Přesně tak, Terraria je už pohrobek :-(
http://www.terrariaonline.com/threads/my-fellow-terrarians.81455/
Zkoušel jsem to a myslím, že nemá cenu se tím zabývat. Moderská komunita se nedá srovnat s tou co je kolem minecraftu. Ta hra nepřináší nic nového, pouze kopíruje minecraft. Dostat minecraft do dnešního stavu trvalo pár let, takže to bude pár let trvat i lidem co dělají minetest. A v tu dobu bude minecraft zase o velký kus dál.
Souhlasím. Na mým kraksnojidním archaickým noťasu (asi 6 let starej noťas a to už tenkrát byl morálně zastaralý výběhový model) se to zkompilovalo samo a frčí to daleko svižněji, než Minecraft. Nicméně je ta hra pořád ve vývoji a potřebuje porád vychytat dost much ať už v multiplayeru nebo singlu. Multiplayer servery ovšem existují, takže pařit se to dá. A má pár featur, který Minecraft, pokud vím, donedávna neměl nebo vůbec nemá - trámky(naležato, nastojato).
Spojuji kostičky už nějaký ten pátek... FB (Crafting) https://www.facebook.com/kostickovani?ref=hl
Multiplayer nehraju... ;-)
Za prve, psat minecraftu to uz snad ani nikdo necte.
Za druhe
"Výhoda obou těchto her je, že se neustále vyvíjejí a autoři velmi aktivně komunikují s komunitou"
Lez.
Na terarii delali 2 developeri. Grafik a programator. Po mega uspechu, mrte-penez, obrovska komunita atd. a vseco co indie dveloper muze chtit se programtor rozhodne ze se na hru zvysoka vysere. Proste ukonci vyvoj. Nejvetsi odrb jaky sem zazil. Hru sem koupil pac byla hodne dobra, hrali sme s kamaradama, super, ale obsah mel limit, pro ne-causal hrace ho projde hone rychle. Ale vzdy tu byl na obzoru novy patch kterej tam toho pridal zase hodne. (novej hard-mode po zabiti wall of flesh byl upne mega dobrej) Bohuzel, kreten dev hru zabil.
Nastesti grafik neni takovej blbec a zalozil StarBound, kterj bude jeste lepsi jak terraria a snad ta hra nezhebne ale bude aktivne doplnovana, klidne i za rozumne placeny obsah.
Hoši, asi byste si měli vyzkoušet někdy takovou hru taky vytvořit, abyste viděli, co tady kecáte za kraviny. Autoři se tomu věnovali hodně dlouho, do hry dali skutečně hodně obsahu. Pochopitelně to ale autory nebaví pořád dokola a chtěj dělat i na novejch hrách. Za $15 to je úplně božská hra, zvlášť když to porovnáte s něčím typu COD, BF3 apod. kde za pár hodin zábavy zaplatíte $60. Ta hra je v klidu hratelná i bez dalšího vývoje.
Za prve, hodne z tech zminovanych "novych" vlastnosti uz zde bylo pred 1.3, napr. statistiky a achievements si pamatuji uz v 1.7.3 Beta (coz byl muj prvni MC). 1.3 samotna toho zase az tak moc z herniho hlediska nepridava.
Za druhe, zmeny v 1.3 tykajici se server/klienta, totiz ze kazda hra bezi interne jako server, nejsou ani tak kvuli tomu, ze by chteli nejak posilit multiplayer na ukor singleplayeru (spouste lidi co znam naopak SSP velmi vyhovuje oproti SMP), ale jsou nevyhnutelne kvuli podpore moddovani (a vubec organizace kodu).
Skusil som. Funguje to. Do tej miery, ze zrejme jedina zmena je to, ze sa neda ziadna kocka vytazit a ani postavit.
Celkom nerozumiem ako sa da v adventure mode prist k predmetom, pretoze sa neda postavit ani pracovny stol :) Zrejme musi clovek najprv pockat kym sa upecie nejaky zombik a potom vsetko mlatit hlava nehlava sipom :D
Inak nasiel uz niekto nejaku dedinu? Mne sa to zatial nepodarilo ani raz.
tento adventure mod bude hlavne pre predpripravene mapy. teda v creative mode vytovrite celu mapu a potom ju prepnete do adventure modu a date na stiahnutie. Jeb napriklad teraz experimentuje s script blokom. donho zapisete prikaz ktory sa potom vykona ak sa blok aktivuje pomocou redstone. takze sa mame este na co tesit.