Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: Nové tričko

Marex
Marex (neregistrovaný)
8. 7. 2006 0:16 Nový

nic moc

celé vlákno
hmm ... nic moc teda :(
byly lepsi
awe_cz
awe_cz (neregistrovaný)
8. 7. 2006 0:22 Nový

A ted jeste jak to myslel ...

celé vlákno
byte je cesky bajt, ze ...
M jako Molitan
M jako Molitan (neregistrovaný)
8. 7. 2006 0:30 Nový

Re: A ted jeste jak to myslel ...

celé vlákno
Nevim, jestli to od vas neni nejaky sofistikovany humor, ale jde o 7 bytu => 7 bitu => "< 128". Jako vtip mi to prijde celkem chytry a pekny.

Samozrejme se sem prizene tucet teenageru a zacne kricet neco o tom, ze to je nahouby, ale takovy je zivot.
voda
voda (neregistrovaný)
8. 7. 2006 14:47 Nový

Re: A ted jeste jak to myslel ...

celé vlákno
no treba ma fakt IQ >= 2^56 ;-)
*
* (neregistrovaný)
8. 7. 2006 22:33 Nový

Re: A ted jeste jak to myslel ...

celé vlákno
a to ste napriklad vobec nepomysleli na moznost ze standa je architekt, a jeho iq sa nezmesti do 8 bytov. a to uz mozu byt uplne ine pocty :) nikde totiz nie je napisane, kolkoizbove byty to su :)
Zerryk
Zerryk (neregistrovaný)
10. 7. 2006 13:02 Nový

Re: A ted jeste jak to myslel ...

celé vlákno
imho IQ udává odchylku od průměru, který je definicí položen na hodnotu 100, stačí tedy v interní reprezentaci odečíst zbytný konstantní ofset a 7 bitů včetně znaménka bude stačit i pro tohoto borce.
Ludva
Ludva (neregistrovaný)
8. 7. 2006 0:53 Nový

Haha, husty!

celé vlákno
Tenhle je dobrej, i grafika ujde!

IQ >= 128, no to musi byt superinteligentni borec! :-)

Kam se na tohle hrabou ty hloupe komiksy s Cendou, Jydem a uz nevim s kym jeste....
Pokracujte v tom, je to narez!

Ludva
debko
debko (neregistrovaný)
8. 7. 2006 3:16 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Zalezi este od zobrazenia :-X :-). IQ 50 sa da vyjadrit hoci aj 16 bajtami. Takze tam ani preklep nemusi byt :P .

Suchy humor, taky matfyzacky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 7. 2006 8:40 Nový

nie celkom aj pri BCD

celé vlákno
je to este vtip a mozno este lepsi ako pri klasickom binarkom kodovani
dor
dor (neregistrovaný)
8. 7. 2006 10:43 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
A nebo se taky IQ 160 dá vyjádřit i 4 bitama (když oželím přesnost). A když to dovedu do extrému, tak stačí i 1 bit. Má nebo nemá IQ 160. :D
Jakub Hegenbart aura:85
8. 7. 2006 11:39 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Přitlač, když budeč chtít vyjádřit IQ 1 v XML, může být i sto bajtů zatraceně málo... :-D
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
8. 7. 2006 13:53 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Kdo ze ctenaru nema IQ alespon 128? Kdyby se nevesel do celeho bytu, pak bych ho nazval superinteligentnim :-)
disorder
disorder (neregistrovaný)
8. 7. 2006 16:01 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
co som robil IQ test, tak tam nadpriemer zacinal na 110.
128 bola istotne nejaka genialita...
ernie
ernie (neregistrovaný)
9. 7. 2006 2:28 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Taktez jsem se pokousel o IQ test a vyslo mi 130, ale nejak mi to nesedi ke schponostem moji hlavy.Sam bych to odhadnul tak na 85 :oD
Jakub Hegenbart aura:85
9. 7. 2006 3:22 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Takže ti vyšlo 0130? :-D
ernie
ernie (neregistrovaný)
9. 7. 2006 13:35 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Uz to tak vypada...
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
9. 7. 2006 17:09 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
A bylo to skutečné IQ nebo mensovní kvocient pro zvýšení sebevědomí?
ernie
ernie (neregistrovaný)
10. 7. 2006 0:49 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Vždyť říkám že tomu nevěřím, páč za
á) bylo to skládání obrázků - tedy pouze jedna část schopností.
Za bé) test je nutno opakovat kvůli možnosti náhody - může se stát, když to zaškrtám náhodně tak mi klidně vyjde 180 :oD, pak se počítá půměr.
Za cé) různé testy dávají různé výsledky.
Za dé) s IQ 130 bych asi nejspíš neopakoval 3. ročník SPŠ :)
disorder
disorder (neregistrovaný)
10. 7. 2006 0:59 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
kde si to vobec robil ten test? ja som robil ozajstny, nejaky statom schvaleny ci co. normalne som bol vycerpany (asi hodinu a pol to trvalo) po tolkom mysleni :) - a nejake nahodne kruzkovanie by dopadlo skor zle nez dobre a navyse by som nevedel ako som na tom...
ernie
ernie (neregistrovaný)
10. 7. 2006 2:08 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Nic oficiálně schváleného, běžně dostupná věc, a hned v ůvodu bylo řečeno , že to nic moc nevypovídá, že je to jen jeden ze sady a že je těch testů potřebovat vícero, v různých denních dobách etc.
ernie
ernie (neregistrovaný)
10. 7. 2006 2:10 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Třeba teď písu místo úvod ůvod ach jo .
Jakub Hegenbart aura:85
10. 7. 2006 1:06 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
a) Tohle proberte s panem Johnem Ravenem.
b) Prostoru pro náhodu v tom IMHO moc nebude (spíš hrozí riziko „špatného vyspání se“). Náhodnými odpověďmi se vždy dá dosáhnout výsledku, ale IQ 180 dosáhnete v tomhle testu za pomoci náhody s pravděpodobností žádná celá nula nula velký kulový (pokud je vám nad šedesát, dvě nuly si uberte. ;-)). Opakování by něco řešilo při změně testovacích obrazců, ale pak by se zase řešilo, co je ekvivalentně složité a nakonec by stejně člověk asi musel absolvovat všechny varianty a nechat je zprůměrovat, takže by z toho nakonec byl...ano, větší test a zase jen jeden. ;-)
c) Tautologie, co na to říct?
d) Nemá cenu komentovat, IQ ještě nikomu nic nezaručuje, stejně jako můj řidičák neznamená, že umím řídit. ;-)
Izak
Izak (neregistrovaný)
10. 7. 2006 12:43 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Tak to za De) je prave kvuli tomu IQ, nebot ucitele nemaji radi chytre lidi, ale co papouskuji.
Jinak mezi ceskym IQ testem a mezinarodnim je rozdil 10 bodu, ted nevim ktery ma vic a ktery min, ale myslim ze nas mam vic.
cooler
cooler (neregistrovaný)
10. 7. 2006 13:17 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
to mas pravdu. Albert Einstain bol velmi neoblubeny medzi ucitelmi a nemal to v skole vobec jednoduche
ernie
ernie (neregistrovaný)
10. 7. 2006 15:15 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
I kdepak . bylo to kvůli tomu, že jsem nedokázal pochopit integrály a derivace.
Nenaučím se nic zpaměti, tak abych to dokázal použít, musím věc pochopit.Třeba už na základce mi nešla malá násobilka - nutno napchat do palice, neni co chápat. Archimédův zákon ani náhodou, dokud jsem si ho sám pro sebe "neobjevil znovu".Naučit se jazyk ? Ztuha ! Vím jak to třeba funguje, ale ta slovíčka a takových věcí je spousta.
Jakub Hegenbart aura:85
10. 7. 2006 15:29 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
To je typický problém některých inteligentních lidí, který ovšem sám o sobě s inteligencí moc nesouvisí. :-) Spíš je to osobnostní rys (který sdílím taky).
ernie
ernie (neregistrovaný)
10. 7. 2006 17:00 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Docela rád byc hzkusil něco oficiálního, aby se tomu dalo věřit i když samo IQ o člověku moc nevypovídá, znám 2 lidi s viditelně vysokým IQ , čísla neznám, ale stopro nadprůměr, jeden je i přes vysoké IQ normální, druhý žije v úplně jiném světě.Ten první chtěl dokonce zakládat jakousi ANTIMENSU a sdílel tento: http://www.root.cz/clanky/komiks-nove-tricko/nazory/96719/ názor. S tím že je zajímavé , že oba byli velmi levicově ladění.
mys elf
mys elf (neregistrovaný)
11. 7. 2006 7:31 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Mně osobně připadá nápad založit "antimensu" stejně pitomý jako onanovat nad vlastním IQ. Možná snad ještě horší.
Bonapetit
Bonapetit (neregistrovaný)
11. 7. 2006 13:27 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Zakládat "antimensu" je opravdu přitažený za vlasy, právě protože spousta členů Mensy onanuje nad vlastním ultra-mega-super Ikvocientem. A zakládat "antimensu" by znamenalo "antionanovat", což si fakt neumim představid. :-D
ernie
ernie (neregistrovaný)
11. 7. 2006 15:34 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Pak na to taky , tenkrát ho někdo zlákal na test do MENSy, s přehledem to udělal a pak se na to vybodnul a dal přednost sportu.
ernie
ernie (neregistrovaný)
11. 7. 2006 15:35 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Pak na to taky přišel ...
nOOb3R
nOOb3R (neregistrovaný)
12. 7. 2006 22:49 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Hele, klid, jsem programator a vsechny iq testy a i opakovane atd mi vysly nad 140, a integraly a derivace jsem taky nepobral :D
nOOb3R
nOOb3R (neregistrovaný)
12. 7. 2006 22:50 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Hele, klid, jsem programator a vsechny iq testy a i opakovane atd mi vysly nad 140, a integraly a derivace jsem taky nepobral :D
TrSek
TrSek (neregistrovaný)
20. 7. 2006 16:47 Nový

Rozdiel v IQ

celé vlákno
Pre vstup do MENSY je stanovane ze musis mat IQ >= 2% percenta populacie.
Ano je pravda ze v USA je limit na vstup 140 a v CR 132.
Z toho by celkom vyplyvalo ze v USA su inteligentnejsi ludia ako v CR. No ale ved vsetci vieme aka je pravda. Tu inteligenciu im robia hlavne imigranti z vychodnej europy a indie.

Pre viac info www.mensa.cz a je tam aj online test ale stoji 70.- !!!
Jakub Hegenbart aura:85
10. 7. 2006 0:56 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Mensovní „kvocient pro zvýšení sebevědomí“ v první řadě není mensovního původu. Beru to jako pokus o vyvolání flamewaru na téma psychologie. ;-)
Bonapetit
Bonapetit (neregistrovaný)
10. 7. 2006 12:56 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Lol, tak to je fakt přesný. "mensovní kvocient pro zvýšení sebevědomí" Nejde to říct lépe. Mensovní testy opravdu nemají žádnou výpovědní hodnotu a každý v nich těch 130 dá. Koneckonců by jinak měli mnohem méně členů, tím i členských příspěvků a předseda Fořtík by si nemoh tak často mazat péro kaviárem. :-)) (Berte to prosím s nadsázkou) Mensa je organizace ztroskotanců, co si neumí najít zaměstnání, považujou se za "nadlidi" a angažují se do Menzovních úchyláren. Žádný normální člověk, pokud je schopný se v životě realizovat, nemusí být členem mensy. Ale je pravda, že kdyby Mensa naše blázny nesdružovala, chodili by místo paření dračáku, D&D a jiných elfáren po ulici... :-D
Jakub Hegenbart aura:85
10. 7. 2006 13:46 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Jsi ubožák. Co se k tomu dá říct víc...
Bonapetit
Bonapetit (neregistrovaný)
11. 7. 2006 13:20 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Lol, přesně takovouhle odpověď jsem čekal :-D
Bohužel jsem nebyl daleko od pravdy, i když jsem byl velice agresivní. Ve skutečnosti existuje v Mense dost prima lidí, ale ti nejsou aktivní, jen kvůli papíru "Člen Mensy" platí příspěvky a občas jdou na nějakou akci, která je zajímá. Mimochodem na všechny akce Mensy můžou i nečlenové Mensy. Aktivní členové Mensy jsou opravdu sbírka bláznů k pohledání, v čele s panem Fořtíkem, o němž bych se nerad vyjadřoval v zájmu zachování alespoň nějaké slušnosti. :-) Vím, že jsi mimo aktivní zájem o svět IT taky SCIFISTA, snad nejlépe to vystihuje tvůj profil :-D . Nechci se tě dotknout, protože vypadáš jako velice schopný člověk a nejspíš aktivní člen Mensy, ale Mensa není dobrá organizace (Trošku slabé slovo) už jen kvůli panu předsedovi, kterého pravidelně za předsedu volí. :-)
ernie
ernie (neregistrovaný)
10. 7. 2006 15:22 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
Člověče, jak tak vzpomínám, půjčil jsem si to tenkrát v knihovně a s MENSOU to mělo něco společnýho, ale tuším, že to nebyl jejich oficiální, ale nějak se na tom podíleli. Ale přesně nevím je to asi 4 nebo 5 let zpět.

Jen vím, že když si ho dáš víckrát po sobě tak lezeš výš a výš protože si všimeš věcí, který ti unikly.
cooler
cooler (neregistrovaný)
10. 7. 2006 13:15 Nový

Re: Haha, husty!

celé vlákno
nene, genialita zacina u IQ 150
Creckx
Creckx (neregistrovaný)
8. 7. 2006 1:03 Nový

Komiks: Nové tričko.

celé vlákno
Něco tomu chybí...moc vtipný mi to nepřišlo, ale kdyby ten vtip byl pojatý jinak tak by byl dobrý.
disorder
disorder (neregistrovaný)
8. 7. 2006 1:09 Nový

no...

celé vlákno
na prvykrat to nebolo zle, ale ma to prilis vela zmyslov...
myslim, ze to nebude lepsi komix, ale rad sa necham prekvapit :)
Jan Hrach
8. 7. 2006 1:47 Nový

Je to fajn

celé vlákno
Mne sa to pacilo.
repulsive
repulsive (neregistrovaný)
8. 7. 2006 2:29 Nový

pravopisné chyby

celé vlákno
.. nejen na tričku, a to nejen pravopisné. ale to se u comixu dá odpustit.

je to hezký nápad, ale vtipné to moc není. nicméně se těším další díly
Jakub Hegenbart aura:85
8. 7. 2006 2:34 Nový

Re: pravopisné chyby

celé vlákno
Ber to takhle: Kdybych jako šiřitel dobrých češtinářských mravů zabíjel za každé „jsi si“, zavedli by už jen kvůli mně trest smrti pro masové vrahy... ;-)
M jako Molitan
M jako Molitan (neregistrovaný)
8. 7. 2006 12:41 Nový

Re: pravopisné chyby

celé vlákno
>> .. nejen na tričku, a to nejen pravopisné.

Jake chyby jsou tam mimo to tricko?
Jakub Hegenbart aura:85
8. 7. 2006 12:47 Nový

Re: pravopisné chyby

celé vlákno
Kam Ti mohu zaslat charitativní učebnici češtiny? :-D
Jakub Hegenbart aura:85
8. 7. 2006 12:51 Nový

Re: pravopisné chyby

celé vlákno
Hmm, a jak tak koukám na svůj příspěvek o něco výše, bude zapotřebí přiložit i nějaké charitativní brýle. :-D
repulsive
repulsive (neregistrovaný)
8. 7. 2006 16:21 Nový

Re: pravopisné chyby

celé vlákno
.. a v prvním okýnku taky ("Zvoral si to.").
Leda že by autor používal archaického onkání (jako "Šla sem a utřela to!", "Zavázal si ty tkaničky pořádně!"), ale to by tam zřejmě moc nesedělo.
Hanka S.
Hanka S. (neregistrovaný)
9. 7. 2006 11:02 Nový

Re: pravopisné chyby

celé vlákno
Ale ne, "zvoral si to" je řádně zapsaný hovorový jazyk. Akorát by tam mělo být i "koukám, že si si vyrobil nové tričko". Anebo budeme trvat na "zoral jsi to"? ;-)
repulsive
repulsive (neregistrovaný)
9. 7. 2006 12:18 Nový

Re: pravopisné chyby

celé vlákno
nesouhlasím... slovo "jsi" přece nevyslovujeme [jsi], ale [si], není tedy pravda, že "si" je jeho hovorová forma. "zvoral jsi to" tam patří. ale tak to vidím já, jedna univerzální pravda asi neexistuje.
poohDA
poohDA (neregistrovaný)
17. 7. 2006 12:25 Nový

Re: pravopisné chyby

celé vlákno
já trvám "zoral jsi jej."
555
555 (neregistrovaný)
9. 7. 2006 11:52 Nový

Re: pravopisné chyby

celé vlákno
Ty woe !
Libor
Libor (neregistrovaný)
8. 7. 2006 2:47 Nový

textovy remake

celé vlákno
Koukam, ze jste vyrobili novy komiks. Ale zvorali jste to, mate tam pravopisnou chybu.

A jeste navrch jednu gramatickou. Ze by chyby autor vytvoril umyslne pro dobarveni deje? Trochu to kazi celkovy dojem z jinak pomerne inteligentniho vtipu. Je docela zajimave, jak lide obcas delaji chyby prave kvuli enormni snaze mluvit/psat spisovne.
Petr Tesařík aura:77
10. 7. 2006 14:22 Nový

Re: textovy remake

celé vlákno
Je to známý fenomén a říká se mu hyperkorektnost.
czeXit
czeXit (neregistrovaný)
8. 7. 2006 6:46 Nový

latka je nizko

celé vlákno
hmm, cenek & spol. pomyslnou latku postupne zvysovali. koukam ze novy atlet nezacal tam kde skoncili ale dal ji zase zpatky proklate nizko.
frank
frank (neregistrovaný)
8. 7. 2006 7:48 Nový

nic moc

celé vlákno
Lepší než komixy na rootu je pouštět si dokola IT Crowd.
Cypher
Cypher (neregistrovaný)
8. 7. 2006 8:14 Nový

KAZDY NAZOR NEMUSI MIT TITULEK!!!

celé vlákno
Hlavne mi dost nesedi styl toho kresleni, je to takovy podivny a postavy jsou v obrazku podle mne prilis velke
lyon
8. 7. 2006 14:42 Nový

Re: KAZDY NAZOR NEMUSI MIT TITULEK!!!

celé vlákno
Musim souhlasit, grafika je hrozna :-/
zelva
zelva (neregistrovaný)
9. 7. 2006 19:25 Nový

Re: KAZDY NAZOR NEMUSI MIT TITULEK!!!

celé vlákno
Nainstalujte GTK3 a pak to byde vypadat celkem xvetu ;)
Quanti
Quanti (neregistrovaný)
8. 7. 2006 9:04 Nový

na to se da rict jen jedno...

celé vlákno
...at si pronajme osmy...

hodne suche :(
Ludek Janda
8. 7. 2006 9:58 Nový

Předchozí byly lepší

celé vlákno
Předchozí komiksy byly lepší.
1. Není originální. Tento komiks připomíná příliš tričko z butiku "Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, kteří rozumějí binárnímu kódu, a na ty ostatní."
2. Není to komiks ani strip. Celý vtip je založen na tom posledním textu v tričku. A ten funguje i bez kresby.
3. Není pro linuxáře. Tento komiks je určen pro lidi kolem MATFYZ. Nevypovídá nic o linuxové komunitě, o jejích postojích.
Předchozí vtipy s Čendou apod byly z tohoto pohledu lepší, chápal jsem motivy jejich postav, mohl jsem se s nimi ztotožnit a taky se jim sebeironicky zasmát. Vypovídaly o mé filosofii a byl to typ komiksu, který bych čekal na root.cz.
Takové komiksy s binárním kódem bych čekal někde ve studentském plátku studentů matematiky.
ldx
ldx (neregistrovaný)
8. 7. 2006 10:15 Nový

Re: Předchozí byly lepší

celé vlákno
Zase jeden colovek, co nerozumi humoru :-/
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 7. 2006 12:13 Nový

Re: Předchozí byly lepší

celé vlákno
ale horor zvlada dokonale, ze?
vd
vd (neregistrovaný)
8. 7. 2006 10:32 Nový

Re: Předchozí byly lepší

celé vlákno
Binarni kod je naprosty zaklad. Mel by ho umet dokonale kazdy informatik, protoze bez nej to nejde.

Treba ja jsem se pobavil a to jsem student informatiky, ne matematiky.

btw. student matfyzu by na tricku mel neco na zpusob: "Nevím, kolik je 1 + 2, ale vím, že je to určitě stejně jako 2 + 1, jelikož sčítání jest nad tělesem reálných čísel komutativní a jak snadno nahlédneme, tvoří aditivní grupu."
Ludek Janda
8. 7. 2006 10:53 Nový

Re: Předchozí byly lepší

celé vlákno
Máte pravdu, binární kód je naprostý základ. Stejně jako psaní y/i po vyjmenovaných slovech. Pokud bude češtinář kreslit komiks, kde si postava napíše na tričko napíše "Ruzině", tak ho budu považovat za omezence bez rozhledu a vtip za infantilní. Nemluvě o tom, jak jsem psal, že tričko s textem, kde je hra s binárním kódem, není originální.
V mé reakci ale nešlo o neznalost nebo znalost binárního kódu, souhlasím, že ten zná z komunity pravděpodobně každý. V první řadě šlo o porovnání s předchozím komiksem. Ten stavěl vtipy na jiném základě. Stačí si je připomenout a srovnání je jasné.
brk
brk (neregistrovaný)
8. 7. 2006 12:20 Nový

Re: Předchozí byly lepší

celé vlákno
Počkejme, co se z toho vyklube. Kecal bych, kdybych tvrdil, že to bylo to nejlepší, co jsem tu zatím viděl, ale taky to není to nejhorší.

Zatím se mi to docela líbí, ale to je jen první dojem. Jak moc to je dobré/špatné se ukáže až časem, až se postavy začnou nějak formovat a krom jednotlivých vtípků se začne projevovat i charakter postav, který to celé dokreslí. Nebuďme přehnaně nepříjemní hned z kraje a nechme autorovi prostor se vyjádřit a vymanit se ze stínu jeho předchůdců. Držím palce, ať se to povede.
Petr
Petr (neregistrovaný)
8. 7. 2006 12:21 Nový

Re: Předchozí byly lepší

celé vlákno
Jeden díl nového komixu vám stačil k tomu abyste dokázal provést srovnání s minulou sérií... Pokud dokážete vidět do budoucna, tak se omlouvám, pokud ne, tak si myslím, že na vaše IQ by stačil bit jen jeden (neberte to osobně :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 7. 2006 12:15 Nový

Re: Předchozí byly lepší

celé vlákno
cekal bych, ze student cehokoliv by tam musel mit jeste definici vseho okolo a funkce samotne, nez by se odvazil obleknout takove triko...
hacko
hacko (neregistrovaný)
10. 7. 2006 9:34 Nový

Re: Předchozí byly lepší

celé vlákno
Znáte tenhle ?

Přijde matfyzák do fotolabu a slečna za pultem se ho ptá: 9x13 ?
Matfyzák odpovídá: 117. Proč se ptáte ?
555
555 (neregistrovaný)
9. 7. 2006 11:56 Nový

Re: Předchozí byly lepší

celé vlákno
Přesně tak , souhlas ! Navíc ten starej seriál se mi víc líbil i tím jak byl nakreslen, obličeje byly výstižnější než tyhle panďuláci.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 7. 2006 10:12 Nový

kewl brejle

celé vlákno
Ty ctveraty brejle jsou fakt cool!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 7. 2006 10:51 Nový

Jak to bylo doopravdy

celé vlákno
jan
jan (neregistrovaný)
8. 7. 2006 11:02 Nový

Re: Jak to bylo doopravdy

celé vlákno
LOL
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
8. 7. 2006 11:57 Nový

Re: Jak to bylo doopravdy

celé vlákno
tak tento rulez ;)))
Jakub Hegenbart aura:85
8. 7. 2006 12:30 Nový

Re: Jak to bylo doopravdy

celé vlákno
Ano, buď neumí pravodpis, nebo neumí napsat „man sox“, aby zjistil, jak se sox používá... :-)

Případně to ještě může být reklama na 1337 w1nd0wz ponožky... ;-)
lingeek
lingeek (neregistrovaný)
8. 7. 2006 18:40 Nový

Re: Jak to bylo doopravdy

celé vlákno
nebo na masox:-)
route
route (neregistrovaný)
8. 7. 2006 10:54 Nový

re: kewl brejle

celé vlákno
Jojo, ty kewl brejle nemaj chybu rotfl
a to s tim IQ co se nevejde do 7bitu, to je taky narez, pokracujte dal,
verim ze tenhle komiks bude mnohem lepsi nez ten predchozi!
Jste bozani chlapi, jen tak dal!
mandamus
mandamus (neregistrovaný)
8. 7. 2006 10:59 Nový

už je toho ňák moc

celé vlákno
Koukám, začíná to tu být samý humor nebo politika. Co takhle kdyby se tu zase objevil nějaký článek O LINUXU. :-(
faha
faha (neregistrovaný)
8. 7. 2006 15:26 Nový

so long, suckers

celé vlákno
vcelku dobre
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 7. 2006 15:30 Nový

SIC!!

celé vlákno
Vratte nam puvodni hrdiny!!
bezna frantiska uzivatelka
bezna frantiska uzivatelka (neregistrovaný)
8. 7. 2006 15:50 Nový

re: SIC

celé vlákno
Nic nevracet, kam se ti stari hrdinove hrabou na tyhle dva l33t0ry!
Zvlast z toho kluka v tech supermodernich brylich jsem cela mokra...
Jinak inteligentni humor mam rada...

Porovnejte treba s tou traparnou, jak tam ti dva hrabali s nejakou "halapartnou"
na klavesnici!

Papa, pokracujte v komiksu!
mys elf
mys elf (neregistrovaný)
8. 7. 2006 16:18 Nový

re: SIC

celé vlákno
Náhodou, halapartna byla dobrá. Asi akorát nemáš smysl pro humor.
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
8. 7. 2006 16:26 Nový

re: SIC

celé vlákno
ty jo to mas zvlastni vkus ... nechces nekam postnout svoje fotoz jak moc ses mokra ;)
Cypher
Cypher (neregistrovaný)
8. 7. 2006 22:37 Nový

re: SIC

celé vlákno
Halapartna byla dobra, a posli to foto :-)
AWR
AWR (neregistrovaný)
11. 7. 2006 3:18 Nový

re: SIC

celé vlákno
Tenhle thread by si zaslouzil zkomixovat
tng
tng (neregistrovaný)
8. 7. 2006 17:08 Nový

co ??

celé vlákno
Vzdycky v sobotu si ctu diskuzi pod komiksem a rikam si: jsou vsechny ty oslavne reakce nenapadny sarkasmus, nebo se to fakt tolika lidem libi ? Nebo je jim autoru komiksu lito a snazi se je aspon trochu povzbudit ?
HKMaly aura:99
9. 7. 2006 23:16 Nový

Re: co ??

celé vlákno
A napadlo te nekdy, ze u ruznych prispevku muze byt spravne ruzna varianta ?
ech
ech (neregistrovaný)
10. 7. 2006 6:48 Nový

Re: co ??

celé vlákno
Autor si je pise sam :-) a tady se dokonce vydava za zenskou.
KUN
KUN (neregistrovaný)
8. 7. 2006 21:46 Nový

good

celé vlákno
Myslim, ze oproti predchozimu komixu je to velky krok dopredu.

Je to inteligentni a graficky velice vydarene.
Cypher
Cypher (neregistrovaný)
8. 7. 2006 22:35 Nový

Re: good

celé vlákno
To si nemyslim a chybi tu BLEK. :D
who cares
who cares (neregistrovaný)
8. 7. 2006 23:05 Nový

Re: good

celé vlákno
presne, takhle si predstavuju linugzackej humor
Roman
Roman (neregistrovaný)
9. 7. 2006 9:03 Nový

Re: good

celé vlákno
A ja si ho presne takhle nepredstavuju.
peregrin
peregrin (neregistrovaný)
9. 7. 2006 9:08 Nový

Karel a Čeněk

celé vlákno
Karel a Čeněk byli lepší. Ale uvidíme, třeba i tento komiks se časem vypracuje.
PACi
PACi (neregistrovaný)
9. 7. 2006 9:47 Nový

hm...

celé vlákno
a co kdyz ten clovek ma IQ 80 a tuto hdnotu zapisuje i se znaminkem? :-)
nOOb3R
nOOb3R (neregistrovaný)
9. 7. 2006 10:51 Nový

Re: hm...

celé vlákno
Tak je videt ze ma IQ 80 :D
Trained.Monkey
Trained.Monkey (neregistrovaný)
9. 7. 2006 11:24 Nový

IQ

celé vlákno
Hehe, ja mam IQ > 400 :-)

Vysvetlim: v IQ testech si vedu lepe nez moje osmdesatileta babicka. A protoze inteligencni kvokvocient = fyzicky vek/mentalni vek, tak 20/80=400 :-)))

Proste IQ je blbost.
KUN
KUN (neregistrovaný)
9. 7. 2006 11:38 Nový

Re: IQ

celé vlákno
To mas teda pravdu...

Clovek se muze zvazit, muze zjistit svoji vysku, muze si zmerit, za kolik ubehne stovku, muze si zmerit i delku penisu... ale merit si IQ je picovina.
HKMaly aura:99
9. 7. 2006 23:20 Nový

Re: IQ

celé vlákno
Clovek si muze zmerit IQ velmi snadno. Co se meri hodne spatne je inteligence. Merit si IQ za ucelem zjisteni inteligence je picovina. Inteligence nejde vyjadrit jedinym cislem (alespon ne tak, aby byl zachovan intuitivni vyznam relace vetsi nez).
Tomáš Kučera
9. 7. 2006 13:26 Nový

Autoruv Koutek

celé vlákno
Nejprve Vám všem děkuji za Vaše Připomínky a názory(myslím to vážně).

ad Spisovnost: Sám mám velké problémy s češtinou a moc mi to vadí ale ne dost na to abych se tomu intenzivně věnoval. Mé postavy ovšem mluví a to spisovné být nemusí, ani nemá. Jediná chyba je opravdu na tom tričku (je-li to vůbec chyba :-) to posoudíte z pozdějších dílů ).

ad Humor: Nepřišel jsem na způsob jak nakreslit komix který by přišel vtipný každému(zatm ). Možná zkuste popsat co se vám nelíbí. Vám co sse líbí vám moc děkuji je to balzám pro duši to číst.

ad Čeněk a Karel: Ano byli to borci a měl jsem je moc rád, ale pokračovat v ních nemůžu je mi líto.

Těším se na Vaše další připomínky a názory. Přece jen je ten komix pro Vás.
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
9. 7. 2006 21:44 Nový

Re: Autoruv Koutek

celé vlákno
jsi si x sis?
Johanka Spoustová aura:100
9. 7. 2006 21:47 Nový

Re: Autoruv Koutek

celé vlákno
Jo dobry, sice jsem si napoprvy zinvertovala pointu a pochopila to spravne az po dvou dnech, ale to je holt tehotenska demence; grafika je pekna :)
pardubicak
pardubicak (neregistrovaný)
10. 7. 2006 0:31 Nový

Re: Autoruv Koutek

celé vlákno
A kdo za tebe bude psat az budes velet rimske legii? ;)
Tomáš Kučera
10. 7. 2006 2:19 Nový

Re: Autoruv Koutek

celé vlákno
Ja je nakreslim dopředu :-).
digri
digri (neregistrovaný)
9. 7. 2006 18:55 Nový

Looseri

celé vlákno
Karel s Cenkem byli looseri, zadni borci!
disorder
disorder (neregistrovaný)
9. 7. 2006 19:00 Nový

Re: Looseri

celé vlákno
loser sa ozval ;)
Boromir
Boromir (neregistrovaný)
9. 7. 2006 23:29 Nový

Nápis na tričku

celé vlákno
Co je na tom špatně? Jeho IQ se prostě nevejde do 7 bytů, ale kdyby to místo bytů byly třeba 3 rodinné domky, tak se tam určitě vejde.
hmm
hmm (neregistrovaný)
11. 7. 2006 9:59 Nový

Trapny

celé vlákno
Zkuste resit okurkovou sezonu jinak nez stupidnim komiksem ve stylu Ctyrlistku. Zajimalo by me, kdo se jeste na tyhle matfyzacky, pripadne jeste FELacky vtipky chyta.
poohDA
poohDA (neregistrovaný)
17. 7. 2006 12:32 Nový

Re: Trapny

celé vlákno
třeba já.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem