Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Nový Root a soutěž o ceny (5)

uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 1. 2005 0:14 Nový

md5

celé vlákno

to je brutalni :-)

coccyx
coccyx (neregistrovaný)
28. 1. 2005 0:22 Nový

procesor ukaz sa .... :o)

celé vlákno

http://membres.lycos.fr/mdcrack/

yed
yed (neregistrovaný)
28. 1. 2005 0:29 Nový

Super muzu jit spat

celé vlákno

Super muzu jit spat :)
Todle fakt delat nehodlam...
Tak trochu sem se bal dalsi probdene noci.

wide
wide (neregistrovaný)
28. 1. 2005 0:30 Nový

Bez titulku

celé vlákno

sice viem ze mi to pali ale co z toho? :)

brano
brano (neregistrovaný)
28. 1. 2005 0:31 Nový

posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

Vobec nespochybnujem, ze to hodnotenie prispevkov je skvela vec. Ale zeby ste posuvali hranice diskusii? Na Slovensku ma toto uz nejaku dobu sme.sk a neverim, ze to vymysleli oni. Mam pocit, ze to trosku prehanate. Root je super server a neviem, ci potrebuje tento typ marketingu. Uz o tom minule v diskusii niekto pisal. Ano, iste mate pravo robit si reklamu, lakat ludi na nieco nove, ale tvrdit pri tejto prilezitosti, ze posuvate hranice je trapne a nehodi sa to k vam. Ved to je to, preco v telke prepiname reklamy, vo Firefoxe filtrujeme bannery. Prehananie a priklaslovanie pravdy s cielom prilakat zakaznika. On ten ucel predsalen prostriedkyy vzdy nesvati ;-) Asi by nebolo zle popri hodnoteni diskutujucich zaviest aj hodnotenie autorov. Lebo autor tohto clanku podla mna na Root-e posunul uplne ine hranice a je to skoda.

No, trochu moc som kritizoval. Ale tato seria clankov mi proste vadi. Sutaz je fajn, ale ten balast nie. Mam Root rad, tak uz nasadte ten novy dizajn, nech je zasa klud :-)))

iki
iki (neregistrovaný)
28. 1. 2005 1:52 Nový

Re: posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

<flame>to docela připomíná známkování a karmu ala ./, v čechách už dříve revolučně (ale bez keců ;-) uvedené elzetem na netem.cz</flame>

no, musel jsem si rýpnout, ale osobně jsem v tuhle změnu doufal, takže díky!

Tomas
Tomas (neregistrovaný)
28. 1. 2005 2:44 Nový

Re: posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

hmmm ... som uprimne rad, ze si na elzeta este obcas niekto spomenie ...

Melkor
Melkor (neregistrovaný)
28. 1. 2005 7:46 Nový

Re: posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

Sice vzpomene, ale, bohuzel, z tech, kteri s nim meli profesionalne neco do cineni, malokdo ve zcela pratelskem duchu. I kdyz ... o mrtvych jen dobre.

ales
ales (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:40 Nový

Re: posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

Vzpomenu si často. Od té doby, co tu není, nikdo nepíše jako on. Škoda.

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
28. 1. 2005 7:59 Nový

Re: posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

/. nas hodne volne inspiroval, proc to nepriznat. Ale postupem casu se z toho stalo neco trochu jineho, rozhodne ne kopie ./

Jinak prehanet se musi :), ale nemyslim, ze bysme to prehnali - ta funkce je opravdu inovativni a z ceskych TOP webu ji IMHO nema nikdo. Nicmene vim, ze nejake mensi weby obdobnou funkcnost maji - tusim, ze neco je snad na sexusu (psalo se o tom na Lupe). Nesrovnaval jsem, ale myslim, ze nas system funguje trochu jinak - koneckoncu byl vyvinut na zelene louce, od algoritmu, az po implementaci, takze nemuze byt stejny s nicim :)

Nav
Nav (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:19 Nový

Re: posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

inspirace by slashdot ? :)

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
28. 1. 2005 12:26 Nový

Re: posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

Jak vidím, je zřejmě těžké se všem zavděčit: na jednu stranu chce řada lidí znát detaily dřív než budou na novém Rootu k dispozici, na druhou stranu je představení těchto detailů považováno za balast.

eagle
eagle (neregistrovaný)
29. 1. 2005 9:30 Nový

Re: posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

Ahoj Adame, tykam, protoze... nick muze napsat kazdy, ale o konta na ZCU kvuli "presunu souboru jednoho saska z MFF -> ZCU" zase tolik eaglu neprislo ;-) (presneji kvuli podezreni ze spoluucasti). Tim mame hru kdo je kdo za sebou.

Vety jako "v defaultním nastavení vnímání kvality jsou potlačeny všechny příspěvky od anonymů, tj. eliminujeme zmíněné blbečky..." me dokazi pobavit. To je mozna ten balast, o kterem se pise. A ja jsem pochopitelne onen zmineny blbecek, co uz nadelam.

Root.cz ctu od jeho uplnych zacatku. Do diskusi snad zase tak casto spam neposilam. Ale presto budou prispevky ode mne pro vetsinu lidi neviditelne, protoze se ODMITAM PODVOLIT tomuto natlaku. Nezaregistroval jsem se za tech spoustu let a tom jsem se mohl svobodne rozhodnout. Nyni jsem postaven do situace "ano, muzes se svobodne rozhodnout, ale tve prispevky si tu (skoro) nikdo neprecte".

Dusledkem tohoto naseho (Root.cz + ja) rozhodnuti bude jen to, ze ztratite jednoho ctenare, coz vas pochopitelne nemusi vubec mrzet, je to jen jeden "blbecek". A timhle spamem diskuse se jen snazi vyjadrit nesouhlas s vasim krokem a litost nad tim, ze tu skoncil. Tak se tu mejte hezky.

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
29. 1. 2005 9:50 Nový

Re: posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

Ahoj, je pěkné o tobě slyšet po tolika letech.

Možnost registrace, kterou zmiňuješ, přijde na Root poprvé v pondělí. Věříme, že bude uživatelům usnadňovat použití některých pokročilých funkcí.

Takže prosím nedělej žádná dramatická rozhodnutí, stojíme o tebe jako o čtenáře i jako o diskutujícího.

mtd
mtd (neregistrovaný)
30. 1. 2005 12:47 Nový

Re: posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

souhlas. manageri roota si neuvedomuji, ze jsou jenom malinky e-zine z malinke zemicky a chteji vypadat jako veliky znamy slashdot. no, uvidime, jak jim ty diskuse budou fungovat v realu. :-) pokud by me chteli odfiltrovat, tak si holt zaregistruju dalsi nick a zlepsim si karmu. ;-)

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
30. 1. 2005 13:31 Nový

Re: posuvanie hranic na root-e

celé vlákno

> Nyni jsem postaven do situace "ano, muzes se
> svobodne rozhodnout, ale tve prispevky si tu (skoro)
> nikdo neprecte".

Pokud budou prispevky skvele, velice rychle vyjedou nahoru a urcite nezapadnou. Jedine omezeni je to, ze prispevek od anonyma ma malicko horsi startovni pozici, nez prispevek registrovaneho uzivatele. Prijde mi to fer a logicke.

Kero
Kero (neregistrovaný)
28. 1. 2005 0:35 Nový

Bez titulku

celé vlákno

Je mile, ze poslouchate spoustu lidi, kteri si stezuji, jak je to lehke. Ale existuji i lide kteri tak dobri nejsou.
No nic, nikdo se nemuze zavdecit kazdemu.

jayjay
jayjay (neregistrovaný)
28. 1. 2005 1:00 Nový

Bez titulku

celé vlákno

jsem genialni uhodl jsem to :o)

gep
gep (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:32 Nový

Re:

celé vlákno

Ja chcu met v hlave taky NTM se svedkem :(.

Pepa
Pepa (neregistrovaný)
28. 1. 2005 1:17 Nový

LOL

celé vlákno

Ne, ve zdrojáku opravdu žádná nápověda není, ale hezký pokus :)

jayjay
jayjay (neregistrovaný)
28. 1. 2005 1:26 Nový

Re: LOL

celé vlákno

jojo ale jak dal ze.. :o)
size nemam ani jeden minulej obrazek.. ale je to FUN

jayjay
jayjay (neregistrovaný)
28. 1. 2005 1:35 Nový

Re: LOL

celé vlákno

ahaaaaaaaaaaa tak takto :o)

reggae
reggae (neregistrovaný)
28. 1. 2005 1:41 Nový

Re: LOL

celé vlákno

ve zdrojaku opravdu zadna napoveda neni, ale dal uz asi pujdu spat :o)

reggae
reggae (neregistrovaný)
28. 1. 2005 1:52 Nový

Re: LOL

celé vlákno

Kam si mam napsat o dalsi instrukce? :o)

jayjay
jayjay (neregistrovaný)
28. 1. 2005 1:58 Nový

Re: LOL

celé vlákno

no v tom je ten vtip..
ja si o ne napsal a stejne nevim co dal :o)

therunner
therunner (neregistrovaný)
28. 1. 2005 14:09 Nový

Re: LOL

celé vlákno

Hmm, tak to ted resim taky...

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
28. 1. 2005 1:48 Nový

Jsem moc blbej

celé vlákno

Jsem moc blbej, abych to vyresil, a taky mam poruchu osobnosti.

PaD
PaD (neregistrovaný)
28. 1. 2005 1:57 Nový

hezky...

celé vlákno

aasi jdu spat. Zitra taky neco musim delat a stacila mi prbdela noc minule kolo... A to jsem se k ranu nedostal dal nez k preview...

Snad me neco v noci napadne a jestli ne, tak se svet nezbori.

A stejne si myslim, ze ta soutez je urcena hlavne pro pobaveni lidi na rootu. Protoze kdyz si budou cist, co jsem vsechno zkousel za adresy (a nejen ja...)

No nic...

Kakihara
Kakihara (neregistrovaný)
28. 1. 2005 2:33 Nový

Bez titulku

celé vlákno

No teda. Uz mam v sobe vic piv, nez kolik je zahodno ke crackovani md5 :( Dokonce vic, nez k cemukoliv jinymu, nez ke spanku. Nicmene, necham pracovat svuj stroj a zitra se podivam na zoubek te dvouprocesorove G4, co na me ceka v praci....tak zatim...

Vladimír Stwora
Vladimír Stwora (neregistrovaný)
28. 1. 2005 5:56 Nový

Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

Vámi navrhovaný systém, kdy čtenáři hodnotí příspěvky jiných čtenářů, jsem zkoušel déle než rok na svých stránkách Zvědavec. Bohužel se to neosvědčilo.

Našlo se totiž několik pitomců, kteří

(a) v každé diskuzi nezapomněli napsat, jaká je to pitomost a jaký jsem vůl, že takový dětinský systém používám, a za

(b) objevili možnost, jak si naklikat navzájem vysoké skóre a naopak potlačit své oponenty tím, že ubrali body jejich příspěvkům.

Měl jsem to jištěné přes IP (nebylo možné dvakrát hodnotit jeden příspěvek z téže IP adresy), ale ukázalo se, že toto jištění bylo naprosto nedostatečné.

Zajímavé na tom bylo to, že to byli snad jen dva nebo tři kazisvěti, nicméně stačili rozložit celý systém hodnocení.

Ondřej Čertík
Ondřej Čertík (neregistrovaný)
28. 1. 2005 9:49 Nový

Re: Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

Pokud říkáte, že to dělali tři registrovaní lidi, tak by třeba stačilo brát v potaz, od koho ty body jsou, a pokud má nějaký uživatel 90% bodů od jednoho, nebo dvou jiných lidí, tak ho znevýhodnit oproti někomu, kdo má stejný počet bodů od 200 různých lidí.

Ondřej Čertík
Ondřej Čertík (neregistrovaný)
28. 1. 2005 9:56 Nový

Re: Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

No jo, ale teď mi došlo, že to není vůbec tak jednoduché, protože jak zaručit, že těch 200 lidí nejsou veskutečnosti 3 lidi, tedy jak zamezit, aby si jeden člověk nemohl udělat 200 různých identit.

Jan Samohýl
Jan Samohýl (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:20 Nový

Re: Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

Teoreticky by se tomu zamezit dalo, sledovanim, zda v tom grafu (jak moc ktery uzivatel hodnoti pozitivne jineho uzivatele) nevznikaji nejake samostatne clustery nebo nedostupne komponenty (jinak receno, abyste veril prispevku nejakeho cloveka, musi k nemu od vas existovat cesta pres lidi, kteri si postupne duveruji), ale zatim to nikdo ani teoreticky nerozpracoval, ani neimplementoval.

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
28. 1. 2005 11:40 Nový

Re: Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

Pokud bude dostatek hodnotitelu, tak to, ze Franta bude vytrvale hodnotit Pepu jako uplneho idiota, neznamena vubec nic, bude to kapka v mori. Navic je otazka, jakou vahu bude mit Frantuv hlas - IMHO nic moc, protoze clovek s vysokym renome by nedelal podobnou pitomost :)

kavol
kavol (neregistrovaný)
28. 1. 2005 12:14 Nový

Re: Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

> Pokud bude dostatek hodnotitelu, tak to, ze
> Franta bude vytrvale hodnotit Pepu jako uplneho
> idiota, neznamena vubec nic, bude to kapka v mori.

hm, nějak jsem ovšem nepochopil, jak hodláte zajistit, že Pepu bude _dostatek_ čtenářů hodnotit kladně(*) a jako idiota ho bude hodnotit pouze Franta a nikoliv další, jako například Franta1, Franta2 až Franta3145926 ...?

(*) pokud jsem to správně pochopil, tak hodnocení od jednoho člověka ubere sice jenom kousíček, ale pokud se nikdo další nebude obtěžovat s kladným hodnocením, pak se po těch kousíčkách dá dopracovat až na bod mrazu (?)

o chuťovkách jakože Franta se zaregitruje jako Pepa a bude se snaži vzbudit dojem, že (skutečný) Pepa je idiot ani nemluvě (tomu se asi zabránit nedá :-/ )

nehledě na to, že dát anonymní příspěvky jako invisible by default mi přijde jako konina - může tak zaniknout spousta užitečných rad prostě jen proto, že se autor nebude chtít obtěžovat s registrací; pokud se tímto krokem chcete zbavit příspěvků od _team spousta zobáků_ a podobných, pak by snad stačilo, aby prvních pár čtenářů, kteří to uvidí, kliklo negativně (a dle diskusí mám dojem, že by se tu dost takových našlo)

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
28. 1. 2005 13:14 Nový

Re: Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

K poslednímu odstavci: defaultní pohled na názory je se všemi, filtrovaný pohled je volitelný. Pokud anonymní názor bude skvělý, získá jistě skvělé hodnocení a stane se viditelným ve všech možných pohledech.

kavol
kavol (neregistrovaný)
29. 1. 2005 12:25 Nový

Re: Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

> K poslednímu odstavci: defaultní pohled na názory
> je se všemi, filtrovaný pohled je volitelný.

ehm, pochytil jsem to z článku naopak, obdobně jako kolega eagle, kterému taky oponujete, a též odpověď p. Krause vyjadřuje opačný postup - tak se pánové dohodněte :-)

p.s. jinak s příspěvkem kolegy eagle výše v diskusi víceméně souhlasím ...

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 13:14 Nový

Re: Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

Asi tak, kdyz nekdo bude chtit, skulinku si dycky najde, vytvorit hromadu emailu, prijit z hromady IPcek pod hromadou nicku neni dneska problem (freemailu je fura, otevrenych proxy taky ....)

Snad leda davat nekterym "dobrym lidem" vetsi vahu pri hodnoceni, ale zase jak to vyvazit?
Dostatecne aktivni blbec by moh byt schopen k 3 dobrym hlasum nagenerovat treba 100 spatnych ...

A davat anonymy jako invisible by default? No, kolikrat tady v historii roota dal nekdo do diskuse neco tak nechyutnyho ze bychom to museli zneviditelnovat? Zas tak mockrat ne ... a v takovych pripadech by se to dycky dalo odmoderovat zpetne asi pomerne rychle

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
28. 1. 2005 13:47 Nový

Re: Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

> hm, nějak jsem ovšem nepochopil, jak hodláte
> zajistit, že Pepu bude _dostatek_ čtenářů hodnotit
> kladně(*)

To je preci problem Pepika, on musi psat kvalitne.

> nikoliv další, jako například Franta1, Franta2 až
> Franta3145926 ...?

Registrace uzivatele neni uplne trivialni a troufam si rict, ze robot ji neprojde, takze vyse popsane by bylo nesmirne pracne a clovek, ktery by takto chtel skodit, by asi nemel vsech pet pohromade. Navic i tak by nemel jisty vysledek - pokud bude Pepa fakt dobrej, tak bude mit stovky kladnych hlasu a srazit mu kvalitu rucne by byla prace na fulltime :)

> (*) pokud jsem to správně pochopil, tak hodnocení
> od jednoho člověka ubere sice jenom kousíček, ale
> pokud se nikdo další nebude obtěžovat s kladným
> hodnocením, pak se po těch kousíčkách dá
> dopracovat až na bod mrazu (?)

To je teorie, ale ruku na srdce - neumim si predstavit prispevek, ktery ohodnoti jediny clovek (zvlaste, pokud bude kvalitni). Navic je tu pojistka, ze dokud neohodnoti prispevek X lidi, bere se jeho kvalita podle jeho autora.

> nehledě na to, že dát anonymní příspěvky jako
> invisible by default mi přijde jako konina - můž

Ale ne, jednim klikem uvidite i ty pod latkou. Pockejte, az to uvidite v praxi - to vyda za tisic popisku v clanku.

kavol
kavol (neregistrovaný)
29. 1. 2005 16:07 Nový

Re: Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

> To je preci problem Pepika, on musi psat kvalitne.

hm, teď mi jenom prozraďte tu úžasnou psychologickou fintu, pomocí níž Pepa svým "kvalitním psaním" přesvědčí průměrně líného čtenáře, aby se !obtěžoval kliknout! do plusu ...?

> Registrace uzivatele neni uplne trivialni ...

v tom případě si já troufám říct, že se na ní o to více lidí vykašle ...

> Ale ne, jednim klikem uvidite i ty pod latkou.

tedy i včetně těch _hluboko_ pod laťkou? - takže jsme tam, kde jsme byli, akorát musíme zbytečně klikat navíc ...? :-/

team amerika
team amerika (neregistrovaný)
28. 1. 2005 14:57 Nový

Re: Systém ohodnocování příspěvků se neosvědčil

celé vlákno

no tak to se presne stane aji na rootu :))))
Team amerika >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Martin Koníček
Martin Koníček (neregistrovaný)
28. 1. 2005 7:53 Nový

Ceny

celé vlákno

Jsem vytušil, že si chce root.cz ceny ponechat, ale udělat to až takhle nápadně :-o. Mám 100MB slovník a tohle se v něm nenašlo, asi to bude odkaz ale nemyslím že tu má dost lidí čas týdny tohle luštit.

Neberu v úvahu matfyzáky co využijí školní cluster, jasně ty budou první .)

Roman Vasicek
Roman Vasicek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 8:20 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

Jo, take si myslim, ze se jedna o URL. Cluster bych sice po ruce nejaky mel, ale takovou cenu to pro mne zase nema. Spise nez bruteforce metodu by to chtelo mozna zacit u socialniho inzenyrstvi...
Kazdopadne jsem se alespon pobavil

Libor Chocholaty
Libor Chocholaty (neregistrovaný)
28. 1. 2005 8:25 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

Ja bych spis rekl, ze pokud je k necemu treba cracknout MD5, pak je to jasny signal typu: tudy cesta nevede - zkus to jinak, kamo. :)

Roman Vasicek
Roman Vasicek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 8:34 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

Mas snad nejaky tip?

Nav
Nav (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:55 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

aniz bych cokoli zkousel, tak bych vzal jmena a emaily autoru na rootu a prohnal je souctem,... :)

ostatne, co vam brani pozvat Johanku na veceri a tam to z ni vylamat ? taky zpusob :)

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
28. 1. 2005 12:21 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

Určitě Johanku pozvěte, volte ale galantnější metody získávání informací než lámání.

Mimochodem, Johanka zná řešení?

Milan Kvasnica
Milan Kvasnica (neregistrovaný)
28. 1. 2005 13:27 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

tímto chcete naznačit, že ta správná cesta je pozvat Adama na pivo?

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
28. 1. 2005 14:42 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

Ne, to určitě ne: jsem abstinent a určitě bych nechtěl kazit tudle soutěž. A co byste měl také z řešení, když by pro vás nebylo třešínkou na dortu přemýšlení.

Pepa
Pepa (neregistrovaný)
28. 1. 2005 8:37 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

<rejp>Ja jsem pouzil jeden z nejvykonejsich clusteru na svete ;) trvalo mi to s nim < 1 minuty ;)</rejp>

reggae
reggae (neregistrovaný)
28. 1. 2005 8:55 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

A dostal ses nekam jinam nez na meziskok?

jayjay
jayjay (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:06 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

nas druhy meziskok :o) ale na tom jsem vazne zatuhl

Calvera
Calvera (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:36 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

mam obrazek ze zoo a nevim co dal. sakra!

Michal Schwarz
Michal Schwarz (neregistrovaný)
28. 1. 2005 11:33 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

Dtto :(. Byl jsem si u zviratek skoro jisty ze vim co s nimi, ale ukazalo se ze tak jednoduche to asi neni.

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 13:06 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

No zviratka mam taky, pekny obrazek .... i kdyz na to jak je maly tak ma celkem dost Kb, ze by v tom nekde byl hacek?

Abych se priznal tak taky ted nevim co s tim, treba neco vymyslim, ale jestli jsou v nem nejaky skryty informace tak jsou skryty dobre ... :o)

rane
rane (neregistrovaný)
28. 1. 2005 13:47 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

odporucam vam vasu pozornost upriamit tymto smerom: http://steghide.sourceforge.net

:)

Michal Schwarz
Michal Schwarz (neregistrovaný)
28. 1. 2005 13:55 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

to mě sice napadlo, ale zatím mi připadá že tudy cesta nevede.

rane
rane (neregistrovaný)
28. 1. 2005 14:00 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

...ale vedie :)

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 14:15 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

No dostal jsem sice paty dilek, ktery ma stravny tvar a velikost, .... ale nejak moc nesedi barvama .... se mi zda ze je to stejne velky kus ze stareho roota

Culibrk
Culibrk (neregistrovaný)
28. 1. 2005 16:49 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

Treba v tom spociva to prekvapeni, ze novy Root bude stejny jako stary ;-)

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 17:14 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

To jako ze se vrati az k designu z kvetna 99?

No mozna kdyz delali ten posledni dilek puzzle tak asi meli zaply nejaky ten /root_old_nostalgia.css misto toho jejich noveho cerneho na hnusne bile :o)

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 14:17 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

BTW kam se ma posilat vysledek, vi nekdo?
V clanku je akorat "kdo pošle jako první celý screenshot nového Roota, stane se vítězem" ale uz tam neni napsano kam se to ma posilat.... redakci roota? autorovi clanku?

krokodyl
krokodyl (neregistrovaný)
28. 1. 2005 16:05 Nový

Re: Ceny

celé vlákno

do /dev/null :-)

CandySan
CandySan (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:00 Nový

hodnoceni prispevku

celé vlákno

Nevim jak ostatni, ale ja mam tendenci ignorovat hodnoceni na nejake stupnici ze dvou duvodu:
1. nejsem si jist zda by me hodnoceni odpovidalo cisilku, ktere prideluji - tedy u jednoho prispevku zadny problem, ale u peti uz bych zarucene mel problemy...
2. nevim zda podvedome v souvislosti s bodem 1, ale kazdopadne na to "bezne kaslu" a navic tech prispevku byva casto vic jak 2 (to je asi maximalni mozne mnozstvi prispevku, ktere horlivy ctenar meho typu muze s vypetim vsech sil ohodnotit)

Nejsem-li prilis odlisny od ostatnich, tak bych veril tomu, ze hodnotnejsi a funkcnejsi by mohla byt moznost oznaceni balastu: rekneme ze prispevek byl zobrazen 100x a 10 lidi oznacilo prispevek za "balast". Pak uz staci nastavit prah pro jednotlive pomery a fungovalo by to i na nas - lenochy :-)
Je-li autor noveho enginu frajer, muze vzit v uvahu i "renome" prispevatele: oznaceni anonyma ci prispevatele bez patricneho "spolecenskeho kreditu" by se nebralo v uvahu aby se zabranilo "zlocincum" v zamernem poskozovani diskusi.

boss
boss (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:03 Nový

Bez titulku

celé vlákno

Co kdyz to URL ma podobu:

http://www.root.cz/88021ddd6bead9ea5072c1ab5497e373.jpg

??? :)

Jan Bláha
Jan Bláha (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:20 Nový

Moderování příspěvků ala Slahdot.org

celé vlákno

Když už kopírovat Slashdot, proč ne dokonale?

Proč nebude právo moderovat udělováno jen určitému počtu čtenářů, podle určených pravidel a náhody?

Je to tak, že každý registrovaný čtenář má neomezené množství "moderation points", tedy, že může ohodnotit každý jeden příspěvek v diskuzi?

Je to tak, že můžu ohodnotit své vlastní příspěvky?

Bude existovat nějaká skupina lidí se silnějšími možnostmi hodnocení?

Není škála 1-10 zbytečně velká?

Když budou existovat registrovaní uživatelé, budou mít možnost vlastního nastavení Roota? (-- kromě prahu vnímání kvality, např. vzhled webu, filtr pro rubriky, které mě zajímají apod.)

V systému hodnocení příspěvků, tak jak byl nastíněn v článku, osobně nevidím žádnou novinku, už vůbec ne revoluci, naopak, myslím, že pokud nebude propracovanější, bude zneužíván a přinese spíš problémy.

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
28. 1. 2005 11:45 Nový

Re: Moderování příspěvků ala Slahdot.org

celé vlákno

> Když už kopírovat Slashdot, proč ne dokonale?

Je slashdot dokonaly? Ja si to nemyslim, tak proc si nevzit pouze inspiraci a nevylepsit to.

> Je to tak, že každý registrovaný čtenář má
> neomezené množství "moderation points", tedy, že
> může ohodnotit každý jeden příspěvek v diskuzi?

ano (samozrejme kazdy prispevek jen jednou)

> Je to tak, že můžu ohodnotit své vlastní
> příspěvky?

samozrejme, ze ne.

> Bude existovat nějaká skupina lidí se silnějšími
> možnostmi hodnocení?

Uplne mi to z toho clanku vypadlo :( Hodnoceni cloveka s vysokym renome ma vyssi vahu, nez jineho s nizkym. Tj. hodnoceni 7 od ctenare X a 7 od ctenare Y nejsou stejne sedmicky (strucne receno)

> Není škála 1-10 zbytečně velká?

Snad ne, zahybat se s tim da vzdy.

> Když budou existovat registrovaní uživatelé, budou
> mít možnost vlastního nastavení Roota? (-- kromě
> prahu vnímání kvality, např. vzhled webu, filtr
> pro rubriky, které mě zajímají apod.)

Ano, ale postupne, ne hned.

Jan Bláha
Jan Bláha (neregistrovaný)
28. 1. 2005 13:39 Nový

Re: Moderování příspěvků ala Slashdot.org

celé vlákno

>> Když už kopírovat Slashdot, proč ne dokonale?
>
>Je slashdot dokonaly? Ja si to nemyslim, tak proc si nevzit pouze >inspiraci a nevylepsit to.

Nemá smysl si myslet, že by byl Slashdot dokonalý, stejně jako není dokonalý Root, starý nebo nový.
Ovšem nezdá se mi, že by způsob hodnocení příspěvků představený v článku byl v něčem inovativní oproti Slashdotu. Spíš se mi zdá, že několik, poměrně účelných fukcí (omezené množství modpoints a omezený vzorek čtenářů s hodnotící pravomocí) bude Rootu scházet a že to povede k zneužívání systému.

Samozřejmě, rád se po spuštění nového Roota přesvědčím o svém omylu.

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
28. 1. 2005 12:19 Nový

Re: Moderování příspěvků ala Slahdot.org

celé vlákno

Nemám pocit, že by kdokoliv řekl slovo kopírovat. =) Udělali jsme vlastní systém, zatím bez sociální sítě, kterou znáte ze Slashdotu.

Tritol
Tritol (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:22 Nový

Soutěž

celé vlákno

Ze začátku to byla jenom stranda, prostě si zkusit, že člověk na tom není s dedukcí tak špatně. Už když bych řešil minulý díl do konce (což jsem po několika desítkách minut vzdal), vyšlo by mi tisíckrát levněji si ty ceny normálně koupit (a všechny dohromady :). Ten dnešní ani nebudu pokoušet...
Nové "fičury" budu hodnotit až v praxi, informace v článcích jsou jenom seznamovací a hodnotit bych se podle nich neodvážil.

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
28. 1. 2005 12:08 Nový

Re: Soutěž

celé vlákno

Je to stále jen sranda, zkouška vlastní kreativnosti při hledání řešení. Ceny jsou jen takové pozlátko, věřím, že nejcennější je ten pocit na konci: jsem dobrej, udělal jsem to.

Ač jsem měl možnost stát na druhé straně - úkoly spoluvytvářet a bavit se tím, obdivuji lidi, kteří řešení skutečně hledají. A naprosto už chápu, že taková výběrové řízení přináší Googlu ty nejlepší mozky =)

Milan Kvasnica
Milan Kvasnica (neregistrovaný)
28. 1. 2005 13:27 Nový

Re: Soutěž

celé vlákno

> A naprosto už chápu, že taková výběrové řízení
> přináší Googlu ty nejlepší mozky =)

Napadlo mne to před týdnem, když jsem v gimpu dělal tu skládačku.

Hledáte lidi, kteří jsou nejen schopní, ale mají taky na blbosti čas (tedy zejména studenty). Ti, kteří zašlou úspěšné řešení, dostanou kromě trička taky nabídku pracovat pro iinfo.

Ale asi ne, to byste nenapsal předem :-(.

markon
markon (neregistrovaný)
28. 1. 2005 20:34 Nový

Re: Soutěž

celé vlákno

bohuzel mam silne pochybnosti, ze iinfo si muze dovolit takove lidi zaplatit. Takze inzerat iinfa by stejne asi neuspel :-o

Tritol
Tritol (neregistrovaný)
29. 1. 2005 19:23 Nový

Re: Soutěž

celé vlákno

Ono to není ani tak o mozku, ale o tom mít čas se tím zabývat. A co se mě osobně týče, radši se budu kreativně rozplývat nad nečím, co má smysl, nějakou další hodnotu (článek, program atd.).

Kosac
Kosac (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:27 Nový

MD5

celé vlákno

A je to opravdu MD5? Jde to nejak zjistit? Nebo jim musime verit? (treba ve shadow zacina md5 hash $1$ :-)

zz
zz (neregistrovaný)
28. 1. 2005 12:06 Nový

Re: MD5

celé vlákno

ale to nieje sucast MD% ale len priznak ze zanim ide MD5 hash a nie standardny crypt

vrabcak
vrabcak (neregistrovaný)
28. 1. 2005 10:51 Nový

Prilis velka skala hodnoceni

celé vlákno

Nejsem sice psycholog, ale pro hodnoceni neceho se obvykle pouziva ctyr nebo petistupnova skala. Pokud potrebujete vedet opravdu nazor, tak spise ctyt, protoze nema unikovou prostredni moznost. Navic u petistupnove skaly je problem s tim, ze uzivatel nepochopi, jestli jsou to body, nebo znamka. (Ovsem u vysokoskolaku muze byt problem i s ctyrstupnovou :-) )Desetistupnova skala pro hodnoceni prispevku je naprosto nesmyslna, lide tam budou klikat "tak nejak odhadem". Pokud ocekavate dostatecny pocet respondentu, ctyrstupnove hodnocemi by bohate stacilo.
Cahpu, ze pro individualni nastaveni prahu zobrazeni prispevku je naopak jemnejsi skala lepsi, ale jemnejsi nastaveni prahu se da udelat i se ctyrstupnovym hodnocenim (treba se povoli desetiny v prumeru).

gep
gep (neregistrovaný)
28. 1. 2005 11:29 Nový

Re: Prilis velka skala hodnoceni

celé vlákno

Moderni vysokoskolaci maji A, B, C, D, E, F, tam problem nebude :).

Radek Podgorny
Radek Podgorny (neregistrovaný)
28. 1. 2005 23:50 Nový

Re: Prilis velka skala hodnoceni

celé vlákno

...tak to asi nechodim na dostatecne moderni skolu... :-( (FEL)

jie liu
jie liu (neregistrovaný)
28. 1. 2005 11:47 Nový

Re: Prilis velka skala hodnoceni

celé vlákno

s tema 4 bodama mate 100% pravdu. kdyz se zamyslim nad nejakym hodnocenim s deseti, vzdy to kliknu tak nejak doprostred....

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
28. 1. 2005 11:55 Nový

Re: Prilis velka skala hodnoceni

celé vlákno

Na Rootu budete hodnocením bodovat; povolení desetin je prakticky to samé, jen na jiném rozsahu.

Uvidíme, příští týden spustíme základ a na něm budeme dále stavět - není konec všechn dní. Možná se některé funkce upraví, jiné zahodí, jiné vylepší. Je to vše jen hra a snad nás (vývojáře, redakci i čtenáře) bude bavit.

Sesam
Sesam (neregistrovaný)
28. 1. 2005 13:02 Nový

Re: Prilis velka skala hodnoceni

celé vlákno

S nazorem souhlasim, jen bych urcite nezavadel desetiny. Naopak bych navrhovat toto:
+2 - Klicove informace, ktere mohou pomoci k reseni a ktere upresnuji clanek, nebo rozvadeji problematiku
+1 - Podnetne prispevky
0 - Normalni dulezitost prispevku
-1 - Flame, nadavky, osocovani, prispevky bez vypovidaci hodnoty a nevhodne.

Vyhody: i neohodnoceny prispevek ma stale 0, navic si muzu zobrazit prispevky s kladnym hodnocenim (prumerem) a vim, ze tam nebude nic, co je zbytecne cist.

David Kubicek
David Kubicek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 11:24 Nový

10CPU IBM pSeries (p570 apod)

celé vlákno

Nesoutezim, ale kdyby nekdo chtel na $SUBJ neco pustit... nekolik jich mam k ruce a nektery ani nejsou produkcni. >:) <g>

David Kubicek
David Kubicek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 11:30 Nový

10CPU IBM pSeries (p570 apod)

celé vlákno

Nesoutezim, ale kdyby nekdo chtel na $SUBJ neco pustit... nekolik jich mam k ruce a nektery ani nejsou produkcni. >:) <g>

David Kubicek
David Kubicek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 11:33 Nový

10CPU IBM pSeries (p570 apod)

celé vlákno

Nesoutezim, ale kdyby nekdo chtel na $SUBJ neco pustit... nekolik jich mam k ruce a nektery jeste ani nejsou produkcni. >:) <g>

David Kubicek
David Kubicek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 11:39 Nový

Sorry, ale to DB spojeni na rootu. :)

celé vlákno

Omlouvam se za 3x post (to uz je umeni:). Nekdo si zrejme hraje za ziva s DB a pokazdy to vyhodilo chybu db a bilou stranku, prispevek presto prosel. :-/

jary
jary (neregistrovaný)
28. 1. 2005 11:42 Nový

A modří už tuší

celé vlákno

Jak se můžu stát modrým? :)

PaD
PaD (neregistrovaný)
28. 1. 2005 12:06 Nový

Re: A modří už tuší

celé vlákno

Jsem modrym, ale ostani reseni mam doma... :(

PaD

happz
happz (neregistrovaný)
28. 1. 2005 12:08 Nový

Re: A modří už tuší

celé vlákno

Modri jiz vedi...

Maertien
Maertien (neregistrovaný)
28. 1. 2005 12:18 Nový

Do toho nejdu

celé vlákno

No tak tento dil uz lustit nehodlam, krome toho flashdisku mam habadej ;P

Nenormalni user
Nenormalni user (neregistrovaný)
29. 1. 2005 1:39 Nový

Re: Do toho nejdu

celé vlákno

Ted uz vime komu sly ty ctyri predchozi;)

Pavel Novak
Pavel Novak (neregistrovaný)
28. 1. 2005 12:44 Nový

opensource?

celé vlákno

A bude ten nový redakční systém - podobně jako naprostá většina věcí, o kterých zde píšete - uvolněn pod open source? ;-)

redakce root.cz
redakce root.cz (neregistrovaný)
28. 1. 2005 13:27 Nový

Re: opensource?

celé vlákno

Co ze? Delate si snad legraci? Takovyto unikatni redakcni system uvolnit pod open source??? To jste se musel asi zbláznit...

Filip
Filip (neregistrovaný)
28. 1. 2005 16:11 Nový

Re: opensource?

celé vlákno

A linux neni unikatni?

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
28. 1. 2005 16:27 Nový

Re: opensource?

celé vlákno

Vtipny, ale kazdemu musi byt jasne, ze to nikdo z redakce nepsal :)

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:14 Nový

Re: opensource?

celé vlákno

Prominte doslo k nedorozumeni. Redakce a vyvojari noveho engine pro server root.cz ho neplanuji uvolnit jako open source. Je vide, ze ctenari naseho serveru nejsou zadni zelenaci. To je duvod proc nebude novy engine uvolnen. Bojime se, aby nekdo z Vas nenalezl bezpecnostni diru a nezneuzil ji. Inu v kazdem stadu se najde cerna ovce.

tdc
tdc (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:19 Nový

Re: opensource?

celé vlákno

nestyd se za sebe a klidne se podepis. to, ze to nepise tom-x je kazdymu jasny, tak tu se nemusis snazit :)

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:25 Nový

Re: opensource?

celé vlákno

No to ze software neni opensource vubec neznamena ze se v nem nedaj hledat diry .... takovy windowsy nejsou opensource a kolik tam uz lidi nasli der :o)

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
30. 1. 2005 13:24 Nový

Re: opensource?

celé vlákno

Jen se potvrzuje, ze eliminace anonymu a lidi vydavajicich se za nekoho jineho, je potreba jako sul :)

smita
smita (neregistrovaný)
28. 1. 2005 14:46 Nový

Milenka

celé vlákno

Potreboval bych pomoct s milenkou. Uz jsem ji rozchodil, kdyz se chci na ni pripojit tak to napise:

sex: connect to host milenka port: Operation timed out

a kdyz to zkusim znova, tak se vypne. Nevite nekdo, jak na to?

Culibrk
Culibrk (neregistrovaný)
28. 1. 2005 16:55 Nový

Re: Milenka

celé vlákno

Musis ji upgradovat firmware. Jestli to nepujde dobrou veceri tak ji vyhod a porid si jinou. :-)

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 17:17 Nový

Re: Milenka

celé vlákno

Jeste pomerne uzitecny muze byt pouzit plugin "Kvetiny 3.0" nebo "NeznaSluvka 2.3" :o)

misof
misof (neregistrovaný)
29. 1. 2005 1:21 Nový

Re: Milenka

celé vlákno

Hmm... NeznaSluvka? Obcas chybajuca diakritika vedie k peknym dvojzmyslom :) Co kdyz nekdo ta nezna sluvka nezna?

fuckin
fuckin (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:18 Nový

Re: Milenka

celé vlákno

Osobne bych doporucoval software jmenem dick a to ve verzi 18.0 az 22.5. Pote by dochazelo mezi software zena 3.0 a dick vysi verzi nez 22.5 ke konfliktum. Dobra je take romanticka hudba, nezna sluvka, vasniva predehra naruzivy oralni sex. Moznosti mate hodne...

uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 1. 2005 23:19 Nový

Re: Milenka

celé vlákno

Softwarovy dick ma zridka uspech. Je potreba pouzit hardwarovy!

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
28. 1. 2005 23:40 Nový

Re: Milenka

celé vlákno

To ja mam pero maly.

V-D
V-D (neregistrovaný)
28. 1. 2005 23:17 Nový

Re: Milenka

celé vlákno

$ man milenka

btw. neumis pouzivat funkci "Hledat"?

;)

smita
smita (neregistrovaný)
29. 1. 2005 11:53 Nový

Re: Milenka

celé vlákno

Mozna nekde na netu najdu HOWTO a google tak neco najde. Dik za rady.


:-)

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
28. 1. 2005 23:38 Nový

Re: Milenka

celé vlákno

To mas dobry, ze milenku mas. To ja jsem milenku nikdy nemel, protoze mam poruchu osobnosti (jsem psychopat).

peter
peter (neregistrovaný)
28. 1. 2005 15:12 Nový

hladat? md5?

celé vlákno

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=88021ddd6bead9ea5072c1ab5497e373&btnG=Search

gum
gum (neregistrovaný)
28. 1. 2005 15:21 Nový

Re: hladat? md5?

celé vlákno

lol :)

univerz
univerz (neregistrovaný)
28. 1. 2005 16:00 Nový

Re: hladat? md5?

celé vlákno

uff :) google vie vsetko

peter
peter (neregistrovaný)
28. 1. 2005 16:06 Nový

Re: hladat? md5?

celé vlákno

mozno niekto chcel, aby to vedel :)

byF
byF (neregistrovaný)
28. 1. 2005 16:18 Nový

Re: hladat? md5?

celé vlákno

lol

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 17:11 Nový

Ze neexistuje one-liner? Ale existuje, tady je :o)

celé vlákno

Ale existuje oneliner!

while true; do cm=88021ddd6bead9ea5072c1ab5497e373;size=$RANDOM;dd if=/dev/random of=/tmp/pix bs=1 count=$size 2>/dev/null;md5=`md5sum /tmp/pix |awk '{print $1}'`;if [ "$md5" = "$cm" ] ;then id=`identify /tmp/pix |grep PNG`;if [ -z "$id" ];then cp /tmp/pix `mktemp resultXXXXXXXXXXXXXXXX`;echo found one;fi;fi;done

Pravda, nejspis se do miliardy let vysledku nedockame ani s hodne vykonnym clusterem a mozna to bude chtit jeste vylepsit to trideni moznych vysledku, ale one-liner vpodstate existuje ... :o)

Ale zase na druhou stranu tech md5 kolizi v PNG obrazcich co se behem toho najde .... ty by mohly byt uzitecne i jinde :o)

A ciste teoreticky, kdyz budeme mit HOOODNE velky stesti, tak nam to muze vyplivnout spravny obrazek treba tak do hodky :o) No, opravdu ciste teoreticky :o)

pepik
pepik (neregistrovaný)
28. 1. 2005 17:36 Nový

Kolikatej jsem ?

celé vlákno

No to by me zajimalo, kolikatej jsem, co tam poslal reseni ...
Jestli jsem se vesel do prvni 20 tak to je dobry ...
(BTW, mohli by sem napsat, aby nemeli zahlcenej mail, ze uz to je pase) ...

pepik
pepik (neregistrovaný)
28. 1. 2005 17:41 Nový

Re: Kolikatej jsem ?

celé vlákno

A jeste by to chtelo soutez "Kdo prvni screenshot napise v XHTML+CSS" ...

tdc
tdc (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:10 Nový

Re: Kolikatej jsem ?

celé vlákno

tipuju, ze pokud jsi neodpovedel tak do cca 02:20 (ale mozna i driv), tak uz ses do ty dvacitky ani vejit nemusel :)

tdc_(at)_pheraker_(dot)_net
tdc_(at)_pheraker_(dot)_net (neregistrovaný)
28. 1. 2005 17:47 Nový

*SPOILER* :) .. aneb two-liner

celé vlákno

Tak diky tomu, ze se mi nechce psat i automatickej stahovac posty, kterej by cekal na odpoved, tak udelame twoliner :)

$ wget -O - -q `lynx --dump 'http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=88021ddd6bead9ea5072c1ab5497e373&btnG=Search' |sed 's/.*\(http:\/\/www\.root.*\)/\1/;t;d'`|sed 's/.*3\.1415\([0-9]*\).*/\1/;t;d'|python -c "import sys,code; x=list(sys.stdin.read().strip()); y=[]; t='';eval(code.compile_command(\"while x:\n c=x.pop(0)\n if int('%s%s'%(t,c))>255:\n y.append(chr(int(t)))\n t=c\n else:\n t='%s%s'%(t,c)\n\")); y.append(chr(int(t))); print ''.join(y)"

v na mail poslanej na ziskanou adresu bude URL, predpokladame, ze si ji laskay ctenar exportne treba jako $URL:

wget -q $URL; steghide extract -sf `echo $URL | sed -e 's/.*\///'` -p `echo 0x73f13|tr '1c7gxbf43c0' 'k1hroxn2apj'` -xf soutez5.png

.. prisel jsem dneska pozde, tak doufam, ze uz to neni vyzrazeni tajemstvi :) (lepit ten screenshot se mi stejne nechce :))

tdc

tdc
tdc (neregistrovaný)
28. 1. 2005 17:49 Nový

Re: *SPOILER* :) .. aneb two-liner

celé vlákno

jinak me posledni kolo zklamalo. s tim skladanim RGB barev byla aspon trochu prace, tohle bylo az moc snadny.

tdc
tdc (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:03 Nový

Re: *SPOILER* :) .. aneb two-liner

celé vlákno

update:
jelikoz jsem zapomnel, ze jsou tam na par mistech potrebne dve mezery za sebou, tak si pripiste po mezere pred nasledujici kusy kodu:

y.append(chr(int(t)))
t=c
t='%s%s'%(t,c)

jelikoz root dle vseho nepodporuje vkladani entit, tak sem nejde pastnout opravena verze (hint: co to pridelat do toho "noveho, bozskeho roota" ?? :))

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:17 Nový

Re: *SPOILER* :) .. aneb two-liner

celé vlákno

No muj one-liner je kratsi, byt ponekud pomalejsi :O) A hlavne narozdil od tohohle aspon funguje, byt asi jen teoreticky :o)

BTW stejny paty dilek jsem dostal taky uz nekdy ve dve odpoledne (a kdybych vstal driv nez v poledne, nebo se na root akouk jeste vcera vecer .... ), ale mam jisty podezreni ze to neni asi to zcela korektni reseni, aneb nekde jeste asi krucek chybi ... ale druhy spusteni steghide uz nikam nevede a kde se skryva skutecny paty dilek (teda jestli vubec existuje, treba je tenhle spravny..) tak to zatim nevim.

Respektive k dnesnimu patemu dilku jsem nasel ty zbyle, ale nejsou to ty 4 z minulych dilu. A k tem minulym 4 neni zas odpovidajici paty, aneb mame tu dve skladacky, ne jednu!

tdc
tdc (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:25 Nový

Re: *SPOILER* :) .. aneb two-liner

celé vlákno

Ten muj funguje, akorat je treba tam dopsat ty mezery. Jestli je to "spravnej" dilek nevim, ani jsem se to nepokousel skladat - prvni stejne nebudu a uz z tech kousku je mi jasny, ze novej root nebude "muj salek kavy" (co se tyce designu).

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:28 Nový

Re: *SPOILER* :) .. aneb two-liner

celé vlákno

No ja mam ty zbyvajici 4 a .... a nejak tam ten paty nepasuje .... teda ne ze bych to tam takhle neszkusil odeslat, ale nejsem si na 100% jisty ze je to ono ....

tdc
tdc (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:31 Nový

Re: *SPOILER* :) .. aneb two-liner

celé vlákno

no testnul jsem barvy a rozlozeni proti prvnimu dilku, co byl public. tam barvy sedi. minimalne u dvou dalsich dilku jsou pak tusim prohozeny nektery barvy, ale ja vzdycky skoncil jen u toho, ze jsem vykousal obrazek, porovnal, jestli sedi barevne a tim skoncil. dohromady jsem to zatim lepit nezkousel (uz jen kvuli tomu antialiasingu na jednom z nich)

tdc
tdc (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:54 Nový

Re: *SPOILER* :) .. aneb two-liner

celé vlákno

tak jsem si kvuli tobe zopaknul vsechny kola, akorat na to rozboreny ctvrty se netesim.. ale zatim mi to vsechno pasuje dohromady. takze chyba bude nekde u tebe. klidne ti poslu XCF image zatim se ctyrma vrstvama (bez barevnejch uprav), kde jsou ty vrstvy napasovany presne na sebe

mtd
mtd (neregistrovaný)
28. 1. 2005 19:40 Nový

Re: *SPOILER* :) .. aneb two-liner

celé vlákno

tady je aspon videt, proc je v praxi python nepouzitelny. :-)

tdc
tdc (neregistrovaný)
28. 1. 2005 19:50 Nový

Re: *SPOILER* :) .. aneb two-liner

celé vlákno

no rekl bych, ze je python pouzitelnej docela dost. holt tohle neni zrovna jeho primarni oblast pouziti, ale uz jsem to v nem mel napsany, tak jsem to nechtel prepisovat do niceho jinyho :)

mtd
mtd (neregistrovaný)
28. 1. 2005 20:15 Nový

Re: *SPOILER* :) .. aneb two-liner

celé vlákno

jo, python neni vytvoren pro pastovani kodu do diskuse na rootu. ;-) stejne jako whitespace. :-)

ja samozrejme python beru vazne, akorat jsem si musel rejpnout.

time
time (neregistrovaný)
28. 1. 2005 18:16 Nový

Ten spravny cas na sutaz...

celé vlákno

Pozeram, ze je tu milion prispevkov, ale ani v jednom sa nepise to, co som hladal:-(
Takze hrr sa sutazit:
Mon Jan 31 14:00:00 2005

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 21:16 Nový

Tak tohle bylo fakt podlé

celé vlákno

No, teda to ze reseni neni jedno, ale dve tak to jsem celkem necekal .... dva ruzne obrazky s tucnakem, dva ruzne dily skladacky, ale jeden z nich patri do jine skladacky. Hmmm ... je nejaka cena kdyz poslu sestavenou celou tu druhou skladacku? :O)

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
28. 1. 2005 23:01 Nový

Re: Tak tohle bylo fakt podlé

celé vlákno

Pokud jsou dvě řešení podlá, za kolik řešení byste dal elektrické křeslo? =)

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
28. 1. 2005 23:55 Nový

Re: Tak tohle bylo fakt podlé

celé vlákno

To jako kolik reseni by musel clovek poslat aby jedno takove kreslo vyhral? No pravda, to by byla atraktivnejsi cena nez ty flash disky a treba pri navstevach ruznych podomnich prodejcu a podobne verbeze by se to i dalo vyuzit a mozna by to byl i dekorativni kus nabytku ... no jestli date elektricky kreslo jako cenu, tak at je reseni co nejvic, at neni zas tak lehky ho vyhrat :O)

(No ale pravda, byl jsem trochu nastvanej ze mne nenapadlo driv ze tam bude matouci stopa... zacal jsem pak trochu backtrackovat ale bohuzel ne dost daleko ... driv jsem sestavil tu vedlejsi matouci vetev (aneb cely screenshot z 8.5.1999) nez tu hlavni ...)

Dibo
Dibo (neregistrovaný)
29. 1. 2005 18:56 Nový

Re: Tak tohle bylo fakt podlé

celé vlákno

Elektricke kreslo by som vyhrat nechcel. Kto by pri pravidelnom pouzivani platil ucty za elektrinu :-)

Sorry, za totalny offtopic, ale nemohol som odolat ;-)

llook
llook (neregistrovaný)
29. 1. 2005 10:09 Nový

Co bude se starými komentáři?

celé vlákno

Jaké hodnocení dostanou staré komentáře? Ty jsou všechny od neregistrovaných členů.


ad soutěž)
Acho jo, zrovna jsem uvězněn ve Windows, takže jsem úplně bezmocný. Ani nevím, jak si přeložit datum 1107176400. Ale podle doposavadních komentářů to vypadá hodně zajímavě.

Martin 'Bilbo' Petricek
Martin 'Bilbo' Petricek (neregistrovaný)
29. 1. 2005 12:25 Nový

Re: Co bude se starými komentáři?

celé vlákno

No pro pripad uvezneni ve windows je tu pomerne uzitecny programek zvany Putty :O)

Jinak to datum je ted v pondeli ve dve odpoledne ....

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
30. 1. 2005 13:32 Nový

Re: Co bude se starými komentáři?

celé vlákno

> Jaké hodnocení dostanou staré komentáře? Ty jsou
> všechny od neregistrovaných členů.

Default, ktery se zacne menit tak, jak je budou lide hodnotit. Pochopitelne rok stare prispevky asi nikdo neohodnoti a tudiz uz zustanou na defaultu.

Honza Maly aura:99
31. 1. 2005 16:38 Nový

Re: Co bude se starými komentáři?

celé vlákno
Proc myslis ? Jiste, necekal bych ze kazdy povinne jeste jednou projde vsechny diskuse a ohodnoti, ale kdyz se nekdo bude chtit podivat na starsi clanek z jineho duvodu, muze i neco ohodnotit ...
maertien
maertien (neregistrovaný)
29. 1. 2005 18:38 Nový

A co stare clanky???

celé vlákno

Nemohl by mi prosim Vas nekdo osvetlit budoucnost starych a soucasnych clanku na rootu... To jako budou nedostupne ci jak?

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
30. 1. 2005 13:35 Nový

Re: A co stare clanky???

celé vlákno

?? Stare clanky se proste natahnou do jineho kabatku, to je snad zrejme...

Prevodem stareho obsahu neprijdete ani o jedine pismenko.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem