Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Openbox: poznejte skutečný WM

sartori
sartori (neregistrovaný)
28. 12. 2006 0:34 Nový

Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
"A samozřejmě pokud na rozdíl ode mne nejste na QT, pak je superkaramba jasná volba."
opravdu?
mys elf
mys elf (neregistrovaný)
28. 12. 2006 9:41 Nový

Re: Každý názor musí mít titulek.

celé vlákno
He he, povedena chybka
Obrys
Obrys (neregistrovaný)
28. 12. 2006 1:01 Nový

Nesmyslnost

celé vlákno
Zdravím,

v současné době vidím jako nejpraktičtější použití minimalistických WM na počítačích s málo pamětí a slabým CPU. Nicméně toto nejdůležitější použití bylo zcela pominuto orgiemi z gdesklets a dalšími aplikacemi z KDE i GNOME. Těch pár věcí, co tam v tom bylo otevřeno zcela smazalo to, že binárka WM ná nimimální velikost a úspornost se změnila v rozežranost. Těch pár otevřených aplikací si vzalo >> 100MB z ramky.

Zajímala by mě součinnost tohoto úsporného WM s dalšími úspornými aplikacemi. Kdysi jsem používal fluxbox na historickém stroji a zatraceně jsem si rozmýšlel, jestli si pustím firefox, nebo mi na to stačí dillo.

No, snad další díl bude mít trochu i odtud. Těším se.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 12. 2006 1:51 Nový

Re: Nesmyslnost

celé vlákno
Clovek zpravidla lehke WM pouzije kdyz:
1) ma starsi PC
2) mu to proste vyhovuje vice
...no a ja jsem ten druhy pripad :)
Martin Malec
28. 12. 2006 1:20 Nový

Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
Nechápu použití "lehkého WM" spolu s KDE Amarokem, widgety a dalším softem. Když potřebuju něco "light", tak asi protože mám málo RAM, a proto pak budu používat i "light" aplikace. Mezi ně ale rozhodně nepatří takový Amarok, který stejně potřebuje polovinu KDE knihoven, aby se spustil... takže na ne-KDE systému se bude spouštět ještě déle než v již spuštěném KDE...

Na dnešních počítačích nevidím důvod proč nepoužívat KDE nebo Gnome...
rob
rob (neregistrovaný)
28. 12. 2006 1:31 Nový

Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
Přesně, teď jsem instaloval starší počítač (466MHz 192MB RAM), a KDE s Konquerorem tam běží v pohodě, určitě rychleji než něco malého, ale s panelem v Pythonu a Firefoxem (což je vlastně obojí interpretované). Možná KDE startuje déle, ale na to řeší suspend2.
Lukáš Turek aura:88
28. 12. 2006 1:33 Nový

Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
Uff, ty přezdívky se generují náhodně? Tenhle počítač nikdy nikdo jiný nepoužíval, ani tuhle IP adresu...
Bilbo
Bilbo (neregistrovaný)
28. 12. 2006 22:17 Nový

Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
Jo, takhle to tu funguje uz par tydnu a redakce s tim zjevne nic nedela :). Mne to ted treba predvyplnilo prezdivku "Petr"
Tayto
Tayto (neregistrovaný)
30. 12. 2006 13:25 Nový

Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
Kdo by taky o dovolenych neco delal? Takovy otrapove jako vedouci,sefove,workoholici se maji o svatcich tvrde banovat.
Clock
Clock (neregistrovaný)
2. 1. 2007 11:43 Nový

OT: Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
OT:

Navrhuji ve zdejším systému zrušit přezdívky úplně. A generoval bych jen číslo v jakém pořadí uživatel odeslal názor. Tím by se eliminovalo i dětinské "PRVNÍ!!!" protože by to už bylo součástí systémem generované "pseudopřezdívky". Zároveň by se také odrovnalo to, že uživatel chtěl zůstat v anonymitě. ;-)

BTW. ted mi to treba hodilo prezdivku Clock, ale nemam tu drzost abych se za nej vydaval.
gilhad Gilhad aura:100
28. 12. 2006 12:01 Nový

Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
JA napriklad pouziva fluxbox + spoustu KDE/Gnome aplikaci ...
Proc? Protoze se mi ovladani Fluxboxu libi vic, nez KDE nebo GNOME v jejich +/- zakladnich nastavenich a nechce se mi hledat slozitou cestu, jak z nich vyhazet vsechno to, cim se predevsim prezentuji uzivatelum ... jako ikonky, menu, nastavovaci wizardy, ...
Plus nezanedbatelny bonus je vice volne pameti v beznem stavu (spousta MC v oknech, jinak nic)
CyberDragon
CyberDragon (neregistrovaný)
28. 12. 2006 14:02 Nový

Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
+1
Openbox jsem zkousel a ten nevyhovoval. Jsem porad u Fluxboxu.
Jedine minusy s Fluxboxem:
- ma relativne pomale vykreslovani oken
- nelze pouzit s Compiz :(
Ferda Mravenec
28. 12. 2006 21:44 Nový

Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
+1
z fluxboxu jsem presel na PekWM
Bilbo
Bilbo (neregistrovaný)
28. 12. 2006 22:21 Nový

Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
Ja pouzival blackbox, pak jsem presel na fluxbox. Hlavni vyhoda je jednoducha konfigurace a jednoduchy vzhled .... to ze to zere malo pameti je uz "jen" bonus.

Btw v cem je pekWM lepsi/jiny nez FluxBox? Dynamicke menu by mohly byt dobry, ma to nejake jine vyhody?
2k
2k (neregistrovaný)
31. 12. 2006 1:51 Nový

Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
Ano, ja pouzival dlouhou dobu zase fluxbox a presel jsem na Ion3 a ted mi tohle dohadovani jestli je lepsi Xbox nebo Ybox prijde velmi zabavne :)
Ferda Mravenec
2. 1. 2007 18:24 Nový

Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
Btw v cem je pekWM lepsi/jiny nez FluxBox?

Uz si nepamatuju, ja FluxBox spis zkousel nez poradne pouzival, ale neco se mi nedarilo nastavit, manualem PekWM jsem se procet rychleji a uspesneji. Rekl bych ze jsou v podstate stejne. Akorat PekWM je mladsi a tudiz ma nejake drobne bugy. Ale prechazet zpet zatim nebudu, neni cas.
anonymous
anonymous (neregistrovaný)
3. 1. 2007 17:45 Nový

Re: Lehký WM a k tomu widgety a amarok?!

celé vlákno
> Btw v cem je pekWM lepsi/jiny nez FluxBox?

jedine dva duvody, proc ja mam radeji pekwm jsou, ze za

a) ma keychains (retezitelne klavesove zkratky - kdyz je clovek pouziva, tak oceni, ze mu wm "nekrade" klavesove zkratky z jinych aplikaci)
b) jsem liny zkouset neco jineho (a proc taky, kdyz jsem s nim 100% spokojen)

t.
jmeno me
jmeno me (neregistrovaný)
28. 12. 2006 1:31 Nový

titulek muj

celé vlákno
tak jako sorry, ale co je to za cloveka kerej si z lehkeho, prehledneho openboxu udela preplacanost a la KDE? A jeste k tomu hlaska, ze kdo neni na Qt, at pouzije karambu - WFT??? Nejenze z konfigurace bylo napsano velke prd, ale co vic, se mi zda ze autor trpi utkvelou predstavou ze je "neco vic", tezkej hekr.


o cem byl tento clanek? ukazat screenshoty? jak ma pan autor paradne vytunenej hekerskej desktop?


jo a kdyz uz, tak ~/.config/openbox/rc.xml
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 12. 2006 2:00 Nový

Re: titulek muj

celé vlákno
Nejprve aspon ctete:
"Pokud uvažujete, že byste jej třeba mohli používat místo svého dosavadního desktopu, určitě si nenechte ujít příští díl, kde se budu věnovat konfiguraci,..."
ad co to je za cloveka - jak jiz jsem psal, mam openbox protoze je jednoduchy a mocny, ne kvuli tomu, abych se koukal, ze spotrebovavam 1/5 RAMky a myslel si, jakej jsem drsnak.
ad o cem: je to takovy uvod, a to proto, aby se chytli i ti, co o nem vubec neslyseli a treba ani nemaji velke zkusenosti s lehkymi WM.
ad ~/.config/openbox/rc.xml: upsss, pravda, chybicka se vloudila :/ Dik za upozorneni.
jmeno me
jmeno me (neregistrovaný)
28. 12. 2006 11:04 Nový

Re: titulek muj

celé vlákno
ad konfigurace: omluva ma
Petr Krčmář aura:99
28. 12. 2006 8:39 Nový

Re: titulek muj

celé vlákno
Díky, cesta k souboru opravena.
koroptev
koroptev (neregistrovaný)
28. 12. 2006 7:03 Nový

pajp meny

celé vlákno
Umel uz WindowMaker.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 12. 2006 10:19 Nový

Re: pajp meny

celé vlákno
Ovsem to nikdo nepopira, ovsem zdaleka ne vsechna prostredi to umi :)
pakanek
pakanek (neregistrovaný)
30. 12. 2006 19:26 Nový

Re: pajp meny

celé vlákno
Do nedavna jsem docela dlouho pouzival Fluxbox, ale neco mi v tom chybelo. Pak jsem zkusil WindowMaker a jsem velice spokojen.
miroušek aura:100
30. 12. 2006 20:50 Nový

Re: pajp meny

celé vlákno
Hmm, tak ja udelal prechod opacnym smerem ;)
Muzu se zeptat, co Vam tam chybelo? Neni to utok. Chci jen vedet, co jsem prehledl..
idaho
idaho (neregistrovaný)
28. 12. 2006 9:46 Nový

pekny clanek

celé vlákno
diky za pekny clanek, tesim se na dalsi dva dily
Petr Pluháček
28. 12. 2006 9:54 Nový

Dobre

celé vlákno
Me se clanek take docela libil. Nerikam, ze hned ted mazu GNOME, ale celkem me OpenBox zaujal a rad jej alespon na par dni vyzkousim...
Strec Ignac
Strec Ignac (neregistrovaný)
30. 12. 2006 18:58 Nový

Re: Dobre

celé vlákno
Kurwa to nemas nic jinyho na pracu, nez zkouset WM? Co treba balit baby, nejakej sport, s kamosama do hospy??? Toto nepochopim furt se nejak rypat v kompu, neco ladit, stelovat a zapraskat tim celej volnej cas...
Xaint
Xaint (neregistrovaný)
30. 12. 2006 23:08 Nový

Re: Dobre

celé vlákno
Cece, to ja jakozto BFU jsem si dal blackbox a windowmaker pomoci apt-get do meho ubuntu, pak jsme si s tim hral, pak jsem si vzal na klin slecnu, pote uvaril veceri a pak jsme si pripravil vyzbroj, vystroj, nabil baterku do zbrane a pripravil munici (delam re-enacting izraelskych specialnich jednotek) na zitrejnsi malou silvetsrovskou vypravu... mam spoustu konicku, a mezi nima je i hrabani se v pocitaci :-)
proc to pisu? Protoze si myslim, ze rada pocitacaru je na tom podobne :-) myslim, ze casy lidi, co byli jen a pouze u pocitacu uz jsou pryc...
(dan za mnoho konicku - nejsem dobry programator ani pocitacar, bohuzel)
(jo, a pozdravuje te muj potkan, sedi mi na rameni a cte, co ti pisu.
zg7Z!!!!!!!1111111 tohle ti vzkazuje :-) )
broukoid
broukoid (neregistrovaný)
28. 12. 2006 11:18 Nový

rozdily oproti blackboxu, fluxboxu..

celé vlákno
zajimaly by me rozdily oproti blackboxu, fluxboxu.. pouzivam fluxbox, predtim jsem pouzival blackbox (na fluxbox jsem presel proto ze nemusel mit externi program na spravu klavesovych zkratek), nicmene posledni dobou me fluxbox zacina stvat, je rozezranejsi a uz v zadnem pripade neni "rychly" - na pomalejsim pocitaci trva vykresleni menu uz celkem dlouho.
Proto bych rad vedel jestli openbox umi to co fluxbox, a jestli je rychlejsi/minimalistictejsi, jestli umi okna bez dekoraci, ale s rameckem (1px ramecek aby bylo videt ktere okno je aktivni - do fluxboxu sem si to musel dopr(asit)ogramovat), pripadne jestli umi nepouzivat vyhlazovani fontu a jiny zpomalovace (pruhlednost menu a barevne ikonky me opravdu nezajimaji)... ?
Bilbo
Bilbo (neregistrovaný)
28. 12. 2006 22:26 Nový

Re: rozdily oproti blackboxu, fluxboxu..

celé vlákno
Sice ma integrovane prepinani klav. zkratek, ale uz nezobrazuje takove to prepinaci menu kdyz mackam alt-tab na prepinani oken. Takze s fluxboxem furt pouzivam bbkeys ... nekdo o kus vys doporucoval pekWM, mozna to taky zkusim :)
miroušek aura:100
30. 12. 2006 20:54 Nový

Re: rozdily oproti blackboxu, fluxboxu..

celé vlákno
To prepinaci menu (jestli tedy myslime to same) mi chybelo ve windowmakeru. Ve fluxboxu mam automaticke slucovani nejpouzivanejsich oken do tabu a tenhle problem odpadl (vetsinou mam tri ctyri taby a v ramci se pri prepinani ridim rozdelenim titlebaru)
Rado1
Rado1 (neregistrovaný)
2. 1. 2007 10:00 Nový

Re: rozdily oproti blackboxu, fluxboxu..

celé vlákno
Pri instalacii Ubuntu Dapper som planoval nahodit openbox namiesto povodne pouzivaneho blackboxu. Po par neuspesnych pokusoch rozbehat bbkeys a najst pager, ktory ma mnou pozadovane vlastnosti a nekoncil mi sigfaultom som to vzdal. Tak som presiel na fluxbox.
Ale to skor tipujem na problem konkretnych binariek konkretnej distribucie...
Este mi na fluxboxe vyhovuje, ze menu je textak, ktory si velmi jednoducho zeditujem. Openbox ma XML konfig a nastroj na jeho editovanie som nenasiel.
osmonoh
osmonoh (neregistrovaný)
28. 12. 2006 11:24 Nový

Styl psani

celé vlákno
Nejak mi to pripomina neologisma.
Yokotashi
Yokotashi (neregistrovaný)
28. 12. 2006 11:31 Nový

Ma TABy, jako Fluxbox?

celé vlákno
Nechce se mi ho instalovat kvuli tomu, abych zjistil, ze ne :-) ...
Clock
Clock (neregistrovaný)
28. 12. 2006 12:33 Nový

Re: Ma TABy, jako Fluxbox?

celé vlákno
Kdyz ale nebudes mit nejnovejsi windows manager, 16-lety pubertacky si budou myslet, ze mas poruchu osobnosti - rozmysli si to! Je lepsi pouzit autohypnozu a presvedcit sam sebe, ze je to presne co potrebujes - a nezapomen, usetris si tim odinstalaci!
miroušek aura:100
30. 12. 2006 20:55 Nový

Re: Ma TABy, jako Fluxbox?

celé vlákno
A kdo dneska nema poruchu osobnosti?
Yokotashi
Yokotashi (neregistrovaný)
31. 12. 2006 12:59 Nový

Re: Ma TABy, jako Fluxbox?

celé vlákno
Zdar,
jestli vis o nejakem nejnovejsim windowmanageru, ktery ma taby a prepinani virtualnich ploch Alt+Fneco a snese se i s quadheadovou masinou, i s nb P133/80MB RAM a i s Sigma LaserView (1bpp), tak sem s nim :-) Dokud to umi jenom jeden, tak 16tilete pubertacky s poruchou osobnosti nemaji sanci :-) ja na tech pcitacich potrebuju delat :-).

BTW: Pro ty, co nechapou taby:
Alt-Tab prepina mezi vsemi aplikacemi - ale ja mam rozesetych nekolik desitek xtermu po monitorech a virtualnich plochach. Alt-Fneco prepina virtualni polochy, ale ja nechci prepnout vsechny 4 monitory najednou.
No a hlavne - v tabech vidim titulek okna a nemusim si pamatovat kde jsem co nechal ... a titulek jde ovlivnovat i ze skriptu a ssh jde poustet taky z toho sameho skriptu ...
Pantani
Pantani (neregistrovaný)
28. 12. 2006 20:16 Nový

Re: Ma TABy, jako Fluxbox?

celé vlákno
A v čem ti to jako pomáhá? Já výhodu TABů zatím vůbec nepochopil, připadá mi to kontraproduktivní
Bilbo
Bilbo (neregistrovaný)
28. 12. 2006 22:27 Nový

Re: Ma TABy, jako Fluxbox?

celé vlákno
Taky mi tomoc uzitecny neprijde, ale nekdy takhle uklizim "okna ktery nebudu delsi dobu potrebovat" do jednoho tabu.
w0rm aura:100
29. 12. 2006 17:36 Nový

Re: Ma TABy, jako Fluxbox?

celé vlákno
Nuz ja pouzivam peknych par rokov fluxbox, predtym som mal pomerne dlho kde. Mam 1G ram, takze mi neide o usporu ram, ale ako uz nekto spominal ma pekne featury a nechce sa mi travit par dni hladanim sposobov ako odlahcit kde od funkcii o ktore nestojim. Tym kde nezatracujem, je to pekne a silne prostredie..ale nie je pre mna :) Ina vec je ale co sa tyka aplikacii, na kazdu vec pouzivam to co mi najviac sadne, a absolutne sa neriadim toolkitom v ktorom to bolo robene. Napriklad mam k3b, easyTag, ff, thunderbird, gmpc, licq-kde a dalsie. Proste absolutny mix, ale vyhovujuci.

Pre tych ktori nechapu vyhody light wm:
Ja mam komplet cely desktop pre apps, vo velkom prostredi je zarucene ze cast mi zozeru toolbary ktore vyuzijem raz za uhorsky rok. Aplikacie sa mi idealne spustaju pomocou alt+f2 pripadne cez menu, ktore vyvolam inou klav. skratkou. Uznavam ze som maniak na kl. skratky, ale tak mi to proste vyhovuje

Ad taby:
Napriklad je fajn mat 3 konzoly na cele rozlisenie v taboch medzi ktorymi sa povedzme da prepinat klav. skratkou. Dosiahne sa povedzme podobny efekt ako s alt-tab ale mne sa to zda prehladnejsie kedze vkuse vidim titulky jednotlivych okien a nemusim mackat alt-tab az kym sa konecne netrafim na 1 z 10tich okien. Je to cele o zvyku, ale na taby uz nedam dopustit.
(napr. mam konkretne kl. skratku ctrl+sipky, takze vzdy viem kam sa posuniem, co sa u alt-tab povedat dopredu nie vzdy celkom da, pokial nema clovek sloniu pamat :) )
miroušek aura:100
30. 12. 2006 21:00 Nový

Re: Ma TABy, jako Fluxbox?

celé vlákno
* Alt-Tab - taby dopredu
* Alt-Shift-Tab - taby dozadu
* Win-Tab - okno v tabu dopredu
* Win-Shift-Tab - okno v tabu dozadu
* vypnout prepinani mezi okny v ruznych tabech
* Taby zobrazovat v titlebaru
* Automaticke seskupovani nejpouzivanejsich aplikaci

Kdo nezkousel taby, at tyhle zkratky vyzkousi. Je to silne navykove ;)
bambas
bambas (neregistrovaný)
8. 2. 2007 12:47 Nový

Re: Ma TABy, jako Fluxbox?

celé vlákno
Na co taby? staci pustit konsole a pres alt+n si pridat dalsi a pres shift+tab se prepinat :)
miroušek aura:100
30. 12. 2006 20:56 Nový

Re: Ma TABy, jako Fluxbox?

celé vlákno
Me by to taky zajimalo..
martin.007
martin.007 (neregistrovaný)
28. 12. 2006 12:25 Nový

kalendar

celé vlákno
neda mi to nespytat sa jak sa vola ten hore kalendar , vo windowse to bolo cez rainlendar a tu v linuxe to nemozem ani za bo.. najst. Je to nejaky plugin do superkaramby ale do coho?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 12. 2006 12:49 Nový

Re: kalendar

celé vlákno
Je to rainlendar, ma uz i verzi pro linux. Ale jeste to neni tak uplne nejlepsi :/
Harad
Harad (neregistrovaný)
28. 12. 2006 15:35 Nový

IceWM

celé vlákno
osobne jsem kdysy vybiral WM podle "velikosti" mel jsem pomerne malo pameti a nakonec mi nejvice vyhovoval IceWM, nyni mam novejsi pocitac s o neco vice pameti a mohl bych asi bez problemu provozovat ty "zrouty" jako gnome a kde, ale zjistil jsem ze mi IceWM vyhovuje (pusobi na me jednouse a prehledne).
Zasadni ovsem je ze tech WM je tolik a tak si kazdy muze vybrat podle libost a podle svych kriterii, a to je na tom to hezke :-)
Navi
Navi (neregistrovaný)
28. 12. 2006 16:40 Nový

Re: IceWM

celé vlákno
Ackoli volim jinak (xfce), ma volba je obdobneho druhu - z doby nizkovykoneho PC jsem si na toto prostredi zvykl a i kdyz mam zkompilovane cele gnome/kde (na gentoo je to snadne :) kvuli nejruznejsim zavilostem/aplikacim - porad kdyz spustim prostredi jako takove, nevidim duvod na nej prejit, nicim me "nepritahuji"...
Petr
Petr (neregistrovaný)
28. 12. 2006 21:49 Nový

Re: IceWM

celé vlákno
+1, a abych netrhal partu - pouzivam PEKWM ;)
bln
bln (neregistrovaný)
29. 12. 2006 0:17 Nový

Re: IceWM

celé vlákno
+1
precejen tu jeste jsou inteligentni lidi :)
Petr "Glubo" Sýkora
Petr "Glubo" Sýkora (neregistrovaný)
29. 12. 2006 11:17 Nový

Re: IceWM

celé vlákno
+1, akorat si pestuji FVWM
Daniel Novotný
8. 2. 2007 22:46 Nový

Re: IceWM

celé vlákno
jojo, na icewm nedám dopustit. však jsem o něm i napsal článek sem na roota. na starém stroji jsem střídal WM podle nálady, nyní jsem si uvědomil, že si musím najít jeden a toho se držet, icewm zvítězilo
vit gottwald
29. 12. 2006 11:08 Nový

Komentar, Pozadi

celé vlákno
Nechapu na co si tu nekteri stezuji. Pred pul rokem jsem dospel k nazoru ze vlastne zadne integrovane prostredi nepotrebuji, protoze na 99% prace si vystacim s terminalem, gvim, firefoxem, thunarem, k3b, htop a ukazateli sitoveho provozu.
Tomu, abych spoustel nektere kde aplikace se stejne nevyhnu protoze jsem nenasel dostatecne dobry ekvivalent, ale proc bych kvuli tomu nemohl pouzivat nejaky jiny wm, at uz je odlehceny, nebo ne.
OpenBox zaujal jako mozna volba. Navic, kdyz chce clovek vymenit prostredi, potesi ho jakysi "referencni" obrazek, ceho muze dosahnout a kde najit sikovnou aplikaci, aby nemusel vsechno shanet tyden. To vse tu, alespon pro me, je.

Me se vas clanek libil a tesim se na pokracovani.

To prvni pozadi se mi celkem zamlouva. Je to hadam Jicinske namesti s Valdickou branou. Da se najit nekde na webu, nebo byste ho mohl, pls., nekde na chvili vystavit? Dik.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 12. 2006 14:01 Nový

Re: Komentar, Pozadi

celé vlákno
Tu mate: http://disk.jabbim.cz/botanicus@njs.netlab.cz/Cerna_vez.jpg Fotil to nekdo z kamosu, uz ani nevim kdy. Je to Cerna vez V Ceskych Budejovicich :)
pv
pv (neregistrovaný)
29. 12. 2006 22:32 Nový

evilwm

celé vlákno
<reklama>
* žádné ikony, žádné menu, žádný panel, žádné titulky oken
* žádné dekorace oken, jen okraj nastavitelné šířky
* propracované ovládání klávesnicí včetně pohybu okny a maximalizace
* virtuální plochy
* malá velikost binárky (asi 20kB)
screenshot: http://www.abclinuxu.cz/images/screenshots/6/3/66436-evilwm-63461.png
</reklama>

...rulez .-)
nechci se představovat
nechci se představovat (neregistrovaný)
3. 1. 2007 23:33 Nový

Re: evilwm

celé vlákno
Skoda, ze evilwm neumi xineramu. Presel jsem od nej k ratpoison a jsem zatim moc spokojen. Je to takovy gnu/screen pro Xka.
ferjo
ferjo (neregistrovaný)
30. 12. 2006 17:43 Nový

FluXbox

celé vlákno
Podla fotek to je premenovany FluxBox...
Pavel Říha aura:30
30. 12. 2006 17:57 Nový

FVWM

celé vlákno
Nevite nekdo jaky je rozdil mezi vsemi temito light wm? A uz vubec nechapu, proc vubec vlastne vznikly, kdyz mi neprijde ze by nejaky z nich umel neco navic oproti FVWM ktery tu je asi 15 let, je light, umi dynamicka menu, klavesove zkratky a jine veci ktere tu vsichni opevuji.. ??
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 12. 2006 13:04 Nový

Re: FVWM

celé vlákno
asi autorum prislo jednodussi napsat si vlastni wm, nez se prokousavat manualem k fvwm ;)

(no flame, osobne jedu na fvwm asi 10 let)
Yokotashi
Yokotashi (neregistrovaný)
31. 12. 2006 13:04 Nový

Re: FVWM

celé vlákno
Nebyt Tabu FluxBoxu, byl bych na Fvwm, i kdyz mam pocit, ze na Fvwm jsem mel nejake problemy s prepinanim pracovnich ploch z klavesnice ... ale uz je to dlouho ...
Roman
Roman (neregistrovaný)
2. 1. 2007 12:59 Nový

Re: FVWM

celé vlákno
fvwm taby umi, viz FvwmTabs modul (sam je nepouzivam...)
tcx
tcx (neregistrovaný)
2. 1. 2007 19:12 Nový

openbox vs. pekwm

celé vlákno
U me vitezi pekwm.
Openbox nepodporuje napr. "window grouping", nebo "autoproperties" kterych zhusta vyuzivam prave v pekwm.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem