Názory k článku
Komiks: zloděj koní
anonymous (neregistrovaný)
31. 1. 2009 0:14
Nový
:(
celé vlákno
napisal by som "prvy", ale pripada mi to uz trapne.. rovnako ako vecne debaty o Blekovi a len o trosku trapnejsie ako komixy na roote.
31. 1. 2009 1:06
Nový
:)
celé vlákno
Poselství dnešního komixu je v tom, že kdyby měli v knihovně Linux, neměli by problémy s trojany a uživatel by z toho nebyl zmatený. Takže +
TurZin (neregistrovaný)
31. 1. 2009 1:25
Nový
Re: :)
celé vlákno
v indianske rezervaci, zasadne widle a CIA trojany, jednou nepritel porad nepritel, indiani jsou neverici divosi, neveri v boha a nemaji dusi, a potrebujou tak maximalne deky infikovany v ramci biologicke valky, nebo sterilizaci a jiny bonusy
Program (neregistrovaný)
31. 1. 2009 10:11
Nový
Re: :)
celé vlákno
Jsem zvědav, kdy tahle bublina praskne.
31. 1. 2009 12:34
Nový
Re: :)
celé vlákno
Až bude mít Linux tak 10% podíl na desktopech :-). Věčně to trvat nebude – nedá se spoléhat na to, že mám linux → viry se mě netýkají.
finn (neregistrovaný)
31. 1. 2009 13:26
Nový
Re: :)
celé vlákno
sice mate docela pravdu, na druhou stranu takove viry budou jen pouhou podmnozinou tech existujich a spise spolehat na tupost uzivatele. ona totiz pentrace linuxu na serverech je daleko vyraznejsi a prestoze jsou urcite zajimavym cilem tak porad moc viru neni
31. 1. 2009 15:11
Nový
Viry pro Linux
celé vlákno
Čím myslíš, že to je* – kvalitou Linuxu/unixu nebo tím, že autoři virů z ideologických důvodů radši útočí na Windows než na jiné OS? Linux je samozřejmě kvalitní a bezpečný OS**, ale na to aby virus škodil stačí, aby měl práva obyčejného uživatele (aby uživatel spustil nějakou binárku) – pak se dají smazat/zcizit data uživatele, což je to nejdůležitější, co na počítači je (systém je přeinstalovaný raz dva).
*) kromě důvodu, že Windows je na více počítačích, tudíž se pro ně spíš vyplatí psát viry.
**) viz např. důsledné oddělení super uživatele a obyčejných uživatelů
*) kromě důvodu, že Windows je na více počítačích, tudíž se pro ně spíš vyplatí psát viry.
**) viz např. důsledné oddělení super uživatele a obyčejných uživatelů
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 2. 2009 9:48
Nový
Re: Viry pro Linux
celé vlákno
Jenze nejakou binarku clovek na Linuxu nespusti bez toho, ze by vyvinul extra usili ve srovnani s Windows. Virus typu I love you na Linuxu lze tezko protlacit. Jeste tak nejaka bota, jako byla v Utlouku v dobach viru Magistr a podobnych, kdy se virus spustil sam po pouhem zobrazeni mailu. Na to, aby to melo vetsi uspech, ale na Linuxu chybi vicemene jednotny mailer. Pro nehomogenni prostredi se tezko pisi uspesne viry.
Kes (neregistrovaný)
31. 1. 2009 11:16
Nový
Re: :)
celé vlákno
Trojan na Linuxu? Proč ne?
Trojany až tak nezajímá síla opevnění, ale síla lidské blbosti.
A té bude naštěstí vždycky dost :-)
Trojany až tak nezajímá síla opevnění, ale síla lidské blbosti.
A té bude naštěstí vždycky dost :-)
rimi (neregistrovaný)
31. 1. 2009 13:08
Nový
Re: :)
celé vlákno
nezkousel jsem ho rozbehat pod wine, ale mohlo by to jit? Kdyztak kontaktovat autora, ne?
45 644 (neregistrovaný)
31. 1. 2009 1:50
Nový
Re: :(
celé vlákno
Dakto ta nuti citat? Psychicka porucha?
31. 1. 2009 12:35
Nový
První
celé vlákno
Tenhle graf jsem viděl někde líp zpracovaný – jako množiny: všichni byli idioti, část byla první a část si to jen myslela :-)
smal (neregistrovaný)
31. 1. 2009 19:25
Nový
Re: První
celé vlákno
ovsem nikoliv jeste spravny - ta nejmensi a druha nejmensi mnozina maji byt disjunktni :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 1. 2009 19:51
Nový
Re: První
celé vlákno
Jakože ti co jsou první si nemyslí, že jsou první??
merlin111 (neregistrovaný)
31. 1. 2009 21:29
Nový
Re: První
celé vlákno
První jsou přece ti co se nebojí, že je označí za idioty.
feroX (neregistrovaný)
31. 1. 2009 12:43
Nový
Re: :(
celé vlákno
pointa komixu ani tak nieje ale reklama na hrncek :) to je pointa :) ale aj komix sa da :)
secondary.adjunct (neregistrovaný)
31. 1. 2009 0:28
Nový
Posledne jsem myslel, ze uz to horsi byt nemuze
celé vlákno
seredne jsem se spletl. Navrhuji, aby komix nevychazel pravidelne kazdy tyden, ale treba jednou za cas, kdyz prijde dobry napad. O to by to bylo napinavejsi a taky bysme se mozna zbavili prispevku "prvni".
Sten (neregistrovaný)
31. 1. 2009 0:41
Nový
RE: Komiks: zloděj koní
celé vlákno
Půl hodiny po půlnoci ... Kde je BLEK? :)
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 0:49
Nový
RE: Komiks: zloděj koní
celé vlákno
Komix ani vzdáleně nesouvisí s poruchou osobnosti, takže k němu nemám co říct.
lilou (neregistrovaný)
31. 1. 2009 1:09
Nový
RE: Komiks: zloděj koní
celé vlákno
podla toho ako je obleceny som si nie isty
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 1. 2009 2:32
Nový
RE: Komiks: zloděj koní
celé vlákno
Ale kdež. Dědeček hlavní postavy zjevně trpí kleptomanií.
Alice (neregistrovaný)
31. 1. 2009 13:21
Nový
RE: Komiks: zloděj koní
celé vlákno
Kdepak, zjevne netrpi. Kleptoman krade zcela bez rozmyslu veci, ktere k nicemu nepotrebuje, jen aby ukojil svou touhu krast. Indianuv dedecek se vsak specializoval na kone, predpokladam ze za ucelem vydelku:-)
Morker (neregistrovaný)
31. 1. 2009 8:13
Nový
RE: Komiks: zloděj koní
celé vlákno
Poslouchej, to bys musel byti nejprve osobnosti abys mohl mit tu poruchu osobnosti. A ponevac zadnou osobnosti nejsi, jsi tedy jen obycejnej magor. I ten tvuj kod je na houby.
zdenicka (neregistrovaný)
31. 1. 2009 17:55
Nový
RE: Komiks: zloděj koní
celé vlákno
Asi zjevne nevis, o kom mluvis.
Clock (neregistrovaný)
1. 2. 2009 18:19
Nový
RE: Komiks: zloděj koní
celé vlákno
No ja myslim jestli dedecek byl zlodej tak mel poruchu antisocialni ne? Zrovna venku jecej nejaky deti hrajou si na snehu s pekacem, ty asi poruchy osobnosti nemaji, jinak by doma sedely pred kernelem.
Alice (neregistrovaný)
2. 2. 2009 8:44
Nový
RE: Komiks: zloděj koní
celé vlákno
No co není může být, jestli jsou ty děti malé, tak není nic ztracené :) Ono to třeba ještě přijde:)
31. 1. 2009 1:02
Nový
RE: Komiks: zloděj koní
celé vlákno
Ten někde šuká nebo vyrazil na dýzu – je pátek večer ne (nebo teď už spíš sobota). :-)
bleck (neregistrovaný)
31. 1. 2009 1:12
Nový
mam analnni poruchu osobnosti
celé vlákno
a dneska mam brigosku v gay clubu
TurZin (neregistrovaný)
31. 1. 2009 0:49
Nový
trosku bych to okorenil
celé vlákno
potomek hopi indianu, kteryho vatican nestihl zabit sedi u pocitace a flooduje internetovy diskuze s proroctvim hopi a koncem sveta 2012 (google hopi prophecy)
31. 1. 2009 1:04
Nový
Re: trosku bych to okorenil
celé vlákno
Včera jsem narazil na zajímavé stránky: thedailynigger.com a rent-a-nigger.com, ale ještě jsem to moc nezkoumal, tak nevím, jestli si ho člověk může opravdu pronajmout :-D
Inkvizitor (neregistrovaný)
31. 1. 2009 2:29
Nový
Re: trosku bych to okorenil
celé vlákno
To vypadá spíš na nějaké republikánské stránky. Zrovna jsem si říkal, že si pronajmu nějakou mladou černošku a zas nic. :-(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 1. 2009 8:37
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
čekam už 11 let a pořád jen slibujou :(
lilou (neregistrovaný)
31. 1. 2009 9:09
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
podla mna je linux virus sam o sebe, prekompilujes nieco ine sa ti odfajci, obcas kernel panic a v case krizi berie podiely windowsu :))
3 797 (neregistrovaný)
31. 1. 2009 17:12
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
Windows je lepsi ten sa ti odfajci aj bez kompilace :)
G. Lockhart (neregistrovaný)
1. 2. 2009 23:24
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
No to je fakt. Na tie linuxom preverene 386 s ISA zbernicami sa novy win dava tazko.
JardaP (neregistrovaný)
1. 2. 2009 12:37
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
Nojo, no. Kdyz to nekdo neumi, tak se mu porad neco posira.
DRNR (neregistrovaný)
1. 2. 2009 23:22
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
A ked niekto umi, tak mu zas nevadi ze polovica veci nefunguje.
lilou (neregistrovaný)
1. 2. 2009 23:30
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
to sa musi vediet? linuxu nehovori nic user friendly? :)
linuxak najvacsi (neregistrovaný)
1. 2. 2009 23:26
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
Trepes blbosti. Vsetci vedia, ze kriza sposobi neskutocny rozvoj open sorsu. Velke korporacie bud skrachuju, alebo pochopia ze buducnost je prave v slobodnom softe a neviazanom sexe !
DRNR (neregistrovaný)
1. 2. 2009 23:36
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
Inspektor Trachta tiez cakal a dockal sa !
murzim (neregistrovaný)
31. 1. 2009 9:56
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
Stačí jen nespát ;-)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Linux_computer_viruses
Není jich venku moc, ale věř tomu, že jsou ;-)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Linux_computer_viruses
Není jich venku moc, ale věř tomu, že jsou ;-)
JardaP (neregistrovaný)
1. 2. 2009 12:46
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
Jsou, ale az doposud to vetsinou nebyl takovy uspech. Snad akorat Slapper, ale kam se hrabe na Code Red.
DRNR (neregistrovaný)
1. 2. 2009 23:29
Nový
Re: ty vole
celé vlákno
Uspech nema ani linux, tak ako moze mat uspech dajaky virus pre linux ?
31. 1. 2009 9:29
Nový
me to povabilo :)
celé vlákno
Vtipnost je jako mnoho jinych vlastnosti proste subjektivni, nekdo ma rad holky, jiny vdolky :)
BLRK (neregistrovaný)
31. 1. 2009 10:35
Nový
jo a nekdo nema rad ani to a dokonce ani blecka
celé vlákno
jo a nekdo nema rad ani to a dokonce ani blecka
dinosaurus (neregistrovaný)
31. 1. 2009 11:16
Nový
BLBOST
celé vlákno
Neznam nikoho, kdo by se tomuhle mohl zasmat. Nuda. Chlapci, snazte se vic. Vzdyt vlastne kvuli komiksu chodi na root.cz nejvice lidi a webovych robotu!
Za tento váš "výtvor" vás pan sef za tohle nepochválí...pokud vás tedy rovnou nevyhodí na dlažbu...
--EOF dinosaurus
Za tento váš "výtvor" vás pan sef za tohle nepochválí...pokud vás tedy rovnou nevyhodí na dlažbu...
--EOF dinosaurus
Alice (neregistrovaný)
31. 1. 2009 12:54
Nový
Remix
celé vlákno
http://img231.imageshack.us/img231/6228/zlodejkoni1233307586780yi9.png
(aby tam byla nějaká ta porucha osobnosti)
(aby tam byla nějaká ta porucha osobnosti)
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 13:41
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Skvělý, je to o poruše osobnosti :)
xyzzy (neregistrovaný)
31. 1. 2009 15:30
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Meli byste spolu jit na rande, kdyz si tak dobre rozumite.
Anonym (neregistrovaný)
31. 1. 2009 15:42
Nový
Re: Remix
celé vlákno
To by asi nevyslo. BLEK by zase zacal o svoji poruse a slecna by to nevydejchala. Leda by to byla nejaka psychoterapeutka/altruistka/masochistka a vzala to jako studijni material.
BLEK. (neregistrovaný)
31. 1. 2009 21:43
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Alice má taky poruchu osobnosti (anankastickou).
Alice (neregistrovaný)
1. 2. 2009 2:37
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Copak řeči o poruše bych možná ještě vydejchala, já sama toho moc nenamluvím, tak by alespoň nebylo trapné ticho, které se mnou většinou bývá. Ale ty nepopsaný krabice u Bleka, ty by mě nenechaly v klidu...a to by asi nerozdejchal Blek:-)
Kdepak, na to abych zjistila, jak jsem nemožná, nepotřebuji chodit na rande, to vím sama.
Kdepak, na to abych zjistila, jak jsem nemožná, nepotřebuji chodit na rande, to vím sama.
xyzzy (neregistrovaný)
1. 2. 2009 8:56
Nový
Re: Remix
celé vlákno
:-) Asi jsem romantik, ale cim vic vas posloucham, tim vic mam pocit, ze byste se k sobe uzasne hodili. Oba mate poruchu a to by vam umoznilo, i kdyz nekdy se zatnutymi zuby, tolerovat a chapat toho druheho.
Jenze to bohuzel asi nedopadne, protoze si oba myslite, ze vite, ze ten druhy by vas nesnesl. Coz je blbost - to se neda vedet pokud se to nezkusi.
Jenze to bohuzel asi nedopadne, protoze si oba myslite, ze vite, ze ten druhy by vas nesnesl. Coz je blbost - to se neda vedet pokud se to nezkusi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 2. 2009 9:17
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Je otázka, jestli dva magoři si budou rozumět jen proto, že jsou oba magoři.
Já si taky nutně nerozumím se všemi ostatními Linuxáky jen proto, že všichni používáme Linux.
To chce IMHO více styčných ploch než jen poruchu a ty minimálně BLEK. nemá, aspoň co tu pořád tvrdí.
Já si taky nutně nerozumím se všemi ostatními Linuxáky jen proto, že všichni používáme Linux.
To chce IMHO více styčných ploch než jen poruchu a ty minimálně BLEK. nemá, aspoň co tu pořád tvrdí.
Alice (neregistrovaný)
2. 2. 2009 9:13
Nový
Re: Remix
celé vlákno
To je dohazovačů tady na Rootu :) Je to tím, že Blekovi přejete nějakou holku a nebo tím, že doufáte, že by tu pak mohl přestat psát o své poruše? :)
Ale to že Blekovi odpoví taky nějaká holka, ještě nemusí znamenat, že by s ním chtěla něco mít. A zrovna tak naopak:) Navíc ani si nemyslím, že dva magoři by spolu vydrželi, jak už tu někdo napsal. Spíš by to možná bylo ještě horší. My psychopati vidíme především ten svůj problém a jsme ti nejublíženější na světě (jsem já, pak dlouho, dlouho nic a pak možná hladovějící děti v Africe) Ačkoliv, třeba jsem taková jen já, Blek se tu projevuje občas až překvapivě empaticky.
Ale to že Blekovi odpoví taky nějaká holka, ještě nemusí znamenat, že by s ním chtěla něco mít. A zrovna tak naopak:) Navíc ani si nemyslím, že dva magoři by spolu vydrželi, jak už tu někdo napsal. Spíš by to možná bylo ještě horší. My psychopati vidíme především ten svůj problém a jsme ti nejublíženější na světě (jsem já, pak dlouho, dlouho nic a pak možná hladovějící děti v Africe) Ačkoliv, třeba jsem taková jen já, Blek se tu projevuje občas až překvapivě empaticky.
LENIN POWER! (neregistrovaný)
2. 2. 2009 10:57
Nový
Re: Remix
celé vlákno
no kdyby sem blek prestal pak psat tak to by bylo vyborne!
Jdi se s nim vyspat a pak mi posli ucet na muj email, zaplatim ti to pres paypal. Nemusis s nim vydrzet moc dlouho, asi tak hodinu by melo stacit. O tom moc nepremyslej jak by vam to pak klapalo ci ne, proste se s nim vyspi a hotovo, mozna vam to pak klapat bude, co ty vis.
Jdi se s nim vyspat a pak mi posli ucet na muj email, zaplatim ti to pres paypal. Nemusis s nim vydrzet moc dlouho, asi tak hodinu by melo stacit. O tom moc nepremyslej jak by vam to pak klapalo ci ne, proste se s nim vyspi a hotovo, mozna vam to pak klapat bude, co ty vis.
Alice (neregistrovaný)
2. 2. 2009 12:53
Nový
Re: Remix
celé vlákno
No nevím, ale myslím, že většina ženských by šla raději s Blekem než s člověkem, který napsal tohle. Možná krom několika masochistek a prostitutek.
a (neregistrovaný)
2. 2. 2009 18:58
Nový
Re: Remix
celé vlákno
no me zacinas zajimat... Dokazes celkem vtipne odpovedet, jsi vubec zenska? :-) Muj mobil trpi poruchou (nevim jestli osobnosti), nechces ho vzit na rande? :-D
Alice (neregistrovaný)
3. 2. 2009 10:12
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Tedy mládenče, ty tu skoro urazíš něžnější polovinu lidstva a očekáváš, že vyrazím s tvým mobilem na rande? Znám spoustu vtipných ženských.
Nehledě na to, že porouchaný mobil, který nefunguje tak jak má, by mě strašně rozčiloval. A pokud si četl i příspěvek níže, pak ti musí být jasné, že odpověď na tvou otázku nemůže být jiná než "celkem ani ne":)
Ale líto ti to být nemusí, veř, že v reálném životě se mnou zase až taková sranda není.
Nehledě na to, že porouchaný mobil, který nefunguje tak jak má, by mě strašně rozčiloval. A pokud si četl i příspěvek níže, pak ti musí být jasné, že odpověď na tvou otázku nemůže být jiná než "celkem ani ne":)
Ale líto ti to být nemusí, veř, že v reálném životě se mnou zase až taková sranda není.
BLEK. (neregistrovaný)
3. 2. 2009 9:58
Nový
pro Lenina (sex bez lásky)
celé vlákno
Ale mně už nějaké ženy nabízely sex bez lásky a odmítl jsem to. Nebylo mi to příjemné.
BTW. znásilnění muže ženou je také zakázáno.
BTW. znásilnění muže ženou je také zakázáno.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 2. 2009 11:06
Nový
Re: pro Lenina (sex bez lásky)
celé vlákno
BLEK.u, jaký je rozdíl mezi sexem bez lásky a masturbací nad fotkami z amater.cz? Nebo snad tobě to pravice dělá z lásky a nikoliv kvůli ukojení sexuálního pudu? A pokud to ta pravice dělá ne z lásky, ale pro ukojení pudu, jaký je filosofický rozdíl mezi sexem za účelem ukojení pudu a masturbací za účelem ukojení pudu?
BLEK. (neregistrovaný)
4. 2. 2009 1:00
Nový
Re: pro Lenina (sex bez lásky)
celé vlákno
Sám s rukou nad fotkami se nestydím. Před ženami se stydím. Stydím se za svou osobnost.
Nejlepší masturbace stejně není nad sexuálními fotkami, ale když ležím v posteli a lásku k ženě si představuju a při tom onanuju.
Nejlepší masturbace stejně není nad sexuálními fotkami, ale když ležím v posteli a lásku k ženě si představuju a při tom onanuju.
Alice (neregistrovaný)
5. 2. 2009 11:35
Nový
Re: pro Lenina (sex bez lásky)
celé vlákno
Já se Bleku zase stydím za svou osobu, ale na to mi stačí, aby při milování byla tma. Ovšem pro stud za osobnost to asi moc platný nebude:)
Ale skoro se mi chce použít větu toho mládence (kterého jsem se doufám moc nedotkla. To jsem celá já, takhle odmítavě se začnu chovat pokaždé, když o mě kdokoli projeví zájem) - Bleku jsi ty vůbec mužský? Pokud tě víc vzrušují představy o lásce k partnerovi než porno, tak přemýšlíš jako ženská:) Teda od tebe by se skoro ostatní chlapi mohli učit, jak balit ženský. Škoda, že tobě je to k ničemu.
Ale skoro se mi chce použít větu toho mládence (kterého jsem se doufám moc nedotkla. To jsem celá já, takhle odmítavě se začnu chovat pokaždé, když o mě kdokoli projeví zájem) - Bleku jsi ty vůbec mužský? Pokud tě víc vzrušují představy o lásce k partnerovi než porno, tak přemýšlíš jako ženská:) Teda od tebe by se skoro ostatní chlapi mohli učit, jak balit ženský. Škoda, že tobě je to k ničemu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 2. 2009 13:52
Nový
Re: pro Lenina (sex bez lásky)
celé vlákno
No to u stejně nikdo nebude číst. Mám to co BLEK a vím, že důvodem proč nemá psychopat vztah je strach, že ho ty holky tvrdě odmítnou. To je celé. No ale já pocity mám, jenom je nedávám mezi lidmi najevo.
Alice (neregistrovaný)
5. 2. 2009 11:21
Nový
Re: pro Lenina (sex bez lásky)
celé vlákno
Pamatuj milý anonyme, lepší pravice než levice.
Anonym (neregistrovaný)
1. 2. 2009 9:55
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Proc nemozna? Kazdy jsme nejakej. Nerikej, ze bys s nejakym klukem nesla na rande?
Alice (neregistrovaný)
2. 2. 2009 9:25
Nový
Re: Remix
celé vlákno
No určitě ne takhle na slepo přes internet. Na to jsem příliš nesmělá.
A ani moje porucha není na první (a natož na druhý) pohled tak "roztomilá" jako Blekova. Je prostě otravná. Zatímco nám ženám může chvíli imponovat ta představa, že to budeme my, kdo prolomí Blekovu nesmělost, ukaž mi chlapa, který by si dobrovolně domů nasadil ženskou, která mu bude do všeho kafrat?
A ani moje porucha není na první (a natož na druhý) pohled tak "roztomilá" jako Blekova. Je prostě otravná. Zatímco nám ženám může chvíli imponovat ta představa, že to budeme my, kdo prolomí Blekovu nesmělost, ukaž mi chlapa, který by si dobrovolně domů nasadil ženskou, která mu bude do všeho kafrat?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 2. 2009 13:31
Nový
Re: Remix
celé vlákno
To ale udělalo tak tak 96% chlapů, že si dobrovolně nasadili domů ženskou, která do všeho kafrá.
BLEK. (neregistrovaný)
3. 2. 2009 9:59
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Hlavně, aby muži a ženy nekafrali o poruše osobnosti!
Mluvení o poruše totiž párový život narušuje.
Mluvení o poruše totiž párový život narušuje.
Alice (neregistrovaný)
3. 2. 2009 10:24
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Ale no tak. Pokud ten pár stojí za něco, tak by mezi sebou měli mluvit o svých problémech. Od toho ty lidi snad spolu jsou. Jen je fakt, že s touhle naivní představou, se nám psychopatům ten druhý hledá poněkud hůř.
BLEK. (neregistrovaný)
4. 2. 2009 1:02
Nový
mluvení o problémech
celé vlákno
Jo, já mám taky takovou naivní představu, že by spolu měli partneři mluvit o problémech. Ale ta představa je dost vzdálená realitě. Ženy fňukání o poruše poslouchat nechtějí.
Alice (neregistrovaný)
5. 2. 2009 11:44
Nový
Re: mluvení o problémech
celé vlákno
Ono Bleku bude asi rozdíl v tom, jak o ní fňukáš. Jestli o ní jenom fňukáš a lituješ se, tak asi chápu, že to většina ženských nevydrží. O problémech se má nejen mluvit, ale mají se spolu také i řešit. Nebo se o to alespoň pokoušet.
2. 2. 2009 14:11
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Hmm... v tom případě má poruchu osobnosti zhruba 99% ženských.... Takže stejně není moc na výběr.
blek džek (neregistrovaný)
2. 2. 2009 16:41
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Vona ještě na světě existuje nějaká ženská, která chlapovi do ničeho nekafrá? :))
2. 2. 2009 18:49
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Příteli, negace výroku "kafrá do všeho" není "nekafrá do ničeho".
A všimni si, že já ti taky nekafrám do všeho, jenom do elementární logiky. :-)
A všimni si, že já ti taky nekafrám do všeho, jenom do elementární logiky. :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 2. 2009 19:49
Nový
Re: Remix
celé vlákno
A jako typické ženské vám to opět dělá problémy ;-). !kafrá do všeho = kafrá do ničeho, což je díky kouzlu češtiny přesně význam toho, co uvedl diskutér před vámi.
xx (neregistrovaný)
2. 2. 2009 20:57
Nový
Re: Remix
celé vlákno
To nechapu, nemate to spatne?
Resp. (!(forall x) kafra) = ((exists x) nekafra)
Resp. (!(forall x) kafra) = ((exists x) nekafra)
xx (neregistrovaný)
2. 2. 2009 20:59
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Nebo presneji
Resp. (!(forall x)(kafra do x)) = ((exists x)(nekafra do x))
Resp. (!(forall x)(kafra do x)) = ((exists x)(nekafra do x))
BLEK. (neregistrovaný)
3. 2. 2009 3:45
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Hlavně, aby člověk nekafral o psychopatii...
BLEK. (neregistrovaný)
3. 2. 2009 10:02
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Hlavně, že nekafráš o psychopatii :)
Alice (neregistrovaný)
3. 2. 2009 10:31
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Je vidět, že jste neměli vedle sebe nikoho s anakastickou poruchou osobnosti, navíc se sklonem k hysterii.
A myslím si, že to s těma ženskýma nebude tak hrozný, oni i chlapi dokážou celkem slušně do všeho kafrat.
A myslím si, že to s těma ženskýma nebude tak hrozný, oni i chlapi dokážou celkem slušně do všeho kafrat.
BLEK. (neregistrovaný)
3. 2. 2009 9:55
Nový
Anankastická porucha (pro Alici)
celé vlákno
No, kdybych si měl vybrat mezi holkou, co by mě nutila nemluvit o psychopatii a mezi holkou, co by mi přerovnávala věci v pokoji, tak bych si radši vybral tu, co přerovnává věci v pokoji. (s tím, že bych měl svobodu slova vyjadřovat se o svých psychických problémech).
Záleží, jak moc je ta anankastická porucha škodlivá. Kdyby šlo jen o dávání věcí do krabic a jejich popisování, tak bych to strpěl, kdyby v důsledku anankastické poruchy vznikaly větší časové nebo finanční škody, tak už asi ne. Jak ještě jinak se tvoje porucha projevuje? Jakou největší škodu jsi svou poruchou napáchala (kromě té smrti v tom komixu).
Záleží, jak moc je ta anankastická porucha škodlivá. Kdyby šlo jen o dávání věcí do krabic a jejich popisování, tak bych to strpěl, kdyby v důsledku anankastické poruchy vznikaly větší časové nebo finanční škody, tak už asi ne. Jak ještě jinak se tvoje porucha projevuje? Jakou největší škodu jsi svou poruchou napáchala (kromě té smrti v tom komixu).
Alice (neregistrovaný)
3. 2. 2009 10:38
Nový
Re: Anankastická porucha (pro Alici)
celé vlákno
V mém případě jde hlavně o ty časové škody. Všechno mi trvá moc dlouho, něco začnu dělat, něco mi nesedí, začnu to zkoumat a nakonec skončím úplně někde jinde. Takhle se mi to rozvětví během práce několikrát, takže než se dostanu zpátky k té původní činnosti, je to docela na dlouho.
Taky pořád něco hledám. Fakt každou pitomost, hrozně mě to štve. Říkám si, že věci, které mají víc jak dvacet součástek, které jsou menší jak 10x10 cm by měli úředně zakázat. Jo to mi zabere taky spoustu času....
Taky pořád něco hledám. Fakt každou pitomost, hrozně mě to štve. Říkám si, že věci, které mají víc jak dvacet součástek, které jsou menší jak 10x10 cm by měli úředně zakázat. Jo to mi zabere taky spoustu času....
Alice (neregistrovaný)
3. 2. 2009 11:02
Nový
Re: Anankastická porucha (pro Alici)
celé vlákno
Ale ještě dodatek - nepiš, že bys to strpěl, to zní fakt ošklivě. Jak by ti bylo, kdybych ti řekla, že bych ty tvé řeči o poruše strpěla? Člověk by to měl dělat pro toho druhého rád. V ideálním případě si představuji, že bys třeba hledal se mnou:)
BLEK. (neregistrovaný)
4. 2. 2009 1:06
Nový
Re: Anankastická porucha (pro Alici)
celé vlákno
Ale ten pojem "strpěl" je výstižný. Opravdu bych trpěl, kdyby se mi žena hrabala v pokoji. Ale kdyby mi ta žena zase na oplátku dala svobodu slova, tak bych byl z té svobody rád.
Alice (neregistrovaný)
5. 2. 2009 11:47
Nový
Re: Anankastická porucha (pro Alici)
celé vlákno
Asi máš pravdu, hlavně to ale člověk nesmí tomu druhému vyčítat - platí samozřejmě pro obě strany.
BLEK. (neregistrovaný)
4. 2. 2009 1:03
Nový
Re: Anankastická porucha (pro Alici)
celé vlákno
A působíš škody taky někomu jinému než sobě? Třeba svojí rodině nebo kamarádkám nebo partnerovi? Jaká byla největší časová škoda, kterou jsi způsobila někomu jinému?
Alice (neregistrovaný)
5. 2. 2009 12:05
Nový
Re: Anankastická porucha (pro Alici)
celé vlákno
Největší časovu škodu jsem zřejmě způsobila jednomu svému partnerovi, který říkal, že se mnou ztratil několik let. Tomu už říkám pořádná časová škoda:)
Ale jinak, přiznám se, že třeba před svými kamarády se snažím držet, je to mnohdy náročný, ale jde to. Protože se za svou poruchu stydím. Takže přátelé o ní asi ani nevědí.
Ono bych se vlastně mohla zeptat i tebe, jakou největší časovou škodu si způsobil nějaké ženě ty, tím že si jí vyprávěl o své poruše? Protože ačkoliv si stěžuješ, že ženy stále otravuješ vyprávěním o své poruše, tak teď tu o ní mluvím jenom já. A na to, jaký jsem introvert, už jsem toho na sebe prozradila až přespříliš:)
Ale jinak, přiznám se, že třeba před svými kamarády se snažím držet, je to mnohdy náročný, ale jde to. Protože se za svou poruchu stydím. Takže přátelé o ní asi ani nevědí.
Ono bych se vlastně mohla zeptat i tebe, jakou největší časovou škodu si způsobil nějaké ženě ty, tím že si jí vyprávěl o své poruše? Protože ačkoliv si stěžuješ, že ženy stále otravuješ vyprávěním o své poruše, tak teď tu o ní mluvím jenom já. A na to, jaký jsem introvert, už jsem toho na sebe prozradila až přespříliš:)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 1. 2009 18:46
Nový
Re: Remix
celé vlákno
Ale kdepak ;)
To by tady pani? / slecna? Alice musela mit jiny typ poruchy, nejlip takovou schizoidni, pak by to mozna za neco stalo, BLEK. ti tady mozna napise vec podobnou teto - "Cloveka, ktery mi dela poradek v mem poradku bych nejspis nesnesl..."
Z meho pohledu je spis pravdepodobnejsi, ze nejaka schizoidka si bude googlit, co ji to vlastne ten psycholog napsal do papiru a narazi (nejen) na tuto stranku a pokud bude opravdu mit cas a vytrvalost, tak pozna ze BLEK. je opravdu schizoid ;)
To by tady pani? / slecna? Alice musela mit jiny typ poruchy, nejlip takovou schizoidni, pak by to mozna za neco stalo, BLEK. ti tady mozna napise vec podobnou teto - "Cloveka, ktery mi dela poradek v mem poradku bych nejspis nesnesl..."
Z meho pohledu je spis pravdepodobnejsi, ze nejaka schizoidka si bude googlit, co ji to vlastne ten psycholog napsal do papiru a narazi (nejen) na tuto stranku a pokud bude opravdu mit cas a vytrvalost, tak pozna ze BLEK. je opravdu schizoid ;)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 1. 2009 20:27
Nový
- - -
celé vlákno
To máte pravdu, že sem lidi choděj kvůli komixu, jinak sem zajdu málokdy ... Ale to neva, občas je tady sranda.
murzim (neregistrovaný)
31. 1. 2009 22:00
Nový
Re: REMIX II
celé vlákno
Tak tohle má opravdu šťávu ;-D
... (neregistrovaný)
31. 1. 2009 23:23
Nový
Re: REMIX II
celé vlákno
pico, po delsi dobe fak gut remix ne od turzy, thumbs up kurva hodne!
Adam (neregistrovaný)
1. 2. 2009 0:46
Nový
Taky mám poruchu osobnosti
celé vlákno
Tak jsem dneska zistil, že mám OCD a říkal jsem si, že bych o tom měl napsat na root.cz - je to tradiční :)
... (neregistrovaný)
1. 2. 2009 1:06
Nový
Re: Taky mám poruchu osobnosti
celé vlákno
se bez obesit KOKOTE ...
Adam (neregistrovaný)
1. 2. 2009 1:34
Nový
Re: Taky mám poruchu osobnosti
celé vlákno
Klid, pane. Tady už si člověk ani nemůže dovolit vtip, aniž by mu někdo nadával do toho či onoho...
DRNR (neregistrovaný)
1. 2. 2009 23:32
Nový
Re: Taky mám poruchu osobnosti
celé vlákno
Zmier sa s tym. Komunita linuxakov je plna psychopatov. (netvrdim ze vsetci, niektori su lietadlo).
2. 2. 2009 14:18
Nový
Re: Taky mám poruchu osobnosti
celé vlákno
Než někomu budeš něco radit, měl bys to nejdřív vyzkoušet...
Ded Kenedy (neregistrovaný)
1. 2. 2009 2:51
Nový
Re: Taky mám poruchu osobnosti
celé vlákno
nemyslim, ze Oxford Classical Dictionary je v dobe wikipedie zase takove terno, abyses s tim musel na rootu vytahovat...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 2. 2009 20:06
Nový
Re: Taky mám poruchu osobnosti
celé vlákno
LOL
slimon (neregistrovaný)
1. 2. 2009 18:53
Nový
Babička
celé vlákno
Nevím, jak ta Vaše, ale moje babička ve svých 76 letech dělá na počítači účetnictví a v internetu se vyzná také velmi dobře. A na podzim loňského roku přešla na bez problémů z win98 na winVista. Jen nevím, jak jí dostat na linux, když s ním sám zvolna začíám :(

