Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: špatná volba

Petr Jindra
26. 12. 2009 0:04 Nový

Odhalení

celé vlákno

Jo tak takhle to bylo :D
a já si myslel, že jeli s Českýma drahama :)

Pepa
Pepa (neregistrovaný) 94.74.221.---
26. 12. 2009 0:11 Nový

Re: Odhalení

celé vlákno

Kdepak, to by se protáhlo na delší dobu.

http://www.vseopc.eu

vojtech
vojtech (neregistrovaný) ---.131.broadband6.iol.cz
26. 12. 2009 0:41 Nový

Good One!

celé vlákno

Poslední dobou mě komiksy na rootu fakt baví! Nevím, jestli to je tím, že sem chodím rovnou z tradičního pivka… ale fakt pohodka! Zvláště dneska… :-) +1 a děkuji za krásné pobavení ;-)

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) ---.199.broadband5.iol.cz
26. 12. 2009 0:57 Nový

Re: Good One!

celé vlákno

No jisteee, wozer se! :-D

Anonymus Bimbas
Anonymus Bimbas (neregistrovaný) ---.ckr.transnet.cz
26. 12. 2009 1:27 Nový

Re: Good One!

celé vlákno

Dneska se povedla pointa :)

olin
olin (neregistrovaný) ---.karneval.cz
26. 12. 2009 9:32 Nový

Re: Good One!

celé vlákno

Souhlas. Po dlouhý době, co jsem se zasmál :-)

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.betik.cz
26. 12. 2009 4:28 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Komiks dobrej, po delší době jsem se mu (ač neuznávám Vánoce) zasmál.
Jen taková drobnost, píše se myrha.

Falešnej BLEK.
Falešnej BLEK. (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
26. 12. 2009 9:20 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Exhibice s neuznáváním Vánoc je podle mých zkušeností a znalostí projevem specifické (post)pubertální poruchy osobnosti (tedy v případě, že nejde o vyznavače nějakého u nás exotického náboženství). Většina postižených z toho ale vyroste. Sám jsem touto fází kdysi dávno prošel.

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
26. 12. 2009 10:11 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Aktuální premiér místo Ježíška slaví Mojžíška, a u mě je neslavení Vánoc nejenom projevem ateismu ale také lenosti. Hlavně to odstrojování stromku je šílená otrava ;-)

hawran diskuse aura:60
26. 12. 2009 16:38 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

určitě se brzy ukáže, že tři králové málem zabloudili díky společné akci cia a mossadu.

za vším je třeba vidět židy-zednáře-cyklisty-včelaře-ilamináty-nwo-psvb …

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
26. 12. 2009 18:14 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Ale houby, může za to jedině Čína, protože tenkrát zavedla embargo na vývoz magnetovce do západních krajin, takže tři králové museli bloudit po poušti podle hvězd, místo aby si pořídili úplně obyčejný kompas. Následkem toho dorazili o čtvrt roku později, bráno podle původního datování Kristova narození, ještě než to v Římě přešoupli na Saturnálie…

cedrik
cedrik (neregistrovaný) ---.18.192.213.cust.inethome.cz
26. 12. 2009 11:08 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Jaká to exhibice? Nebo si myslíš, že křesťan je každý automaticky po narození? Tohle zjednodušování (Evropa převážně křesťanská → evropan → automaticky křesťan – mě už vážně unavuje). Nebo si myslíš že ateismus nebo agnosticismus je forma exotického náboženství? Spíš to vypadá, že vůbec nevíš co a hlavně proč jsou svátky vánoční (nejen štědrý den).

Z tvého textu vyplývá že každý kdo neuznává (nepléti s netoleruje) Vánoce, tak má poruchu osobnosti. Ta nadutost. Ta arogance. Ta intolerance.

carlo.kokoth
carlo.kokoth (neregistrovaný) ---.cust.termsnet.cz
26. 12. 2009 12:34 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

… ta porucha (zapomel si dodat ;-)

cleb
cleb (neregistrovaný) 89.203.198.---
26. 12. 2009 13:18 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

No tak slunovrat, no. V téhle době se vždycky něco slavilo, už dávno před tím, než si to křesťani přisvojili. Jsem ateista, ale vánoce rozhodně nezavrhuju. Nápad svátků přežírání se mi totiž líbí.

Falešnej BLEK.
Falešnej BLEK. (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
26. 12. 2009 22:14 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Ale prdlajs.
Tyhle dočasně porouchané pubertální či v horším případě zastydle pubertální týpky poznám na 100 honů. :-) Lidi, kteří něco neuznávají z opravdového přesvědčení jsem na mysli neměl.
Mimochodem věřící křesťan nejsem. Jsem typický ateista.

Ondra
Ondra (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 12. 2009 14:04 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

A cetl jsi Bibli?

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
27. 12. 2009 14:30 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Četl, právě proto je ateista :-D

Přijde chlapec ze školy domů a tatínek se ho ptá: „Tak co vám dneska vyprávěl učitel za zajímavý příběh“
Synek se zamyslí a říká. " Pan učitel nám vyprávěl zajímavý příběh.
Generál Mojžíš jednou v noci sebral svoji vojenskou hotovost a celý trén. Pod rouškou noci pak zahájil přesun přes velkou poušť do nových teritorií pro to, aby získali lepší životní prostor.
Za nimi vyrazil generál Faraon se svými jednotkami a zahájil pronásledování. Když generál Mojžíš dorazil k Rudému moři zjistil že má generála Faraona za zády. Neváhal, odpálil řízenou střelu a tlaková vlna způsobila, že moře se rozestoupilo a generál Mojžíš se svými lidmi přešli na druhou stranu. Těsně za ním vyrazil i generál Faraon. Jenže moře se přelilo zpět a Faraon už jen viděl jak jeho armáda zmizela.
Generál Mojžíš tak dosáhl svého cíle.
Tatík celou dobu valí oči a pak se zeptá: " A takto přesně vám to učitel vyprávěl?„
Synek odpoví: " No takto přesně to nebylo tati, ale kdybys slyšel verzi pana učitele, nikdy bys tomu neuvěřil“.

Nekrestan
Nekrestan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 12. 2009 2:14 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Evropa _j_e_ krestanska. Jsem ateista, ale neuznavat zasadni prispevek krestanstvi ke tvorbe nasich civilizacnich zakladu muze jenom uchylny vypatlany komoussky zmrd s rozhledem chciple veverky.

daewoo
daewoo (neregistrovaný) 77.48.77.---
27. 12. 2009 11:10 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Tak v tom případě jsem „uchylny vypatlany komoussky zmrd s rozhledem chciple veverky“. Můžete mě prosím osvítit a říct, z čeho dělají Vánoce oním „zasadnim prispevkem krestanstvi ke tvorbe nasich civilizacnich zakladu“? Řekl bych, že trpíte rozhledem chcíplé veverky vy, nikoli já. Potřebu slaviti rovnodennost jaksi nemám, rodina by měla býti pospolu vždy. Co se týče dárku, jsem zastáncem toho, že dárek je opravdovým dárkem, když jej obdarovaná osoba dostane kdykoli v průběhu roku, nečekaně. Je to mé svodobné rozhodnutí. Co si z Vánoc udělala církev po čtvrtém století mi je putna. Nevyznávám žádné náboženství, tudíž má potřeba slavit vánoce, ramadán, šábes a jiné odpadá. Normálně se k těmto věcem nevyjadřuji, je to každého věc, ale váš příspěvek mě poněkud zvedl ze židle.

nekrestan
nekrestan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 12. 2009 16:00 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Je docela mozne, ze jste. Ale mozna jste jen mlady a nezkuseny. Borit tradicni nevinny svatek je stejne zaslouzile jako olizovat kandelabr.

daewoo
daewoo (neregistrovaný) 77.48.77.---
29. 12. 2009 18:29 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Ono to chce trochu přemýšlet nad tím, co vlastně člověk dělá a ne pasivně přijímat věci, nad kterými se přeci nepřemýšlí. Já nevím jak vy, ale já si život užívám plnými doušky mnohem efektivněji a lépe než kdejaká ovečka. A říci ten a ten je nevzdělanec (nebo u vás komoušský zmrd) protože neuznává svátky… to snad už není k smíchu jako spíše k pláči. Krom toho jste zde neuvedl žádný argument, kterým byste podepřel své žvásty, a proto živý úsměv na mé tváři trvá, ba snad dokonce i sílí.

nekrestan
nekrestan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 12. 2009 21:13 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Ze si uzivate plnymi dousky vam klidne verim. Pak lze docela dobre rozumet, proc jste se nikdy nezamyslel, na jakych zakladech vyrostlo to vse okolo, co vam umoznuje tento bezstarostny zpusob zivota. Nejpozdeji az prijdou deti, tak vam to dojde.

daewoo
daewoo (neregistrovaný) 77.48.77.---
1. 1. 2010 20:43 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Napadá mne snad jediné: „Jaké si to uděláme, takové to máme.“. K tomu, abych plně žil, nepotřebuji bezmyšlenkovitě vyznavat nějaké tradice. A k tomu, abych zveřejnil nějaký názor, musím o něm také něco vědět. Zřejmě to vypadá, že se nad „tím vším okolo“ zamýšlím mnohem častěji a hlouběji než vy. Uzavřu to takto: žádný argument, žádná diskuze. S vámi něco řešit je pro mne ztráta času.

nekrestan
nekrestan (neregistrovaný) ---.w86-219.abo.wanadoo.fr
2. 1. 2010 14:28 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

K tomu, abyste plne zil, potrebujete hlavne to, aby vas ostatni nechali plne zit. To neni ani nahodou samozrejme.

Kuře
Kuře (neregistrovaný) ---.kn.vutbr.cz
4. 1. 2010 11:52 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

O tom, co znamená užívat si života by se dalo celkem dlouze spekulovat a vedlo by to k jedinému výsledku: je to SUBJEKTIVNÍ
A cose argumentů týče, tak zacituji větu z VŠ skript: důkaz je poměrně dlouhý a náročný, prot jej zde nebudeme uvádět ;)

danaketh
danaketh (neregistrovaný) ---.nachod-net.net
27. 12. 2009 17:25 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

A tím „zásadním příspěvkem křesťanství“ máte na mysli křižácké výpravy, mučení a upalování lidí podezřelých z čarodějnictví (což byl defacto kdokoliv, kdo se znelíbil církvi) nebo dlouhé roky nulového technologického pokroku?

nekrestan
nekrestan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 12. 2009 21:56 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Dohledejte si, kolik lidi umucili a upalili krestani a kolik (a jak!!!) jich zavrazdili vasi kamosi komousi. A jak dlouho jim to trvalo. Pak se zamyslete, jestli nahodou tyhle vase slova jsou opravdu vase nebo jsou projevem nejake podivne infekce.

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
27. 12. 2009 22:38 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

A mám počítat jen ty církví přímo zavražděné, kterých bylo jen pár desítek milionů (Evropa v té době tolik obyvatel ani neměla), nebo i vedlejší oběti, třeba indiány kteří pomřeli na nemoci zavlečené misionáři? Ona se ta čísla budou totiž dost lišit, například popravených v politických procesech v ČSR bylo méně, než pozabíjeli havlovi vrazi které pustil na amnestii! Když nebudu počítat ty vedlejší, umlácené v lágrech…

nekrestan
nekrestan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 12. 2009 0:05 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Vzdycky jsem si myslel, ze cirkev zavrazdila alespon nekolik stovek miliard lidi a ono to bylo jen desitky milionu? Nespletl se soudruh skolitel? A zapocital do toho i mamuty? To by mel.

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
30. 12. 2009 8:26 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Pokud by šlo o všechny církve v historii, tak kdo ví ;-) Já mluvil jen o křesťanských, a to ještě všechny větve dohromady. Takže na to měli jen nějakých patnáct století. A to všechno kvůli jednou židovskému truhláři :-P

nekrestan
nekrestan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 12. 2009 21:09 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

No tak to jo. Pokud bychom mluvili o vsech cirkvich v historii, tak by urcite slo i o kvadriliony lidi za sekundu. Evidentne vam nevadi, ze jste si cisla vycucal z prstu, co?

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
31. 12. 2009 8:16 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

Vycucal jsem je z literatury, často předkomunistické. Jako třeba tohle:

„Zabijte je všechny, Bůh si ty svoje pozná!“

Typický příklad lásky k bližnímu, není-liž pravda?

hawran diskuse aura:60
31. 12. 2009 15:56 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

„Caedite eos! Novit enim Dominus qui sunt eius“

Inu, kdo chce psa bít, vždycky hůl si najde. Řekl bych, že všem těm sirotkům, chudákům a jiným potřebným je tato část nepěkné historie jedné cirkve docela fuk …

Žoržo
Žoržo (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 12. 2009 21:16 Nový

Re: Komiks: špatná volba

celé vlákno

souhlas, mám stejné zkušenosti :) jenom doufám, že je to přejde, než budou mít děti. nebo, že nenudou mít děti.

Pan Houba
Pan Houba (neregistrovaný) ---.karneval.cz
26. 12. 2009 9:50 Nový

porucha

celé vlákno

Pokud čekáte, že BLEK. napíše, že neuznává Vánoce, protože má poruchu osobnosti, tak se pletete, on neuznává GPS navigaci, protože má poruchu. Psychopati jsou nevyzpytatelní. BLEK.u a v jakém blázinci jsi to byl před těmi sedmi roky?

Přezdívka je povinná!
Přezdívka je povinná! (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
26. 12. 2009 11:04 Nový

Re: porucha

celé vlákno

BLEK. používá navigaci. Má tam všechny ordinace psychologů nastavené jako POA a když se přiblíží na 50m tak se mu rozhouká

r-
r- (neregistrovaný) ---.65.broadband12.iol.cz
27. 12. 2009 9:46 Nový

Re: porucha

celé vlákno

Blazinec je zavadejici slovo… nazyvejme veci pravymi jmeny, „ocaď pocaď“ ;)

Pan Houba
Pan Houba (neregistrovaný) ---.karneval.cz
27. 12. 2009 10:58 Nový

Re: porucha

celé vlákno

Fajn, použiji výraz z rodného města BLEK.ova: Tož BLEK.u ve kterým šaškecu jsi to byl?

Lunruj
Lunruj (neregistrovaný) 88.103.229.---
26. 12. 2009 10:03 Nový

indičtina

celé vlákno

No, nevím, ten indicko-italský slovník asi tenkrát moc k dostání nebyl. ;-)
Jinak dobrý komiks. Akorát remixeři nějak zaspali, zdá se mi. Aby taky nedorazili až šestého… :-D

Kirk
Kirk (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 12. 2009 13:06 Nový

Re: indičtina

celé vlákno

No mně přišel ten úvod s Kolumbem a Amundsenem vtipnější než samotný komiks. Ale to nevadí, hlavně že jsem se zasmál.

xstanda aura:73
26. 12. 2009 10:04 Nový

konecne

celé vlákno

LOL, konečně vtipný vtip netrpící deviací :)

Tomas M
Tomas M (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
26. 12. 2009 14:14 Nový

Re: konecne

celé vlákno

Vubec to nechapu, vysvetli mi nekdo pointu? Co se stalo sesteho?

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
26. 12. 2009 14:18 Nový

Re: konecne

celé vlákno
nikdo
nikdo (neregistrovaný) ---.jizmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz
26. 12. 2009 14:35 Nový

myrha

celé vlákno

Komix pěkný a vtipný. Škoda té mirhy – ta to poněkud kazí.

hawran diskuse aura:60
26. 12. 2009 16:26 Nový

A kde je anál a kokeš?

celé vlákno

Dr. John Pelo
Dr. John Pelo (neregistrovaný) ---.30.broadband3.iol.cz
26. 12. 2009 18:19 Nový

Re: A kde je anál a kokeš?

celé vlákno
hawran diskuse aura:60
26. 12. 2009 18:41 Nový

Re: A kde je anál a kokeš?

celé vlákno

… a pacman, :-)

r-
r- (neregistrovaný) ---.65.broadband12.iol.cz
27. 12. 2009 9:47 Nový

Re: A kde je anál a kokeš?

celé vlákno

Turzine, ty uz zadnej kokes nedostanes :D

Kdo by rekl, ze na zacatku to byl muj pokus o vzkriseni Ripa a zvrhne se to v Pacmana…

druhé Já pana Houby
druhé Já pana Houby (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
27. 12. 2009 13:32 Nový

Re: A kde je anál a kokeš?

celé vlákno

To je hrozně, ale hrozně moc špatný… :-)))

onn
onn (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 12. 2009 14:21 Nový

Re: A kde je anál a kokeš?

celé vlákno

podle mě ještě horší než hrozně moc špatný
dřív se člověk u remixů zasmál, když už komix stojí za vyližpiču, ale teď už jsou i ty remixy horší než trapnej původní komix, ach jo

ondro1234
ondro1234 (neregistrovaný) ---.cnsk.sk
29. 12. 2009 15:25 Nový

Re: A kde je anál a kokeš?

celé vlákno

Este stale tu je moznost poriadne si zamrdat do prdele a o tom to je :)

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem