Názory k článku
Komiks: Nina zmizela!
kuba (neregistrovaný)
14. 10. 2006 0:11
Nový
lol
celé vlákno
Konečně po měsících můžu říct - lol :-)
Honza (neregistrovaný)
14. 10. 2006 0:45
Nový
Re: Líbilo
celé vlákno
Komix se mi líbil, ale obávám se, že nereflektuje skutečnost. Počkáme si na rozsudek soudu/mrtvolu.
Marex (neregistrovaný)
14. 10. 2006 0:35
Nový
no ...
celé vlákno
delat si z tragicke udalosti srandu mi neprijde moc vtipne, sorry ...
14. 10. 2006 2:52
Nový
Re: no ...
celé vlákno
Co je tragická událost? Pohřešoování? To je snad událost potenciálně tragická, ne? Jak to chápu já, neví se zatím prakticky nic. I když je pravda, že indicie vypadají pro Hanse bídně.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 10. 2006 23:22
Nový
Re: no ...
celé vlákno
Nasla si milence, nikdo ji neunesl
dgx (neregistrovaný)
14. 10. 2006 3:06
Nový
Re: no ...
celé vlákno
Ty jsi asi nebýval nadšeným divákem České sody ;)
xyz (neregistrovaný)
14. 10. 2006 9:23
Nový
Re: no ...
celé vlákno
Já třeba ano, ale tohle mi taky úplně vkusné nepřijde... asi stárnu.
Jsem zvědav, co z toho bude. Ale ztratit se v Oaklandu asi není až takové umění (tedy ve smyslu být zavražděn). Tohle jedno město má horší statistiku než celé Česko.
Jsem zvědav, co z toho bude. Ale ztratit se v Oaklandu asi není až takové umění (tedy ve smyslu být zavražděn). Tohle jedno město má horší statistiku než celé Česko.
wayne (neregistrovaný)
14. 10. 2006 11:17
Nový
Re: no ...
celé vlákno
nikto sa v oaklande nestratil, manzelka opustila manzela kvoli jeho zavislosti na PC, nic viac nic menej.. nechapem preco ludia vidia strasidla tam, kde niesu.. chapem ze mozno mate zle zazitky, do komiksu a debaty ich vsak nie je potrebne tahat, toto je humor, ak to neviete rozlisit od skutocnosti prosim nechajte si to pre seba
M jako Molitan (neregistrovaný)
14. 10. 2006 12:54
Nový
Re: no ...
celé vlákno
No jestli to chapu dobre, tak ty jmena jsou vybrany ze zprav nebo novin, proste z nejakyho soucasnyho deni. Ale jiste to nevim, okolni svet uz par let ignoruju (krome te jedne trasy z Dejvic na MS).
xyz (neregistrovaný)
19. 10. 2006 9:19
Nový
Re: no ...
celé vlákno
No nakolik jsem to pochopil, tak od nej neodesla nyni, ale jiz pred delsi dobou (duvody se nerozebiraly a je to dobre, co by nam do toho komu bylo). Tedy, ne ze by se ted ztratila z Hansova zivota, proste ji delsi dobu nikdo (vc. znamych nevidel) a to zavdalo pricinu k vysetrovani.
Osobne z Oaklandu moc zkusenosti nemam, protoze bydlim na opacnem brehu zatoky, coz je uplne jiny svet. Ze je to ovsem misto celkem zajimave a divoke, lze zjistit behem chvilky, i kdyz se clovek zrovna nemusi nechat na vlastni kuzi vrazdit. Ale lidi se tam ztratilo nemalo. Na zacaku cervna to bylo neco kolem 70... I kdyz mate pravdu, nekteri se vlastne neztratili, nebot byli zabiti na verejnem miste.
Osobne z Oaklandu moc zkusenosti nemam, protoze bydlim na opacnem brehu zatoky, coz je uplne jiny svet. Ze je to ovsem misto celkem zajimave a divoke, lze zjistit behem chvilky, i kdyz se clovek zrovna nemusi nechat na vlastni kuzi vrazdit. Ale lidi se tam ztratilo nemalo. Na zacaku cervna to bylo neco kolem 70... I kdyz mate pravdu, nekteri se vlastne neztratili, nebot byli zabiti na verejnem miste.
martyone (neregistrovaný)
20. 10. 2006 18:05
Nový
Re: no ...
celé vlákno
SOUHLAS. Vetsinou ctu kdejakou volovinu - tohle jsem neprecet, i kdyz mam zrovna furu casu. Mam rezervy...
jose (neregistrovaný)
14. 10. 2006 1:01
Nový
tak neviem
celé vlákno
som jediny, komu to nepride zrovna vtipne?
Radek (neregistrovaný)
14. 10. 2006 2:01
Nový
Re: tak neviem
celé vlákno
Ja bych sve pocity shrnul asi takhle:
komiks vtipny je (a to po dlooooouhe dobe), ale neni vtipne si z takove veci delat legraci...
Radek
komiks vtipny je (a to po dlooooouhe dobe), ale neni vtipne si z takove veci delat legraci...
Radek
Radek2 (neregistrovaný)
14. 10. 2006 2:08
Nový
Re: tak neviem
celé vlákno
No co, je to černější humor, fakt dneska lol:-) Příště ale něco drsnějšího! :-D
Radek2
Radek2
Rezza (neregistrovaný)
15. 10. 2006 15:26
Nový
Re: tak neviem
celé vlákno
Presne tak, to neni vtipne, takto se Reiseru 4 v jadre nikdy nedockame!!!
15. 10. 2006 16:53
Nový
Re: tak neviem
celé vlákno
A jestli dočkáme, zajímalo by mě, jaké budou v dotyčné části jádra humorné komentáře. :-D
2k (neregistrovaný)
14. 10. 2006 17:14
Nový
Re: tak neviem
celé vlákno
jediny nejsi, neboj:) Sice me pointa nepobavila, ale aspon to bylo pekne graficky zpracovane.. treba se zasmeju u nejakeho remake a ucel to nakonec splni :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 10. 2006 2:40
Nový
zabalte to....
celé vlákno
o trosku lepsi nez ty predchozi ale stejne suche :[
team A>M>E>R>I>K>A>>> (neregistrovaný)
14. 10. 2006 3:13
Nový
nicmene deti
celé vlákno
nacpi si ten posranej skajp treba do prdele kokote ...
kurva sem ted prijeli naci fetaci nebo co za guzmem a privezli hafo
ganjy co koupili asemena od cia ... akorat kamos indos to nak nezmak a
dostal totalku komatku ve knajpe ;( taxme ho pico nezli bezvladnyho
zeschodu ale v pulce cesty se probral a cchtel pivo ;))) tak mistni moc
nezmakaj, ale jinak jo pico jako je to zajimavy ... na ivex se vyser a
mas tam mrdat ty tupy natase vocasu ... kurva zas su nak na sracky at
zije soudruh stalin!!!
kurva sem ted prijeli naci fetaci nebo co za guzmem a privezli hafo
ganjy co koupili asemena od cia ... akorat kamos indos to nak nezmak a
dostal totalku komatku ve knajpe ;( taxme ho pico nezli bezvladnyho
zeschodu ale v pulce cesty se probral a cchtel pivo ;))) tak mistni moc
nezmakaj, ale jinak jo pico jako je to zajimavy ... na ivex se vyser a
mas tam mrdat ty tupy natase vocasu ... kurva zas su nak na sracky at
zije soudruh stalin!!!
tata IRIX (neregistrovaný)
14. 10. 2006 3:29
Nový
Re: nicmene deti
celé vlákno
tata ten curak ji rekl ze je to marihuana,
a babka z toho byla v soku,
nastesti presne nevi k cemu to je ;)))))
a vysvetlil sem ji ze si to nejakej duchodce pouzival k leceni, ze si z toho delal mast a ze ho hloupi policajti zbytecne otravovali a to ju presvedcilo ze se o nic tak hroznyho vlastne nejedna ;))))))))))))
a babka z toho byla v soku,
nastesti presne nevi k cemu to je ;)))))
a vysvetlil sem ji ze si to nejakej duchodce pouzival k leceni, ze si z toho delal mast a ze ho hloupi policajti zbytecne otravovali a to ju presvedcilo ze se o nic tak hroznyho vlastne nejedna ;))))))))))))
sartori (neregistrovaný)
14. 10. 2006 7:03
Nový
Re: nicmene deti
celé vlákno
koukam ze mistni idiot je zpet.
Tayto (neregistrovaný)
15. 10. 2006 20:52
Nový
Re: nicmene deti
celé vlákno
Jakypak idiot? Rika se perspektivni IT Manager.
14. 10. 2006 6:59
Nový
To uz je lepsi :)
celé vlákno
Tenhle komix je lepsi jak Standa a Luboš. Konecne nejaka kvalitni nahrada za ten stary. Libi se mi
Tenhle dil mi neco pripomina ;)
BTW: nevi nekdo co se stalo se starym komixem ? Kdyz v cervnu koncil tak byl na rootu odkaz kde by mel komix pokracovat, ale odkaz vede do nikam
Tenhle dil mi neco pripomina ;)
BTW: nevi nekdo co se stalo se starym komixem ? Kdyz v cervnu koncil tak byl na rootu odkaz kde by mel komix pokracovat, ale odkaz vede do nikam
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 10. 2006 9:21
Nový
Re: To uz je lepsi :)
celé vlákno
tento? http://www.bugemos.com
Tsukasa (neregistrovaný)
14. 10. 2006 8:06
Nový
chudák reiser
celé vlákno
chudák reiser on je v base a vy si z něho děláte srandu
lol (neregistrovaný)
14. 10. 2006 10:10
Nový
Re: chudák reiser
celé vlákno
Heh, a já v Carmageddonu přejíždim tučnáky... změníš na tom něco? ;-)
Tsukasa (neregistrovaný)
14. 10. 2006 10:14
Nový
Re: chudák reiser
celé vlákno
Ne, nezměním, a asi ani nezměním další spoustu věcí
mys elf (neregistrovaný)
14. 10. 2006 11:00
Nový
Lepší než minulý týden, tohle už má náznak vtipnosti
celé vlákno
Jsem zvědavý, jak si autor povede dál. Upřímně řečeno, některé dosavadní stripy byly dost sračky, ale podle mě je sobotní komiks dobrý nápad a lepší špatný než žádný. V nejhorším přijde Blek a sem tam i nějaký remix. ;-)
josif (neregistrovaný)
14. 10. 2006 11:16
Nový
Podarene
celé vlákno
Na jednej strane mi pride nevkusne robit si srandu z niekoho osobnej tragedie, zas na druhej strane vtipy vzdy taketo boli a vsetko zle, dokonca az hrozne sa na srandu obraca (spomente si kolko ciernych ci az morbidnych vtipov poznate o vyvrazdovani zidov za WWII alebo aktualnejsie aj o WTC). Takze tomuto komiksu nechyba nadnesenost, aktualnost, ba dokonca ani vtipnost. Len tak dalej, toto je lepsi smer nez sa tu ukazoval doteraz.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 10. 2006 13:38
Nový
další komiks
celé vlákno
Něco ještě kapánek drsnějšího: http://geekz.co.uk/lovesraymond/archive/so-i-married-a-kernel-programmer
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 10. 2006 14:08
Nový
fazy mesiaca?
celé vlákno
dva tyzdne a mesiac je stale rovnaky :)
AraxoN (neregistrovaný)
14. 10. 2006 14:16
Nový
Vražda
celé vlákno
Robíte si srandu, ale podľa NBC11 Hansa zatkla polícia, je obvinený z vraždy, a v novembri bude stáť pred súdom. V jeho aute a byte sa našla Ninina krv, a Hans bol videný ako pobehuje po meste s pasom a hromadou cashu. http://www.nbc11.com/technology/10074186/detail.html
Kladiem si teraz otázku, či chcem naďalej používať filesystém vyvinutý vrahom.
Kladiem si teraz otázku, či chcem naďalej používať filesystém vyvinutý vrahom.
xxxs (neregistrovaný)
14. 10. 2006 14:22
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
nevedel som, ze obvineny = vinny.
14. 10. 2006 14:34
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
Ja teda vybiram filesystem podle jeho parametru a ne podle soukromeho zivota autora.
14. 10. 2006 14:35
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
Chapu lidi, kteri maji moralni problem s vyuzivanim vysledku vyzkumu, pri kterem dochazelo k muceni ci vrazdeni lidi. Ale mit moralni problemy s tim, ze nejaky clovek napsal filesystem a nekdy potom nekoho zabil v zalezitosti ktera navic s filesystemem nesouvisi (o tom, ze Reiser nebyl z te vrazdy usvedcen nemluve) ....
Ja reiserfs nepouzivam proste proto, ze neverim jeho kvalitam.
Ja reiserfs nepouzivam proste proto, ze neverim jeho kvalitam.
14. 10. 2006 14:39
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
Preco nazyvate H. Reisera vrahom, ked nim este oficialne nie je? A ako to suvisi s terajsou kvalitou jeho FS? Pevne verim, ze ak aj nahodou pojde sediet, vyvoj reiserFS neutrpi. Mne moze byt jeho osobny zivot ukradnuty, pokial viem, ze je o moje subory dobre postarane :)
No a samozrejme, komix sa mi paci. Tiez su mi tie sceny akosi prilis povedome.
No a samozrejme, komix sa mi paci. Tiez su mi tie sceny akosi prilis povedome.
16. 10. 2006 4:23
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
Vyvoj ReiserFS ponekud utrpel uz, jak se zda, pred par lety: http://lists.opensuse.org/opensuse-factory/2006-09/msg00542.html
JardaP (neregistrovaný)
14. 10. 2006 16:08
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
Ze se nekde nasla nejaka krev, jeste neznamena, ze nekdo byl zavrazden anebo ze ho zavrazdil Reiser. Zdrzte se zaveru, dokud nebude ukonceno soudni jednani. Treba se jeste prijde na to, ze za vrazdou stoji Magor$oft, ve snaze poskodit konkurenci.
Doufejme jen, ze se stale jeste v USA odsuzuje podle dukazu a ne proto, ze "soud pojal duvodne podezreni", jako v CSSR v padesatych letech. A to alespon v pripade tech, co si mohou zaplatit mastneho pravnika. O tech ostatnich se jiz vi, ze maji smulu.
Doufejme jen, ze se stale jeste v USA odsuzuje podle dukazu a ne proto, ze "soud pojal duvodne podezreni", jako v CSSR v padesatych letech. A to alespon v pripade tech, co si mohou zaplatit mastneho pravnika. O tech ostatnich se jiz vi, ze maji smulu.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 10. 2006 17:17
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
A filesystém vyvinutý psychopatem bys používal?
Roberto Carlos (neregistrovaný)
14. 10. 2006 17:43
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
Ted se konecne po x letech blabolu trefil do cerneho. Je skutecne velice pravdepodobne, ze pokud HR vrazdil, tak bude nejakou tou poruchou osobnosti trpet. Prece jenom, lidi se nevrazdi jen tak pro nic zanic.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 10. 2006 17:50
Nový
Vražda vs poruchy
celé vlákno
Vraždit může i člověk bez poruchy. Pokud po vraždě necítí výčitky svědomí, jedná se o asociální poruchu osobnosti, pokud je cítí, tak žádnou poruchou trpět nemusí.
Tím psychopatem jsem myslel sebe, taky vyvíjím filesystém, tak by mě zajímalo, zda by vůči němu lidé kvůli mojí poruše cítili odpor.
Tím psychopatem jsem myslel sebe, taky vyvíjím filesystém, tak by mě zajímalo, zda by vůči němu lidé kvůli mojí poruše cítili odpor.
uchyl (neregistrovaný)
14. 10. 2006 18:18
Nový
Re: Vražda vs poruchy
celé vlákno
citil bych asi tak 150 ohmu
:))
:))
* (neregistrovaný)
15. 10. 2006 16:55
Nový
Re: Vražda vs poruchy
celé vlákno
Hanzi. Uz si prestan rikat BLEK a povez nam kde si se naucil tak pekne cesky a jak to, ze mas v cele internet.
p.otwor (neregistrovaný)
16. 10. 2006 16:33
Nový
Re: Vražda vs poruchy
celé vlákno
No, rozhodne bych pouzival linux, i kdyby ho vymyslel stalin.. Trpel hodne tezkou poruchou osobnosti (quli tomu milijony lidi v gulagu), ale pokud by mu ta porucha osobnosti nevadila a linux by vypadal jako linux, pouzival bych ho i coby nestalinista..
ale jak vidime z historie, porucha mu evidentne neumoznila linux napsat ;-) :D
no ale ted vazne- pokud *NECO* co delal clovek *S PORUCHOU OSOBNOSTI* se nechova stejne/podobne jako autor a navic pokud je to k necemu i dobry, nevidim duvod proc nepouzivat treba vyrobky "Made In Bohnice" ;-)))
ale jak vidime z historie, porucha mu evidentne neumoznila linux napsat ;-) :D
no ale ted vazne- pokud *NECO* co delal clovek *S PORUCHOU OSOBNOSTI* se nechova stejne/podobne jako autor a navic pokud je to k necemu i dobry, nevidim duvod proc nepouzivat treba vyrobky "Made In Bohnice" ;-)))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 10. 2006 23:36
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
proboha tak to je super... za chvilku si zacnu zapisovat data snad na ruku -- jeden fs vyviji psychopat, dalsi sprosty obvineny... a ani tu blbou fatku pouzivat nejde, protoze ji vymyslela firma porusujici zakony.
Pepa (neregistrovaný)
14. 10. 2006 22:20
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
V USA lze najít svědka na cokoliv. To že v autě byla její krev se dá interpretovat různě. Chybí přímý důkaz a chybí i mrtvola. Jestli si Hans zaplatí Sokola, tak ho z toho vyseká. Mezitim se Nina vrátí ze Seychel a zjistí se, že ta krev je slepičí - k nerozeznání od Niny.
hm (neregistrovaný)
15. 10. 2006 5:34
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
9 z 10-tich psychiatrov tvrdi, ze pouzivanim filesystemu vyvynuteho vrahom sa stavas vrahom tiez...
mys elf (neregistrovaný)
15. 10. 2006 9:20
Nový
Re: Vražda
celé vlákno
A co je horšího, celý OS se tímto stává teroristickým nástrojem!
su - \mathfrak{M}ĦĒNJMARCHON (neregistrovaný)
14. 10. 2006 16:34
Nový
Falosne obvinenie
celé vlákno
su - \mathfrak{M}ĦĒNJMARCHON (neregistrovaný)
14. 10. 2006 17:19
Nový
A este jeden
celé vlákno
BLEK. (neregistrovaný)
14. 10. 2006 17:23
Nový
Re: A este jeden
celé vlákno
Ten je hezkej. To já nakupuji co nejméně (jen jídlo nebo když se mi něco pokazí), protože jsem psychopat. Žena by mě podobnými řečmi taky dokázala silně vytočit. Ještě, že ženu nemám.
15. 10. 2006 12:26
Nový
Re: A este jeden
celé vlákno
Bleku ode mě by žena taky asi utekla (bych na ní neměl čas,ale měl bych čas na pc),hh,takže nejsi sám :)
* (neregistrovaný)
15. 10. 2006 17:07
Nový
Re: Falosne obvinenie
celé vlákno
k tomu ze amici nevedi co znamena "Reiser". Ale dyt skoro vsichni znaji "HellReiser" ;-)
BLEK. (neregistrovaný)
14. 10. 2006 17:17
Nový
Není dobré programovat a mít ženu
celé vlákno
... pak jsou problémy. Nina o něm prohlásila, že je hrubý workoholik a že netráví čas s dětmi. To já bych taky nedokázal, tak ženu nemám (a ať mi zase nikdo neradí, jak je balit).
mys elf (neregistrovaný)
14. 10. 2006 17:55
Nový
Re: Není dobré programovat a mít ženu
celé vlákno
Tak to se nežeňte.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 10. 2006 19:02
Nový
Re: Není dobré programovat a mít ženu
celé vlákno
Tak tak. Partnerku jsem nikdy neměl a asi ani nikdy mít nebudu, tak mi vražda partnerky nehrozí.
su - \mathfrak{M}ĦĒNJMARCHON (neregistrovaný)
14. 10. 2006 19:07
Nový
Re: Není dobré programovat a mít ženu
celé vlákno
Programator nepotrebuje partnerku, programator potrebuje konkubinu :-)
su - \mathfrak{M}ĦĒNJMARCHON (neregistrovaný)
14. 10. 2006 17:31
Nový
Cela ta kauza je podivna...
celé vlákno
http://cbs5.com/localwire/localfsnews/bcn/2006/09/13/n/HeadlineNews/HOME-SEARCHED/resources_bcn_html
Reiser alleged, "He then engaged in Bondage, Domination, Sadism and Masochism techniques and continued to redrug her repeatedly over time."
[...]
In addition, Reiser alleged that Sturgeon wrote into a contract that Reiser must participate in "Death Yoga," which he said has the purpose of "slowing down one's heart to the point of death."
(a to nevyzera, ze by to niekto myslel z recesie, viz ostatne spravy o Reiserovi na tom istom serveri)
Ked si poprezerate rozlicne spravy, tak zistite, ze niektore mena absolutne nesedia.
Reiser alleged, "He then engaged in Bondage, Domination, Sadism and Masochism techniques and continued to redrug her repeatedly over time."
[...]
In addition, Reiser alleged that Sturgeon wrote into a contract that Reiser must participate in "Death Yoga," which he said has the purpose of "slowing down one's heart to the point of death."
(a to nevyzera, ze by to niekto myslel z recesie, viz ostatne spravy o Reiserovi na tom istom serveri)
Ked si poprezerate rozlicne spravy, tak zistite, ze niektore mena absolutne nesedia.
mys elf (neregistrovaný)
14. 10. 2006 18:00
Nový
Re: Cela ta kauza je podivna...
celé vlákno
Ty bláho, tak to je maso. Shuttleworth, Sturgeon nebo Reiser je pěkný magor. Ale vzhledem k tomu, že Reiser má jediný relativně normální jméno, tak zatím fandím Reiserovi.
--==[FReeZ]==-- (neregistrovaný)
14. 10. 2006 18:29
Nový
Re: Cela ta kauza je podivna...
celé vlákno
Zavreli Reisera, parchanti !
ReiserFS je pro mne nejlepsi, pouzivam jej a vim, ze ho budu mit nejradeji i nadale, zadny jiny FS neni tak vykonny, pustte Reisera, je nevinny. A i kdyby to byl psychopat, tak jeho FS je tak dobry, ze by ho mel dal vyvijet, treba i z prisonu, btw PrisonFS by take nebylo spatne jmeno :-D
ReiserFS je pro mne nejlepsi, pouzivam jej a vim, ze ho budu mit nejradeji i nadale, zadny jiny FS neni tak vykonny, pustte Reisera, je nevinny. A i kdyby to byl psychopat, tak jeho FS je tak dobry, ze by ho mel dal vyvijet, treba i z prisonu, btw PrisonFS by take nebylo spatne jmeno :-D
BLEK. (neregistrovaný)
14. 10. 2006 19:01
Nový
Re: Cela ta kauza je podivna...
celé vlákno
Mně ReiserFS moc skvělej nepřijde.
Jednou se mi stalo, že jsem resetoval počítač s ReiserFS bez odmountování a grub odmítl namountovat s tím, že je poškozený filesystém. Po nabootovaní jiného jádra a přehrátí journálu už zase bootoval normálně.
Jeden člověk tu píše WWW vyhledávač, má 1TB pole, ReiserFS mu asi do 14 dnů spadnul a zničil data. (nevím z jakého důvodu po používá na desktopu dál).
Jednou se mi stalo, že jsem resetoval počítač s ReiserFS bez odmountování a grub odmítl namountovat s tím, že je poškozený filesystém. Po nabootovaní jiného jádra a přehrátí journálu už zase bootoval normálně.
Jeden člověk tu píše WWW vyhledávač, má 1TB pole, ReiserFS mu asi do 14 dnů spadnul a zničil data. (nevím z jakého důvodu po používá na desktopu dál).
su - \mathfrak{M}ĦĒNJMARCHON (neregistrovaný)
14. 10. 2006 19:16
Nový
Re: Cela ta kauza je podivna...
celé vlákno
Moje skusenosti s reiserfs su viac nez dobre (pouzivam na viacerych kompoch uz aspon 3 roky, ale vsetko viac-menej desktopy, aj ked niekde bezia serveroidne sluzby).
A mal si boot particiu (resp. particiu s jadrom) na reiserfs? Mozno to bol problem, ze grub nerobi pri mounte journal replay (na boot mam ext3). Podla vyjadreni Reisera, vsetky bugy v poslednom case (posledny rok) boli v skutocnosti hardwarove problemy a s tym si fs moc neporadi, resp. by bolo zbytocne zlozite riesit HW problemy nejakymi samoopravnymi kodmi. Si pamatam jednu VIA dosku (a to som mal dva modely zo serie s rovnakymi symptomami), ktora pri zatazeni CPU robila dost velky bordel. Kompilovanie a ine CPU/HW narocne operacie (trebars find, pretoze reiserfs je celkom narocny na CPU) takmer vzdy skoncili haltom CPU.
Zato mne sa jfs rozsypal do dvoch tyzdnov, fsck to sice zachranilo (hadam vsetko), ale moc viery v jfs mi to nepridalo. Z mojich skusenosti by som doporucoval bud xfs alebo reiserfs.
A mal si boot particiu (resp. particiu s jadrom) na reiserfs? Mozno to bol problem, ze grub nerobi pri mounte journal replay (na boot mam ext3). Podla vyjadreni Reisera, vsetky bugy v poslednom case (posledny rok) boli v skutocnosti hardwarove problemy a s tym si fs moc neporadi, resp. by bolo zbytocne zlozite riesit HW problemy nejakymi samoopravnymi kodmi. Si pamatam jednu VIA dosku (a to som mal dva modely zo serie s rovnakymi symptomami), ktora pri zatazeni CPU robila dost velky bordel. Kompilovanie a ine CPU/HW narocne operacie (trebars find, pretoze reiserfs je celkom narocny na CPU) takmer vzdy skoncili haltom CPU.
Zato mne sa jfs rozsypal do dvoch tyzdnov, fsck to sice zachranilo (hadam vsetko), ale moc viery v jfs mi to nepridalo. Z mojich skusenosti by som doporucoval bud xfs alebo reiserfs.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 10. 2006 19:38
Nový
Re: Cela ta kauza je podivna...
celé vlákno
Ano, měl jsem partition s Grubem na ReiserFS. Grub by měl umět journal replay --- kód na to v něm je --- ale je asi blbě. Každopádně je to chyba vývojářů ReiserFS, že Grub neopravili a netestovali. Problém, že mi po pádu nepůjde nabootovat, mi přijde dost závažný.
Na tom zmiňovaném vyhledávači všechny ostatní filesystémy běžely po několik měsíců bez chyby, tak mi pád Reiseru nepřijde jako chyba hardware.
Od té doby, co bylo XFS instalováno na artax.karlin.mff.cuni.cz to pravidelně padá, jednou se mi to dokonce deadlocklo pod rukou. Při pohledu na to, jak je napsané (kód pro Irix obalený vrstvnou, která překládá Linuxové rozhraní na Irixové), se tomu ani nedivím.
V Ext3 bylo dřív hodně deadlocků (spíše teoretických --- málo se projevovaly), ale už byly snad opraveny. Každopádně stejně jsem na server instaloval Ext2, to je BugFree(tm), a když to nepadá, tak je žurnál na nic.
Na tom zmiňovaném vyhledávači všechny ostatní filesystémy běžely po několik měsíců bez chyby, tak mi pád Reiseru nepřijde jako chyba hardware.
Od té doby, co bylo XFS instalováno na artax.karlin.mff.cuni.cz to pravidelně padá, jednou se mi to dokonce deadlocklo pod rukou. Při pohledu na to, jak je napsané (kód pro Irix obalený vrstvnou, která překládá Linuxové rozhraní na Irixové), se tomu ani nedivím.
V Ext3 bylo dřív hodně deadlocků (spíše teoretických --- málo se projevovaly), ale už byly snad opraveny. Každopádně stejně jsem na server instaloval Ext2, to je BugFree(tm), a když to nepadá, tak je žurnál na nic.
Pepa (neregistrovaný)
14. 10. 2006 22:28
Nový
Re: Cela ta kauza je podivna...
celé vlákno
Doporučuji používat FAT32 nebo rovnou žebřinňák. Pane Experte
Botanicus (neregistrovaný)
14. 10. 2006 19:03
Nový
Re: Cela ta kauza je podivna...
celé vlákno
No, budu trochu pragmatictejsi...Zda je Hans vinen ci nikoliv fakt netusim, ale mrzelo by mne, kdyby tyto udalosti ovlivnily vyvoj genialniho filesystemu, fakt je super.
Ad komiks: jakkoliv se mi novy komiks moc nelibil, tento dil je fakt bozi, pokud se to nekomu zda nepekne delat si z toho legraci (viz vyse), pak nema smysl pro humor, tot vse...Botanicus
Ad komiks: jakkoliv se mi novy komiks moc nelibil, tento dil je fakt bozi, pokud se to nekomu zda nepekne delat si z toho legraci (viz vyse), pak nema smysl pro humor, tot vse...Botanicus
Jirka (neregistrovaný)
15. 10. 2006 12:27
Nový
Vy si z toho delate srandu!
celé vlákno
Ale jestli Hans bude v base, je realna sance, ze se novy ReiserFS konecne dostane do jadra!
* (neregistrovaný)
15. 10. 2006 17:03
Nový
Re: Vy si z toho delate srandu!
celé vlákno
takze za tim obvinenim stoji vyvojari ktere distribuce, kteri uz nechteli patchovat jadro?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 10. 2006 13:15
Nový
KEWL!
celé vlákno
Tak tohle se zase jednou povedlo, ROTFL!
lipstick (neregistrovaný)
15. 10. 2006 14:47
Nový
smrtak
celé vlákno
Tomu kdo videl the ring je jasny, ze ted jsou na rade deti... viz. jedna fotka z rodinneho alba ;)
http://www.nbc11.com/2006/0913/9840838_320X240.jpg
http://www.nbc11.com/2006/0913/9840838_320X240.jpg
lipstick (neregistrovaný)
15. 10. 2006 14:51
Nový
divne se kyval
celé vlákno
Tohle uz neni prdel; Hanz urcite brousi sekeru a odmotava ty velky pytle na odpadky...
http://www.nbc11.com/2006/0913/9840839_320X240.jpg
http://www.nbc11.com/2006/0913/9840839_320X240.jpg
Kuzi (neregistrovaný)
15. 10. 2006 19:35
Nový
Dobrej komix ;-)
celé vlákno
Jo, sice je to cernej humor, ale lepsi nez ty predchozi dily. Fakt LOL, nektere veci jsou asi tak trosku z reality ;-).
lizard (neregistrovaný)
15. 10. 2006 20:44
Nový
Pekne trapne
celé vlákno
No. Nevim. Jsem pro kazdou srandu ale tohle se mi uz zda moc... Mozna jsem ten vtip nepochopil... Ale delat si z takovehle veci prdel (navic jesta takhle stupidne) mi prijde dost ubohe.
PS: Redaktor root.cz zabil svoji zenu... Ha ha ha ha ha. Kdo nakresli komix? :)
PS: Redaktor root.cz zabil svoji zenu... Ha ha ha ha ha. Kdo nakresli komix? :)
16. 10. 2006 0:46
Nový
Re: Pekne trapne
celé vlákno
Jestli tohle je „moc“, co řeknete na tohle? ;-)
http://geekz.co.uk/lovesraymond/wp-content/ep057.jpg
http://geekz.co.uk/lovesraymond/wp-content/ep057.jpg
16. 10. 2006 11:35
Nový
Re: Pekne trapne
celé vlákno
Tohle je extra černý humor. Pro ty, co neumí anglicky je tu i česká verze?
x-only (neregistrovaný)
15. 10. 2006 21:06
Nový
Neni ftipne!!!!!!!!!!
celé vlákno
Tomu btych se nesmal ani kdybych si ted zahulil travu :-(((((
Jinak reiser jsem jednou doma zkousel , ale posralo se mi to nejak cely,tak jse m to
smazal a raci hodil zpatkyu widle kua
Jinak reiser jsem jednou doma zkousel , ale posralo se mi to nejak cely,tak jse m to
smazal a raci hodil zpatkyu widle kua
Clock (neregistrovaný)
16. 10. 2006 7:53
Nový
Silueta nesedi
celé vlákno
Silueta toho kluka v komixu sedi tak k nekomu 16-letymu a ne k pupendalne fotrovskemu typu Hanse Reisera:
http://www.lugod.org/photos/2002.07.15/8.jpg
http://www.lugod.org/photos/2002.07.15/8.jpg
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 11. 2006 16:07
Nový
Re: Silueta nesedi
celé vlákno
Horší je, že komiks ignoruje, že v průběhu čtrnácti dní obvykle dochází ke změně měsíční fáze.
p.otwor (neregistrovaný)
16. 10. 2006 16:36
Nový
Hans Reiser has not been termed a suspect in his wife’s disappearance
celé vlákno
titulek hovori za vse...
soldier2000 (neregistrovaný)
17. 10. 2006 2:51
Nový
:-)
celé vlákno
hodne LOL :) loloval sem se pri tech prvnich obrazcich :) .. ten posledni me ale nejak uplne nedostal... mohl to byt nejaky totalni hlod .. ale jako reiser.. :) kvalitni matros hned na zacatek :) 8/10 (OBROVSKEJ SKOK - JSEM NADSEN)
Ivan (neregistrovaný)
18. 10. 2006 19:24
Nový
Re: :-)
celé vlákno
Jsou to všechno mrdky a na FBI pošleme 20 kaprů...:-)
Sculptur0 (neregistrovaný)
19. 10. 2006 16:44
Nový
Běžná česká rodinka :)
celé vlákno
Njn, běžná česká rodinka :)

