Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: pokec u piva

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
10. 10. 2009 0:25 Nový

Jsem BLEK.

celé vlákno

Jsem BLEK. a mám poruchu osobnosti, jsem psychopat. Proto jsem málo sociální a většinu času trávím u počítače.

Franta Kučera aura:80
10. 10. 2009 0:29 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Na Facebooku nebo na Twitteru?

lilou
lilou (neregistrovaný) ---.chello.sk
10. 10. 2009 0:33 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

BLEK. nevyuziva socialne ale Asocialne siete

lilou
lilou (neregistrovaný) ---.chello.sk
10. 10. 2009 0:39 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Inac najznamejsiu Asocialnu siet v cesku ma radek hulan, ten sa bavi len sam so sebou

Prichod 7.99
Prichod 7.99 (neregistrovaný) ---.chello.sk
10. 10. 2009 0:47 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Blbost. Ono aj facebook je asocialna siet. Si zober ze sa tam pohybuju len asocialovia. Normalni ludia chlastaju v krcme s dalsimi a neriasia kazdu somarinu na facebooku.

Naviac Radek Hulan je odbornik cez vsetko, vsetko ma (vratane poruchy osobnosti), vsetko zazil.

VanThomas
VanThomas (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
10. 10. 2009 2:21 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Co je to ten Facebook?

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
10. 10. 2009 9:19 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Nekde jsem cet ze lidi co chlataji v krcme ve skutecnosti normalni nejsou. Maji socialni fobii a self-medikuji se proti ni alkoholem.

Z clanku teda plynulo, ze dusevne zdravy clovek nepotrebuje alkohol k tomu, aby se socializoval.

Murděj Uktrurný aura:84
10. 10. 2009 11:16 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Takže když někdo chlastá sám tak je alkoholik a když v hospodě tak má socialni fobii a kdo nechlastá vůbec je abstinent a tím pádem taky nenormální.

Existují ještě normální lidi?

festr
festr (neregistrovaný) ---.lam.cz
10. 10. 2009 11:52 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Tady bych moc normalni lidi nehledal.

JardaP . aura:23
10. 10. 2009 15:33 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Dle mineni psychiatru normalni neni nikdo.

koroptev
koroptev (neregistrovaný) ---.karneval.cz
11. 10. 2009 18:38 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

dle vetsiny kontextu, ve kterych se „normalni“ vyskytuje, je normalni = vetsinovy, coz je v primem rozporu …

Unrealist
Unrealist (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
11. 10. 2009 18:46 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Kazdy mame vlastni normu. Podle te moji napr. BLEK. neni nenormalni, ale ani normalni.

Přezdívka je
Přezdívka je (neregistrovaný) ---.satca.net
12. 10. 2009 16:16 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

nejsi nahodou zena?

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
10. 10. 2009 15:43 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Podle me kdo chlasta sam nemusi byt nutne alkoholik a abstinent neni zadna abnormalita.

Přezdívka je povinná
Přezdívka je povinná (neregistrovaný) ---.clnet.cz
12. 10. 2009 7:10 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Samochlemtoloza je hrozna nemoc…c:-)

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.97.broadband7.iol.cz
12. 10. 2009 10:42 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Jasne … socializovani sexem je mnohem lepsi .. :-)

Vrabecek
Vrabecek (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
12. 10. 2009 11:57 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

ale prd. Co mám kámoše tak šichni na FB ujíždí, a nejsou to žádní „furt doma u kompu bez kamaradu“. BTW ja Soc.S. moc nemusim a to mám z lidí v mým okolí největší sklon sedět u PC, protože se tím i živím.

Trm
Trm (neregistrovaný) ---.stny.res.rr.com
10. 10. 2009 0:41 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

BLEK ruluje! Byt socialni je pro blbce. Normalni je bejt zalezlej geek.

Corleone
Corleone (neregistrovaný) 81.88.129.---
10. 10. 2009 7:56 Nový

Gratulujem

celé vlákno

Gratulujem BLEKOVY dosiahol životný úspech! Jeho meno teraz všetci vidia na hlavnej stránke rootu! Možno sa niekto zlutuje…

Mic
Mic (neregistrovaný) ---.karneval.cz
11. 10. 2009 21:42 Nový

Re: Gratulujem

celé vlákno

Mohla by se po něm pojmenovat i diagnóza která popisuje jeho symptomy :). Současnou medicínou (zatím) neléčitelná.

phr
phr (neregistrovaný) 89.203.139.---
11. 10. 2009 22:15 Nový

Re: Gratulujem

celé vlákno

Blekóza

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
10. 10. 2009 9:27 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Pokud chces sve asocialni image dotvorit na 100% tak doporucuju napustit drez vodou a nasypat do nej nejake zbytky jidla co obsahuji bilkoviny – odrezky masa apod. A nechat to par dni. Rozkladajici se bilkoviny vytvori naprosto dokonale autenticky smrad bytu 100-lete duchodkyne ktera nevychazi z domu a rozklada se doma se svymi kockami a stohy starych novin!

JardaP . aura:23
10. 10. 2009 15:36 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

A tim se clovek pak ma natirat nebo staci do toho namocit obleceni?

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
10. 10. 2009 15:42 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Nemusi se delat nic, postara se to o ten spravny duchodovy smrad v byte :)

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
10. 10. 2009 17:25 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

… a nebo čichat toluen, po tom člověk smrdí taky a ještě mu to navíc rozleptává mozek.

JardaP . aura:23
11. 10. 2009 21:03 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Rada lidi mozek stejne nema a tak jim toluen tolik neskodi, protoze neni, krome jater, moc co rozleptavat.

Jarka
Jarka (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
15. 10. 2009 17:54 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Soudruhu,
nerada Ti kazím plány na stáří, ale k toluenu se prakticky nedostanes. EU se sakra stara, aby se karcinodenni toluen na trh nedostal. Uz i lepidla na kola maji tezky problem. At zije Kurs aplikovane chemicke legislativy.
No, mozna by sis mohl zalozit firmu a vystudovat VSCHT, alespon bys lepe zapadl:)

r-ator
r-ator (neregistrovaný) 76.73.47.---
10. 10. 2009 14:16 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Vetsinu casu? Kdyz uz nekam chces, pripadne musis jet, pouzivas hromadnou dopravu nebo sis delal ridicak?

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
10. 10. 2009 17:24 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Řidičák nemám. Jsem psychopat. Stejně nejsem dost bystrý a někde bych se vyboural.

kelb
kelb (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
10. 10. 2009 22:25 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

já řidičák sice mám, ale taky mám pocit, že se občas vybourám.prostě občas přepnu v myslenkách na něco jiného, jak jsem zvyklý z prohlížení webu kdy přepínám mezi spoustou tabů, a nesleduju silnici, myslím na něco jiného, někdy je to dost o hubu…

Tak tak
Tak tak (neregistrovaný) ---.233.104.77.cpsnet.cz
10. 10. 2009 22:41 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Mne raz jeden kolega povedal: „Pri řízení nesmíš programovat“.

Trident
Trident (neregistrovaný) ---.zapcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
10. 10. 2009 23:25 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Ja bych to neresil. Taky nemam killing license. Spousta lidi stejne ma auto k potvrzeni sveho socialniho statusu nebo jsou lini jit pesky/kolmo.
Autem jsem uz parkrat jel. Nejvic mi v aute vadila spojka. Nechapu jak muze mit auto v 21. stoleti jeste spojku. Preci uz auta taky nemaji karburator, nepouzivame manualni sitic, meziplyn a klikou se netoci. Proc neni standardem spojka automaticka a aspon sekvencni razeni? Tolika nehodam by se zabranilo kdyby se jeden z tech pedalu vyhodil. Clovek ma preci dve nohy a ne tri! Nohou pripravenou na pedalu hned zareaguju kdyz nemusim preslapovat.
Auto je tak nechutne drahej spas ze nechapu jak se u nas muze nekomu vyplatit v nem jeste jezdit(teda pokud nemam rodinu). Nahradni dily,technicka, pokuty, povinne mruceni a jeste riziko ze nejaka pinda necha decko litat venku a to vam vlitne pod kola. Kriminal a znicenej zivot. Perfektni.
Aby si taky poridil nakej masivni off-road aby mel sanci prezit autonehodu.
Neni o co stat.

zin trzn true zin
zin trzn true zin (neregistrovaný) ---.19.12.33.nat.wosa.cz
11. 10. 2009 11:51 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

skoda ze sem sem na tu jarosku nedostal, mohl sem te z toho dostat, pokud vystoupis ven uvidis to z venku a mas k tomu odstup a muzes v tom identifikovat znaky a otisky. klicem k reseni toho kde ted ses je vypnout ten zkurvenej pocitac na ktery to ted ctes a vystoupit ven. I want you to became mad, mad as a hell. no way run as never before. Shiva dance – destroy and create burn that virtual babylonia shit that has infected your mind. burn it out !

merlin111
merlin111 (neregistrovaný) 93.99.49.---
12. 10. 2009 21:28 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Taková mlékárna je dneska plná zahraničních dělnic. Mohlo by to pro něj být výhodné, tedy do té doby, než by ta ukrajinka se ujistila, že „porucha osobnosti“ v češtině znamená opravdu to co si myslela. On by v té mlékárně ale asi nepracoval, a když tak by stejně seděl u PC :-)

Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
12. 10. 2009 0:34 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Auto se neřídí nohama, ale mozkem. Noha na brzdě prakticky nic neřeší. Manuální převodovka je super, pokud člověka baví řízení.

Clock
Clock (neregistrovaný) ---.dclient.hispeed.ch
11. 10. 2009 13:34 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

to ja jsem bystry dost nekdy hledam v textu tak ze drzim pagedown a stranky problikavaji 30× za sekundu a kdyz hledany text zahlidnu vratim se.

Ale auto neridim rad. V me situaci je to nevyhodny dopravni prostredek a tak ho nemam a temer nikdy ho neridim. Nemam pak dost ridicskych zkusenosti abych se citil pri rizeni pohodlne.

Unrealist
Unrealist (neregistrovaný) 62.1.204.---
11. 10. 2009 14:51 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Hadam, ze tahle metoda nabizi intenzivnejsi zazitek z hledani v textu nez zkostnatele ctrl+f..

Libor Šedivý aura:55
11. 10. 2009 21:43 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Ty jsi vskutku případ. Budiž no, ale myslíš, že jsi ještě vtipnej? Myslím, že už dávno ne.

BLEK .
13. 10. 2009 11:35 Nový

Re: Jsem BLEK.

celé vlákno

Nejsi…

lilou
lilou (neregistrovaný) ---.chello.sk
10. 10. 2009 0:30 Nový

super

celé vlákno

dali si po jednom pive a vyzeraju ako keby chceli hodit sablu

huhu
huhu (neregistrovaný) 82.132.139.---
10. 10. 2009 0:35 Nový

Re: super

celé vlákno

no podle toho listku to vypada, ze jich maj kazdej tak sest :-)

A dneska opet libi!

Rukatuch
Rukatuch (neregistrovaný) ---.chello.sk
10. 10. 2009 0:49 Nový

Re: super

celé vlákno

Dockame sa remixu kde dojde Pacman a vsetkych zozere ? Alebo ich bude prenasledovat vecne hladny bager na ludi ?

r-ator
r-ator (neregistrovaný) 76.73.47.---
10. 10. 2009 14:17 Nový

Re: super

celé vlákno

Nedockame, pacman je stale na dovolenke @ Zilog Z16 Island.

abotof
abotof (neregistrovaný) ---.chello.sk
10. 10. 2009 0:46 Nový

my chceme remix pacmana

celé vlákno
prichod 7.99
prichod 7.99 (neregistrovaný) ---.chello.sk
10. 10. 2009 0:51 Nový

Re: my chceme remix pacmana

celé vlákno

PacMan na hrad !

Hello CHV
Hello CHV (neregistrovaný) ---.chello.sk
10. 10. 2009 0:53 Nový

Re: my chceme remix pacmana

celé vlákno

O com to melete. Aj tak je to vsetko zrada americanov a sprisahanie , ktore pripravovali v sedemdesiatych rokoch. Kto neveri nech si precita knizku ktora je uz 12 rokov na trhu od Alojza Fudzimoto.

turzin jizda kralu na kamence
turzin jizda kralu na kamence (neregistrovaný) 194.145.183.---
10. 10. 2009 10:51 Nový

zprisahanie na slovensku

celé vlákno

hej ten vas slovenskej kokot to ma dokonce napsany na aute pro koho maka :
http://www.reflex.cz/…/27/14-2.jpg

Coleman – The Conspirators' Hierarchy – The Committee of 300

http://turzin.netau.net/book/

JardaP . aura:23
10. 10. 2009 15:52 Nový

Re: my chceme remix pacmana

celé vlákno

Aha, ja myslel, ze to pripravovali uz tehdy, kdyz posilali Krystofa Kolumba do Ameriky, aby ji objevil. Vybor 300 tehdy mel satelitni fotografie od mimozemstanu a o existenci Ameriky vedeli uz po 200 let. Potiz byla v tom, ze se porad nechtel najit zadny balik, ktery by zabrousil s lodi az tak daleko, protoze porad jeste nebylo vynalezeno GPS a lodni radar. Byli tedy nuceni nastrcit Kolumba, zapaleneho clena tehdy jeste neexistujici organizace Svobodnych zednaru. Cilem bylo zalozeni Spojenych statu se zamerem vytvorit v nich nekritickou a bezvyhradnou podporu Izraele po druhe svetove valce, jen, co se najde malir pokoju s predpoklady proto, aby ji vyvolal.

turzin
turzin (neregistrovaný) ---.19.12.33.nat.wosa.cz
11. 10. 2009 10:18 Nový

Re: my chceme remix pacmana

celé vlákno

vybor 300 vznikl s clenu British East India Company, Kolumbus byl rizenej vaticanem mozna mel stary mapy tech salamounovejch dolu a mozna mel u sebe dohlizejiciho dustojnika vojaka jezisova. Nejakym mne neznamym duvodem ztratil vatikan tu straslivou moc co mel a naopak ji ziskli Rothshieldi, i kdyz nedivilbych se kdyby za nima stala nekde na zacatku selma vaticau. Na mimozemstany musis davat bacha, tajny sluzby nabizeji zdanlive opozici penize za to ze zabali do anti new world order agendy ALIEN AGENDU. Noam chomsky dostava od CIA love za zdanlivou kritiku, Dalajma dostava 14 mega dolaru rocne od ustredni zpravodajske ;) Tento svet ovladaji penize, pochop, ze ti lidi, kteri jsou na spici nastrazili strasne moc pasti po ceste, znaji tvoji psychologii a ty mimozemstany, o kterejch mluvis a ke kterejm mne mylne radis jsou jejich vytvor a jejich past. zastrelenej janek keneddy, mrtva princezna co je na monacke bankovce, rozbombardovana jugoslavie, hitler shickelgruber rothshiled jsou jejich ovoce. Budes se jednou zodpovidat z toho vseho az skonci tvoje linearni vnimani casu

hawran diskuse aura:60
11. 10. 2009 10:46 Nový

Re: my chceme remix pacmana

celé vlákno

hallelujah!

Mr.Gentleman
Mr.Gentleman (neregistrovaný) 78.156.48.---
10. 10. 2009 3:59 Nový

Ze života

celé vlákno

Tak ten je ze života. A pobavil… :).

TurZin NetAu.Net aura:33
10. 10. 2009 9:07 Nový

vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Cau lidi,

kdybyste se nekdo chteli pripojit k prekladani knizek na netu, tak sem k tomu naprogramoval nejaky rozhrani, ktery by to melo umoznit pohodlne s browseru prekladat

www.turzin.netau.net/book/index.php

je potreba se zaregistrovat, abych vedel kdo co preklada ( mozna ve finale, pokud by to klaplo s tim nakladatelstvim by se podle toho pocitalo aji rozdeleni zisku podle toho kolik kdo prelozil )

je tam primitivni ochrana proti robotum, tak se toho neleknete je potreba napsat cislo knizky, a staci na to kliknout pravym a podivat se jak se ten obrazek menuje

prekladaci rozhrani ma peknou modrou na pozadi :), je to v browseru takze treba pro firefox je mozny nainstalova nejaky prekladace a slovo co nevim jenom kliknout a firefox to prelozi, je to rozsekany na par vet a vzdycky se to preklada po malejch kouskach, pak se to otagovany ulozi do databaze aby bylo mozny to potom pripadne aji zkontrolovat, zatim sem prelozil jenom cvicne 3 stranky, nic vic tam zatim neni (knizka:41 stranky:97 – 98 – 99 )

jo, pouzivam na to nejakej IM TRANSLATOR

jo a je to sity hodne hrubou jehlou tak tam budou urcite chyby tak mne to kdyztak nahlaste, pokud neco obevite

jinak kdyby mel nekdo zkusenosti se zakladanim nakladatelstvi, nakupem, prodejem tiskem knizek uvitam blizsi info

pokud neco prelozite zkopirujte si to k sobe pro jistotu, kdyby se neco stalo, prelozit jednu stranku je celkem hodne prace :)

Cau TurZin

Xaint
Xaint (neregistrovaný) 212.80.70.---
10. 10. 2009 9:35 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

jak se tva komercni aktivita spojena s tvym halucinovanim o zidozednarich vztahuje k comicsu?
btw beee, neeemuzu preeeekladat, jsem ovceee!

turzin-vankovka-krusovice-za-36
turzin-vankovka-krusovice-za-36 (neregistrovaný) ---.66.broadband9.iol.cz
10. 10. 2009 10:05 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

mam mesiasky komplex a myslim si ze pomuzu lidem, kdyz je budu informovat o z me strany domelem spiknuti (ktere ve svych zhoubnych uvahach ovsem nenazyvam zidozednarske jak ty pises ale committe 300) a z nejakeho podivneho duvodu si myslim, ze prelozeni par knizek spasi lidi co tady ted vidim jak okolo proudi tady na te vankovce, kde stoji skopek ctyri petky. ziju v iluzi, ze jsem identivikoval zdroj nekterych spolecenskych problemu a modus operandi (z me strany domele elity co ridi svet) a muj vychlastanej mozek na to haze odpoved, ze jako bych mel pomoct dalsim lidem – mesiaskej komplex. Pripoj se k prekladum, prisaham na zivot Vaclava Havla, ze podle procent prekladu dostanes love z knizky co vydam ve svym uzasnym nakladatelstvi „u mesiaskyho komplexu“ . … jo kdyz jsme u te psychologie, tak poruchu osobnosti nemam a baby normalne mrdam, obcas aji za love, i kdyz je z toho stara nestastna, borce ne a pokud mne chcete nekdo rozbit drzku, tak su dneska v brne na kamence na jizde kralu vedle Bofa, kterej hraje krala :)

r-ator
r-ator (neregistrovaný) 76.73.47.---
10. 10. 2009 14:42 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

A s kterou zenou ses fotil v te Basileji – svoji nebo placenou? ;D

t u r z i n
t u r z i n (neregistrovaný) ---.19.12.33.nat.wosa.cz
11. 10. 2009 10:49 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

jedna z dalsich erroru, fotku pred BIS kde su se zenou a demaskovani sve osobnosti asi nekdy vystavim, ale musim si to nechat projit hlavou, sice to sedi s mym astrologickym nazorem ze bude vsechno VSECHNO videt, ale satan ve mne reakce hmoty newtonovo zrychleni, zpusobene okolni hmotou proti ktere je potreba zrychlit teleso, reacke formy a hmotneho sveta proti prichazejici zmene vektoru se tomu zatim brani. ale neboj ten cas neni daleko a dockas se sve multimedialni konzumace

tomfi
tomfi (neregistrovaný) 89.203.192.---
10. 10. 2009 23:29 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Možná to není jen domněnka, možná že Zemi opravdu řídí lidé… Například u nás je také několik set vyvolených s obrovskou mocí, co si mohou dělat téměř vše ;) … Teď jsou zajímavé motivy proč v tom hledat záhady a tajemna… důvodů může být mnoho, 1. upozornit na sebe, 2. ukázat že jsi chytřejší než kupa ostatních (oveček), 3. chceš si hrát na „pastýře“ a ostatní „ovečky vyvést z temné rokle“(možná vnitřní touha být bohem?)- ostatně to sám naznačuješ… samozřejmě ten důvod může být i jinde a jiný.. ale bylo by dobré se nad tím zamyslet.

Když připustíme, že tedy existuje něco jako „vyvolených 300“, pak nastává závažnější otázka… je to co dělají dobré nebo špatné? … tím že v nějaké knize ukážou jejich některé skutky, většinou ty negativní, ještě nemohu hodnotit, jestli jejich existence je k dobru či nikoliv. Až to budeme schopni hodnotit, už bude zbývat udělat něco jako volby a volební období a „vyvolených 300“ volit… vy předpokládám myslíte, že pokud by jste měl možnost je volit, tak že se tam dostanou lepší lidé, a tudíž to bude lepší. Nebo se mýlím? Prosím napište, co z toho tedy bude plynout, když připustíme, že opravdu existují? Dá Vám to lepší pocit, že to o čem víte můžete ovládat? Dá Vám to větší moc? Zlepší to svět?

Turzin
Turzin (neregistrovaný) ---.19.12.33.nat.wosa.cz
11. 10. 2009 10:40 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

vidim vizi sveta, kterej je slozitejsi a pracuje na vyssi frekvenci, lini psychopati stareho sveta vladnouci elity v nem nemaji rozhodovaci – smerovaci pravomoce. vidim pyramidalni strukturu rizeni a monetarni ovladaci system a novy evolucni stupen cloveka. vidim straslive nebezpecnou chybu centralizovanyho rizeni centralniho mozku lidstva – one world govermentu – united nations. Vidim Rotshildy zakladajici past jmenem izrael, vidim zidovskou opozi mocne rodiny MONTEFIORE, ktera se stavi proti pasti izraele, drzice se skritpu toho vice jak pet tisic let starecho kompijutru,… komplijutru tru tru tru :) tru tru true :)

r-ator
r-ator (neregistrovaný) 76.73.47.---
11. 10. 2009 18:20 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Tak si davej bacha, at ti nezalozi past u Ostravy link, do Brna to uz pak maji jen kousek ;D

JardaP . aura:23
11. 10. 2009 21:09 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Je-li svet rizen nejakym vyberem 300, je tezke posoudit, jak dalece je to k dobru ci zlu sveta. Nepochybne je to ale k dobru tech 300.

turzin heroin
turzin heroin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
12. 10. 2009 12:39 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

ten heroin co se prodava na pavlaku asi moc k dobru sveta nebude, ty penize co z toho tecou kralovne asi taky moc nebudou pouzity k dobru sveta. Oni maji na „dobro sveta“ velice zajimavy nazor, nejlepe na svete podle nich bude, kdyz jim samozrejme budou vsichni souzit, kdyz tady bude co nejmin lidi a protoze uz druha svetova byl moc problem, jak si nenicit vlastni majetek nebombardovat IG-farben, chteji pro dobro sveta snizit pocet lidi na 500 mega. pro dobro sveta se to udela tichymi zbranemi. Az se budes divit, ze tvoje decko je neplodny, stara nemuze mit vic jak jedno decko mozna ti z toho neco dojde

JardaP . aura:23
12. 10. 2009 13:02 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

No, ten heroin lidi kupovat nemusi. Odber heroinu zatim neni povinny.

Co se tyce toho snizovani poctu obyvatelstva, tak to je, bohuzel, dost nutna vec. Kdyz je lidstvo tak blbe, ze se, ze vselijakych archaickych nabozenskych duvodu, premnozuje, jak sarancata a neklade si otazky, kam to povede… Buh stvoril cloveka k obrazu svemu, ze jo, jak se rika v Bibli. Ale budto je buh uplne blby a tak ten obraz podle toho vypada nebo pri tom stvoreni zapomnel debugovat a ta alfa verze ma sve mouchy.

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
12. 10. 2009 16:34 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Bůh stvořil člověka k obrazu svému.
Potom se člověk vyvinul.
Co se stalo s Bohem, nevíme…

JardaP . aura:23
12. 10. 2009 17:02 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Ano, clovek se vyvinul: ziskal vedomosti, mirne se zcivilizoval, ztloustnul a svoji blbost si zachoval.

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
12. 10. 2009 17:26 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Suma inteligence je konstantní, populace roste!

Ale vrtá mi (ateistickou) hlavou, jestli to „k obrazu svému“ nemá znamenat spíš něco jako „podle svých představ“. Jenže on smysl té věty může také ujíždět v několikanásobném překladu, zvlášť u toho stvoření Světa jich bylo fakt hodně, za ta tisíciletí… Sehnat originál se nějak nedaří ;-)
V Tóře se píše že Bůh svou práci dokončil po soumraku šestého dne, tedy podle židovského počítání času na začátku toho sedmého, a ještě starší podání tvrdí že sedmý den stvořil Babylon, aby bohové měli kde odpočívat, a pak se prohlásil pánem všech bohů. To vrhá poněkud jiné světlo na Lucifera (anděla Světlonoše – Jitřenku) a jeho vzpouru proti takovému diktátorovi :-D

JardaP . aura:23
12. 10. 2009 19:28 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

A sakra, ja myslel, ze Zidi a krestani tvrdi, ze buh je jen jeden. Kde jsou tedy ti ostatni, jejichz je panem?

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
13. 10. 2009 17:23 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Jo, to říká Starý Zákon (Korán to převzal), ale také se v něm píše tohle: Nebudeš mít jiného boha mimo mne. Z toho se dá usuzovat, že v době vzniku Desatera si bylo ještě z čeho vybírat… Jenže ono je v něm také „Nezabiješ“, kterým se rozhodně Mojžíš neřídil, když ho z hory přinesl svému lidu. Ty, kteří s těmi pravidly nesouhlasili, nechal pozabíjet. Ale ještě existuje jiná verze:

Mojžíš sestoupil z hory a promluvil: „Lide můj, mám pro tebe dvě zprávy, dobrou a špatnou.“
A jaké to jsou, ptají se Židé.
„Dobrá je, že jsem pětadvacet přikázání usmlouval na deset. Špatná, že nepokradeš a nesesmilníš tam zůstalo!“

Háček je v tom, že tahle tři monoteistická nábeženství, která dnes ovládají většinu planety, vycházejí z víry jednoho malého semitského kmene, který shodou okolností, náhod a pořádnou dávkou jeho agresivity přežil až do dnešních časů. Ti ostatní jsou prostě všichni mimo Baala (Pána), jak mu tenkrát Židé říkali. Dnes je známý spíš jako Jehova.

DzAr
DzAr (neregistrovaný) ---.t-systems.cz
12. 10. 2009 14:40 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Uz prehanis.
1 – drogy kupovat nikdo NEMUSI. Neznam nikoho, kdo byl donucen podvodem ziskat navyk, znam naopak nekolik, co si mysleli, ze oni to zvladnou, ze jsou nadlidi a vsechno vi nejlip. A pocitej do drog klidne i cigara a chlast, to pocet jeste zvedne, a porad tam neni nikdo, kdo byl donucen a nemel a nema jinou volbu.

2 – zajimave, konspiratori vse vidi, jsou prakticky vsemocni, a presto tobe i dalsim dovoli psat co pises, dokonce verejne a na webu s vysledovatelnym majitelem i prispevateli. Hm, obycejna mafie je o dost efektivnejsi. Znam cloveka, co par let utikal po celem svete a stejne si ho nasli.

3 – Redukce populace je rovna podrezani vlastni vetve. 500 milionu lidi na svete? V sesti miliardach se hodne veci ztrati. V 500 milionech, rozprostrenych po svete, se neschova nic (nehlede na to, ze produkuji daleko min). Prvni vetsi epidemie bude rana, ze ktere se bude svet vzpamatovavat stovky let. A nemoc, stari a smrt fakt neporazis, zadna moc nad lidmi na ni nema vliv. Nejak mi v tom chybi logika. Rekni dve miliardy a zacnu to povazovat za realnejsi, ale porad mi neni jasne, jak se da selektivne neonemocnet a jak se da udelat screening dvou miliard lidi v tajnosti, a to i pred temi „vyvolenymi“ a jak mohou byt zaroven tak neschopni udrzet zakladni utajeni.

4 – mam tri deti a s plodnosti fakt problem nemam. Jsem vyvoleny nebo co?

5 – Existuje-li individualni lidska blbost a chamtivost, netreba dalsich teorii o mizerii sveta. Occamove britva. Tak ja si tedy dojdu pro zvonec na krk, no…

TurZin NetAu.Net aura:33
12. 10. 2009 15:09 Nový

staci abys byl proti planovane redukci populace zastreli te ty hlupaku

celé vlákno

The late Aldo Moro, Prime Minister of Italy, was one leader who opposed zero growth and population reductions planned for his country, thereby incurring the wrath of the Club of Rome commissioned by the Olympians to carry out its policies in this regard. In a Rome courtroom on November 1Oth, 1982, a close friend of Moro's testified that the former prime minister was threatened by an agent of the Royal Institute for International Affairs (RIIA) who is also a Committee of 300 member while he was still the U.S. Secretary of State. The meteoric rise of the man the witness named as Kissinger will be dealt with later. It will be recalled that Prime Minister Moro was kidnaped by the Red Brigades in 1978 and subsequently brutally shot to death.

JardaP . aura:23
12. 10. 2009 15:24 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Zapominate, ze epidemie se obzvlaste dobre siri v huste populaci s velkou migraci. 500 milionova populace by tedy asi byla ohrozena mnohem mene. Ostatne, me by stacilo pul druhe miliardy, jako kdyz jsem byl maly. Pres 6 miliard a s vyhlidkou na dalsi narust v dobe, kdy nam dochazi nafta do traktoru a ropa na vyrobu hnojiv a pesticidu je opravdu desive cislo.

TurZin NetAu.Net aura:33
12. 10. 2009 15:45 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

to cislo 500 milonu je z hlavy lidi co financovali hitlera stalina … a v posledni dobe treba POL POTA, mimochodem, prave to co delali rudi kmerove byla testovaci akce depopulace velkych mest, neni daleko doby, kdy takovymhle zpusobem budou snizovat populaci velkych prelidnenych americkych mest. ropy je plna prdel, pravda o rope je takova ze to nejak probublava v planete, z zadnejch preslicek nebo zivocichu nebo co to vubec neni, globaliste investuji obrovske prostredky do manipulace lidi smerem k pocitu prelidnenosti, potrebuji vas na sve strane kdyz se bude snizovat pocet lidi, jak je videt v zapadnich zemich se jim to povedlo na vybornou za tech 60 let co se do toho obuli, velke krestanske rodiny s mnoha detmi a krestanska moralka byli uspesne zlikvidovany, k dosazeni 500 mega bude ale za potrebi dalsi kroky, at uz rizenej laboratorni virus jak ty praseci chripky nebo AIDSY, diktatori, chaos, valky a past jmenem izrael

JardaP . aura:23
12. 10. 2009 16:10 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Ropy je mozna plna prdel, jenze naklady na jeji tezbu rostou. Pravdepodobne se blizime dobe, kdy na vytezeni barelu ropy bude potrebovat vice, jak barel ropy. Za techto okolnosti nebude tezba mozna, ledaze bychom do ni hustili elektrinu z jadernych elektraren. V tom pripade by ale mozna bylo efektivnejsi prejit rovnou na vodik. Otazka take je, jak dlouho se bude na Zemi dat dychat, az tu ropu vsechnu spalime.

Jestli je prelidneni problemem nebo ne uvidite, az budete tripokojak v panelaku sdilet s peti dalsimi rodinami.

TurZin NetAu.Net aura:33
12. 10. 2009 16:45 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

prelidneni – lidi v cesku a cele zapadni evrope klesa, to si nekde overte, zadnej tripokojak v panelaku s dalsimi peti rodinami sdilet nebudete, kdo si mysli ze mu poroste populace dostane kulku jak Aldo Moro

ropny spolecnosti vlastni radu patentu, ktery ohrozuji jejich monopoly (jakysi Lion baterky se nesmi vyrabet ve vetsi velikosti aby se tim nedejboze nadalo napajet elektro auto ) Svycarska Zebra vyrabi baterku, co ma uzasnou kapacitu, bohuzel je draha protoze vladnouci rodiny blokuji vyrobu elektroaut, dovoluji jenom perverzi co se menuje hybrid. Afrika ma zakazane stavet jakekoliv jaderne elektrarny, nesmite byt nezavisli na jejich energetickych monopolech. Cele globalni oteplovani vymyslene Club of Rome v sedmdestatych letech ma za cil globalni dan na CO2 a zbrzdeni vyvoje alternativnich technologii, ktere ohrozuji zavedene monopoly vladnouci elity. Nejhorsi nocni mura je jaderna fuze, to jak nekdo vymysli tak dostane tomahawk, at je to treba ve svycarsku, stejne jak si negri v africe v Sudanu mysleli, ze si budou vyrabe vlastni leky a nebudou to kupovat od kartelu farmeceuticke mafie, tak jestli si pamatujete, tak jim tam Clinton (bribuznej rockefellera) rozbombardoval tu tovarnu na vyrobu leku. To stejny se stane v CERNU jestli se jim nahodou podari neco z tou fuzi

JardaP . aura:23
12. 10. 2009 17:08 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Prelidneni: Ja jsem nerekl, ze ten tripokojak budete sdilet s Evropany. Overte si, kde maji demografickou explozi a kde ne. Pokud ale chcete znovuzavest krestansky ideal zakazu antikoncepce a patnacti deti, budete budto muset odnaucit lidi soulozit nebo se zacnou premnozovat i Evropani.

Co se tyce baterek, tak i kdybyste mel kapesni akumolator o kapacite odpovidajici tune benzinu, tak porad je tu jeste problem, ze do nich musite natlacit ty elektrony. Tak si to predstavte, jak si vecer cela Praha zapne auto do zasuvky. Z ceho to budete zivit?

JardaP . aura:23
10. 10. 2009 15:55 Nový

Re: vlastni projekt - preklady

celé vlákno

Kdyz me se modra nelibi. Zkusenosti s nakupem knih ale mam. Jiz jednou jsem si jednu knizku v knihkupectvi koupil.

Falešnej BLEK.
Falešnej BLEK. (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
10. 10. 2009 9:51 Nový

trable

celé vlákno

Psycholožka se spustila s Mrožem,
Delfín žárlí,
Vorvaň žárlí,
…a já mám poruchu osobnosti.

Mirka
Mirka (neregistrovaný) 66.90.73.---
10. 10. 2009 9:58 Nový

prosba

celé vlákno

Jsem nesmělá studentka posledního ročníku antropologie na UK. Ráda bych se seznámila s Blekem. Poradí mně tady někdo, kde ho (reálně) potkat?

Peregrin
Peregrin (neregistrovaný) 84.242.101.---
10. 10. 2009 10:22 Nový

Re: prosba

celé vlákno

Viz komiks z minuleho tydne.
mikulas@artax.karlin.mff.cuni.cz
mpatocka@redhat.com
Napis mu, domluv si schuzku. Jestli vis neco o Linuxu, budete si aj mit co rict.
Jinak BLEK. neni v IT svete zadny niemand, takze setkani s nim by urcite bylo zajimave.

r-ator
r-ator (neregistrovaný) 76.73.47.---
10. 10. 2009 14:15 Nový

Re: prosba

celé vlákno

Ty tomu fakt veris? Kamila, Mirka, priste to bude Petra ne? :) Mozna se zkus BLEK.a zeptat, jestli se mu vubec nekdo ozval. A jestli ozval, tak zda-li si z nej nedela srandu ;)

Peťula
Peťula (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
11. 10. 2009 0:20 Nový

Re: prosba

celé vlákno

Jsem perspektivní studentka dvoutýdeního právnického rychlokurzu v Plzni a brzo budu JUDr.
Líbíte se mně kluci všichni, ale BLEK., to je fakt – ten nejvíc. Ráda bych jej poznala osobně.
Pardon, musím už končit, upadl mně telefon.

Unrealist
Unrealist (neregistrovaný) 64.27.4.---
10. 10. 2009 22:08 Nový

Re: prosba

celé vlákno

Nic ve zlym, ale za tohle bych te zabil (uz jenom kvuli spam botum)..

Ondra
Ondra (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
10. 10. 2009 13:51 Nový

re: prosba

celé vlákno

Ahoj.

Ja se s Tebou klidne seznamim. Nejsem sice tak dobrej programator jako Blek, ale neco v hlave mam (jsem Java programator, presneji programuju v Java SE).

Tak jestli chces, muzeme se nejak zkontaktovat.

Ahoj. Ondra

nhx
nhx (neregistrovaný) ---.hellteam.net
10. 10. 2009 15:16 Nový

Re: re: prosba

celé vlákno

Ty jsi ale chudák :-)

Ondra
Ondra (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
10. 10. 2009 20:39 Nový

Re: re: prosba

celé vlákno

Hale klidek, je to zcela ve stejnem duchu jako prispevek „Mirky“ :))

Unrealist
Unrealist (neregistrovaný) 64.27.4.---
11. 10. 2009 15:25 Nový

Re: re: prosba

celé vlákno

Ne, ne, zadnyho „managed“ antropolozka nebere .)

JardaP . aura:23
10. 10. 2009 15:57 Nový

Re: prosba

celé vlákno

Pozor, pisou tam: „Mirka (neregistrovaný)“. To bude homosexual, ktery ma chut na BLEK.a.

Error: MySQL database corrupted
Error: MySQL database corrupted (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
10. 10. 2009 21:01 Nový

Re: prosba

celé vlákno

Pravda je, že BLEK. píše o svých (ne)stycích se ženami, ale o mužích se zatím nezmiňoval. BLEK.u, slovo chlapa: jsi anální panic nebo ne?

Soundczeck
Soundczeck (neregistrovaný) ---.customer.medialine.cz
10. 10. 2009 10:31 Nový

PRavda

celé vlákno

Tohle jsi trefil konečně. To je jak ze života. Dnešní svět je takovej. Někdy mám úplné stejnej pocit (už si to psal na facebooku, …).

turzin
turzin (neregistrovaný) 194.145.183.---
10. 10. 2009 10:58 Nový

porucha osobnosti

celé vlákno

hej, kdyby mne tenkrat vzali na Jarosku (brno) tak sem mohl chodit do tridy s blekem, kurva kdybych to vedel tak sem se lip ucil, abych mohl chodit s blekem naucit ho chlastat a vzit ho do bordelu :)

l
l (neregistrovaný) ---.karneval.cz
10. 10. 2009 11:18 Nový

fcbb

celé vlákno

nemate facebook ani twitter pouzivat

Jarynek
Jarynek (neregistrovaný) 84.16.123.---
10. 10. 2009 12:23 Nový

Re: fcbb

celé vlákno

Mám chuť fackovat lidi, kteří facebook (twitter, badoo, …) používají. Jsem rasista?

Venda
Venda (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
11. 10. 2009 0:04 Nový

Re: fcbb

celé vlákno

Rozhodně nejsi. Já mám tytéž sklony a považuji to za projev inteligence.
Pacienti Facebooku a podobných debilit jsou v mých očích postiženi poruchou osobnosti tak silně, že vedle toho je BLEK. Sexuální atlet.

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
11. 10. 2009 9:24 Nový

Facebook a twiter se šíří pomocí PR článků

celé vlákno

Podle mě se Facebook a twiter šíří hlavně proto, že jejich majitelé podlácejí hlavní média a osnují různé PR články, aby se o tom mluvilo. A tím to získává na popularitě. To je jejich strategie. např. novinky.cz mají spoustu nesmyslných článků jen aby opět zmínili facebook. A pak jsou tu ještě ti sice nepodlacení, ale hlopí novináři, kteří si myslí, že budou in když o tom budou psát také.
Myslím že linuxáci facebook nepoužívají, leda že by byli vtaženi svým okolím.
A nevím jestli autor komixu patří do skupiny podplacených (dostal příkaz z redakce), nebo je v té skupině druhých a myslí si že je in když mulví o Facebooku.

turzin
turzin (neregistrovaný) ---.19.12.33.nat.wosa.cz
11. 10. 2009 10:56 Nový

Re: Facebook a twiter se šíří pomocí PR článků

celé vlákno

mozna byste mel vedet, za REUTERS koupili Rothshildi v devatenactem stoleti, mozna je cilem nechat ovce vykecat vsecko na kontrolovanem serveru a pak s tim nakrmit umelou inteligenci

šachy
šachy (neregistrovaný) ---.usbe.cas.cz
11. 10. 2009 15:43 Nový

Re: Facebook a twiter se šíří pomocí PR článků

celé vlákno

Umělá inteligence se už ani moc krmit nemusí, viz www.elbot.com

*
* (neregistrovaný) 62.1.204.---
11. 10. 2009 16:15 Nový

Re: Facebook a twiter se šíří pomocí PR článků

celé vlákno

Stacily dva vstupy na to, aby mne vyvedl z miry ;-)

bot> Oh, hello human. My name is Elbot. Tell me what two plus two equals.
ja> 4
bot> So, you say four. I can see this conversation is going to be fun. Hehehe.
ja> why you think?
bot> Because…becau­se…grrrrrrrr… I forgot. All this electromagnetic radiation around here is giving me chronic fatigue syndrome.

r-ator
r-ator (neregistrovaný) 76.73.47.---
11. 10. 2009 16:45 Nový

Re: Facebook a twiter se šíří pomocí PR článků

celé vlákno

Alici krmim rad :)

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
11. 10. 2009 17:09 Nový

Re: Facebook a twiter se šíří pomocí PR článků

celé vlákno

A co třeba Akinator? I když toho bych za umělou inteligenci nepovažoval, spíš za expertní systém.

JardaP . aura:23
11. 10. 2009 21:24 Nový

Re: Facebook a twiter se šíří pomocí PR článků

celé vlákno

Umela inteligence je prekonana, budoucnost patri umele blbosti.

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
11. 10. 2009 22:29 Nový

Re: Facebook a twiter se šíří pomocí PR článků

celé vlákno

Obávám se že přirozenou lidskou blbost ani ta umělá překonat nedokáže :-D

rejpal
rejpal (neregistrovaný) ---.sbs.sk
12. 10. 2009 9:38 Nový

Re: Facebook a twiter se šíří pomocí PR článků

celé vlákno

Tesat do kamene!

r-ator
r-ator (neregistrovaný) 76.73.47.---
11. 10. 2009 12:35 Nový

Re: fcbb

celé vlákno

A co teprve BLEK. jako sexualni atlet s dvojitou poruchou osobnosti? Staci hledat ;)

Jahody
Jahody (neregistrovaný) ---.vsb.cz
10. 10. 2009 13:02 Nový

Pravdivé!

celé vlákno

tohle si pořád málo lidí uvědomuje

czYbph0
czYbph0 (neregistrovaný) ---.ihrisko.org
11. 10. 2009 10:11 Nový

Bezva

celé vlákno

Bezva komix, socialni site jsou opravdu zlo, neni nad starou dobrou komunikaci u piva.

trz zi zin in
trz zi zin in (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
11. 10. 2009 12:53 Nový

Re: Bezva

celé vlákno

nebo treba jaky schickelgruber-rothshild.hitler, kdyz zakladl nsdap v norimbrku u piva

JardaP . aura:23
11. 10. 2009 21:25 Nový

Re: Bezva

celé vlákno

Kde jinde, nez u piva, byste chtel zakladat NSDAP? U salku hermankoveho caje?

Unrealist
Unrealist (neregistrovaný) ---.dyn.optonline.net
11. 10. 2009 21:26 Nový

The Friendship Algorithm

celé vlákno

Tem z vas, kteri maji problem se socializaci, doporucuju The Big Bang Theory – The Friendship Algorithm.

.
. (neregistrovaný) ---.selfnet.cz
12. 10. 2009 15:54 Nový

Re: Komiks: pokec u piva

celé vlákno

Aspoň se moc nezdrží a můžou hned vyrazit do bordelu.

Pan Houba
Pan Houba (neregistrovaný) ---.lachema.cz
13. 10. 2009 15:08 Nový

BLEK. je na tom špatně

celé vlákno

už hledá pomoc i u šarlatánů:
http://www.duchovnipomoc.estranky.cz/…ni-na-sumave

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem