Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: osudová osmička

uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 0:12 Nový

*ICOVINA

celé vlákno
SNAZTE SE TROCHU :-/
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 0:52 Nový

BLECI REMIX

celé vlákno
tady (png, 128933 B)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
3. 1. 2009 6:12 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
To je dobrej remix, je o člověku s poruchou osobnosti a s vygumovaným mozkem.
CrackEn
CrackEn (neregistrovaný)
3. 1. 2009 8:40 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
Ano, lidi s poruchou je urcite hodne. A vidim ze si zacal s tou svoji poruchou otravovat i na www.dropin.cz , tam je taky hodne porouchanych lidi.

Jinak me doporuceni. Zacni s LSD, nejprve malo (1-2) pak hodne (4-5) najednou a na nejakou poruchu rychle zapomenes :D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 9:33 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
Nova nemoc dnesni doby? "BlekMor"
Zjevne toho okupuje vic, zacal chodit i na lamera :(
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
3. 1. 2009 9:48 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
LSD je slabá droga, na tu není fyzická závislost. Jak vlastně vypadá závislý člověk na LSD? - nikdy jsem o tom neslyšel.
CrackEn
CrackEn (neregistrovaný)
3. 1. 2009 12:05 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
No praveze nevypada. Na LSD fyzicka zavislost neni, a psychicka v podstate take ne. Takovi lide jsou ale mnohem klidnejsi a maji diky tomu lepsi nahled na svet,plni optimismu, nez ti co s LSD zkusenosti nemaji.
autor remixu
autor remixu (neregistrovaný)
3. 1. 2009 14:24 Nový

LSD + BLEK

celé vlákno
Ja bych naopak BLEKovi LSD doporucil, pokud se na to citi, staci si najit jmeno Stanislav Grof a zjistit k cemu ON pouzival LSD, ne dnesni [wannabe] [frikulin] mladez... on podal v oboru zkoumani lidske psychy pomoci LSD a pak holotropniho dychani (diky zakazu LSD) nejake vysledky, presto ho sysifos kritizuje, ac jsou ve vedeni nekteri verici v Boha, ale koho to sere, ze... a toto NENI! zadny flame, ktery ma pritahnout diskuzi z minula Buh vs. realita...

Ja bych v tom nevidel problem - horsi to u BLEKa byt nemuze, jedine lepsi, ale samozrejme vim o jeho zivote kulovy, stejne jako vetsina lidi tady... to uz si musi prebrat on ;)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
3. 1. 2009 14:32 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
A kdybych sám dostal na LSD bad trip, tak co? To bych možná zkusil leda s nějakou milovanou osobou, které bych důvěřoval. Ale sám ne.
Mrkva.
Mrkva. (neregistrovaný)
3. 1. 2009 14:36 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
Ja sam bych taky nekdy chtel LSD zkusit. Tak nekdy muzem :) Mas kde to sehnat? :)
P.S.: jestli se mi podari odmaturovat, tak jdu na matfyz, tak nejak pocitam s tim, ze mi tam porucha osobnosti vykrystalizuje do ciry podoby :)
autor remixu
autor remixu (neregistrovaný)
3. 1. 2009 15:06 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
U toho taky zalezi hodne na tvem soucasnem naladeni, na prostredi, ve kterem to zkousis (myslim tim jestli je tam hluk, jaky je tam vzduch, den/noc...), ale samozrejme taky na tvoji psychice celkove, ktera nebude, podle toho, co tady pises, nejspis extremne stabilni, pokud to, co tady pises, myslis vazne, jakoze nejspis myslis ;) Na tom, ze mas z toho strach, neni nic spatneho, je to normalni... ale kdybys ho (BT) dostal, tak uprimne receno, by sis mozna zase prozil uzkost, deprese... (nejspis jsi o BT neco cetl) - a predstava toho, ze ho budes mit, te nejspis odradi zcela (imho). A tim "mozna" je mysleno to, ze _znacne_ zalezi na davce, kterou si vezmes, samozrejme že ze zacatku je lepsi minimalni mnozstvi a videt, jak na to telo reaguje.. Ale na druhou stranu z BT se vzpamatovat muzes, a to, co ti prinese druha strana (bez BT), je , myslim si, "podstoupenirizikuhodne". Ale u kazde veci existuje riziko, ktere musis podstoupit, stale je tam pravdepodobnost, ze se neco zvrtne... A co se tyce milovane osoby - to bys chtel, abyste byli oba na tripu nebo by na tebe jen davala pozor? Nejak si nedokazu predstavit, ze by vedela, co delat, vzhledem k tomu, ze bys uz to mel v sobe...

A pripadne jeste muzes zkusit holotropni dychani, ktere je vyrazne mene rizikove vzhledem k LSD, protoze ho muzes zastavit kdykoliv chces (vlastni zkusenost) ...v netu je toho o nem hromada, verim, ze kdyz te to bude zajimat, tak si neco najdes...

A docela se divim, ze mas strach z BT, ale nemas ho nebo aspon to nepises, ze bys poznal (kdyby jsi nemel BT), jaky opravdu jsi ;)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
3. 1. 2009 17:05 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
"na tvem soucasnem naladeni, na prostredi, ve kterem to zkousis"

--- no právě, že s tou mojí smutnou a beznadějnou náladou to asi není vhodné zkoušet. Kdybych měl vedle sebe milovanou osobu (ať už zpapírovanou nebo čistou), tak bych se cítil lépe, cítil bych se emočně naplněný, tak bych se bad tripu tolik nebál.

"ze bys poznal (kdyby jsi nemel BT), jaky opravdu jsi ;)"

--- jaký opravdu jsem, jsem poznal během té doby, co jsem měl úzkosti a byl v blázinci. Poznal jsem svou pravou podstatu, svou schizoidní poruchu osobnosti. To poznání mi ublížilo, nepomohlo.
autor remixu
autor remixu (neregistrovaný)
3. 1. 2009 19:55 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
Zvazoval jsem jestli ma cenu neco psat, ale ocividne vis, proc to delas... ad1 - Kdyby jsi uz mel nejakou tu milovanou vedle sebe, tak myslim, ze nejaky LSD trip by te nelakal :) ...Mozna az by ses chtel zabit, nasel odhodlani (pamatuji si, ze jsi tady nekdy psal, ze na sebevrazdu nemas dostatecne odhodlani), tak predtim muzes takove veci zkusit, i kdyz ti to nejspis nic neprinese, ale vedel bys jake to je, byt jako ti fetaci, pripadne by se v tobe neco zmenilo (jestli k horsimu, tak by ti to uz stejne bylo jedno)... a kdyz uz jsem nacal sebevrazdu, tak na tom nevidim nic spatneho, kdyz se tady na svete nekomu nelibi, pripadne ma jine duvody... jen takova poznamka - Freud - vsude se o nem uci, jaky to byl clovek, ale kolik lidi vi, ze se nechal zabit (asistovana sebevrazda) ;)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 20:53 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
"a kdyz uz jsem nacal sebevrazdu, tak na tom nevidim nic spatneho, kdyz se tady na svete nekomu nelibi, pripadne ma jine duvody."

Drtivou vetsinu sebevrazd pachaji lide v dusledku deprese. V takove situace clovek neni svym panem a nejedna podle sve svobodne vule. Deprese je nemoc a ma se lecit. Nastesti deprese take zpusobuje ztratu vule a rozhodnost, takze lide se take casto k sebevrazde neodhodlaji.

Mluvim z vlastni zkusenosti, trpel jsem a obcas trpim sebevrazednymi myslenkami (diagnoza smisena uzkostne depresivni porucha/socialni fobie/ schizoidni porucha osobnosti).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 21:16 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
Ovsem jsi zapomnel dodat, ze urcite procento lidi se neda lecit...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 21:44 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
Lecit se da, asi jsi myslel vylecit. Je pravda, ze deprese se casto vraceji (rika se tomu relaps).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 21:46 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
Jo jasne, diky...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
4. 1. 2009 2:37 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
Kdybych měl spáchat sebevraždu, tak budu předtím asi spíš brát to techo --- je to tvrdá droga, rozpouští mozek, není odsud návratu. Někdy si připadám, jakoby se mi mozek rozpouštěl i bez techa --- mám totiž poruchu osobnosti. Nejsem schopen lásky :-(
tdx
tdx (neregistrovaný)
3. 1. 2009 18:24 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
A co flashback? Co riziko spuštění latentního psychického problému?
autor remixu
autor remixu (neregistrovaný)
3. 1. 2009 19:59 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
Asi takhle - "Kdyz neco chces, tak musis podstoupit nejaka rizika." A aby byl flashback nejak silny, ze by mu znemoznoval realne jednat? Nejake reference by se hodily...
A kdyz uz by byl _dejme tomu_ silny, jak asi tvrdis, tak co jsem cetl, vetsinu casu travi doma, takze by mu to stejne bylo jedno ..ale to se pohybujeme uz totalne jinde. A ac BLEKa neznam, stejne jako neznam jeho zivot, takze nevim jak ho bere, tak bych si mozna dovolil tvrdit, ze to riziko je zanedbatelne - kdyz uz ma tak zmrveny zivot, tak by se to -- podle zdokumentovanych zanedbatelnych psych.problemu, ktere se nachazely u lidi po _castem_ pouziti LSD so far -- v jeho poruse ztratilo, nic proti...a ja po nem nechtel at je z neho smazka, ktera to ma brat 3x denne(prehanim), coz je predpoklad (vetsi davky), aby se ten problem vyvinul, ja to psal, jak je to vyse^^ ;) ...
CrackEn
CrackEn (neregistrovaný)
3. 1. 2009 15:35 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
No bad trip mozny je, ja sam sem ho malem taky zazil v jednom tmavem lese kde to vypadalo, ze by meli ze zeme vylezat nemrtvi a chtit cerstve maso :D, a chtel jsem jit odtamtud pryc. Asi pet minut na to mi to prislo tak bizarni ze jsem se tomu zacal smat. Jinak nejak z toho strach mit nemusis, prubeh zavisi na okolnostech kolem cloveka.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
4. 1. 2009 23:27 Nový

Re: LSD + BLEK

celé vlákno
No, to pak clovek treba skoci z okna v domeni, ze umi letat nebo treba jde zastavit vlak, jako Superman.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
3. 1. 2009 15:32 Nový

minula diskuze

celé vlákno
no minula diskuze byla spis o tom zda kdyz si honime tak zda tim porusujeme biblicka prikazani ci ne. Nekdo tu dokonce prohlasoval ze honeni si je dukaz psychicke cistoty a sebeovladani t.j. plodu Ducha.

Honeni je opravdu v soucasne dobe velmi hot tema, podivejte se treba na:

http://www.sexus.cz/clanek/1066-masturbace-vs-krestanstvi.html

na diskuzi pod tim citajici 800 nazoru.
arnolt
arnolt (neregistrovaný)
3. 1. 2009 12:10 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
Je hrubou chybou posuzovat sílu drogy podle závislosti ní. LSD je jedna z nejvíc psychoaktivních látek. Nejsem si jist, co přesně myslel ten co to LSD doporučil – duševně nevyváženým se LSD a další psychotropní látky zásadně nedoporučují. Možná tím myslel, že ten "hukot", co bys zažil, by tě posadil víc na zem... Já jen dodávám, že se to může dostat dál na druhou stranu.
CrackEn
CrackEn (neregistrovaný)
3. 1. 2009 15:31 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
No. Zivot nekdy zacina na druhe strane :D.Prave ze ta psychoaktivita s kombinaci s urcitymi prostredky, dokaze osobnost cloveka pozmenit. Myslel jsem to tak, ze by ho ten ucinek proste prolomil, ze by pri premitani nad prozitymi udalostmi na tu poruchu zapomel. Ja poruchu nemam, sezral jsem toho mnoho. No mozna mam poruchu, a to takovou ktera brani vyvolani SPD, cili poruchy kterou ma BLEK.
CrackEn
CrackEn (neregistrovaný)
3. 1. 2009 15:33 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
No. Zivot nekdy zacina na druhe strane :D.Prave ze ta psychoaktivita s kombinaci s urcitymi prostredky, dokaze osobnost cloveka pozmenit. Myslel jsem to tak, ze by ho ten ucinek proste prolomil, ze by pri premitani nad prozitymi udalostmi na tu poruchu zapomel. Ja poruchu nemam, sezral jsem toho mnoho. No mozna mam poruchu, a to takovou ktera brani vyvolani SPD, cili poruchy kterou ma BLEK.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 16:52 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
Linux Software Distribution?
CrackEn
CrackEn (neregistrovaný)
4. 1. 2009 9:01 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
Ne. Letadla Sovetskych Druzstevniku :D
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
3. 1. 2009 9:57 Nový

www.dropin.cz

celé vlákno

Na dropin jsem začal chodit, protože jsem myslel, že feťáci mají vymletý mozek a že když já mám teda taky vymletý mozek, tak si s nimi budu dobře rozumět. No, nakonec jsem zjistil, že feťáci mají vyšší sociální dovednosti než já a že při všech těch chemkách, co do sebe perou (včetně toluenu), jsou schopni lásky.

Škoda, že zrušili www.pervitin.cz, tam byli ještě vymaštěnější fetky (hemžilo se to tam inzeráty typu nabízím sex za piko), třeba bych si rozuměl s nima. Těžko říct, jak by feťák reagoval na moje omílání o psychické poruše pořád dokola.

Zajímavost: Podle uživatelky heroinu je závislost ne heroinu fakt lepší než neustálé sebelitování nad poruchou osobnosti: viz zde.

FLEK
FLEK (neregistrovaný)
3. 1. 2009 10:39 Nový

Re: www.dropin.cz

celé vlákno
Já jsem zase chodil mezi nemakačenky na Úřad práce, protože jsem od přírody líný a doufal jsem, že se mezi nimi naučím něco užitečného a najdu si tam pravou lásku. Moudrý nezaměstnaný horník mi ale poradil, že ty pravé flákače nenajdu na ÚP, ale na sociálce. Seděl jsem před vchodem na sociální odbor a lovil ženský. Většina z nich měla 120 kilo a sedm a více dětí, ale já to nevzdal a čekal. Pak jsem usoudil, že jsem moc vybíravý a slíbil jsem si, že sbalím první osobu, která projde dveřmi. S Karlem nám to klape docela dobře, akorát mi vadí, že každý večer usne u stolu, aniž by dopil posledního lahváče. Na plýtvání nám prachy skutečně nestačí, už takhle musíme pít Radegast Klasik.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 11:04 Nový

Re: www.dropin.cz

celé vlákno
Hele, BLEK.u, umíš lhát? Zkus někde, kde tě neznají zamlčet, že máš poruchu osobnosti. Zkus se s nima bavit o čemkoliv jiném. Když na tu poruchu nepřijdou sami, máš vyhráno, narazil jsi na lidi s poruchou rozeznávání poruch osobnosti. Ona se spousta věcí v komunikaci dá naučit jako podmíněné reflexy (řekne mi to, myslí tím tohle, já musím reagovat takto)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
3. 1. 2009 11:23 Nový

mlčení o poruše

celé vlákno
Mlčet o poruše ve společnosti, která mě nezná, jsem zkusil. Jenomže i když jsem o té poruše mlčel, tak jsem na ni pořád myslel a byl jsem hodně zamlklý. Ostatní si mé zamlklosti všilmi a říkali něco o matfyzácích, jakou jsou nekomunikativní (i když nevěděli, že se to odborně nazývá schizoidní porucha osobnosti). Nijak jsem mezi ně nezapadl.
Biktop
Biktop (neregistrovaný)
3. 1. 2009 12:35 Nový

Re: mlčení o poruše

celé vlákno
Zamlklost se odborně nazývá schizoidní porucha osobnosti? To se mi nějak nezdá...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
3. 1. 2009 14:06 Nový

Re: mlčení o poruše

celé vlákno
Zamlklost je jeden z podstatných znaků schizoidní poruchy osobnsoti. Lidé ve společnosti vidí znak (jsem zamlklý), ale nedokáží určit, kterou psychickou poruchou (pokud vůbec nějakou) je tento znak způsoben. V podstatě to ani takhle nejde určit, zamlklost může být důsledkem spousty poruch, např. posttraumatická stresová porucha, schizofrenie, deprese, sociální fobie ... nebo i schizoidní porucha osobnosti.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 18:02 Nový

Re: mlčení o poruše

celé vlákno
Počkat, ty jsi schizoid? Moje babička je taky schizoid :-). (myšleno vážně a upřímě)
Jak vidíš, tak to ničemu nebrání.
Petr
Petr (neregistrovaný)
3. 1. 2009 13:23 Nový

Re: mlčení o poruše

celé vlákno
Podle mě je nyní správná diagnóza "posedlost poruchou". Povídání nebo myslení na poruchu je jejím projevem, člověk pak nedovede nic jiného dělat. Problém už není ani porucha sama, ale spíš je to její posedlostí.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
3. 1. 2009 14:03 Nový

posedlost poruchou

celé vlákno
Ano, to je pravda. Jsem posedlý poruchou. Co s tím?

Tak mě napadlo, jak je to třeba v případě, kdy člověk vysloví výrok "já trpím psychickou poruchou"? Pokud ten člověk žádnou poruchou netrpí, tak je to projev hypochondrie, což ovšem znamená, že trpí hypochondrií, tedy je výrok pravdivý. Pokud je však výrok pravdivý, pak z toho výroku nelze usuzovat na psychickou poruchu a tedy je ten člověk zdravý. Přijde mi to jako podobný paradox, jako když člověk řekne "teď lžu".
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 18:45 Nový

Re: posedlost poruchou

celé vlákno
_Kvalitni_ psychoterapie.
Petr
Petr (neregistrovaný)
3. 1. 2009 19:43 Nový

Re: posedlost poruchou

celé vlákno
No tak vidíš, výrok "já trpím psychickou poruchou" může znamenat jedině že jsi pako :)
Pěkně jsi si to logicky zdůvodnil.
CrackEn
CrackEn (neregistrovaný)
3. 1. 2009 12:06 Nový

Re: www.dropin.cz

celé vlákno
Ano a smazky jsou daleko vetsim nesvarem nasi doby, nez falesni Blekove :D
Petr
Petr (neregistrovaný)
3. 1. 2009 13:15 Nový

Re: www.dropin.cz

celé vlákno
Ahoj Bleku,
koukám že zamořuješ celej internet.
Narazil jsem na tebe třeba tady http://zena.centrum.cz/volny-cas/vase-pribehy/2008/10/17/clanky/jak-kde-najit-partnera-poradme-si-dil-3/komentare/?

Podle mě si docela společenskej, když chodíš takto psát různě na fóra.
To třeba já jsem na to línej.

Podle mě problém je v tom, že jsi posera. Ty jsi prostě posera, oslovovat lidi a bavit se s nima v reálném životě, jde ti to jen na internetu. Zrovnatak jsi posera jít do nočního podniku kde jsou placené společnice a nich si můžeš komunikaci snadno vyzkoušet. Chybí ti pozitivní zážitky.
Divil by jsi se ale i na takových místech můžeš mít překvapivě hodně pozitivních zážitků.
Taky jsi posera si zajít si na privát a vyzkoušet si sex. Nové zážitky přilákají nové myšlenky a zboří stereotyp. "mám poruchu".

Nic si z toho nedělej, já jsem taky posera. Je jen potřeba si přiznat v čem je problém. Navíc jsem hodně línej někde psát na fórech nebo někam chodit. Je ale pravda, že několik silných pozitivních zážitků mne dovede nabít na dlouhou dobu dopředu, takže na čas přestanu být tolik línej.
Netrpím ale představou, že za to může porucha. To je nesmysl.
Co si ale myslím je to, že je to hlavně tím, že moji rodiče byly a jsou divní. Když má někdo divné rodiče, je to naprosto zásadní věc (samozřejmě není divnej jako divnej).
A tohle je následek. Málo kdy oslovím neznámého člověka, natož ženu. Pokud se ale už z někým začnu bavit, působím poměrně normálně i když nesměle (to naštěstí nutně nemusí každému vadit) .... Jsem hroznej posera, dělat "odvážné věci" jako oslovovat cizí ženy ...


Ono není možné zatnout zuby a zkusit to prolomit, protože pak to vypadá nepřirozeně, člověk se u toho nebaví a nemá úspěch protože připadá divně.

Co je ale možné udělat je zatnout zuby a navštívit nějakej z těch podniků ....

Myslím, že tvoji rodiče musí být taky divní, protože tyto problémy jakým trpíš ty vznikají, podle mého názoru právě tímto. Rodiče tě znají nejlíp a od malička a pokud se ti soustavně snaží podlamovat sebevědomí a odvahu v tomto smyslu, zcela jistě se jim to podaří.
Clock
Clock (neregistrovaný)
7. 1. 2009 8:37 Nový

Re: www.dropin.cz

celé vlákno
Problem neni ze BLEK. je posera, problem je ze ma poruchu osobnosti. Ma na to lekarskou diagnozu na papire cerny na bilym.
Mrkva.
Mrkva. (neregistrovaný)
3. 1. 2009 14:31 Nový

Re: www.dropin.cz

celé vlákno
Vole, BLEKu... "No, nakonec jsem zjistil, že feťáci mají vyšší sociální dovednosti než já a že při všech těch chemkách, co do sebe perou (včetně toluenu), jsou schopni lásky."
Ty jako ne? A co je sakra tohle? :) http://www.root.cz/clanky/komiks-osudovy-omyl/nazory/224909/
Petr
Petr (neregistrovaný)
3. 1. 2009 19:38 Nový

Re: www.dropin.cz

celé vlákno
Ano Blek je úplně normální, jen je hrozný posera bavit se s lidmi v reálu a proto se uchyluje k fnukání na interentu.
Zamilování zničehonic, bez jakékoli komunikace a bez vzájemného úsměvu je velmi vzácný jev. To je normální.
Clock
Clock (neregistrovaný)
7. 1. 2009 8:39 Nový

Re: www.dropin.cz

celé vlákno
Hehe narvou do hlay endorfiny :) Normale se tomu rika zabouchnout se ne?
Venca Balak aura:35
3. 1. 2009 16:15 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
za stylovou Hulan-TV dik :-)
TurZin
TurZin (neregistrovaný)
5. 1. 2009 16:13 Nový

Re: BLECI REMIX

celé vlákno
Thany for mentioning Turzin-TV ;) jo, btw, kdyz to scalujes dolu (zmensujes) dej to pak doostrit (sharpen)
Mak
Mak (neregistrovaný)
3. 1. 2009 1:16 Nový

Neni to tak zly

celé vlákno
No, me to nahodou prijde, ze dnes to ma i naznak vtipu! :o)

Nebo ze by za to mohly ty konaky, co mi delaji spolecnost?
Smokie
Smokie (neregistrovaný)
3. 1. 2009 9:37 Nový

Re: Neni to tak zly

celé vlákno
To bude ten konak. Mne to vobec neprislo vtipne. Cim dalej tym horsie. Neviem pre aku kategoriu geekov su tieto komiksy urcene...
freshmouse
freshmouse (neregistrovaný)
3. 1. 2009 21:55 Nový

Re: Neni to tak zly

celé vlákno
Koňak. Jednoznačně. To bude opice...
Quanti
Quanti (neregistrovaný)
4. 1. 2009 19:21 Nový

Re: Neni to tak zly

celé vlákno
jo, já se taky pobavila. Snad poprvé za dobu existence stávajícího komiksu... možná podruhé :)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
4. 1. 2009 21:51 Nový

Re: Neni to tak zly

celé vlákno
Já jsem IE8 nikdy nepoužíval, takže mi to nijak zvlášť vtipné nepřijde. Zato se mi velmi líbí ten remix o poruše osobnosti. Poruchu osobnosti totiž mám.
NasaK
NasaK (neregistrovaný)
3. 1. 2009 1:50 Nový

typo & wtf

celé vlákno
V perexe je chyba - "osička namiesto "osmička"..

A tak sa chcem spýtať, že či je to komiks z budúcnosti alebo som len zaspal dobu a IE8 je už vydaný?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 7:53 Nový

Re: typo & wtf

celé vlákno
Zaspal aspoň beta je min. od 16.9.2008
NasaK
NasaK (neregistrovaný)
3. 1. 2009 15:47 Nový

Re: typo & wtf

celé vlákno
Beta Win7 sa zdá byť fajn, ale ešte majú čas to zhovadiť. To isté platí o IE8, ak beta bola oničom, tak stále majú čas to vylepšiť. Aj keď to by asi chcelo WebKit... ;)
Negascout
Negascout (neregistrovaný)
3. 1. 2009 2:19 Nový

pekne !!!

celé vlákno
aktualne a trefne, dobra praca ,len tak dalej ;)
hawran diskuse aura:60
3. 1. 2009 12:36 Nový

Tak nevim, trosku mi to pripomina ...

celé vlákno
... nektere vykososkolaky z elektrofakulty, kterym pripadlo strasne smesne, kdyz kolem nich prejelo auto s SPZ typu 74-74 ...

PS: kazdy preci vi, ze 74-93 je vetsi hlina!
psychopat
psychopat (neregistrovaný)
3. 1. 2009 20:28 Nový

Re: Tak nevim, trosku mi to pripomina ...

celé vlákno
čtyřbitový čítač je větší hlína?
stačilo mi 7400
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 1. 2009 22:24 Nový

Re: Tak nevim, trosku mi to pripomina ...

celé vlákno
Hmm... mužem pokračovat, a skončíme u KT507, v určitých situacích situacích děs a hrůza....
x
x (neregistrovaný)
3. 1. 2009 12:46 Nový

Redhat 8

celé vlákno
Bola pohroma :-D
broukoid
broukoid (neregistrovaný)
3. 1. 2009 14:21 Nový

je treba zabit BLEK.a

celé vlákno
Navrhuju vytvorit specialni patraci komisi pro nalezeni hovnozrouta jmenem BLEK a jeho naslednou likvidaci provedenou tim, ze se vytisknou vsechny tyhlety debilni "komixy", stoci se do rulicky a pravidelnymi udery do hlavy se z BLEKa udela krvava sracka.
eh
eh (neregistrovaný)
3. 1. 2009 14:37 Nový

Re: je treba zabit BLEK.a

celé vlákno
A tebe by měli zavřít do ústavu a provést lobotomii, protože jsi evidentně nebezpečný společnosti na rozdíl od BLEK.a . Pravděpodobně jsi sadistický deviant nebo trpíš jinou podobnou úchylkou a ohrožuješ své okolí.
broukoid
broukoid (neregistrovaný)
4. 1. 2009 15:22 Nový

Re: je treba zabit BLEK.a

celé vlákno
presne tak :) muhehe
Clock
Clock (neregistrovaný)
7. 1. 2009 8:34 Nový

Re: je treba zabit BLEK.a

celé vlákno
Podle me tohle je naplneni skutkove podstaty nabadani k vrazde.
TurZin
TurZin (neregistrovaný)
3. 1. 2009 19:21 Nový

REMIX - JOSEF MASIN - Osmicky

celé vlákno
REMIX - JOSEF MASIN - Osmicky

http://trn.php5.cz/comix3/osmicky.jpg

COMIXOVE INFERNO

http://trn.php5.cz/
eh
eh (neregistrovaný)
3. 1. 2009 20:16 Nový

Re: REMIX - JOSEF MASIN - Osmicky

celé vlákno
Konečně tvé remixy.
aR
aR (neregistrovaný)
3. 1. 2009 20:53 Nový

Re: REMIX - JOSEF MASIN - Osmicky

celé vlákno
jo tak tohleto (ten první odkaz - osmičky) mě připadá tak trochu jakoby autor měl přehled. Trefa do černého, moc se mi to líbilo, jen tak dál, a houšť.
Adam Schubert aura:48
3. 1. 2009 21:31 Nový

Re: REMIX - JOSEF MASIN - Osmicky

celé vlákno
Kvalita
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 1. 2009 0:39 Nový

Re: REMIX - JOSEF MASIN - Osmicky

celé vlákno
Ty jsi pako :-DD
D.A.Tiger aura:66
4. 1. 2009 15:08 Nový

Re: REMIX - JOSEF MASIN - Osmicky

celé vlákno
No, to je síla :-D
Honza
Honza (neregistrovaný)
5. 1. 2009 10:31 Nový

Trapné

celé vlákno
Asi tak polovinou komixů jsem obvykle nadšený, ostatní mi většinou nevadí, ale tenhle je fakt trapný.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem