Názory k článku
Komiks: Vzdálený přístup
happy (neregistrovaný)
10. 6. 2006 0:06
Nový
Odpad
celé vlákno
Tohle je vazne odpad, pevne doufam, ze uz se nic podobneho nebude na Rootu od cervna objevovat!
Marex (neregistrovaný)
10. 6. 2006 0:10
Nový
Re: Odpad
celé vlákno
asi nemas smysl pro humor :/
jinak tenhle komix je fakt SUPER! :)))
jinak tenhle komix je fakt SUPER! :)))
Darm (neregistrovaný)
10. 6. 2006 1:15
Nový
Re: Odpad
celé vlákno
Dobrý je jejich výraz na druhém snímku :D
Podobně jsem se asi tvářil když mi volal bratrův spolužák jestli nám taky nefunguje internet jako jim. Když jsem se ho zeptal proč by mi sakra neměl fungovat internet, odpověděl mi "Mamka mi říkala že ho asi Bill Gates odpojil".
Podobně jsem se asi tvářil když mi volal bratrův spolužák jestli nám taky nefunguje internet jako jim. Když jsem se ho zeptal proč by mi sakra neměl fungovat internet, odpověděl mi "Mamka mi říkala že ho asi Bill Gates odpojil".
PeterBlack (neregistrovaný)
10. 6. 2006 11:30
Nový
Re: Odpad
celé vlákno
jj s tim jsem se uz taky setkal...prej v ramci projektu Internet do škol, vzdycky pred zacatkem hodiny zhasnou, pusti stroboskop a temnej hlas jim opakuje: "Reknete rodicum at vam koupi Windows jinak vam Bill Gates vypne internet", je to prokladane obrazky usmivajiciho se Billa a Steva...tyhle deti se jich pak podvedome boji vic nez certa
Darm (neregistrovaný)
11. 6. 2006 0:38
Nový
Re: Odpad
celé vlákno
Ne, počkat... Ona to byla ještě větší blbost... Protože jsem vážně uvažoval o tom jestli se dají psát na Lamera i telefonní hovory.
Jo, on se vlastně ptal jestli mi "taky nefungujou windows" :D
A pak následoval ten hlod o matce. Že Gates odpojil Window$. Sakra, jak jsem to mohl tak zlehčit?
No, každopádně má odpověď (po chvilkovém bezmocném lapání po dechu) byla "Nevím". Co se na to dá říct jinýho?
Jo, on se vlastně ptal jestli mi "taky nefungujou windows" :D
A pak následoval ten hlod o matce. Že Gates odpojil Window$. Sakra, jak jsem to mohl tak zlehčit?
No, každopádně má odpověď (po chvilkovém bezmocném lapání po dechu) byla "Nevím". Co se na to dá říct jinýho?
10. 6. 2006 1:37
Nový
Re: Odpad
celé vlákno
Taky myslím, tento je jeden z těch nejpovedenějších. :) Možná je to i tím, že mám teď takovou dobrou náladu, ale prostě je fajn. :)
Roberto Carlos (neregistrovaný)
10. 6. 2006 0:38
Nový
co to je?
celé vlákno
Dete do prdele, to je nejakej humor?
Dyt to nema zadnou pointu. Navic ten clovek tam mava nejakou halpartnou, nebo co to kurva je. Dava to smysl?
Vysvetlete mi, v cem je to vtipny, abych se tomu moh zasmat.
Dyt to nema zadnou pointu. Navic ten clovek tam mava nejakou halpartnou, nebo co to kurva je. Dava to smysl?
Vysvetlete mi, v cem je to vtipny, abych se tomu moh zasmat.
debko (neregistrovaný)
10. 6. 2006 0:41
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
Tento komentar bol snad este vtipnejsi ako samotny komiks :)
Techi (neregistrovaný)
10. 6. 2006 1:01
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
Ja sem to pochopil tak, ze pravej milovnik tucnaku se woken ani nedotkne :)
M jako Molitan (neregistrovaný)
10. 6. 2006 1:14
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
Ja nechapu, proc by mel mit komiks pointu. To je IMHO docela blbost.
Cubic (neregistrovaný)
10. 6. 2006 2:06
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
jo tak presne tohle me taky napadlo, myslim ze ftip dobrej
rsaf (neregistrovaný)
14. 6. 2006 16:30
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
Tos to jsem ani nevedel, ze misto DELETE se da pouzit i TECKA (pri zapnute num klavesnici a bez shiftu...) ale ma to sve kouzlo... kombinaci klaves Ctrl+Alt+. udelate tecku za Windows :-)
10. 6. 2006 6:33
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
souhlas...
jednou za uherak se sem na ten komix mrknu ale porad je tak trapny... :) s autorem bych se u piva asi moc nepobavil s takovymhle smyslem pro humor :D
www.kartinky.cz RULEZZ! :)))
phi (neregistrovaný)
15. 6. 2006 12:20
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
che, rozdíl mezi inteligentním a blbým humorem, teď kterej je kterej, že :)
koffr (neregistrovaný)
10. 6. 2006 10:19
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
to neni halapartna, alebrz pika
10. 6. 2006 15:40
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
Spíš požární hák... :-D Za tohle by se pikenýr asi styděl, krom toho by to už nebyl pikenýr. ;-)
JSH (neregistrovaný)
11. 6. 2006 12:39
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
Presne tak.
Jeden takovy mame doma.
Jeden takovy mame doma.
pingu (neregistrovaný)
10. 6. 2006 13:39
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
No jo, dnešní puberťáci hold neznaj ten vtípek s bezbateriovým dálkovým ovladačem :-P
anonym (neregistrovaný)
11. 6. 2006 2:00
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
no asi jde o to ze nektere notebooky maji pro tvrdy reset tlacitko ktere je treba stisknout sponkou (nebo pikou)
MaT (neregistrovaný)
11. 6. 2006 20:22
Nový
Re: co to je?
celé vlákno
Podle mě je to takový ten hák, co se s tím tahají utopenci. :-)
Palo (neregistrovaný)
10. 6. 2006 1:16
Nový
vyborny komiks
celé vlákno
ROFL, super komiks !! len tak dalej
BLEK. (neregistrovaný)
10. 6. 2006 2:39
Nový
Nepochopil jsem to
celé vlákno
... mám totiž poruchu osobnosti. (a můj počítač má poruchu paměti :-( ).
bzuk & strup (neregistrovaný)
10. 6. 2006 3:10
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
ses proste kokot ... normalni clovek si vyhoni a mlci ty neumis ani jedno z toho ;))
10. 6. 2006 3:31
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
Když si od počítače půjčíš poruchu paměti, třeba zapomeneš, že máš poruchu osobnosti... ;-)
BLEK. (neregistrovaný)
11. 6. 2006 6:14
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
To by nebylo špatné nějak vymazat paměť a zapomenout, že jsem psychopat. Bohužel vymazat paměť bež potlačení jiných psychických funkcí nejde :-(
Yokotashi (neregistrovaný)
10. 6. 2006 10:33
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
Da se porucha osobnosti kopirovat pres scp?
10. 6. 2006 12:03
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
Blek-u, Ty ani netusis, jak jsi s tou svoji poruchou osobnosti popularni :-) Nebyt Tebe, museli by jsme si v praci asi hodne rychle najit nejaky jiny zdroj zabavy a vtipnych bonmotu. Priklad:
"Bublino, uz jsi mi otestovala to iSCSI?"
"Kus, potvoro, ja ti to nemuzu otestovat, protoze mam poruchu osobnosti"
nebo:
"Jak se vam pozdaval ten novy uchazec o zamestnani?"
"Docela dobry, ale .. je nejak moc normalni. Asi nema poruchu osobnosti"
Pojd k nam Bleku lopatovat do SUSE, muzes se pak dobre bavit s nama :-) Ale ja vim, Ty se bavit nebudes, protoze mas poruchu osobnosti :-) :-)
"Bublino, uz jsi mi otestovala to iSCSI?"
"Kus, potvoro, ja ti to nemuzu otestovat, protoze mam poruchu osobnosti"
nebo:
"Jak se vam pozdaval ten novy uchazec o zamestnani?"
"Docela dobry, ale .. je nejak moc normalni. Asi nema poruchu osobnosti"
Pojd k nam Bleku lopatovat do SUSE, muzes se pak dobre bavit s nama :-) Ale ja vim, Ty se bavit nebudes, protoze mas poruchu osobnosti :-) :-)
10. 6. 2006 14:27
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
Může dělat server. Když se podívám na hlášky typu "Make: Don't know how to make love." a "No manual entry for woman", napadá mě, jestli všechny servery nemají poruchu osobnosti. ;-)
Yokotashi (neregistrovaný)
10. 6. 2006 15:19
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
Mozna by bez BLEK.a nemely cenu ani tyhle komixy ...
Akorat nedoporucuju pojmenovavat team na bednu porucha osobnosti ... neda se s tim dojit moc daleko ...
Akorat nedoporucuju pojmenovavat team na bednu porucha osobnosti ... neda se s tim dojit moc daleko ...
BLEK. (neregistrovaný)
11. 6. 2006 6:46
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
To je zajímavý, jak vzýváte poruchu --- to já se poruchou spíše trápím. Ale asi bych se mezi lidmi, co si dělají srandu z poruchy osobnosti cítil trapně --- mám totiž nízké komunikační schopnosti.
Shadow (neregistrovaný)
11. 6. 2006 8:20
Nový
Chápu
celé vlákno
Doporučuji se méně trápit a více se věnovat něčemu, co vás baví. Pokud vím, máte problém s mezilidskými vztahy, ale jinak jste snad v pořádku. Využijte toho. A nebo se dále trapte, když chcete...
BLEK. (neregistrovaný)
11. 6. 2006 19:52
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Já se trápím, ale nechcu. Trápení nelze ovládat vůlí.
BLEK. (neregistrovaný)
11. 6. 2006 23:30
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Nemýlím se --- jenom já vím, ja fungují emoce uvnitř v mém mozku, to nikdo jiný za mě vědět nemůže.
xxxs (neregistrovaný)
12. 6. 2006 10:29
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
to nikto nepopiera.
si v pozicii 5 rocneho dietata, ktore sa pokusa dvihnut stokilovu cinku. ak to nevidelo nikoho dvihnut, je mu jasne, ze sa to neda, ved dokladne pozna svoju silu. ale ja by som povedal, ze sa to da.
tak isto sa daju trenovat emocie a sklony k nim(autogenny trening, silvova metoda a pod.)
volovo sa da ovplyvnovat napr. telesna teplota, cinnost srdca a aj emocionalita.
ak to u teba nie je mozne, je to tym, ze od narodenia si sa nenaucil nic.
preto ak si sa narodil a nevedel si hovorit, citat, pisat ani chodit a teraz vies, je to mozne aj u teba.
si v pozicii 5 rocneho dietata, ktore sa pokusa dvihnut stokilovu cinku. ak to nevidelo nikoho dvihnut, je mu jasne, ze sa to neda, ved dokladne pozna svoju silu. ale ja by som povedal, ze sa to da.
tak isto sa daju trenovat emocie a sklony k nim(autogenny trening, silvova metoda a pod.)
volovo sa da ovplyvnovat napr. telesna teplota, cinnost srdca a aj emocionalita.
ak to u teba nie je mozne, je to tym, ze od narodenia si sa nenaucil nic.
preto ak si sa narodil a nevedel si hovorit, citat, pisat ani chodit a teraz vies, je to mozne aj u teba.
BLEK. (neregistrovaný)
12. 6. 2006 22:03
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Nevím, jak vůbec má fungovat to ovládání emocí. Živočich, který dokonale ovládá svoje emoce by v přírodě nepřežil ani den --- třeba ten živočich dostane hlad, ale řekne si, že emoci hladu radši potlačí, než aby se namáhal hledat potravu. Nebo má strach, že ho něco chce sežrat, ale místo, aby utekl, tak emoci strachu ovládne a nechá se sežrat. Sebelepší inteligence ti může být na nic, když nemáš cíl --- funkci, kterou byses snažil tou inteligencí optimalizovat --- a tuhle právě dodávají ty emoce.
Ty psychologické metody --- podle mě je to blbost. K psychologovi jsem chodil, dostal jsem během terapie úzkost a šel do blázince.
Ty triky s uvolňováním svalů na těle a pod --- nevím, jak by to mělo fungovat --- pokud mám úzkost z nějakého konkrétního faktu, tak když si začnu uvolňovat svaly na těle, tak to ten původ úzkosti nijak neovlivní. Možná to funguje na lidi, co mají bezdůvodnou úzkost.
Ty psychologické metody --- podle mě je to blbost. K psychologovi jsem chodil, dostal jsem během terapie úzkost a šel do blázince.
Ty triky s uvolňováním svalů na těle a pod --- nevím, jak by to mělo fungovat --- pokud mám úzkost z nějakého konkrétního faktu, tak když si začnu uvolňovat svaly na těle, tak to ten původ úzkosti nijak neovlivní. Možná to funguje na lidi, co mají bezdůvodnou úzkost.
xxxs (neregistrovaný)
12. 6. 2006 23:02
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
uvolnovacie techniky som nespomenul primarne so zlepsenim tvojej emocionality, ale ako priklad, ze sa daju pouzit veci, ktore sa naprvy pohlad nedaju uskutocnit.
zmena emocionality bola myslena ako nastavenie na normalny stav a nie rozhasenie.
a k psychologom. ludia su rozni, nielen klienti, ale aj psychologovia. cize hladat kvalitu a takeho, co ti bude aj ludsky sediet.
teda ak vobec este niekedy najdes chut riesit svoje vnutro psychologmi.
btw, uvazoval si niekedy nad tym, ze tvoja odlisnost je tvojou vyhodou a netreba sa pre nu trapit?
zmena emocionality bola myslena ako nastavenie na normalny stav a nie rozhasenie.
a k psychologom. ludia su rozni, nielen klienti, ale aj psychologovia. cize hladat kvalitu a takeho, co ti bude aj ludsky sediet.
teda ak vobec este niekedy najdes chut riesit svoje vnutro psychologmi.
btw, uvazoval si niekedy nad tym, ze tvoja odlisnost je tvojou vyhodou a netreba sa pre nu trapit?
BLEK. (neregistrovaný)
13. 6. 2006 0:17
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
"Nastavení na normální stav" --- s tím nejde asi nic dělat. Poruchu mám, a to je fakt který nelze změnit. Uvědomuji si ji, a to taky nelze změnit. Psychologové se mylně domnívají, že s myšlenkami ve vědomí lze pracovat, ale není to pravda --- že jsem mám odlišnou osobnost od většiny lidí, to je fakt a měnit tento fakt nijak nejde.
Porucha osobnosti možná může být výhodou při programování, ale při navazování vztahů se ženami výhodou není.
Psychologa, který by rozumněl mému stavu jsem nenašel. Většinou jsou v zajetí svých behaviorálních nebo analytických teorií a fakt, který těm teoriím odporuje, nedokážou přijmout. Třeba jsem se psychologů ptal, co má psycholog na terapii udělat, když k němu přijde zakřiknutý pacient, pomalu si během sezení svoji zakřiknutost uvědomuje, začne se za ni stydět a stává se ještě zakřiknutější. Nikdo mi na to nedokázal odpovědět.
Myslím, že psychologie je poněkud nedomyšlená --- psychologické metody jsou vytvořeny na zpracovávání agresivních lidí, lidí uvažujících impulsivně a málo logicky --- a pokud má někdo opačný problém (je zakřiknutý, uvažuje příliš logicky), tak ty metody naopak škodí. Freud sám deklaroval psychoanalýzu jako metodu léčby hysterie, přiznal, že na melancholii a paranoiu to použít nelze. Součastní psychologové si však bohužel myslí, že psychoterapií vyléčí všechno.
Porucha osobnosti možná může být výhodou při programování, ale při navazování vztahů se ženami výhodou není.
Psychologa, který by rozumněl mému stavu jsem nenašel. Většinou jsou v zajetí svých behaviorálních nebo analytických teorií a fakt, který těm teoriím odporuje, nedokážou přijmout. Třeba jsem se psychologů ptal, co má psycholog na terapii udělat, když k němu přijde zakřiknutý pacient, pomalu si během sezení svoji zakřiknutost uvědomuje, začne se za ni stydět a stává se ještě zakřiknutější. Nikdo mi na to nedokázal odpovědět.
Myslím, že psychologie je poněkud nedomyšlená --- psychologické metody jsou vytvořeny na zpracovávání agresivních lidí, lidí uvažujících impulsivně a málo logicky --- a pokud má někdo opačný problém (je zakřiknutý, uvažuje příliš logicky), tak ty metody naopak škodí. Freud sám deklaroval psychoanalýzu jako metodu léčby hysterie, přiznal, že na melancholii a paranoiu to použít nelze. Součastní psychologové si však bohužel myslí, že psychoterapií vyléčí všechno.
xxxs (neregistrovaný)
13. 6. 2006 9:52
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
ze sa nemozes zmenit je fakt iba dovtedy, dokial sa budes branit zmene.
zeny maju rady odlisnost, ale nemaju rady uplakanost.
su aj psychologovia, ktori svoju pracu robia pre pomoc ludom a nie pre ukazanie prevahy nad klientom.
uzkost a zakriknutost. nemoze to byt obrana reakcia ako odozva na priblizenie sa k problemu? tvrdis, ze sa neda zmenit, riesit. ak sa da a ty si to uvedomis, tvoje nazeranie na seba to uplne otoci. cize sa zmeni podstatna cast reality. nic prijemne. kazdy by sa asi branil. ja urcite.
psychologia nie je vsetko, ale rozhodne by som ju nepovazoval za nedomyslenu(aj ked freudizmus trosku :))
psychologia je hlavne sposob, aby sa klient citil vnutorne spokojny. nieco ako normalita neexistuje.
zeny maju rady odlisnost, ale nemaju rady uplakanost.
su aj psychologovia, ktori svoju pracu robia pre pomoc ludom a nie pre ukazanie prevahy nad klientom.
uzkost a zakriknutost. nemoze to byt obrana reakcia ako odozva na priblizenie sa k problemu? tvrdis, ze sa neda zmenit, riesit. ak sa da a ty si to uvedomis, tvoje nazeranie na seba to uplne otoci. cize sa zmeni podstatna cast reality. nic prijemne. kazdy by sa asi branil. ja urcite.
psychologia nie je vsetko, ale rozhodne by som ju nepovazoval za nedomyslenu(aj ked freudizmus trosku :))
psychologia je hlavne sposob, aby sa klient citil vnutorne spokojny. nieco ako normalita neexistuje.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 6. 2006 14:34
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Když jsem se chtěl změnit, tak jsem se stejně neměnil, leda jsem cítil úzkost.
Nekomunikativní jsem už od 6 let ve školce a u počítače mě baví sedět od 15 let, kdy jsem ho dostal. Pochybuju, že to jde nějak změnit, aby mě míň bavil počítač a víc bavila sociální interakce.
Ženy mají rády odlišnost, pokud ta odlišnost vede ke kvalitní rodině, k penězům nebo k sexuálnímu uspokojení. Na free software ženy neletí.
"su aj psychologovia, ktori svoju pracu robia pre pomoc ludom a nie pre ukazanie prevahy nad klientom."
--- nemyslím, že by psychologové chtěli nějak manipulovat s klientem. Myslím, že psychologové chtějí klientovi skutečně pomoct. Ale pokud tomu psychologovi na školení pořád říkají, že určítá metoda pomáhá a nemůže uškodit, tak ten psycholog ji bude aplikovat ať už pomáhá nebo škodí.
Nekomunikativní jsem už od 6 let ve školce a u počítače mě baví sedět od 15 let, kdy jsem ho dostal. Pochybuju, že to jde nějak změnit, aby mě míň bavil počítač a víc bavila sociální interakce.
Ženy mají rády odlišnost, pokud ta odlišnost vede ke kvalitní rodině, k penězům nebo k sexuálnímu uspokojení. Na free software ženy neletí.
"su aj psychologovia, ktori svoju pracu robia pre pomoc ludom a nie pre ukazanie prevahy nad klientom."
--- nemyslím, že by psychologové chtěli nějak manipulovat s klientem. Myslím, že psychologové chtějí klientovi skutečně pomoct. Ale pokud tomu psychologovi na školení pořád říkají, že určítá metoda pomáhá a nemůže uškodit, tak ten psycholog ji bude aplikovat ať už pomáhá nebo škodí.
xxxs (neregistrovaný)
13. 6. 2006 21:56
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
si dost nepriestrelny.
mozno je ta obrana nutnost, kym nie si pripraveny. kto vie?
budhisti si vraj myslia, ze co nezvladnes v jednej karme, stretne ta v tej dalsej a dalsej a dalsej az kym to nevyriesis:) asi to ma realny zaklad. kym nieco nedas do poriadku, stale sa s tym budes stretavat ako s neriesitelnym problemom, kym cez to neprelezies.
mozno je ta obrana nutnost, kym nie si pripraveny. kto vie?
budhisti si vraj myslia, ze co nezvladnes v jednej karme, stretne ta v tej dalsej a dalsej a dalsej az kym to nevyriesis:) asi to ma realny zaklad. kym nieco nedas do poriadku, stale sa s tym budes stretavat ako s neriesitelnym problemom, kym cez to neprelezies.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 6. 2006 4:12
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Člověk se brání proto, aby nebyl poškozen. Povaha nejde změnit a snaha o jejich změnu člověku působí problémy. (podobně, jako například nejde změnit levák na praváka nebo homosexuál na heterosexuála --- pokusem o takovou změnu se člověku spíš ublíží, a proto se o to psychologové ani nepokoušejí).
Proto se tvým řečem o mojí změně bráním a myslím, že je to správně.
Znamená to, že v příštím buddhistickém životě budu taky psychopat? Psychopatií se bohužel budu trápit celý život, žádná metoda na léčbu psychopatie neexistuje.
Proto se tvým řečem o mojí změně bráním a myslím, že je to správně.
Znamená to, že v příštím buddhistickém životě budu taky psychopat? Psychopatií se bohužel budu trápit celý život, žádná metoda na léčbu psychopatie neexistuje.
13. 6. 2006 10:32
Nový
Re: Chápu
celé vláknoSoučastní psychologové si však bohužel myslí, že psychoterapií vyléčí všechno.A kterou psychoterapií? Bavíte se tady o Freudovi a psychoanalýze, přičemž psychoanalýze jsi se podrobil asi dost těžko, protože to by tě stálo pěknej balík, pojišťovny u nás ji neproplácí. A stejně tak, jako je propastný rozdíl mezi psychoanalýzou a psychoterapií, které jsi se podrobil, je rozdíl mezi pchoterapií a jinou psychoterapií. Psychoterapetických postupů a škol je takové množství a jsou tak diametrálně odlišné, že tvrdit, psichoterapie (ta kterou na mě kdosik zkusil) mi nepomohla, psychoterapie (obecně) na mě nefunguje, je zcestné. Zbytečně a nemístně generalizuješ.
BLEK. (neregistrovaný)
13. 6. 2006 14:16
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
A která psychoterapie by dokázala ten problém se zakřiknutostí řešit? Psychoterapií je spousta, ale mnohé rysy mají společné --- třeba to, že klienta posadí do křesla a nechají povídat. A když si během toho povídání začnu uvědomovat, že mám poruchu osobnosti a díky tomu se začnu cítit ještě blběji a stranit se lidí ještě víc, co s tím psychoterapeut může udělat? Pokud víš o nějaké psychoterapeutické metodě, při které by tohle nemohlo nastat, tak ji řekni.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 6. 2006 0:37
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Žádná psychoterapeutická metoda nic nevyřeší za tebe. Že sedíš a něco si uvědomuješ a bolí to, je v pořádku, musíš si to odžít a překonat to.
disorder (neregistrovaný)
13. 6. 2006 15:44
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
to, co pises skor napoveda tomu, ze si introvert. na tom nevidim nic neobycajne, taku "poruchu osobnosti" nas tu ma viac. toto sa neda zmenit, je to v osobnosti. niekto je proste nespolocensky, ale vedie bohaty vnutorny zivot.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 6. 2006 3:54
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Schizoidní porucha osobnosti je extrémní stav introverce (to mi řekla psychiatrička). Mírná introverce nevadí a je normální, extrémní introverce už vadí. Je pravda, že to nejde změnit :-(
xxxs (neregistrovaný)
14. 6. 2006 9:35
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
kedsa branis zmene a vyhovuje ti to, nie je co riesit, sucasny stav moze byt ta najlepsia moznost. tak si ho uchovaj a skus ho akceptovat.
tvoju poruchu diagnostikovali psychiatri/psychologovia a tym predsa neveris. preco veris ich diagnoze? nie je tam rozpor?
tvoju poruchu diagnostikovali psychiatri/psychologovia a tym predsa neveris. preco veris ich diagnoze? nie je tam rozpor?
BLEK. (neregistrovaný)
14. 6. 2006 15:35
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Já si myslím, že můj stav je pro mě nejlepší možný (kdybych si to nemyslel, tak bych s tím něco dělal) --- furt lepší komunikovat s počítačem, se kterým si rozumím, než působit problémy v komunikaci se ženami.
Psychologové si říkají pravdu mezi sebou, ale při rozhovoru s klientem přepnou uvažování mozeku do módu "co mu mám říct, abych ho změnil takhle?" a tu pravdu značně zkreslují. Psychiatři překrucují trochu míň, možná proto, že mají za sebou lékařskou fakultu a tam je naučili, že emoce je třeba při léčbě dát stranou.
Psychologové si říkají pravdu mezi sebou, ale při rozhovoru s klientem přepnou uvažování mozeku do módu "co mu mám říct, abych ho změnil takhle?" a tu pravdu značně zkreslují. Psychiatři překrucují trochu míň, možná proto, že mají za sebou lékařskou fakultu a tam je naučili, že emoce je třeba při léčbě dát stranou.
disorder (neregistrovaný)
14. 6. 2006 15:47
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
ty si udrel klinec po hlavicke :)
disorder (neregistrovaný)
14. 6. 2006 15:28
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
nepoznam ta, ale je dost mozne, ze nou trpim i ja :)
to je ale hlupost. nemas ziadnych priatelov? ako tu citam, tak mas - a teda extremnou introverciou netrpis.
to je ale hlupost. nemas ziadnych priatelov? ako tu citam, tak mas - a teda extremnou introverciou netrpis.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 6. 2006 15:41
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Ale nemám žádnou partnerku. Mezi kamarády se povahové poruchy dají tolerovat, mezi partnery ne. Můžu mít jako kamaráda třeba člověka, který občas říká paranoidní teorie, ale mít takovou ženu to nevydržím --- to by mě psychicky zdeptalo. Podobně jiní lidé např. mohou vydržet schizoidní poruchu u kamaráda, ale nemohou ji vydržet u partnera.
disorder (neregistrovaný)
14. 6. 2006 15:53
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
to si myslis ty. urcite si uz vo svojom zivote videl plno kretenov (ci urcite divnejsich a neprijemnejsich ludi nez si ty) a vacsina z nich mala partnerku. ako si mozes potom take nieco mysliet?
Jouda (neregistrovaný)
13. 6. 2006 18:57
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Jasne, uz tisice let se lide, moudri, obycejni i pitomci snazi pochopit, jak vedomi (duse, mysl, mozek, vyber si) funguje, co je a co neni mozne, jestli jsou ci nejsou hranice a kde jsou, a nikdo nedokazal rici nic definitivniho. Az BLEK. Ten prisel, videl, a rekl "to je jasny, nejde to." BLEKu, kdyz si to ctu, tak si pripadam jako cmelak, kteremu nekdo tvrdi, ze nemuze letat. Ja taky "nemohl letat" jako ty, zcela stejnym zpusobem, a taky jsem si to takhle dobre zduvodnil kvuli svemu pohodli, jenze pak jsem se rozhodl to ignorovat a letam. Rodina, deti, pohoda v zivote, a ze mam semtam depku, nebo pocit, ze na mne vse pada - clovece, to ma ve vesmiru uplne kazdej, kdyby se kvuli tomu meli lide zahrabat u kompu, tak bys na ulici nepotkal vubec nikoho. Takze si bud jist. JDE TO. Jenze se musi chtit, prekrocit strach, a makat, a pravdu mas v tom, ze to nejde lecit zvenci, jde to jen zmenit zevnitr. Neni to zadarmo, to tedy rozhodne ne. Ale jde to, jde to, jde to. Toz bud neco delej, dost lidi uz ti tady dobre radilo, nebo se zahrab, ale nekecej, ze to nejde. Jeste ti nekdo podobne postizeny uveri, ptaku.
BLEK. (neregistrovaný)
14. 6. 2006 4:05
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Pokud ti lidé tisíce let nepřišli na to, jak vyléčit schizoidní poruchu osobnosti, je málo pravděpodobné, že já na to přijdu.
Že ty máš rodinu neimplikuje, že bych ji mohl mít já. Měl jsi taky diagnostikovanou nějakou psychickou poruchu? Psychopaté působí problémy v mezilidských vztazích --- slyšel jsem už o spoustě případů, jak psychopat způsobil trauma svým blízkým v rodině, ale neslyšel jsem o případu, kdy by psychopat měl šťastnou rodinu.
Například jsem znal kluka, který měl otce schizoidního psychopata --- umělce. Říkal, že se s ním dobře nežilo, otec například děti dával do školky a sám doma pracoval a ze školky je vyzvedával až na poslední chvíli. Navíc po něm ten kluk některé vlastnosti zdědil a má těžkou sociofobii.
Proč bych měl mít rodinu se ženou, když si ta žena může najít lepšího chlapa než jsem já, to nechápu.
Že ty máš rodinu neimplikuje, že bych ji mohl mít já. Měl jsi taky diagnostikovanou nějakou psychickou poruchu? Psychopaté působí problémy v mezilidských vztazích --- slyšel jsem už o spoustě případů, jak psychopat způsobil trauma svým blízkým v rodině, ale neslyšel jsem o případu, kdy by psychopat měl šťastnou rodinu.
Například jsem znal kluka, který měl otce schizoidního psychopata --- umělce. Říkal, že se s ním dobře nežilo, otec například děti dával do školky a sám doma pracoval a ze školky je vyzvedával až na poslední chvíli. Navíc po něm ten kluk některé vlastnosti zdědil a má těžkou sociofobii.
Proč bych měl mít rodinu se ženou, když si ta žena může najít lepšího chlapa než jsem já, to nechápu.
disorder (neregistrovaný)
14. 6. 2006 15:47
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
ja vobec nechapem, ze ako to zeny vobec s muzmi vydrzia - preco si nenajdu nieco lepsie? psa? :)
Cre (neregistrovaný)
13. 6. 2006 11:04
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
To o cem mluvis u zvirat jsou instinkty, ne emoce.
VxD (neregistrovaný)
12. 6. 2006 13:04
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Pracujete-li na své mysli svou myslí, jak se chcete vyhnout zmatení? -- Sengcan, ~600 A.D.
Yokotashi (neregistrovaný)
12. 6. 2006 16:39
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
To je neco jako bootstrap ... k tomu aby se zavedl kod je nutne mit uz nejaky kod zavedeny ...
Nebo jako vymena libc za behu systemu ...
Nebo jako vymena libc za behu systemu ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 6. 2006 17:03
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
No jasně, že to víš, protože máš poruchu osobnosti. Lidé, kteří ji nemají, se můžou mýlit, ale blek-mam-poruchu-osobnosti se nemýlí nikdy.
BLEK. (neregistrovaný)
12. 6. 2006 22:07
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Ano. V případě mých pocitů se ostatní lidé můžou mýlit, protože o nich nic neví a pouze se hádají na základě psychologických teorií, ale já se nemýlím, protože ty pocity zažívám.
Shadow (neregistrovaný)
12. 6. 2006 14:47
Nový
Re: Chápu
celé vlákno
Vy mi někdy připadáte, že to vyloženě chcete, trápit se. Všichni máme svoje problémy a musíme se s nimi vypořádat. Ne se jimi nechat ovládnout.
11. 6. 2006 10:05
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
Hele, to jsme dva. A věšet se kvůli tomu nebudu. ;-)
BLEK. (neregistrovaný)
11. 6. 2006 19:52
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
Já se zatím taky věšet nebudu, ale říkám si, že až budu starej a nebudu už schopen programovat, tak bych se klidně oběsil.
11. 6. 2006 21:26
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
No vidíš, a to já bych se zase potřeboval naučit pořádně programovat. Takže já nemám ani to. :-D Zrovna se snažím vecpat COM klienta do CLISPu skrze FFI. Luštím (pravda, v tomhle případě okenní, ale to na věci asi nic nemění) hlavičkové soubory a závidím lidem, co se v tom vyznají... ;-)
Trident (neregistrovaný)
11. 6. 2006 23:29
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
Proc to? Proc se proste do ty nohy nestrelit? Proc lidi furt resi x veci pres x knihoven pres x objektu a x jinej serepeticek prostrednictvim nejakyho vybrainfuckovanyho programovaciho jazyka.
12. 6. 2006 4:21
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
To jsem nějak nepochopil. Myslím, že na používání COM serveru potřebuju nějaký nástroj, nestačí mi šroubovák.
markon (neregistrovaný)
14. 6. 2006 23:05
Nový
Re: Nepochopil jsem to
celé vlákno
bleku, mohl bysmi dat svuj mail, chtel bych s tebou udelat rozhovor na svuj blog, kdyztak blog [at] air4web [tecka] com
diky
diky
10. 6. 2006 3:32
Nový
Re: nudim se tak taky tvorim blbosti
celé vlákno
Bravo, tohle je geniální! :)))
Rezza (neregistrovaný)
10. 6. 2006 8:55
Nový
Re: nudim se tak taky tvorim blbosti
celé vlákno
Genialni origos, remix mozna jeste genialnejsi! Dik
10. 6. 2006 9:04
Nový
Re: nudim se tak taky tvorim blbosti
celé vlákno
Remake opravdu predci original, jen tak dale :))))
10. 6. 2006 11:51
Nový
Re: nudim se tak taky tvorim blbosti
celé vlákno
Ten je uzasnej! :) (na rozdil od originalu...)
Jyrki (neregistrovaný)
10. 6. 2006 16:01
Nový
Re: nudim se tak taky tvorim blbosti
celé vlákno
Naprosto souhlasim!
Tomas (neregistrovaný)
10. 6. 2006 12:19
Nový
Re: nudim se tak taky tvorim blbosti
celé vlákno
Tak to je fakt RULEZZZ. Proc Te root neangazuje na to, aby komiksy byly fakt vtipny.
TC (neregistrovaný)
11. 6. 2006 2:00
Nový
Re: nudim se tak taky tvorim blbosti
celé vlákno
to nevim, ale jsem rad ze se vam to libi :)
Michal Hantl (neregistrovaný)
10. 6. 2006 13:12
Nový
Re: nudim se tak taky tvorim blbosti
celé vlákno
Super:)
11. 6. 2006 12:52
Nový
Re: nudim se tak taky tvorim blbosti
celé vlákno
Tak u tohohle sem se upřímně zasmál :-) Mnohem lepší než originál.
Morloitan Hulibuand (neregistrovaný)
11. 6. 2006 17:30
Nový
Re: nudim se tak taky tvorim blbosti
celé vlákno
Mnohem lepsi nez origos. Dobre, ze jim to koncem
cervna tipnou...
Jen mozna bych tam nechal pouze ten posledni obr.
(samo z toho tvyho, tomu puvodnimu nepomuze ani svecena)
a z toho bych odrizl pravou polovinu.
Pozadi by mohlo prechazet ne ze zlute do oranzova, ale do
ruzova.
A jeste bych jim predelal usmevy...
cervna tipnou...
Jen mozna bych tam nechal pouze ten posledni obr.
(samo z toho tvyho, tomu puvodnimu nepomuze ani svecena)
a z toho bych odrizl pravou polovinu.
Pozadi by mohlo prechazet ne ze zlute do oranzova, ale do
ruzova.
A jeste bych jim predelal usmevy...
dirka dirkastan (neregistrovaný)
10. 6. 2006 3:26
Nový
ted sem si prd a malem sem se posral
celé vlákno
ale jinak detsky porno mam rad jen tak dale ;)
dirka dirkastan (neregistrovaný)
11. 6. 2006 19:59
Nový
a teď jsem si myslel, že si prdnu, a posral jsem se
celé vlákno
Jsem přece jen primitiv.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 6. 2006 11:47
Nový
good
celé vlákno
no dnes sa podarili aj original aj remix :)
astray (neregistrovaný)
11. 6. 2006 20:08
Nový
Re: danielsoft remix
celé vlákno
Ten nema chybu. Active joystick value edition :)
who cares (neregistrovaný)
10. 6. 2006 13:05
Nový
double
celé vlákno
http://prohraj.kvalitne.cz/Vzdaleny_pristup-1149844265482933.JPG
http://prohraj.kvalitne.cz/Vzdaleny_pristup-1149844265482934.JPG
kdo nekdy pracoval na pocitaci sdilenem vice lidmi (nebo jednim prasetem) ci jednal s fanatickym linuxakem jiste vi o cem mluvim ;)
http://prohraj.kvalitne.cz/Vzdaleny_pristup-1149844265482934.JPG
kdo nekdy pracoval na pocitaci sdilenem vice lidmi (nebo jednim prasetem) ci jednal s fanatickym linuxakem jiste vi o cem mluvim ;)
Shodan (neregistrovaný)
12. 6. 2006 22:16
Nový
Re: double
celé vlákno
Proč to máš na "nahovno.cz"? Načítá se mi to už asi 20 minut a furt vidím jenom první okýnko :(
Sten (neregistrovaný)
10. 6. 2006 13:24
Nový
BidloSH
celé vlákno
Použít na vzdálený přístup k Windows bidlo mě ještě nenapadlo. Ale kvůli restartování Windows jsem si už udělal takovou tu věcičku, co stiskne najednou Ctrl+Alt+Delete. No nic, jdu hledat volnou násadu od koštěte :)
Shodan (neregistrovaný)
12. 6. 2006 22:31
Nový
Re: BidloSH
celé vlákno
Udělátko na CTRL+ALT+DEL přestává fungovat se změnou klávesnice :-/ Nejvíc mě štvou ty klávesnice, který maj vlevo namísto dlouhýho shiftu krátkej shift a lomítko. Za to bych vraždil. Ale vždycky jsem si myslel, že jsme divní - že jako jediní máme prohozený Y a Z... než jsem zjistil, že francouzi mají AZERTY :)
disorder (neregistrovaný)
12. 6. 2006 22:41
Nový
Re: BidloSH
celé vlákno
to qwertz vie prekvapit na cudzich pocitacoch ;)
ale nie ste jedini:
$qwertz = al cz de hr hu ro si sk
a azerty suvisi s francuzstinou, ale pouzivaju aj ine layouty
$azerty = be fr
ale nie ste jedini:
$qwertz = al cz de hr hu ro si sk
a azerty suvisi s francuzstinou, ale pouzivaju aj ine layouty
$azerty = be fr
Shodan (neregistrovaný)
12. 6. 2006 22:51
Nový
Re: BidloSH
celé vlákno
Nojo, ale jak QWERTZ souvisí s češtinou? Jako by nestačilo, že máme namísto čísel celou sadu speciálních znaků - a rozhodí nás notebooková klávesnice bez numerické části. Píšu všema deseti a to poměrně rychle (na QWERTZ), ale čísla jsem se nikdy psát nenaučil :(
Trident (neregistrovaný)
12. 6. 2006 23:49
Nový
Re: BidloSH
celé vlákno
Za to prohozeny Z a Y muzou nemcouri co sem pritahli ty svoje psaci stroje. Je jasny ze v nemcine je z casteji pouzivany z. No a pak taky znas to. Jak rika muj strejda:Nemci mosijo mit vzdycky neco spesl.
blahaha (neregistrovaný)
13. 6. 2006 22:01
Nový
Re: BidloSH
celé vlákno
rozlozeni klavesnice nesouvisi s co nejefektivnejsim psanim, prave naopak, jak se lide zdokonalovali tak mely psaci stroje problem kvuli zasekavani kladivek. Takze se to zacalo spomalovat tak ze se prehazovali pismena tak aby to slo spatne.
Efektivne rozlozene klavesy jsou treba pri layoutu Dvorak, a svetovy rekord je (mozna uz ne, ale byl) udelan prave na tomto layoutu.
Kdyby byl stat co k comu tak ve skolach se zacne ucit dvorak, "stare" paky muzou nez doziji pouzivat stary layout, a novy layout se da lehce prepnout.
Efektivne rozlozene klavesy jsou treba pri layoutu Dvorak, a svetovy rekord je (mozna uz ne, ale byl) udelan prave na tomto layoutu.
Kdyby byl stat co k comu tak ve skolach se zacne ucit dvorak, "stare" paky muzou nez doziji pouzivat stary layout, a novy layout se da lehce prepnout.
xxxs (neregistrovaný)
13. 6. 2006 23:22
Nový
Re: BidloSH
celé vlákno
nespomalovalo sa to, iba sa nastavila klavesnica tak, aby sa frekventovane miesali s menej frekventovanymi klavesami a potom nedochadzalo k zaseku.
dvorak je tusim tiez americka klavesnica, takze velky prinos v ceskych skolach by to najskor nemalo - vyskyt pismen v cestine asi bude mat inu pravidelnost ako v anglictine.
dvorak je tusim tiez americka klavesnica, takze velky prinos v ceskych skolach by to najskor nemalo - vyskyt pismen v cestine asi bude mat inu pravidelnost ako v anglictine.
Yokotashi (neregistrovaný)
14. 6. 2006 1:21
Nový
Re: BidloSH
celé vlákno
Imho existuje nejaka verze dvorak-cz ... google vi ...
V kazdem pripade bych za qwertz vrazdil a bud ho ignoruju (pak staci |tr 'zZyY' 'yYzZ'|) a nebo si nahlas predrikavam ty slova s prohozenym y a z a pak ty kraviny pisu ... nejak mi v hlave chybi multi-layout podpora ...
V kazdem pripade bych za qwertz vrazdil a bud ho ignoruju (pak staci |tr 'zZyY' 'yYzZ'|) a nebo si nahlas predrikavam ty slova s prohozenym y a z a pak ty kraviny pisu ... nejak mi v hlave chybi multi-layout podpora ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 2. 2007 14:43
Nový
Re: BidloSH
celé vlákno
QWERTY a QWERTZ su naozaj vcelku matuce. Ale v Dvorakovi tak uplne buducnost nevidim, pretoze by to znamenalo jedinecnu klavesnicu pre kazdy jazyk.
Pisem tak nejak ako som sa naucil (takze nie vsetkymi desiatimi) a dokazem prechadzat medzi qwerty(en) a qwertz(sk). Poterbujem len chvilu robit pod niektorym layoutom a prisposobim sa.
Istou zaujimavosotu je ze na slovenskej pisem automaticky s diakritikou, cili nedokazem na slovenskej klavesnici pisat bez diakritiky (aj ak vetu zacnem bez diakritiky skoncim uz s diakritikou). Zaroven som ale zistil ze nie som schopny prejst na qwerty(sk). Pretoze okamzite pisem kraviny. Stalo by ma asi dost usilia spojit si qwerty s diakritikou, a uz by som mal velke problemy prechadzat na anglicku klavesnicu.
Pisem tak nejak ako som sa naucil (takze nie vsetkymi desiatimi) a dokazem prechadzat medzi qwerty(en) a qwertz(sk). Poterbujem len chvilu robit pod niektorym layoutom a prisposobim sa.
Istou zaujimavosotu je ze na slovenskej pisem automaticky s diakritikou, cili nedokazem na slovenskej klavesnici pisat bez diakritiky (aj ak vetu zacnem bez diakritiky skoncim uz s diakritikou). Zaroven som ale zistil ze nie som schopny prejst na qwerty(sk). Pretoze okamzite pisem kraviny. Stalo by ma asi dost usilia spojit si qwerty s diakritikou, a uz by som mal velke problemy prechadzat na anglicku klavesnicu.

