Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: nový třídní učitel

Opi
Opi (neregistrovaný)
27. 10. 2007 0:22 Nový

low

celé vlákno
Na podobnou skolu chodim a takle to tam urcite nevypada :) Snaha byla, ale vysledek je jako vzdy "low"
dc
dc (neregistrovaný)
27. 10. 2007 0:23 Nový

Instance? Blbost

celé vlákno
Kdyby kazdy zak byl instanci tridy 3.A tak by z toho nebyla jedna trida 3.A s podmnozinou zaku, ale jakoby nekolik stejnych trid 3.A. Celkovej nazor? Nekvalitni komiks, jehoz autor ani nevi co je to instance..
tomj
tomj (neregistrovaný)
27. 10. 2007 0:48 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
Podle mě pokud bude mít třída 3.A konstruktor 3.A(Žak) tak v každé instanci bude jiný žák.
mys elf
mys elf (neregistrovaný)
27. 10. 2007 1:04 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
To už smrdí spíš továrnou.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 10. 2007 10:35 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
Spravna otazka by mela asi znit takto: Jsou tou nejake instance dedici tridy 3A a zak?
Rezza
Rezza (neregistrovaný)
27. 10. 2007 10:47 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
A to uz urazis lidi co pisou v jazycich bez vicenasobne dedicnosti :) Ale je pravda, ze ten kdo se prihlasil mel mit o stupen nizsi znamku automaticky :D
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
28. 10. 2007 21:09 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
To by svedcilo o velmi spatnem navrhu.
tondalevhart
tondalevhart (neregistrovaný)
27. 10. 2007 11:39 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
Vy by jste tu třídu nevzal?
David
David (neregistrovaný)
27. 10. 2007 13:44 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
No flame, ale s výroky o neznalostech by měl být opatrný spíše autor tohoto komentáře. Pointa vtipu se, mimo jiné, skrývá právě ve schopnosti uvědomit si slovní hříčku, že instance třídy je "objekt patřící do třídy".

Nehodlám polemizovat o objektové správnosti kresleného vtipu. Osobně myslím, že to může dělat jen opravdu zvláštní člověk.

Celkem: Milé, nic extra, ale milé. Dokud se mezi kritiky nenajde někdo lepší, tak jen ať pokračuje.
jarmil
jarmil (neregistrovaný)
27. 10. 2007 13:56 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
Tak já nevím, ale když už si z něčeho dělám legraci nebo vtip na něčem stavím, měl bych mít základní reálie správně, jinak se tomu publikum nezasměje. A s vaším názorem nesouhlasím - pokud já vím tak "instance třídy" je "instance typu třída", tj. Alík je instance třídy Pes, ale Alík není instance třídy Smečka.
mys elf
mys elf (neregistrovaný)
27. 10. 2007 14:29 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
Tady jde spíš o to, že slovo třída má vícero významů. Třída je skupina objektů, která má určité společné vlastnosti. Žáci třídy 3.B tvoří určitou jasně rozeznatelnou skupinu lidí. Můžeme je samozřejmě definovat tak, že jsou zapsáni v třídní knize (kolekce typu množina), nicméně to v abstrakci není příliš nutné. Žáci třídy 3.B mají definované chování a pokud je chce někdo oslovit, aniž by měl k dispozici jejich seznam, může oslovit všechny objekty ve vesmíru broadcastem. ;-)
benzin
benzin (neregistrovaný)
31. 10. 2007 22:00 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
To neni pravda. trida neni skupina objektu majici stejne vlastnosti. Existuje spousta trid ke kterym neexistuji eni jediny objekt, ktery by jejich vlastnosti mel.

Btw. vase definice by se navic vztahovala i na rozhrani, coz take neni pravda.
benzin
benzin (neregistrovaný)
31. 10. 2007 22:04 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
Objekt nepatri do tridy, to neni pravda. Radeji se nepoustejte na tenky led, protoze trid neni nadmnozinou objektu a dokonce ani neobsahuje prvky, ktere by byly jeji vlastni instanci.

Tady skotecne zak neni instanci trydy 3.A. Vubec se nedivim kdyz to nekomu zaskrie, stejne jako nekomu skripou moje pravopisne chyby.
joshis
joshis (neregistrovaný)
28. 10. 2007 19:52 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno

No, pokud jsem daval pri lekcich OOP pozor, tak kdyz uvazujeme kod ...

//<- begin

class CClassA {
...
}

...

CClassA i1, i2, i3;

//-> end

... tak jsme zde napsali tridu CClassA a vyvorili tri instance teto tridy, ktere se jmenuji i1, i2 a i3... Nebo mi neco nedocvaklo? Jinak vtipny je to asi jako brusle zapichla v riti...

uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 6. 2008 18:17 Nový

Re: Instance? Blbost

celé vlákno
nejkorektnejsi je podle me: je tu nejaka instance Zak s atributem trida roven 3.A?
Lore
Lore (neregistrovaný)
27. 10. 2007 0:27 Nový

dobrý

celé vlákno
celkem prdel
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
27. 10. 2007 0:36 Nový

omfg

celé vlákno
kolik piv musim mit abych se tomu zasmal ;DD mam jen sest a je to des ;DD turzine pico okamzite remix ;D
erg
erg (neregistrovaný)
27. 10. 2007 0:51 Nový

Re: omfg

celé vlákno
litr vina na to nestaci. Overeno vlastni zkusenosti.
vladko
vladko (neregistrovaný)
27. 10. 2007 13:27 Nový

Re: omfg

celé vlákno
Pri poslednom litri vina, kazdy rad si zavzpomina ...
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
27. 10. 2007 0:36 Nový

turzine pico okamzite remix ;D toto je strasny

celé vlákno
.
Letto
Letto (neregistrovaný)
27. 10. 2007 0:47 Nový

Remixx

celé vlákno
http://www.letto.ic.cz/vypocetka-119340764600335R.png

Trocha pravdy nikdy neuškodí.... ;c)
gm
gm (neregistrovaný)
27. 10. 2007 1:07 Nový

Re: Remixx

celé vlákno
no zrovna Bleka ucit podminku IF bych si asi netroufal ;-)
Letto Atreides
27. 10. 2007 1:15 Nový

Re: Remixx

celé vlákno
To jsme si trošku nerozuměli, já ho neučil IF, ale komunikovat... ;c)
okias
okias (neregistrovaný)
27. 10. 2007 1:09 Nový

Re: Remixx

celé vlákno
:-D
:)))))))))
:))))))))) (neregistrovaný)
27. 10. 2007 2:26 Nový

Re: Remixx

celé vlákno
:)))))))))))))))))))
+100 bodu
Tomas
Tomas (neregistrovaný)
27. 10. 2007 9:59 Nový

Re: Remixx

celé vlákno
Blek si nechal narust vousy? Nemival je.
abakan
abakan (neregistrovaný)
27. 10. 2007 1:07 Nový

Is a

celé vlákno
V obektovych systemech se ma dodrzovat pravidlo "Is a", ktere se ma dodrzovat pri dedeni a tak dale.... A mne nepripada, ze by platilo "zak Is a 3.A".
Sten
Sten (neregistrovaný)
27. 10. 2007 1:14 Nový

Instance?

celé vlákno
A nemělo by to spíš být: „Kdo je member proměnnou 3.B?“
czokl
czokl (neregistrovaný)
27. 10. 2007 10:19 Nový

Re: Instance?

celé vlákno
Lol... :-D
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný)
27. 10. 2007 10:49 Nový

Re: Instance?

celé vlákno
Já bych se tomu nesmál. ;-) Sten se prohřešuje proti zásadám správného návrhu, když proměnný počet prvků neukládá do vhodné kolekce. ;-)
Sten
Sten (neregistrovaný)
28. 10. 2007 22:21 Nový

Re: Instance?

celé vlákno
Jaktože proměnný? Počet a jména žáků ve třídě je přece na střední znám ve chvíli, kdy se třída v srpnu instancuje rozvrhem :)
Mr.Gentleman
Mr.Gentleman (neregistrovaný)
27. 10. 2007 1:21 Nový

Nový třídní - remix

celé vlákno
No tak jeden takový menší remix... :)

viz. http://img91.imageshack.us/my.php?image=vypocetkaix6.gif
Mr.Gentleman
Mr.Gentleman (neregistrovaný)
27. 10. 2007 1:28 Nový

Re: Nový třídní - remix

celé vlákno
Sorry - nějak jsem v tom spěchu poslal tu rozdělanou verzi, ale myslím, že i tak je to více, než jasný... :)
HH
HH (neregistrovaný)
27. 10. 2007 12:34 Nový

Re: Nový třídní - remix

celé vlákno
Jo tak to je super :-D
2jh
2jh (neregistrovaný)
27. 10. 2007 22:37 Nový

Re: Nový třídní - remix

celé vlákno
toe krute :D
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 10. 2007 1:34 Nový

Remix o poruchách

celé vlákno
Když je někde poruch příliš, tak je jich tam moc. Zde je remix o beznadějném životě lidí s poruchami.

http://jikos.cz/~mikulas/komix/PSYCHO.GIF
Mr.Gentleman
Mr.Gentleman (neregistrovaný)
27. 10. 2007 1:36 Nový

Re: Remix o poruchách

celé vlákno
LOL :D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 10. 2007 9:14 Nový

Re: Remix o poruchách

celé vlákno
Velmi povedené :-)
kdosi
kdosi (neregistrovaný)
27. 10. 2007 11:11 Nový

Re: Remix o poruchách

celé vlákno
jako kdyz umre klaun
h3poun
h3poun (neregistrovaný)
27. 10. 2007 1:51 Nový

remix

celé vlákno
někteří středoškoláci jsou dosti šikovní, ale proč si z nich nedělat prdel ;)
http://krouzky.wz.cz/remix-vypocetka.png
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
27. 10. 2007 1:55 Nový

Re: remix

celé vlákno
omg pico hulils nekdy aspon prumerne dobrej vzorek :PP
repulsive
repulsive (neregistrovaný)
27. 10. 2007 2:07 Nový

Re: remix

celé vlákno
ty vole ona to asi fakt byla ta demolice..
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 10. 2007 4:00 Nový

nehulím

celé vlákno
To já trávu nehulím, protože mám příliš nízké sociální dovednosti a do party huličů se nedostanu. Taktéž toluen nečichám. Jsem totiž psychopat.
Quanti
Quanti (neregistrovaný)
27. 10. 2007 12:52 Nový

Re: nehulím

celé vlákno
to s tim ale nesouvisi :) travu muzes hulit i sam, na netu jsou i navody na baleni :)))
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 10. 2007 19:41 Nový

Re: nehulím

celé vlákno
Jenže trávu člověk nemá hulit, když se cítí blbě, protože se pak cítí ještě hůř. A já se holt cool na to, abych hulil, necítím.
Clock
Clock (neregistrovaný)
27. 10. 2007 23:48 Nový

Re: nehulím

celé vlákno
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
28. 10. 2007 2:21 Nový

Re: nehulím

celé vlákno
To je hustý. Pak by si člověk rovnou mohl vydlabat mozek z hlavy a byl by ze mě doslovný vydlabanec. Nebo si ho něčím vypatlat, abych byl vypatlanec.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 10. 2007 8:04 Nový

Re: nehulím

celé vlákno
Nebo vym*dat a byl bys vym*danec.
Quanti
Quanti (neregistrovaný)
27. 10. 2007 12:53 Nový

Re: remix

celé vlákno
super ;)))
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný)
27. 10. 2007 4:19 Nový

Beztřídní společnost

celé vlákno
A je vám všem jasné, že kdyby u moci byli ještě teď komunisté, programovali byste všichni povinně v Selfu? ;-)
Jyrki
Jyrki (neregistrovaný)
27. 10. 2007 9:11 Nový

:-(

celé vlákno
Tak tohle bylo hodne slabe i na root.cz, ma jeste smysl se na ten komix vubec divat???
peregrin . aura:86
27. 10. 2007 9:58 Nový

přemýšlet

celé vlákno
Když se na to člověk podívá poprvé, napadne ho, že je tam chyba, neboť si pod "instancí třídy 3.A" představí celou třídu v doslovném slova smyslu - tedy množinu žáků, vztahy mezi nimi, jejich učitele, jejich učebnu, atd.
Když se na to ale podívá podruhé (no, ty inteligentnější to napadne hned napoprvé), povšimne si oné jemné a nenápadné hry s jazykem. Pak mu dojde, že třída "3.A" je vlastně třída "žák". Takže instancí třídy "3.A" jsou jednotlivý žáci. No a pak se člověk začne smát.
...
No ale takhle ve dvou krocích to vážně vnímají jen pomalu myslící lidi jako jsem já.
...
A stejně si na tenhle komiks nemohu stále zvyknout. Připadná mi to jen jako odvar od Karla a Čeňka. A u těch aspoň člověk nemusel přemýšlet, pointa byla znát hned.
finc
finc (neregistrovaný)
27. 10. 2007 15:10 Nový

Re: přemýšlet

celé vlákno
Takovahle hra se slovy je ale dost nebezpecna. Samozrejme, ze je to spatne. Vubec instance "Tridy 3.A".
Ale abych jen neremcal, tak spravne by melo byt nasledujici:
class Trida {
private String nazevTridy;
private Collection{zak} zaci;
}
Trida instance = new Trida("3.A", zaci);

Asi by byl nesmysl tvorit vlastni tridu Trida3A. Pokud jiz stavim nejakou hierchii, mel bych presne definovat vlastnosti dane tridy, ktere jsou unifikovany pro dany rocnik. Pri predstave, ze pro kazdou skolni tridu budu tvorit novou tridu je prece objektove spatne.
Pro rozsireni muzu pouzit nekolik moznosti, napr.:
class Trida {
private VlastnostiTridy vlastnosti;
}
ci implementace rozhranni, atd.

Dle meho by spravne melo byt: Jsou zde nejaci zaci, spadajici do kolekce obsazene v instanci tridy s nazvem 3.A?
peregrin . aura:86
29. 10. 2007 16:17 Nový

Re: přemýšlet

celé vlákno
No a to právě že ne. Žádné "class Trida", to by v tom komiksu muselo být třída 2x za sebou. Takže spíše nějak takhle:

class Pupil { /* ... */ };
class ThirdYear: Pupil { /* ... */ };
class ThirdYearA: ThirdYear { /* ... */ };

int main()
{ /* ... */
ThirdYearA Vojta(/* ... */);
/* ... */ }


Tak, a dál už to obhajovat odmítám. Jak už jsem řekl, nemám tenhle komiks rád tak, jako jsem měl rád komiks "Karel a Čeněk".
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
27. 10. 2007 9:58 Nový

MAM PORUCHU

celé vlákno
Lidi pomoc, mam poruchu :
Dostal jsem strasnou rymu. :)
standa
standa (neregistrovaný)
27. 10. 2007 12:22 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
Ja taky a navic me skrabe v krku..
rm -rf /blek
rm -rf /blek (neregistrovaný)
27. 10. 2007 14:12 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
A já mám poruchu osobnosti fakt diagnostikovanou,holku nemám,sedím jen u pc,programovat neumím...
Ale nejsem TAKOVÝ DEBIL jako BLEK. ,abych o tom psal jak k*kot u každého článku na Rootu! ;)
mr.Crow
mr.Crow (neregistrovaný)
27. 10. 2007 15:39 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
já si myslím, že BLEK umí programovat mnohem líp, než ty.
asdf
asdf (neregistrovaný)
27. 10. 2007 16:38 Nový

Re: Alespon nekdo

celé vlákno
a navic ma lepsi poruchu osobnosti!
rm -rf /blek
rm -rf /blek (neregistrovaný)
27. 10. 2007 17:32 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
vždyť jo,vždyť jsem napsal "neumím programovat" ;)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 10. 2007 19:42 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
A jaký typ poruchy osobnosti máš diagnostikovaný?

Já mám poruchu schizoidní.
.
. (neregistrovaný)
27. 10. 2007 20:41 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
ja mam poruchu moceni, poruchu sverace, poruchu nohou a rukou. taky mam porouchany voci, nos a usi. taky mam rozesranej spanek a porad prujem. prsty mi odehnivaji, tak kurva kdo tady ma poruchu?
.
. (neregistrovaný)
27. 10. 2007 20:43 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
cimz chci rici tem, kteri nechapou, jen to, ze mam kamarada elektrikare, kterymu upalilo vysoky napeti kus ruky a fakt to neni takovej chudak, aby si porad stezoval, ze je porouchanej.... je mi na bliti z takovejch lidi co si stezujou na nejakej virtualni papir....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 10. 2007 21:40 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
jsi male hloupe hovadko..
.
. (neregistrovaný)
27. 10. 2007 22:56 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
ne, problem je v nadmermen mnozstvi nevybourenych hormonu.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
28. 10. 2007 2:12 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
To je správně, že je ti ze mně na blití. Psychopat totiž působí problémy v mezilidských vztazích. Psychopatovi je dobré se vyhýbat, například v knize "Proč se mnou nemluvíš" autor doporučuje ženám, aby si si schizoidní muže nebraly.
xyzzy
xyzzy (neregistrovaný)
28. 10. 2007 10:43 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
Proc proboha? Takovy schizoidni chlap muze byt idealni manzel! Pokud je ochoten se starat o domacnost (a trochu - v ramci moznosti - o deti), tak naopak to ze nikam nechodi muze byt ohromna vyhoda. Pokud je ta zena dominantni, a neceka dominantniho chlapa, ani nekoho kdo by ji ve spolecnosti reprezentoval, tak muze byt s takovym usporadanim velmi spokojena. Spousta uspesnych zen je takoveho razeni.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
28. 10. 2007 14:22 Nový

schizoidní porucha

celé vlákno
Schizoidní chlap, starat se o domácnost a trochu o děti?

--- to nemyslíš vážně. Schizoid může mít takzvanou "emoční tupost" (já ji třeba mám), což je (cituji z nikdy "Proč se mnou nemluvíš"):

"nedostatek citu projevující se i vůči sobě. Namátkou jde o zanedbávání ošacení či svérázné bytové zařízení typu 'bedničky ze zeleniny' i u finančně dobře zajištěného člověka. Projevuje se nejčastěji určitou formou lhostejnosti jak k druhým, tak, jak již uvedeno, k sobě".

--- čili schizoid se nestará o ostatní ani o sebe, je tupý.
xyzzy
xyzzy (neregistrovaný)
28. 10. 2007 19:08 Nový

Re: schizoidní porucha

celé vlákno
To je docela obycejna lenost. Ja to mam taky. Kdyz neco chces (v tvem pripade partnerku, ale to plati i pro ostatni lidi), musis ji neco nabidnout (spolupraci pri sprave domacnosti, napriklad - nekdo jiny zas nabizi kvalitni sex nebo pritazlivost ve spolecnosti). Muzes pri tom byt zcela emocne tupy - je to racionalni zalezitost, jako obchod. Ale stejne jako je takovy clovek schopen zodpovedne chodit do prace a pracovat, tak je schopen i zodpovedne starat se o deti a o domacnost. Jde jen o to, uvedomit si tu zodpovednost.
.
. (neregistrovaný)
28. 10. 2007 20:31 Nový

Re: schizoidní porucha

celé vlákno
jo pico, jestli chces mit zenskou jako obchod, tak si zaplat uklizecku (a nebo studentku jako spolubydlici) a vobcas ji za uplatu vopichej. budes to mit jednodusi....
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
28. 10. 2007 23:28 Nový

Re: schizoidní porucha

celé vlákno
Jo, je to lenost. Ale ani s tou leností nejde nic dělat. Jsou dvě možnosti:

a) starám se o ženu a o děti a nenávidím je
b) nestarám se o ženu a mám ji rád a děti jsou mi lhostejné

--- a ani jedna z těchto možností není správná. Obě rodinu rozvrátí, každá jiným způsobem. Ať se chovám, tak či tak, není úniku před zkázou.

Ne-psychopatický člověk dokáže starat a ještě navíc milovat.
xyzzy
xyzzy (neregistrovaný)
29. 10. 2007 7:39 Nový

Re: schizoidní porucha

celé vlákno
Ja myslel, ze to ze mas poruchu, znamena, ze nedokazes milovat. :)

/s/nepsychopaticky/nesobecky/
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
29. 10. 2007 15:49 Nový

milování

celé vlákno
Jsem psychopat i sobec. Milovat --- to je tak --- dokážu si lásku představit, kdysi jsem dokonce myslel, že jsem lásku k rodině zažíval. Ale tato moje "láska" se liší od toho, jak běžní lidé lásku chápou. Takže lásku zažít s nikým nedokážu.
taky psychopat
taky psychopat (neregistrovaný)
29. 10. 2007 12:15 Nový

Re: schizoidní porucha

celé vlákno
BOZE TY JSI ALE KRETEN!!! PROC TU PISES TAKOVE BLABOLY A LZI?!?!?!?!?!?!? FUJ!!!!!!!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
29. 10. 2007 15:46 Nový

Re: schizoidní porucha

celé vlákno
Jo, jsem kretén. Protože můj problém nezapadá to tvých představ, tak jsem kretén. Mám totiž poruchu osobnosti a lidi irituju. Jsem psychopat.
nit
nit (neregistrovaný)
29. 10. 2007 15:06 Nový

Re: schizoidní porucha

celé vlákno
> svérázné bytové zařízení typu 'bedničky ze zeleniny'
Sákryš, tohle mám občas taky. A měla to unás půlka kolejí. (Brno cca 1993)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
29. 10. 2007 15:51 Nový

Re: schizoidní porucha

celé vlákno
Já tu mám zase u zdí a v koutech poházené různé věci. Ale jeden můj spolubydlící byl úplný bordelář, ten měl sáčky od Tesca posetou půlku pokoje.
rm -rf /blek
rm -rf /blek (neregistrovaný)
28. 10. 2007 9:48 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
Abych se přiznal,tak ani nevím :)
Nikdy jsem se o to moc nezajímal...
Jediné co vím je,že mám diagnostikovanou poruchu osobnosti...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
28. 10. 2007 14:24 Nový

Re: MAM PORUCHU

celé vlákno
A kdy a kde ti ji diagnostikovali?
Aleš Janda aura:67
27. 10. 2007 10:04 Nový

Povedené

celé vlákno
Nevím jak vy, ale já jsem se u dnešního komiksu teda dost pobavil :-) A u remixů taky. Díky ;-)
h4X0r
h4X0r (neregistrovaný)
27. 10. 2007 10:19 Nový

Re: Povedené

celé vlákno
taky mám asi poruchu, komix na rootu čtu jen proto, že mě zajímá ta lidová tvořivost v remixech. :-}
Quanti
Quanti (neregistrovaný)
27. 10. 2007 12:51 Nový

Re: Povedené

celé vlákno
jo, dneska taky, u vsech :)))
Jerry
Jerry (neregistrovaný)
27. 10. 2007 19:01 Nový

Komix - kritici

celé vlákno
Zdravim vsetkych kritikov, co kazdu sobotu pravidelne kritizuju komix.
Ocenujem ich pracu ;), ale rad by som videl odkazy na ich stranky s ich komixami!
Ukazete nam ich? Musite byt predsa profici v tvorbe komixu, takze u vas sa ziadna chyba nenajde, ze?
Vytvorili ste uz niekedy sami nejaky komix?
Mne sa tiez jeden paci viac iny zasa menej, niektory mi nesedi vobec, ale myslim si, ze ani jeden si nezasluzi opovrhovanie!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
27. 10. 2007 19:43 Nový

Re: Komix - kritici

celé vlákno
Moje komixy jsou na http://jikos.cz/~mikulas/komix/

Ale nejsou moc vtipné, jsou o psychopatii.
.
. (neregistrovaný)
27. 10. 2007 20:39 Nový

Re: Komix - kritici

celé vlákno
Uz zase ten komentarovej spam.....
xes
xes (neregistrovaný)
27. 10. 2007 19:57 Nový

nuuuudaaa

celé vlákno
nuuudaaaaaa
liška podšitá
liška podšitá (neregistrovaný)
28. 10. 2007 16:30 Nový

Re: nuuuudaaa

celé vlákno
v Brnnnnnnněěěěěěě
Harvie
Harvie (neregistrovaný)
27. 10. 2007 20:12 Nový

Bohuzel autor asi nikdy nebyl na stredni skole...

celé vlákno
1.) Na IT a ekonomky se hlasi predevsim lidi co nevedi kam jit (bohuzel maj vetsinou vetsi uspesnost u prijimaciho rizeni nez mensi sprti, kteri ale maji jasno)
2.) Na IT se hlasi lidi, co umej akorat hrat hry a nahravat si mp3jky do mp3jky. (To že neví, že je rozdíl mezi pojmy OS a Windows radši ani nezmiňuji)
3.) 3.A je instance třídy, student není instancí 3.A ;D (Nemluve o tom, ze se u nas zatim uci jenom VB6 ;)

4.) Co to má ten vyhul před školou a) na mikině b) v tom brku? ;D
Petr Šimčík aura:100
27. 10. 2007 22:00 Nový

Re: Autor na střední škole byl...

celé vlákno
... ale ne na IT to je ztráta času

ad. 4.

a) RAMmstein
b) Není to brko ale normální cigareta, brka nemají filtry :)
Max
Max (neregistrovaný)
30. 10. 2007 7:16 Nový

Re: Autor na střední škole byl...

celé vlákno
brka nemají filtry ...

Ale můžou, znal jsem jednu partičku lidí a ty si dělali papírový filtr k brku ...

Zdar Max
turzin
turzin (neregistrovaný)
27. 10. 2007 21:44 Nový

NEW (PREDELANA VERZE)

celé vlákno
Šílená párty informatiků - JPEG - Comix - předělaná verze (klasika)
Gimp Tutorial - Turzin remasters root.cz comics - VIDEO TUTORIAL - Vyšel novej GIMP, tady je video jak sem dělal tady ten komix, budu to seedovat maximálně týden, se na podívejte kdo s Gimpem neděláte, třeba pak přibide těch předělávek (remixů), jinak po týdnu mail trn23@web.de
EndGame Blueprint For Global - VIDEO - Absolute must see - conspiracy klasika ENG GAME - ALEX JONES
SpongeBob v češtině - VIDEO - Ok, tady je ještě SpongeBob v češtině
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
27. 10. 2007 22:20 Nový

Re: NEW (PREDELANA VERZE)

celé vlákno
jo pico ta party nema chybu i kdyz je par let stara ;)) ... tut du taky seedovat ;PP
Samuel Kupka aura:82
27. 10. 2007 23:07 Nový

Re: NEW (PREDELANA VERZE)

celé vlákno
Ty vole, tie remixy su super. Dobre to mat takto vsetko pohromade.
turzin
turzin (neregistrovaný)
28. 10. 2007 1:07 Nový

Re: NEW (PREDELANA VERZE)

celé vlákno
ok, tady je jeste nejakej OLD TIMER :
http://trn.php5.cz/comix/
a fresh timer :
http://trn.php5.cz/comix2/
Samuel Kupka aura:82
28. 10. 2007 1:34 Nový

Re: NEW (PREDELANA VERZE)

celé vlákno
Cool, odteraz asi zacnem sledovat remixy :)
nn.mm
nn.mm (neregistrovaný)
28. 10. 2007 13:01 Nový

Re: NEW (PREDELANA VERZE)

celé vlákno
ROFL LMAO LOL, tak u nekterych jsem se fakt malem poskladal :)))) gj :))
Marian Kechlibar
Marian Kechlibar (neregistrovaný)
28. 10. 2007 11:40 Nový

Warning

celé vlákno
Místo "já" by měli říkat "this" :-)
mys elf
mys elf (neregistrovaný)
28. 10. 2007 13:15 Nový

Re: Warning

celé vlákno
Raději snad self, ne?
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
28. 10. 2007 21:06 Nový

Co to?

celé vlákno
Ona to je pomocna skola s rozsirenou vyukou, nebo co? Nebo reditel je blb?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 11. 2007 8:50 Nový

chybí dnešní komiks

celé vlákno
Tak co se děje? Týden pryč a komiks nikde. Snad jste se nenechali odradit tou hromadou kritiků?
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem