Názory k článku
Komiks: Ťuk
marvin (neregistrovaný)
15. 7. 2006 0:18
Nový
fuj
celé vlákno
nema uroven...ale dakomu sa mozno bude pacit....ludia maju dakedy divny vkus;)
Boot2Lin (neregistrovaný)
15. 7. 2006 1:46
Nový
Re: fuj
celé vlákno
No, ale uznej, neni zavreny za Wokny, ale v postarsim CRT :))
15. 7. 2006 0:19
Nový
heh
celé vlákno
tieto nove vtipy su vcelku dobre, len sa treba oproti tym starym nad nimi troska zamyslat(vud aj minule)
tth (neregistrovaný)
15. 7. 2006 1:08
Nový
Starej komiks byl lepsi
celé vlákno
Dycky sem se tesil na komiks o vikendu, ale tohle je moc levnej vtipek, to uz ste fakt nic lepsiho vymyslet nemohli? skoda no uvidime za tejden jetli to bude lepci.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 7. 2006 1:42
Nový
No neviem...
celé vlákno
Nejako nemozem novemu komiksu prist na chut. Uvidime, snad sa to casom zlepsi...
P.S.
Zaujimave, BLEK. zatial nekomentoval. Zeby to naznacovalo jeho postoj k novemu komiksu?
P.S.
Zaujimave, BLEK. zatial nekomentoval. Zeby to naznacovalo jeho postoj k novemu komiksu?
BLEK. (neregistrovaný)
15. 7. 2006 1:53
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
No, spíš je to tím, že v novém komixu nejsou témata týkající se poruch osobnosti.
bzuk & strup (neregistrovaný)
15. 7. 2006 2:48
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
jo BLEK je vymrdanej kokot co by si mel prejet SULINA parnim valcem ... jinak bude mit nepripustny nazory a nebude nad veci ;))
BLEK. (neregistrovaný)
15. 7. 2006 2:51
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
Nejsem vymrdanej, protože jsem sex nikdy neměl. Jsem psychopat. Ke kastraci bych se neodhodlal, na to jsem příliš slabý.
x (neregistrovaný)
15. 7. 2006 11:13
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
usetri si 1500kc a jdi do privatu, inzeraty najdes na netu a nebo v tisteni annonci. aspon si overis jestli si na kluky nebo holky a taky se ti ulevi pretlaku v hlave. lidi co nemeli sex je zasrane hodne. nejsi jedinej a nejsi ani vyjmecnej.
BLEK. (neregistrovaný)
15. 7. 2006 17:02
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
No ale mně většina žen nepřitahuje, a pochybuju, že prostitutka by přitahovala. Navíc citový vztah si za 1500 nekoupím, ten stojí daleko víc.
HS (neregistrovaný)
15. 7. 2006 23:54
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
A co takhle ty prachy vrazit do nejakeho spol kurzu ? Napriklad tanecni by se hodily ... A uvidiz ze se ti zalibi ......
BLEK. (neregistrovaný)
16. 7. 2006 4:36
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
Když se mi líbí tak jedna žena z několika stovek, tak to nemá cenu.
kyknos (neregistrovaný)
16. 7. 2006 9:51
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
To je ale BLEKu myslím normální. Taky se mi líbí jedna z několika stovek, nebál bych se říci tisíc. A přesto jsem si už v životě fajn ženskou několikrát našel.
BLEK. (neregistrovaný)
16. 7. 2006 15:15
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
To máš dobrý, že nejseš psychopat a jseš schopen je balit. To já balit holky neumím a ani bych si to netroufl (stydím se za svou poruchu osobnosti).
none (neregistrovaný)
17. 7. 2006 17:28
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
Chce to mit jenom trosku sebejistoty a mozna malinko zabavny :) Holky nedelaj zbytecne caviky
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 7. 2006 13:16
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
presne tak, chtej to stejne jako ty
x (neregistrovaný)
16. 7. 2006 11:28
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
jenze to neni o tom jestli se ti libi nebo nelibi. proste si zasukas, vycistis hlavu a uvolnis se. krome toho, to by ses divil, kdo vsechno na privaty a do bordelu chodi. nejen studenti, ale i docenti ;0)
BLEK. (neregistrovaný)
16. 7. 2006 15:16
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
To si můžu udělat rukou. Já myslím, že je to lepší rukou a představovat si ženu, co se mi líbí, než v reálu se ženou, co se mi nelíbí.
x (neregistrovaný)
17. 7. 2006 8:05
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
to sice muzes, ale je to docela rozdil oproti poradny vagine. dokud nevyzkousis, nevis. krome toho honeni uz znas, protoze si dozajista honis peknejch par let. a navic ti to pekne zvedne sebevedomi. poznas. a nebo zbal nejakou matfyzacku a nebo holku z FELu (nechtel jsem napsat felacku... :)) tem bude porucha osobnosti imponovat :)
visual (neregistrovaný)
19. 7. 2006 8:43
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
hm, prijde mi ze Bleka zbytecne urazis....
rr (neregistrovaný)
19. 7. 2006 16:43
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
to nemohu posoudit, ale faktem je, ze ty hlasky ohledne poruchy osobnosti jsou dle meho nazoru uz trapne. stezovat si umi kazdej duchodce, ale lepsi je neco delat. treba vypnout pocitac a jit mezi lidi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 7. 2006 13:18
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
nejakou dobrou felacku bych moc rad poznal :)
WooHow (neregistrovaný)
16. 7. 2006 21:12
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
Mám celkem pocit, že jediné s čím máš problém je sebevědomí, asi ti někdo řekl, že máš poruchu osobnosti a ty ses toho chytil,
možná si taky jen na poruše osobnosti stavíš image = cool (do jisté míry... :O)
možná si taky jen na poruše osobnosti stavíš image = cool (do jisté míry... :O)
BLEK. (neregistrovaný)
16. 7. 2006 23:16
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
Je vůbec správné, aby člověk, co je na něco blbej, měl v této oblasti vysoké sebevědomí? Moje sociální dovednosi byly nízké i v době, kdy jsem si neuvědomoval, že je to chyba, a měl sebevědomí vysoké.
Spíš si stavím image - lame.
Spíš si stavím image - lame.
hugo (neregistrovaný)
20. 7. 2006 8:56
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
jsi s tim trapny. pokazde dostanes kupu rad a porad pises ty same <>viny. zkusil jsi uz neco z toho, co ti tady parta radi? jestli ne, tak nejdriv neco zkus a pak az napis, jak to dopadlo. to by mohla byt i dobra terapie. ale ty uz predem vis, ze to nejde, ze to nepujde. nejsi sam, kdo ma takovou "nemoc", nicmene jsi zrejme jeden z mala, ktery si tak libuje v trapnem sebemrskacskem litovani se. seber se debile! seber se a neco s tim zrob. mas na to. kazdy na to ma. ta tvoje sebelitost leze akorat tak vsem na nervy. na vsechno uz mas predem odpoved: to nejde. to si pis, ze to jde a kdyz to dokazali jini, proc ne ty. a jestli odpovis, ptz mam poruchu osobnosti, tak vez, ze ty ji nemas, ty si jen namlouvas, ze ji mas, ty se "jen" bojis. jsi proste pouhy srabik a zadny psychopat. jestli si myslis, ze te urazim nebo tak neco, tak to nedelam, lecim te ;) ptz to ZNAM a VIM jake to je. a taky vim, jak jsem se toho zbavil. prestan se litovat a zacni se sebou neco delat.
PS: pro vsechny: navrhuju uz vice nereagovat na BLEKove sebelitostive plky, navrhuju reagovat az na konkretni popisy tykajici se toho, co zkusil, co PODNIKL pro to, aby se vylecil! jinak se nikdy nevyleci a bude z neho ufnukana sebelitostiva troska, ten nejvetsi odpad mezi troskami
PS: pro vsechny: navrhuju uz vice nereagovat na BLEKove sebelitostive plky, navrhuju reagovat az na konkretni popisy tykajici se toho, co zkusil, co PODNIKL pro to, aby se vylecil! jinak se nikdy nevyleci a bude z neho ufnukana sebelitostiva troska, ten nejvetsi odpad mezi troskami
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 7. 2006 13:20
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
jak se leci porucha osobnosti?
Jarda (neregistrovaný)
15. 7. 2006 10:23
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
Tobe ten parni valec asi musel prejet hlavu a pak jeste zacouval. Mozek byl vsude okolo a v hlave ho moc nezbylo.
tom (neregistrovaný)
17. 7. 2006 7:18
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
Takže by se vlastně vůbec nic nezměnilo (až na tvar) ne? Teď je ten mozek taky jen okolo :-)
15. 7. 2006 13:20
Nový
Re: No neviem...
celé vlákno
Tučnák, který žere zrní, jistě trpí poruchou osobnosti. ;-)
bzuk & strup (neregistrovaný)
15. 7. 2006 2:46
Nový
kdyz ses <>
celé vlákno
tak ses <> ... sice su na sracky, ale za toto bych byl mega debil mezi vsema ;SSS ... sorrrry chlapici ale toto je UBOHY!!!
peregrin (neregistrovaný)
15. 7. 2006 7:21
Nový
Není živý?
celé vlákno
Ach jo. Já už si myslel, že tam budou mít opravdického tuňáka, který by s ostatními prožíval jejich dobrodružství a třeba kloval okýnkáře.
Snad ho v příštích dílech z té obrazovky vyndají...
Snad ho v příštích dílech z té obrazovky vyndají...
K02 (neregistrovaný)
15. 7. 2006 11:29
Nový
Není od M$?
celé vlákno
Kvalitou mi tohle dílko připomíná lepší věci od M$.Ze by pánové začali fušovat do nového odvětví?A co na to Gay Billts?
M jako Molitan (neregistrovaný)
15. 7. 2006 14:42
Nový
Re: Není od M$?
celé vlákno
Moment, co treba Microsoft Visual Studio - nerekl bych, ze na to neco ma.
15. 7. 2006 14:47
Nový
Re: Není od M$?
celé vlákno
On se taky v Linuxu a Unixu obecně o takové rigidní molochy nikdo nesnaží, v tom bude možná ten vtip. ;-)
M jako Molitan (neregistrovaný)
15. 7. 2006 22:35
Nový
Re: Není od M$?
celé vlákno
Aha, nedoslo mi, ze to o tom, ze vse od MS je spatne, bylo mysleno jako vtip. To je dobre, protoze je to nesmysl.
Jinak nejak nebezpecne casto odpovidate na moje komentare. Chtelo by to mozna zvazit, jestli si neprecist http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_addiction_disorder
Jinak nejak nebezpecne casto odpovidate na moje komentare. Chtelo by to mozna zvazit, jestli si neprecist http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_addiction_disorder
15. 7. 2006 23:20
Nový
Re: Není od M$?
celé vlákno
To bude spíš foam rubber addiction disorder. Již od dětství s tím mám problémy, a jak vidno, je těžké s tím přestat. :-)
Krakonoš (neregistrovaný)
17. 7. 2006 11:46
Nový
Re: Není od M$?
celé vlákno
Neni nad to si sam napsat makefile a ...
# make
# make install
# make
# make install
raxas (neregistrovaný)
15. 7. 2006 7:22
Nový
přírodopis?
celé vlákno
tučnáci se neživí zrním, ale rybami
Jinx (neregistrovaný)
15. 7. 2006 7:24
Nový
Re: přírodopis?
celé vlákno
jop, tak to vystihuje celou podstatu komixu, dekuji za vysvetleni :-) konecne jsem se tomu mohl zasmat...
jirka (neregistrovaný)
15. 7. 2006 8:56
Nový
Re: přírodopis?
celé vlákno
vidim ze nejsem prvni kdo si toho vsimnul... asi to bude nejakej domestikovanej tucnak, ach jo...
Mi.Chal. (neregistrovaný)
15. 7. 2006 9:40
Nový
Re: přírodopis?
celé vlákno
treba ma poruchu osobnosti a proto musi jist zrni. Je to urcite psychopat :-)
martin (neregistrovaný)
15. 7. 2006 11:10
Nový
Re: přírodopis?
celé vlákno
To je zrní pro admina vegetariána.
Messa (neregistrovaný)
15. 7. 2006 12:23
Nový
Re: přírodopis?
celé vlákno
Tohle navíc vypadá spíš jak hnůj než zrní.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 7. 2006 22:46
Nový
Re: přírodopis?
celé vlákno
Jde videt ze jsi nikdy nevidel/nevidela hnuj. To ja si myslim ze je to nutela. Zcela urcite.
Messa (neregistrovaný)
16. 7. 2006 1:03
Nový
Re: přírodopis?
celé vlákno
No, bylo třeba zapojit fantazii :) Původně mě napadlo něco jiného, ale nechtěl jsem to sem psát. Abych viděl hnůj, stačí se podívat z okna; kdybych se na tu zahradu dokonce vyšel podívat, tak bych si mohl třeba i sáhnout, ale za to to zas nestojí...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 7. 2006 22:35
Nový
Re: přírodopis?
celé vlákno
V tom pripade pokud se ten hnuj na obrazku podoba tomu co mas na zahrade tak chovatel tech zvirat je krmi spatne nebo prumyslovymi krmivy a ta zvirata mozna maji prujem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 7. 2006 12:36
Nový
Re: přírodopis?
celé vlákno
Pokud chcete 'odborné' informace o tučňácích, tak je najdete tady: http://www.priroda.cz/clanky.php?detail=42
;-)
;-)
15. 7. 2006 13:48
Nový
nelibilo
celé vlákno
Komix se mi nelíbil. Ostatně ten starý mě taky neohromil. To už kolikrát byly lepší ty remaky v diskusi. Má root toto vůbec zapotřebí?
KUN (neregistrovaný)
15. 7. 2006 13:59
Nový
Doufam ze takhle si nikdo nepredstavuje linuxacky humor
celé vlákno
Logika typu 'dame tam tucnaka bude se to libit'?
No to snad ne!
No to snad ne!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 7. 2006 18:33
Nový
neni to tak zly
celé vlákno
Mne se to libilo. Cekal jsem co z toho vypadne a posledni frame me celkem pobavil:)
kabakov (neregistrovaný)
15. 7. 2006 21:58
Nový
Re: neni to tak zly
celé vlákno
me se to take docela libilo a narozdil od starsich komixu jsem se musel na konci i "uchechtnout" ;)
16. 7. 2006 11:26
Nový
Re: neni to tak zly
celé vlákno
tento komix sa mi pacil viac nez cela predchadzajuca seria.
vice (Honza Rezac) (neregistrovaný)
15. 7. 2006 23:30
Nový
Cool komix
celé vlákno
Bozarna, jste borci kluci!
Stary komix vam nesaha ani po kolena, byl to odpad, ale vy jste nadejni, jen tak dal,
pokracujte!!!
vice / #linux.cz
Stary komix vam nesaha ani po kolena, byl to odpad, ale vy jste nadejni, jen tak dal,
pokracujte!!!
vice / #linux.cz
CPY (neregistrovaný)
16. 7. 2006 15:27
Nový
Dalsia ukazka trapneho linux komixu
celé vlákno
Neviem kto vymysla tieto komixy, ale tie co boli donedavna boli super, ak toto robi nejaky linuxak mal by si nastudovat biologiu a pozriet ci tucniaci zeru zrno, inak je to trapne. Da sa na tomto vobec zasmiat? Dajte nazad stary dobry komix na tych sa clovek sulal niekedy :-)
16. 7. 2006 17:19
Nový
Re: Dalsia ukazka trapneho linux komixu
celé vlákno
A ty si nastuduj Biologii screensaverů.
CPY (neregistrovaný)
17. 7. 2006 9:13
Nový
Re: Dalsia ukazka trapneho linux komixu
celé vlákno
Ak linuxaci su fakt ignoranti na tolko ze sa izoluju od reality a vymyslaju si vlastne pravidla niet divu ze nieje taky popularny medzi obycajnymi ludmi.
17. 7. 2006 10:31
Nový
Re: Dalsia ukazka trapneho linux komixu
celé vlákno
Souhlasim, Ignoranti sou fakt strasny.
czeXit (neregistrovaný)
16. 7. 2006 18:32
Nový
VRATTE NAM KARLA A CENKA!
celé vlákno
ja chci zpatky karla a cenka. tohle je dos na smysl pro humor
who cares (neregistrovaný)
16. 7. 2006 18:51
Nový
Re: VRATTE NAM KARLA A CENKA!
celé vlákno
asi je to zenova hadanka. treba ji autor vysvetli
bambas (neregistrovaný)
16. 7. 2006 23:23
Nový
???
celé vlákno
Ja jsem to nepochopil. Muzete mi to vysvetlit?
kabakov (neregistrovaný)
17. 7. 2006 10:11
Nový
Re: ???
celé vlákno
jestli jsem to pochopil spravne, tak to Tuk Tuk ten tucnak nerika ale klepe zevnitr monitoru protoze se nemuze dostat na to zradlo co je pred nim
KUN (neregistrovaný)
17. 7. 2006 22:18
Nový
tak ja hadam, ze...
celé vlákno
...vtipne na tom ma byt to, ze si nekdo nainstaloval screensaver se zvukama.
Toho je podle mne schopny jen radny uchyl. Uchylnost uzivatele je zde podtrzena tim, ze
krmi svuj screensaver zrnim.
Komiks tak poukazuje na abnormalitu uzivatelu linuxu.
Toho je podle mne schopny jen radny uchyl. Uchylnost uzivatele je zde podtrzena tim, ze
krmi svuj screensaver zrnim.
Komiks tak poukazuje na abnormalitu uzivatelu linuxu.
Tomáš Kučera (neregistrovaný)
17. 7. 2006 22:32
Nový
Re: tak ja hadam, ze...
celé vlákno
Nepochopil.
Tomáš Kučera (neregistrovaný)
17. 7. 2006 22:32
Nový
Re: tak ja hadam, ze...
celé vlákno
Nepochopil.
17. 7. 2006 22:38
Nový
No tak hadej, ale nejde ti to :-)
celé vlákno
Nadherna argumentace...
...tedy samozrejmne az na to, ze ZADNY z tech argumentu vubec v komixu neni a ani z nej nevyplyva.
Standa je očividně borec, a verze screensaveru je 0.02 coz jasne znaci verzi vyvojovou takze ho asi tezko instaloval ale spise ho pise.
Screensaver neni v komixu krmen. Ja to tam fakt nenasel. Zato je krmen zrnim Standa (i kdyz ruka nemusi byt jeho pravdepodobne je :-)).
Ze je standa uzivatel linuxu je pouhy dohad. Ma rozumny zaklad(jsme na ROOTu), ale to je vse. Tezko tedy komix poukazuje na abnormalitu linuxaku. Na kterou je podle mne zbytecne poukazovat. Jak nekdo vubec muze pouzivat system ke kteremu ma zdrojaky???? Vzdyt to potom presne vi co pocitac dela. Takova nuda. :-)
...tedy samozrejmne az na to, ze ZADNY z tech argumentu vubec v komixu neni a ani z nej nevyplyva.
Standa je očividně borec, a verze screensaveru je 0.02 coz jasne znaci verzi vyvojovou takze ho asi tezko instaloval ale spise ho pise.
Screensaver neni v komixu krmen. Ja to tam fakt nenasel. Zato je krmen zrnim Standa (i kdyz ruka nemusi byt jeho pravdepodobne je :-)).
Ze je standa uzivatel linuxu je pouhy dohad. Ma rozumny zaklad(jsme na ROOTu), ale to je vse. Tezko tedy komix poukazuje na abnormalitu linuxaku. Na kterou je podle mne zbytecne poukazovat. Jak nekdo vubec muze pouzivat system ke kteremu ma zdrojaky???? Vzdyt to potom presne vi co pocitac dela. Takova nuda. :-)
KUN (neregistrovaný)
17. 7. 2006 23:18
Nový
Re: No tak hadej, ... ok dekuji za vysvetleni
celé vlákno
Jen par pripominek:
c. verze -- ok, jsem lama a nevsiml jsem si -- moje chyba. Uznavam.
Ovsem nic to nemeni na tom, ze screen-saver se zvuky je uchylnost.
Doufam, ze mi na to neodpovis, ze ani toto z komixu nevyplyva, a
ze tucnakovy bubliny jsou graficke :-)
"Standa je ocividne borec" ??? NEEE -- co v tom komixu z neho dela
tak ocividneho borce? Jednak ho tam proste nevidim, a druhak napsat
vlastni screen-saver neni nic, co by z cloveka delalo borce.
(To leda ze by ten screen-saver fakt reagoval na vnejsi okoli :-))
Budu ted strilet z tve zbrane: "TOHLE V KOMIXU NENI ANI TO Z NEHO NEVYPLYVA!!!"
Screen-saver v komixu krmen neni (ono to ani jaksi neni mozne, ze :-))
Odhadoval jsem to z toho, ze kohosi v diskuzi nabadas, aby si precetl
neco biologii screen-saveru, nebo tak neco. A ze je zrnim krmen Standa?
Tak TOHLE V KOMIXU NENI ANI TO Z NEHO NEVYPLYVA!!! :-))
Promin, ale proste si myslim, ze tenhle strip se ti nepovedl.
"7 bytu" bylo fajn, ale toto je zklamani.
Komix polozeny na vetach:
"Jak nekdo vubec muze pouzivat system, ke kteremu ma zdrojaky?
Vzdyt to potom presne vi, co pocitac dela.
Takova nuda."
By mi asi prisel daleko vtipnejsi -- skoda ze tim plytvas do diskuze :-)
... ikdyz vlastne nevim, jesli je to tvoje...
(doufam, ze to nebudes brat jako kidani hnoje... snazim se nezapadnout
do roviny ostatnich prispevku typu "Je to sracka".. jen mam nutkani s tomu vyjadrit :-)
c. verze -- ok, jsem lama a nevsiml jsem si -- moje chyba. Uznavam.
Ovsem nic to nemeni na tom, ze screen-saver se zvuky je uchylnost.
Doufam, ze mi na to neodpovis, ze ani toto z komixu nevyplyva, a
ze tucnakovy bubliny jsou graficke :-)
"Standa je ocividne borec" ??? NEEE -- co v tom komixu z neho dela
tak ocividneho borce? Jednak ho tam proste nevidim, a druhak napsat
vlastni screen-saver neni nic, co by z cloveka delalo borce.
(To leda ze by ten screen-saver fakt reagoval na vnejsi okoli :-))
Budu ted strilet z tve zbrane: "TOHLE V KOMIXU NENI ANI TO Z NEHO NEVYPLYVA!!!"
Screen-saver v komixu krmen neni (ono to ani jaksi neni mozne, ze :-))
Odhadoval jsem to z toho, ze kohosi v diskuzi nabadas, aby si precetl
neco biologii screen-saveru, nebo tak neco. A ze je zrnim krmen Standa?
Tak TOHLE V KOMIXU NENI ANI TO Z NEHO NEVYPLYVA!!! :-))
Promin, ale proste si myslim, ze tenhle strip se ti nepovedl.
"7 bytu" bylo fajn, ale toto je zklamani.
Komix polozeny na vetach:
"Jak nekdo vubec muze pouzivat system, ke kteremu ma zdrojaky?
Vzdyt to potom presne vi, co pocitac dela.
Takova nuda."
By mi asi prisel daleko vtipnejsi -- skoda ze tim plytvas do diskuze :-)
... ikdyz vlastne nevim, jesli je to tvoje...
(doufam, ze to nebudes brat jako kidani hnoje... snazim se nezapadnout
do roviny ostatnich prispevku typu "Je to sracka".. jen mam nutkani s tomu vyjadrit :-)
18. 7. 2006 12:04
Nový
A ja dekuji za nazor ;-)
celé vlákno
Souhlasim ze setric se zvukama je fakt uchylnost. Ale kdyz si ho nekdo pise sam napise te umele bytosti inteligenci a chce ji dat moznost se projevovat tak je to docela pochopitelne. (tohle z toho komixu ale nevypliva)
Standa je ocividne borec uz z predchoziho dilu. (kdo umi hybat jednim obocim je BOREC tecka.)
To stim kdo je v komixu krmen a kdo je snad jasne. Standa si z toho zrni bere. Ze tam chybi obrazek jak si to dava do pusy? To je pravda. Zatim mam problemy vyjadrit dej v malo obrazcich ma grafika se jeste neumi sama dost vyjadrit. zapracuji na tom.
Souhlasim s tim ze tento ma mnohem prostsi pointu nez minuly. Je zalozen na uplne jinem zaklade. Vlastne zatim dost experimentuji. Nastesti konkretne tento dil se mi vyplati v dlouhodobem meritku.
No musim se hlidat to s tema zdrojakama by fakt slo pouzit. Sakra.
Sem velmi vdecny za tvuj nazor. Vlastne jsem pomerne zklaman s vetsinou ostatnich. Malo kdo napise neco ohledne komixu a ti co kritizuji nepisou co je spatne. Takove nazory nepomohou k zlepseni komixu. Nejradeji mam samozrejme chvalive komentare.
Standa je ocividne borec uz z predchoziho dilu. (kdo umi hybat jednim obocim je BOREC tecka.)
To stim kdo je v komixu krmen a kdo je snad jasne. Standa si z toho zrni bere. Ze tam chybi obrazek jak si to dava do pusy? To je pravda. Zatim mam problemy vyjadrit dej v malo obrazcich ma grafika se jeste neumi sama dost vyjadrit. zapracuji na tom.
Souhlasim s tim ze tento ma mnohem prostsi pointu nez minuly. Je zalozen na uplne jinem zaklade. Vlastne zatim dost experimentuji. Nastesti konkretne tento dil se mi vyplati v dlouhodobem meritku.
No musim se hlidat to s tema zdrojakama by fakt slo pouzit. Sakra.
Sem velmi vdecny za tvuj nazor. Vlastne jsem pomerne zklaman s vetsinou ostatnich. Malo kdo napise neco ohledne komixu a ti co kritizuji nepisou co je spatne. Takove nazory nepomohou k zlepseni komixu. Nejradeji mam samozrejme chvalive komentare.
19. 7. 2006 8:24
Nový
Re: A ja dekuji za nazor ;-)
celé vlákno
Jestliže velká skupina lidí npochopí vtip, je zpravidla špatně ten vtip, nebo vypravěč. Přeber si to.
KUN (neregistrovaný)
19. 7. 2006 10:49
Nový
Re: A ja dekuji za nazor ;-)
celé vlákno
Myslim si, ze vetsina lidi to tak nejak pochopila hned, ale protoze se jim to zdalo prilis proste, hledali v tom (marne) neco hlubsiho...
.. a kdyz clovek hleda, tak najde.
A odtud to 'nepochopeni'.
.. a kdyz clovek hleda, tak najde.
A odtud to 'nepochopeni'.
19. 7. 2006 18:50
Nový
Re: A ja dekuji za nazor ;-)
celé vlákno
Presne tak,
Pracuji na tech vtipech s plnym nasazenim a snazim se aby byli co nejlepsi. Rad si poslechnu připominky. Bohuzel třeba tvuj prizpevek mi v tom moc nepomohl. Neco typu "Malo detajlni kresba.", "Vice krve.", "Zakladej vtipy na hlaskach.", "Chci vic inteligentni humor." by mi pomohlo trochu vic nez obecne moudro.
Ale i tak diky pochopil jsem ze se ti vtip moc nelibil a prisel nesrozumitelny.
Pracuji na tech vtipech s plnym nasazenim a snazim se aby byli co nejlepsi. Rad si poslechnu připominky. Bohuzel třeba tvuj prizpevek mi v tom moc nepomohl. Neco typu "Malo detajlni kresba.", "Vice krve.", "Zakladej vtipy na hlaskach.", "Chci vic inteligentni humor." by mi pomohlo trochu vic nez obecne moudro.
Ale i tak diky pochopil jsem ze se ti vtip moc nelibil a prisel nesrozumitelny.
ehm (neregistrovaný)
19. 7. 2006 20:20
Nový
Re: A ja dekuji za nazor ;-)
celé vlákno
pomuže ti ,že jsi uhodil hřebíček na hlavičku?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 7. 2006 21:11
Nový
^_^
celé vlákno
Pomuze. Tim ze potesi. ^_^
whc (neregistrovaný)
18. 7. 2006 0:18
Nový
Re: No tak hadej, ale nejde ti to :-)
celé vlákno
"Jak nekdo vubec muze pouzivat system ke kteremu ma zdrojaky???? Vzdyt to potom presne vi co pocitac dela. Takova nuda. :-)" jo, to holt neni Fravia, ale nekoho to muze bavit
bambas (neregistrovaný)
18. 7. 2006 10:31
Nový
Re: No tak hadej, ale nejde ti to :-)
celé vlákno
POrad jsem to nepochopil. Muzete mi to nekdo vysvetlit "po lopate"? :) nebo klidne i po motyce.
KUN (neregistrovaný)
18. 7. 2006 11:04
Nový
Re: No tak hadej, ale nejde ti to :-)
celé vlákno
Pokud to ted dobre chapu, vtip ma byt v tom, ze prvni obrazky presvedcuji ctenare, ze
tucnakovi je doneseho zrni, a ze se na nej strasne tesi...
Posledni obrazek pak ma prozrazovat, ze to tak neni, ze tucnak je jen na obrazovce a ze zrni
je ve skutecenosti pro programatora.
Me to vtipne neprijde.. ale ja jsem jen KUN.
tucnakovi je doneseho zrni, a ze se na nej strasne tesi...
Posledni obrazek pak ma prozrazovat, ze to tak neni, ze tucnak je jen na obrazovce a ze zrni
je ve skutecenosti pro programatora.
Me to vtipne neprijde.. ale ja jsem jen KUN.
18. 7. 2006 11:43
Nový
Re: No tak hadej, ale nejde ti to :-)
celé vlákno
Chapes to naprosto spravne.
prk (neregistrovaný)
20. 7. 2006 12:27
Nový
Re: No tak hadej, ale nejde ti to :-)
celé vlákno
Vtipy, u kterých se musí moc dlouho přemýšlet, nejsou většinou moc dobré, protože se u nich člověk nezasměje.
Kdyby byl tento nakreslen k pochopení, možná by vtipný byl, ale já jsem ho až do tohoto vysvětlení v diskusi nepochopil.
Doporučuji Ti ukázat vtip před zveřejněním několika lidem, pokud možno alespoň dvěma, pokud možno ne matfyzákům.
Kdyby byl tento nakreslen k pochopení, možná by vtipný byl, ale já jsem ho až do tohoto vysvětlení v diskusi nepochopil.
Doporučuji Ti ukázat vtip před zveřejněním několika lidem, pokud možno alespoň dvěma, pokud možno ne matfyzákům.
20. 7. 2006 16:07
Nový
hmm...
celé vlákno
Hmmm...
sice jsem se s komixem pochlubil, ale s takovym nadsenim ze jsem prozradil i pointu. Dobra rada. Dik.
K nesrozumitelnosti toho vtipu take prispela ma kresba stale ji unika ten intuitivni zpusob vijadreni. Videl jsem hodne stripu a komixu jeste vic takze to vidim, ale neuvedomil jsem si to. Zkusim si trochu pohrat s barvami aby bylo poznat co je dulezite a co neni :-).
U tech nejblizsich komixu se to neprojevi, protoze zitra odjizdim na tabor tak jsem nakreslil par dilu dopredu. Nemohl bych s cistym svedomim zacit kreslit komix kdybych nemel par nametu do zacatku tak je jeste doudam.
V kazdem pripade pripominky jsou vitany a ceneny. Stale je toho spousta k zlepseni.
Nejtezsi bude asi zbavit ty vtipy toho matfyzackeho nadechu. Prijde mi ze ho tam spusta lidi citi. Asi opravnene.
sice jsem se s komixem pochlubil, ale s takovym nadsenim ze jsem prozradil i pointu. Dobra rada. Dik.
K nesrozumitelnosti toho vtipu take prispela ma kresba stale ji unika ten intuitivni zpusob vijadreni. Videl jsem hodne stripu a komixu jeste vic takze to vidim, ale neuvedomil jsem si to. Zkusim si trochu pohrat s barvami aby bylo poznat co je dulezite a co neni :-).
U tech nejblizsich komixu se to neprojevi, protoze zitra odjizdim na tabor tak jsem nakreslil par dilu dopredu. Nemohl bych s cistym svedomim zacit kreslit komix kdybych nemel par nametu do zacatku tak je jeste doudam.
V kazdem pripade pripominky jsou vitany a ceneny. Stale je toho spousta k zlepseni.
Nejtezsi bude asi zbavit ty vtipy toho matfyzackeho nadechu. Prijde mi ze ho tam spusta lidi citi. Asi opravnene.
vlk (neregistrovaný)
25. 7. 2006 10:19
Nový
Co by mohlo pomoci
celé vlákno
1. Kdyby na misce nebylo nic napsano a obsah byl lepe rozpoznatelny (treba zavinace, ale klidne i zrni).
2. Na poslednim obrazku mel byt pohled na toho "borce" pres rameno, aby byla videt zada a ruka osoby, jak se krmi z misky. Monitor jen v pozadi s malym Tukem.
Jen nazor, nic vic...
2. Na poslednim obrazku mel byt pohled na toho "borce" pres rameno, aby byla videt zada a ruka osoby, jak se krmi z misky. Monitor jen v pozadi s malym Tukem.
Jen nazor, nic vic...
mys elf (neregistrovaný)
20. 7. 2006 20:00
Nový
Re: No tak hadej, ale nejde ti to :-)
celé vlákno
Přesně tak, vtip sice nějakou tu myšlenku unese, ale když nad tím někdo uvažuje desítky sekund a více, je něco v nepořádku.
a (neregistrovaný)
17. 7. 2006 9:15
Nový
Co je v té misce s nápisem zrní?
celé vlákno
A jestli to přeci jen je zrní, kdo ho potřebuje tolik?
pararescue (neregistrovaný)
17. 7. 2006 10:45
Nový
Hu
celé vlákno
Asi nejsem matfyzak,,,, nic pro me.... Karel s Cenkem mi byli blizsi.... na "inteligentni" humor nejsem asi dostatecne inteligentni.

