Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
ROOT.cz se stal součástí portfolia Internet Info

lampa
lampa (neregistrovaný)
10. 7. 2002 8:08 Nový

prinos

celé vlákno

krasne jste popsal co to bude mit za prinos pro ROOT.cz, ale jaky prinos to bude mit pro LUPA.cz to uz nepisete ?(zamerne, nebo ci to mame najit na lupe ? :)) jinak preji hodne uspechu.

David Špinar
David Špinar (neregistrovaný)
10. 7. 2002 8:38 Nový

Re: prinos

celé vlákno

O výhodách spojení pro Internet Info píše Marek Antoš v dnešním článku na Lupě. Viz http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=2395

lampa
lampa (neregistrovaný)
10. 7. 2002 8:12 Nový

:)

celé vlákno

tak jsem to nasel - ctu roota od shora ;)

Jirka Vagner
Jirka Vagner (neregistrovaný)
10. 7. 2002 8:37 Nový

Dalsi logicky krok

celé vlákno

To co jste udelali vypada jako dalsi logicky krok kupredu. Jen doufam, ze Vam moc nebudou "kecat" do obsahu, aby se treba neobjevil koutek pro zacatecniky s Win98 anebo kolem vsech clanku pulsujici flash reklamy. Drzim palec.

RWS
RWS (neregistrovaný)
10. 7. 2002 8:52 Nový

Re: Dalsi logicky krok

celé vlákno

Taky se pripojuju. Doufam, ze "novy redakcni system" neznamena "nejakej uchylnej redakcni system, kterej se da prohlizec jen s pomoci MSIE6+ se zapnutou Javou a JS" a ze se nebude zobrazovat s nejakyma uchylnyma fontama ve velikosti 9 sedici pro rozliseni 800x600 v cestine cp1250. A taky doufam, ze se sem nebude cpat blafy o "skvelych M$ produktech"-nemam nic proti pripadnym popisum jak nastavit nejaky spojeni Linux-Win, ale popisy co a jak ve Win bych tady taky nechtel. A s tou reklamou to doufam taky nebudete prehanet.Jeste beru klasicky gify i animovany treba,nejakej ten malej flashik taky, ale nerad bych, aby mi nejaka potrhla reklama hybala prohlizecem:) nebo aby mi kvuli ni vytuhaval netscape4.7. Diky.

gmmns
gmmns (neregistrovaný)
10. 7. 2002 9:50 Nový

Re: Dalsi logicky krok

celé vlákno

Ne, flashe ne! Kdyz si musim nejakou stranku chte nechte prohlizet v IE, porad mi to hazi nejake hlasky. Ale stejne si to asi udelate, jak budete chtit.

I amar prestar aen.
han mathon ne nen.
han mathon ne chae.
a han noston ned gwilith.

Atlasz
Atlasz (neregistrovaný)
10. 7. 2002 14:35 Nový

Re: Dalsi logicky krok

celé vlákno

Flash? Da sa to jest??? Ja nemam instalovany flash ani doma ani v praci. Ziaden flash. Ak si po mne stranka ziada stiahnutie najnovsieho flash, vzdy ten dialog posielam niekam. Vacsinou sa k jadru dopracujem aj bez flash (na ktory nielenze nemam HW, ale sa mi aj hnusi), alebo idem prec.

kvr
kvr (neregistrovaný)
10. 7. 2002 13:30 Nový

Re: Dalsi logicky krok

celé vlákno

No s tim flashem snad ne, ale treba, stejne jako na Lupe, si II vynuti "zakaz" textove prohlizece... :-\

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
10. 7. 2002 14:30 Nový

Re: Dalsi logicky krok

celé vlákno

Mate pocit, ze Lupa ma zakazane textove prohlizece?? Koukam na ni linksem i lynxem a nevidim problem.

uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 7. 2002 15:44 Nový

Re: Dalsi logicky krok

celé vlákno

Tak si zkuste poslat prispevek do diskuse :( Alespon to setri cas :)

Petr Baudis
Petr Baudis (neregistrovaný)
10. 7. 2002 19:32 Nový

Re: Dalsi logicky krok

celé vlákno

Alespon z ELinksu jsem tedy nikdy (no, ehm, v tech dvou pripadech kdy jsem tak ucinil ;) s posilanim prispevku problemy nemel..

Petr Hrbek
Petr Hrbek (neregistrovaný)
11. 7. 2002 10:19 Nový

Re: Dalsi logicky krok

celé vlákno

Lynx (alespon nektere verze) spatne handluji Content-type, pokud obsahuje charset. Nastavil jsem webserver tak, aby se nesnazil tento problem opravit, takze by mel byt problem vyresen.

kvr
kvr (neregistrovaný)
10. 7. 2002 16:44 Nový

Re: Dalsi logicky krok

celé vlákno

Ne, že by je zakazovala úplně, jen jim neposílá znakovou sadu, čímž se pochopitelně stává text nečitelným. V případě, že se přepíše User-agent na _cokoliv_ jiného, vše funguje bez nejmenších problémů... (aspoň u Lynxu, Links jsem nezkoušel).

Adam Hauner
Adam Hauner (neregistrovaný)
11. 7. 2002 9:23 Nový

Re: Dalsi logicky krok

celé vlákno

DD,
kolega jiz zacal popsany problem zkoumat/resit. Budu rad, pokud se budete s libovolny problemem tykajicich se podpory prohlizecu obracet primo na mne a to prostrednictim e-mailu aha@iinfo.cz, nikoliv prostrednictvim diskuznich for. Pokud nebudu moci zajistit opravu sam, predam problem odpovidajicimu kolegovi.

David Kříž
David Kříž (neregistrovaný)
10. 7. 2002 9:31 Nový

Držím palce

celé vlákno

Tak držím palce, ať Vám to vyjde :-)

networ
networ (neregistrovaný)
10. 7. 2002 10:11 Nový

Gratuluji

celé vlákno

Gratuluji k vasi akvizici. Ode dneska uz nebudu posilat Q za clanky.
ntw

uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 7. 2002 10:43 Nový

Re: Gratuluji

celé vlákno

To jsem nepochopil - proc? To apriori predpokladate, ze se kvalita clanku rapidne snizi?

Radek
Radek (neregistrovaný)
10. 7. 2002 15:48 Nový

Re: Gratuluji

celé vlákno

Ne tos opravdu nepochopil. Ted uz jsou bohati :-)))

Karel
Karel (neregistrovaný)
10. 7. 2002 10:44 Nový

Dotaz redakčním hlavičkám:

celé vlákno

Nechápu, proč by Vaše akvizice, prkvizice, měla být zlepšením ?
Ať se na to koukám odkudkoliv, IE či NN. Trvá to strašně dlouho. Opravdu, ale opravdu velmi dlouho, než-li se něco zobrazí.

Zlepší se v tomto ohledu toto SHOW a nebo je to jen blafkání pro potencionální investory ?

Čus bus a taky pár kousků pro ty ostatní !
Jinak z toho budete mít svět na roota !

Karel

David Špinar
David Špinar (neregistrovaný)
10. 7. 2002 12:55 Nový

Re: Dotaz redakčním hlavičkám:

celé vlákno

Myslíte tím to, že se kvůli liště IINFO natahuje ROOT rapidně pomaleji?

m4tin
m4tin (neregistrovaný)
10. 7. 2002 19:10 Nový

Re: Dotaz redakčním hlavičkám:

celé vlákno

Mozna proto ze prohlizec tabulku zobrazi az kdyz se cela nacte...

Tuxer
Tuxer (neregistrovaný)
10. 7. 2002 12:19 Nový

linuxzone.cz

celé vlákno

A co linuxzone.cz? Nezda se Vam, ze jsou v soucasnosti lepsi a ohrozuji tim vasi pozici?

hisaak
hisaak (neregistrovaný)
10. 7. 2002 19:37 Nový

Re: linuxzone.cz

celé vlákno

Neni to sice otazka pro me, ale zda se mi, ze linuxzone.cz jde zatim smerem "kvantita na ukor kvality". Myslim, ze vetsinou jsou ty clanky dost neprinosne. Samozrejme jsou i vyjimky.

Fantomates
Fantomates (neregistrovaný)
15. 7. 2002 22:21 Nový

Re: linuxzone.cz

celé vlákno

:-))))
No tak to asi ne... Nebo je tam tech vyjimek opravdu hodne :-)

Mr. X
Mr. X (neregistrovaný)
17. 7. 2002 19:24 Nový

Re: linuxzone.cz

celé vlákno

No tak mne osobne se kvalita clanku na Linuxzone jevi o tridu vyssi jak na Rootovi. Zde pise solidne jen pan Brabec, ostatni jsou umele narychlo vytvorene clanky...

Misu
Misu (neregistrovaný)
10. 7. 2002 12:59 Nový

Prva zmena - nevysiel clanok...

celé vlákno

Prva zmena, ktoru som si vsimol je to, ze dnes na roote nevysiel clanok a to ako si tak spominam sa uz dost davno nestalo... Dalsia je ze hore sa nejako primnozila listicka II :) No dufam, ze je to s tym clankom len nejaka nestastna nahoda... :)

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
10. 7. 2002 14:27 Nový

Re: Prva zmena - nevysiel clanok...

celé vlákno

Rad bych vam to vysvetlil, ale vzhledem k tomu, ze jste svuj dotaz napsal pod clanek, ktery nevysel, nemohu vam ani odpovedet :)

Lukáš Lommer
Lukáš Lommer (neregistrovaný)
10. 7. 2002 19:44 Nový

Re: Prva zmena - nevysiel clanok...

celé vlákno

Promin Tome, ale tohle nepovazuju za plnohodnotny clanek, to je takovyto oficialni prohlaseni. Neco jako kdyz m$ komentuje to, ze to zase spadlo (nehledejte ale prosim analogii v padavosti woken a spojeni Roota s Internet Infem :)).
Celkove me to ale mrzi, Root.cz byl nezavisly. Sic muze byt nezavily i dal, ale uz to nebude "to prave". Mate.. rekneme partnera a to uz jsou na to dva a uz se musi resit urcity veci a tak. Mrzi me, ze k tomu doslo, ale preju hodne stesti.

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
11. 7. 2002 9:07 Nový

Re: Prva zmena - nevysiel clanok...

celé vlákno

ad. clanek - a Sklizen neni plnohodnotna? Kdybychom se nespojili, tak by nevysel tenhle clanek a byla by tu jen sklizen, coz je uplne normalni - clanky jsou nekdy 2, nekdy jeden, tak je to uz tri roky.
ad. spojeni - Jiste se nekomu muze zdat, ze ROOT uz nebude to, co byval, ale podle mne k tomu neni duvod a uz vubec nema cenu to hodnotit za dva dny. Zkusme to za rok. Jinak pocitam s tim, ze ted se kazda chybicka hodi na fuzi. Proste bude jednoduche napsat, ten clanek je blbej, je to tim, ze se spojili. Ale verim, ze takovych nazoru bude co nejmene a vetsina lidi se na to bude divat strizlive, objektivne a bez emoci.

Lukáš Lommer
Lukáš Lommer (neregistrovaný)
11. 7. 2002 23:31 Nový

Re: Prva zmena - nevysiel clanok...

celé vlákno

Jo, asi mas pravdu, je brzo hodnotit vysledek fuze, ale pres to, me to trochu mrzi. Samozrejme nehodlam jakoukoliv chybu ihned hazet na toto spojeni, to je jasna blbost. Uvidime :).
A s tou sklizni mas asi taky pravdu, ale prece... nevim, uvidim, jak na me bude Root.cz pusobit dal, dnesni "vydani" :) se mi jevi naprosto normalni :). Neskodilo by zacit diskuzi na toto tema nekdy pozdeji, dejme tomu za mesic, dva, a shrnout dojmy ctenaru.
Dik za odpoved.

Misu
Misu (neregistrovaný)
15. 7. 2002 15:17 Nový

Re: Prva zmena - nevysiel clanok...

celé vlákno

Ja sa tu VEREJNE OSPRAVEDLNUJEM za ten prispevok, splietol som si datumy. To sa mi stava nejako casto v poslednej dobe :) Este raz teda sorry :)

Daniel Cizinsky
Daniel Cizinsky (neregistrovaný)
10. 7. 2002 14:29 Nový

Zmeny

celé vlákno

Skoda. Nejak se nam nezavisle projekty vytraceji.
To nepovazuji za zmenu k lepsimu. Take se obavam, ze jedna z prvnich zmen byla, ze se na novou podobu stranky (s listou) nikdo z tvurcu nepodival Linksem bez -g :(.

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
10. 7. 2002 14:34 Nový

Re: Zmeny

celé vlákno

Ale kouknul. Nevypada to sice pri pouziti klikaci mapy stejne jako v grafickem browseru, ale pouzitelnost neni nijak omezena, links si s tim bez problemu poradi. A navic si myslim, ze lide nechodi na ROOTa kvuli listicce, nebo ano??

Nishkam
Nishkam (neregistrovaný)
10. 7. 2002 22:14 Nový

Re: Zmeny

celé vlákno

Ja tam nic nevidim ani v Mozille, na Lupe totez. Pouze sedivy pruh. Nevite nahodou cim to je?

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
11. 7. 2002 9:09 Nový

Re: Zmeny

celé vlákno

Zkuste mi dodat vic informaci - verze Mozilly, OS, screenshot atd. Dik

Nishkam
Nishkam (neregistrovaný)
11. 7. 2002 18:34 Nový

Re: Zmeny

celé vlákno

Je to cele nejake zapeklite :-) Ani ve starsi verzi Mozilly jsem nevidel tlacitka "pridat komentar" "prohlednout vse" "odpovedet" aj.

Dnes jsem se podival ke kolegyni na pocitac, ktera ma stejnou verzi Linuxu a Mozilly a tam se ta lista zobrazuje ... (?)

Navic mam pocit, ze se ty tlacitka na Lupe obcas zobrazi. :-/ Tu horni listu jsem jeste na svem pocitaci nevidel.

Screenshot je na http://demo.sannyas-on.net/root/

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.0.0) Gecko/20020607 na RedHat Linux 7.1

Kdyby vas neco napadlo - budu vdecny za zpravu.

Petr Hrbek
Petr Hrbek (neregistrovaný)
11. 7. 2002 19:51 Nový

Re: Zmeny

celé vlákno

Tento problem byl zpusobem docasnym vypadkem "obrazkoveho
serveru". Trval cca 5 minut.

Nishkam
Nishkam (neregistrovaný)
11. 7. 2002 23:26 Nový

Re: Zmeny

celé vlákno

nechci s touhle prkotinou otravovat, ale bude to necim jinym, protoze listu ani ted nevidim.

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
12. 7. 2002 10:27 Nový

Re: Zmeny

celé vlákno

Jen pro jistotu - a co zakazane obrazky z i.iinfo.cz?

Nishkam
Nishkam (neregistrovaný)
12. 7. 2002 22:39 Nový

Re: Zmeny

celé vlákno

take me to napadlo, prave proto jsem do screenshotu pridal obrazek Manage Image Permission. :-) Ze by nejaka chyba Mozilly? Neni zadne omezeni ani na firewallu, konec koncu by to pak nevidela ani kolegyne. :-)

Luky
Luky (neregistrovaný)
21. 7. 2002 18:11 Nový

Re: Zmeny

celé vlákno

Taky se mi v Mozille neukazovala listicka a ani tlacitka u komentaru na Lupe - oboji se vyresilo vypnutim 'Accept images that come from the originating server only'.

p.s. to se opravdu musi tahat ty obrazky z i.iinfo.cz? ;-)

Fary
Fary (neregistrovaný)
10. 7. 2002 14:39 Nový

dalsi ...

celé vlákno

at si rika kdo xce co xce tak mam obavu, ze kvalita roota pujde dolu a pokud ne tak bude nasledovat pomale umirani jako v pripade Sveta Namodro, zive ... kdo to ma cist? mraky reklam a kvalita je miziva a je jedno, ze jsou to sitez o jinem OS
Doufam, ze se mylim byl byx jedine rad ...

Mirek Zeman
Mirek Zeman (neregistrovaný)
10. 7. 2002 21:06 Nový

Re: dalsi ...

celé vlákno

Priznam se, ze me trochu mrzi negativni ocekavani, ktera mate od fuze 4Webu a Internet Infa. Mohu se zeptat, cim jsou zpusobena?

Tomáš Hofman
Tomáš Hofman (neregistrovaný)
10. 7. 2002 22:39 Nový

Re: dalsi ...

celé vlákno

Tipuju, ze strachem ze zmeny...

Jan Vitek
Jan Vitek (neregistrovaný)
11. 7. 2002 7:34 Nový

Re: dalsi ...

celé vlákno

ja osobne se bojim reklamnich kampani ve stylu lupy.

Big Sister Johanka
Big Sister Johanka (neregistrovaný)
11. 7. 2002 10:03 Nový

Re: dalsi ...

celé vlákno

Jezis, to je skoro jak "Stiflere, nac ta arogance?" z meho oblibeneho filmu. Presne tohle mi prijde taky nechutny, vsichni ti iinfari se snazej v diskusich tvarit desne seriozne, s rootima klukama je aspon sranda, tak doufam, ze se mi nezkazej :)

Mirek Zeman
Mirek Zeman (neregistrovaný)
11. 7. 2002 11:28 Nový

Re: dalsi ...

celé vlákno

Ale vubec ne, mne to opravdu zajima. Vzdycky jsem si totiz myslel, ze jsme takove nezavisle vydavatelstvi, ted to vypada jako nejaka komercni "osa zla". :-)

Big Sister Johanka
Big Sister Johanka (neregistrovaný)
11. 7. 2002 11:48 Nový

Re: dalsi ...

celé vlákno

No ja se priznam, ze pomalu s ulevou dochazim k zaveru, ze to iinfo asi nebude az tak spatne (nachazim mezi svymi prateli stale nove a nove tamni zamestnance :)), takze akorat Marek Antos je debil, ale treba z toho uz taky vyrostl, co ja vim :)

Marek Antoš
Marek Antoš (neregistrovaný)
11. 7. 2002 14:54 Nový

Re: dalsi ...

celé vlákno

Obavam se, ze asi ne - uz asi od 17 let nerostu. :-) Nastesti mam hodne kolegy, kteri se mne ujali a k nicemu dulezitemu mne nepousteji. Takze to s tim IInfem neni tak hrozne, to jsem rad.

drzka Johanka
drzka Johanka (neregistrovaný)
14. 7. 2002 19:41 Nový

Re: dalsi ...

celé vlákno

Tak jeste rekni, ze s Johankou to taky neni tak hrozne, ze litujes, zes me nevzal, a padneme si do naruce, ne? :)))

Nishkam
Nishkam (neregistrovaný)
10. 7. 2002 22:38 Nový

Bez titulku

celé vlákno

K tem 3 moznym resenim pridam dalsi:
co takhle udelat z 4web akciovku? Mozna bych do tech vasich akcii investoval. ;-)

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
11. 7. 2002 9:14 Nový

Re:

celé vlákno

Zajimavy napad, ale nad tim jsme fakt nepremysleli. Tato varianta by mozna prichazela v uvahu v pripade vstupu investora, ale jak jsem rekl, nebyl zajem, zkouseli jsme to u pomerne renomovane firmy v oblasti venture financovani.

Je tak na okraj - v jedne konferenci byla fuze komentovana tak, ze byt IInfo verejne obchodovatelne, autor prispevku by do ni diky fuzi investoval.

Nishkam
Nishkam (neregistrovaný)
11. 7. 2002 18:52 Nový

Re:

celé vlákno

To je skoda, ze to nevyslo. Dalo by se rict, ze spolu s II byste to ted mohli realizovat, ale... nevidim to jako lepsi variantu. Z meho laickeho pohledu, 4web je sympaticka firma, ktera ma par svych projektu, za kterymi stoji, ktere maji sve misto a stale se vyviji. IInfo ma snahu expandovat, ma vice projektu, pulka z nich mi pride zbytecna, vyhozene prostredky. Asi jsou uspesnejsi v prodeji reklamy, ale na mne to pusobi prchavym dojmem. Z nejvetsi pravdepodobnosti bych investoval radsi do 4web nez do II. IMHO.

fil
fil (neregistrovaný)
10. 7. 2002 22:47 Nový

Tak at ...

celé vlákno

Tak at vam to vyjde. Doufam, ze se kvalitativne root nesnizi, sleduji ho denne jak z prace tak z domova. Hodne zdaru
fil

tibo
tibo (neregistrovaný)
11. 7. 2002 3:31 Nový

Chybi clanek

celé vlákno

cetl sem ze budou stejny clanky, ale zatim se nenasel posledni vydani meho oblibeneho Stalo se v tydnu... :o(((((

Tomas Krause
Tomas Krause (neregistrovaný)
11. 7. 2002 9:16 Nový

Re: Chybi clanek

celé vlákno

To zpusobil "kratky" tyden a tak trochu i Radoomkova dovolena - zpravicek bylo hodne malo. Ale tuto sobotu jiz bude vse tak, jako drive.

Edik
Edik (neregistrovaný)
11. 7. 2002 8:08 Nový

Nevidel bych to tak spatne

celé vlákno

Moc nechapu panove ze vidite budoucnost tak cerne. Nejsem pravidelnym ctenarem ani LUPY ani Rootu, ale obcas je navstivim. Reklama mi nevadi..zvlast kdyz pouzivam Mozillu. Na Lupe jsem vzdy citil podporu Linuxu a dalsich ne MS produktu. Naopak kritika jejich systemu a praktik. Takze osobne, jako fanda linuxu, to vidim prinosne jak pro Lupu tak Root. p.s. pokud vim tak servery Iinfa bezi na Linuxu :-)

David Špinar
David Špinar (neregistrovaný)
11. 7. 2002 9:28 Nový

Re: Nevidel bych to tak spatne

celé vlákno

Je to tak Ediku. Naše servery jsou na Linuxu.

Wejn
Wejn (neregistrovaný)
11. 7. 2002 10:52 Nový

Re: Nevidel bych to tak spatne

celé vlákno

"Je to tak Ediku" ... nejste puvodnim zamestnanim ucitel?
Docela me zarazi ten podbizivy ton prispevku lidi z ii ... zvlastni.

David Špinar
David Špinar (neregistrovaný)
11. 7. 2002 13:23 Nový

Re: Nevidel bych to tak spatne

celé vlákno

Wejne, Edik je muj dlouholetý kamarád, který navíc s IInfem dlouhodobě spolupracuje, takže vůči němu si to snad dovolit můžu. Protože je mi 24, asi uhádneš, že jsem učitelem nikdy nebyl. :-)

zoul
zoul (neregistrovaný)
11. 7. 2002 20:26 Nový

Re: Nevidel bych to tak spatne

celé vlákno

Pche, ses drzka <g>

(aneb zakladam nepodbizivou sekci iinfa ;-)

T.

Daniel Šnor
Daniel Šnor (neregistrovaný)
11. 7. 2002 12:30 Nový

Nevidím problém

celé vlákno

Ač nejsem zcela pravověrný tučnák, dlouhá léta čítávám jak Root, tak Lupu a o obou techto serverech mám dost vysoké mínění.

Vždy jsem je považoval za nezávislé a nemám pocit, že by právě toto spojení bylo nelogické a mělo přinést úpadek kvality. Naopak očekávám to, co nastínil Tomáš Krause, totiž jen samé klady a samá pozitiva (snad jen HIV pozitivita by se nám mohla vyhnout .. d8-D).

Takže přeju II mnoho úspěchů a .. nezklamte nás.

jaroslav bukacek
jaroslav bukacek (neregistrovaný)
12. 7. 2002 13:38 Nový

kdo je majitel, kdo reditel,je to vubec FUZE?

celé vlákno

se zajmem ctu duvody od tomase krause i od marka antose.kazdy na ´´jeho´´serveru.a popravde,nechapu to.4web potreboval penize na lepsi zazemi. tzn. kancelar na lepsi adrese,jezdit v lepsim aute apod.? to beru.to je normalni.to je jasny.predpokladam, ze ta tzv.´´fuze´´ je hotovost + vymena podilu.ale kdo menil s kym? iifo neni reditele antose, nebo jo? myslim ,ze ne.dedukuji toto:reditel antos disponuje se zdroji telecomu.existuje ticha dohoda s p. klimou /reditel telecomu/ o nakladani s temito prostredky.jelikoz telecom je dosud majoritne statni, penize asi nebudou az na prvnim miste.je mi 28 a z vlastni zkusennosti vim, ze pokud clovek disponuje penezi, ktere jsou ´´odnekud´´, se daleko lehceji ´´investuji´´.4web mel asi mensi moznost cerpat finance za reklamu ze zdroju, z kterych cerpa iifo.to je jasny.to beru jako padny duvod c.1. dalsi duvod je to o cem jsem psal: to jsou ty kancelare,auta,pc,technicka podpora,hotovost a to ted hned.necekat,nebudovat to postupne s rizikem, ze misto dalsi expanze a zvysovani hodnoty firmy muze nastat postupne znehodnocovani.-duvod c.2 a meritum veci.to, co rikam zni: stoji to za to? jasne, vse je ted hned.ale 4web prece nebyl bezprizorni.iinfo bude jiste chtit vyuzit intelektualni potencial p. krausu a to je jiste bude casove dost zatezovat.ok.najmou novy lidi.ale to uz nebudou krause.a tim to zacne.rozmelnovani apod. dalsi otazka je-kolik penez bude mit spojena firma iinfo na tyto zamery k dispozici.tezko rict,osobne si myslim, ze to dost zalezi na p. klimovi a situaci v telecomu.na jeho privatizaci,naslednych prioritach apod.moje doporuceni-cerpajte zdroje co vam sily staci, dokud je situace prizniva, nakupujte firmy, at hodnota vasich podilu vzrusta. a hlavne rychle, dokud je cas.marek antos jiste takto i postupuje.to ,ze argumentuje D&T auditem o rustu a c.1 v CR,resp. spicce stredni evropy,je presne o tom.muj nazor je, ze je to rozhodne dobrej obchod pro obe strany.strany jsou ti - kdo maji podily v iinfo.pokud ovsem byla dostatecne vysoka i hotovostni platba pri fuzi.v opacnem pripade mel 4web nabidnout urcite podily nebo akcie ve verejne nabidce a penize ziskat takto.s ohledem na znalost stylu podnikani m. a t. krauseho si osobne dovedu predstavit investici v radu 6 nul.osobne verim, ze panove t. a m. krause jsou dobry obchodnici.myslim, ze pokud by velikost jejich podilu nebyla dostatecna, stejne tak jako financni dorovnani, takto zasadni transakci by jiste nerealiz.

MK
MK (neregistrovaný)
12. 7. 2002 14:10 Nový

Re: kdo je majitel, kdo reditel,je to vubec FUZE?

celé vlákno

Jezis to je krasny.

Jirka Lahvička
Jirka Lahvička (neregistrovaný)
12. 7. 2002 15:12 Nový

Re: kdo je majitel, kdo reditel,je to vubec FUZE?

celé vlákno

Opravdu krásný argument, jediný drobný problém je v tom, že Internet Info JE ředitele Antoše :-) Tedy teď tam bude mít asi nějaký malý podíl 4Web... ovšem o tom, že by v pozadí Internet Infa stál Telecom, to opravdu slyším prvně :-)

jaroslav bukacek
jaroslav bukacek (neregistrovaný)
14. 7. 2002 11:51 Nový

Re: kdo je majitel, kdo reditel,je to vubec FUZE?

celé vlákno

zapojil jsem se do zive diskuze na lupe u pojednani marka antose o skvele ´´fuzi´´s 4web.vsem doporucuji nakouknout do fora aha + zakladniho fora se zapojenim p. antose.je to tam upresneno s tim telecomem atd. velice podnetna diskuze

medved
medved (neregistrovaný)
12. 7. 2002 22:22 Nový

smutne

celé vlákno

At je to jak je to, tahle vec mi pripada straslive smutna. Chudaci Krasouve; a prijdou na to az za ten proklamovany rok, kdyz zacnou hodnotit.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem