Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Softwarové patenty - demonstrace a konference v Bruselu

cervajs
cervajs (neregistrovaný)
22. 4. 2004 3:32 Nový

reprezentace

celé vlákno

diky za reprezentaci cz&sk
doufejme, ze to k necemu bude
jak bude nejake dalsi info, tak by jste to s komentari mohli sepsat

xor
xor (neregistrovaný)
22. 4. 2004 5:49 Nový

Cesi a zajmy verejnosti

celé vlákno

"Více než 700 lidí demonstrovalo za to, aby rozhodnutí Parlamentu bylo bráno vážně. Mnozí znich se poté zúčastnili konference pořádané v Parlamentu. Pokud si představujete Sněmovní ulici v Praze, tak se mýlíte. Neuvědomujete si, že je ještě jeden Parlament, který má na naši budoucnost přinejmenším stejný vliv?"

To bylo hned jasny, ze se nejedna o Prahu. Cesi nejsou schopni jit hajit svoje zajmy podobne jako treba Frantici. V takovym poctu se u nas sejdou snad jenom feministky. Uz dlouho me zajima, proc je drtiva vetsina spoluobcanu temer apaticka k verejnymu deni.. Mate nekdo vysvetleni?

je jedno
je jedno (neregistrovaný)
22. 4. 2004 7:42 Nový

Re: Cesi a zajmy verejnosti

celé vlákno

..pocuvaju na nasladkaste sustanie bankoviek, slovaci su rovnaky. za prachy predaju aj vlatnu mater. a nemyslite si, ze nie. ked na sk ma najvyssiu predajnost "dennik" novy cas, co by ste cakali od naroda s priemrnym iq hupacieho konika?!

Luko
Luko (neregistrovaný)
22. 4. 2004 8:09 Nový

Re: Cesi a zajmy verejnosti

celé vlákno

A ty jsi tam v tom Bruselu byl ??
Ptam se proto že my Češi jsme taky schopní sáhodlouze polemyzovat, nípat se v problemech a nadhazovat témata , ale skutek utek...

Psonek
Psonek (neregistrovaný)
22. 4. 2004 8:32 Nový

Re: Cesi a zajmy verejnosti

celé vlákno

Me stve ze nejakej blbecek si vymysli takovej podelanej zakon a clovek by si pak kvuli nemu mel brat v praci volno, utratit hodne velky penize za cestu do Bruselu, kde se mu ti idioti, co ten zakon vymysli, stejne jenom vysmivaji. Veci jako tohle nebo OSA u nas me fakt vytacijou. Skoda, ze se nenajde politik, kterej by slibil a dodrzel, ze kdyz ho zvolim tak se s temahle svinstvama nebude mazlit, zrusi OSU a pojede do toho Bruselu a udela tam kvuli tomu bordel. Jinak moc diky autorovi a vsem kdo tam byli za reprezentaci.

rastos
rastos (neregistrovaný)
22. 4. 2004 13:01 Nový

Re: Cesi a zajmy verejnosti

celé vlákno

Myslim, ze organizatori protestu mali vypatrat e-mailove kontakty na clenov rady ministrov a poriadne ich zviditelnit. Skutocne maloktory nasinec sa vyberie demonstrovat do Bruselu. Ale mail by som poslal odkialkolvek. Az by panom ministrom pretiekli mailboxy, mozno by si nieco vsimli.

P.S. Mne sa tie kontakty vypatrat nepodarilo - asi vedia preco sa zasivaju.

dejf
dejf (neregistrovaný)
22. 4. 2004 18:14 Nový

Kontakty

celé vlákno

No neni to jednoduchy, kazdyho musi clovek najit zvlast na
http://europa.eu.int/comm/commissioners/index_en.htm

press-web@cec.eu.int
erkki.liikanen@cec.eu.int
research@cec.eu.int.eu.int
Guenter.Verheugen@cec.eu.int
cabinet-barnier@cec.eu.int
empl-info@cec.eu.int?subject=[for%20Commissioner%20Dimas]


nektery maily nemaj/nezverejnujou a maj contact pages:
http://europa.eu.int/comm/commissioners/palacio/contact_en.html


A to ze:

E-mail addresses of European Commission officials are formed as follows: name.surname@cec.eu.int
Pro anglicky nezdatne (piste jim klidne cesky, oni si to nechaji prelozit a zaplati za to): jmeno.prijmeni@cec.eu.int

Najdete pochopitelne pozdeji (na starankach jedineho z nich), a seznam jmenny je na vyse uvedenem linku.

Stepan Kasal
Stepan Kasal (neregistrovaný)
23. 4. 2004 16:57 Nový

Re: Kontakty

celé vlákno

No neni to jednoduchy, kazdyho musi clovek najit zvlast na
http://europa.eu.int/comm/commissioners/index_en.htm

Tohle ale vypada jako adresa na cleny Evropske komise, ne Rady ministru (ta se anglicky rekne European Council).

lzap
lzap (neregistrovaný)
22. 4. 2004 5:49 Nový

Výborné

celé vlákno

Jeden z lepších článků, podobně jako to bylo s názvy počítačů. Že by root chytil druhý dech? :)

traktor
traktor (neregistrovaný)
22. 4. 2004 8:28 Nový

Re: Výborné

celé vlákno

jezis nestras :))))

Yeti
Yeti (neregistrovaný)
22. 4. 2004 9:13 Nový

Re: Výborné

celé vlákno

Z tohoto článku jsem se tedy něco dozvěděl, protože jsem v Burselu na demonstraci nebyl, z článku o jménech počítačů leda za co všechno tu lze dostat honorář...

BoodOk
BoodOk (neregistrovaný)
22. 4. 2004 10:34 Nový

Re: Výborné

celé vlákno

Nesouhlasim. Jednak jmeno pocitace je neco co denodenne vidim ve sve konzoli. Proc se nenechat inspirovat podobnym clankem, pripadne diskuzi pod nim. A zo druhe, nemusis klikat na kazdou podle Tebe kravinu. Tato svoboda nam stale jeste zustala.

ext3fs
ext3fs (neregistrovaný)
22. 4. 2004 12:28 Nový

Re: Výborné

celé vlákno

to budou za chvilku i články na to jak si utřít zadek ?...to jsou lidé tak neschopní a nebo pohodlní?

BoodOk
BoodOk (neregistrovaný)
22. 4. 2004 15:51 Nový

Re: Výborné

celé vlákno

Jestli se potrebujes pri vytirani zadku nechat inspirovat jinymi, potom mozna. Mne to ucili uz rodice. To za prve. Za druhe, nevidim na hostname nic tak zavrzenihodneho, aby se o tom nedal napsat clanek. Obzvlaste jedna-li se neco z toho malo netechnickeho a poetickeho, co nam v teto branzi zustava.

ext3fs
ext3fs (neregistrovaný)
22. 4. 2004 18:58 Nový

Re: Výborné

celé vlákno

no pardon,ale člověk který není schopný vymyslet jména stanicím a musí se nechat inspirovat..asi by si měl znovu přehodnotit na co že to vůbec má...a zda-li je tam kde je správně.Ale nechme toho, jsou zde tací kterým to vyhovuje,tak proč ne...jen v takovém případě viz předchozí věta.

Petr J.
Petr J. (neregistrovaný)
22. 4. 2004 19:34 Nový

Re: Výborné

celé vlákno

Clovece, vis ty vubec, ze i umelci hledaji inspiraci? Goya, napriklad, chodil na autodafe a ty pak (zazitky z nich) ztvarnil ve svych grafickych listech, ktere venoval krali. Ty bys o nem asi rekl ze to je hnup ktery si sam neumi vymyslet zadny obraz a musi se nechat inspirovat a ze by mel prehodnoti, jestli je malir.

ext3fs
ext3fs (neregistrovaný)
23. 4. 2004 16:33 Nový

Re: Výborné

celé vlákno

Někdo tady motá pátý přes deváty. Ono umění je něco jiného. I básník bude jistě hledat inspiraci, třeba v přírodě, ale to je opět něco jiného. Mnějme případ, kdy opravdu stojí někdo před problémem jak pojmenovat stanice a najednou se zasekne a neví. Tak to je docela smutnén když tedy neumí cokoli plácnout a potřebuje se inspirovat. Viz má přezdívka, na tu jsem se také nikoho neptal, prostě mne napadla. A o to jde, o nápady. Neříkám, že je originální, prostě se mi líbí a je to. Když někdo hledá vhodné jméno pro své dítě, tak spoléhá na svůj (a své partnerky) rozum a nebo prolézá nevím co,aby to jméno našel?

kavol
kavol (neregistrovaný)
24. 4. 2004 14:25 Nový

Re: Výborné

celé vlákno

> Když někdo hledá vhodné jméno pro své dítě,
> tak spoléhá na svůj (a své partnerky) rozum
> a nebo prolézá nevím co,aby to jméno našel?

To by jistě byla zajímavá otázka pro statistiky. Zaznamenal jsem vpodstatě tři přístupy:
1. Jméno po nějakém (slavném) předkovi - dost často otec či matka, pak vzniká problém mladší/starší.
2. Jméno podle módního trendu. Pak vznikají silné ročníky Esmerald a podobně.
3. Prolézání všeho možného, pak vznikají hloupé dotazy jako "Vy se opravdu jmenujete Doubravka?"

IMHO třetí přístup není o nic méně častý nežli jiné, takže jestli jste jej chtěl použít jako argumentaci proti hledání inspirace u jmen počítačů, jste vedle jak ta jedle.

Mě naopak připadá smutné, pokud se někdo spokojí s čímkoliv, co kdokoliv plácne. Jméno by mělo sloužit především ke zjednodušení komunikace, než vyslovím "ikstfríefes", zamotám si dvakrát jazyk, zatímco třeba takovej "Pepík" ... :-)

p.s. sorry za offtopic

druzicka
druzicka (neregistrovaný)
23. 4. 2004 7:40 Nový

Re: Výborné

celé vlákno

No koukam, ze Ty jsi pri vybirani aliasu taky hyril napady ;o) Vylozene vlastni tvorba co?

Balcarenko
Balcarenko (neregistrovaný)
22. 4. 2004 9:30 Nový

A jak to tedy vlastne dopadlo ?

celé vlákno

Sorry za blbou otazku, ale...
jak to tedy vlastně je ? Ten "kompromis" ktery predlozila rada ministru je jako prijat, nebo musi znovu do parlamentu nebo co ?

Vladimír Stwora
Vladimír Stwora (neregistrovaný)
24. 4. 2004 17:59 Nový

Mě trápí úplně stejná otázka

celé vlákno

Článek je to výborný a díky za něj. Ale jak to tedy vlastně dopadlo? Co bude dál?

Dan Ohnesorg
Dan Ohnesorg (neregistrovaný)
24. 4. 2004 19:05 Nový

Re: Mě trápí úplně stejná otázka

celé vlákno

Precetl jste si alespon nazvy prispevku v diskuzi?

kavol
kavol (neregistrovaný)
26. 4. 2004 8:51 Nový

Re: Mě trápí úplně stejná otázka

celé vlákno

Obávám se, že celý thread výsledky ani jiný příspěvek v diskusi neodpovídá, nač se ptá otázka na začátku tohoto threadu ...

Že budou asi následovat lokální akce je sice jedna z možností odpovědi na "co bude dál", ovšem o tom, jaký je další byrokratický postup, se celkem jaksi mlčí ...?

kavol
kavol (neregistrovaný)
26. 4. 2004 8:59 Nový

Re: Mě trápí úplně stejná otázka

celé vlákno

p.s. chci říct, že informace "uvidí se po zasedání, kdy se to bude projednávat" neříká, za jak dlouho by to mohlo být, či jestli se to vůbec ještě bude projednávat (návrh je přeci hotový, pokud vím?, otázka jest, jestli se k tomu vracet a zohlednit demonstranty nebo srát na lidi jako vždy) ... no a že to případně znovu půjde do parlamentu, když už to tam bylo, to má význam jaký? ... zkrátka pro člověka neznalého byrokracie EU je ten odstaveček málo ...

Martin Kysela
Martin Kysela (neregistrovaný)
22. 4. 2004 10:41 Nový

Podekovani

celé vlákno

Take se pridavam k podekovani za reprezentaci Ceske Republiky na teto demonstraci i za tento kvalitni shrnujici clanek.

Osobne verim, ze swpat nemaji sanci projit, ale to asi ukaze az cas. Doufejme ve zdravy rozum evropskych politiku.

// Martin Kysela, gnu.cz

stein
stein (neregistrovaný)
22. 4. 2004 12:28 Nový

nezabranite

celé vlákno

vzniku korporativniho statu nezabranite zadnou demonstraci. vladnou velke korporace a ty si protlaci co budou chtit, pouze muzete den kdy nebudeme ShadowRun hrat ale zit mozna, ale opravdu jenom mozna, oddalit. o to hure nebo lepe ze bez te magie, ale kdo vi.
mejte se krasne a nepropadejte zadne nadeji
stein

Martin
Martin (neregistrovaný)
22. 4. 2004 14:06 Nový

Re: nezabranite

celé vlákno

Promin, ale nemohu s tebou souhlasit. Vzdycky je nejaka nadeje. Kdyby vsichi propadli beznadeji a pasivne se odevzdali osudu, jako ty, tak tu do dnes mame stredovek s absolutni monarchii a nevolnictvim. Dnesni korporakracie je jen sofistikovanou analogii a bohuzel je stale na vzestupu, ale verim ze drive nebo pozdeji dojde do stavu, kdy se stane neudrzitelnou. Verme tomu, nenechejme sebou manipulovat a hlavne neco sami delejme.

Johny da G
Johny da G (neregistrovaný)
22. 4. 2004 15:45 Nový

Re: nezabranite

celé vlákno

nepropadejte zadne nadeji znamena:
Rika se, ze nadeje umira posledni a tak kdyz v ni propadnes, je to signal, ze uz ti nic jineho nezbylo, nez na ni cekat :)
PHD a FUISY :)

Johny da G
Johny da G (neregistrovaný)
22. 4. 2004 15:42 Nový

Re: nezabranite

celé vlákno

... protoze z nejhorsiho jsme uvnitr...
Ja vim, jenze velky idealy potrebujou spoustu malejch lidi, jako jsem ja a nebo ty. Ale taky mi nejni jasny, jak to teda dopadlo.

Shaddack
Shaddack (neregistrovaný)
22. 4. 2004 17:28 Nový

Re: nezabranite

celé vlákno

Taky muzeme ten cas co nam zbyva vyuzit k tomu dukladne se pripravit na dobu, kdy ten Shadowrun budeme muset zit. Fyzika a matematika plati i pro Protivnika - pokud je donutime hrat na tomhle poli, tedy na poli ciste technologickem (od distribuovanych siti vcetne siti nezavislych na "oficielni" infrastrukture (od CzFree pres ad-hoc wifi site az po stary dobry kabelovy prenos dat (CD v kabele)), pres kryptografii, po steganografii), je partie vicemene vyrovnana. Hlavne neztracet nadeji. Trend zmen sice muzeme prinejlepsim zpomalit, ale taky se muzeme pripravit na preziti v budoucich podminkach. Prezili jsme Rakousko, prezili jsme Nemecko, prezili jsme Rusko, takze snad prezijeme i EU.

X
X (neregistrovaný)
22. 4. 2004 14:33 Nový

:)

celé vlákno

No tak nataham vsechny zdroje, baliky pro linuxe, povypaluju na DVD, zasiju se do nory a jako undergroudak budu dal pestovat tvoje nekale aktivity spocivajici v uzivani open source..
se neda nic delat no..

Petr Tesařík
Petr Tesařík (neregistrovaný)
22. 4. 2004 17:30 Nový

Re: :)

celé vlákno

Hmmmm. Chápu, že je to nadsázka, ale s tou svobodou bacha.

Nejde o užívání, jde o vývoj. Takže vývojáři open source by si museli kód, na kterém pracují, vyměňovat ilegálně (zabezpečenými kanály). Občas někoho z nich policie zavře. Získat nové vývojáře je poněkud problém, protože to také může bejt tajnej policajt. Nehledě na to, že hotovej výsledek by se musel šířit tajně jako warez...

No, mělo by to i svůj půvab. Ze hry by vypadli BFU a zase by dělali programátoři softvér pro programátory, aniž by jim za prdelí stál menedžment a v bagzile tisíc a jedna dementních chyb, který skutečnej machr nemusí řešit, protože by ho ani nenapadlo takovou blbost zkoušet. ;)

stein
stein (neregistrovaný)
23. 4. 2004 15:57 Nový

Re: :)

celé vlákno

v dobe kdy se da verejne mineni behem nekolika malo tydnu otocit na opacnou stranu, viz vstup usa do druhe svetove valky, je mozne zfanatizovat dav velmi snadno, ostatne viz vstup CR do EU. stacilo informace jenom filtrovat a negativni informace o eu klucit v zarodku jako nepratelskou propagandu. a lide sli dat sve ano.
co se tyce vyvoje technologii sam se muzu snazit sebevice podporovat volny trh, ale pokud za timto nebude velka korporace tak se nic nestane. staci par reklam v nejakem sirocerozsirenem mediu a je vsecko v p***** nebo spise tam kde chce nejaka propagandisticka agentura.
proto propadam beznadeji, doporucuji precist si neco o vyniku rimskeho kolonatu.
nejhorsi je dnes tak rozsireny lzivy slovnik, ktery newspeakove zastira vyznam slov. a ktery nakonec sam pouzivam ( proc se jmenuje propaganda "styk s verejnosti" ? kdyz si odpovim, tak budu zase na te paranoidni a depresivni strane :o)))

hkmaly
hkmaly (neregistrovaný)
23. 4. 2004 16:58 Nový

Re: :)

celé vlákno

Sice jsem se hlasovani nezucastnil, ale jinak zastavam nazor ze je lepsi byt v EU nez samostatny CR. Ne snad ze bych mel tak dobry nazor na EU politiky. Jde spis o to ze mam tak spatny nazor na politiky mistni.

Nepochybuji o tom, ze mistni politicka reprezentace (jako celek, pozitivni vyjimky se snad najdou) by v zavodu o lezeni do zadku megakorporacim nad evropskou vyhrala.

Dan Ohnesorg
Dan Ohnesorg (neregistrovaný)
22. 4. 2004 23:49 Nový

Vysledky

celé vlákno

Dneska jsem byl offline, takze jsem nemohl patricne nakopnout diskuzi a take tu mame nejak malo prispevku ;-)

Trochu pro vysvetleni.

Co se tyce vysledku. Vysledek neni zatim zadny a ani byt nemel, nikdo necekal, ze rada svola mimoradne zasedani a na fleku rekne, ze to bude jinak. Jak jsme uspeli ukaze cas. Resp. uvidi se to na prvnim zasedani rady, kde se bude navrh projednavat. A nasledne az to znovu prijde do parlamentu k dalsimu projednani.

Ten postreh, ze mame naklady s tim, ze nekdo vymyslel nejakou pitomost je velmi pravdivy. Bylo by mnohem hezci kdyby to bylo jinak.

Co se tyce podekovani, ktere Stepan vlozil nakonec do clanku; neni presne. Cestu jsem sice organizoval a dohodnul, ale delal jsem to jako predseda CZLUGu a podekovani patri CZLUGu.

V takovehle situaci ocenite, ze je tady CZLUG, ktery vybira nejake prispevky a kdyz se potom stane, ze je potreba jednat a specialne tentokrat, kdy bylo nutne reagovat temer ze dne na den, tak existuje financni rezerva, kterou je mozne na to uvolnit. Stepan investoval cas a svoji dovolenou do veci, ktere veri, CZLUG mu zaplatil jizdenky na vlak, aby se tam dostal a aby mohl hajit zajmy vsech open source a free programatoru, jakoz i uzivatelu jejich produktu. Takze podekovani nemelo patrit az tak me, jako spise kazdemu clenu CZLUGu, protoze ti prispeli casti sveho prispevku na tuhle cestu. Ja jsem to jen dojednal, protoze jsem shodou nahod zrovna predsedou CZLUGu.

Co se tyce posilani emailu. Vezte, ze jeden papirovy dopis ma cenu sto emailu. Existuji ruzne lobbisticke stranky, odkud je mozne poslat hromadne a bez namahy mail soucasne vsem poslancum. Ti o tom dobre vedi a samozrejme je to obtezuje. Mnohem vice oceni dopis, ze ktereho je videt, ze pisatel si s nim dal nejakou praci. Specialne nevhodne je posilat maily z freemailu, protoze tam neni ani jiste, zda to posila zijici clovek, potazmo zda jeden clovek se 100 ucty neposila stale to same. Takze pokud chcete neco udelat, tak do toho investuje radeji neco casu a znamku a poslete dopis papirovy.

Na bruselskou demonstraci maji navazovat lokalni akce. Jejich povahu nemame jeste rozmyslenou, ale asi to nebude demonstrace, protoze na tu by se nas asi moc neseslo a pet lidi s transparentem pred uradem vlady asi neni moc presvedciva variatna. Nicmene mohla by se konat napr. nejaka prednaska nebo setkani a tam by bylo mozne podepsat papirove dopisy urcene nove zvolenym evropskym poslancum a ministrum. Takze stay tuned, v pravou chvili bude na rootu dalsi clanek s dalsimi pokyny. Tedy jestli nas Johanka s timto tematem nezapudi ;-)

hkmaly
hkmaly (neregistrovaný)
23. 4. 2004 17:03 Nový

Re: Vysledky

celé vlákno

Urad vlady je daleko, ale parlament (poslanecka snemovna) je kousek od malostranske budovy matfyzu. Takze kdyz se dobre prostuduje rozvrh a nebude se zacinat prilis brzo, mohlo by se sebrat celkem dost matfyzaku ... teda rozhodne vic jak 5.

Stepan Kasal
Stepan Kasal (neregistrovaný)
23. 4. 2004 17:14 Nový

Re: Vysledky

celé vlákno

Co se tyce podekovani Danovi, na tom trvam. Jsem zvedav, jestli to, co jsem protelefonoval z jeho SIM karty s roamingem, nakonec zaplati on, ja, nebo CZLUG.

Je ovsem pravda, ze CZLUG mi zaplatil pohodlnou jizdenku vlakem, a tedy byla chyba, ze jsem v clanku CZLUGu nepodekoval.

Ale Dan by se nemel hadat a skromne tvrdit, ze vlastne nic neudelal, protoze je predseda. Mohl by nakonec vypadat jako jeste vetsi dobrodinec, nez je doopravdy. :-)

Juraj Bednar
Juraj Bednar (neregistrovaný)
23. 4. 2004 22:39 Nový

Re: Vysledky

celé vlákno

Este co Stepan nespomenul a mne sa to obzvlast pacilo. V Svedskom parlamente spravili specialnu stranku pred volbami do europskeho parlamentu, kde umiestnili zoznam dolezitych otazok pre kandidatov na europoslancov a inych politikov. Tieto otazky im aj dorucili a vsetky odpovede zozbierali na danej stranke.

Myslim, ze by bolo fajn, keby sme take nieco spravili aj v Cechach a na Slovensku, u otazok, ktore nas zaujimaju. Jednak to poslancov nejak zaviaze a jednak volime predsa my a konecne by sme sa mohli rozhodovat aj na zaklade inych dat ako ci pred rokom povedal nieco skarede na nejakeho ineho politika, co sa nam paci, pripadne skandly typu s kym sa vyspal alebo aku velku vilu ma. Vzhladom na to, ze nevolime "vzorovych ludi", ale ludi, ktori budu mat v podstate "za nas" hlasovacie pravo v takom dolezitom institute ako je europsky parlament, bolo by viac nez vhodne pred volbami vediet, resp. nechat politikov vyjadrit sa k otazkam, ktore nas trapia a volit europoslancov takych, ktori nas v danych otazkach budu reprezentovat tak, ako chceme (samozrejme softverove patenty nie su najdolezitejsie na svete, ale ak budeme mat napriklad viac poslancov, ktori su nam sympatickymi svojimi rozhodnutiami a nebudeme si vediet vybrat, mozeme si vybrat prave na zaklade tychto otazok).

Myslim, ze v Cechach aj na Slovensku so svojimi volebnymi zastupcami prilis malo komunikujeme. Nebolo by dobre, aby sa samozrejme pytal kazdy osobitne, mohli by sme tieto otazky polozit dolezitym poslancom za SKLUG a CZLUG, kazdopadne by bolo fajn, keby si nasli cas a vyjadrili sa k tomu.

Pokusim sa pohladat to Svedsku stranku, ako to cca vyzeralo, nebolo to vsak nic zlozite, mali tam tusim pat otazok a potom zoznam politikov s ich odpovedami.

A este dolezita vec -- o patentoch rozhodne pravdepodobne v septembri novy europsky parlament uz aj s nasimi politikmi. Preto si treba davat naozaj pozor, koho volime.

Dalsia vec, co Stepan nespomenul a dost sa mi pacila boli plagaty, ktore boli fakt napadite. Jeden je na fotke, ale nie je ho velmi vidiet. Je tam prakticky ukazane, co vsetko je na takom webshope patentovane. Tak isto nalepka "did you know that progress bar is patented?" mi pripadali ako naozaj zaujimave.

Dan Ohnesorg
Dan Ohnesorg (neregistrovaný)
24. 4. 2004 10:29 Nový

Re: Vysledky

celé vlákno

Nevim jak je to na Slovensku, u nas by meli tusim v pondeli vyhlasit, kdo vlastne splnil prodminky a bude mit moznost kandidovat. Zatim se prihlasilo snad 35 stran, ale urcite ne vsichni splnili nalezitosti.

Potom budeme vedet, koho pripadne oslovit. Optimalni bych videl, kdyby se do toho vlozili studenti z fakulty zurnalistiky. Jednak by to mohli ve skole prodat jako nejakou semestralni praci a jednak maji ten spravny naprah na kladeni otazek.

Najde se nekdo takovy?

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem