Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Microsoft Linux Server

wake
wake (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:13 Nový

..hehe..

celé vlákno

tak tohle bude patrně první OS od Ó Velkého Billa. (původně jsem chtěl napsat "...který si koupím", ale i tak.)
;) ;) ;)

42 500
42 500 (neregistrovaný)
6. 8. 2006 11:35 Nový

Re: ..hehe..

celé vlákno
HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org HACKED BY TurkStorm[dot]org
sonic
sonic (neregistrovaný) ---.seb.rev-fortech.cz
31. 12. 2009 23:39 Nový

Re: ..hehe..

celé vlákno

Tak je tu další silvestr :D

Ashen
Ashen (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:14 Nový

;o)

celé vlákno

ja ten silvestr proste miluju;o)

Si nepamatuju (sorry)
Si nepamatuju (sorry) (neregistrovaný)
31. 12. 2004 19:40 Nový

Re: ;o)

celé vlákno

Ten silvestr si snad vsichni pletou s 1. Dubnem
Jinak bych se ani nedivil kdyby to byla pravda ;)
Vsichni tedka posledni dobou vykradaji unixovi jadro a vsechny technologie pod GPL. A driv, nebo pozdejc to takhle fakt dopadne. =)

thingwath
thingwath (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:15 Nový

WOW

celé vlákno

Tak to já hned objednávám deset tisíc kopiíííííí!

temp
temp (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:16 Nový

ZASADNI OTAZKA

celé vlákno

Kolik to bude stat??

;)

Georgo10
Georgo10 (neregistrovaný)
31. 12. 2004 11:46 Nový

Re: ZASADNI OTAZKA

celé vlákno

no urcite to bude zadarmo, jako vsechny Microsoftovske produkty :oDDDD
treba to bude i pod GPL :-) - hlavne Win32 API :-)

writer.lama
writer.lama (neregistrovaný)
31. 12. 2004 19:42 Nový

Re: ZASADNI OTAZKA

celé vlákno

Jetse aby to zadarmo nebylo, ja mam zatim vse co vyrobili billi zadarmo :) Ono se za to snad plati?? No jeste reknete ze si nekdo necha zaplatit za zavirovani kompu?

PH
PH (neregistrovaný)
7. 1. 2005 15:28 Nový

Re: ZASADNI OTAZKA

celé vlákno

Radsi zaplatim za produkt od firmy, nez bych pouzil linux. Myslim to vazne i kdyz linux pouzivam. Ale asi jako vetsina tzv. linuxaku ho mam na jednu vec - totiz jenom na hrani.

Tomas
Tomas (neregistrovaný)
31. 12. 2004 13:38 Nový

ZASADNI ODPOVED

celé vlákno

To zalezi jak drahe si koupis CD-R :)))

dr meduza
dr meduza (neregistrovaný)
31. 12. 2004 19:39 Nový

Re: ZASADNI ODPOVED

celé vlákno

Todle tak na RWcko a po tejdnu to leti ;)

Roger Krowiak
Roger Krowiak (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:17 Nový

Hehe

celé vlákno

Mam na to jedine slovo: Excelentne! ;-))))))))

uf0un
uf0un (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:17 Nový

Vyborne

celé vlákno

MS Bash musi byt urcite naprosto jedinecny program. A jeden runlevel je taky docela vychytavka! Bez wizarda ani krok! :-D
Jinak velmi pekny clanek ktery mi zpestril silvestrovske rano.

tom
tom (neregistrovaný)
31. 12. 2004 1:58 Nový

Re: Vyborne

celé vlákno

jej, nojo, ono uz je rano :-)
perfektni clanek.. uz na tom nekdo testoval rychlost webserveru, ze by se to pridalo do toho banneru ;-)

johny
johny (neregistrovaný)
1. 1. 2005 16:16 Nový

Re: Vyborne

celé vlákno

Radsi ne, protoze takovej mix, nevim nevim....
prijde mi to jako spojovat vodu s ohnem...

Honza
Honza (neregistrovaný)
5. 1. 2005 14:22 Nový

vodu s ohnem

celé vlákno

Ohniva voda? To nezni spatne...ale podivejte se, co to udelalo s Indianama ;-)
btw to je asi prvni unix bez textoveho modu - no jo, vzdy o krok napred :)

Lojza
Lojza (neregistrovaný)
9. 1. 2005 13:06 Nový

Re: vodu s ohnem

celé vlákno

Co IRIX? HW od SGI textovy rezim nezna, takze OS jede od sameho prvopocatku v GUI.

uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 1. 2005 22:14 Nový

Re: vodu s ohnem

celé vlákno

MacOS X je snad taky unix bez textoveho modu...

Tritol
Tritol (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:18 Nový

Apríl?

celé vlákno

Teda nevěřícně koukám na hodinky a nepřijde mi, že by bylo 1. dubna. To je jako fakt? Neuvěřitelný. To nás teda čekaj pěkný věci...

Ashen
Ashen (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:19 Nový

Re: Apríl?

celé vlákno

1. dubna sice ne, ale 31. prosince ti nic nerika?;o))

Tritol
Tritol (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:27 Nový

Re: Apríl?

celé vlákno

Mělo by? Konec roku, jinak den jako každej jinej.

p
p (neregistrovaný)
31. 12. 2004 9:36 Nový

Re: Apríl?

celé vlákno

Fakt taky nechapu proc dneska. Je to trapny o aprilu, ale kdo si vymyslel, ze se poddobny vtipy maji objevovat na Silvestra?

Jinak clanek slabsi prumer, ale porad ujde ;)

tom
tom (neregistrovaný)
31. 12. 2004 13:50 Nový

Re: Apríl?

celé vlákno

copak ty bys vydrzel cekat s takovimhle napadem az do dubna?

Tomáš Veselý
Tomáš Veselý (neregistrovaný)
1. 1. 2005 14:51 Nový

Re: Apríl?

celé vlákno

Jakým nápadem, já o serióznosti této informace nepochybuji. Jedná se logický krok. MS jde hlavně o co nějvětší zisk, proto se snaží minimalizovat obroské náklady, jež ho stojí vývoj a údržba vlastního jádra.
K tomuto kroku se odhodlával již velmi dlouho. Musel však počkat, až linuxové jádro(jehož vývoj podpořil nemalými prostředky) dospěje a až se mu podaří vyřešit kompaktibilitu win32 aplikací. Veškeré hanění linuxu byl jen promyšlený marketingový tah. Ve skutečnosti se MS snaží komunitu všemožně podporovat, Linus a Balmer jsou dokonce dobří přátelé a neváhají při občasných návštěvách zajít spolu na pivo. Linuxové jádro má být prý také použito pro nový OS od MS Longhorn.

Dejf
Dejf (neregistrovaný)
2. 1. 2005 13:52 Nový

Re: Apríl?

celé vlákno

Jak je to s Balmerem a Torvaldsem sice nevim, ale bylo pomerne ocekavatelne, ze se takovy produkt casem ukaze. Hlavne kvuli pomalemu odchazeni od komercnich Unixu. Cast adminu prechazi na Windows, cast na Linux. Takhle doufaji, ze se povede pretahnout vice lidi z Unixu ke stejne firme. A i ta cast firem ktera ma Widows a zvazuje prechod na Linux z bezpecnostnich a kvalitativnich duvodu (firmu, ktera ma proprietalni SW za tisice Euro na stanici tezko budete presvedcovat ze je super, kdyz usetri 100Euro na Woknech a bude muset predelat celej system, coz je i pri kvalitnim outsourcingu bude stat nekolikrat tolik) radeji prejde k MsLinuxu, kde bude vice-mene WinApi comp. Je to pro ne proste zavedenej dodavatel, doda vypracovane migracni nastroje a hlavne se zustane porad pod stejnou strechou...

robin
robin (neregistrovaný)
1. 1. 2005 13:15 Nový

Re: Apríl?

celé vlákno

no srandicky na konci roku boli uz tusim v starom egypte, alebo neikde inde ? :-).. posledne tri dni v roku (tusim mali ale iny kalendar...) sa iba ftipkovalo a nic sa nebralo vazne... skratka pred novym rokom nikto nebol vazny...

inac uplne super clanok ! :-) velmi podareny ftip :-D

gep
gep (neregistrovaný)
3. 1. 2005 17:30 Nový

Re: Apríl?

celé vlákno

Jo a zidi neslavi velikonoce uz 2000 let :).

HoK
HoK (neregistrovaný)
17. 1. 2005 14:19 Nový

Re: Apríl?

celé vlákno

Zdravím všechny příznivce MS.

Vidím, že jste článek nečetli dosti pozorně. Obsahuje totiž větu:

"Zatím to vypadá, že systém bude široké veřejnosti představen v první polovině nového roku."

Co myslíte, kdy to bude?

au
au (neregistrovaný)
18. 1. 2005 2:33 Nový

Re: Apríl?

celé vlákno

jak znám billa, tak to vidím na prosinec 2006

m0d0r
m0d0r (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:19 Nový

:):)

celé vlákno

:):):):)

Lynx
Lynx (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:19 Nový

To si snad delate legraci!?!?!?!?!

celé vlákno

Tenhle clanek nemuzete myslet vazne, jste si naprosto jisti, ze jste si nespletli datum s prvnim dubnem? Microsoft prechazejici na linuxovej kernel musi byt hloupy vtip...

Jiri Vit
Jiri Vit (neregistrovaný)
31. 12. 2004 8:52 Nový

Re: To si snad delate legraci!?!?!?!?!

celé vlákno

Rika ti neco pojem "silvestrovsky vtipek" ??? Stale nechapu jak nekdo muze mit tak neskutecne malo duvtipu a smyslu pro nadsazku. Pokazde, kdyz je napsan podobny clanek, tak se objevi podobny mrumla mrumlovic :-)

kocour
kocour (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:21 Nový

mhm

celé vlákno

jestli tohle neni joke, tak se m$ klanim.. uz me dokazali nekolikrat totalne odrovnat (obvykle v negativnim smyslu slova), ale tohle bych fakt necekal

ghost
ghost (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:26 Nový

Obrazky :(

celé vlákno

Funguji nekomu ty obrazky v clanku?

Jinak, prvni odstavec je uplne super, to jsem jeste netusil :-), druhy taky dobre, dal ale uz to bije do oci, ze je to april. Nicmene pobavil jsem se, diky!

ts
ts (neregistrovaný)
31. 12. 2004 10:42 Nový

Re: Obrazky :(

celé vlákno

No ja jsem se zarazil hned u 2OO4.

twofish
twofish (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:27 Nový

nic moc

celé vlákno

2084 bylo lepší. Ještě si to zkusím přečíst zítra touhle dobou :-)

Tomáš Janoušek
Tomáš Janoušek (neregistrovaný)
31. 12. 2004 8:13 Nový

Re: nic moc

celé vlákno

Zítra touhle dobou? Dovolte, abych se zasmál ;)

bonez
bonez (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:32 Nový

velmi vtipne

celé vlákno

chi chi, cha cha, che che, cho cho ...

Mortal
Mortal (neregistrovaný)
31. 12. 2004 0:59 Nový

rofl

celé vlákno

poprve jsem to cetl v linksu, jsem si rekl to se na ty obrazky schvalne podivam v mozille, coz sem nemel delat protoze jsem smichy spadl ze zidle :-)))

Kero
Kero (neregistrovaný)
5. 1. 2005 0:09 Nový

Re: rofl

celé vlákno

jj, v linksu jsem to take cetl poprve a stalo to za to. Bez tech obrazku to bylo o dost uveritelnesji

pixel
pixel (neregistrovaný)
31. 12. 2004 1:16 Nový

dobry vtip do noveho roka

celé vlákno

celko dobry vtip, a pekne urobene obrazky ;}

Pif
Pif (neregistrovaný)
1. 1. 2005 12:40 Nový

Re: obrázky

celé vlákno

A že by se hned objevila i verze s češtinou?

r4bbiT
r4bbiT (neregistrovaný)
31. 12. 2004 1:36 Nový

lol

celé vlákno

Heh zajimavy clanek :) koukam ze se jedna o dosti propracovanou betaverzi (utajovanou ktomu) kdyz obsahuje preklad do cestiny to si asi pani z M$ dali dost prace s betou no jsem zvedav na plnohodnotny preklad.

mhepp
mhepp (neregistrovaný)
31. 12. 2004 13:32 Nový

Re: lol

celé vlákno

no to vis, asi pouzili veci z linuxu. Ten ti taky jede cesky ;) i v nove verzi.

Ale padajici X11... to je prozradilo ;)

mol
mol (neregistrovaný)
31. 12. 2004 2:30 Nový

to ma bejt jako vtipny

celé vlákno

jste si spletli datum, 1. dubna je az za 3 mesice... no jo, kdyz se nekdo muze smat u Hacklese tak se nedivim uz nicemu... a to prej Peta Novotny dela nekvalitni humor, ale oproti tomuhle clanku je furt o nekolik kategorii kvalitnejsi

lyon
lyon (neregistrovaný)
31. 12. 2004 3:00 Nový

Re: to ma bejt jako vtipny

celé vlákno

Mno na Silvestra jsem neco podobneho tedy rozhodne necekal, ale uverejnit to na Zive, tak vsadim boty, ze tomu spousta lidi i uveri .D

m.i.b
m.i.b (neregistrovaný)
31. 12. 2004 7:54 Nový

RE: na Zive?

celé vlákno

Autor si nezaslouzi nic nez pochvalu! Koukali ste na Zive? Proc to tam jeste neni. Silvestr ma byt radne vypeceny a takovahle kachnicka - radne propecena se hodi.

mol
mol (neregistrovaný)
31. 12. 2004 13:08 Nový

RE: na Zive?

celé vlákno

jasne, povinne se smat na povel. neco jako prvomajovy pruvod, tam se taky muselo povinne, tak dneska se vsichni budou na povel chechtat, a kdo ne, tak ten bude 1.1. za usvitu zastrelen... at zije organizovana zabava :-(

rejpal
rejpal (neregistrovaný)
31. 12. 2004 13:20 Nový

RE: na Zive?

celé vlákno

jasan , presne duvod, proc se na na silvestra nechlasta a chodi se brzo spat ;-)))

Martin
Martin (neregistrovaný)
31. 12. 2004 15:21 Nový

RE: na Zive?

celé vlákno

Hele mole bez se radsi rovnou zastrelit... :)

mol
mol (neregistrovaný)
1. 1. 2005 2:51 Nový

RE: na Zive?

celé vlákno

praaask... sakra, zase vedle...

Dalibor Straka
Dalibor Straka (neregistrovaný)
31. 12. 2004 6:21 Nový

Bez titulku

celé vlákno

Obrazky jsou perfektni. Hlavne BSOD s kernel panic a microsoft linux server ;o). Kdyz jsem nad tim zapremejslel, bylo mi i trosku smutno...

mtd
mtd (neregistrovaný)
31. 12. 2004 21:49 Nový

Re:

celé vlákno

jj, ty obrazky jsou perfektni. dekuji autorovi za vynalozene usili. ad ms: no, ms by urcite rad linux koupil, problem je, ze to pujde dost tezko. hlavne kvuli tomu, jak je stavena gpl. kazdopadne, kdyz uz tady takhle verejne dekuji, chtel bych tez podekovat firme microsoft, ze tak stedre sponzorovala reklamu na operacni system linux -- aby se dostal do medii jako soft, ktereho se ms boji. bez tohoto pricineni microsoftu by byl vyvoj linuxu dozajista pomalejsi.

Missecc
Missecc (neregistrovaný)
1. 1. 2005 11:44 Nový

Re:

celé vlákno

Fakt super clanok, ale v neposlednom rade ak si uvedomime ako velmi je tento vtip realny (vid priklad apple) bol by to velky pruser. M$ by vykradol unix/linux pridal vlastne technologie, o ktorych by tvrdil ze su velmi uzko previazane s castami nejaky inych OS, dal by si vsetko patentovat ako celok.... ani nechcem domysliet co by nastalo, znie to ako horor, netreba podcenovat silu penazi a v tomto sw boji (MS vs GNU/GPL) ani doslova nepriatela. Preto to EU s patentmi posr....
Missecc

jam
jam (neregistrovaný)
2. 1. 2005 17:03 Nový

Re: darwin

celé vlákno

priklad s apple je trosku zavadejici, protoze OS X, je zalozen na jadru, vyvyjenem pod licenci BSD, ktera je podstatne volnejsi, nez GPL a umoznuje (BSD licence) komukoliv pouzit kteroukoliv cast kodu, bez jakychkoliv restrikci (drive, tam byl bod, ktery vyzadoval, pripojit podekovani vyvojarum, ten uz tam neni).

na druhou stranu, kodu pod licenci BSD je ve woknech vice nez dost :)

Kachle
Kachle (neregistrovaný)
31. 12. 2004 7:12 Nový

vtip?

celé vlákno

Tak teď jsem fakt na vážkách, jestli to je vtip nebo pravda. Jestli mám brečet nebo se smát. Logika mi napovídá, že to je blbost. Ale stejně tak mi říká, že jen M$ může dělat pobobné kraviny.

m
m (neregistrovaný)
31. 12. 2004 8:01 Nový

KOČKOPES

celé vlákno

alebo drevenné želiezko z umelej hmoty.To ako že sa windows bude kompilovať zo zdrojákov?

cd C:/windows
./configure
make
make install

rpm -i office-2003.0.1.0.rpm (?)

Bill si možno nechá patentovať linuxový kernel :).Tak to sme v peknej prdeli!Kernel panic sa stane windows bsod.

benghi
benghi (neregistrovaný)
31. 12. 2004 11:43 Nový

Re: KOČKOPES

celé vlákno

Ne možná, ale určitě. To je docela dobrej pokus, nabrat z linuxu jádro a pak si ho nechat patentovat. To jsme fakt v pěkný prdeli. Si myslím, že by si linuxový jádro měl nechat honem patentovat někdo jinej. Například LT ;-). Imho v tomhle případě nejde o to pustit na trh novej OS, ale zlikvidovat open source.

Z GPL plyne, že by pak M$ měl uvolnit mrak zdrojáků, ale vy si fakt myslíte, že to M$ udělá?

Takže závěrem doufám, že je to celé jen blbý vtip, ovšem tak úplně jistej si nejsem, před časem jsem zaslechl zprávu z velmi nedůvěryhodných zdrojů, že snad M$ připravuje port Internet Exploderu pro Linux. Nevěnoval jsem tomu pozornost a naznal jsem, že je to pitomost, jenže možná nebyla. No co už.

pingu
pingu (neregistrovaný)
31. 12. 2004 12:34 Nový

Re: KOČKOPES

celé vlákno

No, to portováni IE na Linux by vysvětlovalo, proč IE zatim dosti zaostává, tedy spíše jeho vývoj jaksi uvíznul na opravách chyb

Marex
Marex (neregistrovaný)
31. 12. 2004 12:35 Nový

Re: KOČKOPES

celé vlákno

Internshit Exploit klidne portovat muzou, ale kdo jim ho bude pouzivat? :)
A btw: jestli je tohle pravda, tak musim navstivit WC - je to fakt humus, jaky muze provest jenom mrkvosoft.
...a jestli ne, tak se klanim autorovi, fakt gr8 ;)

Bill Gejc
Bill Gejc (neregistrovaný)
31. 12. 2004 8:23 Nový

MSGPL

celé vlákno

Autor zřejmě zapoměl dodat, že celý systém bude šířen pod licencí MSGPL, což je GPL, ovšem nebudou se zveřejňovat zdrojové kódy, které byly nakradeny od jiných výrobců. Budete si moci tedy zkompilovat vlastní Explorer optimalizovaný pro váš počítač, což je jistě každý přivítá.

Premek
Premek (neregistrovaný)
2. 1. 2005 12:00 Nový

Re: MSGPL

celé vlákno

A bude to fungovat takhle:
posles cely svuj adresar /etc zabaleny do taru do MS + bude specialni program na stazeni veci z /proc, vse se take odesle do MS a oni pod MSGPL zkompiluji danou aplikaci presne pro Tvuj pocitac. Data z /etc a /proc samozrejme hned potom znici tak, ze je ulozi do nejvetsiho datoveho uloziste spolu s IP adresou, emailovou adresou a vsemi moznymi daty.

Pro portovani MSIE budes navic muset odeslat kompletni strom rootovskeho adresare / (aby pripravili v MS dokonaly Tree View pro novou verzi MSIE-Linux)

:-)))

Jen doufejme, ze si tento clanek neprecte nikdo z Microsoftu, treba by je mohlo jeste napadnout, ze to je cesta, po ktere se maji nyni dat. Co nemuzes znicit, to implementuj :-) Zni to jako Billuv cintat

ano_da
ano_da (neregistrovaný)
31. 12. 2004 9:39 Nový

coze ?

celé vlákno

priatelia , tak to ma poser , to co je ? to akoze kazdy kto ma ci uz slacky , gentoo alebo cokolvek hned prejde na nieco od mrkvosoftu ?
hahaha
no pekny silvester haahaha
cize ms bude cely rok sa pokusat nas zabavat ?

p.forty
p.forty (neregistrovaný)
31. 12. 2004 9:50 Nový

:)

celé vlákno

Ještě že je to jenom sranda, jinak bych nemohl už ani klidně spát.
Jinak super prácička tahle srandička :)

mat
mat (neregistrovaný)
31. 12. 2004 10:21 Nový

Porad dokola ....

celé vlákno

<cituji>Microsoft se nestal největší softwarovou společností na této planetě ignorováním situace.</cituji>

Ne ne Microsoft se stal největší, protože vyrábí produkty které se na rozdíl od různých Linuxu a podobnych hovadin snadno používají. Nechapu co furt řešíte..... Těch pár korun za XP a máte super systém. Jděte už s tou Linux sektou do hajzlu ... počítač je na práci a ne aby se sněho stala modla ...

Vše nej do příštího roku ....

Almad
Almad (neregistrovaný)
31. 12. 2004 10:34 Nový

Re: Porad dokola ....

celé vlákno

Souhlasim, prave proto pouzivam linux - abych pocitac pouzival, a nemusel se o nej starat.

Ale to je jedno, uhel pohledu...proste si pouzivejte co chcete a nezakladejte flame...ostatne tim akorat pomuzete linuxakum (flame = vic impresi = vic penez pro root :))

Miia
Miia (neregistrovaný)
31. 12. 2004 10:37 Nový

Re: Porad dokola ....

celé vlákno

OK - Vas nazor..... Nema cenu se dohadovat, ale proc ctente tento web ?

m0lk0
m0lk0 (neregistrovaný)
31. 12. 2004 10:53 Nový

Re: Porad dokola ....

celé vlákno

vypada to, ze se ms vydal spravnym smerem :-DD

Stewen
Stewen (neregistrovaný)
31. 12. 2004 11:33 Nový

Re: Porad dokola ....

celé vlákno

Ze XP je super system za par korun.... to je tiez silvestrovsky vtip ze? ;-)

VORNER
VORNER (neregistrovaný)
31. 12. 2004 11:48 Nový

Re: Porad dokola ....

celé vlákno

To nevis, ze dneska uz ma 80% cechu windows za 100 Kc, nebo kolik si to ty lidi uctujou za prepaleni? 10% legalni a zbytek jine systemy..

m
m (neregistrovaný)
3. 1. 2005 10:53 Nový

Re: Porad dokola ....

celé vlákno

Už len tomu verím -mat- že si vyhodil 7 baby (alebo koľko stojí najlacnejší XP)za tvoj windows, ktorý máš doma!A ako poctivo kupuješ všetok SW ktorý používaš.Tebe to môže byť jedno,že používaš doma cracknuty SW ale vo svojej firme (ak by si ju mal) by si si to nedovolil.A o sťahovaní pi..vín ako je SP1,SP2,SP3,...SPx,hotfixov a nekonečnej rady bezpečnostných záplat ani nehovorím.Nevidím ani zmysel v kupovaní produktov typu office XP.Ako sa tým zvýši efektivita práce sekretárky oproti dobe,keď používala office 2000?Poštové servery windows padajú každú chvíľu.Nepoznám vírusmi viac napádaný SW ako je OUTLOOK.

Politika práv vo windows je absolútny nezmysel a zmätok(napr. rôzne druhy administrátorov)-osobne som na to neraz doplatil.Keď nahodím Live distribúciu linuxu dostanem sa aj tak ku všetkým súborom-bez ohľadu na práva v ntfs.Live tiež používam pri inštalácii windows,detekcii porúch HW,testovaní RAM alebo napr. pri záchrane dát z disku na ktorom skrachoval tvoj super winXP.Na pentiu 200MHz sprevádzkujem IDE HDD nefunkčný po tom,čo pri jeho formátovaní na ntfs s inštalačkou WinXP vypli prúd.

Najnovší windows,directx9 a najnovší HW potrebujú len pošukaní parchanti hrajúci hry na mašinách ktoré by stačili NASA na riadenie satelitov.(Duron 900 mi postačí,kým sa fyzicky neopotrebuje)

Čo sa týka "linuxovej sekty" - zaoberám sa tým preto,lebo ma to baví.Ľudia ako ty lozia za ľuďmi z "linuxovej sekty" aby im rozbehli AC3 filter,nainštalovali DVDRW mechaniku,skener, tlačiareň,najnovší NERO,doom 3,najnovšie cracky a
kladú otázky typu čo to je mp3,ako sa farbia bunky v exceli,ako zistiť heslo na pokec.sk,alebo vymažú "ntldr" pri čistení počítača.Niekto sa zaoberá tuningom áut,chlastaním po krčmách alebo drobnými krádežami.

Takže do hajzlu choď ty...

gep
gep (neregistrovaný)
3. 1. 2005 17:30 Nový

Re: Porad dokola ....

celé vlákno

Keď nahodím Live distribúciu linuxu dostanem sa aj tak ku všetkým súborom-bez ohľadu na práva v ntfs.

A naopak to snad nefunguje? Stahni plug-in do total commandera a vidis vsechno. Proc si myslis, ze normalni user nema prava cist /dev/hd*, /dev/sd* -- aby nemohl cist soubory mu nevlastni.

Jinak peknej anti-windows pokec. Taky jsem jeden takovej psal, muzu sem vlozit :). (Byl odpovedi na vetu linux je na pi.u)

m
m (neregistrovaný)
4. 1. 2005 13:32 Nový

Re: Porad dokola ....

celé vlákno

Ano.I naopak to funguje.Ale chlapíci typu -mat- na to v živote neprídu.(nevedia čo to je "commander" a "total" už vôbec nie).Len keď sa to nejakému -mat-ovi pokurví tak pýta si radu od sekty,ktorá má ísť do hajzlu.Vo všeobecnosti nie som fanda ukladania dôležitých údajov do mašiny.Podľa mňa by na HDD takýto druh informácií nemal po spracovaní byť (načo máme USB kľúče,DVDRW,CDRW?)

TYPICKÁ OTÁZKA USERA "SUPER SYSTÉMU" SO "SNADNÝM" POUŽÍVANÍM :

Istý "YurY" (www.blackhole.sk sekcia windows) :

""ODMIETNUTY RISTUP K My Documents-Povodne som mal len Win2000CZ, rozhodol som sa pre nove WinXPPro, takze som zmazal este vo Win2000 vsetko okrem adresara my documents a nabootoval som s winXPPro a instalol ich v pohode, ale potom ze idem pozriet my documents a co to? Pristup odoprety, takze teraz sa nemozem dostat k svojim 30GB dokuentom zo starych Win2000, neviete poradit? aj na mail, diki""

Z. Wagner
Z. Wagner (neregistrovaný)
5. 1. 2005 14:21 Nový

Re: Porad dokola ....

celé vlákno

XP a super? Uvedu 3 srovnání.
1. Výpočet v portu Octave:
a) OS/2, Celeron 533 MHz, 128 MB RAM, puštěno s nízkou prioritou vedle 30 dalších procesů, doba výpočtu 16 hodin (port pro OS/2 není moc dobře kompilován, každá procedura se pri každém použití kompiluje znova, ve Windows je to portováno lépe).
b) Windows 2000, Pentium II 266 MHz, 128 MB RAM, puštěno jako jediná aplikace s normální prioritou, doba výpočtu 240 hodin, tedy 10 dní a 10 nocí

2. Potřebuji z počítače s OS/2 obsluhovat jiný počítač v grafice. Pokud je na tom jiném stroji Linux, pustím si XFree/2 a když moje ethernetová karta umí alespoň 10 Mbit, nepoznám, že pracuji na jiném stroji (třeba na stroji vzdáleném 5 km). Pokud je na tom druhém stroji Windows, pustím si VNC a nejspíš ani gigabitovým ethernetem by to nejelo rozumnou rychlostí. Ověřeno spojením na počítač, kde je dual boot, takže srovnání výkonnosti X11 vs VNC na stejném HW: 1000 (Linux/X11) : 1 (Windows/VNC)

3. Skenování: software pro Linux jsem používal nouzově i na stroji s 32 MB RAM, Pentium 150 MHz. Když jsem skenoval A3 v rozlišení pro ofset, začalo to swapovat a bylo to příšerně líné, obrázek se skenoval asi 5 minut, ale jelo to. Ve Windows s 64 MB RAM nejde SW pro nedostatek paměti ani nainstalovat...

Yeti
Yeti (neregistrovaný)
31. 12. 2004 10:54 Nový

2OO4

celé vlákno

To 2óó4 má být součást vtipu?

pOOky
pOOky (neregistrovaný)
31. 12. 2004 11:08 Nový

:-)

celé vlákno

mno peknej napad, clovek by tomu malem uveril, ale chtelo to jeste nepatrne vic snahy, mistama to je vazne videt. ale jinak sem uz skoro zapochyboval :)

ms bash jako musi znat moc..

Jessie Armstead
Jessie Armstead (neregistrovaný)
31. 12. 2004 11:26 Nový

Trapne

celé vlákno

Zasa trapni linuxaci lieciaci si komplexy z microsoftu ...

cutnak
cutnak (neregistrovaný)
31. 12. 2004 11:43 Nový

Re: Trapne

celé vlákno

jojo..
mam od microsoftu docela dobrej spoustec her ;)

gep
gep (neregistrovaný)
31. 12. 2004 13:23 Nový

Re: Trapne

celé vlákno

No, jediny 2 veci, co mikrosrot software umi, je zaplnit disk a nefungovat.

VORNER
VORNER (neregistrovaný)
31. 12. 2004 11:51 Nový

Podpora aplikaci

celé vlákno

No, jak sem to cet, nebudou behat Win aplikace lip prez Wine nez prez tohle? Tam je aspon kus DirectX a w cedega uz je to dost pouzitelny. A kdyby tomu sebrali tu stabilitu? To nezbyde nic ani z toho win ani z linuxu a muzou to rovnou hodit nekam..

Kadel
Kadel (neregistrovaný)
31. 12. 2004 12:04 Nový

A co Novell

celé vlákno

Hmhm, přátelé milí, děti revoluce, to jste si nefšimli, že tohle dělá (a fakt, ne ze srandy) Novell? Kdo měl tu čest vnořit prsty do NW6.5 nestačil kulit bulvy. Hlavě nad tím počtem nedodělků a zoufaleckých záplat opensourcových produktů, násilně portovaných nad podivný netwoří kernel?

Pěkně profesionálně zpracovaný žertovný článek, bohužel, postavený nad reálným nebezpečím.

Hodně štěstí všem do nového roku!

Nikola Tesla
Nikola Tesla (neregistrovaný)
31. 12. 2004 12:11 Nový

Bez titulku

celé vlákno

No cital som to par minut po vydani, bol som rozospaty ale ma to prebralo ako vedro studenej vody.
U nas v dome bolo pocut iba muhahahahaha hiiiiiii haaaaa lol...

pekny clanok - skoro som naletel

Nikola Tesla
Nikola Tesla (neregistrovaný)
31. 12. 2004 12:11 Nový

Bez titulku

celé vlákno

No cital som to par minut po vydani, bol som rozospaty ale ma to prebralo ako vedro studenej vody.
U nas v dome bolo pocut iba muhahahahaha hiiiiiii haaaaa lol...

pekny clanok - skoro som naletel

JeromeHeretic
JeromeHeretic (neregistrovaný)
31. 12. 2004 12:13 Nový

Bez titulku

celé vlákno

Uz sem se chtel vydesit... ale v druhe pulce claku uz je to nastesti jasne :-)

Rudi:)
Rudi:) (neregistrovaný)
31. 12. 2004 12:14 Nový

Heh..

celé vlákno

Skoro zinfarktoval od prekvapenia.. Este ze
je to vtip.. Chlapi, nerobte taketo soky.. ;-)

Raziel-CZ
Raziel-CZ (neregistrovaný)
31. 12. 2004 12:16 Nový

No zajimave

celé vlákno

Hohuhe - muhehe. Dobry vtip.

nikdo
nikdo (neregistrovaný)
31. 12. 2004 12:56 Nový

Bez titulku

celé vlákno

M$ bash s ikonou "C:\" rulez

Mr.iks
Mr.iks (neregistrovaný)
31. 12. 2004 13:07 Nový

uzivatel Windows a FC3

celé vlákno

Ale nebylo by to spatne, mit takove OS, ktere by si vzal to nejlepsi z obou jak Linuxu, tak Windowsu. Sly by na nem vsechny programy, bylo by to stabilni, vhodne jak pro programatory, tak pro sekretarky, 3D tvorby a podobne. Samozrejme zadarmo. Ale jako ftipek je to nadhera, veril jsem tomu az do chvile <i>MSBASH</i> to mne dostalo :D

Tomas Crhonek
Tomas Crhonek (neregistrovaný)
31. 12. 2004 13:27 Nový

Re: uzivatel Windows a FC3

celé vlákno

"Samozrejme zadarmo"???? Od MS? S tim sektem jsi mel mozna pockat az na vecer :))


Jinak super clanek, ja ten silvestr proste miluju...

ari
ari (neregistrovaný)
31. 12. 2004 14:45 Nový

nuz..

celé vlákno

windozzz .. proste zadarmo :))))))


...a ja som si MUSEL proste za 7 litrow kupit milowany windows k laptopu... bo inak by som ho nedostal.. nuz.. GPL windows :))

gmmns
gmmns (neregistrovaný)
1. 1. 2005 12:45 Nový

Ja bych za takovy OS dal z fleku 10 000

celé vlákno

Ale:

- nesmel by me strasit nutnosti aktivace

- nesmel by na me mluvit pitomym newspeakem, kteremu neni rozumet a musel by byt lip konfigurovatelny nez pres registry

- nesmel by vypadat tak hnusne jako Windows XP (zejmena ten barevny skin je priserny)

- nesmel by byt prolezly spyware apod.

Vzhledem k tomu, ze takovy system nikdo neudela (Microsoft neni ochotny ani schopny a ostatni nemaji moznost zajistit plnou kompatibilitu s Windows), musim se spokojit s Linuxem. :-(

kokot_(z)_mesice
kokot_(z)_mesice (neregistrovaný)
31. 12. 2004 14:36 Nový

fake jaxviň

celé vlákno

divím se, že tohle vubec někdo napíše... státa času to i číst

Martin
Martin (neregistrovaný)
31. 12. 2004 15:31 Nový

Re: fake jaxviň

celé vlákno

zdravim vsechny kandidaty na sebevrazdu :)

Maverick
Maverick (neregistrovaný)
31. 12. 2004 15:26 Nový

Siverstr 2004

celé vlákno

Panove z redakce, vy s z toho delate prdel, ale az M$ neco takovyho udela, tak budete valit bulvy!

Stejne nepochybuju o tom, ze M$ sleduje Linux velice obezretne a urcite ma dobre zmapovanou problematiku portovani aplikaci linux<-->win.

Ale jsem optimista a vzdy si vzpomenu na vyrok Linuse: "Neprisel jsem znicit Microsoft, to bude jen neumyslny vedlejsi efekt."

ghost
ghost (neregistrovaný)
31. 12. 2004 15:32 Nový

Re: Siverstr 2004

celé vlákno

Naprosto souhlas, prave proto me prvni odstavec prakticky vubec neprekvapil, jen jsem si rekl "tak konecne je to tady" ("konecne" ne ve smyslu, ze bych se na to tesil, ale ve smyslu, ze jednou to prijit muselo).

Mr.iks
Mr.iks (neregistrovaný)
31. 12. 2004 20:26 Nový

Re: Siverstr 2004

celé vlákno

presne tak jsem to myslel.

Mystic
Mystic (neregistrovaný)
1. 1. 2005 0:09 Nový

Takovej "humornejch" zpráviček už bylo....

celé vlákno

..ale ještě jsem nečetl třeba fejk prohlášení T. Linuse, že se domluvil s Microsoftem na další spolupráci při vývoji Windows.... ;-)

Smysl Linuxáků pro srandu má zjevně svý meze a Windowsářům za to Linux nejspíš ani nestojí...

Pavel
Pavel (neregistrovaný)
1. 1. 2005 1:52 Nový

Vtipné

celé vlákno

a navíc podařené. Už dlouho jsem se tak nechchtal. Díííííky.

Bafik
Bafik (neregistrovaný)
1. 1. 2005 3:02 Nový

HEHE

celé vlákno

He, clovek by tomu malem i veril. Ono to ani moc dohromady nejde "Microsoft" a "Linux" a uz vubec ne ve spolecnym nazvu.

jaro
jaro (neregistrovaný)
1. 1. 2005 21:52 Nový

spojeni

celé vlákno

MicrosOft + LinUX -> MicroSux ;-)

c0rg1
c0rg1 (neregistrovaný)
1. 1. 2005 3:03 Nový

Microsoft konecne pochopil?

celé vlákno

"Co nedokážeš zničit využij pro svůj prospěch". Možná se MS začali řídit tímto heslem a místo placení tisíců vývojářů nechají tu "špinavou" práci na os komunitě, sami si pak přidají co chtějí.
O (větším) uveřejnění zdrojáků MS pochybuji - kdo by si "MS Linux" kupoval, když by stejnou službu obstaraly obohacené Wine?
Nespornou výhodou a definitivním potvrzením filosofie GNU je však MS Office Linux. Když chcete MS Office, už k tomu nemusíte kupovat drahý a nestabilní OS. Chci MS Office, zaplatím MS Office. Nic dalšího...

troolix
troolix (neregistrovaný)
1. 1. 2005 10:33 Nový

Bez titulku

celé vlákno

Kde sou stranky projektu, ja chci taky betatestovat :-)

Administrator
Administrator (neregistrovaný)
1. 1. 2005 11:58 Nový

To je dobre ne?

celé vlákno

Dost jsem o Linuxu cetl a myslm si ze je to konecne krok spravnyn smerem.
Ale muzete mi prosim nekdo rict na co potrebujete zdrojaky kdyz jsou k dispozici funkcni instalacky? A take by me docela zajmalo jestli bude i verze pouzitelna jako aplikacni server. Mozna bych to zkusil nasadit.
Take jsem rad ze si konecne podame ruce a budeme spolu vytvaret novy a jeste lepci software.

Tomas Crhonek
Tomas Crhonek (neregistrovaný)
1. 1. 2005 14:38 Nový

Re: To je dobre ne?

celé vlákno

Tak tohle je snad jeste lepsi vtip nez cely clanek, to se vam fakt povedlo :))

Pokud to myslite vazne, pane administratore, tak pomahej nam Buh (i kdyz v nej neverim). Veta "dost jsem o linuxu cetl" u me implikuje "vubec nevim o co jde -- nezkousel jsem to".

ad: "K cemu potrebujete zdrojaky" v zasade nepotrebujeme az do chvile, kdy nastane nejaky problem. Pokud mam zdrojaky pod GNU GPL (nebo jinou volnou licenci), tak si ten problem muzu opravit (kdyz to umim). Jenze kdyz mam install balicek pod nejakou EULA licenci (placenou), tak si s tim problemem muzu tak akorat vytrit pr*** (vite co).

Ja osobne bych mel taky asi mlcet (na linuxu jsem chvili), ale dovolim si par poznamek:

<poznamka>
-nastavit poradne v XP sdileni mi trvalo (v tom slavnem grafickem wizardu) asi tak mesic a stale to delalo bordel na firewalu. Na linuxu si stacilo prostudovat manual k sambe a bylo to behem nekolika minut -- staci vi /etc/samba/smb.conf a je to hotove.

-Nastavit IIS server presne podle mych predstav se mi v podstate nepodarilo vubec. U Apache opet stacil manual a vi httpd.conf.

Tady jde o to, ze k IIS jsem manual v podstate nesehnal a nastavovat neco stylem klepni na tu ikonu, pretahni soubor do okna, zaskrtni tam tu polozku me osobne prijde naprosto prasacky...

Kdyz jsem jeste byl na Windech, tak jsem obsah vety "otevreny system je tak kvalitni, jak je dobry jeho root (administrator) a uzavreny system je tak kvalitni, jak chce firma (MS)" nechapal. Jenze stacilo udelat nmap -a -n -p na muj server na Windech a uvidet par polozek divna ip - SYSTEM (ktera sluzba se konkretne skryva pod "programem" system se dozvite jen oklikou). Co tim chci rict: at se na windech snazite jak chcete, stejne neco nedokazete, protoze MS to tak zaridil...

Programuji (programoval jsem) v C#, jenze ve chvili, kdy jsem zjistil, ze je to v podstate ukradena Java, me nejak presla chut.
</poznamka>

Preju vsem dobry rok 2005

ondrej
ondrej (neregistrovaný)
1. 1. 2005 22:48 Nový

Re: To je dobre ne?

celé vlákno

you have been trolled. you have lost. have a nice day.

bufly
bufly (neregistrovaný)
3. 1. 2005 8:17 Nový

Re: To je dobre ne?

celé vlákno

Ano, ano, pekny prispevok. A to ste odkryli len spicku ladovca. Takto by sa dala zaplnit pekne hruba kniha.

Rusak
Rusak (neregistrovaný)
1. 1. 2005 12:24 Nový

To je jasný žert.

celé vlákno

Nevěřím tomu, bylo by to moc dobré, kdyby to byla pravda, je jen otázka času, kdy vyjde najevo, že to byl jen něčí vtípek. Kdyby Microsoft něco takového vyvíjel nepůjde to testovat do České republiky a nebude vyvíjet verzi napůl v češtině. ... To až tak rok po první oficiální verzi ... Taky si to samozřejmě bude moc dobře hlídat pokud to má být tajné. Osobně si myslím, že by to mohlo Microsoftu hodně ublížit - padnul by totiž jediný pádný důvod proč zůstat s Windows - že na linuxu se nespustí windows programy. Prosil bych redakci, aby od autora požadovala nějaké důkazy a poté člénak označila jako žert ...
Zajímavou otázkou zůstává, jak moc bude podporovat unixové technologie v Longhornu.

byrot
byrot (neregistrovaný)
1. 1. 2005 16:57 Nový

Cimrman

celé vlákno

Nevymyslel to nahodou Jara Cimrman?

linuxak
linuxak (neregistrovaný)
1. 1. 2005 18:40 Nový

Bez titulku

celé vlákno

Hlavně že mrkvosoft podporuje jinej OS než svuj. Chcete mít Linux a wokna na jednom PC? jo ale prvně wokna a pak Linux, je vidět že naopak to nejde (neznámý formát,,, hlavně že Linux je taky skro stejně starej,zmrdi), tak co si bere slovo Linux do huby, asi už neví kam se nasrat. Jsem zvědavej jak dlouho to vydží na disku při tý widlácký stabilitě. Jo a nějaký fakta o faktech ať si strčí někam........ Tohle mě dycky dokáže pěkně nasrat. Fuj

Kralik_
Kralik_ (neregistrovaný)
1. 1. 2005 20:28 Nový

_

celé vlákno

Vy si tu delate prdel, ale vona to zas takova prdel neni:
Taky sem prokouk ze to je jen ftipek,
ale ten ftipek slouzi micro$oftu na to, aby zjistil, jak na to budou lidi reagovat a jestli stoji za to to uskutecnit. myslite ze nikdy nezverejni svuj src? on ho "zverejni ale nezverejni", vsak ho znate, on uz to nak vymysli, aby nemusel ten src ukazovat, a pak bude reklama, prosazovani, rozsireani.....a uz mi je blbe:(

Martin
Martin (neregistrovaný)
1. 1. 2005 21:58 Nový

Diskuze lepsi nez clanek! :)

celé vlákno

Clanek je super, ale daleko vic jsem se pobavil pri cteni diskuze :))) Teda kolik lidi postrada smysl pro humor a zrejme i mozek ... :)))))))))

Ivan Nový
Ivan Nový (neregistrovaný)
1. 1. 2005 22:22 Nový

Konec Linuxu

celé vlákno

Tak to je konec Linuxu, cílem MS jistě bude vytvořit takové prostředí, které umožní snadný přenos aplikací z prostředí Linuxu pod servery MS, ale jakmilej ednou přejdete, už nebudete mít cestu zpět, protože časem začnete využívat i něco ze "specialit" MS, nekompatibilních s ničím jiným. Je to přesně stejný scénář, jaký použili s Internet Explorerem, jedná se vlastně o nepřátelské převzetí Linuxu.

josh
josh (neregistrovaný)
1. 1. 2005 22:36 Nový

super

celé vlákno

pekne sem se zasmal, az vystrizlivim tak si to jeste prectu ;o)

TimeLord
TimeLord (neregistrovaný)
1. 1. 2005 23:23 Nový

dobre kozy

celé vlákno

..niekto si z nas robi kozy :-) ale dobreeee.. lol

hepy nju jer 2oo5

ms guru
ms guru (neregistrovaný)
2. 1. 2005 1:20 Nový

ms linux

celé vlákno

lamovina
tahajte novy MS Linux http://www.mslinux.org/

uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 1. 2005 1:57 Nový

Re: ms linux

celé vlákno

No novy, na strance pisou,ze vysel v roce 2003, to uz je 2 roky zpatky !

ms guru
ms guru (neregistrovaný)
2. 1. 2005 14:31 Nový

Re: ms linux

celé vlákno

on preve nevysiel
Last updated: Thursday, April 13, 2000

Drom
Drom (neregistrovaný)
4. 1. 2005 5:22 Nový

Re: ms linux

celé vlákno

MS Linux to have Start Button
Microsoft is working to incorporate the well known "Start" button from the Windows Platform into X Windows' Gnome interface. "We just can't figure out how the hell to get that darn foot out of there! The damn thing is like stuck." The team will have this feature ready by product launch.

To me pobavilo :)

Jakub Dostál
Jakub Dostál (neregistrovaný)
2. 1. 2005 12:33 Nový

Bez titulku

celé vlákno

Teď nevim jestli to je silvestrovskej žert a nebo jeslti to je pravda :) jestli jo, tak horší kombinaci sem necekal :) microsoft + linux. Lidi to prece nejde, to je hatlapatla :) ale uvidime co to bude dělat.

Tomfi
Tomfi (neregistrovaný)
2. 1. 2005 15:25 Nový

Jen tak dál

celé vlákno

Tento druh článku velice podporuju :)
Jednak se člověk zasměje a jednak mu to připomene, že nemá taky hnedka všechno co se kde píše zbaštit.
Já jsem pro aby takové články vycházeli častěji, a ne jenom v dobře známých datumech :))) Ono to nutí člověka zdravě se zamýšlet nad tím co čte.
Jinak by mě zajmalo kolik lidí tomu uvěřilo ( osobně si myslím, že více čtenářů root.cz než je zdrávo :))

PS: nejlepší je, když něco takovýho napíše odborník a člověk si hnedka nepochopí o co jde :)

Danny
Danny (neregistrovaný)
2. 1. 2005 18:22 Nový

kernel panic?

celé vlákno

kernel panic?
koho zajímá že kernel ještě nezažil pohlavní styk?
:)))

(za fórek fórek...)

torrus
torrus (neregistrovaný)
3. 1. 2005 3:46 Nový

Re: kernel panic?

celé vlákno

ROOOOFL


ak by toto neboli kozy aale pravda tak som v panike ja a nie kernel :DDDDDD

Sten
Sten (neregistrovaný)
2. 1. 2005 20:24 Nový

Oficiální stránky MS Linux - www.mslinux.org!!!

celé vlákno

No, nevím jestli o tom autor článku věděl, ale již pár měsíců existuje server www.mslinux.org, který se touto tématikou "vážně" zabývá (i když soudě podle jiného loga asi nevěděl). Pro všechny, co chcete nahlédnout Billovi pod pokličku, návštěva povinná. (Btw. přečtěte si Billovu odpověď v levém sloupci :D)

Adam Sindelar
Adam Sindelar (neregistrovaný)
2. 1. 2005 22:02 Nový

Re: Oficiální stránky MS Linux - www.mslinux.org!!!

celé vlákno

Tak o tomhle serveru jsem teda vazne nevedel, ale vypada zajimave :)

m
m (neregistrovaný)
3. 1. 2005 9:28 Nový

...alebo aby sme v hanbe neostali

celé vlákno

Tento článok asi začnem brať vážne... http://www.zive.cz/poradna/SubChild.asp?Qst=156109&Main=56#542545

Spalek
Spalek (neregistrovaný)
3. 1. 2005 12:10 Nový

Bez titulku

celé vlákno

Co je navíc docela zajímavé - MS Linux se údajně bude distribuovat na novém typu paměťového média. Jedná se o tzv 3DFD (trojdimenzionální pružný disk), který lze přečíst na normální FD mechanice, ale jelikož používá kubickou adresaci (na rozdíl od běžné polární adresace normálních disket) umožňuje zapsat (1,4MB^(1/2))^3 = 1.6 GB. Jelikož MS Linux nepůjde spustit bez přítomnosti instalačního 3D disku v driveru a technologii výroby těchto disků má Microsoft patentovanou, obejdou tím v Redmondu elegantně licenční podmínky Linuxu.

m
m (neregistrovaný)
3. 1. 2005 12:41 Nový

Re:

celé vlákno

Rusi už na to určite vyrobili crack.. :)

vlad
vlad (neregistrovaný)
3. 1. 2005 22:17 Nový

dalo se to cekat

celé vlákno

B.G. jako otec Linuxu ma k takovemu postupu pravo.

hkmaly
hkmaly (neregistrovaný)
7. 1. 2005 18:49 Nový

Re:

celé vlákno

Tak vejde se to do FD mechaniky, nebo je to krychle jak plyne z vypoctu ? :-)

Ondar
Ondar (neregistrovaný)
4. 1. 2005 16:22 Nový

Já to bral vážně

celé vlákno

Musím se přiznat, že ačkoli jsem pravidelným čtenářem Roota, tak jsem tohle zbaštil i s navijákem a asi půl hodky pátral na Googlu po podrobnostech.
No nic no :-(

Mzour
Mzour (neregistrovaný)
5. 1. 2005 14:25 Nový

Re: Já to bral vážně

celé vlákno

TO: vsem nevericim v teto konferenci

V prvni rade vsem preju vsechno nejlepsi do noveho roku (i kdyz opozdene).
Kdo si v rozespalosti precetl zmineny clanek, malem dostal infarkt z soku, a pote se uklidnil domnenkou, ze je to vtip, pak vas vsechny vyvedu z omylu. M$ opravdu chysta nastup MS Linuxu. viz web: http://www.mslinux.org/ . Kdo stale neveri (jako Ondar a mozna dalsi) tak pres zmineny Google

/cituji{begin}
Výsledky 1 - 30 z asi 998 česky psaných stránek pro "MS Linux". (0,61 sekund)
/cituji{end}

na strankach Micro$oftu je o nem neni ani zminka. Je to divne, ze by M$ nenastartoval obrovskou kampan pro svuj jedinecny a unikatni produkt. Nebo se za nej stydi? Treba jen nevi, jak to verejnost prijme. Uvidime. Zatim se k tomu moc nehlasi.

Za dalsi: Jestli jeste jeden z tech zmr** bude vychvalovat Widle jako best OS, tak si domlouvam osobni schuzku. Me by zajimalo, jestli i pri rozhovoru z oci do oci by si neustale stal na svem nazoru, ze bez Wokynek by to neslo. At si klikari uzijou a nechaji linuxovou spolecnost na pokoji. Linuxari si nepotrebuji lecit ego hazenim bordelu na Widle. Jen se zasmeji a mysli si neco o prdeli ...

S pozdravem M.

atari
atari (neregistrovaný)
8. 1. 2005 6:33 Nový

Re: Já to bral vážně

celé vlákno

podivejte se na whois vami proklamovane domeny ;-)

uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 4. 2006 16:29 Nový

Re: Já to bral vážně

celé vlákno
Doména partří SUID Productions viz: http://whois.smartweb.cz/object/mslinux.org/
kernel panic
kernel panic (neregistrovaný)
8. 1. 2005 13:15 Nový

Re: Já to bral vážně

celé vlákno

No KONECNE nejaka PORADNA distribuce!!! :))

lama
lama (neregistrovaný)
7. 1. 2005 2:12 Nový

ms linux

celé vlákno

uz niekto skusal kompilovat jadro v ms linux?
mam problem s directx 9c

D@ron
D@ron (neregistrovaný)
10. 1. 2005 23:12 Nový

Dajte linku

celé vlákno

Zdravim
Dajte linku na nejaky image nex poskusame aj my ;)
freee soft foreva ;)

Maertien
Maertien (neregistrovaný)
18. 1. 2005 0:18 Nový

FUUJ TAKOVEJ SHIT ZE SE NESTYDITE

celé vlákno

Mohl by mi prosim nekdo kurva oznamit, jestli se jedna o trapnou nepovedenou a irelevantni recesi, nebo je to snad apokalypticka hruzna pravda?

Adam Šindelář
Adam Šindelář (neregistrovaný)
15. 2. 2005 22:19 Nový

Oficální stanovisko autora článku

celé vlákno
Oficiální vyjádření autora článku, tak dávejte pozor ;)

Uvedený článek, je naprostá, totální a 100% recese a výplod mé choré fantazie, k čemuž se přiznávám. Tento článek jsem napsal převážně z vlastní iniciativy, k čemuž se také přiznávám a z těch kteří to brali vážně mám naprostou, totální a 100% srandu, k čemuž se už tuplem přiznávám :)

S pozdravem
Adam Šindelář, autor

PS. Jestli MS Linux nakonec stejně vyjde, všechno popřu ;)
strýček Koumes
strýček Koumes (neregistrovaný)
30. 11. 2005 15:24 Nový

Re: Oficální stanovisko autora článku

celé vlákno
No tak nevim,
ono na tom neco bude, hlavne to jsem cetl na netu.
Akorat by me zajimali, zda lze nekde stahnout nejakou vyvojarskou verzi. Docela rad bych to zkusil. Jinak me MRKVOSOFT pekne s...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 8. 2008 0:03 Nový

jen si predstavte kdyby...

celé vlákno
1) proc by ms investoval do technologii ktere nejsou puvodem pod jejich logem?
2)To bych chtel videt co by na to rekl antimonopolni urad
3)Takova situace jestli nastane tak to by byla vazne sranda....takovy horky sen..protoze by to ublizilo ten co jsou zvykli na MS a zaroven tem, kteri jsou zvykli na linux.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem