stanislav Hoferek aura:43
25. 10. 2008 23:23 Nový

Re: REMIX 2 - Filmová úloha

celé vlákno
+1

neobvykle... no neviem... nechcel by som byt s niekym rovnakeho pohlavia vo vani :D
R
R (neregistrovaný)
26. 10. 2008 20:50 Nový

Re: REMIX 2 - Filmová úloha

celé vlákno
Je to super, ale klasicky s dvoma hlavami :D
DRNR
DRNR (neregistrovaný)
25. 10. 2008 23:14 Nový

RE: Komiks: motivace k posilování

celé vlákno
Linuxaci by sa ziadnej pohybovej aktivite venovat nemali. Je tam realna hrozba ze ublizia sebe alebo okoliu. Je zname ze 84% linuxakov si temer vypichlo oko aj pri kolkach.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem