Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: osudový omyl

Marex
Marex (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:05 Nový

Prvni

celé vlákno
prvni, mam totiz poruchu osobnosti
sid
sid (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:08 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
Byl bych rychlejsi, kdybych si v 0:03 nerekl, ze na komix dneska zapomneli...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:24 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
Já mám taky poruchu osobnosti a dokonce mi ji diagnostikovala psycholožka.
Marex
Marex (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:25 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
Jak jsem psal minule ... cetl jsem ten manual a podle toho mi to sedi
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:28 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
A sedí ti i ty obecná kritéria na http://en.wikipedia.org/wiki/Personality_disorder#General_diagnostic_criteria ?

Způsobuje ti to problémy v mezilidských vztazích? Máš třeba problémy ve vztahu s rodinou?
Marex
Marex (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:53 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
http://en.wikipedia.org/wiki/Schizoid tohle sedi ... a jo, neni to takove jake by to melo byt optimalne
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:24 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
A s čím vším ti způsobuje schizoitida problémy? Se ženami? S kamarády? S rodinou?
Marex
Marex (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:32 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
se vsemi tremi skupinami neprovozuji zadnou vetsi interakci nez nutnou :-(
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:51 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
A připadá to tobě jako problém nebo to připadá těm okolním lidem (rodině) jako problém nebo to nepřipadá nikomu jako problém?
Marex
Marex (neregistrovaný)
13. 9. 2008 2:12 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
na matfyzu si spoluzaci zvykli, s moc jinyma lidma jsem v praze do kontaktu neprisel, rodice si zvykli protoze nemeli na vyber ... a se zenami me to trapi :-(
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 2:22 Nový

ženy

celé vlákno
A líbí se ti některá žena nebo ne? Mně se v podstatě líbilo pouze pár žen za život, s žádnou jsem neměl vztah a ty emoce a představy žen, co se mi líbily, přetrvávají fakt někdy i víc než 10 let. Jednou se stalo, že se mi nějaká žena líbila tak moc, že se mi do hlavy narvaly endorfiny a já bych s ní chtěl žít. Myslím, že kvůli vzácnosti těch emocí nikdy nic takového nezažiju. :-/
Marex
Marex (neregistrovaný)
13. 9. 2008 2:44 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Jo ... jedna se mi aktualne libi, ale vztah s ni mit nebudu. Rozumove jsem dospel k zaveru, ze by to asi nefungovalo.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 2:52 Nový

Re: ženy

celé vlákno
A proč by to rozumově nefungovalo? Připadáš si příliš blbej a ona chytrá? Nebo naopak?
Marex
Marex (neregistrovaný)
13. 9. 2008 3:13 Nový

Re: ženy

celé vlákno
presne tak ... navic jsem nad tim premyslel a nasel jsem dalsi duvody, kvuli kterym by to nefungovalo.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 3:19 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Přesně tak co? Že ona je chytřejší než ty nebo naopak?
Marex
Marex (neregistrovaný)
13. 9. 2008 3:22 Nový

Re: ženy

celé vlákno
No ona je chytrejsi a prijde mi i dospelejsi nez ja ... je to ale zas jeden z mala lidi se kteryma si tam rozumim.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 3:33 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Taky ty ženy, co se mi líbily, byly (a stále jsou) dospělejší než já. Vlastně si ani nedokážu představit, jak by dokázaly mít rády takovou sračku s diagnostikovanou poruchou osobnosti. Jedné jsem jednou napsal email, prvně se se mnou chtěla bavit, ale pak jsem jí napsal, že mám poruchu osobnosti a od té doby se se mnou bavit přestala :-(
Jaroslav Šmíd
Jaroslav Šmíd (neregistrovaný)
13. 9. 2008 3:44 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Já taky nikdy vztah neměl a ani ho nechci. Nějaké vztahy jsou mi ukradené. Nepotřebuji sex. Dokonce jsem už asi půl roku nemasturboval - nebaví mě to a připadá mi to jako zbytečnost. Na druhou stranu se rád dívám na romantické filmy, dokonce u nich i brečím když mě popadne lítost (i když vím, že to není skutečné), ale vztah ani styk s ženou (a s mužem doufám už vůbec ne) mít nebudu.
Nora:o)
Nora:o) (neregistrovaný)
13. 9. 2008 9:55 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Kluci, já vás nechápu, vy tady se chvástáte poruchou osobnosti a chlubíte se tady tím na plnou čáru. Pak pláčete že nemůže te být se ženou, kuli poruše osobnosti. a pak zase že vám to nevadí. Asi myslím trochu jinak ale fakt vám nerozumím :o). Ani trochu nechápu proč se vůbec famuje, že uživatelé linuxu programátoři a další IT havět by měla mít poruchu osobnosti a být asociální k jiným lidem. sama programuji v několika jazycích :-P, používám linux a znám spousta společensky aktivních lidí používajících linux a mající stejné uchylky co se IT týče jak já. Všechny předsudky vůdši ženám, že jsme něžné, slabší, nebo dokonce nářky že jsme drbny. podívejte se k sobě, podle kluci jsou větší drbouši a cíti co se svého ega týče než my. :o). tím sem došla k závěru že máte asi fakt poruchu osobnosti, ale je vás velká část ze samčí množiny :o)
petr
petr (neregistrovaný)
13. 9. 2008 10:17 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Chybicka ;) , ted jsi se do toho nechala vtahnout a prilila jsi vodu na jejich mlynek. Budou to tu rozebirat jeste hooodne dlouho :(. Lepsi je se bavit z povzdali, tim jak si protireci a motaji se neutale dokola. Dokud si nezacnou vazit sami sebe, potom okoli, tak si okoli nezacne vazit jich. Nic, tady to bude zase cteni na nekolik dni...
turzin
turzin (neregistrovaný)
17. 9. 2008 22:14 Nový

NEW (PREDELANA VERZE) II

celé vlákno
disorder
disorder (neregistrovaný)
13. 9. 2008 11:35 Nový

Re: ženy

celé vlákno
> Všechny předsudky vůdši ženám, že jsme něžné

:(
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 12:19 Nový

nemám ženu

celé vlákno
Na jednu stranu mi to vadí, že nemám ženu. Na druhou stranu, kdybych musel přestat žít tak jak žiji a musel se např. začít starat o dítě, tak by mi to vadilo asi víc. Třeba můj otec považoval sezení u počítače za špatnou aktivitu a já jsem podle něj sobec, protože u něj pořád sedím a nepomáhám rodině. Takže ano, fňukám, že nemám ženu, ale nic s tím nedělám, teror rodinného života je horší.

Kdysi se mi stalo, že jsem byl okouzlen Dokonalostí Ženy a do hlavy se mi vylili ty endorfiny a já si představoval, že s ní budu žít --- ale bylo to jen jednou, byl to divnej stav a pak odešel.

Většina mužů poruchu osobnosti mít nemůže, porucha osobnosti se (z definice) odlišuje od většiny. Možná jsou muži egoistický hovada, ale furt lepší egoistický hovado než psychopat.
Vecernik
Vecernik (neregistrovaný)
14. 9. 2008 7:13 Nový

Re: nemám ženu

celé vlákno
s posledním odstavcem naprosto nesouhlasím - rozhodně si radši budu povídat s Tebou (i kdyby to mělo být jen o poruše osobnosti) než abych si povídal se skoro-bohem Hulánem...
xyz
xyz (neregistrovaný)
13. 9. 2008 12:26 Nový

Re: ženy

celé vlákno
To ještě neznamená, že nemáš poruchu osobnosti. Jedním ze základních znaků je, že si její nositel svůj problém neuvědomuje a ani nepřipouští. S poruchou osobnosti se člověk rodí, je to prostě daná odchylka osobnosti od normálu, a žije s ní celý život. Připustit si existenci takového problému je leda cestou k pomalé destrukci osobnosti, jak ji tu několik jedinců již delší dobu demonstruje.
Gerlige
Gerlige (neregistrovaný)
13. 9. 2008 21:30 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Jen mi prijde smutne, ze cim dele vas ctu, tim vice se citim, ze asi mam porochu osobnosti. Kdyz jsem se vlivem vasi diskuze zamyslel, tak vsechna moje komunikace s rodinou a "prateli" byla omezena na miru nezbytne nutnou a s zadnou divkou jsem nikdy nechodil. To posledni mi pomerne dost vadi, ale s vetsinou divek nedokazu najit tema na ktere bycho se mohli spolecne bavit, a kdyz uz se takova nahodou najde, tak me bere jen jako pritele, kteremu se muze sverit, protoze je na tom vlastne jeste hur nez ona.
cleb
cleb (neregistrovaný)
13. 9. 2008 21:50 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Prosím, ne! jeden BLEK. stačí.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 9. 2008 23:04 Nový

Re: ženy

celé vlákno
Zkus taky ten rozjetej vlak.
Jix0
Jix0 (neregistrovaný)
14. 9. 2008 12:46 Nový

Re: ženy

celé vlákno
A co byste radsi? Poruchu osobnosti nebo LSD?
Mrkva.
Mrkva. (neregistrovaný)
14. 9. 2008 23:35 Nový

Re: ženy

celé vlákno
+1 ;-(
WHITE.
WHITE. (neregistrovaný)
15. 9. 2008 2:24 Nový

tahni

celé vlákno
tahni uz do hajzlu, i se svoji poruchou osobnosti
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 3:01 Nový

vztah se ženou

celé vlákno
Jinak --- já myslím, že byses o vztah s ní měl pokusit, i když se to nepovede, protože pak aspoň budeš moct říct psycholožce, že jsi vztah měl, a ona ti nediagnostikuje poruchu. Pokud řekneš, že jsi vztah neměl, tak ti poruchu spíš diagnostikuje. Taky před dalšíma holkama budeš vypadat dost blbě, když jseš panic. Je to pěkně dementní mít "vztah" kvůli okolní společnosti, ale holt to tak chodí, buď se přizpůsobíš chování normálních lidí (budeš mít vztahy jako oni) nebo z tebe udělají psychouše. No nevim, zda na základě této úvahy budeš schopen vůbec nějaký citový vztah mít. Já bych třeba vztah takhle racionálně mít nedokázal, fakt potřebuju ten cit, který se však u mě objevuje velmi zřídka.
Marex
Marex (neregistrovaný)
13. 9. 2008 3:15 Nový

Re: vztah se ženou

celé vlákno
No, ono nejde o ten cit samotnej, ale aby ten vztah i fungoval, zejo. Myslim, ze je lepsi premyslet aspon trochu nez se bezhlave ridit city.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 3:26 Nový

Re: vztah se ženou

celé vlákno
Trik je v tom, že vůbec nejde vo to, aby ten vztah fungoval. Psycholožka se nebude zajímat, jestli jsi měl funkční vztah --- ale jestli jsi měl nějaký vztah. Pokud jsi měl nefunkční vztah, poruchu ti nediagnostikuje, pokud jsi neměl žádný tak ti ji diagnostikuje. Stejně tak další partnerky --- vůbec je nebude zajímat, jestli jsi měl funkční vztah (no asi je jasný, že předchozí vztahy byly nefunkční, když se rozpadly), ale půjde jim o to, jestli jsi měl nějaký vztah --- abys prostě nebyl úchylák, co není schopen styku se ženou.

Takže správně bys do toho vztahu měl jít i tehdy, když se rozpadne. Normální lidi si ještě zatemní mozek těma endorfinama, že si myslí, že žádný vztah se nerozpadne ... ty to asi neumíš ... tak nevím, jestli bys dokázal mít vztah o kterém víš, že se rozpadne. Ale pokud žádnej neúspěšnej vztah mít nebudeš, tak ti reálně hrozí, že skončíš v prdeli jako já.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
18. 9. 2008 16:15 Nový

Re: vztah se ženou

celé vlákno
Bleku ty umis davat opravdu dobry rady. Tyhle 2 posledni reakce mne dost zaujaly. Pochopil jsi to dokonale.
merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
18. 9. 2008 19:19 Nový

Re: vztah se ženou

celé vlákno
Takže ty předpokládáš, že psycholog pracuje jako jako nemyslící stroj. Přiznal jsi se, že jsi chtěl. ale že, také že jsi jen líný.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 9. 2008 5:08 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
Zkus interakci s rozjetym vlakem.
olda
olda (neregistrovaný)
13. 9. 2008 8:59 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
ano! tomu by bylo konečně "konstruktivní řešení"
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
15. 9. 2008 22:43 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
Prosimte bleku ty mas taky tuhletu poruchu? Vzdyt tam pisi ze lecba neni nutna, protoze to tem lidem nevadi.

Nekteri z mych zamestnancu a zamestankyn asi tuhle odchylku maji, ale nevidim duvod proc je lecit, jim to nevadi, schopne kazdodeniho zivota jsou, ocividne netrpi, proc jim kecat do zivota jen protoze jsou jini? Osobne jsem rad v jejich spolecnosti, dela mi radost je sledovat jaci jsou bezelstni jako deti.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
16. 9. 2008 2:48 Nový

schizoidní porucha osobnosti

celé vlákno
Jo, mám schizoidní poruchu osobnosti. O té tady pořád píšu.

Vadí mi třeba, že nikdy nebudu schopen mít ženu, cítím se osaměle. Jenomže, která žena by chtěla psychopata? Žádná. To když ženě řeknu "dobrý den slečno, já mám schizoidní poruchu osobnosti", tak tím u ní zájem nevzbudím. Neříkat to taky není řešení, když na to pořád myslím, tak to nejde neříkat.

Taky nevím, čím bych pro ženu mohl být přínosem, proč by měla chtít mě a ne muže bez poruchy. Nic mě nebaví (kromě počítače), z čehož vyplývá, že život ženě nijak nerozšířím. Nenapadají mě témata k rozhovoru, takže se s ženou ani nedokážu bavit. Nejsem vtipný (kromě těch mých depresivních komixů o psychopatii), tak ani nerozveselím.
Kate
Kate (neregistrovaný)
29. 9. 2008 7:09 Nový

Re: schizoidní porucha osobnosti

celé vlákno
ale Bleku, nemůžeš se přeci žádné ženě představit stylem: "dobrý den slečno, já mám schizoidní poruchu osobnosti" - jde o NAČASOVÁNÍ.

Jsou ženy (a znám takové i osobně), které chodí s partnerem, který má nějaké duševní potíže a jsou ochotné s ním chodit i k psychiatrovi, protože vzájemné konzultace ovlivní i další průběh nemoci...
Takže hlavu vzhůru:)
dragon
dragon (neregistrovaný) ---.czechdata.cz
3. 6. 2011 17:23 Nový

Re: schizoidní porucha osobnosti

celé vlákno

stejný problém, kolik ti je? rád bych si o tom inteligentně popovídal

Mrkva.
Mrkva. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:34 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
Tu poruchu ti obcas docela zavidim. Ono byt beznadejne zamilovanej taky neni sranda... A navic se u toho neda programovat :/
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:46 Nový

láska k ženě

celé vlákno

Já něco takovýho jako beznadějnou zamilovanost k ženě taky cítil. Ale samozřejmě když mám ten vymaštěnej mozkem, tak se s tím nedá nic dělat. Ty si aspoň můžeš říkat, že nemáš poruchu osobnosti a že příště se ti láska aspoň povede.

Pro mě je zamilovanost dobrá leda k tomu, abych si tu ženskou představoval před usnutím při honění --- a ani to už mi pořádně nefunguje.

Mrkva.
Mrkva. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:20 Nový

Re: láska k ženě

celé vlákno
Jo, BLEKu... Ty si aspoň můžeš říkat, že nemáš poruchu osobnosti
Nemám? Kdo ví, možná mám :)
příště se ti láska aspoň povede.
A co když nebude žádné "příště"?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:23 Nový

Re: láska k ženě

celé vlákno
To já si taky říkám, že už žádné "příště" nebude. Ach jo. Tak jsme na tom stejně. A proč tě vlastně ta žena, ke které jsi cítil osudovou lásku, nechtěla?
Mrkva.
Mrkva. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:27 Nový

Re: láska k ženě

celé vlákno
Co já vím... :(
Mrkva.
Mrkva. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:28 Nový

Re: láska k ženě

celé vlákno
Ještě mě napadlo... Proč tam je sloveso "cítit" v minulém čase?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:30 Nový

Re: láska k ženě

celé vlákno
Takže ty to cítíš pořád ... a jak je to dlouho, kdy jsi tu lásku začal cítit?
Mrkva.
Mrkva. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:37 Nový

Re: láska k ženě

celé vlákno
Uz to bude rok :(
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:38 Nový

Re: láska k ženě

celé vlákno
Tak to ještě nic není. Až to bude 10 let, tak teprv můžeš začít skuhrat, že jseš narušenej a že máš zničenej život.
corwin78
corwin78 (neregistrovaný)
13. 9. 2008 12:41 Nový

Re: láska k ženě

celé vlákno
Stačilo by i sedm let? Jestli jo, tak v tom jedu s váma.
corwin78
corwin78 (neregistrovaný)
13. 9. 2008 12:43 Nový

Re: láska k ženě

celé vlákno
Stačilo by i sedm let? Jestli jo, tak v tom jedu s váma.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:09 Nový

7 let

celé vlákno

Jo, to je dost 7 let.

Třeba mě fascinuje, že holka nalezne kluka, který má v sobě obrovské charisma, ušlechtilou tvář, inteligentní výraz, kluka tak vzácného, že se rodí jednou za 100 let --- a fetuje s ním toluen, takže jí IQ klesne o pětinu. Holt prostě láska vymele mozek :-(

V mým případě ty sporadické případy (kterých je míň než prstů na ruce), kdy jsem k nějaké ženě cítil cit byly tak silné, že úplně dokázaly zatemnit schopnost mít normální vztahy. Většina holek se mi nelíbí :-(

merlin111
merlin111 (neregistrovaný)
18. 9. 2008 19:31 Nový

Re: 7 let

celé vlákno
zatemněmí má být účelná ochrana aby, jsi od ní hned neutek, kdo by tech několik let, kdy to účinkuje, se asi staral o děti. později se děti už totiž o sebe postarají samy. Vždyď jim už bude 7 let a víc. V případě extrémních rozdílů jim však bude -9 měsíců.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 9. 2008 5:07 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
Tos jeste neskocil z toho Nuselaku? Tak to rychle udelej, uz je mi z toho tvyho hekani blivno, grafomane!
.
. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 9:31 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
je to matfyzak, voe, ti skacou z integralu....
WanGogh
WanGogh (neregistrovaný)
13. 9. 2008 2:32 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
Hm...asi nemáš poruchu osobnosti, zřejmě si jen kompenzuješ něco krátkýho v tvejch kalhotech :o))

Na poruchu osobnosti bys toho musel předvést o hodně víc.
WanGogh
WanGogh (neregistrovaný)
13. 9. 2008 2:34 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
Pro ostatní, sorry jsem zlej.
A jsem i nestyda, tak se za to ani nestydím.
ldx
ldx (neregistrovaný)
13. 9. 2008 17:48 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
porucha osobnosti jeste neznamena, ze dana osoba bude psychopat zabijak :-) blek se mi jevi jako schizoid s autistickymi sklony (aspergrovskeho typu), ktery se muze jako psychopat manifestovat jen za urcitych okolnosti. apropos psychoza hrozi kazdymu, nikdo neni psychicky dokonale zdravy @#$!
Svenik (Y-38)
Svenik (Y-38) (neregistrovaný)
15. 9. 2008 10:27 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
Ja asi psychicky zdravej byl, nez ze me zkousky na MFF (nemyslim prijimaci) udelaly trosku... Ale snad se mi podari do dalsiho zk. zregenerovat - nastesti jsem v tomhle lepsi nez nezmari.
Debil
Debil (neregistrovaný)
13. 9. 2008 19:33 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
Já nemám poruchu osobnosti, já jsem jen debil. Soudružky učitelky me poslali k panu psichijatrovi a on řekl že jsem debil.
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
15. 9. 2008 2:02 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
jo a dobry jinak? jen me to zajima, jelikoz je to prvni pripad diagnozy debila na rootu..
Svenik (Y-38)
Svenik (Y-38) (neregistrovaný)
15. 9. 2008 10:09 Nový

Re: Prvni

celé vlákno
"mam totiz poruchu osobnosti"... to o tobe nastesti vsichni vime :-D
ketor sasan
ketor sasan (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:07 Nový

RE: Komiks: osudový omyl

celé vlákno
Ma poruchu osobnosti? Lebo nie je zrejme ci je to linuxak. Aj ked asi bude, ked tam nema fotku. Tie budu az v dalsom jadre.
kernel
kernel (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:13 Nový

RE: Komiks: osudový omyl

celé vlákno
Ale to jadro musi predsa najskor skompilovat.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:23 Nový

RE: Komiks: osudový omyl

celé vlákno
Já mám v jádře obrázek tučňáčka, co má sluníčko na bříšku.
LoopTrop
LoopTrop (neregistrovaný)
13. 9. 2008 8:46 Nový

RE: Komiks: osudový omyl

celé vlákno
Prosim vas, nevedeli by ste niekto napisat extension do FF, aby blokoval vsetky stupidne posty s retazcom "BLEK" a "porucha osobnosti". To druhe aj vysklonovane.
THX.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 9. 2008 8:53 Nový

RE: Komiks: osudový omyl

celé vlákno
+11111111; kdyby mela redakce alespon tri z peti pohromade, tak tyhle off-topic blaboly zacne konecne mazat a uzivatele banovat. Uz toho mam plne zuby.
Ratiafak
Ratiafak (neregistrovaný)
13. 9. 2008 9:31 Nový

RE: Komiks: osudový omyl

celé vlákno
Každej server potřebuje maskota!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 9. 2008 9:37 Nový

RE: Komiks: osudový omyl

celé vlákno
No, tak at si daj treba fotku toho magora do loga; v diskusi tyhle hovadiny nemaj co delat.
Anonymous Coward
Anonymous Coward (neregistrovaný)
13. 9. 2008 11:45 Nový

RE: Komiks: osudový omyl

celé vlákno
... a každá obec svého blbce (ale když se sejdou dva a více o.b., tak to pak vypadá, jak to vypadá (třeba pod komixy v diskusích. Kam se tihle blbci serou na ty monty pythonovské, ti alespoň pořád neskuhrali o svém napoleonském komplexu, který jejich cvokařka decentně přejmenovala na poruchu osobnosti))...
podlesh
podlesh (neregistrovaný)
13. 9. 2008 11:12 Nový

RE: Komiks: osudový omyl

celé vlákno
Náhodou, já se vždy v sobotu ráno těším na psychiatrický dýchánek na rootu.

BTW, ještě jsem tu dnes neviděl ani jednoho Bushe... paranoidní oddělení má prázdniny nebo co?
sid
sid (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:08 Nový

multilingvista?

celé vlákno
Neni lepsi slovo polyglot?

P.S. Proc je u komicsu napsan cas 0:00, kdyz byl pridan v 0:04? To je neco spatne u me?
P.P.S. Dneska se to docela povedlo
ratki
ratki (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:12 Nový

Re: multilingvista?

celé vlákno
Lebo redakcia root.cz je v blizkosti Cernu a tam je teraz ta nova cierna diera takze im pohltila kusok z casu.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:21 Nový

Re: multilingvista?

celé vlákno
Některé ženy si pod pojmem "lingvista" představují něco jiného --- že někdo bude jazykem lízat pohlavní ústrojí. Kdysi si se mnou jedna žena po internetu psala o lízání pohlavních orgánů, ale nepřipadalo mi to nijak příjemné, a taky jí vadilo, že furt melu o psychopatii :-(
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
13. 9. 2008 9:38 Nový

Re: multilingvista?

celé vlákno
To není lingvista, ale cunilingvista.
goox
goox (neregistrovaný)
13. 9. 2008 12:09 Nový

Re: multilingvista?

celé vlákno
+1
WanGogh
WanGogh (neregistrovaný)
13. 9. 2008 2:27 Nový

Re: multilingvista?

celé vlákno
Multilingvista je správné, ale ano - asi lepší označení by bylo polygot
http://cs.wikipedia.org/wiki/Polyglot

OVŠEM! autor má asi oblíbený "jistý" operační systém a proto použil MultilingVISTA

X-) :->

Taková nenápadná reklama :-) :-) :-)

Nechť se autor přizná bez mučení :o) !!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:19 Nový

Programovacími jazyky se před ženami nechlubím

celé vlákno

Programovacími jazyky se před ženami nechlubím, mám totiž poruchu osobnosti a se ženami neumím konverzovat. Poruchu mi diagnostikovala psycholožka a ta porucha znamená, že mám problémy v mezilidských vztazích. Programování člověka před těmi problémy nezachrání.

Prostě mám úplně vodjebanou psychiku a jsem diskvalifikovanej ze života mezi lidmi.

ratki
ratki (neregistrovaný)
13. 9. 2008 0:30 Nový

Re: Programovacími jazyky se před ženami nechlubím

celé vlákno
Nezachrani, ale je to jedine miesto kde sa profesne uplatni. Moze si tak v klude v temenej sloji bastlit svoje algoritmy.
Tomáš Ehrlich
13. 9. 2008 1:26 Nový

Re: Programovacími jazyky se před ženami nechlubím

celé vlákno
S tím, co má ten poďobanec na stole bych se taky nechlubil, ať už bych měl či neměl poruchu čehokoliv.

print"$&",$j=' je',"${j}diný jazyk, který dělá",($b=' lingvistu')=~s/u/u$`ou/&&$b,'
'while"PerlLisp"=~/.{4}/g
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:34 Nový

Re: Programovacími jazyky se před ženami nechlubím

celé vlákno
Nejlepší je chlubit se tím, jak ji jazykem vylížeš.

Já Lisp neumím a Perl trochu umím, ale nemám ho rád (jsem se ho učil spíš z nutnosti).
Elvard
13. 9. 2008 1:41 Nový

Re: Programovacími jazyky se před ženami nechlubím

celé vlákno
echo"Lisp neumím a nemám rád
Perl neumím a mám rad
BLEK umím a nemám rád
Komiks umím a mám rád" | perl -pe '4..exit'>/dev/cern/blackhole
ldx
ldx (neregistrovaný)
13. 9. 2008 18:10 Nový

Re: Programovacími jazyky se před ženami nechlubím

celé vlákno
ty vole ale zensky maj taky svuj kod. ze se ho nechces naucit je jen tvuj problem....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 9. 2008 18:55 Nový

Song pre BLEK.a

celé vlákno
Akú hudbu počúvaš? Ak máš rád punk, tak toto by mohlo byť niečo pre teba. Nie je to síce o poruche, ale snáď sa ti to bude páčiť. :-)
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
13. 9. 2008 21:06 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
Parada chlapi, nemate linky na nejakej dalsi punk v cestine? Ten song je fakt dobrej, jen bych vice ohulil na mixaku tu basu tam.

Jo zamlada jsem hral na basu v pankove grupe... Nejvic mne fakt sralo ze jsme si museli kupovat listky na vlastni konzert jinak nas tam nepustili.
mrdka z krtka
mrdka z krtka (neregistrovaný)
13. 9. 2008 21:44 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
ty ses asi taky takovej vseznalek ze slunecniho mesta ze ;P
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
14. 9. 2008 10:28 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
Hrat na basu je easy, ponevadz:

1. ma to malo strun
2. neni to zase tak moc slyset kdyz to vores, pokud ovsem umis drzet rytmus, coz je easy just kopiruj bubenika
3. neni na to potreba high-end hraci technika

takze asi tak.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 9. 2008 10:58 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
Ty jsi teda přiblblej frikulín.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 21:57 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
Jo, punk mám rád. Ale pankáč nejsem, na to mám moc nízké sociální dovednosti. Přiložím taky odkaz: http://bezvedomi.r57.net/mp3/smejd/05-Lady-Toluen.mp3 (musíte to stáhnout a přehrát z disku, nejde to přehrávat rovnou z netu, protože server po 45 sekundách utne spojení).
cleb
cleb (neregistrovaný)
14. 9. 2008 9:29 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
Co máš furt s tim toluenem? To jseš ještě k poruše navíc feťák? Pochybuju, to už bys asi neprogramoval.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
14. 9. 2008 10:43 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
Blek zavidi fetakum, ze se sjedou a pak jsou v raji a krometoho se z toho muzou lecit.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 9. 2008 10:50 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
Nefetuju, ale mozek mám vypatlanej poruchou osobnosti. Připadám si asi takhle: http://youtube.com/watch?v=Twv3bEFddNM

Říkám si, že jednou, až už budu starej a nebudu moct programovat, si mozek drogama rozleptám. Nejúčinnější jsou v tomto organická rozpouštědla --- mají nejlepší poměr vypatlání/cena.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 9. 2008 12:52 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
Ustrel si kebuli, blbe.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 9. 2008 13:18 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
Muzu se zeptat kolik je ti let?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 9. 2008 13:30 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
29. Docela vymletej na tento věk, že? Ale porucha osobnosti je celoživotní vada.
hurikan Ike
hurikan Ike (neregistrovaný)
14. 9. 2008 17:34 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
To teda cumim. Ty vole v 29 letech by uz chlap mel mit rozum. Ja jsem vedl podobne reci jeste v 25 letech, ale pak mi to najednou sescvaklo a preslo me to. Ale asi soudim podle sebe. Mozna, ze ses fakt magor a budes tyhle pindy psat do smrti.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 9. 2008 19:00 Nový

rozum

celé vlákno
Já vím, měl bych mít rozum, ale já ho nemám, protože jsem psycho. Vlastně jsem pozitivně myslel asi rok kolem 21 let. To si pamatuju a to bylo krásné. Dal jsem si jako heslo na počítač "mhvszdb - musím hledět vstříc světlým zítřkům do budoucna". Tehdy ze mě spadly chmury ze střední školy a z rodiny, studium na matfyzu mě bavilo a budoucnost se jevila nádherná.

Pak v 21,5 letech došlo k té rodinné krizi, po které jsem se zase začal hroutit. O dva roky později to dospělo tam, kam to dospělo, že jsem si přiznal, že otec měl ve svých nadávkách pravdu, že jsem opravdu sobec, blbec, hajzl, lempl a tak dál. Pak blázinec, diagnóza (která moje domění o mojí špatné osobnosti v podstatě potvrdila) a od té doby je ze mě troska.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 9. 2008 19:02 Nový

Re: rozum

celé vlákno
"mhvszdb - musím hledět vstříc světlým zítřkům do budoucna"
Ty voe... fakt si to bez hodit. To je moc. JUMP!!!
L.
L. (neregistrovaný)
15. 9. 2008 13:27 Nový

matfyz

celé vlákno
To mi něco připomíná - na první roky studia na matfyzu také vzpomínám jako na nejkrásnější období svého života.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 9. 2008 19:54 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
vsechny drogy nerozleptavaji mozek, bleku. psychedelika by ti mohla pomoct videt vec z jineho uhlu -- konekretne asi mdma, nebo i lsd, podle toho jak se citis (viz internet).
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
14. 9. 2008 10:46 Nový

Re: Song pre BLEK.a

celé vlákno
Teda pustil jsem si to nekolikrat na plny kule a nemuzu se zbavit toho ze kdyz slysim ten zacatek 'zkurveny system' tak okamzite myslim na i5/os. Holt podvedomi.

A to jsem si najivne nalhaval ze ten i5/os je vlastne fajn vec.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 9. 2008 10:54 Nový

i5/os

celé vlákno
:) A čím je i5/os zkurvený? Padá? Špatně se ovládá? Nejsou pro něj aplikace? Je pomalý?
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
14. 9. 2008 14:47 Nový

Re: i5/os

celé vlákno
To se da tezko popsat to musis proste zazit, rekni si nekomu o LPAR na i5/os na hrani.

Reknu jenom to ze lidi co tu celozivotne delaj as/400 denne nadavaji na to jak je to zkurveny system. Takze je to neco na co si ani po 15 letech nezvyknes. JD Edwards je hroznej bastl, treba uklada datumy do sloupcu char(5) v kodovani YYDDD, tohle kodovani neumi as/400 db2 (ostatni verze db2 ano) transformovat jednoduse na iso timestamp format.

1. koncepce OS je zcela nepodobna cemukoliv
2. 2 znakove sady vcetne hodne national kodovych stranek. UTF se tu z nejakeho duvodu neujalo. Otazka dne: V jakem proboha kodovani je tenhle sloupecek v tabulce?
3. Ovladani jak z roku 1960
4. koncepce filesystemu je velmi netradicne pojata
5. Shell je ehm, praveky. job jazyk CL neni nic moc intuitivni, ale JCL na mainframech je jeste vetsi hruza.
6. Vsechno je zpatlano v cobolu.
7. aby se nepouzivala command lajna, vetsimou se pouziva menu system, ktery je hard to navigate. Tezko rict zda je nejaka vyhra.

Programuje se pro nej mizerne, ale v produkci je to genialni system - velmi stabilni - prakticky zadna udrzba krome backupu neni nutna.
بطر&#15
بطر&#15 (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:06 Nový

multiglot a polylingvista

celé vlákno
Umět spoustu jazyku je stejne khovnu... kde sakra hledat zensky, se kteryma by si pak clovek v tech jazycich pokecal? יא חרה!
doctorX
doctorX (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:33 Nový

Re: multiglot a polylingvista

celé vlákno
neco jako includni se do me? ;DDD
WanGogh
WanGogh (neregistrovaný)
13. 9. 2008 2:31 Nový

Re: multiglot a polylingvista

celé vlákno
Ale vždyť je to spravedlivě rozdělený.
Chytrý - maj Linux a funguje jim to - tak pracujou.
Hloupý - maj Vistu a nemůžou pracovat - tak prostě šukaj (i ženy těch chytrejch co zrovna pracujou) :-) :-) :-D
Je to otázka svobodného výběru!!
pingu
pingu (neregistrovaný)
13. 9. 2008 18:52 Nový

Re: multiglot a polylingvista

celé vlákno
a já si za mlada říkal, že budu chytrej, upíchnu se na nějaký dobře cálovanej flek a ženský budu ještě odhánět, a ono ne, měl jsem bejt blbej jako každej druhej julda a měl bych žen mnohem víc.
ženám asi týpek s velmi nadprůměrným platem nevoní nebo co?
Kde je ten zkurvenej kapitalismus kdy jsou hlavní prachy, proč to kurva jen u mě nefunguje... :-/
lrk
lrk (neregistrovaný)
13. 9. 2008 20:17 Nový

Re: multiglot a polylingvista

celé vlákno
Tim, ze travim vetsinu casu denne u pocitace u prace se nechlubim, spis to tajim a je to tak lepsi, holkam to nerikejte, Vam radim.

btw.: v patek se se ozral a zbalil jednu peknou borku, dneska rande a bylo to super. Bezte se obcas napit a neco sezenete, hlavne nemluvte o pocitacich, nechte mluvit ji ...
kamzik
kamzik (neregistrovaný)
13. 9. 2008 21:47 Nový

Re: multiglot a polylingvista

celé vlákno
-;o]]]]]]]]]]]]]]]]
rx
rx (neregistrovaný)
14. 9. 2008 14:20 Nový

Re: multiglot a polylingvista

celé vlákno
to by me teda zajimalo jestli jsi tim jako chtel rict ze ses uzivatel linuxu nebo win...

btw tech moznosti bude vic, ja mam napriklad zcela funkcni linux ale nepracuju protoze jsem desne linej, radej sukam zensky chytrejch i hloupejch, je mi to fuk :))
mrdka z krtka
mrdka z krtka (neregistrovaný)
13. 9. 2008 1:38 Nový

pekna sracka

celé vlákno
ten dnesni komix ...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 2:43 Nový

Re: pekna sracka

celé vlákno
Krtka nemrdám, protože nejsem zoofil.
Pavel 'TIGER' Růžička
Pavel 'TIGER' Růžička (neregistrovaný)
13. 9. 2008 3:01 Nový

Re: pekna sracka

celé vlákno
Tak si říkám, jestli nemáš nějakou poruchu ;-)
Jan Sedlák aura:40
13. 9. 2008 8:49 Nový

Re: pekna sracka

celé vlákno
Líbí se mi, jak někdo čeká do 1:38, aby mohl pod komix akorát napsat, že to je sračka. Nicméně, dneska to není sračka zásluhou rootu, tenhle jsem vymyslel já.
mrdka z krtka
mrdka z krtka (neregistrovaný)
13. 9. 2008 12:44 Nový

Re: pekna sracka

celé vlákno
ceka? jako ze sem cekal v hospe celej vecer abych se mohl vratit dom na cas jo vocasu :P
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:09 Nový

Re: pekna sracka

celé vlákno
Ty vole, tak z tehle odpovedi jsem dostal minutovy hysterak. Jses jednicka. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
XY
XY (neregistrovaný)
13. 9. 2008 9:29 Nový

Pascal!

celé vlákno
Takova vykopavka, to tam nemohl byt aspon Python...?
Tsukasa
Tsukasa (neregistrovaný)
13. 9. 2008 9:56 Nový

Re: Pascal!

celé vlákno
Vykopávka to sice je, ale ještě pořád se učí :-)
Nora:o)
Nora:o) (neregistrovaný)
13. 9. 2008 10:02 Nový

Re: Pascal!

celé vlákno
XY, ještě se to používá kompilátory jsou i pro windows i pro linux Aple a tuším že i další unixixové systémy a díky borladnu i komunitě tenhle jazyk nezanikne :). je to stále žijící legenda. Hlavně je to jazyk přehledný a naučí se ho i ten kdo se v IT nepohybuje, což o jazycích C++ JAVA C# tvrdit nejde.
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
13. 9. 2008 10:38 Nový

Re: Pascal!

celé vlákno
No já nevím, třeba C mi přijde přehlednější i jednodušší na naučení.
Kvakor
Kvakor (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:01 Nový

Re: Pascal!

celé vlákno
No, nevim, pamatuju spoluzaky, kteri ac umel Pascal, delalo jim Cecko potize. Navic ma vetsina ceckovych prekladacu dost matouci chybove hlasky.
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
13. 9. 2008 14:03 Nový

Re: Pascal!

celé vlákno
Potíže může dělat možná ukazatelová aritmetika, ale ty věci, které umí Pascal, jsou v Céčku většinou daleko snazší. Nemá vnořené procedury, nezná dualismus funkce / procedura, funkce se volají vždycky se závorkou, ikdyž je prázdná, namísto blbé dvojice while a repeat until je logika obou variant while stejná, mohli bychom asi pokračovat. Tvoji spolužáci asi moc chlastali a kdyby se učili napřed Céčko, dělal by jim potíže Pascal.
Kvakor
Kvakor (neregistrovaný)
13. 9. 2008 22:06 Nový

Re: Pascal!

celé vlákno
Jo, s tim chlastanim to sedi ...
Michal Kundrát aura:64
13. 9. 2008 10:06 Nový

Re: Pascal!

celé vlákno
Hádám že bude někde za Case - třeba ji polil, tak ji suší ;) :D Já takhle sušil mat. tabulky v 5. třídě
Sten
Sten (neregistrovaný)
15. 9. 2008 22:11 Nový

Re: Pascal!

celé vlákno
Na Python je potřeba učebnice? :)
Martin
Martin (neregistrovaný)
13. 9. 2008 10:45 Nový

Komix o ničem

celé vlákno
protože mě bolí noha!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 12:07 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Mě zas bolí osobnost.
Přemysl Janouch aura:83
13. 9. 2008 12:52 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Kdyby mohla opravdu bolet a měli bychom reflex, který by nás donutil tomu zabránit, nemuselo by to být zas tak špatné.
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:02 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Vcera jsem mel rande z holkou z internetove seznamky. Poslala mi fotku, kde vypada docela dobre, ale kdyz jsem se s ni sesel, tak jsem zjistil, ze to zadna krasavice neni. No a nakonec z ni jeste vylezlo, ze jeste nemela kluka (je ji 27) a jestli bych mohl byt ja ten prvni. Moc se mi do toho nechce.

BLEKu, nechces abych te s ni seznamil? O pocitacich nevi absolutne nic.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:11 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Tak mi pošli její fotku. Já mám stejně vypatlanej mozek, líbí se mi děsně malé procento žen.
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:13 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Poslu, ale nevim kam?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:17 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
mikulas@artax.karlin.mff.cuni.cz
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:19 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
OK, posilam. Ona je na tom podobne jako ty. Neveri si ve vztazich a nikoho nemela. Tak byste se spolu mohli ucit ;). Moc hezka neni, ale da se s ni v pohode pokecat. Ale bacha, ne o pocitacich.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:25 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Hmm, tak ta nevypadá jako můj typ. Mně se těch žen líbilo jen pár a jejich Krása všechno ostatní přehluší. K většině žen necítím nic :-((( Ale pokud si ona se mnou chce (bez vztahu) psát o tom, jaké je to mít psychické poruchy, tak bych si s ní klidně psal.
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:29 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Ne, tak to jsi me nepochopil. Ona si nechce psat o psychickych poruchach. Chce chlapa do postele.
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:31 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Mimochodem: Jaky je vlastne tvuj typ zen? Co se ti na zenach libi? Co by musela mit tvoje potencialni partnerka?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:50 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Líbí se mi, když má souměrnou tvář. Když je bezelstná. Když má i nějaké jiné životní cíle než jen porodit. Jednou se mi líbila jedna žena, co byla velmi hrdá i citlivá, je to taková zvláštní kombinace vlastností, co se jen tak nenalezne (a mezi českýma ženama se vůbec nevyskytuje).

To je snění, no. Stejně si nedokážu představit, jak by Taková Žena chtěla někoho s vymaštěným mozekem jako já.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
13. 9. 2008 15:42 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
No staci kdyz si das precevzeti nemluvit o psychicke poruse kazdych 5 minut. Normalne pak naklusej na rande, dnes mas internet seznamky, tak se seznam a dohodni si nejaky termin. No a jako kazdej jinech chlap ji lzi jak moc se ti libi a jaka je skvela a predstirej ze te opravdu zajima co dela, poslouchej ji az bude kecat o svych problemech a vsechno ji odsouhlas aby si myslela ze ma u tebe oporu a tak. No a jakmile prekonas jeji prvotni ostrazitost tak ti zacne verit a pak si s ni muzes delat doslova co budes chtit. Chces sluzku? Bude ti delat sluzku.

Kdyz porad chces byt normalni jako ostatni lidi, tak delej tedy tohle. Takzvani normalni lidi jsou pekni zmetci co ti vrazi kudlu do zad pri prvni prilezitosti. Nerikej ze jsi to jeste nezjistil.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 9. 2008 15:58 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Ale já žádnou služku nechcu. Chcu ženu, co by mě citově naplňovala, ne nějakou díru, kam bych mohl vrazit ptáka.

Sám bych si ženy, které musím lhát, nevážil. To budu radši sám než s nějakou takovou.

"Kdyz porad chces byt normalni jako ostatni lidi, tak delej tedy tohle."

Jenže normální lidi se u toho cítí cool, jako supersamci, já cítím blbě. Jsem totiž psychopat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 9. 2008 18:18 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
No, tak kdyz jses psychopat, tak mazej do Bohnic a tam vo tom muzes klabosit celej den, urcite to bude vsechny hrozne zajimat.
podlesh
podlesh (neregistrovaný)
13. 9. 2008 18:39 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Jo, za naše daně, to tak.
undertaker
undertaker (neregistrovaný)
13. 9. 2008 23:05 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Vcera jsem mel rande z holkou z internetove seznamky. Poslala mi fotku, kde vypada docela dobre, ale kdyz jsem se s ni sesel, tak jsem zjistil, ze to zadna krasavice neni. No a nakonec z ni jeste vylezlo, ze jeste nemela kluka (je ji 27) a jestli bych mohl byt ja ten prvni. Moc se mi do toho nechce.
Taku by som chcel teda poznat osobne. To predsa nemoze byt len vyzorom.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
13. 9. 2008 23:32 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
co je to vyzor?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 9. 2008 7:26 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Výzor = vzhled.
undertaker
undertaker (neregistrovaný)
17. 9. 2008 0:23 Nový

Re: seznamka

celé vlákno
Ondro, neseznamis mne s ni?
vh
vh (neregistrovaný)
14. 9. 2008 0:20 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Ja bych to tu asi prejmenoval na www.blek.cz.
Je uzasny (a snad to ani nema obdoby), co se jiz nadiskutovalo na tema BLEK tecka.
V podstate z tech mistnich root pindu pro me vyplyva, ze blek je TAK VELMI NADPRUMERNE inteligetni, ze je out of range vsech IQ testu . Jednoho takoveho znam (ma na to i potvrzeni :-))) a ma zenu a dite a je stastny. A neprogramuje.

BLEK.ovi ale vsechny vztahy mu pripadaji malicherne, protoze jsou malicherne, zeny se mu zdaji nehezke a jen nektere zhruba ujdou, ale ty jsou chytrejsi nez BLEK tecka. Smarja panno, velebnosti, o co tady vlastne jde? Zkus, PROSIM, Bleku, priblizit, co se s tebou deje. Co umis? Kdo jsi? Kam smerujes? A prosim, ne odpoved typu "Jsem BLEK., co ma poruchu osobnosti." To uz jsem cet :-) Dik.

P.S.: sem zvedav, zda si prectu odpoved rozumnou odpoved. Spadla by pak ale dalsi ikona Internetu :-)))
Kvakor
Kvakor (neregistrovaný)
14. 9. 2008 18:51 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Domena blek.cz je zabrana. Ale porucha-osobnosti.cz je jeste volna ;-)
Sten
Sten (neregistrovaný)
15. 9. 2008 22:13 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Skoro jako ten vtip z hřebčína:
Pro tlusté tu máme tlusté koně, pro hubené hubené a pro ty, co na koni ještě nikdy nejeli, tu máme koně, na který ještě nikdo neseděl. :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 9. 2008 14:32 Nový

Re: Komix o ničem

celé vlákno
Este chvili kafrej ty svoje psychokraviny a bude te krome osobnosti bolet i cifernik.
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
13. 9. 2008 13:11 Nový

Je tu nekdo normalni?

celé vlákno
Ty kokso, tady je to fakt sbirka psychopatu, neurotiku a desintegrovanych osobnosti :))))))))))))))))))
Stanislav Hoferek aura:43
13. 9. 2008 14:51 Nový

Re: Je tu nekdo normalni?

celé vlákno
to co bolo za otazku? mas poruchu osobnosti? :)
koroptev
koroptev (neregistrovaný)
13. 9. 2008 19:53 Nový

Ano

celé vlákno
stopaty
Kvakor
Kvakor (neregistrovaný)
13. 9. 2008 21:50 Nový

Re: Je tu nekdo normalni?

celé vlákno
Hmmm, obcas to vypada, ze by klidne mohlo vzniknou sdruzeni KULSPO (Klub Uzivatelu Linuxu S Poruchou Osobnosti) ... a BLEK by mohl delat cestneho predsedu :-) .
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
14. 9. 2008 0:21 Nový

Re: Je tu nekdo normalni?

celé vlákno
BLEK by si mohl doma tak maximalne honit pero a programovat kernel. Ten ti na nejake predsedovani hodi bobek.
Kvakor
Kvakor (neregistrovaný)
14. 9. 2008 18:46 Nový

Re: Je tu nekdo normalni?

celé vlákno
Ne predsedu, ale cestneho predsedu. To je neco jako panovnik v konstitucni monarchii, tj. vicemene jen na ozdobu.
Murděj Ukrutný aura:84
14. 9. 2008 21:12 Nový

Re: Je tu nekdo normalni?

celé vlákno
Oook!
ultra force 3000
ultra force 3000 (neregistrovaný)
14. 9. 2008 22:37 Nový

Re: Je tu nekdo normalni?

celé vlákno
fakt ze jo... tragedi boze..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 9. 2008 0:31 Nový

Re: Je tu nekdo normalni?

celé vlákno
That one in the spotlight, he doesn't look right! Get him up against the wall!
And that one looks Jewish... and that one's a coon! Who let all this riff raff into the room?
That one's smoking a joint! And that one's got spots! If I had my way, I'd have all of you shot!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 9. 2008 18:08 Nový

REMIX

celé vlákno
enem pokus o remix: http://jrem.czweb.org/remix.png
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 9. 2008 19:28 Nový

Re: REMIX

celé vlákno
To je fakt dobrej remix, je vo poruše :D
turzin
turzin (neregistrovaný)
14. 9. 2008 20:04 Nový

Re: REMIX

celé vlákno
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
14. 9. 2008 20:06 Nový

Re: REMIX

celé vlákno
dobry :)
turzin
turzin (neregistrovaný)
14. 9. 2008 19:55 Nový

NEW (PREDELANA VERZE)

celé vlákno
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 9. 2008 20:13 Nový

Re: NEW (PREDELANA VERZE)

celé vlákno
Máš tam málo psychopatie pičovole. A ani paranoia žádná. Že bys remix dnes dělal střízlivej?
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
14. 9. 2008 20:21 Nový

Re: NEW (PREDELANA VERZE)

celé vlákno
vidim to jak mystr psychous nademnou :P

a tech rour tam mas taky malo pico :)
turzin
turzin (neregistrovaný)
17. 9. 2008 22:08 Nový

NEW (PREDELANA VERZE) II

celé vlákno
hej, komixy na tema IT se fakt nedaji delat ftipny, tady je neco jinyho :
http://trn.php5.cz/comix2/fotky_byvale.jpg
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
18. 9. 2008 2:22 Nový

Re: NEW (PREDELANA VERZE) II

celé vlákno
To je sqělý, je tam porucha osobnosti !
himmler
himmler (neregistrovaný)
19. 9. 2008 9:32 Nový

Re: NEW (PREDELANA VERZE) II

celé vlákno
no vidis, jak ses popularni
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem