Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Nová softwarová sklizeň (21. 2. 2007)

Marek Michajlovič Nečada
21. 2. 2007 0:21 Nový

Pornotube si mohl pisatel odpustit

celé vlákno
Nechápu, jak pornotube souvisí se svobodným softwarem. Leda tak s free pornem, ale pokud vím, tak porno != software. I kdyby souvisel, nemyslím si, že je vhodné se o něm zde zmiňovat.
Fanda
Fanda (neregistrovaný)
21. 2. 2007 0:53 Nový

Re: Pornotube si mohl pisatel odpustit

celé vlákno
proč ses neozval, když vyšla tahle sklizeň?
http://www.root.cz/clanky/nova-softwarova-sklizen-6-9-2006/

tenhle prográmek je kusem software - autor článku nenabízí tip na žádné porno...
Radek Podgorny aura:90
21. 2. 2007 1:12 Nový

Re: Pornotube si mohl pisatel odpustit

celé vlákno
Proc by to nebylo vhodne? Je snad na pornu neco spatneho?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
21. 2. 2007 2:02 Nový

Re: Pornotube si mohl pisatel odpustit

celé vlákno
Na pornu není nic špatného, naopak nedostatek sexální touhy může být znakem nějaké poruchy.
.
. (neregistrovaný)
21. 2. 2007 11:45 Nový

Re: Pornotube si mohl pisatel odpustit

celé vlákno
jo, leda tak asexuality. jenze to je bezny. jsou frigidni zeny a jsou frigidni muzi. jestli ty ses frigidni to nevim, ale mamlas si urcite...
O.
O. (neregistrovaný)
21. 2. 2007 21:58 Nový

Re: Pornotube si mohl pisatel odpustit

celé vlákno
Ano porno je spatne. Kazi dobry vkus. Erotika je dobra, pokud je vkusne podana.
Radek Podgorny aura:90
21. 2. 2007 22:03 Nový

Re: Pornotube si mohl pisatel odpustit

celé vlákno
Aha... ...a predpokladam, ze miru "vkusu" budete posuzovat vy...
Petr
Petr (neregistrovaný)
25. 2. 2007 11:29 Nový

Re: Pornotube si mohl pisatel odpustit

celé vlákno
Docela by me zajimalo, jak jste na tenhle nesmysl prisel
orgoj
orgoj (neregistrovaný)
21. 2. 2007 2:03 Nový

Re: Pornotube si mohl pisatel odpustit

celé vlákno
pornotube-dl ma OSI Approved :: MIT/X Consortium License, takze to dost souvisi :-P
Andrej Kvasnica aura:81
21. 2. 2007 9:48 Nový

Re: Pornotube si mohl pisatel odpustit

celé vlákno
Je to software na stahovanie software pre mozog. Stahovac na literaturu (tiez software pre mozog) by ste asi neodsudzovali...
cannibal
cannibal (neregistrovaný)
21. 2. 2007 18:06 Nový

Chodim na Youporn a nestidim se

celé vlákno
Dik za tip na dobrej soft. Pral bych si, aby se takovych tipu na soft, ktery je pouzitelny a prakticky obevovalo na tomto serveru vice.
Moralistum a Moralizatorum > Bjeste se vycpat >]
mato
mato (neregistrovaný)
21. 2. 2007 20:39 Nový

Re: Chodim na Youporn a nestidim se

celé vlákno
mno ja osobne tiez nevidim v tom problem, ze je to tam ukazane .. a ? ked sa niekto nexce pozerat, nepozera .. kto sa xce, at pozera ... o tom je ta sloboda, ci .. ?
Ma
Ma (neregistrovaný)
23. 4. 2007 0:55 Nový

Re: Chodim na Youporn a nestidim se

celé vlákno
mohlo by vás zajímat ... http://userscripts.org/scripts/show/8727
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 2. 2007 21:22 Nový

Re: Pornotube si mohl pisatel odpustit

celé vlákno
Svobodný software na svobodné porno :-) Pokud by to porno bylo pod GPL a používali na klinice umělého oplodňování, tak by i to sperma i to dítě bylo GPL a pak by tu byla nová generace GPL lidí :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2007 3:16 Nový

fuck off!

celé vlákno
tip na program na stahování porna mě neskutečně naštval a Rootu rozhodně dobré jméno nedělá. to už můžete rovnou recenzovat pornoservery!!!
petris
petris (neregistrovaný)
21. 2. 2007 3:23 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
proč, hrál jste v nějakém?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2007 7:22 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Porno samozrejme neni zavadne, zavadna je zlocinnost ktera vyrobu porna casto doprovazi. Otazka teda zni kde se zlocin kolem nezavadne cinnosti bere? Uz dlouho znama odpoved je ze tento zlocin je produktem toho ze skupina lidi vyhlasi _svatou_valku_ proti ... (a tady muzes doplnit porno, marihuanu, alkohol, svobodny software, islam, krestanstvi, pravo na svobodny nazor, bratry Masiny, ...)
Vyhlasuju tedy _svatou_valku_ proti netoleranci!
barel
barel (neregistrovaný)
22. 2. 2007 17:07 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Netolerance je spatna vec. Proto by se melo tolerovat, ze se autor zminil o necem, co slouzi k ziskavani neceho, co se nekomu nelibi. Komu se to nelibi, at to nepouziva. Ale hlavne, at nediktuje, co si muzu pouzivat ja. Ja sam se rozhodnu, co budu pouzivat a co ne. To samozrejme plati za predpokladu, ze dodrzim zakon.
Ge Bu aura:95
22. 2. 2007 19:25 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Hehe a zákon vytvoří ten, kdo chce diktovat, co máš používat :).
barel
barel (neregistrovaný)
23. 2. 2007 16:44 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Ne, zakon vytvori ten, kdo je k tomu demokraticky zvolen.
cedrik
cedrik (neregistrovaný)
21. 2. 2007 7:57 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Tihle pokrytecký puritáni mě osobně vždycky nadzvednou. Jako kdyby sex bylo něco odporného a každá i trochu souvisejíci věc také. Vždyť se tak tvoří život! To znamená že i ty jsi odporný, když jsi byl takto stvořen, tak si zalez někam do díry kde tě nikdo nebude na očích a nevopruzuj. A nedej bill aby tam byl internet nebo proboha snad to ne sexuální objekt a klidně si vychcípejte.
MilanJ
MilanJ (neregistrovaný)
21. 2. 2007 8:13 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
pokrytec jsi ty, borjo

porno a sex jsou rozdílné věci, pokud sis toho nevšim

porno JE odporné

dělat ze sexu objekt podnikání je odporné

obhajovat porno je odporné

dívat se na porno je odporné

a TVÁ odpověď je pokrytecká, poněvadž schválně meleš o koze, když druhý mluví o voze
ava
ava (neregistrovaný)
21. 2. 2007 8:46 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Jak muze byt porno odPORNe? to je snad oxymoron..
Daniel Felix Hrouzek aura:24
21. 2. 2007 8:47 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
co to sakra meleš, ty vořechu?
ava
ava (neregistrovaný)
21. 2. 2007 8:54 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Kdyz nekdo neco rekne a ty to nepochopis, neznamena to ze ten druhej je vorech, a uz vubec to neznamena, ze nekoho zajima, ze to nechapes, ty poleno.
Daniel Felix Hrouzek aura:24
21. 2. 2007 10:13 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
zjevně jsi nepochopil/a, že jde o citaci dialogu z jednoho nejmenovanýho seriálu. ale to nevadí. jak správně říkáš - nikdo nemůže vědět všechno.
David Kovář aura:86
22. 2. 2007 8:35 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Myslím si, že je úplně jedno z čeho je to citát. Pokud jste ho použil protože souhlasíte s jeho významem, tak reakce aveho je naprosto v pořádku (týká se věci). Pokud jste to plácl jen tak, tak to nechápu proč to sem vůbec píšete. Pak můžete leda machrovat, že znáte _jeden_ citát z _jednoho_ seriálu (nebo čehosi), nebo jen tak plácáte a to můžete doma v koupelně. Klidně by se to dalo považovat za spam.
Daniel Felix Hrouzek aura:24
22. 2. 2007 9:44 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
a z toho plyne konkrétně co?
David Kovář aura:86
22. 2. 2007 9:49 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Že ten tvůj příspěvek byl zcela bezpředmětný a zbytečný. Takže 2x mysli a pak jednou mluv.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
21. 2. 2007 8:59 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Bigotni krestani uz dorazili. Mas taky nejaky argumenty, nebo jen ty stupidni vykriky?
MilanJ
MilanJ (neregistrovaný)
21. 2. 2007 9:13 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
máš nějaký argumenty pro slova "bigotní křesťané" borjo?
free
free (neregistrovaný)
21. 2. 2007 9:05 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Tak blbá logika se dá aplikovat na kde co, třeba:

náboženství a víra jsou rozdílné věci
náboženství je odporné
dělat z víry objekt podnikání je odporné
obhajovat náboženství je odporné
Hraesvelgr Odin
Hraesvelgr Odin (neregistrovaný)
21. 2. 2007 10:00 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Gotcha!!! :-)
K.
K. (neregistrovaný)
21. 2. 2007 9:48 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
aha, ale delat objekt podnikani z pitne vody, lidskeho zdravi, prava na bydleni nebo treba zakladniho vzdelani je v pohode, jo?

Nezapominej ze v kapitalismu jsou vsichni prostituti ;-)
Hraesvelgr Odin
Hraesvelgr Odin (neregistrovaný)
21. 2. 2007 10:00 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Ses krestan co :-)
neurol23
neurol23 (neregistrovaný)
21. 2. 2007 10:17 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
ty si kus vola
Izak
Izak (neregistrovaný)
21. 2. 2007 11:39 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Porno neni odporne, ale trapne, vetsinou sici stroje a vzdy stejny dej a nic noveho.
Dale spatna kamera, spatne svetlo, prihlouple zvuky detinske dialogy.

Existuji i vyjimky, ale to je pak spise erotika, doporucuji rezisera: Andrew Blake (nejsou tam zandne kecy, zadne hekani, vetsinou vazna hudba)
Fotografku: Suze Randal.

Jinak mnohem zajimavejsi je sex provozovat, nez na nej cumet, ale je problem najit jenom nelezici partnerku ochotnou experimentovat.
.
. (neregistrovaný)
21. 2. 2007 11:50 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
porno je trapne, protoze na klasickem pornu nevymyslis nic noveho :)
andrew blake je genius. holky pekny, prostredi pekny, mimochodem jedna z jeho herecek je zenou marilyna mansona...
ale mezi nami, kdo rika ze se na porno nediva, tak podle me keca, protoze to je jako, kdyby mi nekdo tvrdil, ze nemasturbuje. sexualita je prirozena vec a ne nadarmo je prostituce nejstarsi remeslo na svete.
takze chvalim zde uvedeny odkaz na porntube :)
Láďa
Láďa (neregistrovaný)
21. 2. 2007 12:19 Nový

Žijeme ve svobodném státě

celé vlákno
a pokud vám přijde porno, jeho obhajování nebo koukání se na něj odporné, tak to prostě nedělejte, nikdo vás do toho přece nenutí :-)
radim
radim (neregistrovaný)
21. 2. 2007 12:41 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
porno je odporné?

mě i mojí holce se líbí a když ji ho pustím, tak ji to vždycky pořádně rozparádí a ta pak dělá věci. Měl by jsi si taky najít holku a podívat se na nějaké porno, aby jsi věděl, co s tou holkou pak všechno můžeš dělat ;-)
MilanJ
MilanJ (neregistrovaný)
22. 2. 2007 7:55 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
chceš tím říct:
"to co se mi líbí je dobré"
???

tedy, když myšlenku rozvedu:
"lidi!, zjistěte co se Vám líbí a dělejte jen to, na ostatní zvysoka kašlete"

- víš, jak se takovému myšlenkovému směru říká?
- víš, v jakých dobách a na jakých místech v historii se něco takového hlásalo?
- víš, jak to nakonec dopadlo?

jsi si opravdu jistý, že to tvoje partnerka chce?
jsi si jistý, že nejsi trochu povrchní?

borjo
.
. (neregistrovaný)
22. 2. 2007 9:34 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
skutecne jsou zensky, kterejm se porno libi a s chlapem se na nej divaj. mozna byste lidi meli trochu na chvili opustit pocitace a klavesnice a jit se podivat jaky lidi vlastne sou. nekdy sou pekny perverzaci... pripomina mi to jedno znameho programatora co onehda soulozil s pritelkyni ve vecerni tramvaji v kukani pro ridice (byl to druhy vagon a asi zapomneli zavrit) :))
Noxius
Noxius (neregistrovaný)
21. 2. 2007 9:31 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
ako bolo v cirkevnej skole?
Daniel Felix Hrouzek aura:24
21. 2. 2007 8:50 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
ó bože! velký root přijde o své dobré jméno! co jen budeme dělat, co jen budeme dělat...
unchallenger
unchallenger (neregistrovaný)
21. 2. 2007 9:00 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Dobré jméno roota už dávno zničili lidi, kteří na něj píšou příspěvky s titulky jako ,fuck off!`.
Andrej Kvasnica aura:81
21. 2. 2007 9:52 Nový

Re: f*ck off!

celé vlákno
dovolim si pripomenut ze aj ty si ho napisal
unchallenger
unchallenger (neregistrovaný)
21. 2. 2007 20:05 Nový

Re: f*ck off!

celé vlákno
Titulek vlákna se nemění, pokud se nemění předmět diskuse.

A ta hvězdička... pěkně předvádí pokrytectví, ale vulgarismus (byť anglický) kvůli ní vulgarismem být nepřestává.

Celkový výsledek:

fuck off : dobré jméno
2 0
thingwath
thingwath (neregistrovaný)
21. 2. 2007 10:46 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
Dobré jméno roota též ničí hňup korektor, který nebyl schopen opravit to ,by jste`. Na blití mi je.
paranoiq
paranoiq (neregistrovaný)
21. 2. 2007 13:38 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
o dobré jméno root.cz přišel, když se stal součástí molochu Internet Info.
rk
rk (neregistrovaný)
22. 2. 2007 13:40 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
presne tak, kvalita roota sla hodne dolu.
deda.jabko
deda.jabko (neregistrovaný)
21. 2. 2007 13:46 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
me zase potesil... na pornotube jsou i vylozene srandovni veci... doporucuju hledat slovo "dinosaur"
wayne
wayne (neregistrovaný)
21. 2. 2007 18:51 Nový

Re: fuck off!

celé vlákno
koho uz len zaujimaju nejake anonymne urazlive prispevky? ...
Roger
Roger (neregistrovaný)
21. 2. 2007 11:04 Nový

Centericq

celé vlákno
Centericq uz nastesti tak nestagnuje, vyvoj se znovu pomalu rozebiha - v planu je (konecne!) UTF-8, aktualizace protokolovych knihoven (tj. hlavne Jabber a MSN, mozna ICQ) a dalsi veci. Snad to tem nadsencum vydrzi :)
(A doufam, ze tu se svym trapne SW komentarem prilis neprekazim tomu puritanskemu flamu...)
Petr Krčmář aura:99
21. 2. 2007 11:21 Nový

Re: Centericq

celé vlákno
Vývoj CenterICQ je vynikající zprávou. Sám jsem jej mnoho let používal, ale kvůli problémům s Jabberem a zmíněným UTF jsem přešel na Psi a už jsem si docela zvykl. Pokud vývoj poběží, určitě budu uvažovat nad návratem.
Franta Kučera aura:80
21. 2. 2007 11:23 Nový

Mimo oblast zájmu

celé vlákno
Na ABClinuxu jsem nedávno viděl, jak byla uzavřena jedna diskuse ohledně tvorby www - důvod: diskuse nebyla o linuxu ale obecně o tvorbě webu. Autorovi dotazu bylo doporučeno, ať jde na jiný diskusní server. Na tvorbě www stránek není nic závadného, ale ABC si udržuje svůj profil / oblast zájmu.

Nemá smysl tady diskutovat jestli porno je nebo není závadné, ta diskuse patří na jiné servery. Root by si měl vzít příklad ze zmíněného ábíčka a nepsat o věcech, které jsou zcela mimo jeho obor.

Pravidelná blbinka je stejně trapná jako novácké zvířátko ve zprávách* Rada: když v daném týdnu nic vhodného nenajdete, tak tuhle rubriku prostě vynechte, nikdo se za to na vás zlobit nebude a je to lepší než tam cpát COKOLI za každou cenu.


*) btw: nevím, jestli tam ještě je, nesleduji to.
Daniel Felix Hrouzek aura:24
21. 2. 2007 12:31 Nový

Re: Mimo oblast zájmu

celé vlákno
já to asi nechápu. má bejt blbinka týdne program, nebo něco takovýho? má. je tahle dnešní blbinka týdne program? je. tak kde je problém? kdyby nějaká jiná blbinka tejdne sloužila ke stahování patchů aktuálně vyvíjený verse jádra, udělala z každýho z nich abstraktní vektorovej obrázek, poskládala do koláže a tu vystavila na flickr, byl by v tom nějakej problém? kde je rozdíl?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2007 13:24 Nový

Re: Mimo oblast zájmu

celé vlákno
že se opakujete?
(http://www.root.cz/clanky/nova-softwarova-sklizen-6-9-2006/)
- pouze vypíchnete kontroverznější variantu (aby byl flame - kliky - reklama? možná jsem paranoik... :)
Daniel Felix Hrouzek aura:24
21. 2. 2007 13:50 Nový

Re: Mimo oblast zájmu

celé vlákno
to je fuk, jde přece o princip.
Franta
Franta (neregistrovaný)
21. 2. 2007 14:05 Nový

Re: Mimo oblast zájmu

celé vlákno
1) Blbinka je podle mě něco technicky zajímavého leč prakticky neužitečného
2) Blbinka na rootu by měla souviset s Linuxem/Unixem/OSS

Pornotube-dl je jednak užitečná věc* --> není to blbinka. A jednak její souvislost s tématem serveru se blíží nule. Z těchto dvou důvodech tu nemá co dělat.

Až se na internetu objeví WebServisa na vyhledávání držitelů nobelovy ceny za literaturu, tak se o tom taky bude psát na rootu?? Nejlépe v rubrice "blbinka"? Spojitost s tématem serveru by byla asi podobná jako u porna.



*) navíc z technického hlediska je spíš banální
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
21. 2. 2007 14:46 Nový

Re: Mimo oblast zájmu

celé vlákno
S tématem roota to souvisí, i Linuxoví programátoři potřebují onanovat. Říká se dokonce, že geekové mají menší schopnost nalézat partnerky než normální lidi, a takže je onanie nutná.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
21. 2. 2007 14:47 Nový

Re: Mimo oblast zájmu

celé vlákno
Mazání diskuzí je špatné.
Franta
Franta (neregistrovaný)
21. 2. 2007 17:06 Nový

Re: Mimo oblast zájmu

celé vlákno
Proč by diskuse měly být zaneřáděné OT dotazy?? Co když chci něco najít, ale k relevantním informacím se nedostanu, protože web je zanešený nesmysly?
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
21. 2. 2007 17:57 Nový

Re: Mimo oblast zájmu

celé vlákno
Protože ten, kdo rozhoduje, co je off-topic, rozhoduje blbě. Třeba dost lidí si myslí, že porno je off-topic, protože se jim porno nelíbí --- mají stálou partnerku, s ní zakládají rodinu, a myslí si, že každej to tak musí mít, a jakékoli jiné prožívání sexuality odsuzují.
Franta Kučera aura:80
21. 2. 2007 22:56 Nový

Re: Mimo oblast zájmu

celé vlákno
Já jsem ale nenapsal, že to odsuzuji -- jen, že to patří jinam.

Co kdyby se na rootu mluvilo hlavně o unixu a open source a na pornografických serverech o pornu?? IMHO by to bylo docela fajn.
barel
barel (neregistrovaný)
22. 2. 2007 17:20 Nový

Re: Mimo oblast zájmu

celé vlákno
Kdo je natolik sebevedomy, ze si dovoluje rozhodovat, co je off-topic, co je vhodne, co by me mohlo moralne poskodit? Ja bych si to dovolil posoudit sam, kdyz dovolite.
Franta
Franta (neregistrovaný)
22. 2. 2007 11:41 Nový

Re: Mimo oblast zájmu

celé vlákno
Navíc tady nejde o mazání diskusí, ale o to, o čem se má psát do článků. Asi bys taky nebyl nadšený, kdyby tady vycházely články o pěstování mrkve.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
22. 2. 2007 14:26 Nový

off topic?

celé vlákno
Z tohohle pohledu je off-topic polovina programů, co se tady popisuje:

GNU Gadu, Mcabber (kecací programy nesouvisí s Linuxem, jen na něm běží)
Democracy player (přehrávání videa nesouvisí s Linuxem, jen na něm běží)
Stftp (ftp nesouvisí s Linuxem, jen na něm běží)
Enblend (zpracování fotografií nesousisí s Linuxem, jen na něm běží)
Man DVD (vytvváření DVD nesouvisí s Linuxem, jen se na něm může dělat)
--- a všechny páteční hry.

Lidi kritizují porno, protože je to porno, ne proto, že je to off topic. "Off topic" je pouze záminka. Třeba hry nebo výše popsané programy nejsou o nic víc off topic než porno a přesto nikomu nevadí.
Franta
Franta (neregistrovaný)
22. 2. 2007 17:14 Nový

Re: off topic?

celé vlákno
"Lidi kritizují porno, protože..." někteří asi ano. Ale já ho nekritizuji, jen se k němu odmítám vajadřovat. A tady na rootu ho nechci, protože sem nepatří. Nesouvisí to s tím, jestli je dobré/špatné.
barel
barel (neregistrovaný)
22. 2. 2007 17:24 Nový

Re: off topic?

celé vlákno
Na rootu je porno? Kde? Sem s nim. :-D
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
23. 2. 2007 1:46 Nový

Re: off topic?

celé vlákno
A myslíš, že hry nebo programy na multimédia na root taky nepatří?

BTW. dneska jsem si skvěle vyhonil nad jedním obrázkem ženy (reálného styku se ženou totiž nejsem schopen).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2007 21:21 Nový

Pojďte místo těch keců dát někde skupinový sex!

celé vlákno
Co vy na to, slo by to treba v Praze? Namisto nejakeho
cumeni porna ve spatne kvalite si to muzeme dat live!!!
S pozdravem nadrzenej vevercak!
bukaj
bukaj (neregistrovaný)
21. 2. 2007 22:46 Nový

Re: Pojďte místo těch keců dát někde skupinový sex!

celé vlákno
Jako napad je to gut, ale ta implementace bude pokulhavat. Teda pokud nejses gay - ja ne:)
r080
r080 (neregistrovaný)
22. 2. 2007 10:07 Nový

cicq

celé vlákno
kralovsky se bavim nad touhle diskuzi, diky chlapi

centericq jsme nejakou dobu pouzival a byl spokojen, ovsem do te doby, nez jsem poznal kombo irssi + bitlbee (pouzivam hlavne icq, velmi zridka irc a zbytek vubec)
Roger
Roger (neregistrovaný)
22. 2. 2007 11:20 Nový

Re: cicq

celé vlákno
Hmm, to vypada zajimave - predpokladam, ze je jeden kanal, kam se "pripojuji" dostupne kontakty a da se s nimi pak normalne mluvit pres query. Jak se zobrazuji statusy? A jsou tam videt i offline kontakty? A kdyz uz jste zminil to irssi - nemate v rukavu nejaky navod na pouziti proxy? :)

Mozna by mohlo byt zajimave, kdyby se redakce necemu takovemu taky prilezitostne venovala... :)
r080
r080 (neregistrovaný)
22. 2. 2007 14:37 Nový

Re: cicq

celé vlákno
> predpokladam, ze je jeden kanal, kam se "pripojuji" dostupne kontakty a da se s nimi pak normalne mluvit pres query ano presne tak, lze i zvolit mod, kdy se s kazdym chatuchtivym kontaktem otevre nove window > Jak se zobrazuji statusy? kuk sem > A jsou tam videt i offline kontakty? ano, ta moznost tady je krasa je podpora perlu(pythonu) v irssi, clovek si s tim muze dost vyhrat - existuje i nekolik jiz hotovych skriptu, ktere lze nalezt pres bitlbee.org > A jsou tam videt i offline kontakty? bohuzel
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem