Názory k článku
Komiks: říkám Wow!
the man (neregistrovaný)
10. 3. 2007 0:15
Nový
osmsesdevadesatejtre ti
celé vlákno
comix dobrej :)))))))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 3. 2007 0:17
Nový
Re: osmsesdevadesatejtre ti
celé vlákno
neni
MrJoe (neregistrovaný)
10. 3. 2007 10:26
Nový
Re: osmsesdevadesatejtre ti
celé vlákno
tento sa podaril :)
2Jh (neregistrovaný)
10. 3. 2007 10:33
Nový
Re: osmsesdevadesatejtre ti
celé vlákno
Tenhle komix je kurwa kruty !!! :D
bukaj (neregistrovaný)
10. 3. 2007 0:17
Nový
...jsem cekal vic...
celé vlákno
Tahleta reklamni kampan M$ je neuveritelna. Proste NEUVERITELNA:)
nnmm (neregistrovaný)
10. 3. 2007 0:32
Nový
Re: ...jsem cekal vic...
celé vlákno
zatim je stejnak nejlepsi "horší než Temelín", ten byl fakt super
mofo (neregistrovaný)
10. 3. 2007 20:12
Nový
Re: ...jsem cekal vic...
celé vlákno
Tady je toho neuvěřitelnějšího mnohem, mnohem více. Bezduchá, trapná propaganda. Zaujatost proti MS je však hluboce minoritní. Jeden přiklad za všechny. Když začal soud s MS kvůli kodekům MP3, tak se tady byli do prsou a vyřvávali jak je to super. Když však MS soud vyhrál, tak se neobjevilo ani slovo :).
lin (neregistrovaný)
15. 3. 2007 14:28
Nový
Re: ...jsem cekal vic...
celé vlákno
No a naco.
Komentovat uz i tak jasny vysledok.
M vladne, buhuzial nie kvalitnym OS {naposledy to bol tusim
DOS 6.22}, ale peniazmi. Tie hybu svetom.
A Vist je len obycajny system na zatazenie stroja a prinutenie kupit novy HW - to je dovod, preco : Designed for W Vist
Komentovat uz i tak jasny vysledok.
M vladne, buhuzial nie kvalitnym OS {naposledy to bol tusim
DOS 6.22}, ale peniazmi. Tie hybu svetom.
A Vist je len obycajny system na zatazenie stroja a prinutenie kupit novy HW - to je dovod, preco : Designed for W Vist
15. 3. 2007 14:43
Nový
Re: ...jsem cekal vic...
celé vlákno
Náhodou musím se Vist zastat - až pudou do výslužby jako jde teď XP tak budou po všech těch těch service pacích bezpečný a stabiní systém.
10. 3. 2007 0:22
Nový
Pekny
celé vlákno
Tak tenhle dil mel konecne poradny zvrat na konci... pekny, pekny, jen tak dal... :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 3. 2007 0:31
Nový
Každý názor musí mít titulek.
celé vlákno
onicem jako (skoro) vzdy
ja (neregistrovaný)
10. 3. 2007 0:53
Nový
Re: Každý názor musí mít titulek.
celé vlákno
pan je masochista?
Ladislav Thon (neregistrovaný)
10. 3. 2007 2:19
Nový
Re: Remix --- o poruše osobnosti
celé vlákno
Na posledním obrázku by mělo být: a nemusel bych pořád jenom hackovat kernel :-)
mys elf (neregistrovaný)
10. 3. 2007 2:29
Nový
Re: Remix --- o poruše osobnosti
celé vlákno
Dooost dobrý, poprvé jsem se zasmál Tvému komiksu o PO.
KM (neregistrovaný)
10. 3. 2007 8:58
Nový
Re: Remix --- o poruše osobnosti
celé vlákno
Blek ma problem s IQ
KM (neregistrovaný)
10. 3. 2007 9:03
Nový
Re: Remix --- o poruše osobnosti - vsechno chapu
celé vlákno
10. 3. 2007 22:00
Nový
Re: Remix --- o poruše osobnosti
celé vlákno
http://testing.petrsimi.org/root.png
Co takle založit nový root speciálně pro BLEKa ? I když ho musím pochválit posledních pár čísel už se tolik neozývá , což má za následek, že ubylo zhruba 60 nesmyslných komentářu na jeden komix :)
Co takle založit nový root speciálně pro BLEKa ? I když ho musím pochválit posledních pár čísel už se tolik neozývá , což má za následek, že ubylo zhruba 60 nesmyslných komentářu na jeden komix :)
BLEK. (neregistrovaný)
10. 3. 2007 22:50
Nový
Re: Remix --- o poruše osobnosti
celé vlákno
Nejsem maniak, ale psychopat. (mánie a psychopatie jsou odlišné poruchy)
Málo se ozývám proto, že témata komixu se netýkají poruchy osobnosti. Kdybys udělal nějaký komix o tom, jak třeba mají programátoři problémy při vztahu s ženami, tak bych se ozýval víc.
Málo se ozývám proto, že témata komixu se netýkají poruchy osobnosti. Kdybys udělal nějaký komix o tom, jak třeba mají programátoři problémy při vztahu s ženami, tak bych se ozýval víc.
10. 3. 2007 23:08
Nový
Re: Remix --- o poruše osobnosti
celé vlákno
Až budu chtít 1500 komentářů vezmu tě za slovo :)
deda.jabko (neregistrovaný)
10. 3. 2007 23:41
Nový
Re: Remix --- o poruše osobnosti
celé vlákno
no, myslim, ze by to bylo zajimave pocteni... a tech impresi, co by to bylo... a u takoveho clanku by se neobjevovali reklamy na microsoft, ale na escort.cz ;-]
btw. nedavno jsem se bavil s jednim ze svych ucitelu a mel zajimavy postreh... spravny programator si to se zenskyma a pocitacema musi usporadat... takovy prekladac vam nikdy nerekne "budem kamaradi"... a ja k tomu dodavam, ze i s prekladacem se da zazit nejedna probdela a divoka noc...
btw. nedavno jsem se bavil s jednim ze svych ucitelu a mel zajimavy postreh... spravny programator si to se zenskyma a pocitacema musi usporadat... takovy prekladac vam nikdy nerekne "budem kamaradi"... a ja k tomu dodavam, ze i s prekladacem se da zazit nejedna probdela a divoka noc...
Krutohlav (neregistrovaný)
10. 3. 2007 8:07
Nový
Remix jen pro ty co nosi rucnik
celé vlákno
Zakladni otazka vyresena.
Voda (neregistrovaný)
10. 3. 2007 8:58
Nový
Re: Remix jen pro ty co nosi rucnik
celé vlákno
LOL. a hlavne..... nepropadejte panice
bzuk & strup (neregistrovaný)
10. 3. 2007 17:45
Nový
Re: Remix jen pro ty co nosi rucnik
celé vlákno
CML smixovanej s hithiker's guide to galaxy rulez ;))
1 (neregistrovaný)
10. 3. 2007 11:44
Nový
Re: reknete lol
celé vlákno
LOL, ten se povedl a ted by to chtelo vytisknout ve spravne velikosti a prelepit vsechny puvodni M$ Vista shit reklamy =)
mofo (neregistrovaný)
10. 3. 2007 20:17
Nový
Re: reknete lol
celé vlákno
Že by závist, že plakátů s Linuxem vidět není? :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 3. 2007 1:03
Nový
Re: reknete lol
celé vlákno
nemam pocit, zeby fy tvoriace linux mali dost penazi na az takuto propagaciu a masirovanie mozgov.
13. 3. 2007 11:52
Nový
Re: reknete lol
celé vlákno
Nebo morální odsouzení faktu, že marketingový budget Microsoftu by zachránil několik afrických zemí? (Minimálně je větší než některé státní rozpočty.)
Linux ostatně plakáty nepotřebuje a GNU taky ne. My, kdo oceníme kvalitní a svobodné prostředí, si ho najdeme sami. A k těm domácím uživatelům se to taky časem dostane, aspoň k těm, kteří to dokážou ocenit. Koneckonců jsem takhle radši, protože na těch plakátech by byl samozřejmě jen Luinux bez GNU a to by mě spíš vytočilo než potěšilo. :-)
Linux ostatně plakáty nepotřebuje a GNU taky ne. My, kdo oceníme kvalitní a svobodné prostředí, si ho najdeme sami. A k těm domácím uživatelům se to taky časem dostane, aspoň k těm, kteří to dokážou ocenit. Koneckonců jsem takhle radši, protože na těch plakátech by byl samozřejmě jen Luinux bez GNU a to by mě spíš vytočilo než potěšilo. :-)
Nemo (neregistrovaný)
10. 3. 2007 12:54
Nový
Re: reknete lol
celé vlákno
Asi mám špatnou anglickou výslovnost, ale vždycky když vidím ten plakát, tak říkám AU...
depi (neregistrovaný)
10. 3. 2007 11:53
Nový
V com kreslite komixy?
celé vlákno
Komix bol ako zakazdym super!
Neviem vsak ci tu ta otazka uz niekedy padla, ale ak nie tak by ma zaujimalo, ze v com tieto komixy kreslite?
Neviem vsak ci tu ta otazka uz niekedy padla, ale ak nie tak by ma zaujimalo, ze v com tieto komixy kreslite?
kotyz (neregistrovaný)
10. 3. 2007 11:56
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
na 99% to bude GIMP ;-)
Blackened (neregistrovaný)
10. 3. 2007 12:00
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
Spíš bych řekl, že Inkscape.
depi (neregistrovaný)
10. 3. 2007 12:13
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
ja sa taktiez priklanam skor k Inkscapu
10. 3. 2007 13:22
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
Bingo :) Je to inkscape, lepší program sem neviděl :) akorát mě sere, že je absolutně nekompatibilní s corel draw, a to i co se týče SVG , a i EPS vytváří dost podivný.
mys elf (neregistrovaný)
10. 3. 2007 13:46
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
Co znamena "nekompatibilni" a "podivny"?
10. 3. 2007 14:18
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
Nekompatibilní - uložím v inkscape - otevřu v korelu a je to rozhozený , písmo a ostatní křivky jsou různě velký. Neotevře .cdr což bych mu ani moc nevyčítal kdyby to svg šlo :(
podivný - EPS - nejde otevřít, hlásí mi to, že soubor je chybný, a třeba v ooo se to otevře zmenšeně a černobíle.
podivný - EPS - nejde otevřít, hlásí mi to, že soubor je chybný, a třeba v ooo se to otevře zmenšeně a černobíle.
mys elf (neregistrovaný)
10. 3. 2007 14:39
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
Jasne, diky za odpoved. Predpokladam, ze k obema formatum existuji specifikace (jako ze jo) a na nektere z tech stran je chyba. Pokud je chyba na strane Inkscape, tak by mozna slo ji reportovat a nechat opravit, ne?
10. 3. 2007 14:44
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
Asi jo , až budu mít chvilku tak se na to vrhnu, každopádně nová verze tj 0.45 se mi zda uplne prebugovana, bouzel
petris (neregistrovaný)
11. 3. 2007 0:35
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
Ono to SVG v inkscape funguje spise vyjimecne :-) nakreslil jsem nekolik svg (ve vi) a konqueror i gimp to zvladaji bez problemu, kdezto inkscape zobrazi bud jen cast, nebo neco jineho. Jde i o zcela zakladni veci, takze o tom imo vyvojari vedi - proste to jeste neni hotove.
PeterBlack (neregistrovaný)
11. 3. 2007 0:04
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
zkousel jsi rozdil mezi ukladanim v plain SVG a inkscape SVG?
depi (neregistrovaný)
10. 3. 2007 12:19
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
Alebo mozno aj pomocou oboch nastrojov nejako takto http://www.inkscape.org/screenshots/gallery/inkscape-0.45-comics.png
10. 3. 2007 22:33
Nový
Re: V com kreslite komixy?
celé vlákno
Síla, taky bych to chtěl umět takle :(
mato (neregistrovaný)
11. 3. 2007 0:18
Nový
konecne xD
celé vlákno
heheh - konecne, konecne snad prvy dobry comix, co je na root-e ;) fakt c00l ;)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 3. 2007 11:10
Nový
No ...
celé vlákno
... při shlédnutí tohoto "komiksu" mi bylo trapně za jeho autory. Aby bylo jasno hned na začátku, jsem windowsák který je nucen v práci se pokoušet pracovat na linuxu. Co na něm nejde, to udělám doma na win a mnohem líp. Na tento server přicházím podle hesla, že chceš-li zničit nepřítele, musíš jej poznat lépe než on zná sám sebe. Musím se smát některým "aplikacím", které bez problémů chodily na win 3.1 a linuxová "komunita" je předkládá jako něco naprosto úžasného v roce 2007.
mys elf (neregistrovaný)
11. 3. 2007 11:23
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Tak sis postěžoval a můžeš se vrátit na Živě, kde takové zlé a falešné vtipy neotiskují. Abys neřekl, že jsme Tě nechali jít s prázdnou, posílám vílu RTFMačku, která Tě pohladí po hlavičce a pofouká bebíčko, které Ti způsobil zlý tučňák. Řekni Wow! :-D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 3. 2007 11:36
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Proč bych se vracel? Napadáte tady MS. Když někdo na Živě napadne linuch, to se hned sesypete jak vosy. Ale že vám někdo leze až na dvorek se ti nelíbí? Ber to jako podnět, chytrý člověk se z útoku poučí. Pokud se tady budou rozepisovat jen samí kýválkové, jak je ten komiks cool, tak zakrníte. On skutečně cool není, je to ubohost jak faktická, tak i svým podáním, úpravou a myšlenkou. Jenže vy si to nejste schopni uvědomit, protože máte ten svůj OS za náboženství. A kde nastupuje víra místo pochybností, tam je to cesta do hrobu. Já jsem schopen říci, že linuch je na něco lepší než win. Pochybuji, že takového kacířství jste v opačném smyslu schopni vy. A proto je vás jako šafránu a musíte se uzavírat do sebe. A teď do mně, ukažte se jací jste hrdinové, že nestrpíte rouhače proti sv. Thorvaldsovi.
mys elf (neregistrovaný)
11. 3. 2007 11:53
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Z takového útoku, jaký jsi předvedl, se poučit moc nedá. Kdybys přišel s konkrétní kritikou, s nějakým docela novým poznatkem, byla by to jiná.
Nechápu ale, proč se čertíš kvůli vtipu. Já jsem třeba dělal remake jednoho staršího komiksu a dělám si tam legraci právě z Linuxu (a podobných systémů). To jenom aby sis nemyslel, že kážu vodu a piju víno.
pod prezdivkou (neregistrovaný)
11. 3. 2007 18:17
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Mne se treba konkretne nelibi roztristenost aplikaci. Kazdy pes jina ves. Ruzne ovladani, programy pochazeji z ruznych dob, obcas jsou nedotazene, obcas system nabizi ruzne alternativy tehoz, ale kazda akternativa ma svoje mouchy.
Je o tom, ze to co vyhovuje inzenyrum, nemusi vyhovovat beznym uzivatelum.
Je o tom, ze to co vyhovuje inzenyrum, nemusi vyhovovat beznym uzivatelum.
13. 3. 2007 19:05
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Zajímavá námitka, ale poněkud mimo. Osvědčené aplikace se nepřepisují ani na Windows. Donedávna například spousta lidí používala DOSovská účetnictví, nějak si nejsem jist, zda dodržovala standard CUA (ta, která jsem viděl, rozhodně nedodržovala). Windows nabízejí také různé (z mého pohledu) nedotažené alternativy téhož, obzvláště co do konfigurace. Nebo přinejmenší chybí v základní instalaci systému vhodná dokumentace, která by mě navedla - to je také možné, ale s nedokumentovanými (nebo špatně či nepřístupně dokumentovanými) funkcemi se dost lidí patlat prostě nebude.
bukaj (neregistrovaný)
11. 3. 2007 14:29
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Ten "uživatel si přál zůstat v anonymitě" si mysli, ze na rootu je nejaka fanaticka komunita ulitlejch linuxaku, kteri jsou zaslepeni nejakou "virou". Roota pravidelne sleduju uz nejakej patek a vim ze to tak neni. Tech fanatiku je tady asi tak 5%. Ale jsem si 100% jistej, ze on to tak CHCE videt, proto nema vyznam se nim o tom bavit. Toto rikam jen pro nektere, vetsina lidi na rootu to pochopila jiste sama:)
Takze jeste jedou - ne, nemame potrebu si s tebou cokoliv vyrizovat. A ted se vrat na to zive.cz.
Takze jeste jedou - ne, nemame potrebu si s tebou cokoliv vyrizovat. A ted se vrat na to zive.cz.
fuk (neregistrovaný)
11. 3. 2007 16:27
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Ted jste naprosto potvrdili cim vas kritizoval, uvedomujete si to ? (tezko)
11. 3. 2007 17:03
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Nikdo ti tady tvoji modlu nenapadá, snad jen uplně dementní reklamu na ni , když sem ji viděl poprvé, jel sem autem do práce a musel sem zastavit protože při takovejch navalech smichu se blbe zvlada rizeni.
12. 3. 2007 9:26
Nový
Re: No ...
celé vlákno
http://testing.petrsimi.org/unoficial.png - viz předchozí komentář :)
JJJ (neregistrovaný)
12. 3. 2007 19:16
Nový
Re: LOOOL
celé vlákno
LOOOL
Konecne jsem se od srdce zasmal, na comix lezu jen kvuli diskuzim, kde se obcas objevi kalitka remake.
Konecne jsem se od srdce zasmal, na comix lezu jen kvuli diskuzim, kde se obcas objevi kalitka remake.
lin (neregistrovaný)
15. 3. 2007 14:37
Nový
Re: No ...
celé vlákno
No na pravu mieru - lin nepovazujem za nabozenstvo, ale za OS schopny vyvoja. Vies vobec co znamena DIR, CD, mkdir atd. To je to, co z ludi robi otrokov HW a ani nevedia co sa deje.
Toto je nabozenstvo?, alebo snaha sa aj nieco naucit.
A co spatna kontrola toku dat? toho bude asi viac nie?
Toto je nabozenstvo?, alebo snaha sa aj nieco naucit.
A co spatna kontrola toku dat? toho bude asi viac nie?
anonym (neregistrovaný)
11. 3. 2007 11:23
Nový
Re: No ...
celé vlákno
A jéje - to zas bude flame. Tos to nemohl napsat do nějaké univerzální diskuse "jsou lepší wokna nebo linux?", která by mohla ležet hned velde diskuse "je lepší liberální či sociální politika?", kde by se mohli lidi hádat do alelůjá.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 3. 2007 11:54
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Příklad takové aplikace?
Yokotashi (neregistrovaný)
11. 3. 2007 12:21
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Z toho si nic nedelej, Microsoft zase uvadi jako naproste novinky veci, ktere me, nebo kamaradum (vetsinou me neoslovuji graficke vychytavky) chodily na masinach uz pred nekolika lety.
A preferuji smycku v bashi volajici cmdline utilitu, pred programy typu "na oscannovani jedne stranky klikni 12x, na oscannovani 200 strankove knihy klikni 12*200=2400" ... nicmene chapu, ze clovek, ktery smycku v bashi neumi si samozrejme takovouto preferenci vytvorit nemuze.
A preferuji smycku v bashi volajici cmdline utilitu, pred programy typu "na oscannovani jedne stranky klikni 12x, na oscannovani 200 strankove knihy klikni 12*200=2400" ... nicmene chapu, ze clovek, ktery smycku v bashi neumi si samozrejme takovouto preferenci vytvorit nemuze.
13. 3. 2007 11:34
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Mně vždycky přišlo, že člověk, ač vnímá svět hlasem, je stavěn zejména na komunikaci jazykem, tj. řečí. Proč asi máme v mozku Brocovo centrum, že. Nějak si nevybavuji, že by se mi posunky komunikovalo lépe než češtinou. Stejně tak mi většinu času nepřijde přirozenější komunikovat graficky spíš než textově. Ale holt neumím znakovou řeč, no. :-)
neldor (neregistrovaný)
11. 3. 2007 12:48
Nový
Re: No ...
celé vlákno
Uff, mel jsem pocit, ze ta kampan na Visty musi pripadat infantilni i skalnim windowsakum, ale asi jsem se spletl...
Tomáš (neregistrovaný)
11. 3. 2007 11:14
Nový
Wow kampaň je výborná
celé vlákno
Asi vám uniká základní poselství reklamní kampaně, a to je aby se o produktu začalo mluvit. Jasně že to nepřesvědčí nás abychom si Visty koupili a vykašlali se na Linux. Ale podobnou srandu si z wow kampaně budou dělat i ostatní lidi, kteří se o počítače jinak moc nezajímají a takto se Vista dostanou do povědomí. Když už všichni mluví o wow tak se podívají co to je a třeba to i ozkouší. Podle mě je takto koncipována záměrně. Nejlepší kampaň je ta o které lidi začnou sami mluvit a šíří se i bez toho aby visela úplně všude. Viz tehdejší Grossův plakát "Myslím to upřímě" - bez ohledu na výsledek - čistým zájemem reklamní agentury, která to vymýšlela, bylo, aby o tom lidi sami začali mluvit (třeba si z toho dělat srandu - cokoli lepší než nezájem. Dokonce tam bylo spoustu bílého místa aby tam mohl někdo něco vtipného domalovat a lidi si toho ještě spíš všimli.
Visty si nekoupím, při wow se chytám za hlavu, ale zeptáte-li se mě jestli je kampaň dobrá, tak řeknu, že výborná.
Visty si nekoupím, při wow se chytám za hlavu, ale zeptáte-li se mě jestli je kampaň dobrá, tak řeknu, že výborná.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 3. 2007 11:25
Nový
Re: Wow kampaň je výborná
celé vlákno
Dovolím si jen trochu nesouhlasit. Nákup softu není jako nákup tarifu typu "falešní sobi". Zatímco u druhého případu může reklama chytit spoustu zájemců, soft, navíc průlomově nový se nekupuje na základě wow akce. Lidé buď přesně ví co jsou nové Visty a koupí si je, nebo si nechají poradit od odborníků. Jsem bývalý informatik. Za konzultacemi za mnou chodí spousta lidí. Ale že by si z této reklamy někdo dělal srandu a nebo byla šířeji známá, to tedy nevím. Osobně jedu na Win 2000, které si pro sebe mohu v registrech dokonfigurovat do morku kostí a nebo je pro lamu nechat jen tak, je to nejlepší OS jaký jsem zažil. Ano, jel jsem i na linuxu, dodávám pro rýpaly. Ale Win 2k jsou pro mne absolutní.
bukaj (neregistrovaný)
11. 3. 2007 14:37
Nový
Re: Wow kampaň je výborná
celé vlákno
"Ale Win 2k jsou pro mne absolutní." Absolutni ... co? Neco me napada, ale nechci to rikat nahlas;)
astray (neregistrovaný)
11. 3. 2007 20:37
Nový
Re: Wow kampaň je výborná
celé vlákno
No ti falešní sobi moc neúčinkovali. Podle výsledků předvánočních prodejů to Vodafone projel.
ast
ast
otakar (neregistrovaný)
12. 3. 2007 17:11
Nový
Re: Wow kampaň je výborná
celé vláknoAčkoli bych si doma W2k na počítač nedal (jsem spokojeným uživatelem Archu), osobně proti nim vcelku nic nemám. Byl to zcela přelomový systém (v NT4 chyběla podpora USB, řada 9x-Me byl nepoužitelný shit - W95 mi na PC vydržely 2 dny, W98 jeden den) a je stále dobře funkční.
Jenže s tou absolutností moc dlouho nevydržíš. Vydává na ně MS záplaty? Pokud ano, už to moc dlouho trvat nebude. Myslím, že to na vysvětlenou stačí
Iqik (neregistrovaný)
13. 3. 2007 15:10
Nový
Re: Wow kampaň je výborná
celé vlákno
Presne. Na M$ je najlepsi marketing, predaju aj pupavy u nas na luke za cenu juhoamerickych orchideji :o).
turzin (neregistrovaný)
12. 3. 2007 10:49
Nový
baba pro bleka
celé vlákno
tady ta pani je pry ucitelka matematiky, tak by si s BLEKem mohli dobre rozumet, Bleku zkus si na nu sehnat nejakej kontakt, vypada ze ma obrovskej potencial a treba by ti mohla pomoct s poruchou : www.youtube.com/watch?v=UtcFBupxXNA
hlavac (neregistrovaný)
12. 3. 2007 12:19
Nový
Vista je tady, řekněte...
celé vlákno
Vista je tady, řekněte... WHY? ;)
Keff (neregistrovaný)
13. 3. 2007 1:07
Nový
Videl nekdo bluescreen ve viste?
celé vlákno
Mili linuxaci, videli jste uz nekdy bluescreen ve viste? Ja ne a to ji pouzivam od prvni verejne bety, a tusim ze tvurci komixu taky ne... jdete do pr**** s takovyma lzima, uzivatele windows jsou alespon vuci vam ferovi :/.
13. 3. 2007 10:29
Nový
Re: Videl nekdo bluescreen ve viste?
celé vlákno
No nevidel , Vista má "Black screen" :) ale to je tak jediný rozdíl a myslím, že si můžu trochu té fantasie v komixu dovolit. Ono taky modrá nebo černá je prašť jak uhoď zvlášť v případě kdy jsi měl rozdělanou práci.
13. 3. 2007 16:20
Nový
Re: Videl nekdo bluescreen ve viste?
celé vlákno
"BLEK. screen"? A jak to vypadá? Je to hodně děsivé? :)
13. 3. 2007 18:36
Nový
Re: Videl nekdo bluescreen ve viste?
celé vlákno
co sem viděl tak http://blogs.technet.com/photos/arlindo/images/424203/425x381.aspx
Iqik (neregistrovaný)
13. 3. 2007 15:17
Nový
Re: Videl nekdo bluescreen ve viste?
celé vlákno
Chlape klidek ide iba o komix. Sranda chapes. Sa zivim windowsom takych 10 rokov ale aj tak som sa super pobavil. Ta M$ za to plati ze ich tak branis?
AGM69 (neregistrovaný)
13. 3. 2007 17:49
Nový
Re: Videl nekdo bluescreen ve viste?
celé vlákno
Hele, widlaku,
Co se tyka Visty, u neceho tak lineho nema ani cenu cekat na BSOD. Chapu, ze vypocet 3D nahledu screenu neco strojoveho casu stoji, ale ja mam jinou predstavu o jeho efektivnim vyuziti
Co se tyka Visty, u neceho tak lineho nema ani cenu cekat na BSOD. Chapu, ze vypocet 3D nahledu screenu neco strojoveho casu stoji, ale ja mam jinou predstavu o jeho efektivnim vyuziti
14. 3. 2007 21:36
Nový
Re: Videl nekdo bluescreen ve viste?
celé vlákno
Jako windows moc nepouštim, ale protože máme školní licenci na visty, tak jsem je nainstaloval; Asi při pátém puštění jsem se toho velkého okamžiku dočkal..
Samozřejmě to nebyl BLEKscreen, ale bluescreen..prostě klasika.
Asi o týden později jsem pustil vistu znovu a vyskočila na mne hláška:
http://dce.felk.cvut.cz/~ciglej1.kstudent/bluescreen.jpg
Neváhal jsem a pokusil jsem se najít řešení problému online:
http://dce.felk.cvut.cz/~ciglej1.kstudent/bluescreen-solution.jpg
Samozřejmě to nebyl BLEKscreen, ale bluescreen..prostě klasika.
Asi o týden později jsem pustil vistu znovu a vyskočila na mne hláška:
http://dce.felk.cvut.cz/~ciglej1.kstudent/bluescreen.jpg
Neváhal jsem a pokusil jsem se najít řešení problému online:
http://dce.felk.cvut.cz/~ciglej1.kstudent/bluescreen-solution.jpg
Ahoj (neregistrovaný)
14. 3. 2007 14:19
Nový
Wow
celé vlákno
Tak jsem se přes RSS proklik na komiks na notebooku s rozlišením 1280x800 a vidím pod nadpisem říkám Wow! chlapa jak se dívá na zadek dítěti. Myslel jsem si že čeká na bobek, aby mohl říct Wow. Že je to reklama jsem zjistil, až když to přebliklo. Asi jsem už přepracovaný.
Newkiller@desktop (neregistrovaný)
15. 3. 2007 12:03
Nový
Re: Wow
celé vlákno
Proto mám já reklamy i javascript blokované ;)
chunky (neregistrovaný)
15. 3. 2007 12:58
Nový
uz to videl psycholog
celé vlákno
je to tradicne trapna sranda pro lixove "novaky" Zrovna vcera byl hezky dokument o upadku humoru a to je presne ono . On je problem udelat aspon trochu inteligentni humor ala hornicek, sovak nebo treba sverak, ale zacit metat hovnama, prdelema a erotikou to se chtechtaji vsichni prizemaci :)
A tohle je presne vono do tech trapnych windows se trefi kazdy a kazdy se tomu zasmeje zvlaste linuxovy fanatici , ale udelat si srandu z linuxu nebo udelat nejakou aspon kapke inteligentnejsi pointu to je pro autory komixu evidentne problem ze ? :)
Zvlastni je ze pred par lety byla uroven ROOTa uplne nekde jinde a zadny komix nemusel byt . Cimpak to asi je . A nejsrandovnejsi na tom vsem je, ze zdejsi diskutujici budou ty kritiky posilat na zive . Ale to jak se root zive priblizil a proto tu taky zacli chodit tito lide o tom uz nikdo nemluvi ze ?
A tohle je presne vono do tech trapnych windows se trefi kazdy a kazdy se tomu zasmeje zvlaste linuxovy fanatici , ale udelat si srandu z linuxu nebo udelat nejakou aspon kapke inteligentnejsi pointu to je pro autory komixu evidentne problem ze ? :)
Zvlastni je ze pred par lety byla uroven ROOTa uplne nekde jinde a zadny komix nemusel byt . Cimpak to asi je . A nejsrandovnejsi na tom vsem je, ze zdejsi diskutujici budou ty kritiky posilat na zive . Ale to jak se root zive priblizil a proto tu taky zacli chodit tito lide o tom uz nikdo nemluvi ze ?
15. 3. 2007 13:42
Nový
Re: uz to videl psycholog
celé vlákno
Us te videl psycholog?
Co je na tom spatneho delat si srandu se spatne reklamy? S windows to nema co delat. Kdyby to byla reklama na Mandrivu udelam to samy.
Co je na tom spatneho delat si srandu se spatne reklamy? S windows to nema co delat. Kdyby to byla reklama na Mandrivu udelam to samy.
host (neregistrovaný)
24. 3. 2007 20:50
Nový
Re: uz to videl psycholog
celé vlákno
Už jsi viděl knihu Pravidla českého pravopisu?
S úvodním názorem úplně souhlasím. Jsem zastáncem linuxu, ale číst v každém druhém článku nějakou ubohou narážku proti Microsoftu už mě taky unavuje.
S úvodním názorem úplně souhlasím. Jsem zastáncem linuxu, ale číst v každém druhém článku nějakou ubohou narážku proti Microsoftu už mě taky unavuje.
24. 3. 2007 23:14
Nový
Re: uz to videl psycholog
celé vlákno
Tak znova, narážka není na Microsoft ale jeho reklamu! Tečka. HOWGH!

