Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Nový Root a soutěž o ceny (4)

gep
gep (neregistrovaný)
21. 1. 2005 0:27 Nový

Co to je?

celé vlákno

Krindapana, co je to za obrazek? :)

uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 12. 2005 14:34 Nový

Re: Co to je?

celé vlákno
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
coccyx
coccyx (neregistrovaný)
21. 1. 2005 0:32 Nový

partial solution

celé vlákno

skuste zmenit 11 byte na 11 a potom image negative -> a dalej to uz necham na vas ... :o))

Milan Kvasnica
Milan Kvasnica (neregistrovaný)
21. 1. 2005 1:51 Nový

Re: partial solution

celé vlákno

Jak Vás to napadlo?

tdc
tdc (neregistrovaný)
21. 1. 2005 1:56 Nový

Re: partial solution

celé vlákno

jeho napadlo menit to binarne, ale daleko jednodussi je vzit tu tribarevnou paletu a zmenit jednotlive barvy, pak to krasne vyleze (ale je s tim piplacka :))

Milan Kvasnica
Milan Kvasnica (neregistrovaný)
21. 1. 2005 2:34 Nový

Re: partial solution

celé vlákno

mno jo :-/

omlouvá mne fakt, že jsem před devíti lety "rozlouskl" metodou pokus-omyl datový formát BMP, čímž jsem dosáhl svého vrcholu na poli binárních formátů a od té doby si hraju jen s textovými soubory.

Díky moc za objasnění, myslel jsem totiž, že hodnota 0x11 na 11. byte má nějaký "hlubší význam".

coccyx
coccyx (neregistrovaný)
21. 1. 2005 7:49 Nový

Re: partial solution

celé vlákno

graficky format gif: Global color table flag (GCTF) bit c. 7 , priznak existencie globalnej tabulky farieb ... pos=0x0a (0x91) -> 0x11, take veci si necucam z prsta ... :o)))

tsunami
tsunami (neregistrovaný)
21. 1. 2005 0:48 Nový

cas?

celé vlákno

trochu jsem nepobral to ze vydavate clanek v jiny cas nez obvykle...

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
21. 1. 2005 1:24 Nový

Chyba?

celé vlákno

To ze pokus o zobrazeni disuse konci chybovou hlaskou 'Spatne urceni clanku' je umysl nebo chyba?

No co tak koukam na mezivysledek meho snazeni, tak asi one-liner tentokrat nebude, teda leda ze by v nem byl kus ve stylu "echo {vysledek} > soubor_s_resenim"

Cooler
Cooler (neregistrovaný)
21. 1. 2005 1:42 Nový

zobrazenie diskusie nejde ?

celé vlákno
Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
21. 1. 2005 3:05 Nový

Re: zobrazenie diskusie nejde ?

celé vlákno

Jde, ale musi se to delat po jednom prispevku a rucne zadavat url. Ze by preview noveho uzivatelskeho komfortu na novem rootu? :o)))

tdc
tdc (neregistrovaný)
21. 1. 2005 1:50 Nový

part #1

celé vlákno

tak uz mam zip, jdu desifrovat :)

opio
opio (neregistrovaný)
21. 1. 2005 2:03 Nový

za trest..

celé vlákno

No prima, hodinu to tu lepim dohromady a misto obrazku me cekaj dva dalsi soubory.. nekdo taky rano vstava! s timhle pristupem mam asi maly sance, ale zbytek fakt az zitra :]

tester
tester (neregistrovaný)
21. 1. 2005 2:07 Nový

Hmm.

celé vlákno

Taky nuzky? :)

tdc
tdc (neregistrovaný)
21. 1. 2005 2:10 Nový

Bez titulku

celé vlákno

Jinak one-linerem to ted uz opravdu nepujde, ale nebejt takhle pozde, tak si jdu procvicit graficky operace a tu ZIP url seskladam scriptem :)
Je fakt, ze takhle pozde se radsi clovek bude par minut morit v gimpu, nez neco programovat :)

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
21. 1. 2005 3:03 Nový

Re:

celé vlákno

Hmm ... tak uz jsem prisel na vyznam tech dvou souboru v zipu ... jen je mi divny, ze ten vysledny obrazek je asi napetkrat prelomeny .... bud je v zadani bug, nebo mi zas nekde neco ulitlo ....

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
21. 1. 2005 3:15 Nový

Re:

celé vlákno

No ono fakt na nekolika mistech vysledku asi chybi par pixelu ... a pak to posune v nekolika zlomech cely obraz ... no stejne je to teprv predposledni dil, jdu spat, doresim zitra .... :o(

uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 1. 2005 2:33 Nový

Bez titulku

celé vlákno
superpapouch
superpapouch (neregistrovaný)
21. 1. 2005 8:14 Nový

Verze pro PDA

celé vlákno

Kdyz uz cely system predelavate, chystate se upravit i verzi pro PDA? Aspon aby obsahovala i diskuze? Zatim nejpraktictejsi verzi ma zive.cz :(

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
21. 1. 2005 8:38 Nový

Re: Verze pro PDA

celé vlákno

Pokud váš prohlížeč podporuje CSS médium "handheld", je možné, že se dočkáte - když ne hned se zveřejněním nové verze, tak snad brzy poté. Pokud byste ale chtěl malou "kopii" Rootu pro špatné prohlížeče využívající i na PDA styly pro obrazovku, tak se nejspíš nedočkáte.

spaze
spaze (neregistrovaný)
21. 1. 2005 9:54 Nový

rss zpravicek

celé vlákno

super, konecne se budu moci zbavit (resp. presmerovat 301) svoje http://exploited.cz/linux-kratce-rss/ :)

peter
peter (neregistrovaný)
21. 1. 2005 10:01 Nový

email

celé vlákno

Myslite si, ze format emailu v tvare meno(zavinac)domena(bodka)cz je najvhodnejsi? Uz je to tak zname, ze ten kto robi robota s tym musi pocitat.

Istejsie je namiesto slova zavinac pouzit obrazok so zavinacom. Pre cloveka krasne citatelne, pre robota tazko. Najistejsie je pouzit na celu adresu ako obrazok (aj ked tu to nie je najvhodnejsie).

Pouzivam to uz dlhsie, tak sup-sup, kym si to dam patentovat. :-)

Kero
Kero (neregistrovaný)
21. 1. 2005 11:03 Nový

Re: email

celé vlákno

Naprosty souhlas, myslim, ze zatim je zavinac v podobe obrazku (pripadne cely mail je jeste lepsi) naprosto nejlepsi forma obrany proti robotum. Pripadne vyvratte=ukazte lepsi.

Yeti
Yeti (neregistrovaný)
21. 1. 2005 11:04 Nový

Re: email

celé vlákno

> Uz je to tak zname, ze ten kto robi robota
> s tym musi pocitat.

Možná tak: kdo *v ČR* píše robota...

peter
peter (neregistrovaný)
23. 1. 2005 18:04 Nový

Re: email

celé vlákno

Ty si este nedostal cesky alebo slovensky spam?

BTW myslis si, ze niekto bude robota obmedzovat na nejake jedno slovicko? Ze sa neda urobit vseobecne?

#/bin/bash
echo -e "bla (zavinac) meno (bodka) sk\n \
root{zavinac}root[tecka]cz\n \
bg(at)ms(dot)com" | \
grep "\<.*\> *\({\|(\) *.* *\(}\|)\) *\<.*\> *\({\|(\|\[\) *\<.*\> *\(}\|)\|\]\) *\<.\{2,4\}\>"

Asi tak...

Miroslav 'miEro' Rudišin
Miroslav 'miEro' Rudišin (neregistrovaný)
21. 1. 2005 11:21 Nový

part #1

celé vlákno

$ wget -qO - http://www.root.cz/data/soutez-4.gif | convert -compress none - miff:- | perl -e '@d=<>;for($i=0;$i<600;$i++){push@v,[unpack"C*",substr($d[$#d],14+$i*780,780)];}for($j=0;$j<780;$j+=30){$l=-1;for($i=0;$i<600;$i++){if($v[$i][$j]){if($l<0){$l=$i}}elsif($l>=0){$h{$i-$l}=[$j,$l];$l=-1;}}}map{($j,$i)=@{$h{$_}};map{$l=$_;map{$o[$l].=($v[$i+$l*5][$j+$_*5]-1)?"*":" "}0..5}0..6}sort keys %h;map{$l=$_;map{print substr($_,$l*78,78),"\n"}@o}0..3'

OCR si dopiste sami... :-)

tdc
tdc (neregistrovaný)
21. 1. 2005 11:28 Nový

Re: part #1

celé vlákno

nemam rad perl, ale pred timhle smekam :) chtel jsem neco takovyho napsat v pythonu, ale zatim jsem se k tomu nedostal. ted uz je to zbytecny :)

Jakub Vrána
Jakub Vrána (neregistrovaný)
21. 1. 2005 11:48 Nový

Re: part #1

celé vlákno

Jenže tohle je jenom začátek, zhruba první půlka. Alespoň v mém kódu má tahle část 30 řádek, pak je OCR ;-) a pak dalších 34 řádek.

Pepa
Pepa (neregistrovaný)
21. 1. 2005 11:47 Nový

Re: part #1

celé vlákno

huh... hezke

miki.cz
miki.cz (neregistrovaný)
21. 1. 2005 13:36 Nový

Re: part #1

celé vlákno

Klikoš verze: Uložit na disk, spustit Photoshop, otevřít soubor, "Úpravy/Režim/Tabulka barev" a barvy si zvolte dle sebe. Uznávám že to není vůbec automatický řešení, ale řekl bych že o dost rychlejší než to programovat.

Pavel Riha
Pavel Riha (neregistrovaný)
21. 1. 2005 18:04 Nový

Re: part #1

celé vlákno

a tahle perlovina ma jako delat co?!
to bych se ani neodvazil spustit ;)

jestli to ma jenom zmenit ty barvy, tak neni snazsi pouzit:

gifsicle --change-color 0 '#000000' --change-color 1 '#ffffff' --change-color 2 '#ff0000' soutez-4.gif >4.gif

nebo giftrans, nebo proste nejakej tomu urcenej program, co se vam zrovna vali na disku?

mx
mx (neregistrovaný)
21. 1. 2005 11:50 Nový

uff

celé vlákno

hotovo, celkom prasarna :) ale mooooc pekna :)
m.

martin
martin (neregistrovaný)
21. 1. 2005 11:52 Nový

add. vylepšení diskuzí

celé vlákno

Doufám, že tím vylepšením diskuzí je míněn interface do e-mailové konference (ála www.grafika.cz nebo alespoň ála www.abclinuxu.cz). Jinak se opět jedná o nepoužitelný balast, jaký mají všude...:-(

Uvidíme v příštím článku...

Jan Spurny
Jan Spurny (neregistrovaný)
21. 1. 2005 13:03 Nový

uz je to trapny

celé vlákno

Fakt mi tohle "predstavovani" prijde trapny - verim ze vyslednej root bude modernejsi, bude umet tisice ruznejch blbinek ktery stejne 99% uzivatelu nevyuzije, bude podporovat veci ktery si ani neumime predstavit, bla bla bla...

Ohanite se tim ze obsah zustane kvalitni jako doted a akorat pribude.. CO? .. v podstate nic co by nekoho ze ctenaru nejak extremne zajimalo.

Abyste me spatne nepochopili - nechci rict ze novej root bude spatnej a osklivej.. to je mi popravde celkem fuk - za predpokladu ze bude cernej ;) - jenom mi pride delat kolem zmeny webdesignu takovej poprask malinko trapny a nedustojny. Pokud by to delala jina firma tak by to byla normalni reklamni kampan s cilem pritahnout a zaujmout lidi.. tady.. no nevim...

Pripomina mi to jak v roce, tusim, 1988, kdyz skodovka predstavovala novej favorit, se v televizi vzdycky objevilo jenom zadni kolo, kousek pristrojovy desky.. fakt desny tajemno.. mam dojem ze lidi s tim blbli asi pul roku... a nakonec vylezl favorit - tim nechci rikat ze to je spatny auto - ale nebyl to proste takovej zazrak jako si vsichni diky tomu "tajemnymu odhalovani" mysleli, zadnej batmobil. A to stejny se ted deje s ROOT-em - spousta tajemnosti, naznacovani uzasnejch superficur.. a nakonec to bude jenom novej kabatek... verim ze autori novyho webdesignu to vnimaji jinak.. ale pro me je to JENOM ZMENA VZHLEDU a PAR BLBINEK NAVIC.

Nedelejte ze sebe a z nas blbce. Vim ze z roota nebude zadnej "CYBER-SUPER-HYPER-MULITIMEDIALNI-PROSTOR". Bude to jenom novej kabatek. Tak toho nechte, protoze pokud takhle nekoho napinate, tak ocekava nejakou bombu. A tu vy urcite nemate.

(Jenom doufam ze to nedelate proto ze vam chybej autori a vy potrebujete nejaky clanky..)

rootu zdar, kravinam zmar!

Floydie
Floydie (neregistrovaný)
21. 1. 2005 14:08 Nový

Re: uz je to trapny

celé vlákno

Tak toto bylo maximalne vystizne :)
BTW obcas se diskuze pod clankem spatne zobrazuje ve firefoxu (v IE ok), ze by prvni zmena? hehe

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
21. 1. 2005 15:07 Nový

Re: uz je to trapny

celé vlákno

>Pokud by to delala jina firma tak by to byla
> normalni reklamni kampan s cilem pritahnout a
> zaujmout lidi.. tady.. no nevim...

To je zajimavy nazor a docela vystihuje deni kolem vnimani Roota a potazmo celeho Open source, Linuxu atd. Na jednu stranu bysme byli radi, aby byl OS vniman jako normalni a plnohodnotna alternativa a na stranu druhou se objevuji takoveto nazory, ktere vlastne rikaji, ale vy musite byt "nenormalni", vy nejste normalni server (musite vypadat undergroundove), nejste normalni firma (nemuzete delat reklamni kampan). Ja myslim, ze jsme uplne normalni firma, vydavajici uplne normalni server, ktery se venuje uplne normalni soucasti IT. Mate jiny pocit?

Jan Spurny
Jan Spurny (neregistrovaný)
21. 1. 2005 17:18 Nový

Re: uz je to trapny

celé vlákno

Tak to jsem se jenom spatne vyjadril. Nemyslim si ze by se root nemel chovat jako komercni firma, ale spis sem chtel rict, ze tenhle styl reklamni kampane by byl ucinnej dejme tomu u nejakych velkych diskuznich, zpravodajskych nebo porno ;) serveru - proste tam kam chodi lide s jinak naprosto ruznymi zajmy a nazory - proste ty ktere nemaji nijak vyhranenou skupinku ctenaru. Tam by takova kampan urcite zabrala a byla ucinna.

Na druhou stranu root je, at uz je to dobre nebo ne, v podstate server pro dost uzkou zajmovou skupinu z jedny uzky zajmovy skupiny - a to linuxaku z IT-aku. A tuhle skupinu lidi tyhle praktiky bud nezajimaj (treba me, prestoze mam dneska grafomansky zachvat) nebo je vic nebo min nastvou... a uznavam ze nektere to mozna i pobavi. Nicmene si myslim ze z marketingoveho hlediska jde o kampan s naprosto nulovym koncovym efektem - tedy krome toho ze nekteri lide se priuci perlu a nekteri ziskaji flash disk ;)

Protoze jsme vsichni asi dost Linux-IT-centricti a nedochazi nam to ze jsme minorita(linuxaci) uvnitr minority(IT-aci), dovoluji se vas zeptat: Primela by vas podobna kampan na serveru venovanem akvaristice a zejmena pestovani zavojnatek k tomu abyste ten server vice cetli? Nebo by vas nalakaly ceny jako akvarium?

mtd
mtd (neregistrovaný)
22. 1. 2005 23:30 Nový

Re: uz je to trapny

celé vlákno

jj, ja to psal uz u minuleho dilu. prehani to. uz ty clanky nectu, akorat se kouknu, co zas vyrobili za vec do souteze, v diskusi se kouknu, jestli nekdo vyrobil zajimave reseni (btw, ten perlovy skript vypada opravdu dobre), skouknu si zajimavy program a dal nic. a ceny nezaujaly.

nejak tuhle jejich strategii nechapu, ale v souvislosti s tim lukacovicovym clankem (co se objevil ve zpravickach) me to dost pobavilo, protoze tam popisuje podobnou strategii pri prodeji pocitacovych her. je proste potreba divat se na lidi, co tuhle rootovou soutez vymysleli jako na vyssi bytosti, jinak jim tu nakonec budeme nadavat do debilu. :-)

JeromeHeretic
JeromeHeretic (neregistrovaný)
23. 1. 2005 0:04 Nový

Re: uz je to trapny

celé vlákno

No, myslim, ze kvuli cenam se te souteze nezucastni nikdo, vzdyt na prvni cenu bys IMHO ani nenatlacil wgetlyho roota :-) BTW: Ja ani nevim, co se v tech clankach pise, jen jsem prolitl prvni dil a jinak se fakt zabyvam jen resenim. Koneckoncu novinek ne rootovi si budu moct uzit dost, az bude spustena nova verze, do te doby me to netankuje.

Eerine
Eerine (neregistrovaný)
21. 1. 2005 16:22 Nový

Re: uz je to trapny

celé vlákno

Hlásím se také k těm, kteří by ocenili především kvalitnější články a jejich četnější vydávání než nějaké "cool" změny v redakčním systému a designu.Na druhou stranu chápu, že sehnat a platit dobré autory a udržet dlouhodobě jistý standard je daleko, daleko obtížnější ...
Jinak pro mě, za dob slavnějších a nedávno minulých, znamenal určitý etalon kvality právě Mr. Krause a vidím, že alespoň tady se nic (k horšímu) nezměnilo ;-)

Miisha
Miisha (neregistrovaný)
21. 1. 2005 14:33 Nový

Drsnarna

celé vlákno

Tak jo, brejlac uz mi vylez :-) Ted uz jen prijit na to, proc mi jeste stale ujizdi pet radku :-/ Prece to nebudu predelavat v nejakem p2p editoru... :-D

Petr Bartel
Petr Bartel (neregistrovaný)
21. 1. 2005 19:42 Nový

inovace , zmeny k lepsim zitrkum ?

celé vlákno

Zdravim roota,
je fakt ze nejaka soutez je fajn, urcite zpestreni a me konkretne to ukazalo ze jsem jeste lamka, protoze s timhle dilkem bych bez napovedy asi ani nehnul. Pravdou je ze root.cz je portal kde se vyskytuji prinosne clanky ze vsech koutu linuxu.... Jen je otazka jestli to ze je tu linuxsoft.cz /docela cool portal :)/ nebo abclinuxu.cz se svymi designy ve stylu co pripravujete, je jen snaha upoutat. Ja osobne bych taky nejradsi co nejvic dobrych clanku a snesu proto i reklamy m$ atd, vim ze je to treba. Kdyz reklamu tak co treba na seznam.cz banner neco jako "nebojte se linuxu, root.cz vam pomuze nebyt lama" :)

Petr Bartel
Petr Bartel (neregistrovaný)
21. 1. 2005 19:44 Nový

Bez titulku

celé vlákno

a jeste ve firefoxu je ta diskuze nepouzitelna , nezalamuje se a je to takovy divny, to jen tak mimochodem

druid
druid (neregistrovaný)
21. 1. 2005 21:19 Nový

Re: zalamovani

celé vlákno

Jo me se to v mozille 1.7.5 taky nezalamuje a v IE je OK. tak ze od ted na root jedine z IE je v nem citelnejsi :-))))

Johanka
Johanka (neregistrovaný)
21. 1. 2005 21:24 Nový

Re: zalamovani

celé vlákno

Za to nemuze browsic, ale Mieruv ultradlouhy radek. Kdyz tam neni mezera, neni co zlomit.

Miroslav 'miEro' Rudišin
Miroslav 'miEro' Rudišin (neregistrovaný)
21. 1. 2005 22:08 Nový

Re: zalamovani

celé vlákno

No dovol Johanko, takto urazat moj riadok... :-)
Opera si to pekne zalamuje a este aj ked si to cut&pastnem do shelu, tak to vlozi spravne bez virtualnych riadkov.
Mozno sa konecne niekto najde, kto to doprogramuje do Mozilly.

mtd
mtd (neregistrovaný)
22. 1. 2005 23:17 Nový

Re: zalamovani

celé vlákno

zalamovani radku je dlouholety mozilli problem, ktery nikdo neresi, protoze vyvojari hledaji univerzalni unicodovy algorimus, ktery to udela. argumenty jsou zbytecne, odpor je marny.

Jan Spurny
Jan Spurny (neregistrovaný)
21. 1. 2005 22:26 Nový

Re: zalamovani

celé vlákno

pokud to nedela IE ani Opera, tak za to mozilli browsic muze ;)

mtd
mtd (neregistrovaný)
22. 1. 2005 23:18 Nový

Re: zalamovani

celé vlákno

aha, takze rikas, ze problem je na strane roota... :-)

peter
peter (neregistrovaný)
23. 1. 2005 13:16 Nový

Re: zalamovani

celé vlákno

Zas nie je taky problem vkladat zabezpecit, aby sa to takychto dlhych riadkov/slov vkladala cca kazdych XY znakov medzera.

BTW pre linky som uz videl, ze sa nevypisuje cela, ale vklada sa do nej vypustka (...), samozrejme linka je klikatelna.

Pipo
Pipo (neregistrovaný)
21. 1. 2005 21:18 Nový

A co druha cast

celé vlákno

Mam tie subory zo archivu a co teraz s nimy.
Please hint...

Milan Kvasnica
Milan Kvasnica (neregistrovaný)
22. 1. 2005 22:10 Nový

Re: A co druha cast

celé vlákno

#!/usr/bin/perl

print <<END;
<HTML>

>
<style type="text/css">
table {empty-cells:show;border-collapse:collapse;border-spacing:0}
td {padding:0;border:none;width:1px;height:1px}
col {width:1px}
</style>
</HEAD>
<BODY>
<TABLE>
END

while(<>)
{
$_=~tr [uvwxyz] [ABCDEF];
$_=~s#([a-z0-9]{6})[\s\n]#<TD BGCOLOR=\#$1> </TD>#ig;
$_=~s#X#</TR><TR>#g;
print $_;
}

print "</TABLE></BODY></HTML>";

JeromeHeretic
JeromeHeretic (neregistrovaný)
22. 1. 2005 1:05 Nový

Jsem blbej ja, nebo je v tech souborech fakt chyba

celé vlákno

Tak ja nevim... udelal jsem si skript pro "pracovni" zobrazeni tech dvou souboru a zda se mi, ze v nekolika pripadech je to tam spatne zalomeno.
Nekde mi pri "prekladu" neco ulitlo, nebo jste na takove chybky taky narazili?

Adam Sindelar
Adam Sindelar (neregistrovaný)
22. 1. 2005 1:39 Nový

Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Tak pokud to blbě nechápeme (a jsme tu dva, takže snad ne :)) tak je tam několikrát chybný počet pixelů na řádku...

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
22. 1. 2005 14:09 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

No rek bych ze minimalne tri.
Mam takovy dojem ze kdyz nekdo delal z vysledku ty dva soubory v zipu, ze mu nejkde par pixelu uklouzlo ... vetsinou ze zacatku radku a zrovna v usecich, kde nejdou moc dobre odhadnout .... no doufam ze se tam casem objevi opraveny zip ....

gep
gep (neregistrovaný)
22. 1. 2005 14:32 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Mohli byste nakopnout jak pocitat barvy, ja to mam takove vyblute, pocitam to jako soucet r, g, b = 1+2, 3+4, 5+6.

JeromeHeretic
JeromeHeretic (neregistrovaný)
22. 1. 2005 18:59 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

rcpt to: gap Co mas za problem s barvama?. Barvy v tech souborech jsou IMHO spravne, jen to musis prohnat sedem, nebo necim takovym a vymenit pismena tak, aby sis to prevedl na normalni hexa zapis podle klice u=A ... z=F, cislice sedej.

gep
gep (neregistrovaný)
22. 1. 2005 21:49 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

aha, to me nenapadlo: u=A ... z=F, ja bral 'u' neni z sestnactkove soustavy, tak to nejsou 16-cisla.

gep
gep (neregistrovaný)
22. 1. 2005 21:53 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

proc sed, staci bohate tr u-z a-f :)

sinuhet
sinuhet (neregistrovaný)
23. 1. 2005 1:02 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

jen pro presnost: u=f, ..., z=a

Jerome Heretic
Jerome Heretic (neregistrovaný)
22. 1. 2005 18:42 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Ja uz jim na to dlabu... vyzkousel jsem vsechny mozne zpusoby prokladani a furt je z toho jen takova mazanina. Pokud by slo o brejlouna, cert to pal, ale dokud tu chybu neopravi, tak to nikdy neslozim tak, aby napisy sedely pixel na pixelu. Takhle mi to tam lita +- 5 pixelu a veskere pismo vypada jak rosypana rejze.
IMHO by za tohle byla dobra pomsta, kdyby jim vsichni lidi pak poslali vysledky nejak zakryptovane (na nejake takovehle urovni pochopitelne, ale co kus, to original).
Kdyz by to udelal jen nekdo, tak se na to vykaslou, ale kdyz by vysledky zakryptili vsichni, museli by to rozlouskat, aby mohli vyhlasit viteze. Sice budou louskat jen prvni tri, ale tak dlouho, dokud nenajdou prvni tri spravne... coz by se dalo take zaridit, aby se aspon tyden nenudili, ze :-)

gep
gep (neregistrovaný)
22. 1. 2005 21:48 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Ti poradim, za to, zes poradil mne:
Cti radek z 2.txt, z 1.txt (stridave do eof) a pis pixely za sebe (x++), az narazis na X, nastav y++, x=0;

JeromeHeretic
JeromeHeretic (neregistrovaný)
22. 1. 2005 22:39 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

rcpt to: gep Ale to jsem delal, nicmene vysledek stoji za kulovy. Kdyz se o tom teda bavime, vytahal jsem veci z .bash_history, co jsem vlastne provadel, sesypal to do skriptu, takze to muzes zkusit, uvidis, ze vysledek stoji za prd, napisy jsou rozjebany.
Ja sem to puvodne jen pro overeni napsal tak, ze mi to pres font color obarvovalo znak "#". Kdyz jsem videl, ze to asi fakt dela to, co chci, predelal jsem to tak, ze mi to kresli tabulku s jednopixelovyma okynkama, kterym to obarvuje pozadi.
Vystup se sype na stdout, takze nezapomen na naky >pokus.html. Napsal jsem tam par komentaru, aby to bylo krapet prehlednejsi.
------------------ cut here ----------------
#!/bin/bash

cat 1.txt |sed s/u/A/g |sed s/v/B/g |sed s/w/C/g |sed s/x/D/g |sed s/y/E/g |sed s/z/F/g |tr ' ' '\n' >1.fmt
cat 2.txt |sed s/u/A/g |sed s/v/B/g |sed s/w/C/g |sed s/x/D/g |sed s/y/E/g |sed s/z/F/g |tr ' ' '\n' >2.fmt

LINES1=`wc -l 1.fmt |awk '{print $1}'`
LINES2=`wc -l 2.fmt |awk '{print $1}'`
if (( $LINES1 > $LINES2 ));
then
MAX=$LINES1;
FILE1=1.fmt FILE2=2.fmt;
else
MAX=$LINES2;
FILE1=2.fmt; FILE2=1.fmt;
fi
# Nastavene poradi vychazi z predpokladu, ze vetsi soubor obsahuje vice radku,
#tudiz mensi by se mel vmezerovat do nej.
# Netvrdim, ze to tak je, ale zdalo se mi to logicke

while [ "$COUNT" != "$MAX" ]; do
let ++COUNT
head -$COUNT $FILE1 |tail -1 >>interlaced.dat
head -$COUNT $FILE2 |tail -1 >>interlaced.dat
done

echo "<html><head><body><style type=\"text/css\">"
echo "table {empty-cells:show;border-collapse:collapse;border-spacing:0}"
echo "td {padding:0;border:none;width:1px;height:1px}"
echo "col {width:1px}</style></head><body>"
echo "<table border=\"0\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\">"
echo "<col width=\"1\">"
echo "<tbody>"
echo "<tr>"

# Kreslim tabulku s obarvenym backgroundem a polickama 1x1 pixel
cat interlaced.dat |while read; do
let ++NO
if [ "$REPLY" != "X" ];
then
echo "<td bgcolor=\"#$REPLY\"></td>"
else
# Dopocitavaci bastl, co dopocita, obarvuje na cerveno
if (( $NO < 527 ));
then
while (( $NO < 527 )); do
echo "

Roman Vasicek
Roman Vasicek (neregistrovaný)
27. 1. 2005 13:19 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Ano chyb tam je vic (asi sest radek se rozpadlo). Moje reseni:

1. Ze dvou souboru udelam jeden se spravnymi barevnymi hodnotami
perl -e 'open D1, "<$ARGV[0]" || die; open D2, "<$ARGV[1]" || die; $k= root4.hex

2. Vytvorim 'HTML obrazek' pomoci nasledujiciho kodu. S nejakou optimalizaci jsem se neobtezoval ;-)


#!/usr/bin/perl

my @radek = ();
my $cell = 1;

open (IN1, '<root4.hex') || die "failed to open root4.hex";

print < @_) {
push @_, @p[scalar(@_)..527-1];
if ($l==121) {
$_[448] = $_[447]; $_[450] = $_[449]; $_[452] = $_[453];
} elsif ($l==124) {
$_[454] = $_[453];
}
}
print "\t<tr>\n";
for my $i (0..527) {
print "\t\t<td bgcolor='#$_[$i]'></td>\n";
}
print "\t</tr>\n";
}

sub adj {
if (@_ < 527) {
my $p = 210;
$p = 2 if($l > 100);
my $i = $_[$p];
my @a = ();
push @a, $i for (scalar(@_)..526);
splice @_, $p, 0, @a;
} elsif(@_ > 527) {
my $i = $_[0];
my $b = 0;
my $c = 0;
my $d = 0;
my @a1;
for $c (0..$#_) {
if ($_[$c] eq $i && $_[$c+1] eq $i && $_[$c+2] eq $i && $_[$c+3] eq $i && $_[$c+4] eq $i) {
if($b) {
$d = $c;
last;
}
} else {
$b = 1;
}
}
prn(splice @_, 0, $d);
$l++;
adj(@_);
return;
}
@p = @_;
prn(@_);
}

while (<IN1>) {
chomp;
next if(!length $_);
for my $item (split /\s+/) {
next if(!length $_);
if ($item eq 'X') {
$l ++;
adj(@radek);
@radek = ();
} else {
next if(!length $item);
push @radek, $item;
}
}
}

print <<"EOFOOT";
>
</table>
</body>
</html>
EOFOOT

close IN1;

sinuhet
sinuhet (neregistrovaný)
22. 1. 2005 18:55 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Jo, jsou tam jak delsi, tak kratsi radky. Ja je doplnil na nasobek 527 (delka radku) a nacpal do vysledneho obrazku. Pak jsem si s tim pohral v gimpu - vetsina pokazenych radku je jen nejakym zpusobem posunuta.

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
23. 1. 2005 1:44 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Ted jsem si s tim taky pohral a vicemene to spravit jde .... i kdyz je to celkem piplacka. Kdo vi, treba to udelali autori tehle hadanky naschval...

Jakub Vrána
Jakub Vrána (neregistrovaný)
25. 1. 2005 11:58 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Tak pošli patch...

sinuhet
sinuhet (neregistrovaný)
25. 1. 2005 22:03 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Na co patch? O kousek nize najdete shell/php kod, kterej ty dva textaky prechrousta na obrazek. Ten pak rucne doupravite (zadny velky malovani, prace maximalne na pet minut).

JeromeHeretic
JeromeHeretic (neregistrovaný)
26. 1. 2005 9:33 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Jo... akorat, ze pro petkovy phpko... to si ho kvuli tomu jako mam kompilovat? :-) Se 4kovym to nak nic nedela.

sinuhet
sinuhet (neregistrovaný)
26. 1. 2005 18:38 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Mno tak to bude pravdepodobne tim, ze nerozumi parametru -r pro brani kodu primo z prikazove radky. Musite php kod ulozit do souboru a spustit ho pres nej.

$ php -q file.php >> soutez-4.tga

Jinak by to melo fungovat i ve verzi 4 (presneji vetsi nez 4.0.6).

sinuhet
sinuhet (neregistrovaný)
26. 1. 2005 21:42 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Nebo pres stdin:

echo -n '<? -- php kod -- ?>' | php -d error_reporting=0 -q >> soutez-4.tga

JeromeHeretic
JeromeHeretic (neregistrovaný)
27. 1. 2005 1:23 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Hasismarja, to ma phpko v kazde verzi jine commandlinove parametry? To je teda solidni prasecina, inu neda se zaprit, ze je to potomek perlu :-) Jinak dik za radu a z toho tvyho reseni leze fakt hezkej obrazek, o hodne lepsi, nezli se povedl me, takovy vysledek bych skutecne necekal...

sinuhet
sinuhet (neregistrovaný)
27. 1. 2005 18:14 Nový

Re: Urcite je tam chyba (a ne jedna)

celé vlákno

Parametry jsou stejne, jenze vy asi spoustite cgi verzi, ktera parametr -r nezna (a ani nema proc). Ten je v cli (Command Line Interface) verzi.

Sinuhet
Sinuhet (neregistrovaný)
23. 1. 2005 11:29 Nový

PHP

celé vlákno

druha cast

php5 -d error_reporting=0 -r 'foreach(preg_split("/ +/", strtr(preg_replace("/\n+/", " ", implode("", array_map(create_function("\$a,\$b", "return \$a.\$b;"), file("2.txt"), file("1.txt")))), "uvwxyz", "FEDCBA")) as $c) echo ($i==0 ? "<tr>\n" : "").($c=="X" ? ($i==0 ? "" : (str_repeat("<td bgcolor=#11ff00>",527-$i+($i=0)))) : ((strlen($c)+(++$i==527? $i=0 : 0 )) ? "<td bgcolor=#$c>" : ""));' > soutez.html.part

sinuhet
sinuhet (neregistrovaný)
24. 1. 2005 18:09 Nový

Re: PHP

celé vlákno

ok, aktualizovane vydani:

$ echo -ne '\000\000\002\000\000\000\000\000\000\000\000\000\017\002\255\000\040\050' > soutez-4.tga
$ php5 -d error_reporting=0 -r 'foreach(preg_split("/ +/", strtr(preg_replace("/\n+/", " ", implode("", array_map(create_function("\$a, \$b", "return \$a.\$b;"), file("2.txt"), file("1.txt")))), "uvwxyz", "FEDCBA")) as $c) echo $c=="X" ? ($i ? (str_repeat(pack("V", 0), 527-$i+($i=0))) : "") : (strlen($c)*(($i=++$i%527)+1) ? pack("VXC", intval($c, 16), 0xff) : "");' >> soutez-4.tga

Pmx
Pmx (neregistrovaný)
23. 1. 2005 15:39 Nový

Výsledek

celé vlákno

Zdar. Tedy strávil jsem nad tím celý den, zkoušením nejrůznějších postupů:)

Taky vám nějak nevychází pozadí rámečku s nadpisem Reklama? Ve dvou minulých dílech byla jeho část tmavě šedá, v tom dnešním je jeho zbytek světle šedý...

JaMa
JaMa (neregistrovaný)
23. 1. 2005 16:23 Nový

Re: Výsledek

celé vlákno

Uz me to vychazi snad vsechno, ale dost uprav jsem pak musel udelat v gimpu rucne, treba prechody mezi dilky byly vetsinou rozmazle tak jsem to doupravoval rucne. Ty barvy jsem taky pak donastavoval podle jinych dilku protoze 3. dil jsem mel cely prehazeny (modra za oranzovou apod..)

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
24. 1. 2005 13:11 Nový

Re: Výsledek

celé vlákno

Maly hint: neni to treba delat rucne, da se to automaticky :o)

uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2005 22:39 Nový

soutez

celé vlákno

Muzete nekdo vysvetlit jak poskladat ty obdelniky z prvni casti a ziskat adresu.

JeromeHeretic
JeromeHeretic (neregistrovaný)
25. 1. 2005 0:42 Nový

Re: soutez

celé vlákno

No, tak copak ma takovy obdelnik za parametry? Rekl bych, ze dva. Sirku a delku. Jeden z techto parametru je konstantni, tudiz ho pravdepodobne muzeme zanedbat, tudiz klicem asi bude ten druhy, nekonstantni parametr, ne? Nicmene myslis, ze ma cenu pokracovat, kdyz potrebujes hint na tu trivialnejsi cast ulohy? Chapu, ze te to muze bavit, ale tato cast ulohy byla fakt trivialni. Jak jsi resil predesle casti? Me trebas nastvala cast minula, kde kdyby se Johanka neprozradila v diskuzi (a ja ji neznam, takze jsem vubec netusil kdo na te fotce je), tak s tim, jakou rychlosti jsem zjistil, ze jsem schopen hesla louskat bych byl ted tak u petimistnych hesel a za tri nedele mozna u kyzeneho vysledku...

PACi
PACi (neregistrovaný)
25. 1. 2005 17:44 Nový

Re: soutez

celé vlákno

to fakt slo seradit podle velikosti? ja sem s tim neuspel... ja sem vyzobal pismenka podle predchoziho vzoru a zbylo jich 5 - tak to tech 720 moznosti wget zvladl asi za 5 min...

JeromeHeretic
JeromeHeretic (neregistrovaný)
26. 1. 2005 9:30 Nový

Re: soutez

celé vlákno

Jo... ja si napsal soubor formatu <pocet pixelu> <pismeno> a potom jsem to desifroval pomoci dekryptovaci procedury sort |awk '{print $2}'; tr -d '\n'; echo. Byla tam jedna chyba v miste, kde mi vysly stejne siroke obdelnicky (vyslo mi .zzip), ale to jsem take mohl mit blbe zmerene. Jen jsem prohodil tecku se z a URL byla OK

Jakub Vrána aura:61
12. 10. 2005 8:50 Nový

Kompletní řešení

celé vlákno
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem