Názory k článku
Komiks: Výhody open source řešení
mishino (neregistrovaný)
5. 1. 2008 0:11
Nový
Heh...
celé vlákno
no pri cteni nekterych manualu si tak pripadam... :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 1. 2008 0:16
Nový
Re: Heh...
celé vlákno
U některých rad je to někdy stejné... :-)
Harvie (neregistrovaný)
5. 1. 2008 0:34
Nový
Re: Heh...
celé vlákno
Pravda nikdy není jednostranná. Někdy se divím, že někdo někomu neporadí, jindy zase, že ho nenakope... Ale je sranda, jak některý manpages dokážou vysvětlit celou pointu po zběžném prolítnutí první stránky a jiný zase musíte přečíst dopodrobna. Viz třeba: man netstat && man lsof; myslím, že jsou to programy, které slouží k malinko podobným účelům a manuál je fakt rozdílnej. Naštěstí těch stránek, co odkážou jinam, nebo se dokonce jenom omluví je opravdu minimum...
maross (neregistrovaný)
6. 1. 2008 0:21
Nový
Re: Heh...
celé vlákno
Open-source zdarma je na nic. Je to akorát brzda. Možná že komerční odnože jsou trochu lepší. Ostatní open-source programy jsou složitostí a zpracováním na úrovni piškvorků nebo min.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 1. 2008 1:11
Nový
Re: Heh...
celé vlákno
to tezko ty widloidni hulanovskej kokotku, to ze tvuj zakrnely mozek OpenSource nerozumi a programovat neumi je chyba z tve strany. Mne kdyz se neco nelibi, tak si to customizuji, zatimco ty budes jen dementne navat a to prestoze mas po ruce kompletni zdrojove kody a spickovou dokumentaci.
losere
losere
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2008 1:42
Nový
Re: Heh...
celé vlákno
Nevím, jestli tvá odpověď je na úrovni. Možná, jako člověk, který preferuje OpenSorce by jsi se mohl vyhadřovat iteligentněji a vysvětlit jeho výhodu. To co jsi napsal ukazuje opravdu Tvůj velký myšlenkový potencionál za, který se nemusí stydět žádný člověk pohybující se v IT světě. Jen tak dál a více takových komentářů.
Kuba (neregistrovaný)
2001:67c:1220:----:----:----:----:----
9. 3. 2011 1:46
Nový
Seriously?!
celé vláknoTobě uniká podstata free open-source produktů :-D rozhodně to není brzda a vždycky budou dál, než ten placený soft.. protože na základě provozu free softu se ladí nedostatky a následně je vydán komerční produkt, který je odladěný pomocí těch free..
Harvie (neregistrovaný)
5. 1. 2008 1:10
Nový
Re: Remixx
celé vlákno
Ty nevis, ze mykosoft ma na tohle backdoor? Prej to pustej 24.12.2008, takze vsem doporucuju rychle na Linux ;P
Harvie (neregistrovaný)
5. 1. 2008 1:02
Nový
while(1) remix
celé vlákno
while(1) Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix Zacyklenej remix
http://artworkz.harvie.ath.cx/root-komix-remix/vyhody-opensource-remix.png
http://artworkz.harvie.ath.cx/root-komix-remix/vyhody-opensource-remix.png
Clock (neregistrovaný)
5. 1. 2008 1:18
Nový
Re: while(1) remix
celé vlákno
Zacyklenej remix je bombastickej :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 1. 2008 1:20
Nový
Re: while(1) remix
celé vlákno
Tak to je ze života
Harvie (neregistrovaný)
5. 1. 2008 4:05
Nový
Re: while(1) remix
celé vlákno
Naštěstí mi Linuxáci vždycky můžeme UTFS že?
Tor (neregistrovaný)
5. 1. 2008 6:23
Nový
Re: while(1) remix
celé vlákno
Manuály a zdrojáky jsou pro lamy. Machrům stačí letmý pohled na hexadump binárky. ;)
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 1:04
Nový
Are you idiot?!
celé vlákno
... trpim jinou psychickou poruchou. Nejsem idiot, ale psychopat.
Harvie (neregistrovaný)
5. 1. 2008 1:15
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
BLEK.u tak udelej remix na http://choum.be/tmp/yaai.swf a dej tam "You are an PSYCHOPAT" ;D
Clock (neregistrovaný)
5. 1. 2008 1:19
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Spravne anglicky ma bejt IMHO "Are you an idiot?"
Harvie (neregistrovaný)
5. 1. 2008 4:03
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
You are an idiot. You are a psychopat.
Uz se mi nechtelo tady spamovat druhym postem kvuli jednomu pismenku...
Uz se mi nechtelo tady spamovat druhym postem kvuli jednomu pismenku...
Harvie doesn't speak English because is the the utter utter dumbass (neregistrovaný)
6. 1. 2008 1:15
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Spravne anglicky se pise psychopath a nikoliv psychopat ty lamo soomracka, nepis anglicky, kdyz to neumis.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 1. 2008 1:16
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
s/the the/the/
بطرس (neregistrovaný)
5. 1. 2008 8:58
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
sry, ono už to tu je :(
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 20:39
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Flash néééé :-(
(je už aspoň ten GNASH dost použítelný, aby to přehrál? Má cenu si ho instalovat?)
(je už aspoň ten GNASH dost použítelný, aby to přehrál? Má cenu si ho instalovat?)
Ondra (neregistrovaný)
5. 1. 2008 11:16
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
A jses v zivote spokojeny?
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 20:40
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Nejsem, trpím poruchou. Ale jsem spokojenější, než když jsem o poruše nepsal a byl veden k pozitivnímu myšlení.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 1. 2008 17:50
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
a to je prave tvuj omyl - ty JSI idiot :)))
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 20:42
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Z lidského významu ano, to idiot jsem. Z lékařského významu nikoli. I když EQ mám asi na úrovni debility nebo idiocie --- ale debilita a idiocie se určuje podle IQ a ne podle EQ. Jaký je vlastně odborný termín pro člověka s velmi nízkým EQ?
deepnote (neregistrovaný)
5. 1. 2008 21:38
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
"Donedávna byli odborníci přesvědčeni, že medikace nedokáže ovlivnit poruchu osobnosti jako takovou, dokáže pouze zmírnit příznaky přidružených specifických psychických poruch – deprese, úzkosti nebo nespavosti. Tento názor se však rychle mění. V posledních deseti letech se objevily výzkumné práce zaměřené přímo na farmakologickou léčbu specifických poruch osobnosti (Silk, 1996). Stále větší část biologicky orientovaných psychiatrů začíná věřit, že léky mohou cíleně měnit základní temperamentové rysy, které tvoří osobnost (Siever a Davis, 1991; Silk, 1996; Sperry, 1999)."
ultra force 3000 (neregistrovaný)
5. 1. 2008 21:53
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
léky jsou špatné, protože odstraňují z postiženého odpovědnost za sebe samého. Člověk by měl být zodpovědný vůči svým pocitům tak, aby činil taková rozhodnutí, která zlepší charakter jeho pocitů.
(Pokud se cítím špatně, měl bych žít tak, abych měl dobré pocity.. nikdo jiný to za tebe neudělá.. lék je jen přesunutí zodpovědnosti zase na někoho/něco jiného)
(Pokud se cítím špatně, měl bych žít tak, abych měl dobré pocity.. nikdo jiný to za tebe neudělá.. lék je jen přesunutí zodpovědnosti zase na někoho/něco jiného)
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 23:05
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
"Pokud se cítím špatně, měl bych žít tak, abych měl dobré pocity.."
--- no já třeba když se cítím špatně, tak napíšu pár psychopatických příspěvků na internet a pocity se mi zlepší. Ale zase kazím náladu lidem, co to čtou.
Jinak ten pojem "odpovědnost" je takový psychologicky buzzword.
Špatně uděláš práci, za kterou máš odpovědnost => jsi za to potrestán => máš špatné pocity => příště se budeš snažit udělat práci líp. --- takhle by to mělo ideálně fungovat (pokud na člověka nejsou kladeny požadavky mimo jeho schopnosti)
Máš špatné pocity (za které máš odpovědnost) => jsi za to potrestán => máš ještě horší pocity. --- tohle nefunguje.
--- no já třeba když se cítím špatně, tak napíšu pár psychopatických příspěvků na internet a pocity se mi zlepší. Ale zase kazím náladu lidem, co to čtou.
Jinak ten pojem "odpovědnost" je takový psychologicky buzzword.
Špatně uděláš práci, za kterou máš odpovědnost => jsi za to potrestán => máš špatné pocity => příště se budeš snažit udělat práci líp. --- takhle by to mělo ideálně fungovat (pokud na člověka nejsou kladeny požadavky mimo jeho schopnosti)
Máš špatné pocity (za které máš odpovědnost) => jsi za to potrestán => máš ještě horší pocity. --- tohle nefunguje.
ultra force 3000 (neregistrovaný)
6. 1. 2008 6:05
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Máš.li špatné pocity, musíš změnit své chování / postoj / přehodnotit své hodnoty a přesvědčení / rozhodovat se jinak.. tak, abys měl lepší pocity. (Pocity změnit nemůžeš, ale mnoho v sobě toho změnit můžeš).
Pocit není začátkem něčeho, a mělo by to být takto:
Tvé fungování na tomto světě s poruchou => jsi potrestán a máš špatné pocity => změníš své chování apod. => znovu máš nějaké pocity (a těď už můžou být dobré!).. pokud nejsou dobré dostatečně => znovu se pídíš po tom, kde je chyba. atd atd dokud na to nepříjdeš a nebudeš štastný.
Ale tohle vyžaduje práci a dřinu - nejen přiznat si chtění a nedostávat a pak skončit s úzkostí v nemocnici, ale poznávat a ptát se a hledat odpovědi a věnovat se tomu. Nikdo jiný to za tebe neudělá, a zatím máš ještě spoustu času.. co budeš dělat až ti bude 40?
Emoční inteligence se jako jediná dá učit a naučit.. Je na to taky spousta knih.. stačí se zajít podívat do toho knihkupectví...
Rád bych si s tebou někdy promluvil.. kde na ircu/silcu tě můžu najít? Jsem žijící důkaz toho, že nic není ztraceno :) , ale máš ty vůbec zájem?
Pocit není začátkem něčeho, a mělo by to být takto:
Tvé fungování na tomto světě s poruchou => jsi potrestán a máš špatné pocity => změníš své chování apod. => znovu máš nějaké pocity (a těď už můžou být dobré!).. pokud nejsou dobré dostatečně => znovu se pídíš po tom, kde je chyba. atd atd dokud na to nepříjdeš a nebudeš štastný.
Ale tohle vyžaduje práci a dřinu - nejen přiznat si chtění a nedostávat a pak skončit s úzkostí v nemocnici, ale poznávat a ptát se a hledat odpovědi a věnovat se tomu. Nikdo jiný to za tebe neudělá, a zatím máš ještě spoustu času.. co budeš dělat až ti bude 40?
Emoční inteligence se jako jediná dá učit a naučit.. Je na to taky spousta knih.. stačí se zajít podívat do toho knihkupectví...
Rád bych si s tebou někdy promluvil.. kde na ircu/silcu tě můžu najít? Jsem žijící důkaz toho, že nic není ztraceno :) , ale máš ty vůbec zájem?
BLEK. (neregistrovaný)
6. 1. 2008 18:06
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Je to zbytecne, porucha osobnosti se vylecit neda. A tak sedim jako debil cely den u kompu a kompiluju.
ultra force 3000 (neregistrovaný)
6. 1. 2008 19:57
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
co se na tohle da rict? ........... snad jen to, ze se castecne nedivim tem lidem, co ti nadavaji, BLEK.u ......
ze stavu porouchaneho debila te nedostane nikdo jiny, nez ty sam... zadna zazracna pilulka, ani zenska... nikdo.... jen ty sam!
ale to je tak naarocneee zee........fuj fuj fuj.. radsi sedet v bezpecnem prostredi, kde ti nic nehrozi, nikdo te nemuze zranit, nic neriskujes.... zbabelec vuci svetu, zbabelec vuci sam sobe......
Videl jsem tve fotky, ses uplne normalni, mas dve ruce, dve nohy, dve oci, vlasy, usi atd... nemas zadny handicap... je jen ve tve hlave... nejsi ani trochu vdecny za to, co mas...... pripada ti to malo?
Rad bych ti doporucil jednu malou knizecku http://www.knihycz.cz/catalog.asp?pid=301
Neni to o poruchach osobnosti :), ale oci by ti otevrit mohla.... precist ji je pakatel ve srovnani s casem stravenym kompilovanim veci, ktere nejsou ani zdaleka tak dulezite pro zivot :)... udelej to pro sebe...
ze stavu porouchaneho debila te nedostane nikdo jiny, nez ty sam... zadna zazracna pilulka, ani zenska... nikdo.... jen ty sam!
ale to je tak naarocneee zee........fuj fuj fuj.. radsi sedet v bezpecnem prostredi, kde ti nic nehrozi, nikdo te nemuze zranit, nic neriskujes.... zbabelec vuci svetu, zbabelec vuci sam sobe......
Videl jsem tve fotky, ses uplne normalni, mas dve ruce, dve nohy, dve oci, vlasy, usi atd... nemas zadny handicap... je jen ve tve hlave... nejsi ani trochu vdecny za to, co mas...... pripada ti to malo?
Rad bych ti doporucil jednu malou knizecku http://www.knihycz.cz/catalog.asp?pid=301
Neni to o poruchach osobnosti :), ale oci by ti otevrit mohla.... precist ji je pakatel ve srovnani s casem stravenym kompilovanim veci, ktere nejsou ani zdaleka tak dulezite pro zivot :)... udelej to pro sebe...
Ondra (neregistrovaný)
7. 1. 2008 0:14
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Udelejte uz konecne implicitni filtr na slova "porucha osobnosti", "Blek" , "psychiatr", atd.
Samozrejme, ze filtr by slo vypnout, aby vas nikdo nenarkl z cenzury.
Tohle je root.cz ne psychiatr.cz
Mejte se fajn
Samozrejme, ze filtr by slo vypnout, aby vas nikdo nenarkl z cenzury.
Tohle je root.cz ne psychiatr.cz
Mejte se fajn
BLEK. (neregistrovaný)
7. 1. 2008 3:02
Nový
Falešný BLEK.
celé vlákno
Tohle psal falešný BLEK. Ale má pravdu.
BLEK. (neregistrovaný)
7. 1. 2008 3:09
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
"=> změníš své chování apod."
To právě není tak jednoduché. Chování se dělí na vědomé a nevědomé. Vědomé chování mám v pořádku, ale nevědomé mimoverbální projevy mám blbé. Tyto projevy nejdou ovládat vůlí.
"poznávat a ptát se a hledat odpovědi a věnovat se tomu."
Emoční problémy se nedají vyřešit racionálními úvahami"
"Emoční inteligence se jako jediná dá učit a naučit.. Je na to taky spousta knih.. stačí se zajít podívat do toho knihkupectví..."
Dá se naučit odpovídat na ty otázky. Zkusil jsem takhle EQ jednou test "zmanipulovat" --- t.j. snažil jsem se odpovídat tak, jak si myslím, že by normální člověk měl reagoval. A vyšlo mi EQ 120. Když však odpovídám tak, jak se cítím a chovám já, tak dosáhnu 40.
"kde na ircu/silcu tě můžu najít?"
Moc tam nechodím --- použij spíš mail. Na internetu si můj email najdeš.
"Jsem žijící důkaz toho, že nic není ztraceno"
A ty jsi měl nějakou poruchu osobnosti?
To právě není tak jednoduché. Chování se dělí na vědomé a nevědomé. Vědomé chování mám v pořádku, ale nevědomé mimoverbální projevy mám blbé. Tyto projevy nejdou ovládat vůlí.
"poznávat a ptát se a hledat odpovědi a věnovat se tomu."
Emoční problémy se nedají vyřešit racionálními úvahami"
"Emoční inteligence se jako jediná dá učit a naučit.. Je na to taky spousta knih.. stačí se zajít podívat do toho knihkupectví..."
Dá se naučit odpovídat na ty otázky. Zkusil jsem takhle EQ jednou test "zmanipulovat" --- t.j. snažil jsem se odpovídat tak, jak si myslím, že by normální člověk měl reagoval. A vyšlo mi EQ 120. Když však odpovídám tak, jak se cítím a chovám já, tak dosáhnu 40.
"kde na ircu/silcu tě můžu najít?"
Moc tam nechodím --- použij spíš mail. Na internetu si můj email najdeš.
"Jsem žijící důkaz toho, že nic není ztraceno"
A ty jsi měl nějakou poruchu osobnosti?
ultra force 3000 (neregistrovaný)
7. 1. 2008 4:36
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
nejde o to veci zmanipulovat... ale pochopit je... jsou na to ruzne techniky a cviceni, kterymi dosahnes vyssich vysledku bez manipulovani :) ... Mozek je plasticky! Da se ohybat... a techniky na to opravdu existuji a funguji.... Neprijde to hned, zalezi jak jsi chytry a jak se tomu venujes :)
ne ja sem nikdy nebyl u psychologa, takze nevim jakou mam poruchu, ale do 24let jsem byl nepopsany list papiru co se zen tyce :) ted uz aspon muzu zemrit v poklidu s pomyslenim, ze sem si vrznul .))))))) (cimz jsem pochopil, ze o to vlastne vubec nejde..)
mimochodem.. sex se precenuje...
Samozrejme ze emoce se nedaji zmenit.. ale prave racionalnim uvazovanim muzes zmenit jejich projev.. a tim ovladat sebe a tim ovladat svet kolem sebe (a tim dostavat napriklad jinou sadu pocitu)..
Najdi si story o cloveku jmenem Phineas Gage. Zil v 19.stoleti. Hlavou mu proletela tyc a vzala s sebou predni cast jeho mozku (analytickou/racionalni cast). Phineas zil dale (pres 10 let), ale stal se naprosto nesnesitelnym ve svem okoli. Proc? Prave proto, ze ztratit tu racionalni schopnost reagovat na sve emoce (uplne se prestal kontrolovat [nedokazal zvladat sve emoce]).
ne ja sem nikdy nebyl u psychologa, takze nevim jakou mam poruchu, ale do 24let jsem byl nepopsany list papiru co se zen tyce :) ted uz aspon muzu zemrit v poklidu s pomyslenim, ze sem si vrznul .))))))) (cimz jsem pochopil, ze o to vlastne vubec nejde..)
mimochodem.. sex se precenuje...
Samozrejme ze emoce se nedaji zmenit.. ale prave racionalnim uvazovanim muzes zmenit jejich projev.. a tim ovladat sebe a tim ovladat svet kolem sebe (a tim dostavat napriklad jinou sadu pocitu)..
Najdi si story o cloveku jmenem Phineas Gage. Zil v 19.stoleti. Hlavou mu proletela tyc a vzala s sebou predni cast jeho mozku (analytickou/racionalni cast). Phineas zil dale (pres 10 let), ale stal se naprosto nesnesitelnym ve svem okoli. Proc? Prave proto, ze ztratit tu racionalni schopnost reagovat na sve emoce (uplne se prestal kontrolovat [nedokazal zvladat sve emoce]).
LO (neregistrovaný)
7. 1. 2008 20:28
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Já jsem nejprve žádné emoce necítil. Pak jsem se začal zajímat, jak proč se ti lidé chovají tak nablble. Vysledoval jsem pravidla, a snažil se zapadnout. Fungovalo to, a časem jsem se naučil cítit náznaky toho, co asi cítí lidé běžně. Celkem zajímavé, tyhle pocity. Nikdy bych třeba nevěřil, proč se ty samičky chtějí nechat hladit. Teď už to chápu. Ne že bych to cítil jako ony, ale pochopil jsem, proč to mají rády. No a proč jim neudělat radost ;). A podobně se spoustou věcí.
BLEK. (neregistrovaný)
8. 1. 2008 16:00
Nový
hlazení samiček
celé vlákno
Já třeba cítím pozitivní emoce, když si hladím fenečku. A fenečka nejspíš taky cítí pozitivní emoce, podává pacičku a tváří se spokojeně. Tak jsem si ji hladil.
Nedokázal bych projevovat emoce podle nějaké šablony. Když jsem to cítil, tak jsem si fenku pohladil a když necítil, tak ne.
Ale ženy si nehladím, to bych si netroufl, jsem totiž psychopat. Ženám taky nejde jen o to hlazení, ale mají na muže spoustu dalších požadavků. Plnohodnotný vztah na hlazení založit nejde.
Nedokázal bych projevovat emoce podle nějaké šablony. Když jsem to cítil, tak jsem si fenku pohladil a když necítil, tak ne.
Ale ženy si nehladím, to bych si netroufl, jsem totiž psychopat. Ženám taky nejde jen o to hlazení, ale mají na muže spoustu dalších požadavků. Plnohodnotný vztah na hlazení založit nejde.
erg (neregistrovaný)
8. 1. 2008 20:13
Nový
Re: hlazení samiček
celé vlákno
Tak si predstavuj, ze ta zenska je fenecka :-) Uvidis, ze to pujde :-))
BLEK. (neregistrovaný)
9. 1. 2008 6:09
Nový
žena vs. fena
celé vlákno
Tady jde o to, že fenečka po člověku nic nechce. Ale žena toho chce mnohem víc. Pouze na hlazení žádný vztah mezilidský založit nejde.
Ani tu fenku bych si sám nepořídil, protože vím, že by se se mnou nudila. Třeba s rodiči a sestrou má fenka život mnohem bohatší. Natož pak pořizovat si ženu, ta je mnohem náročnější.
Ani tu fenku bych si sám nepořídil, protože vím, že by se se mnou nudila. Třeba s rodiči a sestrou má fenka život mnohem bohatší. Natož pak pořizovat si ženu, ta je mnohem náročnější.
BLEK. (neregistrovaný)
9. 1. 2008 6:05
Nový
BLEK. vs LO
celé vlákno
Tak mě napadá, že já vlastně nemám problém s tím, že bych k ženě necítil cit, ale ženu a její rodinu bych nechtěl živit. Taky bych s ní nedokázal žít tzv. běžný život. LO zase dost vydělává a ženu by uživil, i by jí zprostředkoval kratochvíle tohoto světa, ale nemá ten cit na hlazení ženy. Tak třeba by se z nás dvou dal poskládat jeden funkční člověk :)
18. 1. 2008 1:49
Nový
Re: BLEK. vs LO
celé vlákno
Náhodou, já se hladit ženy naučil. A je to dokonce zábavnější, než třeba krmení rybiček. Takové víc interaktivní. Žena právě spí. Pro čtenáře root.cz může být zajímavý detail, že umí programovat v C ;)
ultra force 3000 (neregistrovaný)
6. 1. 2008 6:13
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
ještě ti řeknu to, že způsob jakým jsi odpověděl na uvědomění si své poruchy, je pouze nedokonalé a krátkodobé řešení problému (jednou za týden to musíš vykřičet pod komix na rootu a uleví se ti).
pojem odpovědnost sám za sebe cítí každý zdravý člověk. Jak můžeš ze sebe dělat prosťáčka, který jen přehazuje zodpovědnost na jiné/druhé/minulost/papír od psycholožky ? to k sobě nemáš žádnou úctu?
pojem odpovědnost sám za sebe cítí každý zdravý člověk. Jak můžeš ze sebe dělat prosťáčka, který jen přehazuje zodpovědnost na jiné/druhé/minulost/papír od psycholožky ? to k sobě nemáš žádnou úctu?
BLEK. (neregistrovaný)
7. 1. 2008 3:12
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Já si pod pojemem odpovědnost představuju, že nějaká autorita mi dá nějaký úkol. A pak mě hodnotí za provedení toho úkolu.
Kdo mi dal jaký úkol týkající-se mého života a jak mě za něj bude hodnotit. Nedokážu si to představit. Proto ani nechápu, co je to odpovědnost za svůj život.
Prostě pojem "odpovědnost za svůj život" je buzzword. Asi jako když řekneš "informační aktiva", tak to taky zní strašně vysokozdvižně, ale je to tak vágní, že to znamená buď všechno nebo nic.
Kdo mi dal jaký úkol týkající-se mého života a jak mě za něj bude hodnotit. Nedokážu si to představit. Proto ani nechápu, co je to odpovědnost za svůj život.
Prostě pojem "odpovědnost za svůj život" je buzzword. Asi jako když řekneš "informační aktiva", tak to taky zní strašně vysokozdvižně, ale je to tak vágní, že to znamená buď všechno nebo nic.
ultra force 3000 (neregistrovaný)
7. 1. 2008 4:51
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
:)
Tim, ze ses narodil, jsi ziskal ukol cinit se stastnym. Je to tvuj ukol. Nikoho jineho..
Tvuj zivot je proces implementace a jen ty mas potrebne nastroje.
Hodnotit budes na smrtelne posteli. :)
Tim, ze ses narodil, jsi ziskal ukol cinit se stastnym. Je to tvuj ukol. Nikoho jineho..
Tvuj zivot je proces implementace a jen ty mas potrebne nastroje.
Hodnotit budes na smrtelne posteli. :)
VH (neregistrovaný)
7. 1. 2008 14:53
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
To je dobra myslenka, ale nebezpecna :-) zvlast pokud ji bude aplikovat nekdo, kdo trpi emocnim chladem a zvysenou kriticnosti vuci sobe i druhym (coz je tak nejak priblizne definice schizoidni poruchy osobnosti dle Internetu).
BLEK. (neregistrovaný)
8. 1. 2008 15:03
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Kdyby měl asociální psychopat učinit šťastným sám sebe, tak bude krást a znásilňovat lidi.
Ale já jsem psychopat schizoidní, za peníze stejně nemám, co bych si koupil a co by mě udělalo šťastným. A styk se ženami neprovozuju, tak ani nemám touhu znásilňovat. Prostě sedím u počítače a tupě zírám, mám poruchu.
Ale já jsem psychopat schizoidní, za peníze stejně nemám, co bych si koupil a co by mě udělalo šťastným. A styk se ženami neprovozuju, tak ani nemám touhu znásilňovat. Prostě sedím u počítače a tupě zírám, mám poruchu.
BLEK. (neregistrovaný)
8. 1. 2008 14:52
Nový
štěstí
celé vlákno
Pocity člověka nejsou úměrné jeho životní úrovni. Jsou úměrné derivaci životní úrovně.
Člověk nemůže být pořád šťastný, to by jeho stimulace musely pořád růst (aby měly kladnou derivaci) a přes nějakou úroveň to už nejde. Třeba feťák si taky musí píchat pořád větší a větší dávky, aby si udržel pozitivní pocity z drogy. Pozitivní myšlení netrvá donekonečna, jednou realita procitne.
I ten vztah se ženou vyhoří, na začátku se k sobě lísají jako hrdličky a pak je z toho manželství, otrava a stereotyp.
Chodil jsem k psychologovi, který mi moje negativní myšlenky rozmlouval, nějakou dobu jsem se skutečně cítil cool. Ale byl to jen pocit, reálně se nic nezměnilo, ženu jsem neměl ani tak. A když jsem si uvědomil, že je to nesmysl a že nemám žádné hodnotné vlastnosti, tak jsem se zhroutil, dostal úzkost a šel do blázince.
Rozhodně nejmíň ze všeho toužím po tom být pod nějakou nějakou sektou, psychoterapií nebo drogou, která by štěstí způsobovala. Dopadne to špatně.
Člověk nemůže být pořád šťastný, to by jeho stimulace musely pořád růst (aby měly kladnou derivaci) a přes nějakou úroveň to už nejde. Třeba feťák si taky musí píchat pořád větší a větší dávky, aby si udržel pozitivní pocity z drogy. Pozitivní myšlení netrvá donekonečna, jednou realita procitne.
I ten vztah se ženou vyhoří, na začátku se k sobě lísají jako hrdličky a pak je z toho manželství, otrava a stereotyp.
Chodil jsem k psychologovi, který mi moje negativní myšlenky rozmlouval, nějakou dobu jsem se skutečně cítil cool. Ale byl to jen pocit, reálně se nic nezměnilo, ženu jsem neměl ani tak. A když jsem si uvědomil, že je to nesmysl a že nemám žádné hodnotné vlastnosti, tak jsem se zhroutil, dostal úzkost a šel do blázince.
Rozhodně nejmíň ze všeho toužím po tom být pod nějakou nějakou sektou, psychoterapií nebo drogou, která by štěstí způsobovala. Dopadne to špatně.
LO (neregistrovaný)
7. 1. 2008 20:59
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
Kecy o smyslu života jsou jen kecy. Jsme tu, máme spoustu času než umřeme (tedy většina z nás), a je jen náš problém, jak ten čas strávíme. Protože máme ty nesmysly typu boty, chléb, splachovací toalety, internet a iPody, můžeme si vybírat, co budeme dělat. Kdo chce sedět doma a být depresivní, dobře mu tak. Kdo chce cestovat, ať si to užije. Kdo chce pařit a chlastat, budiž mu přáno. Kdo chce budovat kariéru a vydělávat spoustu peněz, jen do toho. Kdo chce porazit děti, postavit strom a zapálit dům (tak nějak se to říká), buď mu požehnáno. Každý si svůj svět vytváříme sám. V to pevně věřím, a tím se celý život řídím. Zatím velmi úspěšně.
Důležité je umět si udělat radost. Já se rád podívám do světa, rád si pořídím něco pěkného (zpravidla technické hračky), podívám se na delfíny, východ/západ slunce apod. Samozřejmě emocionální (a sexuální) uspokojení se také velmi počítá.
Důležité je umět si udělat radost. Já se rád podívám do světa, rád si pořídím něco pěkného (zpravidla technické hračky), podívám se na delfíny, východ/západ slunce apod. Samozřejmě emocionální (a sexuální) uspokojení se také velmi počítá.
BLEK. (neregistrovaný)
8. 1. 2008 15:00
Nový
psycholožka
celé vlákno
Psycholožka má psychologii vystudovanou, já nikoli. Ona tedy může dělat diagnózy, já ne.
Navíc nejde vůbec o výrok nějaké psycholožky. S lidmi jsem si nerozuměl už od školky, ale tehdy jsem to neviděl jako svůj problém, prostě jsem to bral tak, že když si s někým nerozumím, tak je to blbec a netrápil jsem se tím ani jsem to nikde nerozmazával.
Poté, co mi psycholožka diagnostikovala poruchu, jsem si uvědomil, že problém nebyl v těch jiných lidech, ale ve mně samotném. Tak je mi z toho smutno, blbě, a píšu to na internet. Zhroutil se mi svět.
Jsem špatný a přitom proti tomu nedokážu nic udělat.
Navíc nejde vůbec o výrok nějaké psycholožky. S lidmi jsem si nerozuměl už od školky, ale tehdy jsem to neviděl jako svůj problém, prostě jsem to bral tak, že když si s někým nerozumím, tak je to blbec a netrápil jsem se tím ani jsem to nikde nerozmazával.
Poté, co mi psycholožka diagnostikovala poruchu, jsem si uvědomil, že problém nebyl v těch jiných lidech, ale ve mně samotném. Tak je mi z toho smutno, blbě, a píšu to na internet. Zhroutil se mi svět.
Jsem špatný a přitom proti tomu nedokážu nic udělat.
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 23:06
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
A o co konkrétně se jedná? Jaké poruchy osobnosti a jakými léky se je snaží léčit?
BLEK. (neregistrovaný)
7. 1. 2008 3:43
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
To já jsem si na psychoterapii poruchu osobnosti uvědomil a spíš mi to ublížilo a nepomohlo.
PEX (neregistrovaný)
7. 1. 2008 3:12
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
BLEKu a jakou poruchu máš a jak se to projevuje?
BLEK. (neregistrovaný)
7. 1. 2008 3:42
Nový
porucha
celé vlákno
Mám schizoidní poruchu osobnosti. Projevuje se tak, že furt sedím u počítače.
taky psychopat (neregistrovaný)
7. 1. 2008 12:27
Nový
Re: Are you idiot?!
celé vlákno
je to sebelitostivy chuj, ktereho bavi se ve sve litosti nimrat a nechce s tim nic delat. vsechno ostatni, co pise, je lez, citove vydirani a potreboval by do huby. je to proste kokot. vim, co rikam, byl jsem nemocny uplne stejne, ne-li hur. a ted mam zenu, dite, praci, ...
Falesny LO (neregistrovaný)
5. 1. 2008 1:13
Nový
nezodpovednost
celé vlákno
To je nazorna ukazka nevyspelosti open source reseni. Odpovedny manazer se strategickymi vizemi nemuze takove nesystemove reseni nasadit. Dynamickou komunikaci se zakazniky je potreba vyoptimalizovat LCCA, B2B, MLM a RTFM.
vd (neregistrovaný)
5. 1. 2008 10:21
Nový
Re: nezodpovednost
celé vlákno
A hlavně je třeba mít kvalitního a odhodlaného CEO a CIO, kteří nepoleví ve snaze o nasazení SOA, aby implementovali všechny BP a BSP vedoucí k dynamickému solution spočívající hlavně v profesionální komunikaci s partnery. Jo a zapomněl jsem na global.
Tor (neregistrovaný)
5. 1. 2008 10:51
Nový
Re: nezodpovednost
celé vlákno
Nejdůležitější je všechno optimálně vykomunikovat na pravidelném meetingu. Efektivita alokace pracovních sil a kooperace divize human resources s top managementem a team leadery je pak samozřejmě silver bullet.
^look (neregistrovaný)
5. 1. 2008 11:52
Nový
Re: nezodpovednost
celé vlákno
jo, a vysledkem jsou nepouzitelna "global worldwide enterprise class solutions"
MoB (neregistrovaný)
5. 1. 2008 12:16
Nový
Re: nezodpovednost
celé vlákno
A pochopitelně stále s ohledem na big picture... jo a posílit synergie v týmech.
mm (neregistrovaný)
5. 1. 2008 12:34
Nový
Re: nezodpovednost
celé vlákno
Základem je ovšem pravidelné pořádání kickoff teambuildingů, kde se emplojové naučí vykomunikovávat mezi sebou navzájem vertikálně, horizontálně a také diagonálně. Tím si byznysová organizace usadí behaviorální toky tak, aby fungovaly efektivně. Má to i důležitý význam v případě katování kostů a v neposlední řadě se tam emplojové natýčují, jak při své práci kontaktovat vendory. Bude to mít kladný vliv i na sexuální život, protože večer je možnost - víte - li jak na to - kopulovat s ofic asistantkami. Výsledný účet za několik miliónu, který vystaví pořádající agoška zaplatí zaměstnanci na nižších stupních - těm sebereme prémie a máme to doma.
Prostě je jasné, že bez této vymoženosti nemáte šanci a vaše podpora pro kustomery nebude mít good quality. Bez moderních a progresivních metod práce byste se, soudruzi, nikdy nestali jedním z vedoucích hráčů na poli IT.
Prostě je jasné, že bez této vymoženosti nemáte šanci a vaše podpora pro kustomery nebude mít good quality. Bez moderních a progresivních metod práce byste se, soudruzi, nikdy nestali jedním z vedoucích hráčů na poli IT.
JardaP (neregistrovaný)
5. 1. 2008 14:54
Nový
Re: nezodpovednost
celé vlákno
Nejhorsi je, ze debilove, kteri takto mluvi, nejspis asi opravdu existuji. Pocitam, ze bez tlumocnika by je neslo poslat ani do zeleniny pro brambory a tak jim nezbyva, nez delat managery, kde to nikoho neprekvapuje.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 1. 2008 15:26
Nový
Re: nezodpovednost
celé vlákno
a jak myslite ze jim nebo jinym uzivatelum pripadaji ty promluvy adminu a systemaku? :)
mm (neregistrovaný)
5. 1. 2008 17:53
Nový
Re: nezodpovednost
celé vlákno
Existuji a jsou jich tady u nas doslova mraky. Ale to neni to nejhorsi - spise obcas slouzi k obveseleni osazenstva firem, kdyz zacnou s tim svym "newspeakem". Horsi je to, ze mezi nimi panuje velka moda nejruznejsich teambuildingu, kde nuti zamestnance k ucasti jako kdysi komuniste k ucasti v prvomajovych pruvodech - a ono se to zase tolik nelisi. Snad jen v tom, ze z takoveho pruvodu jste hned zdrhli a prisli jste tedy maximalne o hodinu casu. Debilni teambuilding vam sezere cely vikend a jeste nervy. Firmu to pripravi o penize a ucty casto neprimo zaplati ti, kteri s poradanim tech nesmyslu nic spolecneho nemaji.
Cest vsem skutecnym a kvalitnim manazerum, kteri vysezminenych sasku pusobi jako zjeveni. Je jich po certech malo, ale par jich znam.
Cest vsem skutecnym a kvalitnim manazerum, kteri vysezminenych sasku pusobi jako zjeveni. Je jich po certech malo, ale par jich znam.
Tor (neregistrovaný)
6. 1. 2008 10:24
Nový
Re: nezodpovednost
celé vlákno
Seberou Ti víkend a doufají, že jim za to budeš radostně pracovat minimálně o hodinu denně víc. To je ten správný managerský přístup.
LO (neregistrovaný)
6. 1. 2008 23:58
Nový
Re: nezodpovednost
celé vlákno
Já myslel, že to nakonec zaplatí vždy koncový zákazník ;)
mm (neregistrovaný)
7. 1. 2008 9:30
Nový
Re: nezodpovednost
celé vlákno
Mozna cast taky, ale zas tolik to diky cenovym valkam nepociti. Je daleko snazsi naklady na nesmyslne a neproduktivni akce typu "odborarska dovolena s Andelem" prenest na zamestnance (myslim ty trochu dale od managementu).
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 20:37
Nový
kopulace
celé vlákno
To já se ženami nekopuluji, protože mám poruchu osobnosti. Jsem psychopat.
mm (neregistrovaný)
5. 1. 2008 21:05
Nový
Re: kopulace
celé vlákno
Bleku, ty jsi predevsim linej jako prase se sebou cokoliv delat. Ty tvoje kecy to je jen vymluva pred tebou samym.
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 21:17
Nový
Re: kopulace
celé vlákno
A co bych měl se sebou dělat?
Vyléčení poruchy osobnosti, to by byl počin na Nobelovu cenu, myslíš si, že bez jakéhokoli psychiatrického vzdělání mám na to šanci?
A pokud poradíš "nepiš na roota o poruše" --- tak věz, že to opravdu nic nevyřeší.
Vyléčení poruchy osobnosti, to by byl počin na Nobelovu cenu, myslíš si, že bez jakéhokoli psychiatrického vzdělání mám na to šanci?
A pokud poradíš "nepiš na roota o poruše" --- tak věz, že to opravdu nic nevyřeší.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 1. 2008 21:31
Nový
Re: kopulace
celé vlákno
a) tak si psychiatrické vzdělání doplň. Kdybys místo psaní "nemůžu to a to, protože mám poruchu" navštěvoval školu, už bys tím psychiatrem mohl být.
b) něco to vyřeší - minimálně to většinu z nás (všechny ne, třeba Clocka to děsně zajímá, ač si o tom můžete pokecat osobně) otravuje
b) něco to vyřeší - minimálně to většinu z nás (všechny ne, třeba Clocka to děsně zajímá, ač si o tom můžete pokecat osobně) otravuje
ultra force 3000 (neregistrovaný)
5. 1. 2008 22:08
Nový
Re: kopulace
celé vlákno
čti knihy, zajdi do knihkupectví, najdeš tam spousty knih o poruchách osobnosti atd.. o všem možném lidském.. Je to sice delší cesta, než žrát prášky, ale za to se naučíš žít jako člověk a pochopíš život najistotu.
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 23:09
Nový
Re: kopulace
celé vlákno
To jsem kdysi četl, ale už přestal. Už jsem poruchu pochopil a přestal jsem se v těch knihách dozvídat nové věci.
Nutnosti žrát přášky to člověka nezbaví.
Nutnosti žrát přášky to člověka nezbaví.
6. 1. 2008 12:33
Nový
Re: kopulace
celé vlákno
Timhle jen potvrzujes ten prispevek vyse o lenosti. Nikdo nevi o nicem vsechno. A zejmena vysoce vzdelani vedci ze vsech oboru casto rikaji, jak malo toho vedi. Takze se prestan litovat a neco delej aspon se zabavis a budes tu min prudit...
Jakub (neregistrovaný)
5. 1. 2008 22:47
Nový
Re: kopulace
celé vlákno
A pokud poradíš "nepiš na roota o poruše" --- tak věz, že to opravdu nic nevyřeší.
Můžeš to psát třeba tady. Možná se setkáš s větším pochopením.
Můžeš to psát třeba tady. Možná se setkáš s větším pochopením.
Mintaka (neregistrovaný)
6. 1. 2008 0:21
Nový
Porucha
celé vlákno
Furt se ohaníš Nobelovkou.
Tu už dostalo tolik lidí...
Máš možnost zabít dvě mouchy jednou ranou. Vyléčíš si poruchu osobnosti a zároveň dostaneš Nobelovku.
Nebudeš to mít snadné, díky tvé hlouposti, že se na tu poruchu tak fixuješ, ale jako vždy, stačí chtít a jít si za tím.
--
BTW: Jeden příběh ze života:
"Měla jsem dvaadvacetiletou klientku , která při nákupu byla postřelena a ochrnula. Mohla úkoly plnit jen pomocí hůlky v ústech. Cítila smysl života jako zcela jasný. Sledovala v novinách a televizi příběhy lidí v nesnázích a psala jim ( tou hůlkou v ústech ) , aby jim podala slova útěchy a povzbuzení
P.L.Starcková ,ošetřovatelka z Alabamy
Tu už dostalo tolik lidí...
Máš možnost zabít dvě mouchy jednou ranou. Vyléčíš si poruchu osobnosti a zároveň dostaneš Nobelovku.
Nebudeš to mít snadné, díky tvé hlouposti, že se na tu poruchu tak fixuješ, ale jako vždy, stačí chtít a jít si za tím.
--
BTW: Jeden příběh ze života:
"Měla jsem dvaadvacetiletou klientku , která při nákupu byla postřelena a ochrnula. Mohla úkoly plnit jen pomocí hůlky v ústech. Cítila smysl života jako zcela jasný. Sledovala v novinách a televizi příběhy lidí v nesnázích a psala jim ( tou hůlkou v ústech ) , aby jim podala slova útěchy a povzbuzení
P.L.Starcková ,ošetřovatelka z Alabamy
BLEK. (neregistrovaný)
6. 1. 2008 3:04
Nový
Re: Porucha
celé vlákno
Takže mám psát lidem, že mám poruchu osobnosti? To už dělám!
Mintaka (neregistrovaný)
6. 1. 2008 14:28
Nový
Re: Porucha
celé vlákno
Soudě dle tvé reakce, tvým problémem není porucha osobnosti. (Tím nechci popírat, že poruchu osobnosti máš.)
Mimochodem, hrozí ti mnohem větší a bezprostřední nebezpečí. Umíráš a zemřeš, milý brachu. Už tím že jsi se narodil jsi odsouzen ke stárnutí a smrti. Tohle vyřešit by taky bylo na Nobelovku.
No a nebo se s tím smiř a raduj se z toho, co ti zbývá.
Opět je volba na tobě. Skurat, nebo se radovat.
Mimochodem, hrozí ti mnohem větší a bezprostřední nebezpečí. Umíráš a zemřeš, milý brachu. Už tím že jsi se narodil jsi odsouzen ke stárnutí a smrti. Tohle vyřešit by taky bylo na Nobelovku.
No a nebo se s tím smiř a raduj se z toho, co ti zbývá.
Opět je volba na tobě. Skurat, nebo se radovat.
BLEK. (neregistrovaný)
7. 1. 2008 2:53
Nový
Re: Porucha
celé vlákno
Skuhrám, protože kdybych se radoval, tak bych se zbláznil úplně.
Rejpal (neregistrovaný)
7. 1. 2008 15:56
Nový
Re: Porucha
celé vlákno
Ty se bojis radovat? To je tvuj zakladni problem!
Ty se proste bojis byt stastny a proto ti vyhovuje neustale skuhrat. Tu poruchu co ti diagnostikovala nejaka blba psycholozka totiz vubec nemas, jen je to vhodna zaminka abys mel nad cim narikat.
Ty se proste bojis byt stastny a proto ti vyhovuje neustale skuhrat. Tu poruchu co ti diagnostikovala nejaka blba psycholozka totiz vubec nemas, jen je to vhodna zaminka abys mel nad cim narikat.
Rejpal (neregistrovaný)
7. 1. 2008 17:31
Nový
Re: Porucha
celé vlákno
Toto je falešný rejpal! Pozor na náhražky! :)
BLEK. (neregistrovaný)
8. 1. 2008 15:10
Nový
radost
celé vlákno
Hele, jedno období jsem se fakt radoval a věřil, že budu mít pozitivní život. Jak to dopadlo, jsem psal už nahoře.
Taková radost, to je prostě iluze, to žádné problémy nevyřeší, stejně tak jako alkohol problémy nevyřeší. Člověk jednoho dne vystřízliví.
Když si sednu na zadek a řeknu si "já teď nemám žádnou poruchu a udělám kariéru a vezmu si ženu a budu s ní šťastně žít" --- tak se moje povaha ani okolní svět vůbec nezmění.
Taková radost, to je prostě iluze, to žádné problémy nevyřeší, stejně tak jako alkohol problémy nevyřeší. Člověk jednoho dne vystřízliví.
Když si sednu na zadek a řeknu si "já teď nemám žádnou poruchu a udělám kariéru a vezmu si ženu a budu s ní šťastně žít" --- tak se moje povaha ani okolní svět vůbec nezmění.
8. 1. 2008 17:03
Nový
Re: radost
celé vlákno
Ne každému je souzeno a ne každý má jednoduchý život. Většina se sice vejde do škatulky normální život (škola, práce, manželka, děti, třeba rozvod, .. funus), dost lidí se zaškatulkovat nedá (z nejrůznějších důvodů). Na caminu je takových deset do tuctu. Loni do Compostely dorazilo 200 000 lidí. Těžko by se dalo říct, že jsou normální (normální člověk se nesebere a nejde 800+ km) ale zrovna tak bych o nich netvrdil, že jsou nenormalní. Bylo s nima ale dobře. Jinak pohádky mají k realitě poměrně dost daleko - kariéra a žili spolu šťastně až do smrti. Skutečnost je jiná a třeba se člověku nemusí 100x líbit, ale je. P.B. bere a P.B. dává. To, že člověk není schopný žít standardní život znamená, že žije nestandardní. Byl bych raději kdybych mohl žít normálně, bylo by to jednodušší a příjemnější. Nejsem si jistý, jestli by mně to bavilo. A taky si nejsem jistý, jestli to baví pokaždé ty, co takový život žijí. Kámoši tloustnou a řeší jak zaplatit hypotéku. Já se courám po vandrech a nemusím brát každý kšeft co se namane. Takových lidí znám dost. Normální jsou, ale normální život žít nedokážou (na těch 100%). Dokud to řeší, tak jsou z toho na prášky, poněvadž hledají, kde se co stalo špatně. A nikdy to nevyřeší, chyba není. Narodit se o 500, 50, 20 let dřiv nebo později, chyba by se nestala. Prostě jen nejsou kompatibilní s aktuálním mainstreamem. Povaha se těžko mění, nemusím být absolutně šťastný, ale je blbost trpět a ubližovat si. A je blbost sedět na zadku zavřený v místnosti s compem. To je to nejjednodušší. Počítač je počítač, ale čas utíká u počítačů rychle. Ale úplně na ... To už je lepší štípat špalky v lese. Člověk je na čerstvém vzduchu a posiluje. Počítače dělaj z lidí zatuchlý zombie.
BLEK. (neregistrovaný)
9. 1. 2008 6:23
Nový
Re: radost
celé vlákno
Jasně, že si můžu sednout na zadek a říct "můj styl života je nestandardní, ale to nevadí". Tím však na objektivní realitě nic nezměním --- furt budu pro ženy nepřitažlivý (když jsem o poruše nevěděl, tak jsem taky neměl ženu).
"A je blbost sedět na zadku zavřený v místnosti s compem. To je to nejjednodušší. Počítač je počítač, ale čas utíká u počítačů rychle. Ale úplně na ... To už je lepší štípat špalky v lese."
Proč? Jestli jsem někdy od někoho dostal pozitivní zpětnou vazbu, tak to nebylo od žen, nebylo od rodiny, nebylo od kámošů z vandru, nebylo od lidí, co by mě chválili za mou fyzickou práci --- ale bylo to za to, že jsem seděl u počítače a něco naprogramoval. Proto u toho počítače sedím dál a sedím u něj hodně.
"A je blbost sedět na zadku zavřený v místnosti s compem. To je to nejjednodušší. Počítač je počítač, ale čas utíká u počítačů rychle. Ale úplně na ... To už je lepší štípat špalky v lese."
Proč? Jestli jsem někdy od někoho dostal pozitivní zpětnou vazbu, tak to nebylo od žen, nebylo od rodiny, nebylo od kámošů z vandru, nebylo od lidí, co by mě chválili za mou fyzickou práci --- ale bylo to za to, že jsem seděl u počítače a něco naprogramoval. Proto u toho počítače sedím dál a sedím u něj hodně.
9. 1. 2008 9:13
Nový
Re: radost
celé vlákno
Bleku, co hlavně ženský nemaji rádi jsou chlapi, co jsou puťky, co sedí doma zavřený a nic s nima není. Když máš postavu manekýna, tak máš život o něco jednodušší (v tomhle ohledu), ale pokud máš v hlavě akorát piliny, tak je ti to stejně naprd, toho si holky ženské všímají taky. Záleží co chceš, jestli ženskou na noc, nebo takovou co s ní chceš být. To, že si člověk uvědomí, že není standardní, neznamená, že si sedne na zadek on nebo jiný, ani to neznamená že bude kdovíjak happy. Ale znamená to, že by si neměl ubližovat, tím že se snaží zapadnout a chovat tak jak v podstatě nemůže. Když je člověk extrémně plachý, tak nemá lézt na diskotéku, poněvadž z toho bude mí akorát depku, a má jít tam, kde je mu dobře. Nic ale není daný. Když ti bude chybět noha, tak z tebe žádný maratónec nebude - prostě to tak je. Terry Fox ale přeběhl Ameriku, stejně umřel - ale míň času umíral zaživa. Jinak takovej Belmondo taky není žádný krasavec.
ultra force 3000 (neregistrovaný)
9. 1. 2008 12:13
Nový
Re: radost
celé vlákno
myslím že BLEK. od nás dostal vše, co je potřeba vědět, aby mohl začít bugfixing.. Hlavně to chce nebýt na sebe příliš tvrdý a být trpělivý (znám ty úzkostný stavy taky...) .. nebýt na sebe příliš tvrdý a nechtít všechno hned
BLEK. (neregistrovaný)
10. 1. 2008 8:25
Nový
Re: radost
celé vlákno
Na poruchu osobnosti žádný bugfix není.
BLEK. (neregistrovaný)
10. 1. 2008 8:23
Nový
Re: radost
celé vlákno
To já jsem puťka, sedím doma zavřený a nic se mnou není --- proto styk se ženami neprovozuju. Píšu to tu pořád (a lidem se to nějak nelíbí a vyvrací mi to, ale podle této úvahy by to mělo být v pořádku, že ženy nebalím).
"Když je člověk extrémně plachý, tak nemá lézt na diskotéku, poněvadž z toho bude mí akorát depku"
To já nelezu. Párkrát jsem tam byl, ale bylo to nanic. Ženy nebalím.
"Když je člověk extrémně plachý, tak nemá lézt na diskotéku, poněvadž z toho bude mí akorát depku"
To já nelezu. Párkrát jsem tam byl, ale bylo to nanic. Ženy nebalím.
erg (neregistrovaný)
10. 1. 2008 13:06
Nový
Re: radost
celé vlákno
Tak je nebal a provozuj s nimi pouze nezavazny sex :-)
BLEK. (neregistrovaný)
10. 1. 2008 22:58
Nový
Re: radost
celé vlákno
I na ten nezávazný sex člověk musí ženu sbalit a musí být atraktivní.
10. 1. 2008 23:19
Nový
Re: radost
celé vlákno
Pletes se, jediny, co se musi,je byt primerene aktivni. A byt tam, kde se zenske obcas vyskytuji. A nebrat zivot tragicky, i kdyz to jako tragedie vypada. Rekni si, ze mohlo byt hur. Mohl jsi mit IQ 160, socialni IQ v norme a treba narodit se bez ruky, oslepnout, mohl jsi se narodit v Somalsku jako zenska - nikdy neni tak zle (povetsinou), aby nemohlo byt jeste hur - coz je docela optimisticky, ale muze byt i lip. Zivot je nahoda, nic neni jisty a nic neni vylouceny - fakt mne zivot obcas prekvapi, ne casto, 5-6 do roka a je to tak pul na pul, a taky si rikam, ze mne tezko neco muze prekvapit, ale stava se to.
Lenin (neregistrovaný)
10. 1. 2008 18:41
Nový
Re: radost
celé vlákno
Musis si ujasnit, co vlastne chces. chces standardni zivot jako ostatni, coz se ti asi nebude libit - kdyby se ti to libilo, davno uz bys ho zil. Pokud chces byt jako ostatnim, Zacni podnikat kroky v tomto smeru. Pokud ostatni cumi na debilni serialy, jdi na ne cumet taky, chod do hospody, na fotbal a tak.
V kazdem pripade musis delat neco vic nez spamovat root.cz, protoze spamujes tu uz par let a tvuj problem se nevyresil. Jak ctu roota, tak zde zaznelo dost navrhu jak tvou situaci resit, Zkousel jsi nejake? Rek bych ze ne. Porad se vymlouvas proc by to nebo ono neslo. "Kdo nechce, hleda duvody."
Ja mam taky nestandardni zivot a vubec mi to nevadi, naopak. Jsem stastny ze mohu zit tak jak ziji a za nic bych to nevymenil. Proc bych se mel trapit s tim, ze ziji jinak nez ostatni kdyz jsem stastny?
Psychiatri jsou povetsinou cvoci, u jednoho jsem byl kam mne poslali rodice, kdyz jsem byl jeste maly, protoze se jim spravne zdalo, ze ziji nestandardni zivot soucasne konzumni spolecnosti. Ten psychous byl teda trhlous. Pak jsem jeste potkal nekolik psychiatru, sice ne jako pacient, ale vetsina na mne neudelala moc dobry dojem, myslim tedy v tom smyslu ze by byli schopni nekoho vylecit.
Mas to jako s programatorama, vetsina programuje jak prasata, ale jsou i dobri programatori. Pokud se po navsteve psychiatra citis hur, tak uz k nemu podruhe nechod ale najdi si nejakeho kvalifikovanejsiho.
Musis si hlavne ujasnit co vlastne chces. Jak je videt, soucasny stav ti nevyhovuje protoze nemas dostatek sexu a pokud jsem pochopil tak ses presvedcen ze sexem se tva situace zlepsi. Manzelku nechces, protoze se bojis ze by chtela neco na co ma opravneny narok. Takze zbyva 'nezavazny vztah' nebo prostitutka. S prostitikou nejsou zadne problemy, je zvykla na ledacos -- tam si ten sex proste koupis. No a pokud prostitutku nechces, tak musis presvedcit nejakou divenku ze jsi natolik zajimavy jedinec, aby byla ochotna se s tebou vyspat.
Taky muzes pockat at te nejaka divenka sbali. Doporucoval bych nosit tricko s poruchou osobnosti. kdyz te nekdo klofne a ty budes kazdych 5 minut mluvit o poruse osobnosti, bude si myslet ze se jen predvadis.
V kazdem pripade musis delat neco vic nez spamovat root.cz, protoze spamujes tu uz par let a tvuj problem se nevyresil. Jak ctu roota, tak zde zaznelo dost navrhu jak tvou situaci resit, Zkousel jsi nejake? Rek bych ze ne. Porad se vymlouvas proc by to nebo ono neslo. "Kdo nechce, hleda duvody."
Ja mam taky nestandardni zivot a vubec mi to nevadi, naopak. Jsem stastny ze mohu zit tak jak ziji a za nic bych to nevymenil. Proc bych se mel trapit s tim, ze ziji jinak nez ostatni kdyz jsem stastny?
Psychiatri jsou povetsinou cvoci, u jednoho jsem byl kam mne poslali rodice, kdyz jsem byl jeste maly, protoze se jim spravne zdalo, ze ziji nestandardni zivot soucasne konzumni spolecnosti. Ten psychous byl teda trhlous. Pak jsem jeste potkal nekolik psychiatru, sice ne jako pacient, ale vetsina na mne neudelala moc dobry dojem, myslim tedy v tom smyslu ze by byli schopni nekoho vylecit.
Mas to jako s programatorama, vetsina programuje jak prasata, ale jsou i dobri programatori. Pokud se po navsteve psychiatra citis hur, tak uz k nemu podruhe nechod ale najdi si nejakeho kvalifikovanejsiho.
Musis si hlavne ujasnit co vlastne chces. Jak je videt, soucasny stav ti nevyhovuje protoze nemas dostatek sexu a pokud jsem pochopil tak ses presvedcen ze sexem se tva situace zlepsi. Manzelku nechces, protoze se bojis ze by chtela neco na co ma opravneny narok. Takze zbyva 'nezavazny vztah' nebo prostitutka. S prostitikou nejsou zadne problemy, je zvykla na ledacos -- tam si ten sex proste koupis. No a pokud prostitutku nechces, tak musis presvedcit nejakou divenku ze jsi natolik zajimavy jedinec, aby byla ochotna se s tebou vyspat.
Taky muzes pockat at te nejaka divenka sbali. Doporucoval bych nosit tricko s poruchou osobnosti. kdyz te nekdo klofne a ty budes kazdych 5 minut mluvit o poruse osobnosti, bude si myslet ze se jen predvadis.
BLEK. (neregistrovaný)
10. 1. 2008 23:07
Nový
Re: radost
celé vlákno
"spamujes tu uz par let a tvuj problem se nevyresil."
já nečekám, že psaní o poruše to můj problém vyřeší.
"Ja mam taky nestandardni zivot a vubec mi to nevadi, naopak. Jsem stastny ze mohu zit tak jak ziji a za nic bych to nevymenil."
A máš třeba ženu? Vadí ji to, že žiješ nestandartně?
"Pokud se po navsteve psychiatra citis hur, tak uz k nemu podruhe nechod ale najdi si nejakeho kvalifikovanejsiho."
Víš o nějakém psychiatrickém směru, který by moje problémy dokázal řešit? Většina směrů je založena na principu "pacient si uvědomí skrytá fakta ==> zlepší se jeho život". Já jsem si skrytý fakt uvědomil (že mám poruchu osobnosti) a život se mi zhoršil.
"Musis si ujasnit, co vlastne chces. chces standardni zivot jako ostatni, coz se ti asi nebude libit"
Chci, aby se mi standardní život líbil.
"ses presvedcen ze sexem se tva situace zlepsi."
Nechci sex, chci lásku. Ale těžko budu někomu vykládat "já mám poruchu osobnosti" a ona mě za to bude mít ráda.
já nečekám, že psaní o poruše to můj problém vyřeší.
"Ja mam taky nestandardni zivot a vubec mi to nevadi, naopak. Jsem stastny ze mohu zit tak jak ziji a za nic bych to nevymenil."
A máš třeba ženu? Vadí ji to, že žiješ nestandartně?
"Pokud se po navsteve psychiatra citis hur, tak uz k nemu podruhe nechod ale najdi si nejakeho kvalifikovanejsiho."
Víš o nějakém psychiatrickém směru, který by moje problémy dokázal řešit? Většina směrů je založena na principu "pacient si uvědomí skrytá fakta ==> zlepší se jeho život". Já jsem si skrytý fakt uvědomil (že mám poruchu osobnosti) a život se mi zhoršil.
"Musis si ujasnit, co vlastne chces. chces standardni zivot jako ostatni, coz se ti asi nebude libit"
Chci, aby se mi standardní život líbil.
"ses presvedcen ze sexem se tva situace zlepsi."
Nechci sex, chci lásku. Ale těžko budu někomu vykládat "já mám poruchu osobnosti" a ona mě za to bude mít ráda.
Tayto (neregistrovaný)
6. 1. 2008 20:49
Nový
Re: kopulace
celé vlákno
Trochu mi to připomíná totéž co slýchávám:,,Tak si nějakou ženskou sežeň!" To ji jí mám koupit v supermarketu ve slevě nebo kde? Jak se asi na to musí tvářit ty ženy když je s nimi zacházeno jako se zbožím? Nechutný. No naštěstí to teď už řešit nemusím ale pořád nechápu tyhle vykydlance co ti takhle radí. Po neskutečném boji který trval několik let mám konečně blízkou duši ženského pohlaví.
Teď jdeme koukat s partnerkou na porno a pak si budeme hrát na gynekologii.
Teď jdeme koukat s partnerkou na porno a pak si budeme hrát na gynekologii.
Dejf (neregistrovaný)
6. 1. 2008 22:59
Nový
Re: kopulace
celé vlákno
> Po neskutečném boji který trval několik let mám konečně blízkou duši ženského pohlaví.
Mohl bych se zeptat co tim bojem myslite a nejaky konkretni pripad? Nejak mne nenapada proc je potreba o manzelku bojovat. Ja o nikoho nebojoval, proste jsme se vzali.
Mohl bych se zeptat co tim bojem myslite a nejaky konkretni pripad? Nejak mne nenapada proc je potreba o manzelku bojovat. Ja o nikoho nebojoval, proste jsme se vzali.
Clock (neregistrovaný)
5. 1. 2008 1:19
Nový
Vono jako si nedelejte srandu
celé vlákno
Ale treba takovej Linux kernel ma presne takhle dokumentaci resenou - STFW. Pekne nahovno, IMHO.
R (neregistrovaný)
5. 1. 2008 14:34
Nový
Re: Vono jako si nedelejte srandu
celé vlákno
Jadro je na tom velmi dobre...napr. v porovnani s video drivermi do xorg :(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 1. 2008 17:52
Nový
Re: Vono jako si nedelejte srandu
celé vlákno
mozna ti to jeste nikdo nerekl ale kazdy jadro se dokumentuje pomoci zdrojoveho kodu :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 1. 2008 18:03
Nový
Re: Vono jako si nedelejte srandu
celé vlákno
IMHO
okias [0K!AS] (neregistrovaný)
5. 1. 2008 2:24
Nový
Re: hotline
celé vlákno
náhodou jsem na to taky včera narazil :-D přesně na tenhle obrázek :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 1. 2008 3:37
Nový
njn
celé vlákno
"Nasazení open source..." - nasazeni open source je pro debily. ostatni nasazuji konkretni produkty.
5. 1. 2008 5:56
Nový
Karel $KARLOVO_PRIJMENI III
celé vlákno
Pěkné, zasmál jsem se.
Nicméně z nostalgie budu opět apelovat na pokračování Karla a Čeňka a přinesu návrh již na TŘETÍ řadu seriálu (i když druhá ještě nebyla realizována).
Poznámka: Aby různí oknomilci nenadávali, tak tentokrát nebude v seriále ani jediná zmínka o Linuxu, oknech, ani jiném pozemském OS.
V předchozím díle (který je popsán zde: http://www.root.cz/clanky/komiks-horsi-den-nez-nejhorsi/nazory/99087/) jsme opustili
Karla a Čeňka (a Petrákovou a Ginny) poté, co osvobodili AI BLEK.a, překazili plány Billa Gatese na ovládnutí světa a měli velkou dvojitou svatbu - Karel (ten hubený) si vzal Ginny (Čeňkova sestra) a Čeněk si vzal Petrákovou (ta sekretářka z jejich firmy, párkrát se objevila v první řadě seriálu).
A NYNÍ PŘICHÁZÍ TŘETÍ ŘADA SERIÁLU:
Oba novomanželské páry odjedou na svatební cestu - Karel a Ginny do Egypta, Čeněk a (bývalá) Petráková do Antarktidy.
Čeněk a Petráková si budou ve sněhu hrabat iglů (hádejte na co) a přitom čirou náhodou najdou podivnou podzemní pevnůstku neznámého původu. V ní najdou jakýsi podivný nápis složený ze šesti podivných symbolů a ještě podivnější konstrukci se křeslem. V základech této konstrukce najdou jakýsi žlutý válec, o kterém zjistí, že se jedná o modul nulového bodu, který je schopen čerpáním energie vakua dodávat energii.
Karel a Ginny se zas budou hrabat v písku (budou si asi chtít stavět pískové hrady - netuším na co, ale dejme tomu) a přitom najdou roztříštěné fragmenty jakéhosi podivného náhrobku. Bohužel jediné, co na tom bude nepoškozené, bude nějaký symbol připomínající velké A bez příčky a s kolečkem na špičce.
Pak ale budou hrabat hlouběji (v naději, že vyhrabou mumii) a naleznou něco úžasného - veliký kruh z neznámoho kovu pokrytý symboly - včetně toho nalezeného.
Poté se oba páry zase setkají a dají hlavy dohromady. Napřed připojí nalezené ZPM (ten žlutý válec) k bráně (zjistí, že je to obří kondenzátor - a k čemu jinému se dá obří kondenzátor použít, než k vytvoření červí díry, he?) a tím jí dodají šťávu. Pak zkusí branou otáčet tak, aby zapadlo oněch nalezených šest symbolů - nic. Tak zadají těch šest symbolů a jako sedmý dají onen symbol z náhrobního kamene - zas nic. Teprve pak je napadne připočítat rozpínání vesmíru a hle - v bráně se otevře červí díra.
Tak naši hrdinové rychle poberou nejnutnější vybavení (nějaké ty pizzy a nějaké ty číny... případně KPZ), zavolají šéfovi, že si berou volno, a proskočí skrz. V tom okamžiku se za nimi brána zavře, protože v nalezeném ZPM dojde energie.
Na druhé straně brány se objeví v jakémsi opuštěném Hi-Tech městě, kde bude všechno vypnuté. Najdou tedy zdroj energie toho města a zjistí, že město je poháněno třemi ZPM, které jsou už téměř vybité a rychle se vyvíjejí dál. Zjistí, že důvodem vybíjení je udržování štítu města - celé město totiž bude pod vodou. Tak se urychleně vynoří a nahodí nouzové solární články a posléze i sekundární zdroj energie - reaktor na studenou fůzi (však co - jsou uprostřed oceánu, tak těžké vody mají dostatek). Pomalu a obezřetně zapnou tři nejdůležitější systémy ve městě (počítače, otevírání dvěří a splachování na záchodech).
V centrálním počítači najdou databázi adres pro bránu, ale jen pětimístných - usoudí, že spolu se symbolem výchozího bodu budou tvořit adresy pro pohyb v tamější galaxii. Tak začnou s průzkumem a objeví, že celá galaxie Pegasus je osídlena lidmi, ale že tam je i množství spících Wraithů - u kterých si dají pozor, aby je nevzbudili.
Posléze narazí na vyspělou rasu Asuranů. Ti k nim budou zpočátku přátelští, ale pak se ukáže, že je to jen banda pošahanejch robotů. Karlovi se naštěstí podaří dostat k jejich centrálnímu počítači, se kterého se aktualizuje kód jejich AI. Karel se podívá na zdrojáky jejich programu a řekne: "Kerá lama tohle psala?" a jednoduše jim tam naprogramuje tři robotické zákony Isaaca Asimova.
Tím získají přístup k technologii, prostředkům a pracovní síle Asuranů. Pak už bude hračka zachránit Athosiany, nakopak prdel Wraithům a nakonec i porazit Ori.
Poté se v Atlantis usadí a oba páry si pořídí ony slibované dvě děti (a později každé z nich zase dvě děti, takže počet lidí v každé generaci bude mocnina dvou).
Tak zase příště. :-)
Nicméně z nostalgie budu opět apelovat na pokračování Karla a Čeňka a přinesu návrh již na TŘETÍ řadu seriálu (i když druhá ještě nebyla realizována).
Poznámka: Aby různí oknomilci nenadávali, tak tentokrát nebude v seriále ani jediná zmínka o Linuxu, oknech, ani jiném pozemském OS.
V předchozím díle (který je popsán zde: http://www.root.cz/clanky/komiks-horsi-den-nez-nejhorsi/nazory/99087/) jsme opustili
Karla a Čeňka (a Petrákovou a Ginny) poté, co osvobodili AI BLEK.a, překazili plány Billa Gatese na ovládnutí světa a měli velkou dvojitou svatbu - Karel (ten hubený) si vzal Ginny (Čeňkova sestra) a Čeněk si vzal Petrákovou (ta sekretářka z jejich firmy, párkrát se objevila v první řadě seriálu).
A NYNÍ PŘICHÁZÍ TŘETÍ ŘADA SERIÁLU:
Oba novomanželské páry odjedou na svatební cestu - Karel a Ginny do Egypta, Čeněk a (bývalá) Petráková do Antarktidy.
Čeněk a Petráková si budou ve sněhu hrabat iglů (hádejte na co) a přitom čirou náhodou najdou podivnou podzemní pevnůstku neznámého původu. V ní najdou jakýsi podivný nápis složený ze šesti podivných symbolů a ještě podivnější konstrukci se křeslem. V základech této konstrukce najdou jakýsi žlutý válec, o kterém zjistí, že se jedná o modul nulového bodu, který je schopen čerpáním energie vakua dodávat energii.
Karel a Ginny se zas budou hrabat v písku (budou si asi chtít stavět pískové hrady - netuším na co, ale dejme tomu) a přitom najdou roztříštěné fragmenty jakéhosi podivného náhrobku. Bohužel jediné, co na tom bude nepoškozené, bude nějaký symbol připomínající velké A bez příčky a s kolečkem na špičce.
Pak ale budou hrabat hlouběji (v naději, že vyhrabou mumii) a naleznou něco úžasného - veliký kruh z neznámoho kovu pokrytý symboly - včetně toho nalezeného.
Poté se oba páry zase setkají a dají hlavy dohromady. Napřed připojí nalezené ZPM (ten žlutý válec) k bráně (zjistí, že je to obří kondenzátor - a k čemu jinému se dá obří kondenzátor použít, než k vytvoření červí díry, he?) a tím jí dodají šťávu. Pak zkusí branou otáčet tak, aby zapadlo oněch nalezených šest symbolů - nic. Tak zadají těch šest symbolů a jako sedmý dají onen symbol z náhrobního kamene - zas nic. Teprve pak je napadne připočítat rozpínání vesmíru a hle - v bráně se otevře červí díra.
Tak naši hrdinové rychle poberou nejnutnější vybavení (nějaké ty pizzy a nějaké ty číny... případně KPZ), zavolají šéfovi, že si berou volno, a proskočí skrz. V tom okamžiku se za nimi brána zavře, protože v nalezeném ZPM dojde energie.
Na druhé straně brány se objeví v jakémsi opuštěném Hi-Tech městě, kde bude všechno vypnuté. Najdou tedy zdroj energie toho města a zjistí, že město je poháněno třemi ZPM, které jsou už téměř vybité a rychle se vyvíjejí dál. Zjistí, že důvodem vybíjení je udržování štítu města - celé město totiž bude pod vodou. Tak se urychleně vynoří a nahodí nouzové solární články a posléze i sekundární zdroj energie - reaktor na studenou fůzi (však co - jsou uprostřed oceánu, tak těžké vody mají dostatek). Pomalu a obezřetně zapnou tři nejdůležitější systémy ve městě (počítače, otevírání dvěří a splachování na záchodech).
V centrálním počítači najdou databázi adres pro bránu, ale jen pětimístných - usoudí, že spolu se symbolem výchozího bodu budou tvořit adresy pro pohyb v tamější galaxii. Tak začnou s průzkumem a objeví, že celá galaxie Pegasus je osídlena lidmi, ale že tam je i množství spících Wraithů - u kterých si dají pozor, aby je nevzbudili.
Posléze narazí na vyspělou rasu Asuranů. Ti k nim budou zpočátku přátelští, ale pak se ukáže, že je to jen banda pošahanejch robotů. Karlovi se naštěstí podaří dostat k jejich centrálnímu počítači, se kterého se aktualizuje kód jejich AI. Karel se podívá na zdrojáky jejich programu a řekne: "Kerá lama tohle psala?" a jednoduše jim tam naprogramuje tři robotické zákony Isaaca Asimova.
Tím získají přístup k technologii, prostředkům a pracovní síle Asuranů. Pak už bude hračka zachránit Athosiany, nakopak prdel Wraithům a nakonec i porazit Ori.
Poté se v Atlantis usadí a oba páry si pořídí ony slibované dvě děti (a později každé z nich zase dvě děti, takže počet lidí v každé generaci bude mocnina dvou).
Tak zase příště. :-)
Tor (neregistrovaný)
5. 1. 2008 6:33
Nový
Re: Karel $KARLOVO_PRIJMENI III
celé vlákno
Výborné; pokud se Ti to celé podaří přetvořit do scénáře pro pár okýnek stripu tak, aby to bylo legrační, určitě k tomu někdo dodá obrázky. :-)
goox (neregistrovaný)
5. 1. 2008 10:52
Nový
Re: Karel $KARLOVO_PRIJMENI III
celé vlákno
no mam obavu ze tentokrat jsi si spletl serial a Serial, zatimco prvni dil byl originalni, tady se jedna vicemene ciste o prepis SG[1A] ...
5. 1. 2008 11:14
Nový
Re: Karel $KARLOVO_PRIJMENI III
celé vlákno
To je fakt. Už těch volovin raději nechám, nebo z toho ještě budu mít poruchu osobnosti...
Reklama (neregistrovaný)
5. 1. 2008 13:42
Nový
Re: Karel $KARLOVO_PRIJMENI III
celé vlákno
Ten prvy diel bol fakt dobry, ked uz do toho miesat SG[A1], tak aspon trocha viac parodie na SGA.
Karel po hlaske "Ktera lama tohle zprasila?" a prekodeni casti kodu naviac preprogramuje pohyb par galaxii, aby mohol svoje oblubene serialy pozerat na oblohe. Tym padom samozrejme par bilionov ludi a inej havede pozabijal (trosku sa opiekli jak boli moc blizko slnku), ale bolo to lepsie nez plazma tv. Tym padom ale zaroven vylucil napisanie scenaru SGA, pretoze zabil scenaristov, ktori to pisali z buducnosti.
Paradox vyriesil reloadnutim jeho casti sveta, "sudo /etc/init.d/world-ta_lava_cast-pri-strome-tam-vpravo-hore reload pyco". Aby sa nezrestartoval sam, tak sa docasne umiestnil do casovej mydlovej bubliny, kde okrem ineho narazil na AI, ktora sa skryva po pocitacoch, medzi virmi a sama seba zdokonaluje. AI sa nasrala, ze ju nejaky kreten tak lahko objavil a chcela ho kopnut do guli.
Pokus nehmotnej AI nakopnut Karla sposobil race condition v casovej mydlovej bubline, co malo za nasledok neodbytnu nevyhnutelnu nevysvetlitelnu tuzbu po omalovankach u dizajnerov urciteho OS a nevysvetlitelnu existenciu urciteho pana LO v urcitej nerealite v minulosti. Rekurzivne to vytvorilo dalsi paradox, kde uz zasiahla security policy a docasne uspala proces casovej mydlovej bubliny. Karel sa tak ocitol v ne-case, uspal vsetky ostatne procesy, aby ich mohol zdebugovat a unwindnut stack do momentu, kde pustal reload na tu cast sveta.
Asurania mu ale odmietli pomoct kvoli tym Asimovym zakonom a tak zostal Karel navzdy uvazneny v ne-case.
Karel po hlaske "Ktera lama tohle zprasila?" a prekodeni casti kodu naviac preprogramuje pohyb par galaxii, aby mohol svoje oblubene serialy pozerat na oblohe. Tym padom samozrejme par bilionov ludi a inej havede pozabijal (trosku sa opiekli jak boli moc blizko slnku), ale bolo to lepsie nez plazma tv. Tym padom ale zaroven vylucil napisanie scenaru SGA, pretoze zabil scenaristov, ktori to pisali z buducnosti.
Paradox vyriesil reloadnutim jeho casti sveta, "sudo /etc/init.d/world-ta_lava_cast-pri-strome-tam-vpravo-hore reload pyco". Aby sa nezrestartoval sam, tak sa docasne umiestnil do casovej mydlovej bubliny, kde okrem ineho narazil na AI, ktora sa skryva po pocitacoch, medzi virmi a sama seba zdokonaluje. AI sa nasrala, ze ju nejaky kreten tak lahko objavil a chcela ho kopnut do guli.
Pokus nehmotnej AI nakopnut Karla sposobil race condition v casovej mydlovej bubline, co malo za nasledok neodbytnu nevyhnutelnu nevysvetlitelnu tuzbu po omalovankach u dizajnerov urciteho OS a nevysvetlitelnu existenciu urciteho pana LO v urcitej nerealite v minulosti. Rekurzivne to vytvorilo dalsi paradox, kde uz zasiahla security policy a docasne uspala proces casovej mydlovej bubliny. Karel sa tak ocitol v ne-case, uspal vsetky ostatne procesy, aby ich mohol zdebugovat a unwindnut stack do momentu, kde pustal reload na tu cast sveta.
Asurania mu ale odmietli pomoct kvoli tym Asimovym zakonom a tak zostal Karel navzdy uvazneny v ne-case.
Mr.Gentleman (neregistrovaný)
6. 1. 2008 15:34
Nový
Re: Karel $KARLOVO_PRIJMENI III
celé vlákno
LOL :-D +1
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 12:58
Nový
Každý názor musí mít titulek.
celé vlákno
BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.BLEK.
ll (neregistrovaný)
5. 1. 2008 13:07
Nový
Re: Každý názor musí mít titulek.
celé vlákno
BLACK.BLACK.BLACK.BLACK.BLACK.BLACK.BLACK.BLACK.BLACK.BLACK.BLACK.BLACK.BLACK....BLACK.
Jakub (neregistrovaný)
5. 1. 2008 17:50
Nový
Re: Každý názor musí mít titulek.
celé vlákno
Jak jsi vůbec přišel ke svému nicku? Mohu-li se zeptat.
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 20:35
Nový
BLEK.
celé vlákno
BLEK. je od blekotání. BTW. to na začátku tohoto threadu psal falešný BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
6. 1. 2008 11:48
Nový
Re: BLEK.
celé vlákno
To nade mnou psal falesny BLEK. Ja jsem pravy BLEK. s poruchou osobnosti.
6. 1. 2008 18:09
Nový
Re: BLEK.
celé vlákno
No moment, my tu mame falesne BLEKy bez poruchy osobnosti? To je teda podraz!
Help login
Help login
BLEK. (neregistrovaný)
7. 1. 2008 2:56
Nový
Re: BLEK.
celé vlákno
Možná ten, kdo psal to "Každý názor musí mít titulek." má obsesivně-kompulzivní poruchu. Ale porucha osobnosti to není.
afsdfasd (neregistrovaný)
5. 1. 2008 13:46
Nový
opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
je to vtipny, ale jen proto ze to jako obvykle silne zkresluje realitu ... nekdy mam pocit ze vam tyhle komixy dodava nejake specialne vyhrazene propagacni oddeleni primo v Microsoftu protoze tech komixu uz byla cela rada a vsechny maji jedno jedine poslani => "opensource je fuj"
přezdívka (neregistrovaný)
5. 1. 2008 16:08
Nový
Re: opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
Já se, pokud je to možné, produktům Microsoftu vyhýbám co můžu a na pracovním počítači mám nasazený Linux. A protože se neživím počítači, musím se spolehnout jenom na dokumentaci, ovšem z vlastní zkušenosti vím, že tato věc je v oblasti opensource žalostná a nepoužitelná. Většinu problémů musím opravdu googlit v diskusních fórech. Dokumentace pro lamy žalostná a to se pak hackeři diví, že to nikdo nechce používat. BTW balíčkování v distrech je super, ale fakt nechápu, proč musím po nainstalování balíčku zjišťovat, proč to nefunguje a hledat knihovny. Např. INSTALL.txt:
1) Download foo.deb from xxx.yyy.zz/MyDir/foo.deb
2) Run sudo dpkg -i foo.deb
3) Have a fun with our software!
Uděláte to podle návodu, chcete si užít zábavu:
user@desktop$ run-foo
Permission denied
user@desktop$
Dobrá, links google.com a hledání ve fórech, nastavíte práva, skupiny atd.
user@desktop$ run-foo
Error loading shared library tricky.so
user@desktop$
Teď přichází vyhledávání knihovny v balíčcích distribuce, tam nic. Hledání na googlu - a vida, někde se v diskusi píše, že se to dá stáhnout tam a tam. OK, stáhnu, přečtu jak se používá ldconfig, po chvíli hledání poupravím /etc/modules.d/ a pak to běží tak, jak má.
Důležitá otázka: MUSÍ KAŽDÝ, KDO CHCE POUŽÍVAT LINUX, UMĚT ADMINISTROVAT NA ÚROVNI RUČNÍCH OPRAV KONFIGURAČNÍCH SOUBORŮ? Dokud to bude třeba, společnosti nezaměstnávající programátory nebudou nasazovat linux a ani lidi si to domů nepořídí, protože jim to prostě nebude fungovat.
1) Download foo.deb from xxx.yyy.zz/MyDir/foo.deb
2) Run sudo dpkg -i foo.deb
3) Have a fun with our software!
Uděláte to podle návodu, chcete si užít zábavu:
user@desktop$ run-foo
Permission denied
user@desktop$
Dobrá, links google.com a hledání ve fórech, nastavíte práva, skupiny atd.
user@desktop$ run-foo
Error loading shared library tricky.so
user@desktop$
Teď přichází vyhledávání knihovny v balíčcích distribuce, tam nic. Hledání na googlu - a vida, někde se v diskusi píše, že se to dá stáhnout tam a tam. OK, stáhnu, přečtu jak se používá ldconfig, po chvíli hledání poupravím /etc/modules.d/ a pak to běží tak, jak má.
Důležitá otázka: MUSÍ KAŽDÝ, KDO CHCE POUŽÍVAT LINUX, UMĚT ADMINISTROVAT NA ÚROVNI RUČNÍCH OPRAV KONFIGURAČNÍCH SOUBORŮ? Dokud to bude třeba, společnosti nezaměstnávající programátory nebudou nasazovat linux a ani lidi si to domů nepořídí, protože jim to prostě nebude fungovat.
Shadow (neregistrovaný)
5. 1. 2008 17:16
Nový
Re: opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
Zdá se mi, že váš příspěvek je podobně přehnaný jako onen komiks. Situace, kterou popisujete, jsem opravdu ještě nezažil, a to používám distribuce "od hackerů pro hackery". Mohl byste se snést z obecné roviny a promluvit konkrétně, co a kam jste se snažil takto krkolomně instalovat, byla-li to tedy pravda?
Dokumentaci čtu často, a ano, některá dokumentace je skutečně nevyhovující, v tom s vámi souhlasím, ale paušálně tvrdit, že je nepoužitelná, je prostě nesmysl.
Jedna věc mě u příspěvků podobných vašemu fascinuje. Vždy v nich najdu tvrzení typu "používám Linux, mám rád Linux, vyhýbám se MS (mimochodem - proč vlastně?), apod.", přesto, zbytek příspěvku je pak laděn, jako by vám Linux (nebo alespoň použitá distribuce) krajně nevyhovoval. Připadá mi to trochu zvláštní. Kdyby mne takto nevyhovoval Linux, nikdy jsem ho nezačal používat, nebo bych se rychle vrátil k Windows.
Váš problém, pokud je reálný a není to jen smyšlená reakce na kolegu výše, bych vyřešil buď návratem k MS nebo změnou distribuce na nějakou, co je orientována na běžné uživatele.
Dokumentaci čtu často, a ano, některá dokumentace je skutečně nevyhovující, v tom s vámi souhlasím, ale paušálně tvrdit, že je nepoužitelná, je prostě nesmysl.
Jedna věc mě u příspěvků podobných vašemu fascinuje. Vždy v nich najdu tvrzení typu "používám Linux, mám rád Linux, vyhýbám se MS (mimochodem - proč vlastně?), apod.", přesto, zbytek příspěvku je pak laděn, jako by vám Linux (nebo alespoň použitá distribuce) krajně nevyhovoval. Připadá mi to trochu zvláštní. Kdyby mne takto nevyhovoval Linux, nikdy jsem ho nezačal používat, nebo bych se rychle vrátil k Windows.
Váš problém, pokud je reálný a není to jen smyšlená reakce na kolegu výše, bych vyřešil buď návratem k MS nebo změnou distribuce na nějakou, co je orientována na běžné uživatele.
5. 1. 2008 17:59
Nový
Re: opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
Naprosto šílená je např. dokumentace ke ghostscriptu, je tam popsáno vytváření tiskových souborů pro kdejakou exotickou tiskárnu, ale nikde se tam nedá najít, jak to přimět k vytvoření souboru .pdf nebo .ps (přestože dvipdf je jen skript, který volá ghostscript s nějakými nastaveními, a ono to .pdf udělá). Potřeboval jsem tisk stránek na šířku (protože v dvipdf je to napevno nastaveno na výšku, takže i když je v původním TeXovém souboru nastavena stránka na šířku, tak ji nechá na výšku a přečnívající kus uřízne) . Nakonec jsem to zmákl (takže mám skript Dvipdf, který udělá totéž jako dvipdf, ale výsledkem je o 90 stupňů otočená stránka). Podařilo se to ale více méně tak, že jsem měnil "podezřelé" hodnoty v tom dvipdf, až se to povedlo, ani nevím, jak.
Nulová dokumentace je u syntaxhighlightingu pro editor joe. Autor to odbyl "udělejte to podle komentářů k syntaxhighlightingu ke zdrojákům jazyka c". Z těch jsem, pochopitelně, moc moudrý nebyl, nakonec jsem zbastlil co jsem potřeboval (syntaxhighlighting ke zdrojákům metapostu) úpravami souboru pro pascal, ale např. jsem nenašel, jak to přinutit zvýrazňovat uzavřené / neuzavřené závorky, byť to pro některé jazyky umí.
Velmi špatná je i dokumentace k Image Magicku. Tváří se sice mohutně desítkami různých nastavení, ale nikde nemá korektně popsanou syntaxi, takže ta nastavení stejně nejdou použít. Příklady (a je jich málo) jsou dost idiotské, protože autor "geniálně" používá názvy souborů identické s některými options. Kdyby autor doplnil fungující příklady a jasně uvedl, co je vstupní soubor, co je výstupní soubor a co je jaký typ volby nebo nastavení, tak by ta dokumentace byla i použitelná.
Mimo Open Source je naprosto hovadská originální dokumentace k Javě: Jde o megabyte inkoherentních blábolů, z nichž se ovšem nedá vyčíst to podstatné: Jaké má daná třída metody, s jakou syntaxí se volají a co dělají, a jaké jsou implicitní hodnoty těch parametrů, které se při volání metody vynechají. Na získání těchto informací je třeba nakoupit další literaturu, protože se to z originální dokumentace vyčíst nedá, ať už proto, že to tam není vůbec, nebo je to jen neodlišitelně promícháno s haldami informačního šumu.
Nulová dokumentace je u syntaxhighlightingu pro editor joe. Autor to odbyl "udělejte to podle komentářů k syntaxhighlightingu ke zdrojákům jazyka c". Z těch jsem, pochopitelně, moc moudrý nebyl, nakonec jsem zbastlil co jsem potřeboval (syntaxhighlighting ke zdrojákům metapostu) úpravami souboru pro pascal, ale např. jsem nenašel, jak to přinutit zvýrazňovat uzavřené / neuzavřené závorky, byť to pro některé jazyky umí.
Velmi špatná je i dokumentace k Image Magicku. Tváří se sice mohutně desítkami různých nastavení, ale nikde nemá korektně popsanou syntaxi, takže ta nastavení stejně nejdou použít. Příklady (a je jich málo) jsou dost idiotské, protože autor "geniálně" používá názvy souborů identické s některými options. Kdyby autor doplnil fungující příklady a jasně uvedl, co je vstupní soubor, co je výstupní soubor a co je jaký typ volby nebo nastavení, tak by ta dokumentace byla i použitelná.
Mimo Open Source je naprosto hovadská originální dokumentace k Javě: Jde o megabyte inkoherentních blábolů, z nichž se ovšem nedá vyčíst to podstatné: Jaké má daná třída metody, s jakou syntaxí se volají a co dělají, a jaké jsou implicitní hodnoty těch parametrů, které se při volání metody vynechají. Na získání těchto informací je třeba nakoupit další literaturu, protože se to z originální dokumentace vyčíst nedá, ať už proto, že to tam není vůbec, nebo je to jen neodlišitelně promícháno s haldami informačního šumu.
Shadow (neregistrovaný)
5. 1. 2008 19:45
Nový
Re: opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
OK, děkuji za příklady, ale moc nechápu, proč mi to vlastně píšete. Já přece nepopírám, že _některá_ dokumentace skutečně je v takovém stavu, jak popisujete. Současně ale tvrdím, že vztáhnout podobné tvrzení na _veškerou_ dokumentaci by byla chyba, protože řada věcí kvalitně zdokumentována je.
R (neregistrovaný)
5. 1. 2008 21:20
Nový
Re: opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
Ano, niektore programy maju otrasnu dokumentaciu. A to open-source aj closed-source.
Mirek_ (neregistrovaný)
5. 1. 2008 21:54
Nový
Re: opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
Zvlastni, ja originalni dokumentaci k Jave, treba http://java.sun.com/javase/6/docs/api/ pouzivam v jednom kuse, a metody a volani tam vidim. Ad implicitni hodnoty parametru vynechane pri volani metody - tohle Java umoznuje? Rad se necham poucit, diky.
6. 1. 2008 0:23
Nový
Re: opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
1. Pokud jsem tam hledal něco konkrétního, tak to tam zpravidla nebylo (nebo bylo natolik zavalené balastem, že se to nedalo najít). Na totéž si stěžuje i kamarád, který se javou živí. Byla to jedna z příčin mojí migrace od javy (včetně totálně prasácky (ne)dokumentované instalace javy na linux).
2. To, že se při volání metod dají některé parametry vynechat, najdete třeba v Učebnici jazyka java Pavla Herouta (včetně toho, že je pak nastavena nějaká implicitní hodnota pro nedodaný parametr). Podrobnosti bych si musel osvěžit v uvedené literatuře, nějaké ukázky kódu bych asi už neexdiskoval :-)
2. To, že se při volání metod dají některé parametry vynechat, najdete třeba v Učebnici jazyka java Pavla Herouta (včetně toho, že je pak nastavena nějaká implicitní hodnota pro nedodaný parametr). Podrobnosti bych si musel osvěžit v uvedené literatuře, nějaké ukázky kódu bych asi už neexdiskoval :-)
rili (neregistrovaný)
6. 1. 2008 14:12
Nový
Re: opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
Java neumí nic jako implicitní parametr, vždycky se musí vyplnit všechny. Nepletete si to s implicitním konstruktorem nebo implicitní konverzí některých datových typů?
Vložil (neregistrovaný)
7. 1. 2008 11:39
Nový
Re: opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
MS se vyhýbám zejměna kvůli nestabilitě a pracovnímu komfortu, je pro mě důležité, aby můj počítač běžel spolehlivě pod zátěží a okenní manažer aby nativně podporoval pracovní plochy a aby měl hlavně plnohodnotnou konzoli. Vůbec mi prostě Win nevyhovují pro práci, protože se pořád někam musí jezdit s myší apod. Já prostě láteřím, protože mám pocit, že jsem za lamu a že mi linux, ten poklad hackerů, do ruky nepatří. Ano, i pod Win je hodně softwaru, který nefunguje, to je ale jaksi to, co a priori předpokládám. A když někdo tvrdí o linuxu, jak je bezvadný, tak mě naopak nadzdvihne ze židle něco, co mi vzdoruje při instalaci (posledně to bylo xsane a visit), což ovšem nejsou žádné minoritní projekty. Nejhorší byla migrace na udev a pak ještě nová verze jádra, kterou jsem se snažil nabootovat asi dva dny než jsem vygooglil magický přepínač jádra pci=nosort. A zrovna tohle je dost důležitá věc, o které v dokumentaci na kernel.org (tam bych to čekal, ale zkuste sami UTFG) nic není. A tak mi instalace počítače trvá dva dny, než rozchodím všechny ty fuse, xsane, cstex apod., což každého nutně odradí. Pro mě ale není alternativa ani v jiné distribuci, to nejsou chyějící závislosti, ale prostě lenost autora (rozumějte Hackera). A protože jsem lama a nečtu denně linuxnews, tak mi to trvá a ostatní lamy to odradí.
7. 1. 2008 12:17
Nový
Re: opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
Tenhle názor se mi fakt líbí. V celku střízlivý pohled na výběr OS - ani jeden není dokonalý, ale prostě si ke své práci vyberu to, co mi poskytne nejvíc potřebného a bude co nejkomfortnější pro mé použití. Důležitým se pak stává i to, že "znám" chyby a slabosti toho "svého" OS a dokážu se jim efektivně vyhnout nebo se s nimi jinak vypořádat.
Kéž by takhle uvažovala aspoň třetina lidí... To by ubylo flame.
Ač skoro zarytý Windowsák, také mne pravidelně zvedají ze židle slinty jistého Hulána, když na ně narazím v diskusích, ale stejně tak mne bere šlak, když mi nějaký fanatik začne radit, že win jsou shit a jedině dokonalý a svobodný Linux je nejlepším řešením pro mne i celou rodinu, aniž by se ten člověk nějak staral o to, jaké využití OS budu mít a jestli je pro tento účel Linux vhodný.
P.S.: se stabilitou to už dávno u Win není problém. Pokud jsem neměl problém s hw nebo dementním ovladačem (kterých je naštěstí taky čím dál méně), tak systém od dob winNT drží. V podstatě i Linux může za zlepšení Windows - pro MS je právě i konkurence v Linuxu velký tlak na zlepšení kvality.
Kéž by takhle uvažovala aspoň třetina lidí... To by ubylo flame.
Ač skoro zarytý Windowsák, také mne pravidelně zvedají ze židle slinty jistého Hulána, když na ně narazím v diskusích, ale stejně tak mne bere šlak, když mi nějaký fanatik začne radit, že win jsou shit a jedině dokonalý a svobodný Linux je nejlepším řešením pro mne i celou rodinu, aniž by se ten člověk nějak staral o to, jaké využití OS budu mít a jestli je pro tento účel Linux vhodný.
P.S.: se stabilitou to už dávno u Win není problém. Pokud jsem neměl problém s hw nebo dementním ovladačem (kterých je naštěstí taky čím dál méně), tak systém od dob winNT drží. V podstatě i Linux může za zlepšení Windows - pro MS je právě i konkurence v Linuxu velký tlak na zlepšení kvality.
LO (neregistrovaný)
7. 1. 2008 21:03
Nový
Re: opensource je fuj - Vas Microsoft ...
celé vlákno
Nevidím důvod, proč by měl zrovna Hulán budit negativní emoce. Mě jeho články občas celkem pobaví. Takový ten jednosměrný způsob uvažování je někdy humorný. Jindy si člověk řekne "sice je to blb, ale tenhle postřeh je zajímavý".
BLEK. (neregistrovaný)
5. 1. 2008 20:33
Nový
Špatný balíček
celé vlákno
To, že někdo udělá špatný balíček, není chyba Linuxu nebo Debianu jako takového. Samozřejmě, že ty závislosti by do toho balíčku šly dopsat, aby se stáhly automaticky.
Pro Windows samozřejmě taky můžete udělat program, který po nainstalování při pokusu o spuštění zobrazí něco jako "Došlo k chybě konfigurace programu. Prosím proveďte znovu instalaci". Takový program jsem skutečně viděl. Starší verze Windows aspoň psaly, která knihovna/symbol jim chybí, u novějších uvidíte pouze výše uvedenou hlášku (že by BFU dostalo epileptický záchvat, kdyby vidělo na obrazovce řetězec znaků, kterému nerozumí?). Tak můžete z té hlášky nejdřív hádat, co se asi stalo, a až uhodnete, že tomu chybí DLL, tak můžete hádat, která.
Pro Windows samozřejmě taky můžete udělat program, který po nainstalování při pokusu o spuštění zobrazí něco jako "Došlo k chybě konfigurace programu. Prosím proveďte znovu instalaci". Takový program jsem skutečně viděl. Starší verze Windows aspoň psaly, která knihovna/symbol jim chybí, u novějších uvidíte pouze výše uvedenou hlášku (že by BFU dostalo epileptický záchvat, kdyby vidělo na obrazovce řetězec znaků, kterému nerozumí?). Tak můžete z té hlášky nejdřív hádat, co se asi stalo, a až uhodnete, že tomu chybí DLL, tak můžete hádat, která.
n00b (neregistrovaný)
5. 1. 2008 14:50
Nový
Každý názor musí mít titulek.
celé vlákno
Jeden z mála komiksů který je fakt c00l. Ale nezasmál sem se tolik :)
root (neregistrovaný)
5. 1. 2008 18:26
Nový
Re: Každý názor musí mít titulek.
celé vlákno
n00b, Mohu se zeptat,kolik je ti let? :-)
5. 1. 2008 16:24
Nový
Hm
celé vlákno
Ne, ze by se mi jine komiksy nelibily, ale tento je opravdu slabsi a myslim si, ze ve vetsine pripadu ani nevypovida o pravde. Ekvivalentni zkusenost jsem osobne jeste nezaznamenal. Ale jestli se nekomu tento druh humoru libi, tak proc ne... Konec koncu kdyz si sama komunita ze sebe zvladne udelat legraci, svedci to o jejim zdravem sebevedomi... Takze ono to ani tak spatne zase nebylo. Ale na mne nehledte, vzdyt tu vsichni mame poruchu osobnosti krome Blek.a
miko3k (neregistrovaný)
6. 1. 2008 4:32
Nový
cool ;)
celé vlákno
super ... asi najlepsi za posledny dva mesiace ... ;) ale budem kritizovat lebo som ozraty ako hovado ... 1) spravit to tak, nech to chapu aj ludia ktory maju viac promile ako najmensie prvocislo v case kratsom ako ja,t.j. polka cigarety... 2) omg! posledne 2 framy (alebo ako sa to vola) zmazat! som prescrolloval prve 3 (polka ciga v kybli), zasmial sa, potom kukam, aha to pokracuje, scrollujem znova, aha na roote sa niekto vyziva v gimpe (ja sa posledne 2 dni realizujem v blenderi tak mam pre to pochopenie;)
ander (neregistrovaný)
6. 1. 2008 17:47
Nový
Re: cool ;)
celé vlákno
Dobre to je ,ale toto je lepsi :)
http://youtube.com/watch?v=somBE2rqPe4&feature=related
http://youtube.com/watch?v=somBE2rqPe4&feature=related

