Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: pověra o linuxácích

První
První (neregistrovaný) 178.17.88.---
17. 7. 2010 0:05 Nový

První

celé vlákno

První

První
První (neregistrovaný) 178.17.88.---
17. 7. 2010 0:07 Nový

Re: První

celé vlákno

Některé věci si člověk musí vyzkoušet, aby je pochopil… tak jsem to zkusil… ale nefunguje to… stále nechápu, proč někdo píše „první“ komentáře :-(

Robo Balent
17. 7. 2010 0:10 Nový

Re: První

celé vlákno

Gratulujem, nám ostatným ostáva len túžiť a snívať o tom, že sa nám to raz podarí byť prvými :)

ach jooO
ach jooO (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 7. 2010 0:20 Nový

Re: První

celé vlákno

Zavolejte mi maminku, on me ten prvni zase predbehl!! Ach jo, ja nechci zit! :)

Stanislav Hoferek aura:43
17. 7. 2010 0:44 Nový

Re: První

celé vlákno

mam 2.6.32–21-generic #32-Ubuntu SMP Fri Apr 16 08:10:02 UTC 2010 i686 GNU/Linux a nejsem v pohode, jsem zlyyyy! :)

MX
MX (neregistrovaný) 188.175.39.---
17. 7. 2010 2:06 Nový

Re: První

celé vlákno

# uname -a
OpenBSD saionji.lan 4.7 GENERIC#0 palm
Mam poruchu osobnosti :-(

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
17. 7. 2010 21:08 Nový

Re: První

celé vlákno

Linux Nokia-N810–43–7 2.6.21-omap1 #2 Tue Oct 14 11:25:25 EEST 2008 armv6l (debian+maemo4)
ale tohle uz brzo nebude uchylka a neco podobneho bude mit kdekdo v nejakem tabletu :-P

MX
MX (neregistrovaný) 188.175.39.---
17. 7. 2010 23:30 Nový

Re: První

celé vlákno

[2|user@N900|~]u­name -a
Linux N900 2.6.28-omap1 #1 PREEMPT Thu Apr 15 09:47:09 EEST 2010 armv7l unknown
Ale tohle proste neni ono … tohle je moc mainstreamove. OpenBSD na Palmu ma zatim pouze jednu instalaci – u me – a proto mam poruchu osobnosti :-(

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
17. 7. 2010 9:51 Nový

Re: První

celé vlákno

> Linux 2.6.34–12-desktop SMP PREEMPT x86_64 OpenSuSE 11.3 KDE 4.4.5 <
bez se zahrabat s takovym hnedym dinosaurem :-P :-)

_xxx
_xxx (neregistrovaný) ---.orange.sk
17. 7. 2010 13:44 Nový

Re: První

celé vlákno

microsoft linux? :)

Měl jsem styk se ženou, ale chtěla děti (WTF?).
Měl jsem styk se ženou, ale chtěla děti (WTF?). (neregistrovaný) 62.84.153.---
17. 7. 2010 15:15 Nový

Re: První

celé vlákno

Linux maxpower64 2.6.34-ck-r1 #1 SMP PREEMPT Sat Jul 10 13:32:55 CEST 2010 x86_64 Intel® Core™2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz GenuineIntel GNU/Linux Gentoo ~AMD64 XFCE4 4.6.2

:D
:D (neregistrovaný) ---.se.netlab.sk
17. 7. 2010 16:51 Nový

Re: První

celé vlákno

Linux ja-laptop 2.6.35-rc5 #1 SMP Sat Jul 17 10:57:50 CEST 2010 x86_64 GNU/Linux

host
host (neregistrovaný) ---.cust.avonet.cz
17. 7. 2010 19:34 Nový

Re: První

celé vlákno

Linux frozenlinux 2.6.35–8-generic #13-Ubuntu SMP Wed Jul 14 13:11:35 UTC 2010 x86_64 GNU/Linux

dxcvzxvs
dxcvzxvs (neregistrovaný) ---.se.netlab.sk
17. 7. 2010 20:14 Nový

Re: První

celé vlákno

To este nevyslo ;-).

+65+4647*/
+65+4647*/ (neregistrovaný) 93.99.163.---
18. 7. 2010 8:17 Nový

Re: První

celé vlákno

jako ve skolce na zachode to tu vypada

smolar
smolar (neregistrovaný) ---.163.broadband9.iol.cz
18. 7. 2010 16:11 Nový

Re: První

celé vlákno

Linux Microknoppix 2.6.32.6 #8 SMP PREEMPT Thu Jan 28 10:51:16 CET 2010 i686 GNU/Linux
Odesel mi hadr do kopru :-(

JardaP . aura:23
17. 7. 2010 9:52 Nový

Re: První

celé vlákno

Tomu se nedivte, zkuste radsi nejake stabilnejsi distro. Neustala frustrace z problemu s distrem ma destruktivni vliv na psychiku a vyusti v zachvaty zloby a v pokriveni charakteru.

mtd aura:37
mtd
19. 7. 2010 15:58 Nový

Re: První

celé vlákno

jo, treba tohle od microsoftu.
C:\…>ver
Microsoft Windows [Version 6.0.6002]

Ondra
Ondra (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 7. 2010 11:25 Nový

Re: První

celé vlákno

C:\>uname
uname není názvem vnitřního ani vnějšího příkazu,
spustitelného programu nebo dávkového souboru.

mmmmario aura:86
17. 7. 2010 16:59 Nový

Re: První

celé vlákno

C:\>ver
Microsoft Windows [Verze 6.1.7600]

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
17. 7. 2010 21:12 Nový

Re: První

celé vlákno

MS Windows není názvem opravdového operačního systému.
:-P

uname
uname (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
20. 7. 2010 14:08 Nový

Re: První

celé vlákno

C:\>uname
CYGWIN_NT-6.1-WOW64

Hnidopich
Hnidopich (neregistrovaný) 88.103.65.---
17. 7. 2010 1:24 Nový

Re: První

celé vlákno

Ale mam dojem, ze nemas na mysli zrovna diskusni prispevky… ;-)

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
17. 7. 2010 9:52 Nový

Re: První

celé vlákno

Asi je to jedina situace, kdy neco dokazali. Byt prvni a napsat to. Sice je to slaby zivotni cil, ale nekteri lide proste na vic nemaji …

AIP
AIP (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
17. 7. 2010 16:54 Nový

Re: První

celé vlákno

Soutěžíš takhle i se svijí ženou?

r-
r- (neregistrovaný) 96.9.160.---
17. 7. 2010 1:16 Nový

BLECi remix

celé vlákno

tu

Zdeněk Bakala
Zdeněk Bakala (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 7. 2010 1:28 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

Ty lajny koksu rozsypaný přímo na stole jsou stylový.

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
17. 7. 2010 2:14 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

Dobrej remix. Já poruchu osobnosti mám, protože jsem psychopat.

werf
werf (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 7. 2010 8:37 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

BLEK.u, vím, že už ti to X lidí říkalo. Ale tvůj stav není neléčitelný. Nechápu, proč ses rozhodl věřit zrovna nějaké psycholožce, protože pokud ti nedala naději ona, tak je jen povrchní materialistka. Z toho co píšeš jsem pochopil, že se ti tvůj stav nelíbí a jen těžko se s tím smiřuješ, navíc předpokládám, že ve tvých představách se potkáváš s ženami, máte vztah a všechno normálně funguje. Z toho všeho plyne, že problém je někde jinde. Nikdo přece neříká, že musíš mít holku bez závazků (vpodstatě jen na sex) jak je to v dnešní době moderní. Třeba tu pravou potkáš až ve 40 a pak se vezmete. Třeba by jen stačilo místo vysedávání za kompem, stahováním kdoví čeho a neustálým zoufalým psaním po diskuzích „jsem psychopat“, využít ten čas lepším způsobem, jít mezi lidi, udělat něco neobvyklého co tě posune dál. Nikdy nevíš, koho „náhodou“ potkáš.

100% Lenin
100% Lenin (neregistrovaný) 85.90.127.---
17. 7. 2010 8:52 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

Nehulit, Nehonit. Idealisté totiž věří, že honěním měkne mozek.
BLEKU – drž se. Buduj mýtus a legendu.
My Ti věříme a My Tě máme rádi.
Čím by byl Linux bez BLEKA? Nudnýma Woknama? No čím?

werf
werf (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 7. 2010 9:27 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

Ještě, že nejsu idealista :-) Spíš než měknutí mozku to značí, že je někde něco špatně (říkejme tomu třeba nuda nebo nenaplněnost v životě). Tj. implikace směřuje primárně opačným směrem než píše Lenin. Já ososbně teda věřím, že je tam ekvivalence.
BLEK. je už teď legenda. :-) Ale co na tom pro něho sejde… My máme jeho a za to ho naopládku podporujeme? V tom, aby byl dál BLEK.em ? To mi přijde na jeho úkor trochu sobecké. Pro trochu legrace na Rootu (nikoliv Linuxu jako takovém, kolik z Vás má na ploše BLEK.ovu fotku?). Ale mezi námi, nevěřím, že by si bral k srdci co mu tu kdo píše a řídil se podle toho. Když se rozhodne, tak prostě bude najednou Root bez BLEK.a. Všechno jednou končí a jen na nás jestli budou následovat jen vzpomínky na to co bylo a mohlo být nebo úplně něco nového.
Jinak, Lenine, na to tvoje falešné dilema ti nikdo neskočí… ;-)

r-
r- (neregistrovaný) 174.136.39.---
17. 7. 2010 11:13 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

Spatne je, kdyz clovek fouka toluen, rikejme tomu nuda nebo nenaplnenost v zivote. Zde je jasny dukaz, jak to dopada.
Toluene is bad, mkay?

Porucha osobnosti neni zadna legrace, je to zavazny problem, kompletne postihujici zivot cloveka.

merlin111
merlin111 (neregistrovaný) 93.99.49.---
17. 7. 2010 18:15 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

Co si dá každý na plochu je čistě jeho osobní věc, ale nicméně když má chlap na ploše fotku chlapa je to trochu neobvyklé.

Petr Tesařík aura:77
19. 7. 2010 8:53 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

> Když se rozhodne, tak prostě bude najednou Root bez BLEK.a.
Omyl. BLEK už je dávno nesmrtelný mem, zcela nezávislý na svém fyzickém nositeli.

JardaP . aura:23
17. 7. 2010 9:56 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

Smankote, jak ctu „povrchni materialistka“, jezi se mi chlupy, ze bude nasledovat doporuceni navstevy kostela. Zkuste priste napsat treba „krava“.

werf
werf (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 7. 2010 20:52 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

Nebojte, nebude následovat, to je volba a cesta každého a nemá smysl vnucovat něco někomu kdo o to nestojí (takže budeme oba navenek předstírat že neexistuje nic jiného než hmota, aspoň do té doby, než si přečtete svůj horoskop nebo se vyhnete pokoji s číslem 13 ) :-) Já jen, že mám špatné zkušenosti s takovými psychology „freudovského“ typu. Dnes je prostě v módě léčit všechno prášky a co vyléčit nejde, to je prostě nevyléčitelné a tečka. Proč se vůbec namáhat snažit se se sebou něco dělat, když nám někdo řekne, že „to nejde“, že? Viz děti, které dříve byly vklidu označeny učitelem jako „hloupé“ se dnes přísně třídí jako dysgrafik, dyslektik, dyskalkulik apod. jen aby na ně byl brán jakýsi ohled. Chápu, že je to rozhodnutí rodičů, jak se pak asi děti cítí že. A „kráva“ bych opravdu nepoužil. ;-) Znamenalo by to, že mám na ni vztek, k čemuž nemám důvod, jen dělala svou práci dle svého přesvědčení…

+65+4647*/
+65+4647*/ (neregistrovaný) 93.99.163.---
18. 7. 2010 8:29 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

sestri, tak nezapomente. tomuhle dejte co 4 hodiny dve zluty pilule a pokud bude plivat a kousat, tak pri privazat k luzku. a ty vedle na noc do klece. a tem na konci chodby pilule nedavejte. stejne si je nevezmou. tem to namichejte v piti. ten fialovej sirup. deci denne. tak a ja jedu na dovolenou a ne ze az se vratim, tak vam tady pulka chovancu utece a celej ustav bude vzhuru nohama!
tak na ty paka dejte pozor.

wef
wef (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
18. 7. 2010 8:56 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

A teď si představ, že jeden z nich je třeba tvůj dobrý kamarád a ani o tom nevíš… ;-)

mtd aura:37
mtd
19. 7. 2010 16:11 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

tak jednak psycholog nepredepisuje prasky. to delaji psychiatri. muzou sice i obvodaci, ale ti s nimi neumi zachazet. za druhe, terapeutickych smeru jsou dnes spousty a neni prece problem vybrat si terapeuta podle vlastniho presvedceni. za treti, pokud vas nekdo zkousi lecit pouze psychofarmakama a neposle vas na terapii, je to debil, zmente lekare.

mtd aura:37
mtd
19. 7. 2010 16:04 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

Ale no tak. Jediny pravy buh, pozirac dusi Cthulhu prece nezije v kostele. :-)
btw, vetsina mladych psychologu je uplne blba. Stezujou si na ne i jejich starsich kolegove, i kdyz pouzivaji trochu diplomatictejsi vyrazy.

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
18. 7. 2010 0:06 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno
Věřím diagnóze té psycholožky, protože nikdo jiný ty problémy zdůvodnit nedokázal. Ostatní psychologové se mi snažili namluvit, že mi nic není.

Kdyby mi třeba jiný psycholog řekl „máte komplex méněcennosti“ nebo „máte posttraumatickou stresovou poruchu“, pak bych zvážil, jestli mám spíš tyto problémy nebo poruchu osobnosti. Ale nikdo mi jinou diagnózu nedal, tak nemám mezi čím zvažovat.

werf
werf (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
18. 7. 2010 8:29 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

Těžko říct o jaké problémy konkrétně se jedná. Můžu vycházet jen z vlastní možná podobné zkušenosti. Chtěl být „normální“, ale zjistil jsem, že to nejde. Neumím se přetvařovat, dělat že o nic nejde a být v čemsi na způsob „nepravdivého“ vztahu. Neměl jsem sex se ženou, i když nefunkční vztahy ano. No a? Jsem proto psychopat? Nemyslím si to. Jak ale pojmenovat ten problém? Do určité doby jsem si říkal, že to vyřeší psycholog, ale pak jsem si uvědomil že ne. Podobně jak to říkáš, ale pravdu mají všichni, zároveň nikdo. Nic mi není, jen to každý má jinak. Někteří lidi jsou trochu víc citliví a upřímní. A když jsou dlouho sami, tak chtějí moc a moc nějaký vztah, tak trochu zatlačí na pilu a náhle zjistí, že to třeba není podle jejich představ a jediné na co se zmůžou je útěk. Tak to zkusí znovu podobným způsobem a situace se opakuje. Začínají si říkat, že něco není v pořádku, až postupně dojdou k závěru, že mají nějaký psychický problém. Kde je teda chyba? Chyba je v přístupu ke vztahu, ve snaze snažit se přijmout egocentrický způsob dnešního života, vztahů bez lásky. Co s tím? To co jsem psal v úplně prvním příspěvku. Nebudu to víc rozepisovat, každý to má jinak (a pak se stejně najdou chytráci, kteří jsou přesvědčeni že jejich normalita je objektivní a nutí ji tobě). Jen jsem chtěl povzbudit.

JS
JS (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
18. 7. 2010 12:26 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

A neni problem v tomhle:
http://idle.slashdot.org/story/10/07/14/1235220/Given-Truth-the-Misinformed-Believe-Lies-More?art_pos=91&art_pos=91
?
Prijde mi, ze mate svoje zduvodneni, ktere vam nikdo nevyvrati, protoze mu sam verit chcete.

mtd aura:37
mtd
19. 7. 2010 16:07 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

muzu ti doporucit psychoterapeuta nebo terapeutku, mas-li zajem. ale ne verejne. mtd@centrum.cz.

JardaP . aura:23
17. 7. 2010 10:00 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

BLEK.u, uz jsi videl film „Thomas est amoureux“ (http://www.imdb.com/title/tt0262826/)? Pokud ne, asi bys mel. Pri trose stesti to nekde vystouras s anglickymi titulky.

Pan Houba
Pan Houba (neregistrovaný) ---.ovh.net
17. 7. 2010 17:30 Nový

Re: BLECi remix

celé vlákno

Chybi tam anal a poradny pero zarazeny do prdele.

UNIXak
UNIXak (neregistrovaný) 188.175.13.---
17. 7. 2010 8:52 Nový

Pravda

celé vlákno

Jsem UNIXak (Linux/BSD) a musim uznat, ze jsem asocial, ktery travi prakticky veskery cas se svym PC. Kdyz se dostanu mezi lidi, nemam si s nima co rict.

radimradkovic
radimradkovic (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 7. 2010 9:04 Nový

Re: Pravda

celé vlákno

Najdi si svoji Linuxačku.

JardaP . aura:23
17. 7. 2010 10:01 Nový

Re: Pravda

celé vlákno

Poridte si Gentoo, budete jim moci vypravet o kompilaci.

e.xitu.s
e.xitu.s (neregistrovaný) ---.cust.avonet.cz
17. 7. 2010 11:16 Nový

Re: Pravda

celé vlákno

To už dělám, ale nemají zájem :-)

hippo
hippo (neregistrovaný) ---.starnet.cz
17. 7. 2010 11:40 Nový

Re: Pravda

celé vlákno

Zkuste zamenit kompilaci za kopulaci a temat bude az Neumetelu

JardaP . aura:23
17. 7. 2010 12:03 Nový

Re: Pravda

celé vlákno

Abyste nenarazil na nejakou jeptisku.

UNIXak
UNIXak (neregistrovaný) 188.175.13.---
17. 7. 2010 14:15 Nový

Re: Pravda

celé vlákno

Gentoo shodou okolnosti pouzivam :)…

Hnusák
Hnusák (neregistrovaný) ---.217.broadband7.iol.cz
17. 7. 2010 9:00 Nový

je pravda

celé vlákno

že linuxaci mají plovací blány?

radimradkovic
radimradkovic (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 7. 2010 9:05 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Nic takovéh nemáme. Máme akorát placatou prdel.

Human
Human (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
17. 7. 2010 9:06 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Není, ale někteří z nich plavou pod vodou až 10 Km/h ;).

JardaP . aura:23
17. 7. 2010 10:10 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Ano, to ale jenom ti, u kterych metamorfoza dosla do stadia pokryti celeho tela mastnym cernym perim. Je takovych zatim malo a nekteri se za to stydi kvuli PR a chodi do kosmetickeho salonu na pravidelne skubani. Napriklad Stallman, Torvalds, Cox. Az Linux ovladne svet, vyjdou s pravdou ven.

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
17. 7. 2010 10:21 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Tak třeba Linus to postavou fakt nezapře :-D Ale možná se nebudou muset schovávat tak dlouho, móda je strašná věc…

JardaP . aura:23
17. 7. 2010 10:31 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Akorat s tim jsou asi problemy u zenskych. Tucnaci pry strasne smrdi. :-)

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
17. 7. 2010 10:55 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Nevím, ještě jsem k žádnému nečuchal :-D Ale jestli je to pravda, tak by to ta depilace mohla dost zlepšit… A možná přijde do módy zápach zapařeného tučňáka, lidé jsou schopní naletět na hrozné 3,14čoviny, když se správně mediálně zmasírují.

d.c.
d.c. (neregistrovaný) ---.gebbeth.net
17. 7. 2010 12:10 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

3,14čoviny je fakt pekny prepis! Uz jsem se bal, ze se tentokrat nezasmeju ani pri cteni diskuse (u komixu se to, jaxem pochopil ani nepredpoklada)! :)

Faramir
Faramir (neregistrovaný) 90.183.12.---
18. 7. 2010 17:22 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Prepis je spatne, 3.14 neni cislo pi, jen jeho nepresna aproximace. :-)

d.c.
d.c. (neregistrovaný) ---.gebbeth.net
18. 7. 2010 17:49 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Všichni víme, jak hodně nepřesný ;-)
Ale „πčoviny“ se na většině terminálů píše asi dost špatně…

JardaP . aura:23
18. 7. 2010 18:04 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

To je pi pro zakladni skoly. Opravdovy symbol pi se blbe pise (neni na klabosnici) a otazka je, jak to sem dostat, aby se to pak jeste zobrazilo spravne. \u03c0 nefunguje.

d.c.
d.c. (neregistrovaný) ---.gebbeth.net
18. 7. 2010 18:52 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Co se Ti na mém π nelíbí? :o)

JardaP . aura:23
18. 7. 2010 19:56 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Toz, pekne, pekne. Akorat jsem ho tam sam nejak nemohl z Gnome Character Map dotlacit. Spustil jsem tu vec poprve a samozrejme jsem prehledl par podstatnych detailu.

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
18. 7. 2010 18:13 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Však já jsem také nenapsal 3.14 ale 3,14 – tedy všem známé školní číslo Pí ;-)
Také jsem mohl z paměti naťukat 3.1415926536 s p­řesností dostačující pro většinu běžných výpočtů (ale fakt jen těch úplně nejběžnějších), nebo hrábnout na disk kde se mi vyskytuje asi se dvěma miliony míst. Mohl bych dokonce napsat
echo „scale=$presnost; 4*a(1)“ | bc -l
které by minimálně většině zdejších čtenářů mělo něco říkat, ale to by jako začátek slova vypadalo fakt dost blbě :-D

UNIXak
UNIXak (neregistrovaný) 188.175.13.---
18. 7. 2010 19:48 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

I kdybyste uvedl cislo PI na konecne mnoho desetinnych mist, stale by bylo nekonecne nepresne :)…

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
18. 7. 2010 23:24 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Tak v tom případě už mi fakt zbývá jen 4*atn(1), ale to bude srozumitelné ještě méně lidem :-O

d.c.
d.c. (neregistrovaný) ---.gebbeth.net
19. 7. 2010 0:16 Nový

Re: je pravda

celé vlákno

Jo, arcsustangens! Říkejte mi „blesku“! ;-)

nesro cz aura:49
17. 7. 2010 17:53 Nový

blázni

celé vlákno

Všichni jste blázni, jenom já jsem Linux arch 2.6.34-ARCH #1 SMP PREEMPT Mon Jul 5 21:03:38 UTC 2010 i686 Intel® Atom™ CPU N270 @ 1.60GHz GenuineIntel GNU/Linux
ale ano, smutně přiznávám, že i já jsem asociál. (PS: ale moje přítelkyně už ví rozdíl mezi ubuntu a archlinuxem :D (ubuntu je to pěkný a pomalý co instaluju 10 minut a archlinux je to ošklivý o čem furt machruju jak je to rychlý a instaluju to celej den))

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
18. 7. 2010 0:02 Nový

Re: blázni

celé vlákno

Ale aspoň přítelkyni máš. To já nemám, protože jsem psychopat.

Měl jsem styk se ženou, ale chtěla děti (WTF?).
Měl jsem styk se ženou, ale chtěla děti (WTF?). (neregistrovaný) 62.84.153.---
18. 7. 2010 4:45 Nový

Re: blázni

celé vlákno

Přítelkyni nemám, to znamená že jsem psychopat?
Hele, určitě máš dobrou pamět. Nastuduj odpověď na každou otázku, kterou ti kdejaká blbka může položit(typu hmmm, zajímavé, nějaké ptákoviny které tvrdí psychologové, kterým veříš jejich bláboly atd.) a nech ji mluvit. Bude mít dojem , že ji nasloucháš (tj. zajímá tě co říká) a bude ruka v rukávě.
Pokud nebudeš mít střevní potíže z toho, že na otázky typu „máš mě vůbec rád“ nebo „Miluješ mě?“ odpovíš kladně , jsi v poho. Mě celý půlrok pronásledovalo nadýmání. fakt „příjemné“.

Pan Houba
Pan Houba (neregistrovaný) ---.ovh.net
18. 7. 2010 18:46 Nový

Re: blázni

celé vlákno

Zkus mit pritele. Treba jsi jenom homoklada.

hawran diskuse aura:60
17. 7. 2010 19:15 Nový

Neprvni!

celé vlákno

Franta Kučera aura:80
17. 7. 2010 19:59 Nový

Ubuntu vs. Linux

celé vlákno

Proč je na obrazovce logo Ubuntu a ne třeba tučňák? Sice sám (k)ubuntu používám, ale už mi někdy leze krkem, jak ho média cpou všude a mluví se víc o jedné distribuci (z mnoha) než o Linuxu jako takovém resp. GNU/Linuxu.

.
. (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
17. 7. 2010 21:45 Nový

Re: Ubuntu vs. Linux

celé vlákno

Mně zas lezou krkem ty tvoje hovadiny.

MX
MX (neregistrovaný) 188.175.39.---
17. 7. 2010 23:34 Nový

Re: Ubuntu vs. Linux

celé vlákno

Jenze on ma pravdu

UNIXak
UNIXak (neregistrovaný) ---.802.cz
18. 7. 2010 11:49 Nový

Re: Ubuntu vs. Linux

celé vlákno

Nema pravdu :). Tucnak je logem Linux (tedy logem jadra), kdezto Ubuntu je logem distribuce, coz je v tomto pripade dulezitejsi – odlisuje to jednotlive distribuce.

Franta Kučera aura:80
18. 7. 2010 12:03 Nový

Re: Ubuntu vs. Linux

celé vlákno

A ty je potřeba odlišovat? Komix je o linuxácích, ne o ubunťácích.

d.c.
d.c. (neregistrovaný) ---.gebbeth.net
18. 7. 2010 12:32 Nový

Re: Ubuntu vs. Linux

celé vlákno

Já tedy doufám, že je to o „ubunťácích“, neboť do takové společnosti bych se nerad dostal…

UNIXak
UNIXak (neregistrovaný) 188.175.13.---
18. 7. 2010 19:52 Nový

Re: Ubuntu vs. Linux

celé vlákno

Rekl bych, ze je to o Linuxacich obecne :). Ubuntaci byvaji casto BFU :)…

PG
PG (neregistrovaný) ---.vivo.cz
20. 7. 2010 21:51 Nový

Re: Ubuntu vs. Linux

celé vlákno

a proč tedy mě jako BFU nevadí jiná distribuce? a nemám problém používat jiné? To tím nebude.. prostě se nám jen Ubuntu líbí.. už jen protože mi funguje nejvíce HW na ubuntu.. jasně určitě by šlo určité balíky dodat do jiného distra ale to bych musel vědtě co je to za balíky :D aha :D :D a už jsem u toho proč používám jako BFU Ubuntu :D :D :D mno tak jo vyhrál jsi :D Ubuntu je prostě nej. Líbí se mi prostě i název a logo.. a nevadí mě že se o něm všude píše :) proč by BFU nemohl používat linux? Alespoň už nemůžou někteří lidé tvrdit že Linux není použitelný i pro BFU.. Jako já bych se rád o Linuxu něco naučil ale neznám jedinou stránku na které by psali pro BFU.. tak aby se něco naučil.. buď je to všechno tak složitý a nebo o ničem.. :(

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem