Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook

bubak
bubak (neregistrovaný)
9. 6. 2008 1:05 Nový

2m

celé vlákno
To se to vyvyji, kdyz dostali 2mega od Mozilly :-)
Vin
Vin (neregistrovaný)
9. 6. 2008 22:05 Nový

Re: 2m

celé vlákno
Nojo, ale jak si na sebe budou vydělávat dál?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 1:52 Nový

Odpoved na predposledni otazku: LIVE.COM

celé vlákno
Odpoved na predposledni otazku: LIVE.COM
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný)
10. 6. 2008 1:28 Nový

Re: Odpoved na predposledni otazku: LIVE.COM

celé vlákno
Příliš čtete články pana Waice. ;-)
sc
sc (neregistrovaný)
9. 6. 2008 5:51 Nový

Mě se zdá, že na první otázku odpověděl jen z 1/3 ...?

celé vlákno
Mě se zdá, že na první otázku odpověděl jen z 1/3 ...?
vain
vain (neregistrovaný)
9. 6. 2008 7:25 Nový

Jako Outlook? Jen to ne

celé vlákno
V práci používám Outlook 2007 a aby z Thunderbirdu udělali nějakou podobnou línou mrchu? Né děkuji. Jestli na Windows XP Professional Core 2 Duo 6600 a 2GiB paměti Outlook jede respektive nejede, tak mi vysvětlete, na co taková aplikace je. Přitom Thunderbird mi tady fičí a doma na slabším počítači absolutně bez problémů a to v něm mám tolik doplňků, že to umí totéž co Outlook 2007.

Věřím že Outlook má nějaké úžasné funkce pod kapotou, jako synchronizace s mobily s Windows mobile a podobně, ale proč by mi to mělo spomalovat emailový klient, když to sakra nepoužívám.
Sedeki
Sedeki (neregistrovaný)
9. 6. 2008 9:14 Nový

Re: Jako Outlook? Jen to ne

celé vlákno
apt-get install sylpheed:)
vain
vain (neregistrovaný)
9. 6. 2008 11:34 Nový

Re: Jako Outlook? Jen to ne

celé vlákno
Nepoužívám "deb" distro ;-)
Jan Papež aura:79
9. 6. 2008 7:35 Nový

SMTP

celé vlákno
Thunderbird je super, libi se mi *THUMBS UP*
Taky by to ale chtelo neco udelat s SMTP, aby bylo tezsi rozesilani spamu....
rhn
rhn (neregistrovaný)
9. 6. 2008 9:59 Nový

Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook.

celé vlákno
Používam Thunderbirda už dlho a ako jeden z mála mi poskytuje perfektný prístup k viacerým IMAP kontám z viacerých miest. Zvykol som si nechávať (a triediť) poštu na serveri - čím ju mám plne prístupnú všade (okrem srandičiek čo sťahujem doma a čisto pracovných vecí, ktoré si zakladám v práci).

Na rozdiel od outlooku - ktorý z IMAP-konta urobí kompletnú lokálnu kópiu (stiahne všetko a tvári sa že je to na servery - vyťažuje prenosový kanál aj miesto na disku na všetkých klientských PC), Thunderbird robí skutočne vzdialený pohľad (iba hlavičky správ) - offline priečinky robí iba keď si to užívateľ explicitne nastaví.

Ohromná výhoda je tiež kompatibilita údajových súborov (formát mbox) s inými programami - ľahká prenositeľnosť na iné platformy, prípadne rýchle textové vyhľadávanie bez nutnosti spúšťať klienta. V prípade poškodenia údajového súboru je možné obnoviť aspoň časť správ bez nutnosti použitia komerčných nástrojov.

Som nadšený fanúšik projektu a držím týmu vývojarov palce!
Topper
Topper (neregistrovaný)
9. 6. 2008 10:43 Nový

Re: Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook.

celé vlákno
Lokalni kopie imap nebo exchange uctu v outlooku je otazka jednoho zaskrtnuti v nastaveni...
dustin
dustin (neregistrovaný)
9. 6. 2008 12:15 Nový

Re: Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook.

celé vlákno
A stejnou funkci lze podobně zapnout i v TB :)
Martin  Latal
9. 6. 2008 21:25 Nový

Re: Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook.

celé vlákno
No kdyz uz jsme u toho, tak zatimco v Thunderbirdu mi toto funguje bezchybne (gmail IMAP ucet), tak v Outlooku ne (2003/2007)
To je mi pak nejaky zaskrtavatko naprd :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 6. 2008 12:13 Nový

Re: Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook.

celé vlákno
> perfektný prístup k viacerým IMAP kontám z viacerých miest

Obávám se, že v tomto není Thunderbird nikterak výjimečný; umí to i můj Evolution a vsadím se, že i skoro všechny ostatní klienty...

> Ohromná výhoda je tiež kompatibilita údajových súborov (formát mbox) s inými programami

Opět to samé jako u bodu výše. Mbox používá kde co. A co ne, to má většinou nástroj pro import z mbox.

> prípadne rýchle textové vyhľadávanie bez nutnosti spúšťať klienta

Tak tohle je nářez. Neumím si to ani představit! Stačí, když dostanu pár zpráv s větší přílohou, a už je soubor mbox cvalík. Opravdu efektivní práce! Něco jako soubory *.odt neotevírat v textovém procesoru, ale dekomprimovat a prohlížet si obsažené XML soubory někde ve vimu...

Tohle mě fakt dostalo. :-)
freshmouse
freshmouse (neregistrovaný)
9. 6. 2008 12:13 Nový

Re: Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook.

celé vlákno
A nepřál jsem si zůstat v anonymitě. :-)
Zdenek
Zdenek (neregistrovaný)
9. 6. 2008 14:48 Nový

Re: Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook.

celé vlákno
grepu mbox cvalik rozhodne problem nedela ;-)
freshmouse
freshmouse (neregistrovaný)
9. 6. 2008 15:42 Nový

Re: Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook.

celé vlákno
Ano... A místo textového editoru používáš cat, že... ;-) :-)
Karell
Karell (neregistrovaný)
9. 6. 2008 17:56 Nový

Re: Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook.

celé vlákno
To ze si to neumis predstavit jeste neznamena, ze to nekdy neni potreba a ani to neznamena, ze ten kdo to napsal je mimo, jak mi trochu pripada z tve reakce. Ale treba na to taky jednou prijdes.
freshmouse
freshmouse (neregistrovaný)
9. 6. 2008 21:10 Nový

Re: Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook.

celé vlákno
By mě zajímalo, jak si takoví lidé prohlížejí třeba digitální fotografie.
rhn
rhn (neregistrovaný)
10. 6. 2008 9:27 Nový

Re: Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook.

celé vlákno
nepoznas aalib ??? Perfektne aj na videa :-D
hawran diskuse aura:59
9. 6. 2008 14:44 Nový

No ja nevim, ale

celé vlákno
ja bych bych radsi, kdyby do toho Thunderbirdu uz NIC neintegrovali. Je to e-mailovy klient a tim to konci.

Ano, potreboval jsem neco jako kalendar, doinstaloval jsem si Lightning. A to mi staci. Aby to zase nenabobtnalo do 100MB mrchy, co 'umi vsechno' a nez se clovek dostane k tomu, co DOOPRAVDY potrebuje, ztrati pul dne. PROC nutit lidem neco, co treba zrovna nepotrebuji a jde to vzdycky doinstalovat? O tom ta rozsireni jsou, nebo ne?

Stejnym zpusobem mi vzdycky vyhovoval staricky Outlook Express a tomu jeho 'lepsimu' (rozumej VETSIMU) pribuznemu jsem se snazil vyhybat. Nebo takovy Nero 8.0 (nebo kolik). Jaky to byl ze zacatku krasny, pouzitelny programek...
if (0) cout << "Kiss my ass sucka." << endl << stdout;
if (0) cout << "Kiss my ass sucka." << endl << stdout; (neregistrovaný)
9. 6. 2008 17:53 Nový

Re: No ja nevim, ale

celé vlákno
Thunderbird je soustavne bastardizovan integrovanim napadu pochazejicich od tupych (l)useru. Idealni MTA je treba mutt, protoze provadi pouze to, k cemu je zamyslen a nic vic. Dementni GUI pro neschopne (l)usery je treba M$ Lookout !
Ondrej Skutka
10. 6. 2008 8:00 Nový

Re: No ja nevim, ale

celé vlákno
Mutt je ideální MUA. MTA je např. sendmail, postfix, exim...

Mutt je opravdu výborný, ale GUI bych nezatracoval. Občas vám přecejenom někdo pošle nějaký obrázek...
Izak
Izak (neregistrovaný)
9. 6. 2008 21:34 Nový

Thunderbird vs Evolution

celé vlákno
No Thunderbirdu urcite pomuzou nastroje jako kalendar etc, hlavne ovsem kvuli windows.

Doma na postu pouzivam Thunderbird na stahovani sPOP3 a v praci Evolution proti exchange.

Jinak mbox neni vyhoda, ale hezka prasarna, ktera zaspala dobu, stjne tak Acces DB kterou pouziva jak exchange tak Outlook, Evolution pouziva neco jako mail dir + xml sablony, mimochodem Thunderbird 3 se mpboxu myslim hodla zbavit a nahradit jej maildirem.

Evolution je mnohem kvalitnejsi klient, i kdyz ma kupu procesu a jediny zpusob jak tento moloch skutecne ukoncit je kill ;-)), ale pod windows je evolution jenom tak naoko a nikdo na nem moc nedela a moc se netestuje.

Takze pokud bude umet Thunderbird kalendar a ukoly + integraci na groupware systemy, tak ma sanci vytlacit outlook, uz ted je integrace pro KOLAB, jeste staci pridat pro exchange a bude klid.

Mimochodem drzim Thunderbirdu palce, aby dohnal Evolution (ktery umi i sync s mobilnimi zarizenimi) a klidne jej i predehnal, protoze to pomuze pozvolnemu vymenovani za Outlook, coz uz je jenom krucek k nahrazeni deskopu linuxem a casem firmy zacnou zahazovat i Exchange a nahrazovat kolbem, ci prostym Postfix/Dovecot (ci jiny IMAP/POP3 server)/ FreeBussy serverem pro spravu kalendare + ukolu.

Mimochodem outlook s exchange neni zadny med, admin exchange neustale musi hlidtat SMTP daemona, protoze velice casto nechodi emaily, nekdy restartuje sluzby, jindy cely server, jindy to zatuhne cele a musi server vypnout/zapnout. Outlooky jsou neskutecne pomale, zacina to byt vesi sranda nez klien LotusNotes ;-)) pod wine mi rozhodne behal LN rychleji a i zatracovany Domino Server pres velke mnozstvi chyb byl spolehlivejsi nez M$ Exchange
Rdm
Rdm (neregistrovaný)
10. 6. 2008 0:27 Nový

Re: Thunderbird vs Evolution

celé vlákno
Outlook (alespoň ve verzi 07) ukládá do ODT což je (podle příspěvku výše) XML :)
Věřím, že je Evolution kvalitní klient (slyšel jsem na něj jen chválu), ale verze pro Windows mě tedy vůbec nepřesvědčila, ba naopak, byla to hrůza.

Jinak pokud chcete něco slibného pro Windows, tak http://emclient.com/ vypadá velmi dobře ;)
JČP
JČP (neregistrovaný)
11. 6. 2008 12:14 Nový

Re: Thunderbird vs Evolution

celé vlákno
Pod Win existuje velice schopný TB! (The Bat!) www.thebat.cz
sdfsdaf
sdfsdaf (neregistrovaný)
10. 6. 2008 8:22 Nový

Re: Thunderbird vs Evolution

celé vlákno
No nevim tak to asi musite vypraskat zpravce , ale nase firma s cca 1500 zamestnanci pouziva outlook+exchange dnes a denne naprosto bezproblemu a ani rychlost neni nijak spatna . Ja bych rekl , ze ke stejne spokojenosti to pouziva opet 90% firemnich zakazniku jenom tady na rootu to nefunguje :P
PiT
PiT (neregistrovaný)
10. 6. 2008 9:26 Nový

Re: Thunderbird vs Evolution

celé vlákno
Existuje pre Linux nejaky server(+klienti) pre spravu kalendara + uloh podobne ako to ma Outlook/Exchange od M$ ?
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný)
10. 6. 2008 19:28 Nový

Re: Thunderbird vs Evolution

celé vlákno
Thunderbird umí pracovat s kalendářem. Serverové možnosti jsou popsány zde.
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný)
10. 6. 2008 19:53 Nový

Re: Thunderbird vs Evolution

celé vlákno
Jinak pokud jste Kčlověk, je tu ještě Korganizer, nejspíš bude trošku méně náročný na prostředky než Thunderbird. Nezkoumal jsem, jak přesně řeší serverovou komunikaci, ale něco určitě umí (nejsem na tohle expert).
Durill
Durill (neregistrovaný)
10. 6. 2008 19:55 Nový

Re: Thunderbird vs Evolution

celé vlákno
Ano, existuje. Napriklad Novell GroupWise.
Tommy
Tommy (neregistrovaný)
10. 6. 2008 20:56 Nový

RE: Ředitel Mozilla Messaging: nechceme kopírovat Outlook

celé vlákno
prvy krat co som videl link zo slashdotu na root a nie naopak.
Gratulujem
Petr Macek aura:97
12. 6. 2008 13:24 Nový

Sdilene kontakty

celé vlákno
Ja bych ocenil nejake dotazene sdilene kontakty. Nevim, jak jsou na tom posledni verze TB, ale spousta lidi by uvitalo, kdyby v jedne siti mohli sdilet kontakty. Testoval jsem tenkrat nejake LDAP, ale je to jen read only, obcas mi to kontakt nevyhledalo.
Nebo nekdo mate nejake osvedcene reseni?
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem