Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Mark Shuttleworth už nebude ředitelem společnosti Canonical (Ubuntu)

libcha
libcha (neregistrovaný) 212.20.116.---
21. 12. 2009 0:20 Nový

myslím si že se nezmění nic

celé vlákno

myslím si že se nezmění nic.
ale proč tento názor není možné vyjádřit v anketě ? pokud nezaškrtnu žádnou položku, formulář mi nepovolí odeslání :(

_xxx
_xxx (neregistrovaný) ---.orange.sk
21. 12. 2009 0:49 Nový

Re: myslím si že se nezmění nic

celé vlákno

prave preto je na mieste vobec neodpovedat.

.
. (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
21. 12. 2009 2:26 Nový

Re: myslím si že se nezmění nic

celé vlákno

Jiste, at nam uzivatele s jinymi nazory nesvini vysledky ankety.

Solamil
Solamil (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
21. 12. 2009 9:02 Nový

Re:Mark Shuttleworth už nebude ředitelem společnosti Canonical (Ubuntu).

celé vlákno

"Nadchl jsem se pro design a kvalitu, takže chci trávit více času řešením procesů, které nám umožní vytvořit lepší a kvalitnější produkty.

Doufejme, že Markovi toto nadšení vydrží, jenom mi to přijde trochu zvláštní, někdo někde se pro něco může nadchnout, ale nikdy nebude mít šanci to realizovat, ale Mark zjistil, že se nadchl, a hned může zastávat post, o kterém píše článek. Nebo to taky může být špatná interpretace…

Dave
Dave (neregistrovaný) ---.243.broadband13.iol.cz
21. 12. 2009 9:12 Nový

Re: Re:Mark Shuttleworth už nebude ředitelem společnosti Canonical (Ubuntu).

celé vlákno

myslim, ze on nema problem urcit si, co bude ve firme delat

Solamil
Solamil (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
21. 12. 2009 9:15 Nový

Re: Re:Mark Shuttleworth už nebude ředitelem společnosti Canonical (Ubuntu).

celé vlákno

Na to jsem právě narážel, ale proti Markovi nic nemám.

Deafboy2v1
Deafboy2v1 (neregistrovaný) ---.europe.hp.net
21. 12. 2009 9:48 Nový

kvalita a dizajn

celé vlákno

Ono kvalita a dizajn su dve veci ktore Ubuntu absolutne chybaju, takze som len rad ak sa samotny sef dostane na poziciu, kde to moze priamo ovplyvnit :P

JardaP . aura:24
21. 12. 2009 9:53 Nový

Re: Mark Shuttleworth už nebude ředitelem společnosti Canonical (Ubuntu)

celé vlákno

> Nadchl jsem se pro design a kvalitu, takže chci trávit více času řešením procesů, které nám umožní vytvořit lepší a kvalitnější produkty.

O cem to ten chlap mluvi? Jakou kvalitu ma na mysli? Vzdyt Ubuntu jde od desiti k peti.

mat
mat (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
21. 12. 2009 10:13 Nový

"stále ještě nevydělává"

celé vlákno

To me pobavilo a ukazuje to zivotaschopnost OpenSource .. Jestlite IT firma ani po 6ti letech nevydelava, tak co dodat… Jetli ten komunisticky model OS nema prece jenom nejake trhliny :-) Pokud nejuzivanejsi distribuce nevydelava, jak jsou na tom ty dalsi :-) Stalo by za to, porovnat vydelky Ubuntu a treba par mesicu stareho Mac OS Snow Leopard nebo Win 7… Zrejme netreba hadat, ze penetrace techto produktu budou po par mesicich vyssi nez celyho Linuxu dohromady…

Je to skoda. Linux je technologicky skvely. Skoda ze jej nici ten nesmysl OS.. Koukneme, kde je FreeBSD, kdyz se jej ujalo Apple (Mac OS X)…

mat
mat (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
21. 12. 2009 10:14 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

http://i.iinfo.cz/…h-2-orig.jpg

ta fotka mluvi za vse .. par umastenci nekde u vesaku vyviji top 1 distribuci :-)

giany
giany (neregistrovaný) ---.ace-eprise.com
21. 12. 2009 11:13 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

vysad cukor, ocividne ti skodi

:-))
:-)) (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
21. 12. 2009 11:38 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

Dolarovy miliardar kdesi v koute u vesaku vyviji top 1 distro a chudacek mat nevi coby od same radosti.

To musi tyhle win32.dusicky-ubohe bolet :-D

mat
mat (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
21. 12. 2009 12:27 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

Nepouzivam win, ale apple a nemluvil jsem o Markovi, ale ty komicky komunite … Mark ty penize take nevydelal na linuxu, ale na jinych aktivitach. Na linuxu se ocividne vydelavat neda …

:-))
:-)) (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
21. 12. 2009 12:58 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

Mark ty prachy vydelal na certifikatech za pomoci apache a linuxu. Timto vraci komunite co ji dluzi aspon tak to kdysi rekl. Na linuxu se vydelat da, mat to neumi ale spousta lidi to umi.

Praclovek
Praclovek (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
21. 12. 2009 13:08 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

Jste dobrý komik, vy jeden Applisto.
Vydělávat se samozřejmě dá, pokud jste profík. Společnost RedHat navzdory krizi neustále roste a je čím dál významnější. Novel je momentálně sice ve ztrátě, ale situaci tam zachraňuje právě jediná zisková „linuxová“ divize. Ani IBM si zjevně nestěžuje…Pokud dnes chcete třeba rozjet větší databázi na Oraclu, je Linux od RedHatu často jedinou rozumnou volbou. A to je jen malý příklad.

Ale souhlasím s tím, že „komunita“ je ve své ideologické zaslepenosti občas komická. Málokdo dokáže tak udatně tvrdit, že zjevné nedostatky jsou výhodami a že chrlit stále nové a nové binárně nekompatibilní komunitní polotovary je to pravé…

Martin
Martin (neregistrovaný) ---.108.broadband5.iol.cz
21. 12. 2009 16:59 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

nojo, když pořádaj v praze pětidenní kurzy RHCE za 60000,–

ale jak dlouho dokáže jet auto na páry v nádrži…

Realista
Realista (neregistrovaný) ---.227.broadband11.iol.cz
26. 12. 2009 19:58 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

IBM jsou vychytralý kravaťácký hajzlové, vydělávají na Linuxu na Windowsech na mainframech. Jejich služby jsou předražený desetinásobně bez ohledu na platformu, ale jeden slizkej žvanil v kravatě to prodává slizkejm žvanilům v saku z bank.
Linux si berou do huby čistě z reklamních důvodů, jinak o něm v IBM nic nevědí, až na pár programátorů co přispívá do Eclipse.

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 12. 2009 3:00 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

Částečně souhlas. Na druhé straně si uvědomte, že společnost jako IBM je vám schopná zajistit 24×7×365 podporu pro vaší business critical aplikaci, implementaci takového systému, a umí udělat celou dodávku včetně analýzy, implementace a HW. Po tomhle ti „slizáci z bank“ prahnou. Když jim totiž něco na pár hodin odpadne, tak hned tečou do kanálu miliony EUR.
A doporučení pro vás? Jestli něco umíte, tak si vemte kravatu, a běžte ždímat ty hnusné kravaťáky. Třeba si pak koupíte rychlé BMW, a postavíte hezký domek pro své děti ;)

-tri-
-tri- (neregistrovaný) ---.lanservis.cz
21. 12. 2009 12:33 Nový

"stále ještě vydělává"

celé vlákno

to mat…
Kamarade dobra „polemika“..
otazka zni jak dlouho by prezily ty tvoje top „distra“ [Mac OS Snow Leopard nebo Win 7], kdyby byly free a nestala za nimi moloch marketingu.
Nenapadlo te ze treba prezivaji jen diky nemu? [uz vidim ty masivni downloady win Vista po pul roce pouzivani, kdyby byly free… :-D] Rovnice dava jediny zaver smejd [vista] prezil jen diky podpore velkeho tatka.

[OS konkurujhe jen svoji kvalitou a to je skutecny test zivotnosti…]

S.B.
S.B. (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
21. 12. 2009 13:02 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

Váš příspěvek jsem zkoušel číst i pozpátku, ale nedává mi žádný smysl. Mám nejasné tušení, že se jedná o blábol.

-tri-
-tri- (neregistrovaný) ---.lanservis.cz
21. 12. 2009 13:34 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

to S.B.

Mozna tam je vice myslenek zkomprimovanych dokupy. Stale je videt, ze pro nektere lidi je nepochopitelne ze muze neco existovat [a fungovat], aniz by se kolem toho tocily velke penize.
Pokud jsem pochopil tesi vyse uvedenou, nemel by linux a free software, potazmo nic z OpenSource vubec existovat…
Zda se ze opak je pravdou.
[ps: text je nutno cist odpredu dozadu… nekdy i z boku!]

Martin
Martin (neregistrovaný) ---.108.broadband5.iol.cz
21. 12. 2009 17:02 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

Nebezpečně mi to připomíná rétoriku komunistů – svět bude nádherný, všichni budou makat zadarmo a budeme se na sebe usmívat ve společných open-source stravovacích zařízeních…

mimochodem – hezké výročí
http://zpravy.idnes.cz/…-/domaci.asp?…

E1i
E1i (neregistrovaný) ---.245.broadband2.iol.cz
21. 12. 2009 17:39 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

Fascunuje mě, kolik hloupích lidí je neustále vystrašených a dělají bububu vším co se týká komunistických ideí – totalita co tu byla se blíží tomu kam svět směřuje směrem k totalitě – je jasné že střed je uprostřed tak proč pořád utíkat od všeho. vše má své – ale nechci jít dál než musím. srovnávat komunistickou totalitu s komunistickou ideou je zvrhlost. Svět se vrhne celí do totality a nemusí jít vůbec o komunisnus. Komunismus není ve směs nefungující model – avšak není většinově použitelný, jsou lidi kterým vyhovují komunitní projekty – jako je opensourse – či uměnelecká díla vytvořená pod otevřenou licencí. Ne vše musí být za mamon. a i komunitní projekty ukázali že můžou být využity v tržním světě. buďme uprostřed a neodvracejme pořád záda. Komunistické idee nejsou scela zlé – a kapitalistické idee nejsou pro změnu tím jediným a správným. Ve směs kapitlasmus ukázal, už sám o sobě že není dokonalí – a mnohokrát bylo třeba vrátit se zpět. v příklad uveďme globální ekonomickou recesi, či např. zdravotnictví v USA – tam byl trh (kapitalsmus jak vyšitý).
Svět není dvoubarevný – a komunismus není synonimem zla – jak se snaží jisté politické špičky pořád ukazovat – při čemž od totalitního smýšlení sami nemají daleko. a přesto že nemají modrou krev modrá je jim milá

Martin
Martin (neregistrovaný) ---.108.broadband5.iol.cz
21. 12. 2009 19:28 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

tak to asi budeme vepři

…Komunistické idee nejsou Zscela zlé…
to mi připomíná ten rozhovor Svěráka s Třískou v Obecné škole – vždyť oni nejsou tak zlý a některý myšlenky jsou docela fajn, asi jim dám hlas…

NE PANE – základní myšlenka komunismu je naprosto zvrácená – totiž, že všichni jsou si rovni a všichni se budou mít dobře. Takže nemakačenko se bude přiživovat na schopným klukovi co se chce vypracovat.

NE věřte komunismus je skutečně zlo a já naopak nechápu tu obrovskou penetraci podobných zvrácených ideí mezi některými mladými lidmi.

jsem sice agnostik, ale Bože chraň nás od takových lidí

JardaP . aura:24
21. 12. 2009 19:51 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

No, vite, on uplne nejvetsi problem komunismu (socialismu) byl, ze vlastne nikdy v tzv. socialistickych zemich neexistoval. Jednalo se akorat o kus cerveneho hadru se (se srpem a kladivem), kterym se mavalo lidem pred ocima, aby od nich byla ziskana podpora ke svrzeni stareho rezimu a v teplych zidlich se mohla usadit nova elita, ktere slo o osobni blaho a moc jeste vice, nez elite stareho rezimu. K podobnym jevum dochazi vzdy, kdyz dojdou teple zidle a jedinci, na ktere se nedostalo, se s tim nedokazou smirit. Naposledy napriklad pri rozdeleni Ceskoslovenska a nasledujicich snahach oddelit nebo alespon autonomizovat Moravu ruznymi moravskymi stranami.

Pokud si zobrazite politicke spektrum nikoliv jako obvyklou primku, ale jako kruh a podivate se dostatecne daleko doleva, spatrite „komunismus“ zcela spravne a logicky: hned kousek od fasismu (a feudalismu, kdyby to byl politicky smer). Rozdil je pouze v tom, ze ve fasismu jsou vyrobni prostredky soukrome a ze ti, kteri jimi vladnou, jsou mozna (ucelovi) fanatici, ale ty vyrobni prostredky pouzivaji od peti k deseti, zatimco komunisticti pohlavari s inteligenci Milouse Jakese, cini presne opak.

MMN
MMN (neregistrovaný) ---.kolej.mff.cuni.cz
21. 12. 2009 20:33 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

„všichni jsou si rovni a všichni se budou mít dobře“

To je otázka interpretace. Rovni v jakém smyslu? Co je to mít se dobře? Zkuste se zeptat několika různých lidí, co je to komunismus. Každý vám řekne něco úplně jiného. Vaše definice „myšlenka“ komunismu je pěkná demagogie.

JardaP . aura:24
22. 12. 2009 0:23 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

V mysli komunisty mit se dobre neznamena mit se dobre, ale mit se lepe, nez ti ostatni.

ctenar
ctenar (neregistrovaný) ---.192.broadband4.iol.cz
23. 12. 2009 3:06 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

…Komunistické idee nejsou Zscela zlé…
Jsou, ale stejne zle jsou „idealisticke predstavy o tom co to je demokracie, kapitalismus“ v ceske spolecnosti , kde nejvice „kapitalistu“ pochazi…no? jen si zkuste odpovedet, podivejte se z jakeho prostredi vyrostli nej ..dravci…jak vypadaji v porovnani s tema na zapade, kde nebyl nikdy socialismus, protoze tam nebyl ruskej vojak -okupant…atd, atd.
ruku na srdce, prece jen 20let neni tak moc , aby jsme zapomenuli ze?

S.B.
S.B. (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
22. 12. 2009 0:40 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

„Jedním ze základních principů socialismu je každému podle množství a kvality práce, tento princip byl hrubě narušován. Socialismus se spojoval s rovnostářstvím a to ubíjelo talenty, podporu energických lidí, kteří místo aby byli terčem obdivu, byli spíš terčem posměchu. To byla jedna z vážných chyb, která se stala, že ten socialismus byl chápán jako jakási sociální péče, aby každý nějak prožil, bez ohledu na to, co on dělá pro společnost.“
citát z rozhovoru s Miloušem Jakešem z prosince 1989
http://zpravy.idnes.cz/…/kavarna.asp?…

mlp
mlp (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
21. 12. 2009 19:58 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

takze kdyz nekdo dela svuj konicek a nechce od nikoho zadne penize je komunista..

MMN
MMN (neregistrovaný) ---.kolej.mff.cuni.cz
21. 12. 2009 20:35 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

V podstatě ano.

r.i.p.
r.i.p. (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
21. 12. 2009 23:43 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

Xde je vidět jak chybné je připodobňování open source ke komunismu.

Nelze srovnávat 2 různé věci. Tečka.

Komunismus != Open Source

miky
miky (neregistrovaný) 77.78.104.---
22. 12. 2009 12:52 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

Ja bych tem diskuterum dal za trest precist Marxuv Kapital + zkousku z nej … jednak by od nich byl pokoj, protoze se prokousat touhle knizkou vyzaduje hodne casu a usili a za druhe by uz po absolvovani daneho martyria nemeli chut placat takove blaboly.

Zacinam si rikat, ze ty hodiny marxismu leninismu byly jako osveta, co je to komunismus, docela dobre.

JardaP . aura:24
22. 12. 2009 0:26 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

Proc komunista? Proc hned myslet na nejhorsi? Co treba filantrop?

ctenar
ctenar (neregistrovaný) ---.192.broadband4.iol.cz
23. 12. 2009 3:16 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

V podstatě ano.
Ne, jen je videt, kam se muze spolecnost ubrat, kdyz je na 40let ubijena totalitou…nicmene takoveto prirovnani z ust lidi z vejsek…to jsme na tom hodne zle…myslel jsem si, ze po 20letech to bude lepsi MMN…narovinu…pro tohle jsme ti …vam…nam…necinkali…
Uzivej svobody, cestovani, komerce, svob.studii, supermarketu, ale nekomentuj co to je komunismus, kdyz jsi v ty dobe tahal kacera":-)

treebeard
treebeard (neregistrovaný) ---.chello.sk
21. 12. 2009 18:19 Nový

Re: "stále ještě vydělává"

celé vlákno

ale ten príspevok od -tri- naozaj postráda základnú logiku.
Niekto vynájde metódu, o ktorej ostatní tvrdia, že je na nič. A on im povie, že aj ich produkty by skrachovali, keby používali jeho tú metódu. Tou metódou je v tomto prípade „slobodný softvér“.

Chápem, že -tri- chcel poukázať na kvalitu OSS, „ten je taký kvalitný, že ani pri otvorenom kóde neskrachuje“. Len sa trochu chytil do vlastnej pasce – nikto Linuxu jeho „otvorenosť“ nevnucuje, takže to nie je výhovorka.

iz
iz (neregistrovaný) 84.241.248.---
21. 12. 2009 12:35 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

Co dodat?

Ty se asi nepohybujes v businessu, co?

Kdyz rozjizdis bysnys, nevydelavas. Nektere obory jsou na tom lepe, jine hure. 6 let neni nijak nadstandardni doba.

Podobny model je i u Google – Brin a Page maji hodne podobnou technologickou pozici.

mat
mat (neregistrovaný) ---.181.broadband4.iol.cz
21. 12. 2009 22:38 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

6 let neni nadstandardni doba? Kde zijete? Ano v prumyslu mozna ano, ale v IT, kde jsou marze nekolikanasobky 100? Proste to nefunguje a basta. OSS pro fandy jo, business z toho nikdy nebude.. Ad RedHat… No mozna to vydelava ale uz nekolik let to je na hrane … Apple a MS na hrane nejsou .. tot vse. Pokusy o alternativni ekonomicke systemy uz tady byly a kapitalismus se vzdy ukazal jako jediny funkcni model…

JardaP . aura:24
22. 12. 2009 0:28 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

Co byste chtel na poli, kde ma jedna firma prakticky monopol a div, ze neposila hosany s kulometem, aby konkurenci rozstrilela do prejtu, jako kdysi v Chicagu?

Mm
Mm (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
22. 12. 2009 8:50 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

Plácáte tady kraviny. Jste typický lidový myslitel.
RedHat je dnes prosperující společnost a naprosto seriózní partner řady tradičních firem . Nic na hraně. Číst umíte, tak si o tom něco najděte. I Microsoft jej dnes respektuje jako normálního konkurenta.

Neobhajuji tady iracionální komunity složené z naivních studentíků. Poukazuji na společnosti s normálním obchodním modelem mimo jiné proto, že se v tom byznysu pohybuji a třeba produkty RedHatu mě mj. živí – narozdíl od nejrůznějších picmochů z těchto diskusí.

JardaP . aura:24
21. 12. 2009 17:19 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

Otazka je, co to znamena, kdyz je ta ktera distribuce nejpouzivanejsi. U Ubuntu bych to typoval na to, ze ji ma rada lidi, casto zacatecniku, na desktopu a cini tak z toho nejpouzivanejsi distro. Ale podniku, ktere profesionalne nasadily Ubuntu na desktopy, bude urcite mnohem mene, nez tech, ktere jedou na SuSE nebo Red Hatu. A na serverech Ubuntu asi nedosahuje poctu nasazeni relativne malo pouzivaneho Debianu.

V.M.
V.M. (neregistrovaný) ---.range86-161.btcentralplus.com
22. 12. 2009 15:46 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

Relativne malo pouzivany Debian? Vzdyt je to snad nejpouzivanejsi serverove distro ..... nebo se pletu?

JardaP . aura:24
22. 12. 2009 15:57 Nový

Re: "stále ještě nevydělává"

celé vlákno

Pravdepodobne se nepletete. Ale kolik lidi ho ma na desktopu ve srovnani s Ubuntu a jinymi? Predpokladam, ze kdyz uvazite celkove nasazeni Debianu (servery+desktop), ma mozna Ubuntu navrch a kdyz uvazite jenom desktopy tak temer urcite. Ovsem na server si davaji Ubuntu jen sebevrazi a Debian strci Ubuntu hrave do kapsy i nekolikrat. Copak jsem to v tomto smyslu nenapsal?

Praclovek
Praclovek (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
21. 12. 2009 12:30 Nový

Kvalita

celé vlákno

Pokud by se Mark chtěl opravdu vážně věnovat nějakému řízení kvality, byla by to dobrá zpráva.
Něco takového ve světě komunitních distribucí dosud neexistuje a je to znát. Kvalita toho co je dnes vydáváno za stabilní verze většiny desktopových dister je tragická a stále klesá. Nedodělky kam se člověk podívá, Ballmer i Jobs se mohou jen smát, protože v této podobě to opravdu není konkurence.

:-))
:-)) (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
21. 12. 2009 13:07 Nový

Re: Kvalita

celé vlákno

Ballmerovi moc do smichu neni. Narozdil od trollu povazuje linux za konkurenci http://technet.idnes.cz/…eportaze.asp?…

Woknař
Woknař (neregistrovaný) ---.karneval.cz
24. 12. 2009 10:53 Nový

Re: Kvalita

celé vlákno

Ballmerovi je ve vztahu k linuxové „konkurenci“ asi tak, jako řediteli ultramegasuper­marketu, když si vedle otevře stánek pouliční prodavač zápalek.

Woknař
Woknař (neregistrovaný) ---.karneval.cz
24. 12. 2009 10:46 Nový

Flipchart

celé vlákno

Na tom schématu mi nahoře chybí čárka a u ní nápis „sem připojit USB FD“. Jinak dobrý, u Win 3.1 tohle schéma taky fungovalo.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem